ilias
|
|
« Απάντηση #60 στις: Σάββατο, 14 Μάρ 2009, 13:05:53 » |
|
vchris
ευχαριστω
οσο γαι τον ελικα ο κατασκευαστης δινει απο 16χ8 και πανω
για το πολυ λαδι δεν ηξερα οτι μπορει να του κανει και κακο . Βεβαια ο κατασκευαστης λεει μεχρι 5% στο στρωσιμο απλα σκεφτηκα οτι παραπανω λαδι καλυτερη λιπανση μεχρι να στρωσουν τα τοιχοματα.
Μαλλον θα αρχισω να το μειωνω σιγα σιγα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Dimitris76
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 97
|
|
« Απάντηση #61 στις: Κυριακή, 15 Μάρ 2009, 01:39:24 » |
|
Βέβαια υπάρχει και η άλλη θεωρία που λέει ότι παρατεταμένο στρώσιμο με πολύ λάδι κάνει κακό γιατί χάνεται η ευκαιρία να εφαρμόσουν σωστά το/τα δαχτυλίδι/α του πιστονιού στον κύλινδρο πριν φαγωθούν οι μικροσκοπικές χαραμάδες από το honing που έχει καινούργιος.
Το consensus είναι 25:1 καλής ποιότητας ορυκτέλαιο (άκαπνο) για τα πρώτα 5-10 λίτρα και αν έχεις walbro καρμπυρατέρ κράτα τις βελόνες πάνω από 1 3/8 ανοιχτές. Μετά βάλε συνθετικό λαδάκι και κλείσε τις βελόνες για πιο στρωτή και αποδοτική λειτουργεία. Στα ελικόπτερα δεν πάμε ποτέ κάτω από 64:1 με ποιοτικό λάδι - καλύτερα 40:1. Στα αεροπλάνα που η μηχανή κρέμεται στον αέρα μπορείς να ρίξεις κι άλλο την πυκνότητα λαδιού.
Πάντως το 10% που προανέφερες είναι εξοφρενικά πολύ. Γεμίζει γρήγορα άνθρακα τον θάλαμο καύσης (και αυτό μπορεί να είναι πολύ κακό γιατί σταδιακά αυξάνει την συμπίεση και ανεβάζει τις θερμοκρασίες = φθορά), λαδώνει μπουζιά και εξατμήσεις, δεν ρυθμίζεται εύκολα (δεν ξεκινάει, δεν κρατάει καλό ρελαντί, δεν έχει απόκριση στο γκάζι) και γενικά δεν λειτουργεί στρωτά ο κινητήρας. Η βάση σου δεν βοηθάει αλλά και εκτός αυτού , δεν είναι καθόλου περίεργο που είχες έντονους κραδασμούς.
Δημήτρης
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #62 στις: Κυριακή, 15 Μάρ 2009, 10:18:44 » |
|
DIMITRIS76 ευχαριστω γαι την πληροφορηση. Τελικα θα ξαναγυρισω στο 4-5% που λεει ο κατασκευαστης αλλα δεν τολμαω να πειραξω βελονες
Οταν λες οτι η βαση δεν βοηθαει και οτι δεν ειναι περιεργο για τους εντονους κραδασμους τι εννοεις??
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Dimitris76
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 97
|
|
« Απάντηση #63 στις: Κυριακή, 15 Μάρ 2009, 12:50:11 » |
|
Ναι εννόω οτι και η βάση δεν φαίνεται αν έχει πολυ αδράνεια και ο ίδιος ο κινητήρας σίγουρα παράγει περισσότερους κραδασμούς υπό αυτές τις συνθήκες λειτουργείας.
Τις βελόνες θεωρητικά πρέπει να τις έχει κανείς πιο ανοικτές κατά το στρώσιμο, αλλά άμα δεν έχεις ιδέα τι πρέπει να κάνεις καλύτερα αστες στην ησυχια τους. Το μη χείρον - βέλτιστον!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #64 στις: Δευτέρα, 16 Μάρ 2009, 17:55:15 » |
|
εκανα μια σκεψη και αγορασα κατο λαστιχενιους κυλινδρους για να τους βαλω μεταξη βασης μηχανης και βασης κινητηρα
πιστευετε οτι θα βοηθησουν στους κραδασμους ή θα υπαρξουν αλλα προβληματα
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Χρηστος Βαγενας (vchris)
|
|
« Απάντηση #65 στις: Δευτέρα, 16 Μάρ 2009, 18:31:30 » |
|
καλη η σκεψη αλλα............. μαλλον δε θα μπορεις να βαλεις απο πισω κοντρα παξιμαδι και θα ξεβιδωνουν δυστυχος δεν υπαρχουν πολλα περιθωρια για να κανεις πολλες πατεντες αν μπορεσεις να εφαρμοσεις καπου κοντρα παξιμαδι καντο
αν βαλεις κολα στα σωστα σημεια δεν θα εχεις προβλημα μην αγχωνεσε
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #66 στις: Τρίτη, 17 Μάρ 2009, 19:42:32 » |
|
ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑ
χθες εκαψα ακομα ενα ντεποζιτο καυσιμο μεχρι που ο κινητηρας εσβησε μονος του αφου τελειωσε το καυσιμο
σημερα πηγα να βαλω εμπρος αλλα τιποτα . ρε καλε μου ρε χρυσε μου τιποτα
η αλλαγη που εκανα ηταν οτι απ οσουπερ αμολυβδη εβαλα απλη. βλεπω το βυσμα της ηλεκτρονικης που παει στο αισθητηρα κοντα στην ελικα να εχει ανοιξει και να φαινονται τα συρματα. Αρα λεω καπου εχει κοπει. . τα βγαζω ολα και τα κολλαω για σιγουρια αλλα τιποτα . γεμιζω την μπαταρια αλλα τιποτα. μαλιστα παλαιοτερα οταν εβαζα μιζα επεφτε λιγο η ταση (βλεποντας τα λαμπακια του βολτομετρου) αλλα τωρα σταθερα.
τι να κανω τι να κανω βγαζω το μπουζι το καθαριζω και δοκιμαζω να το γεφυρωσω πανω στο κινητηρα γοια να δω αν θα βγαλει σπινθηρα και δεν βγαζει
τι στο καλο συμβαινει μπορειτε να μου πειτε??
και πως ανακαλυπτω αν υπαρχει προβλημα στην ηλεκτρονικη 'η στον αισθητηρα 'η στο μπουζι??
Υ.Γ> οταν συνεω την μπαταρια ακουγεται ενας μικρος ηχος απο την ηλεκτρονικη
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #67 στις: Τρίτη, 17 Μάρ 2009, 21:27:31 » |
|
Μια φωτογραφια του προβληματος θα βοηθουσε ..δεν ειναι ενα απλο καλωδιο το καλωδιο της ηλεκτρονικης για να το κολλησεις.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
qw
|
|
« Απάντηση #68 στις: Τρίτη, 17 Μάρ 2009, 22:22:55 » |
|
άμα ακούς ένα tsak να κάννη στη μπουζοπιπα συνδέοντας την μπαταρία είναι βραχυκυκλωμένο το ingnision [πας για άλλο και αλλάζεις και τον αισθητήρα]
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #69 στις: Τρίτη, 17 Μάρ 2009, 22:25:48 » |
|
foto
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #70 στις: Τρίτη, 17 Μάρ 2009, 22:27:23 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
qw
|
|
« Απάντηση #71 στις: Τρίτη, 17 Μάρ 2009, 22:33:18 » |
|
να συμπληρώσω το μπουζί να μην είναι στη μπουζοπιπα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #72 στις: Τρίτη, 17 Μάρ 2009, 23:22:10 » |
|
εκει που εκανες ενωση ειναι το καλωδιο του σενσορα ανα καταλαβα καλα οποτε οκ .1Μην ανοιγεις ηλεκτρονικη με σκετη πιπα ...υπαρχει πιθανοτητα να καει . 2,ο κινητηρας σου δεν επερνε μπρος ....καυσημο ειχε φερει ? μηπως το παρακανες με το τσοκ και πλυμηρισε καυσημο ο χωρος καυσης (την εχω πατησει επανηλημενα ) και μαληστα οπως εσυ την δευτερη φορα που εβαλα μπρος,γιατι αφησα τσοκ κλειστο οσο και στην αρχη.Στη αρχη ομως ο κινητηρας ειναι στεγνος και θελει ωρα να φερει καυσημο ενω την δευτερη φορα με 2-4 περιστροφες πιθανον να ειναι οκ. 3 αν θες να δειw αν εχει σπινθιρα κουμπωσε το μπουζι στην πιπα και ακουμπισε την ακιδα στην κεφαλη ,γυρισε στη συνεχεια τον κινητηρα σαν να τον εβαζες μπροs κανονικα με ηλεκτρονικη on. 4 δες μηπως εχεις κατα λαθος κλεισει το διακενο της ακιδας του μπουζι
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
Yankos
|
|
« Απάντηση #73 στις: Τρίτη, 17 Μάρ 2009, 23:28:30 » |
|
Είχα κι εγώ πρόβλημα με παρόμοια συμπτώματα. Δεν έπερνε μπρος η μηχανή. Ελέγχω το μπουζί και δεν δίνει σπινθίρα. Το αλλάζω, τίποτα. Όταν συνέδεα τη μπαταρία ακουγόταν ένα τσικ στη μπουζόπιπα, σπινθίριζε μια φορά μόνο, μετά τίποτα. Αλλάζω σένσορα, τίποτα. Τελευταία λύση, άλλαξα ignition και γλύτωσα. Πιθανόν το πρόβλημά να δημιουργήθηκε από μεγαλύτερη τάση. Το ignition δουλεύει με 4.8-6V και του έδινα από πακ Nimh των 6V που φορτισμένο έπιανε τα 7.5V+. Τώρα το δουλεύω με το ίδιο πακ + regulator.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #74 στις: Τετάρτη, 18 Μάρ 2009, 00:23:27 » |
|
andreas καυσιμο φερνει σιγουρα γιατι γεμισε ο κινητηρας . αναγκαστηκα να βγαλω μπουζι και σωληνακι για να βγαλω το καυσιμο απο μεσα γυρνωντας τον ελικα με ρικες φορες
η ακιδα του μπουζι ειναι οκ αλλα δεν βλεπω σπινθηρα οταν βαλω την ηλεκτρονικη και ακουμπισω την ακιδα στην κεφαλη
Yankos το πακ ποτυ εχω ειναι 4 στοιχεια nimh οποτε δεν βλεπω υπερφορτηση αφου στο γεματο ειμαι 6 βολτς
ο ηχος που ακουγεται απο την ηλεκτρονικη ετσι ειναι ή η ιδεα μου. Στην βαση που παταει ο ελικας υπαρχει κατι σαν βιδακι που οταν γυριζει περναει μπροστα απο τον αισθητηρα παιζει κανεναν ρολο??
Να παρει αν ειναι καμμενη η ηλεκτρονικη τοσο γρηγορα καηκαμε. Που βρισκω ignition Κια αισθητηρα??
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
|