Aeromodelling GR
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide
E-mail
302.987
μηνύματα σε
12.324
θέματα από
6.248
Μέλη
/ Τελευταίο μέλος:
artinos
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Τρίτη, 3 Οκτ 2023, 20:30:37
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:
Στο θέμα
Στον πίνακα
Σε όλο το φόρουμ
στο Google
Σύνθετη αναζήτηση
Κώστας Κωστόπουλος - Ο δημιουργός του Aeromodelling GR
Αρχική
|
Forum
|
Album
|
Βοήθεια
|
Αναζήτηση
|
Ημερολόγιο
|
Σύνδεση
|
Εγγραφή
Περιεχόμενα
Καταστήματα
Κεντρική σελίδα
Αρθρα
Links
Σύλλογοι
Γιατί αυτή η σελίδα;
Στοιχεία χρήσης
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Τρίτη, 3 Οκτ 2023, 20:30:37
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
JU-87B Stuka
από
ΦΩΤΗΣ ΚΑΛΕΥΡΑΣ
[
Σήμερα
στις 16:58]
Εντυπωσιακά βίντεο #6
από
Markhelis
[
Σήμερα
στις 15:11]
Lamia open 2023 Eurotour -World Cup 30/9...
από
Bocian
[
Σήμερα
στις 14:00]
Ενσωμάτωση Google & Youtube videos
από
Δημήτρης Άρτα
[Σάββατο, 30 Σεπ 2023, 23:04:44]
Προβλημα με DLE 60 BOXER
από
3DJunk
[Παρασκευή, 29 Σεπ 2023, 23:20:43]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ - Δώστε εδώ την αγγ...
από
3DJunk
[Παρασκευή, 29 Σεπ 2023, 10:46:07]
FLY IN 2023 9-10 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ...
από
G.Skargiotis
[Πέμπτη, 28 Σεπ 2023, 23:14:49]
JET WORLD MASTERS 2023 ITALY RIVANAZANNO
από
ArgyrisGiannetakis
[Πέμπτη, 28 Σεπ 2023, 21:21:20]
www.Diamond-Models.gr
από
Diamond-Models Ι. Γεωγιάδης
[Πέμπτη, 28 Σεπ 2023, 17:18:26]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ - Δώστε εδώ την α...
από
Dell Gatto Grande
[Πέμπτη, 28 Σεπ 2023, 17:09:44]
AFW 2023 !
από
jjkor
[Πέμπτη, 28 Σεπ 2023, 17:07:58]
Μοντελοδρόμιο Hobby Box - Ακραίφνιο #2
από
jjkor
[Τρίτη, 26 Σεπ 2023, 22:52:49]
sanyo eneloop
από
Γιάννης Κωνσταντακάτος
[Κυριακή, 24 Σεπ 2023, 17:06:22]
ΖΗΤΕΊΤΑΙ
από
ΓΙΩΡΓΟΣ.VARIO
[Σάββατο, 23 Σεπ 2023, 09:39:49]
Avanti S - Sport Aerobatic Jet
από
3DJunk
[Τετάρτη, 20 Σεπ 2023, 00:47:37]
Google search
WWW
Aeromodelling GR
Στατιστικά
Μέλη
Σύνολο μελών: 6248
Τελευταίο:
artinos
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 302987
Σύνολο θεμάτων: 12324
Online σήμερα: 177
Online έως τώρα: 959
(Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 167
Συνολικά: 170
ΙΑΠΕΤΟΣ
ΦΩΤΗΣ ΚΑΛΕΥΡΑΣ
Στυλ εμφάνισης
Aeromodelling GR - I
Babylon Theme
Classic YaBB SE Them
Delta TP
NetBiz TP
Omega TP
SMF Default Theme
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
|
Υλικά, εργαλεία και τεχνικές
(Συντονιστές:
Γιάννης Παξιμαδάκης
,
DEPRON MANIAC
) | Θέμα:
Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα
Σελίδες:
1
...
16
17
18
[
19
]
20
21
22
23
Κάτω
« προηγούμενο
επόμενο »
Αποστολέας
Θέμα: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα (Αναγνώστηκε 157577 φορές)
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 5.733
Προσέχουμε για να έχουμε!!!
Απ: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα
«
Απάντηση #270 στις:
Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 00:53:52 »
Παράθεση από: 0 teo στις Τετάρτη, 13 Νοέ 2013, 22:56:08
Έχω το ίδιο και δεν έχω καταφέρει να κάνω 3φασικό μοτέρ να λειτουργήσει (γυρίσει) συνδέοντάς το πάνω σε ESC το οποίο να είναι συνδεδεμένο σε μία από τις 4 θέσεις που έχει το tester για τα servo και την μπαταρία του μοτερ χώρια
και μια δεύτερη μπαταρία συνδεδεμένη μέσω εξωτερικού BEC στην θέση power in του tester.
Αν το esc έχει bec τότε δεν χρειάζεται και άλλη πηγή ρεύματος, ίσως για αυτό Θοδωρή να μην μπόρεσες
να κάνεις το μοτέρ να γυρίσει, επίσης πρέπει να προσέξεις τον περιστροφικό διακόπτη να είναι τέρμα
αριστερά (στην μικρότερη κλίμακα όπως το 0 του γκαζιού στις τ/κ)!!!
Εγώ το έχω δουλέψει το tester πάμπολλες φορές με μοτέρ, κάτι πάντως δεν έχεις κάνει σωστά φίλε μου
εκτός και αν έχει πρόβλημα το tester σου αν και δεν το νομίζω!!!
«
Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 01:12:20 από Markhelis
»
Καταγράφηκε
ilias
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 4.859
Απ: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα
«
Απάντηση #271 στις:
Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 06:30:58 »
Εγω για καλο και κακο επειδη δεν ηξερα αν θα κανω κακο στο SERVO TESTER εβαλα ενα πακακι μπαταριων για δεκτη στην θεση παροχης ρευματος του tester και εβγαλα το κοκκινο καλωδιο απο το EScωστε να απομονωσω το bec του. Αυτη η δοκιμη εγινε με BRushed ESC
Καταγράφηκε
Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
ilias
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 4.859
Απ: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα
«
Απάντηση #272 στις:
Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 06:45:41 »
Επειδη δεν μας απαντησε κανενας αν μπορει να γινει πατεντα για κοπη φελιζολ με Brushless ESc μου ηρθε μια ιδεα αλλα αρκετα επικινδυνη
Θα μπορουσε ενα dimmer στα 220v στα 300W μονο του να λειτουργησει για να ζεστανει το νημα;
Αν ναι θα ηταν επικινδυνο αφου θα επρεπε να υπαρχει μεγαλη προσοχη να μην περασει ρευμα πανω απο 40Volts
εκτος και αν
το ρυθμιζαμε να βγαζει μονο 40 volts , το βαζαμε μεσα σε ενα κουτι ασφαλισμενο και πριν απο αυτο βαζαμε ενα αλλο dimmer για να ρυθμιζουμε το δευτερο ωστε να υπαρχει κλιμακα απο 0-40 volts
ΔΕΝ ειμαι ηλεκτρολογος , ΔΕΝ το εχω δοκιμασει αλλα θα ηθελα να μαθω ΑΝ ειναι εφικτο
Καταγράφηκε
Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
DEPRON MANIAC
Moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.043
Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις
Απ: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα
«
Απάντηση #273 στις:
Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 07:28:37 »
Παράθεση από: ilias στις Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 06:45:41
Επειδη δεν μας απαντησε κανενας αν μπορει να γινει πατεντα για κοπη φελιζολ με Brushless ESc μου ηρθε μια ιδεα αλλα αρκετα επικινδυνη
Δυστυχώς το Brushless ESC δεν μπορεί να δουλέψει με νήμα ή έστω λάμπες (το τελευταίο το έχω δοκιμάσει για να μετρήσω καταναλώσεις) γιατί σε κάθε φάση για ελάχιστο χρονικο διάστημα "ανιχνεύει" επαγωγικά την θέση του ρότορα για να ρυθμίσει την φορα περιστροφής και τον χρονισμό
Παράθεση από: ilias στις Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 06:45:41
Θα μπορουσε ενα dimmer στα 220v στα 300W μονο του να λειτουργησει για να ζεστανει το νημα;
Θα μπορούσε να δουλέψει αλλά θα έπρεπε να είναι αρκετά μέτρα το νήμα
Παράθεση από: ilias στις Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 06:45:41
Αν ναι θα ηταν επικινδυνο αφου θα επρεπε να υπαρχει μεγαλη προσοχη να μην περασει ρευμα πανω απο 40Volts
εκτος και αν
το ρυθμιζαμε να βγαζει μονο 40 volts , το βαζαμε μεσα σε ενα κουτι ασφαλισμενο και πριν απο αυτο βαζαμε ενα αλλο dimmer για να ρυθμιζουμε το δευτερο ωστε να υπαρχει κλιμακα απο 0-40 volts
ΔΕΝ ειμαι ηλεκτρολογος , ΔΕΝ το εχω δοκιμασει αλλα θα ηθελα να μαθω ΑΝ ειναι εφικτο
Είναι εξαιρετικά επικίνδυνο
σε κάθε περίπτωση, γιατί ναι μεν με το πολύμετρο μπορεί να μετράς ενεργή τιμή 40Volts αλλά η κορύφωση της τάσης σίγουρα θα είναι περισσότερη συν του ότι η φάση του δικτύου θα είναι παρούσα σε όλο το κύκλωμα
Καταγράφηκε
Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ
Βρε μανία με το depron
Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου
Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.094
Απ: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα
«
Απάντηση #274 στις:
Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 09:05:02 »
ilias . Το dimmer μπορεί να συνδεθει κατευθείαν στα 220v , γι αυτό έχει κατασκευαστεί , αλλά μέ οτι κίνδυνο συνεπάγεται. Πολύ παλιά το ειχα χρησιμοποιήσει , αλλά πολλες φορες ελιωνε το συρμα , γιατι η συχνα μου ξέφευγε το χέρι στη ρύθμιση και ανέβαινα τα volts. Φυσικά θέλει
απόλυτη προσοχή
γιατι η συγκεκριμένη διάταξη σκοτώνει εγγυημένα .
Η σε σειρα sυνδεση 2 dimmer δεν ξερω να θα λειτουργήσει.
Ilias οι πειραματισμοί και οι δοκιμές , (πρέπει ) είναι η δευτερη φύση ενος μοντελιστή, αλλά μερικές φορές δεν χρειαζεται να ξανα ανακαλύπτουμε τον τροχό.
Η ασφαλέστερη λύση , ειναι με ενα σταθεροποιημένο τροφοδοτικό με ρυθμιζόμενη εξοδο 0-40v, η καλύτερη αλλά ακριβή λύση
Αμεσως μετα ασφαλής και λίγοτερο ακριβή ειναι να αγοράσεις μετασχηματιστή 220V-40V με dimmer στα 220V.
Η φτηνότερη λύση με μικρα θέματα ασφάλειας , ειναι η εξης
Αγορά μετασχηματιστή 200V-110V πολλά W , με dimmer στα 220V.. To θέμα ασφάλειας ειναι προφανές . Μπορει κάλλιστα να εχεις 110V στο συρμα.
Αυτη ηταν η προτελευταία επιλογή μου , οταν ηθελα 40v- 50v στο μέτρο σύρματος.
Τελευταια επιλογή,η ακριβότερη αλλά χωρίς συμβιβασμούς είναι τροφοδοτικό σταθεροποιημένο σε τάση και ρεύμα 0-120V , 0-10A .Στις κοπές χρειάζομαι πλεον 60V ,( συνεχές με κατανάλωση 1Α) γιατι χρησιμοποιώ βολφραμίο
Καταγράφηκε
Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
0 teo
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 574
ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου
Απ: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα
«
Απάντηση #275 στις:
Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 09:57:38 »
Παράθεση από: Markhelis στις Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 00:53:52
Παράθεση από: 0 teo στις Τετάρτη, 13 Νοέ 2013, 22:56:08
Έχω το ίδιο και δεν έχω καταφέρει να κάνω 3φασικό μοτέρ να λειτουργήσει (γυρίσει) συνδέοντάς το πάνω σε ESC το οποίο να είναι συνδεδεμένο σε μία από τις 4 θέσεις που έχει το tester για τα servo και την μπαταρία του μοτερ χώρια
και μια δεύτερη μπαταρία συνδεδεμένη μέσω εξωτερικού BEC στην θέση power in του tester.
Αν το esc έχει bec τότε δεν χρειάζεται και άλλη πηγή ρεύματος, ίσως για αυτό Θοδωρή να μην μπόρεσες
να κάνεις το μοτέρ να γυρίσει, επίσης πρέπει να προσέξεις τον περιστροφικό διακόπτη να είναι τέρμα
αριστερά (στην μικρότερη κλίμακα όπως το 0 του γκαζιού στις τ/κ)!!!
Εγώ το έχω δουλέψει το tester πάμπολλες φορές με μοτέρ, κάτι πάντως δεν έχεις κάνει σωστά φίλε μου
εκτός και αν έχει πρόβλημα το tester σου αν και δεν το νομίζω!!!
Φίλε Μάρκο,
Αντιμετωπίζω το servo tester ως δέκτη+τ/κ μαζί.
Οπότε ξέρω τι πρέπει να κάνω και πως σχετικά με το κόκκινο καλώδιο του ESC και τον διακόπτη στο 0.
Τώρα βέβαια μια φορά που το προσπάθησα, άντε δύο, δεν είδα φως και δεν έχω ξανασχοληθεί μαζί του.
Αν όμως εσύ (αλλά και άλλοι φαντάζομαι) διαρρηγνύεται τα ιμάτιά σας πως γίνεται, ok θα το δοκιμάσω πάλι να δω.
Ίσως να πρέπει να κάνω καμιά επιστροφή στον καλό μου άνθρωπο τον ΗΚ, ποιος ξέρει;
Καταγράφηκε
FrSky ACCST @ Spektrum-DX7
E-Starter || Wilga 2000 || Easy Cub
Hawk Sky || Easy Star I || Sky Sprite
Easy Glider Pro || Phoenix 2000 || Phoenix EVO
0 teo
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 574
ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου
Απ: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα
«
Απάντηση #276 στις:
Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 10:08:44 »
Παράθεση από: Γιάννης Παξιμαδάκης στις Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 09:05:02
ilias . Το dimmer μπορεί να συνδεθει κατευθείαν στα 220v , γι αυτό έχει κατασκευαστεί , αλλά μέ οτι κίνδυνο συνεπάγεται. Πολύ παλιά το ειχα χρησιμοποιήσει , αλλά πολλες φορες ελιωνε το συρμα , γιατι η συχνα μου ξέφευγε το χέρι στη ρύθμιση και ανέβαινα τα volts. Φυσικά θέλει
απόλυτη προσοχή
γιατι η συγκεκριμένη διάταξη σκοτώνει εγγυημένα .
Η σε σειρα sυνδεση 2 dimmer δεν ξερω να θα λειτουργήσει.
Ilias οι πειραματισμοί και οι δοκιμές , (πρέπει ) είναι η δευτερη φύση ενος μοντελιστή, αλλά μερικές φορές δεν χρειαζεται να ξανα ανακαλύπτουμε τον τροχό.
Η ασφαλέστερη λύση , ειναι με ενα σταθεροποιημένο τροφοδοτικό με ρυθμιζόμενη εξοδο 0-40v, η καλύτερη αλλά ακριβή λύση
Αμεσως μετα ασφαλής και λίγοτερο ακριβή ειναι να αγοράσεις μετασχηματιστή 220V-40V με dimmer στα 220V.
Η φτηνότερη λύση με μικρα θέματα ασφάλειας , ειναι η εξης
Αγορά μετασχηματιστή 200V-110V πολλά W , με dimmer στα 220V.. To θέμα ασφάλειας ειναι προφανές . Μπορει κάλλιστα να εχεις 110V στο συρμα.
Αυτη ηταν η προτελευταία επιλογή μου , οταν ηθελα 40v- 50v στο μέτρο σύρματος.
Τελευταια επιλογή,η ακριβότερη αλλά χωρίς συμβιβασμούς είναι τροφοδοτικό σταθεροποιημένο σε τάση και ρεύμα 0-120V , 0-10A .Στις κοπές χρειάζομαι πλεον 60V ,( συνεχές με κατανάλωση 1Α) γιατι χρησιμοποιώ βολφραμίο
Φίλε Ηλία,
Είχα κάνει κι εγώ δοκιμές και σχέδια, είχα ρωτήσει φίλους και γνωστούς...
http://aeromodeler-calendar.blogspot.gr/2011/10/gfc.html
Αν είναι όμως να ξοδέψεις χρήματα, μία είναι η λύση... variac.
Με €35-40 έχεις καθαρίσει από όλα.
Ούτε κατασκευές, ούτε πειραματισμούς, ούτε επιπλέον παρελκόμενα, εργασία, κ.α.
Το βάζεις στη πρίζα, ανοίγεις το ποντεσιόμετρο μέχρι εκεί που πρέπει ανά περίπτωση και κάνεις την δουλειά σου
είτε είναι μικρό είτε είναι μεγάλο αυτό που θες να κόψεις,
είτε είναι μαλακό είτε είναι σκληρό,
είτε έχεις νήμα είτε έχεις έλασμα,
είτε είτε είτε
Άσε που κάνει και για άλλες δουλειές εκτός μοντελισμού.
Εισαγωγέας νομίζω είναι αυτός:
http://www.amarad.gr/full_product.php?prod_id=1114025618
Καταγράφηκε
FrSky ACCST @ Spektrum-DX7
E-Starter || Wilga 2000 || Easy Cub
Hawk Sky || Easy Star I || Sky Sprite
Easy Glider Pro || Phoenix 2000 || Phoenix EVO
ilias
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 4.859
Απ: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα
«
Απάντηση #277 στις:
Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 10:32:28 »
Σιγουρα αν το κοστος ειναι 35-40 € ειναι η καλυτερη και ασφαλεστερη λυση .
Απλα προσπαθω να βρω και αλλες λυσεις επειδη υπαρχουν καποια υλικα
Υ.Γ. οταν λεει Ισχύς: 1000VA εννοει τα WATT;
Καταγράφηκε
Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
0 teo
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 574
ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου
Απ: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα
«
Απάντηση #278 στις:
Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 11:21:03 »
Παράθεση από: ilias στις Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 10:32:28
Σιγουρα αν το κοστος ειναι 35-40 € ειναι η καλυτερη και ασφαλεστερη λυση .
Απλα προσπαθω να βρω και αλλες λυσεις επειδη υπαρχουν καποια υλικα
Υ.Γ. οταν λεει Ισχύς: 1000VA εννοει τα WATT;
Αν θυμάμαι καλά VA είναι η ισχύς προσφοράς και Watt είναι η ισχύς κατανάλωσης.
Οπότε εξαρτάται πως το βλέπει κανείς. Έχει να κάνει με τις απώλειες απόδοσης δηλαδή, της πηγής (variac) και της συσκευής (κατανάλωσης).
Πάντως για κοπές foam σε μοντελιστική βάση δεν θα χρειαστείς ποτέ ούτε τα μισά από τα αποδιδόμενα τελικά...
Καταγράφηκε
FrSky ACCST @ Spektrum-DX7
E-Starter || Wilga 2000 || Easy Cub
Hawk Sky || Easy Star I || Sky Sprite
Easy Glider Pro || Phoenix 2000 || Phoenix EVO
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 5.733
Προσέχουμε για να έχουμε!!!
Απ: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα
«
Απάντηση #279 στις:
Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 15:59:49 »
Παράθεση από: 0 teo στις Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 09:57:38
Αν όμως εσύ (αλλά και άλλοι φαντάζομαι) διαρρηγνύεται τα ιμάτιά σας πως γίνεται, ok θα το δοκιμάσω πάλι να δω.
Φίλε Θοδωρή το αναφέρουν και στις συζητήσεις κάτω από το προϊόν!!!
Nicola 7 points - 5/14/2013
Hello to all! You can connect this device to a battery with esc motor to test? Thanks to all! nik
LasseK 1102 points
Yes, just connect the ESC to one of the servo outputs. this will power the tester and allow you to operate the ESC. Just make sure the dial is totally counter-clockwise so the ESC doesn't give full throttle!
Καταγράφηκε
mikrosdedalos
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 654
Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !
Απ: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα
«
Απάντηση #280 στις:
Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 16:00:36 »
Παράθεση από: ilias στις Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 10:32:28
Σιγουρα αν το κοστος ειναι 35-40 € ειναι η καλυτερη και ασφαλεστερη λυση .
Απλα προσπαθω να βρω και αλλες λυσεις επειδη υπαρχουν καποια υλικα
Υ.Γ. οταν λεει Ισχύς: 1000VA εννοει τα WATT;
Είναι η καταλληλότερη λύση!!!
Και μόνο 40 ευρό είναι σούπερ!!!
Αν τα έχεις. πάρτο κατευθείαν και ξέγνιασες!!!
Καταγράφηκε
ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:
http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
ilias
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 4.859
Απ: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα
«
Απάντηση #281 στις:
Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 16:52:59 »
Αν και προσπαθω να βρω πατεντες για το συγκεκριμενο θεμα βρηκα το παρακατω τροφοδοτικο
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=251378908376&ssPageName=ADME:X:RTQ:US:1123
Μαλιστα μετα απο email μου διευκρινησαν οτι ειναι τροφοδοτικο και οχι φορτιστης
Θα μας εκανε για την δουλεια αυτη;
Καταγράφηκε
Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
ilias
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 4.859
Απ: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα
«
Απάντηση #282 στις:
Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 17:20:54 »
Επισης βρηκα αυτο τον μετασχηματιστη
http://www.markidis.gr/product_info.php?cPath=36_369_800&products_id=22217
οπου αναφερει οτι ειναι 2χ24 1Α
Αυτο σημαινει οτι ειναι 48volts; ΑΝ ναι αν μπει ενα dimmer μπροστα του και ρηξουμε την ταση στα 36volts θα μπορει να αντεξει πανω απο 1Α;
Καταγράφηκε
Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
athas
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 43
Απ: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα
«
Απάντηση #283 στις:
Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 17:44:22 »
Παράθεση από: ilias στις Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 17:20:54
Επισης βρηκα αυτο τον μετασχηματιστη
http://www.markidis.gr/product_info.php?cPath=36_369_800&products_id=22217
οπου αναφερει οτι ειναι 2χ24 1Α
Αυτο σημαινει οτι ειναι 48volts; ΑΝ ναι αν μπει ενα dimmer μπροστα του και ρηξουμε την ταση στα 36volts θα μπορει να αντεξει πανω απο 1Α;
Ηλία αν προσέξεις λέει - Μ/Τ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ 2X24V 1Α 25W -
που σημαίνει οτι δίνει 24V - 1A = 24 W η 48V - 0.5A = 24W
Καταγράφηκε
kmd
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3
Απ: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα
«
Απάντηση #284 στις:
Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 19:33:51 »
Καλησπέρα.
Πρόσφατα σε νέα οικοδομή έπεσε στην αντίληψη μου ότι εργάζονταν συνεργείο που έκανε
θερμοπροσόψεις με ESP 80 .
Φυσικά είχαν και το κατάλληλο εργαλείο κοπής με θερμό νήμα περίπου 1 μέτρο.
Κοιτώντας το εργαλείο από κοντά και επίμονα ( μέχρι παρεξηγήσεως ) κατάφερα να δω
ότι φορούσε ένα τοροειδή μετασχηματιστή με επιλογή από διακόπτη για την τάση 11v ή 26v στα 170VA.
Το νήμα έκοβε αρκετά γρήγορα με πολύ καλό αποτέλεσμα στην επιφάνεια.
Καταγράφηκε
Σελίδες:
1
...
16
17
18
[
19
]
20
21
22
23
Πάνω
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
|
Υλικά, εργαλεία και τεχνικές
(Συντονιστές:
Γιάννης Παξιμαδάκης
,
DEPRON MANIAC
) | Θέμα:
Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα
« προηγούμενο
επόμενο »
Μεταπήδηση σε:
Επιλέξτε προορισμό:
-----------------------------
Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR
-----------------------------
=> Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις
===> Test board
===> Σκουπιδοτενεκές
=> Aeromodelling GR Café International
===> Français
===> Deutche
===> Italiano
=> Aeromodelling GR, λειτουργία, βοήθεια, προτάσεις
=> Εμείς και τα μοντέλα μας
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω
=> Sport - fun και γενικά
=> Μοντέλα για αγώνες
===> Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR
===> Pylon racing - F3D - Q500
=> Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη
=> Τζετ και τουρμπίνες
=> Μηχανές - καύσιμα - έλικες
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Trainers
=> Sport - Ακροβατικά - 3D
=> Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight
===> Foamies
=> Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
-----------------------------
Ανεμόπτερα R/C
-----------------------------
=> Ολα τα ανεμόπτερα R/C
===> F3B - Thermal soaring
===> F3J - Thermal duration gliders
=> Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα
-----------------------------
Ελικόπτερα R/C
-----------------------------
=> Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα
=> Ελικόπτερα με καύσιμο
===> F3C και κατηγορίες GR
=> Ελικόπτερα ηλεκτρικά
-----------------------------
Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)
-----------------------------
=> Ελληνικά αεροπλάνα 1912-1941
===> 1912-1915
===> 1916-1918
===> 1919-1922
===> 1923-1930
===> 1931-1941
===> Πολιτικά Αεροπλάνα έως το 1941
=> Ελληνικά αεροσκάφη σε ιπτάμενα αερομοντέλα
=> Κλίμακος (scale) F4C και semi scale
-----------------------------
Αερομοντέλα Control line
-----------------------------
=> Ο κόσμος του control line
===> F2A - Speed
===> F2B - Aerobatics
===> F2C - Team racing
===> F2D - Combat
-----------------------------
Αερομοντέλα Free Flight
-----------------------------
=> Ο κόσμος του Free Flight
=> Κατασκευές Free Flight
-----------------------------
Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση
-----------------------------
=> Ανακοινώσεις
=> Σύλλογοι Αερομοντελισμού
=> Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια
=> Οι Ελληνικές ιστοσελίδες αερομοντελλισμού
-----------------------------
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
-----------------------------
=> Υλικά, εργαλεία και τεχνικές
=> Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ
=> Ηλεκτρονικά
=> Βιβλία και περιοδικά - Θεωρητικά θέματα
=> Λογισμικό και εξομοιωτές πτήσεων
-----------------------------
Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού
-----------------------------
=> Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες
=> Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών
=> Aeromodelling GR Παζάρι
=> Πού θα βρω τι;
-----------------------------
Διάφορα
-----------------------------
=> Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων
=> FPV
=> Πυραυλομοντελισμός
=> Αεροπλάνα από χαρτί
=> Χαρταετοί, stunt kites και διάφορα
Φόρτωση...