Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 00:06:10

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 00:06:10

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304516
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 39
    Total: 40
    Choix de thème

    Pages: [1] 2 3 4 ... 34     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Lu 123288 fois)
    Epilogisptwsi
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 14


    « le: Lundi, 30 Juin 2008, 01:15:33 »

    Γεια σας παιδιά, θα ήθελα μερικές πληροφορίες για τους κινητήρες βενζίνης. Αρχικά θέλω να ρωτήσω αν στο ντεπόζιτο υπάρχει καθόλου πίεση και από που ή απλώς υπάρχει το σωληνάκι της βενζίνης και από κάπου να παίρνει αέρα και τελείωσε;;;; UndecidedΚαι αν το αεροπλάνο έρθει κάθετα τι θα γίνει θα λειτουργεί κανονικά. Τέλος να ρωτήσω, για smoke system πρέπει να κάνω τρύπα στην εξάτμιση;;;
    Journalisée
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #1 le: Lundi, 30 Juin 2008, 08:44:50 »

    Καλημέρα

    Όλες οι μηχανές βενζίνης έχουν αντλία ενσωματωμένη, που σημαίνει ότι σε όποια θέση και να είναι το μοντέλο μπορούν να τραβήξουν καύσιμο, ακόμα και με το ντεπόζιτο στο κέντρο βάρους.  Το μόνο που χρειάζεται, όπως γράφεις, είναι να υπάρχει ένα σωληνάκι ελεύθερο για να μπορεί να μπαίνει αέρας στην θέση του καυσίμου που αδειάζει.

    Για smoke system πρέπει με κάποιο τρόπο να ρίξεις το υγρό που θα χρησιμοποιήσεις μέσα στην εξάτμιση.  Αν η εξάτμιση δεν έχει ειδική υποδοχή θα πρέπει να ανοίξεις μια τρύπα και να βάλεις ένα nipple ίδιο με αυτό που έχουν οι εξατμίσεις για να δίνουν πίεση στο ντεπόζιτο στους glow κινητήρες.  Φυσικά υπάρχουν και διάφορες άλλες τεχνικές για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα (π.χ. σωληνάκι μεταλλικό μέσα στην εξάτμιση για να κάνει μεγαλύτερη διαδρομή το καύσιμο και να ζεσταίνεται καλύτερα) αλλά αυτά θέλουν ψάξιμο.

    Για τον καπνό διάβασε και τα δύο παρακάτω θέματα:

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=1326.0

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=344.0

    Σεραφείμ
    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Epilogisptwsi
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 14


    « Répondre #2 le: Mardi, 15 Juil. 2008, 09:08:00 »

    Θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς το παρακάτω αεροπλάνο όπως το βλέπετε στη φωτό αν το firewall του αντέχει το κινητήρα που θα του βάλω (45cc ->1750g). Στο κουτί λέει ότι παίρνει μέχρι και 1,80 δίχρονους.


    * G202-1402004.jpg (39.46 Ko, 321x240 - vu 2042 fois.)
    Journalisée
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.200



    « Répondre #3 le: Mardi, 15 Juil. 2008, 11:03:00 »

    Φιλε μου ποιο μοντελο? Ποια εταιρια ?Τι διαστασεις ?
    Journalisée
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Répondre #4 le: Mardi, 15 Juil. 2008, 11:21:06 »


    Απο οσο καταλαβαινω ειναι το Marathon της Cmpro. Δειτε παρακατω.

    http://www.extrememodels.gr/ShowProduct.asp?ProdID=199
    Journalisée

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 274


    « Répondre #5 le: Mardi, 15 Juil. 2008, 11:25:09 »

    Φίλε Epilogisptwsi

    Εγώ θα σου πρότεινα μια 25cc.
    « Dernière édition: Mardi, 15 Juil. 2008, 11:49:27 par Nikos-G 1 » Journalisée
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Répondre #6 le: Mardi, 15 Juil. 2008, 11:40:59 »

    Λαθος τελικα προκειται για αυτο το μοντελο,ψαχνοντας καλυτερα ειδα οτι εκανα λαθος πριν

    http://www.cmpairplane.com/aerobatic/Giles-202%20140%20Size.html
    Journalisée

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Répondre #7 le: Mardi, 15 Juil. 2008, 11:51:11 »

    Αν και δεν γνωριζω κατα ποσο ειμαστε εκτος θεματος τωρα...

    το θεμα ειναι για παραδειγμα μια Saito 125 τετραχρονη ζυγιζει πριπου 700 γραμμαρια με την εξατμιση.Για μια τετοια περιπου μηχανη ειναι λογικα φτιαγμενο το α/π.
    Και παιρνοντας τωρα ας πουμε την 45cc της Cmpro ζυγιζει 1650,χοντρικα λοιπον 1 κιλο παραπανω απο την Saito.

     Την επιπλεον λοιπον ισχυ θα την σπαταλησεις εν μερει στο βαρος της μηχανης και πιθανως στο βαρος που θα χρειαστεις για αν ερθει στα ισια του το μοντελο.

    Στην περιπτωση που θες οπωσδηποτε βενζινη,αν βαλεις την 25αρα της ιδιας εταιριας ειναι κατα 500 γραμμαρια βαρυτερη απο την Saito που απο οσο καταλαβαινω θα ταιριαζει ομορφα στο συγκεκριμενο α/π.Βεβαια μπορει και με την τετραχρονη επανω να θελει λιγο βαρος μπροστα ας πουμε.Σιγουρα ομως καλυτερα 25κυβικα παρα 45.
    Journalisée

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.200



    « Répondre #8 le: Mardi, 15 Juil. 2008, 13:03:57 »

    Μην βαλεις 45cc θα ειναι πολυ βαρια και δεν θα πετυχεις το επιθυμητο αποτελεσμα.
    Journalisée
    Epilogisptwsi
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 14


    « Répondre #9 le: Mardi, 15 Juil. 2008, 15:10:36 »

    Επειδή δεν είναι εύκολο να αγοράσω άλλη μηχανή θα αναγκαστώ να βάλω αυτή. Το μόνο που σκέφτηκα σαν λύση σε περίπτωση που δεν είναι πολύ στιβαρό το firewall είναι να το ενισχύσω με fiberglass και τελειώσε η υπόθεση. Τα πιο σίγουρα αποτελέσματα θα φανούν στο test drive που με το καλό θα έχει γίνει μέσα στο Σαββατοκύριακο. (Για όσους ρώτησαν το μοντέλο είναι 1/4 scale και ζυγίζει περίπου τα 7 κιλά. Νομίζω πως μια 45cc δεν θα του πέσει και υπερβολικά βαριά.)
    Journalisée
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.200



    « Répondre #10 le: Mardi, 15 Juil. 2008, 15:16:34 »

    Τοτε δεν επρεπε να παρεις αυτο το αεροπλανο.
    Journalisée
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 274


    « Répondre #11 le: Mardi, 15 Juil. 2008, 15:39:32 »

    Φίλε Epilogisptwsi

    Βάλε αυτή τη μηχανή που έχεις και πέτα ελεύθερα Thumbs up Ποοολύ άνεση!
    Journalisée
    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 479



    « Répondre #12 le: Mardi, 15 Juil. 2008, 16:04:20 »

    (Για όσους ρώτησαν το μοντέλο είναι 1/4 scale και ζυγίζει περίπου τα 7 κιλά. Νομίζω πως μια 45cc δεν θα του πέσει και υπερβολικά βαριά.)

    Αν βγει 7 κιλα, με μονο 62 dm2 φτερο, οπωσδηποτε παρε βιντεοκαμερα μαζι και κρεμασε το βιντεο της παρθενικης εδω.
    Journalisée

    Ignorance is bliss
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #13 le: Mardi, 15 Juil. 2008, 18:51:39 »

     lalala 45 κυβικα βενζινη σε 1.80 μοντελο δεν ειναι και πολυ καλη κινηση απλα εινα υπερβολη .Αν το πλακωσεις και σε ενισχησεις απλα θα επιδεινωσεις τα χαρακτηρηστικα της πτησης....μην το κανεις βαλε καποια 26αρα η glow
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    Hristos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 540



    « Répondre #14 le: Mercredi, 16 Juil. 2008, 01:10:08 »

    Αν και το θεμα εχει πεσει αρκετα εξω, να αναφερω πως το μοντελο ειναι 1/4 scale giles 202 4,5kg-5,2kg(5,2kg ειναι το δικο μου με 160 glow) της cmpro και ειναι για κινητηρα 108-160 διχρονο glow ή 140 τετραχρονο,ειναι απλα αστοχο να μπει 45 βενζινη,τι προσδοκεις μ'αυτο?σκεψου μονο 62 τετρ.παλαμες να σηκωνουν 7κιλα (κι αυτο εαν βγει 7 με ολες τις ενισχυσεις που θα κανεις)
    Journalisée
    Pages: [1] 2 3 4 ... 34     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.023 secondes avec 24 requêtes.