Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.801 μηνύματα σε 11.355 θέματα από 5.943 Μέλη / Τελευταίο μέλος: javant
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 03:39:48

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 03:39:48

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Χθες στις 22:30]

από fotis
[Χθες στις 21:56]

[Χθες στις 19:24]

από chris 1975
[Χθες στις 18:25]

από SOFIANOS
[Χθες στις 15:21]

[Χθες στις 13:20]

[Χθες στις 11:24]

[Χθες στις 10:31]

από kondorgr
[Χθες στις 09:58]

[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 16:13:57]

από Nikolas K
[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 15:54:16]

από thana-psi
[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 12:16:50]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 21:42:30]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 18:39:15]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 10:53:05]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5943
Τελευταίο: javant
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285801
Σύνολο θεμάτων: 11355
Online σήμερα: 38
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 12
Συνολικά: 15
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: Όπου υπάρχει καπνός... « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 6  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Όπου υπάρχει καπνός...  (Αναγνώστηκε 21426 φορές)
   
Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.108



Προφίλ
« στις: Πέμπτη, 27 Οκτ 2005, 12:54:57 »

...ας βοηθήσει και μας τους άκαπνους  Grin

Καλημέρα σας

Σκέφτομαι εδώ και πάρα πολύ καιρό να βάλω ένα σύστημα καπνού σε κάποιο από τα μοντέλα μου.  Μάλλον θα γίνει σε μια Saito 180άρα.  Έχει κανείς εμπειρία σε κάτι τέτοιο;  Δεν θα ήθελα να αγοράσω ένα ακριβό σύστημα, έχω ακούσει ότι κάποιοι χρησιμοποιούν αντλίες από καθαριστήρες αυτοκινήτων.  Τι υγρό πρέπει να βάλω;  Πετρέλαιο;  Κάτι άλλο;

Ευχαριστώ

Σεραφείμ
Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.108



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 27 Οκτ 2005, 13:53:16 »

Μόλις θυμήθηκα ότι υπάρχει ένα thread στο rcmodelling πάνω στο θέμα.  Δείτε λοιπόν για να ενημερωθείτε όσοι δεν ξέρετε, ή να προσθέσετε αν ξέρετε κάτι παραπάνω, εδώ πλέον.

http://www.rcmodelling.gr/forum/topic.asp?TOPIC_ID=209

Σεραφείμ
Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
Bilaras
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 51



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 6 Ιαν 2006, 15:01:30 »

Άρχισα να ψάχνομαι και γω για λίγο καπνό στον αέρα και μπήκα να δω τι γίνεται στο σιτε.Με χαρά είδα το θέμα και θα το παρακολουθώ.Οτι νεα παιδιά πείτε τα.Εγώ έχω δει κάτι smoke systems στο site της towerhobbies.com. Διάβασα για την κατασκευη και επιδή μου αρέσει να παιδεύομαι λεω να την ξεκινήσω. Thumbs upκαλη χρονιά σε όλους!!!!!!!


* smoke.jpg (26.59 KB, 350x233 - εμφανίστηκε 1477 φορές.)
Καταγράφηκε

To Walkera 60 είναι παλιό, αλλά είναι ζωντανό...!
v_tolias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.377



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 6 Ιαν 2006, 23:51:47 »

...ας βοηθήσει και μας τους άκαπνους Grin

Έχει κανείς εμπειρία σε κάτι τέτοιο; Δεν θα ήθελα να αγοράσω ένα ακριβό σύστημα, έχω ακούσει ότι κάποιοι χρησιμοποιούν αντλίες από καθαριστήρες αυτοκινήτων. Τι υγρό πρέπει να βάλω; Πετρέλαιο; Κάτι άλλο;

Σεραφείμ

Να'μαι και παλι!!Προφανως εννοεις τα συστηματα,γνωστα και ως "πιτσιλιστιρια" ,ε?
Βρηκα σημερα ενα καθως ψαχουλευα σε ενα χαλασμενο αυτοκινητο που εχω(πολυυυυ παλιο) και το πρωτο που μου ηρθε στο μυαλο ηταν το συστημα καπνου.....Μια μικρη δεξαμενουλα με πετρελαιο και πανω στην εξατμιση!!!
Ισως στο επομενο μοντελλο να το βαλω αλλα αν το αποφασισω θα εχω προβλημα με την τηλ/ση....Δεν θα εχω καναλια!!!
Θα δω,ισως να δουλευει μαζι με το rudder....Θα το συζητησω και θα παρω γνωμη απο ολους σας οταν το αποφασισω!!! Thumbs up Thumbs up
Παντως πολυ καλη ιδεα τα πιτσιλιστιρια!!!
Καταγράφηκε

Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
Bilaras
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 51



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 7 Ιαν 2006, 10:37:55 »

Όταν λέμε πετρέλαιο,ενοούμε καθαρό;Κάτι πρόσθετα ίσως ,για να δώσουμε λίγο χρώμα υπάρχει?καμία ιδέ devilα...?
Καταγράφηκε

To Walkera 60 είναι παλιό, αλλά είναι ζωντανό...!
NikFrance
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 224



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 7 Ιαν 2006, 14:56:54 »

Εγώ παιδιά έχω να προτείνω κάτι...
Αυτός που τελικά θα αποφασίσει να φτιάξει το  smoke system να μας κάνει εδώ βήμα προς βήμα με φωτογραφίες και κείμενο όλη την κατασκευή!!
Και αυτό για 2 λόγους...

1) θα τον βοηθήσουμε σε κάποιο κομμάτι τις κατασκευής που πιθανόν θα κολλήσει....

2) Θα μας λυθούν πολλές τεχνικές απορίες όπως...το μήκος του καλωδίου... τι καλώδιο....σωληνάκια...διαφράγματα.. μπαταρία...ντεπόζιτο...κτλ

Έχω μπει στο νόημα φαντάζομαι πως λειτουργεί αλλα δεν μπορώ στο μυαλό μου να ολοκληρώσω την κατασκευή....

τι λέτε??
Καταγράφηκε

Ο ξάδερφος από Γαλλία...
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.263


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 7 Ιαν 2006, 20:59:52 »

Καλησπέρα παιδιά .
Συμφωνώ με τον NikFrance . Βήμα προς βήμα ότι κάνει όποιος ασχοληθεί ...
Το σκεπτικό είναι να πέφτει το λάδι μέσα στη καυτή εξάτμιση με κάποια Ανλτία ώστε να 'καίγεται' και να βγαίνει ο καπνός ?
 
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
NikFrance
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 224



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 8 Ιαν 2006, 00:56:32 »

Θα προσπαθήσω να πω πως το βλέπω εγώ....
ένα servo ελεύθερο που δουλεύει το on-off του ενός διακόπτη...ένα "μοτεράκι αντλία" όπως θέλετε πέστε το....ένα μικρό ντεπόζιτο....μπαταρία τα volt συζητήσιμα ανάλογα ποσο γρήγορα (ποσότητα)θέλουμε να σπρώχνει το πετρέλαιο(η ότι άλλο)μέσα στην εξάτμιση με ένα σωληνάκι που με ένα ρακόρ (βίδα τρυπα) θα εφάπτεται σε ένα σημείο τις εξάτμισης....που όπως λέει ο φίλος δέλτα man θα "καίγεται" και θα βγαίνει ο καπνός.....
Χοντρικά κάπως έτσι το βλέπω συμπληρώστε με........
Καταγράφηκε

Ο ξάδερφος από Γαλλία...
George Tokalatsidis
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 175


Προφίλ WWW
« Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 8 Ιαν 2006, 14:26:37 »

Λοιπόν εγώ να προσθέσω και έναν άλλον τρόπο που δεν χρησιμοποιεί αντλία αλλά έχει δύο ντεπόζιτα και δουλέυει με την πίεση από τα καυσαέρια της εξάτμισης. . Το λινκ θα σας το στείλω μάλον αυριο γιατί τώρα είμαι εκτός και γράφω από το laptop.
Καταγράφηκε

Αεροπλάνο αξία: 258 ευρώ.
Μηχανή αξία: 300 ευρώ.
Τηλεκατεύθυνση αξία: 350 ευρώ.
Παρελκόμενα αξία: 70 ευρώ.
Το να φτιάξεις μόνος σου το δικό σου μικρό αεροπλάνο και να το πετάξεις στα ουράνια αξία: Α Ν Ε Κ Τ Ι Μ Η Τ Η

George Tokalatsidis
http://www.aerolesxi.gr
Bilaras
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 51



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 8 Ιαν 2006, 15:23:59 »

Ελπίζω αυτό με τα δύο τεπόζιτα να κάνει και για 40-45 αριδες κ/τ.Αν και πάλι θα υπάρχει στενότης χώρου.Περιμενω τα σχέδια.Πάντος χθές που γύριζε στο μυαλό μου η κατασκευή,σαν λυση για αντλία μου ήρθαν κάτι μικρες αντλίες που έχουν στα ενυδρεία για να φιλτράρουν το νερό!!! Huh idiot2 Θα πειραματιστώ... Undecided
Καταγράφηκε

To Walkera 60 είναι παλιό, αλλά είναι ζωντανό...!
Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.108



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Κυριακή, 8 Ιαν 2006, 16:50:26 »

Καλησπέρα σε όλους,

Μια και εγώ το άρχισα το θέμα, και τουλάχιστον στην θεωρία έχω εξαντλήσει ότι διάβασμα υπάρχει και δεν υπάρχει, θα αναφέρω και γω κάποια πράγματα, σε θεωρητικό επίπεδο πάντα, μέχρι να έρθει η ώρα για την πρακτική εφαρμογή.

Λοιπόν, έχουμε και λέμε.  Πρώτα πρώτα το σύστημα χρειάζεται κάποιο τρόπο να σπρώξει το υγρό στην εξάτμιση.  Αυτό μπορεί να γίνει με δύο τρόπους.  Ή με κάποια αντλία ή με πίεση.  Τώρα, Γιώργο, δεν νομίζω ότι γίνεται με πίεση από την εξάτμιση, αυτό που έχω διαβάσει εγώ είναι με πίεση από το backplate και μόνο σε δίχρονες μηχανές.  Αντλία μπορεί να χρησιμοποιηθεί κάποια ειδική γι' αυτό τον σκοπό ή κάποια που είναι φτιαγμένη για άλλη δουλειά.  Ένα πολύ καλό παράδειγμα είναι η αντλία από καθαριστήρες αυτοκινήτων.  Είναι πολύ φθηνές και το μόνο μειονέκτημα είναι ότι επειδή είναι φτιαγμένες για νερό ίσως να μην αντέξουν κάποιες φλάντζες τους το υγρό παραγωγής καπνού.  Είναι πάντως τόσο φθηνές, έως και τζάμπα, που δεν χάνει κανείς τίποτα να δοκιμάσει.

Το επόμενο συστατικό του συστήματος αν χρησιμοποιήσουμε ηλεκτρική αντλία είναι η μπαταρία.  Κι εδώ χρειάζεται λίγο πειραματισμός, αλλά συνήθως μια μπαταρία δέκτη είναι ότι πρέπει.

Πέρα από αυτά χρειάζεται μια βαλβίδα μονόδρομης ροής, έτσι ώστε να μην σπρώχνει η πίεση από την εξάτμιση το υγρό στο ντεπόζιτο όταν δεν δουλεύει το σύστημα, ένας τρόπος να ελέγξουμε την ροή του υγρού, που μπορεί να είναι μια remote needle valve από κινητήρα που την παρεμβάλουμε στο σωληνάκι που πάει στην εξάτμιση και τέλος ένας τρόπος να ανάβουμε και να σβήνουμε το όλο σύστημα, που στην περίπτωση εξειδικευμένων συστημάτων γίνεται με κύκλωμα που συνδέεται κατευθείαν σε ένα εξτρά κανάλι του δέκτη, σε περίπτωση χρήσης αντλίας καθαριστήρων θα πρέπει να μπει ένας μικροδιακόπτης με ένα μικρό σέρβο για να την ελέγχει.

Μεγάλη σημασία έχουν τα σωληνάκια που θα χρησιμοποιήσουμε.  Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί το κοινό σωληνάκι σιλικόνης, πρέπει να χρησιμοποιήσουμε ειδικά γιατί θα λειώσει.  Το ίδιο ισχύει και για την τάπα του ντεπόζιτου, χρειάζεται κι εκεί ειδική.

Ο στόχος είναι να 'ψεκάσουμε' το υγρό στο πιο θερμό σημείο της εξάτμισης.  Έτσι το πιο κατάλληλο σημείο αυτό είναι όσο πιο κοντά γίνεται στην εξαγωγή του κινητήρα χωρίς όμως να υπάρχει κίνδυνος να πάει μέσα στον κύλινδρο.  Στην περίπτωση δίχρονων ή τετράχρονων glow μηχανών αυτό το σημείο είναι στον λαιμό της εξάτμισης, στις μηχανές βενζίνης συνήθως χρειάζεται να βάλουμε εσωτερικά ένα σωληνάκι για να φτάσει η άκρη του κοντά στην εξαγωγή της εξάτμισης.

Τώρα για το μέγεθος της μηχανής.  Η πλειοψηφία λέει ότι δεν αξίζει να ασχοληθείς με μηχανές κάτω από 90άρες τετράχρονες.  Δεν παράγουν αρκετή θερμοκρασία στην εξάτμιση και συνήθως είναι σε μικρά μοντέλα που δεν μπορούν να σηκώσουν το εξτρά βάρος του συστήματος και δεν έχουν και τον απαιτούμενο χώρο.  Κάποιοι βέβαια το προσπαθούν και χρησιμοποιούν σωληνάκια χαλκού τυλιγμένα γύρω από την κεφαλή μερικές φορές, έτσι ώστε το υγρό που περνάει από κει να φτάνει στην εξάτμιση ήδη ζεστό και να έχει καλύτερα αποτελέσματα, ή ακόμα και σωληνάκι τυλιγμένο μέσα στην εξάτμιση.  Δεν νομίζω όμως ότι αξίζει πάντως, γιατί οι περιορισμοί χώρου και βάρους εξακολουθούν να υπάρχουν.

Ο κανόνας είναι ότι την περισσότερη θερμοκρασία στην εξάτμιση την έχουν οι βενζινοκινητήρες, μετά έρχονται οι τετράχρονες και τελευταίες οι δίχρονες.  Και πάντα ισχύει ο κανόνας του όσο μεγαλύτερη είναι η μηχανή τόσο μεγαλύτερη θερμοκρασία, τόσο καλύτερος καπνός.

Τα υγρά που χρησιμοποιούνται είναι πολλά και διάφορα.  Υπάρχουν ειδικά υγρά γι' αυτή την δουλειά, αλλά για την Ελλάδα είναι ασύμφορα.  Από κει και πέρα χρησιμοποιούν diesel, bio-diesel (μάλλον δεν υπάρχει στην Ελλάδα), baby oil (!!!), κηροζίνη, υγρό αποκόλλησης καλουπιών τσιμέντου (Huh) και πολλά άλλα, και αυτά και σε μίξεις μεταξύ τους.

Το σίγουρο είναι ότι το όλο σύστημα θέλει πειραματισμό με την ροή, το υγρό, το σημείο που θα πέσει το υγρό στην εξάτμιση.  Α, και κάτι άλλο πολύ σημαντικό.  Όπως είναι φυσικό η χρήση του καπνού πρέπει να γίνεται με την μηχανή σε υψηλές στροφές, για να υπάρχει και η ανάλογη θερμότητα.  Επίσης, επειδή όταν παράγεται καπνός οι στροφές του κινητήρα πέφτουν, σε συνάρτηση με το εξτρά βάρος, το μοντέλο πρέπει να είναι overpowered.

Εγώ έχω ήδη τα εξαρτήματα για το όλο εγχείρημα.  Είναι τα παρακάτω:

Μοντέλο:             Graupner Cap 2,06μ
Μηχανή:              MVVS 35cc (βενζίνη)
Σύστημα καπνού:  Perry smoke system

Επέλεξα το συγκεκριμένο σύστημα καπνού γιατί έχει κραδασμική αντλία, οπότε γλιτώνεις την μπαταρία.

Τέλος δύο παρατηρήσεις.  Πρώτον, δεν χρειάζεται μεγάλο ντεπόζιτο.  Ο καπνός είναι ένα εφέ που, όπως όλα τα εφέ, χάνει το νόημά του αν υπάρχει από την απογείωση ως την προσγείωση.  Πολλοί λένε ότι βάζουν ντεπόζιτο ίδιο με αυτό του καυσίμου, αλλά εγώ πιστεύω ότι και αρκετά μικρότερο θα είναι αρκετό.  Και δεύτερον, αν δεν θέλετε να μπλέξετε με όλα αυτά, και ακόμα περισσότερο για ηλεκτρικά μοντέλα, υπάρχουν και έτοιμα μιας χρήσεως καπνογόνα που θα βρείτε στο παρακάτω link:

http://www.regin.com/rcsmoke.html

Δεν ξέρω βέβαια αν στέλνουν Ελλάδα.

Ξέρω ότι έγραψα πολλά αλλά προσπάθησα να δώσω μια γενική εικόνα, ελπίζω να μην σας κούρασα πολύ.  Αν έχετε απορίες και μπορώ να βοηθήσω ευχαρίστως.  Τα αποτελέσματα της προσπάθειας μου θα τα μάθετε έτσι κι αλλιώς μέσα στους επόμενους μήνες.


* smoke2.jpg (66.84 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 1416 φορές.)
Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
NikFrance
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 224



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Κυριακή, 8 Ιαν 2006, 21:05:13 »

Φιλε μου Σεραφείμ έκανες το ιδανικό πακέτο δεν το συζητώ...
Αλλα....Με μια γρηγορη ματια στο net...το Perry smoke system στοιχίζει 89 δολάρια δηλαδή με τα μεταφορικά
 άνετα κάτι πάνω από 100euro!! Πάει πολύ... Undecided
Εδώ λέμε να ενώσουμε τις "γνώσεις" μας και με 5-10 euro υλικά να φτιάξουμε ένα ισάξιο σύστημα γιατί όχι...χωρίς πολύπλοκες βαλβίδες κτλ κτλ. Τέτοια αυτοσχέδια συστήματα καπνού έχω δει κατά καιρούς σε γαλλικά μοντελοδρομια σε ΜΙΚΡΟYΣ ΚΙΝΗΤHΡΕΣ και λειτουργούν AΨΟΓΑ!!
Προσπάθησα ήδη να έρθω σε επαφή με ένα φίλο που είχε ένα τέτοιο αυτοσχέδιο σύστημα να ρωτήσω λεπτομέρειες...
Μου είπε ότι το είχε αγοράσει μέσο ενός φίλου που κάποιος έβγαζε λίγα χρήματα κάνοντας την πλακα  του φτιάχνοντας τέτοιες απλές κατασκευές.
Και μου περιέγραψε όλο το στόρι όπως λίγο πολύ το σκεφτόμαστε δηλαδή...όχι πολύ σοφιστικέ...!
Προσωπική μου άποψη είναι να πειραματιστούμε λίγο και ας αποτύχουμε κιόλας όλα μέσα στο πρόγραμμα είναι!!
Μαζεύουμε πληροφορίες για το πως μπορεί να γίνει μια απλή κατασκευή και να λειτουργεί εξίσου καλά!!!
Καταγράφηκε

Ο ξάδερφος από Γαλλία...
Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.108



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Κυριακή, 8 Ιαν 2006, 21:21:06 »

Νίκο, έτσι για την ιστορία, το Perry Smoke System μου ήρθε 65 ευρώ.  Από κει και πέρα οι πληροφορίες μου δεν αναφέρονται μόνο σε αγορασμένο σύστημα, αναφέρονται και σε ιδιοκατασκευή.  Απλά στο τέλος ανέφερα και τι έχω πάρει εγώ.  Δεν είναι τίποτα δύσκολο, απλά θέλει πειραματισμούς, και στην ιδιοκατασκευή λίγο περισσότερους απ' το έτοιμο σύστημα.  Το σίγουρο βέβαια είναι ότι με 5-10 ευρώ δεν γίνεται, ίσως με 20-30 να γίνεται.  Αρκεί να βρεις την σωστή αντλία.  Τώρα αν κάποιος θέλει να τρυπήσει το backplate σε δίχρονη glow αυτό είναι άλλη ιστορία.

Ένα πολύ καλό άρθρο, δυστυχώς στα αγγλικά ως συνήθως, για ιδιοκατασκευασμένο σύστημα είναι το παρακάτω:

http://www.rcuniverse.com/magazine/article_display.cfm?article_id=455

Σεραφείμ
Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
NikFrance
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 224



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 9 Ιαν 2006, 01:14:44 »

Σεραφείμ, δεν διαφωνώ με τα γραφόμενα σου αντίθετος μάλιστα σύμφωνο σε όλα...
Το μονο που μάλλον δεν κατάλαβες είναι ότι η πρόθεση μου είναι να κάνω (κάνουμε) ένα σύστημα λιγότερο "δύσκολο".
Και φυσικά χωρίς να τίθεται θέμα να χαλάσουμε 30-40euro όπως λες...επέτρεψε μου να διαφωνήσω...πρέπει απλά το υγρό να πάει στην εξάτμιση... θα πάει με λιγότερα έξοδα (υλικά)πως να το κάνουμε..... το πήρα πατριωτικά!! teasing
Όσο για το Perry smoke system το βρήκα εδώ 89 δολάρια φυσικά δεν αμφιβάλλω ότι το πήρες 65!
Αυτό το συκεκριμένο set που μας δείχνεις στο φωτό στο post σου στοιχίζει 89.95 δολάρια πάντως.
http://www.perrypumps.com/smoke.htm
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 9 Ιαν 2006, 01:28:19 από NikFrance » Καταγράφηκε

Ο ξάδερφος από Γαλλία...
NikFrance
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 224



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 9 Ιαν 2006, 01:47:08 »

Παιδιά οποιος ξεκινήσει πρώτος την κατασκευή να μας ενημερώνει με φωτογραφίες και κείμενο.
Εγώ πάντως θα το ξεκινήσω σύντομα πιστεύω...έχω αρχίσει ήδη το ψάξιμο για αντλία τι ακριβώς ρακόρ τι πως θα μπει που θα τρυπήσω στην εξάτμιση...καλώδιο ...σωληνάκι...ντεπόζιτο σκέφτομαι να πάρο ένα παλιό 200ari και να το κόψω προσαρμόσω σε πολύ μικρότερο...κόβω τον κόλο του ντεπόζιτου...αφαιρώ μήκος και ξανακολλάω τον κόλο!....έχω μια κόλα 2 συστατικών που κόλα άψογα και σίγουρα χωρίς διαρροές πλαστικό με πλαστικό...και φυσικά θα του περάσω μέσα κανονικά τον βοσκό.
Φυσικά όπως προχωρώ θα σας ανεβάζω φωτό.....υπομονή!!

P.S.
Δεν θέλω γελάκια για τους κώλους laugh Tongue
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 9 Ιαν 2006, 01:50:33 από NikFrance » Καταγράφηκε

Ο ξάδερφος από Γαλλία...
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 6  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: Όπου υπάρχει καπνός... « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.