Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.744 μηνύματα σε 11.354 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 20:47:27

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 20:47:27

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
από twinspark
[Σήμερα στις 20:37]

από bjtamp
[Σήμερα στις 20:35]

[Σήμερα στις 13:55]

από timko
[Σήμερα στις 13:18]

[Χθες στις 21:42]

από red_baron
[Χθες στις 20:26]

από 470lp
[Χθες στις 18:39]

[Χθες στις 16:00]

[Χθες στις 10:53]

από dominicm
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:05:46]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5948
Τελευταίο: giourgg.1
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285744
Σύνολο θεμάτων: 11354
Online σήμερα: 91
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 33
Συνολικά: 46
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα) « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 32  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Αναγνώστηκε 87412 φορές)
   
Epilogisptwsi
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7


Προφίλ
« στις: Δευτέρα, 30 Ιούν 2008, 01:15:33 »

Γεια σας παιδιά, θα ήθελα μερικές πληροφορίες για τους κινητήρες βενζίνης. Αρχικά θέλω να ρωτήσω αν στο ντεπόζιτο υπάρχει καθόλου πίεση και από που ή απλώς υπάρχει το σωληνάκι της βενζίνης και από κάπου να παίρνει αέρα και τελείωσε;;;; UndecidedΚαι αν το αεροπλάνο έρθει κάθετα τι θα γίνει θα λειτουργεί κανονικά. Τέλος να ρωτήσω, για smoke system πρέπει να κάνω τρύπα στην εξάτμιση;;;
Καταγράφηκε
Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.108



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 30 Ιούν 2008, 08:44:50 »

Καλημέρα

Όλες οι μηχανές βενζίνης έχουν αντλία ενσωματωμένη, που σημαίνει ότι σε όποια θέση και να είναι το μοντέλο μπορούν να τραβήξουν καύσιμο, ακόμα και με το ντεπόζιτο στο κέντρο βάρους.  Το μόνο που χρειάζεται, όπως γράφεις, είναι να υπάρχει ένα σωληνάκι ελεύθερο για να μπορεί να μπαίνει αέρας στην θέση του καυσίμου που αδειάζει.

Για smoke system πρέπει με κάποιο τρόπο να ρίξεις το υγρό που θα χρησιμοποιήσεις μέσα στην εξάτμιση.  Αν η εξάτμιση δεν έχει ειδική υποδοχή θα πρέπει να ανοίξεις μια τρύπα και να βάλεις ένα nipple ίδιο με αυτό που έχουν οι εξατμίσεις για να δίνουν πίεση στο ντεπόζιτο στους glow κινητήρες.  Φυσικά υπάρχουν και διάφορες άλλες τεχνικές για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα (π.χ. σωληνάκι μεταλλικό μέσα στην εξάτμιση για να κάνει μεγαλύτερη διαδρομή το καύσιμο και να ζεσταίνεται καλύτερα) αλλά αυτά θέλουν ψάξιμο.

Για τον καπνό διάβασε και τα δύο παρακάτω θέματα:

https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=1326.0

https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=344.0

Σεραφείμ
Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
Epilogisptwsi
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2008, 09:08:00 »

Θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς το παρακάτω αεροπλάνο όπως το βλέπετε στη φωτό αν το firewall του αντέχει το κινητήρα που θα του βάλω (45cc ->1750g). Στο κουτί λέει ότι παίρνει μέχρι και 1,80 δίχρονους.


* G202-1402004.jpg (39.46 KB, 321x240 - εμφανίστηκε 1725 φορές.)
Καταγράφηκε
giles 202
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.198



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2008, 11:03:00 »

Φιλε μου ποιο μοντελο? Ποια εταιρια ?Τι διαστασεις ?
Καταγράφηκε
Οrestis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 784


Ορέστης Γιαννούκος


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2008, 11:21:06 »


Απο οσο καταλαβαινω ειναι το Marathon της Cmpro. Δειτε παρακατω.

http://www.extrememodels.gr/ShowProduct.asp?ProdID=199
Καταγράφηκε

Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
nikos_g1
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 274


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2008, 11:25:09 »

Φίλε Epilogisptwsi

Εγώ θα σου πρότεινα μια 25cc.
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 15 Ιούλ 2008, 11:49:27 από Nikos-G 1 » Καταγράφηκε
Οrestis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 784


Ορέστης Γιαννούκος


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2008, 11:40:59 »

Λαθος τελικα προκειται για αυτο το μοντελο,ψαχνοντας καλυτερα ειδα οτι εκανα λαθος πριν

http://www.cmpairplane.com/aerobatic/Giles-202%20140%20Size.html
Καταγράφηκε

Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
Οrestis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 784


Ορέστης Γιαννούκος


Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2008, 11:51:11 »

Αν και δεν γνωριζω κατα ποσο ειμαστε εκτος θεματος τωρα...

το θεμα ειναι για παραδειγμα μια Saito 125 τετραχρονη ζυγιζει πριπου 700 γραμμαρια με την εξατμιση.Για μια τετοια περιπου μηχανη ειναι λογικα φτιαγμενο το α/π.
Και παιρνοντας τωρα ας πουμε την 45cc της Cmpro ζυγιζει 1650,χοντρικα λοιπον 1 κιλο παραπανω απο την Saito.

 Την επιπλεον λοιπον ισχυ θα την σπαταλησεις εν μερει στο βαρος της μηχανης και πιθανως στο βαρος που θα χρειαστεις για αν ερθει στα ισια του το μοντελο.

Στην περιπτωση που θες οπωσδηποτε βενζινη,αν βαλεις την 25αρα της ιδιας εταιριας ειναι κατα 500 γραμμαρια βαρυτερη απο την Saito που απο οσο καταλαβαινω θα ταιριαζει ομορφα στο συγκεκριμενο α/π.Βεβαια μπορει και με την τετραχρονη επανω να θελει λιγο βαρος μπροστα ας πουμε.Σιγουρα ομως καλυτερα 25κυβικα παρα 45.
Καταγράφηκε

Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
giles 202
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.198



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2008, 13:03:57 »

Μην βαλεις 45cc θα ειναι πολυ βαρια και δεν θα πετυχεις το επιθυμητο αποτελεσμα.
Καταγράφηκε
Epilogisptwsi
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2008, 15:10:36 »

Επειδή δεν είναι εύκολο να αγοράσω άλλη μηχανή θα αναγκαστώ να βάλω αυτή. Το μόνο που σκέφτηκα σαν λύση σε περίπτωση που δεν είναι πολύ στιβαρό το firewall είναι να το ενισχύσω με fiberglass και τελειώσε η υπόθεση. Τα πιο σίγουρα αποτελέσματα θα φανούν στο test drive που με το καλό θα έχει γίνει μέσα στο Σαββατοκύριακο. (Για όσους ρώτησαν το μοντέλο είναι 1/4 scale και ζυγίζει περίπου τα 7 κιλά. Νομίζω πως μια 45cc δεν θα του πέσει και υπερβολικά βαριά.)
Καταγράφηκε
giles 202
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.198



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2008, 15:16:34 »

Τοτε δεν επρεπε να παρεις αυτο το αεροπλανο.
Καταγράφηκε
nikos_g1
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 274


Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2008, 15:39:32 »

Φίλε Epilogisptwsi

Βάλε αυτή τη μηχανή που έχεις και πέτα ελεύθερα Thumbs up !
Καταγράφηκε
pani
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 482



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2008, 16:04:20 »

(Για όσους ρώτησαν το μοντέλο είναι 1/4 scale και ζυγίζει περίπου τα 7 κιλά. Νομίζω πως μια 45cc δεν θα του πέσει και υπερβολικά βαριά.)

Αν βγει 7 κιλα, με μονο 62 dm2 φτερο, οπωσδηποτε παρε βιντεοκαμερα μαζι και κρεμασε το βιντεο της παρθενικης εδω.
Καταγράφηκε

Ignorance is bliss
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2008, 18:51:39 »

 lalala 45 κυβικα βενζινη σε 1.80 μοντελο δεν ειναι και πολυ καλη κινηση απλα εινα υπερβολη .Αν το πλακωσεις και σε ενισχησεις απλα θα επιδεινωσεις τα χαρακτηρηστικα της πτησης....μην το κανεις βαλε καποια 26αρα η glow
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
Hristos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 538



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2008, 01:10:08 »

Αν και το θεμα εχει πεσει αρκετα εξω, να αναφερω πως το μοντελο ειναι 1/4 scale giles 202 4,5kg-5,2kg(5,2kg ειναι το δικο μου με 160 glow) της cmpro και ειναι για κινητηρα 108-160 διχρονο glow ή 140 τετραχρονο,ειναι απλα αστοχο να μπει 45 βενζινη,τι προσδοκεις μ'αυτο?σκεψου μονο 62 τετρ.παλαμες να σηκωνουν 7κιλα (κι αυτο εαν βγει 7 με ολες τις ενισχυσεις που θα κανεις)
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 32  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα) « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.127 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.