Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.513 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 15:02:47

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 15:02:47

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 14:21]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304513
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 2
    Gäste: 18
    Gesamt: 20
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 13 14 15 [16] 17 18 19 ... 23     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα  (Gelesen 160917 mal)
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.623


    game over :|


    « Antwort #225 am: Sonntag, 14 Aug 2011, 16:15:59 »

    Κατασκευασα μηχανημα με κοστος περιπου 20€. Τα 100€ που διαβασα ειναι πολλα χρηματα για τους περισσοτερους απο εμας.
    Να παρω φωτογραφιες και να κανω μια μικρη παρουσιαση;
    Gespeichert

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    0 teo
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 575


    ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου


    WWW
    « Antwort #226 am: Sonntag, 14 Aug 2011, 17:29:12 »

    Κατασκευασα μηχανημα με κοστος περιπου 20€. Τα 100€ που διαβασα ειναι πολλα χρηματα για τους περισσοτερους απο εμας.
    Να παρω φωτογραφιες και να κανω μια μικρη παρουσιαση;

    Εννοείται πως ναι να κάνεις παρουσίαση.
    Gespeichert

    FrSky ACCST @ Spektrum-DX7
    E-Starter || Wilga 2000 || Easy Cub
    Hawk Sky || Easy Star I || Sky Sprite
    Easy Glider Pro || Phoenix 2000 || Phoenix EVO
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.623


    game over :|


    « Antwort #227 am: Mittwoch, 17 Aug 2011, 05:19:44 »

    Αγορασα ενα πηχακι ξυλο απο πολυκαταστημα με εργαλεια, βιδες και βιδωτα γατζακια. Το ξυλο ζητησα να μου το κοψουν σε δυο κομματια των 50 εκ. και ενα των 70 εκ. Αφου τρυπησα τα ξυλα το αποτελεσμα ειναι το πρακατω. Το ελατηριο το πηρα απο το ιδιο πολυκαταστημα με εργαλεια. Συνολικο κοστος περιπου 5€.







    Σε καταστημα με ειδη ηλεκτρονικων αγορασα ενα κουτι πλαστικο, καλωδιο 220V, ενα μετασχηματιστη 24V/2Α (ο συγκεκριμενος ειναι 2Χ12V, αλλα ειναι το ιδιο πραγμα), δυο μπορνες και αντιστοιχες μπανανες και το φτηνοτερο dimmer που βρηκα απο το προαναφερθεν πολυκαταστημα με εργαλεια.
    Εχω κανει ενα προχειρο σχεδιο για την συνδεσμολογια, παντου βαζουμε μονωση με θερμοσυστελομενο, θελει προσοχη γιατι μεσα στο κουτι υπαρχει ταση 220V που προκαλει θανατο. Η μεγιστη ταση εξοδου ειναι 24V εναλλασομενο. Πρακτικα κοβει με συρμα χρωμονικελινης μηκους περιπου 60 εκ. με μεγιστη ισχυ χωρις κανενα προβλημα, ακολουθει βιντεο. Για την συγκεκριμενη διαταση το dimmer δεν χρειαζεται, το εβαλα ομως γιατι θελω να φτιαξω ενα αλλο μηχανημα που ελπιζω να μπορεσω να παρουσιασω εδω συντομα. Συνολικο κοστος κουτιου με εξαρτηματα περιπου 20€.
    Το αποτελεσμα ειναι το παρακατω.









    ΝΑ ΞΑΝΑΠΩ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΟΥΤΙ ΕΧΕΙ ΤΑΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ 220V, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΑΝ ΑΥΤΗ Η ΤΑΣΗ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟ. ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΥΝΙΣΤΩ ΝΑ ΑΓΝΟΗΘΕΙ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

    Και το βιντεακι ειναι το παρακατω. Ειναι μια ευκολη κοπη. Απλα βαζουμε το συρμα και αναβουμε το μηχανημα, η βαρυτητητα θα τραβηξει προς τα κατω τον ξυλινο σκελετο και θα κανει μια τελεια καθετη κοπη. Τα δυσκολα αρχιζουν οταν θελουμε να κοψουμε αεροτομες μονοι μας.




    « Letzte Änderung: Mittwoch, 17 Aug 2011, 05:43:48 von orck » Gespeichert

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.095



    WWW
    « Antwort #228 am: Montag, 29 Aug 2011, 18:35:17 »

    Παναγιώτη  Ωραία η κατασκευή  Thumbs up


    Gespeichert

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.095



    WWW
    « Antwort #229 am: Montag, 29 Aug 2011, 19:02:25 »

    καλησπέρα σύντροφοι
    ..........................
    αυτό που δεν μπορώ να αποφύγω, και θέλω την βοήθειά σας, είναι τα εξής:
    1)εκεί που ενόνονται οι 2 κόψιές, στο χείλος προσφυγής (έχω ξεκινήσει και τις 2 από το χείλος εκφυγής), δεν μπορώ να κάνω μία ομαλή καμπύλη, αλλά γίνεται μυτερό

    http://prntscr.com/2mcoa


    2)για κάποιον λόγο το σύρμα δεν μένει ευθύ καθώς κόβει, αλλά τραβιέται προς τα πίσω, και μάλλον προς τα κάτω. το αποτέλεσμα είναι η πτέρυγα στο κέντρο να έχει μικρότερο πάχος, ενώ στις άκρες το κανονικό

    http://prntscr.com/2mcsl
    ....................


    Αυτά προβλήματα σχετίζονται με τον τρόπο που το θερμό σύρμα "κόβει" , λιώνει σωστότερα το φελιζολ.
    Στην δική σου περίπτωση το σύρμα , λιώνει το φελιζόλ , με επαφή . Δηλαδή το σύρμα ακουμπά το υλικό και το λιώνει .Ακριβώς γιαυτό το σύρμα ΠΑΝΤΑ , όσο και να το τεντώσεις , θα καθυστερεί στο κέντρο  και  κατεβαίνει  προς τα κάτω . Αποτέλεσμα λεπτότερη , άρα και λάθος, αεροτομή . Θεωρητικά η μόνη περιοχή που η αεροτομή είναι σωστή ( σχεδόν) είναι πολύ κοντά στα δύο templates.
    Η λύση είναι μία και μόνο . Κοπή του υλικού με ακτινοβολία και όχι με επαφή. Δηλαδή θα πρέπει το σύρμα να κινείται με τέτοια ταχύτητα , που θα του επιτρέπει να λιώνει το υλικό από απόσταση . ( δες το επισυναπτόμενο σχήμα) .
    Πρακτικά με το χέρι δεν μπορείς να έχεις σταθερή ταχύτητα , έτσι ώστε να το πετύχεις .
    Η θεραπεία για την περίπτωση κοπής με το χέρι είναι ΑΡΓΑ - ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ και σταθερή ταχύτητα. Οι καλύτερες κοπές με το "χέρι" που εχω πετύχει , ειναι με το σύστημα με τις τροχαλίες που παρουσιάζει ο Jim USA .
    Στο παρακάτω video  ίσως να είναι ποιο κατανοητό
    http://www.rcgroups.com/forums/showatt.php?attachmentid=917085


    * wire kerf.JPG (22.72 KB, 479x244 - angeschaut 7056 Mal.)
    Gespeichert

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Antwort #230 am: Montag, 29 Aug 2011, 23:39:04 »

    Μάλλον στην κοπή με ακτινοβολία θερμότητας από το σύρμα, θα πρέπει να υπολογίζουμε ότι το φτερό μας θα βγει λίγο λεπτότερο από τα templates, τι λέτε;
    Gespeichert

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.095



    WWW
    « Antwort #231 am: Dienstag, 30 Aug 2011, 09:26:45 »

    Μάλλον στην κοπή με ακτινοβολία θερμότητας από το σύρμα, θα πρέπει να υπολογίζουμε ότι το φτερό μας θα βγει λίγο λεπτότερο από τα templates, τι λέτε;
    Με tamplates δηλαδή με το χέρι ,  99% η κοπή είναι με επαφή . Από απόσταση είναι δυνατόν να γίνει κοπή μόνο με cnc. Σε αυτή την περίπτωση  πρέπει να  λαμβάνεται υπ' όψιν το Kerf από το πρόγραμμα και διορθώνει την πορεία του σύρματος ανάλογα 
    Gespeichert

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    rest_in_pieces
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 100


    WWW
    « Antwort #232 am: Donnerstag, 5 Jan 2012, 21:30:26 »

    ευχαριστώ Γιάννη Παξιμαδάκη για την απάντηση
    το πρόβλημα όμως νομίζω, είναι το εξής: Το σύρμα στις άκρες κόβει πιο γρήγορα από το κέντρο, όσο αργά και αν κόβουμε. Αυτό συμβαίνει και γιατί στις άκρες δεν υπάρχει φελιζολ να απάγει την θερμότητα, το σύρμα είναι πιο ζεστό. Άρα κόβουμε όσο πιο αργά μπορούμε, και συμβιβαζόμαστε με το αποτέλεσμα; Εγώ εκεί έχω καταλήξει
    Gespeichert

    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Antwort #233 am: Freitag, 6 Jan 2012, 06:18:43 »

    Η "κοιλιά" στο νήμα κοπής οφείλεται κατ' εξοχήν στην ελαστικότητα του και την δύναμη που ασκείται πάνω του, όχι σε διαφορά θερμοκρασίας, Η μετατόπιση με την ίδια δύναμη θα είναι μεγαλύτερη στο κέντρο απ' ότι στα άκρα.

    Ιδανικά το νήμα πρέπει να κόβει χωρίς να χρειάζεται ιδιαίτερη πίεση και χρόνος. Αυτό ρυθμίζεται, ανάλογα με το υλικό, με την ένταση του ρεύματος, Με λίγα A θα χρειαστεί πίεση, με πολλά θα τρώει το φελιζόλ. Το ίδιο ισχύει για τον χρόνο επαφής. Θα χρειαστεί πειραματισμός για να βρούμε έναν ικανοποιητικό συνδυασμό ακρίβειας και ταχύτητας κοπής.

    Μερικοί προτιμούν ατσαλόσυρμα, που δεν κοιλιάζει εύκολα όπως η χρωμιονικελίνη. Τα μειονεκτήματα είναι  υψηλές απαιτήσεις σε A, εύκολη κόπωση του υλικού και κίνδυνος τραυματισμού όταν κοπεί.
    Gespeichert

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.095



    WWW
    « Antwort #234 am: Freitag, 6 Jan 2012, 09:35:53 »

    Σωστά τα είπε ο Κωστας.

    Η λύση  για σωστές κοπές με το χέρι ή με την βαρυτητα  ειναι μία . κόψιμο ΑΡΓΑ-ΑΡΓΑ-ΑΡΓΑ  Χαμόγελο
    ετσι μειώνεται η τάση του σύρματος να κάνει κοιλιά στο κέντρο.
    ΘΑ διαπιστώσεις πόσο  είσαι κοντα στην σωστή ταχύτητα είσαι , από το αν το συρμα βγαίνει  ταυτόχρονα απο το φελιζόλ., Μια μικρη διαφορά του 1 - 1,5  sec είναι αποδεκτή. Αν το κέντρο καθυστερεί περισσότερο τότε να ξέρεις οτι στο κέντρο  το φτερό σου εχει κοιλιά
    Gespeichert

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    leyThom
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 56



    WWW
    « Antwort #235 am: Sonntag, 8 Apr 2012, 15:00:27 »

    Από εδώ και η δικιά μου κατασκευή!!


    * DSC_0375κκ.jpg (37.28 KB, 640x480 - angeschaut 8296 Mal.)
    Gespeichert

    EASY STAR -> PARKMASTER -> MINI HYPE
    leyThom
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 56



    WWW
    « Antwort #236 am: Sonntag, 8 Apr 2012, 15:02:10 »

    Και άλλη μία....


    * DSC_0376μ.jpg (42.52 KB, 640x480 - angeschaut 7105 Mal.)
    Gespeichert

    EASY STAR -> PARKMASTER -> MINI HYPE
    Themis96
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 81


    « Antwort #237 am: Montag, 23 Apr 2012, 18:53:17 »

    Καλησπέρα παιδιά,
    επειδή σκεφτόμουν την κατασκευή ενός τέτοιου εργαλείου εδώ και αρκετούτσικο καιρό, με αφορμή ότι θέλω να κατασκευάσω μια πτέρυγα πλαγιάς αποφάσισα να αρχίσω την κατασκευή του.
    Έχω μια απορία για το σύρμα όμως, που πρέπει να λυθεί επειδή αρχίζω να ψάχνομαι για τα πράγματα που θα χρησιμοποιήσω, για να ξέρω τι θα αγοράσω. Διάβασα εδώ ότι όσο πιο λεπτό το σύρμα τόσο καλύτερη βγαίνει η κοπή και με μεγαλύτερη ακρίβεια. Θέλω να ρωτήσω αν στο παραπάνω υπάρχει κάποιος περιορισμός στο πόσο λεπτό σύρμα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε, δηλαδή μήπως από κάποιο σημείο και μετά είναι πολύ ευαίσθητο. Ας πούμε ότι βρίσκω σύρμα 3χιλιοστών  και 1χιλιοστού προφανώς θα πάρω το 1 χιλιοστό. Αν όμως για παράδειγμα βρω και πιο λεπτό όπως 0.3 χιλιοστά ή 0.1 για παράδειγμα τι θα πρέπει να πάρω το 0.3 ή το 0.1  το 1 ή κάτι ενδιάμεσο; 
    Gespeichert
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.095



    WWW
    « Antwort #238 am: Montag, 23 Apr 2012, 20:43:24 »

    Για κοπή στο χέρι το καλύτερο - κατα την γνωμη μου ειναι γύρω στα 0,5mm.
    Σίγουρα οχι πάνω από 0.6mm και οχι κάτω από 0,3mm


    Gespeichert

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    0 teo
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 575


    ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου


    WWW
    « Antwort #239 am: Montag, 23 Apr 2012, 23:03:41 »

    Επίσης να αναφέρουμε πως το λεπτό νήμα κουράζεται πιο γρήγορα και πως μπορεί να κοπεί πιο εύκολα μιας και οι τάσεις που θα πρέπει να του ασκήσουμε για να τεντώσει καλά έχουν πολύ μικρότερο βήμα.
    Σε ότι αφορά την κόπωση και την απόδοση καλό θα ήταν για να παρατείνουμε τον χρόνο ζωής του να το καθαρίζουμε μετά από κάθε χρήση.
    Σε ότι αφορά το τέντωμα θα πρέπει πριν κλείσουμε το διακόπτη και περάσει ρεύμα από μέσα του να μπορεί να παράξει ήχο σαν χορδής κιθάρας.     
    Gespeichert

    FrSky ACCST @ Spektrum-DX7
    E-Starter || Wilga 2000 || Easy Cub
    Hawk Sky || Easy Star I || Sky Sprite
    Easy Glider Pro || Phoenix 2000 || Phoenix EVO
    Seiten: 1 ... 13 14 15 [16] 17 18 19 ... 23     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Moderatoren: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Thema: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.023 Sekunden mit 26 Zugriffen.