Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.799 μηνύματα σε 11.355 θέματα από 5.943 Μέλη / Τελευταίο μέλος: javant
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 19:55:26

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 19:55:26

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 19:24]

από chris 1975
[Σήμερα στις 18:25]

από SOFIANOS
[Σήμερα στις 15:21]

[Σήμερα στις 13:32]

[Σήμερα στις 13:20]

[Σήμερα στις 11:24]

[Σήμερα στις 10:31]

από kondorgr
[Σήμερα στις 09:58]

[Σήμερα στις 00:50]

[Χθες στις 16:13]

από Nikolas K
[Χθες στις 15:54]

από thana-psi
[Χθες στις 12:16]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 21:42:30]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 18:39:15]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 10:53:05]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5943
Τελευταίο: javant
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285799
Σύνολο θεμάτων: 11355
Online σήμερα: 62
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 30
Συνολικά: 40
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα) « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 32  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Αναγνώστηκε 87432 φορές)
   
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Παρασκευή, 13 Μάρ 2009, 09:25:46 »

θειε Γιαννη καλημερα
καλο θα ηταν να δωσεις περισσοτερα στοιχεια για το καλο ολων μας

φιλικα
Ηλιας
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Παρασκευή, 13 Μάρ 2009, 11:10:32 »

An δεν χρησημοποιηθει ορυκτελαιο κατα το στρωσημο υπαρχει καποιο προβλημα η απλα αργει πολυ να στρωσει το μοτερ ?

Ανδρεα απλως αργει να στρωσει.

Καταγράφηκε
v_tolias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.377



Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Παρασκευή, 13 Μάρ 2009, 11:18:15 »


Στρώσιμο πάντα με καστορέλαιο(ποτε συνθετικό) και ας έχει παραπάνω μαυρίλα..


Μήπως εννοείς ορυκτέλαιο;
Το διόρθωσα!
Καταγράφηκε

Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
nik00ss
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 564



Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Παρασκευή, 13 Μάρ 2009, 13:21:12 »

ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ CMPRO......αυτα ειναι μονο να τα κρεμας στον τοιχο και να τα βλεπεις.ισως ο σκυλος του avatar μου εχει ισως καλυτερο πτερυγικο φορτο και ειναι πιο καλα ζυγιασμενος!!!!!
Καταγράφηκε
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #34 στις: Παρασκευή, 13 Μάρ 2009, 16:54:20 »

φιλοι μου σημερα ειχα την πρωτη εμπειρια στον κινητηρα βενζινης

οι εμπειρια λιγο τρομακτικη Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

αφου καταφερα με τα πολλα να τον βαλω μπροστα (ευτυχως ειχα την μιζα μαζι μου) παρατηρησα οτι ο κινητηρας ειχε παρα πολλους κραδασμους
 Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
τον δουλευα στις 3000 στροφες και κρατουσα το σταντ να μην φυγει

Ισως ετσι να δουλευουν αλλα θα μινει τιποτα ορθιο στο αεροπλανο??

τι σερβο και μεταλλικα γραναζια εχω την εντυπωση και την αισθηση οτι ουτε βαση κινητηρα και φτερα θα μινει ορθιο

ετσι ειναι ή ειναι η ιδεα μου worry worry worry worry
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
v_tolias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.377



Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Παρασκευή, 13 Μάρ 2009, 17:15:34 »

Tα φτερά τα είχες επάνω?
Καταγράφηκε

Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #36 στις: Παρασκευή, 13 Μάρ 2009, 17:17:25 »

οχι φιλε μου

ο κινητηρας ειναι μονος πανω σε μια βαση που εφτιαξα για να τον στρωσω
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Παρασκευή, 13 Μάρ 2009, 17:20:42 »

και μια φωτογραφια


* IMGP0699.JPG (77.68 KB, 653x490 - εμφανίστηκε 520 φορές.)
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
v_tolias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.377



Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Παρασκευή, 13 Μάρ 2009, 17:32:14 »

Σίγουρα η βάση αυτή δεν αποροφάει τους κραδασμούς και δεν έχει και την κατάλληλη μάζα ωστε να μην κινέιται κατά τη λειτουργία του κινητηρα!

Γενικά οι βενζίνες έχουν πιο πολλους κραδασμούς απο ότι έχω παρατηρήσει(δεν ξερω πως θα συμπεριφέρονταν μια glow αναλόγου μεγέθους)!
Γι'αυτό και όλοι προτίνουν μεταλλικα γραναζια στα σερβο!

Έλεγξε την έλικα σου και το σπινερ να είναι καλά κεντροβαρισμένα και απο κεί και πέρα δεν έχει τπτ αλλο να κάνεις..
Ακόμα σε πιο πολλες στροφές θα έχεις λιγότερους κραδασμούς...
Φτιάξε μια ξύλινη βάση ή βάλε τον κινητηρα πάνω στο α/π και στρώσ'τον εκεί!

Τέλος,όταν τον βάλεις πάνω στο α/π φρόντισε να έχεις πάντα τα φτερα πάνω!!Θα αποροφησουν πολλους κραδασμους Wink Wink
Καταγράφηκε

Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Παρασκευή, 13 Μάρ 2009, 17:43:06 »

ευχαριστω  Thumbs up
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
KOSTAS 3D
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 707



Προφίλ
« Απάντηση #40 στις: Παρασκευή, 13 Μάρ 2009, 18:04:02 »

Και ένα ακόμα που πρέπει να προσέχεις είναι σωστό τρύπημα τις προπέλας
και σωστό Μπλανς στην προπέλα
 και σε καινούρια ακόμα
Καταγράφηκε
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #41 στις: Παρασκευή, 13 Μάρ 2009, 18:10:26 »

μολις ανακαλυψα κατι ακομα

τα σωληνακια καυσιμου που βαζουμε στους κινητητρες νιτρο ΔΕΝ κανουν για βενζινη

ανοιξα το τεποζιτο και ειδα οτι ειχε γινει διπλο σε φαρδος

Τι αλλο θα ανακαλυψω δεν ξερω
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Dimitris76
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 97


Προφίλ
« Απάντηση #42 στις: Παρασκευή, 13 Μάρ 2009, 18:16:29 »

Απ'ότι ξέρω όλοι οι κινητήρες διαφέρουν μεταξύ τους στο εύρος και συχνότητα κραδασμών και ακόμα και ίδια μοντέλα μηχανών με serial numbers δίπλα-δίπλα μπορεί να έχουν διαφορετική συμπεριφορά. Προφανώς αυτό το φαινόμενο είναι πιο έντονο σε εταιρίες με πλημελές quality control...

Κάποιοι βελτιωτές (όπως οι Hanson, Toxic Al, etc) πέρνουν τις Zenoah και τις κάνουν εκτός των άλλων ζύγισμα του συνόλου στροφαλοφόρου/μπιέλας/πιστονιού και οι μηχανές γίνονται κυριολεκτικά αγνώριστες. Τις περισσότερες μηχανές τις πουλάνε φυσικά καινούργιες και η χρηματική επιβάρυνση είναι πού μικρή σε σχέση με τη βελτίωση της λειτουργείας.

Δημήτρης
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 13 Μάρ 2009, 18:30:53 από Dimitris76 » Καταγράφηκε
v_tolias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.377



Προφίλ
« Απάντηση #43 στις: Παρασκευή, 13 Μάρ 2009, 18:18:27 »

Πρίν πετάξεις και πρίν ξαναβάλεις μπροστά τον κινητηρα δίαβασε τι διαφορές υπάρχουν σε αυτούς σε σχεση με τους glow!
Μπες σε rcuniverse,flyinggiants και downonthedecks και διάβασε..Έχει εκτεταμενα θεματα για ολα αυτά που ρωτας και για άλλα που δεν ρωτάς αλλα ισως δεν ξέρεις....
 
Καταγράφηκε

Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
Dimitris76
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 97


Προφίλ
« Απάντηση #44 στις: Παρασκευή, 13 Μάρ 2009, 18:23:15 »

τα σωληνακια καυσιμου που βαζουμε στους κινητητρες νιτρο ΔΕΝ κανουν για βενζινη

Καλά δεν ήξερες - δεν ρώταγες?

Μόνο Tygon!
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 32  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα) « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.175 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.