Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
299.946 μηνύματα σε 12.222 θέματα από 6.191 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΣΤΕΦΑΝ
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Δευτέρα, 26 Σεπ 2022, 09:00:00

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Δευτέρα, 26 Σεπ 2022, 09:00:00

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:50]

    από CMarkop
    [Χθες στις 19:15]

    [Χθες στις 12:16]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 23 Σεπ 2022, 21:09:06]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 23 Σεπ 2022, 12:12:27]

    από carapis
    [Παρασκευή, 23 Σεπ 2022, 11:20:05]

    [Πέμπτη, 22 Σεπ 2022, 11:11:08]

    από hobbyist
    [Πέμπτη, 22 Σεπ 2022, 07:08:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 21 Σεπ 2022, 13:58:29]

    [Δευτέρα, 19 Σεπ 2022, 01:20:51]

    [Δευτέρα, 19 Σεπ 2022, 00:54:44]

    από hlsat
    [Κυριακή, 18 Σεπ 2022, 23:06:42]

    από Greekjets
    [Παρασκευή, 16 Σεπ 2022, 23:52:14]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 16 Σεπ 2022, 17:31:42]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 15 Σεπ 2022, 16:07:52]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6191
    Τελευταίο: ΣΤΕΦΑΝ
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 299946
    Σύνολο θεμάτων: 12222
    Online σήμερα: 62
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 29
    Συνολικά: 31
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 16 17 18 [19] 20 21 22 23     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα  (Αναγνώστηκε 152965 φορές)
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.876


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #270 στις: Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 00:53:52 »

    Έχω το ίδιο και δεν έχω καταφέρει να κάνω 3φασικό μοτέρ να λειτουργήσει (γυρίσει) συνδέοντάς το πάνω σε ESC το οποίο να είναι συνδεδεμένο σε μία από τις 4 θέσεις που έχει το tester για τα servo και την μπαταρία του μοτερ χώρια και μια δεύτερη μπαταρία συνδεδεμένη μέσω εξωτερικού BEC στην θέση power in του tester.

    Αν το esc έχει bec τότε δεν χρειάζεται και άλλη πηγή ρεύματος, ίσως για αυτό Θοδωρή να μην μπόρεσες
    να κάνεις το μοτέρ να γυρίσει, επίσης πρέπει να προσέξεις τον περιστροφικό διακόπτη να είναι τέρμα
    αριστερά (στην μικρότερη κλίμακα όπως το 0 του γκαζιού στις τ/κ)!!!
    Εγώ το έχω δουλέψει το tester πάμπολλες φορές με μοτέρ, κάτι πάντως δεν έχεις κάνει σωστά φίλε μου
    εκτός και αν έχει πρόβλημα το tester σου αν και δεν το νομίζω!!!  

    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 01:12:20 από Markhelis » Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.852



    « Απάντηση #271 στις: Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 06:30:58 »

    Εγω για καλο και κακο επειδη δεν ηξερα αν θα κανω κακο στο SERVO TESTER εβαλα ενα πακακι μπαταριων για δεκτη στην θεση παροχης ρευματος του tester και εβγαλα το κοκκινο καλωδιο απο το EScωστε να απομονωσω το bec του. Αυτη η δοκιμη εγινε με BRushed ESC
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.852



    « Απάντηση #272 στις: Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 06:45:41 »

    Επειδη δεν μας απαντησε κανενας αν μπορει να γινει πατεντα για κοπη φελιζολ με Brushless ESc μου ηρθε μια ιδεα αλλα αρκετα επικινδυνη

    Θα μπορουσε ενα dimmer στα 220v στα 300W μονο του να λειτουργησει για να ζεστανει το νημα;
    Αν ναι θα ηταν επικινδυνο αφου θα επρεπε να υπαρχει μεγαλη προσοχη να μην περασει ρευμα πανω απο 40Volts

    εκτος και αν

    το ρυθμιζαμε να βγαζει μονο 40 volts , το βαζαμε μεσα σε ενα κουτι ασφαλισμενο και πριν απο αυτο βαζαμε ενα αλλο dimmer για να ρυθμιζουμε το δευτερο ωστε να υπαρχει κλιμακα απο 0-40 volts

    ΔΕΝ ειμαι ηλεκτρολογος , ΔΕΝ το εχω δοκιμασει αλλα θα ηθελα να μαθω ΑΝ ειναι εφικτο
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.001


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #273 στις: Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 07:28:37 »

    Επειδη δεν μας απαντησε κανενας αν μπορει να γινει πατεντα για κοπη φελιζολ με Brushless ESc μου ηρθε μια ιδεα αλλα αρκετα επικινδυνη

      Δυστυχώς το Brushless ESC δεν μπορεί να δουλέψει με νήμα ή έστω λάμπες (το τελευταίο το έχω δοκιμάσει για να μετρήσω καταναλώσεις) γιατί σε κάθε φάση για ελάχιστο χρονικο διάστημα "ανιχνεύει" επαγωγικά την θέση του ρότορα για να ρυθμίσει την φορα περιστροφής και τον χρονισμό

    Θα μπορουσε ενα dimmer στα 220v στα 300W μονο του να λειτουργησει για να ζεστανει το νημα;

      Θα μπορούσε να δουλέψει αλλά θα έπρεπε να είναι αρκετά μέτρα το νήμα

    Αν ναι θα ηταν επικινδυνο αφου θα επρεπε να υπαρχει μεγαλη προσοχη να μην περασει ρευμα πανω απο 40Volts

    εκτος και αν

    το ρυθμιζαμε να βγαζει μονο 40 volts , το βαζαμε μεσα σε ενα κουτι ασφαλισμενο και πριν απο αυτο βαζαμε ενα αλλο dimmer για να ρυθμιζουμε το δευτερο ωστε να υπαρχει κλιμακα απο 0-40 volts

    ΔΕΝ ειμαι ηλεκτρολογος , ΔΕΝ το εχω δοκιμασει αλλα θα ηθελα να μαθω ΑΝ ειναι εφικτο

      Είναι εξαιρετικά επικίνδυνο σε κάθε περίπτωση, γιατί ναι μεν με το πολύμετρο μπορεί να μετράς ενεργή τιμή 40Volts αλλά η κορύφωση της τάσης σίγουρα θα είναι περισσότερη συν του ότι η φάση του δικτύου θα είναι παρούσα σε όλο το κύκλωμα
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν θα τελειώσουν ποτέ!!!

    Βρε μανία με το depron!!!

      Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
      και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     "γκουγκλ" ..........τρομάξατε;;;
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.086



    WWW
    « Απάντηση #274 στις: Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 09:05:02 »

    ilias . Το dimmer μπορεί να συνδεθει κατευθείαν στα 220v , γι αυτό έχει κατασκευαστεί , αλλά μέ οτι κίνδυνο συνεπάγεται. Πολύ παλιά το ειχα χρησιμοποιήσει , αλλά πολλες φορες ελιωνε το συρμα , γιατι η συχνα μου ξέφευγε το χέρι στη ρύθμιση και ανέβαινα τα volts. Φυσικά θέλει απόλυτη προσοχή γιατι η συγκεκριμένη διάταξη σκοτώνει εγγυημένα .

    Η σε σειρα sυνδεση 2 dimmer δεν ξερω να θα λειτουργήσει.
    Ilias οι πειραματισμοί και οι δοκιμές , (πρέπει ) είναι η δευτερη φύση ενος μοντελιστή, αλλά μερικές φορές δεν χρειαζεται να ξανα ανακαλύπτουμε τον τροχό.

    Η ασφαλέστερη λύση , ειναι με ενα σταθεροποιημένο τροφοδοτικό με ρυθμιζόμενη εξοδο 0-40v, η καλύτερη αλλά ακριβή λύση
    Αμεσως μετα ασφαλής και λίγοτερο ακριβή ειναι να αγοράσεις μετασχηματιστή 220V-40V με dimmer στα 220V.
    Η φτηνότερη λύση  με μικρα θέματα ασφάλειας , ειναι η εξης
    Αγορά μετασχηματιστή 200V-110V πολλά W , με dimmer στα 220V.. To θέμα ασφάλειας ειναι προφανές . Μπορει κάλλιστα να εχεις 110V στο συρμα.
    Αυτη ηταν η προτελευταία επιλογή μου , οταν ηθελα 40v- 50v στο μέτρο  σύρματος. 
    Τελευταια επιλογή,η ακριβότερη αλλά  χωρίς συμβιβασμούς  είναι τροφοδοτικό  σταθεροποιημένο σε τάση και ρεύμα 0-120V , 0-10A .Στις κοπές χρειάζομαι πλεον 60V ,( συνεχές με κατανάλωση 1Α) γιατι χρησιμοποιώ βολφραμίο
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    0 teo
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 556


    ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου


    WWW
    « Απάντηση #275 στις: Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 09:57:38 »

    Έχω το ίδιο και δεν έχω καταφέρει να κάνω 3φασικό μοτέρ να λειτουργήσει (γυρίσει) συνδέοντάς το πάνω σε ESC το οποίο να είναι συνδεδεμένο σε μία από τις 4 θέσεις που έχει το tester για τα servo και την μπαταρία του μοτερ χώρια και μια δεύτερη μπαταρία συνδεδεμένη μέσω εξωτερικού BEC στην θέση power in του tester.

    Αν το esc έχει bec τότε δεν χρειάζεται και άλλη πηγή ρεύματος, ίσως για αυτό Θοδωρή να μην μπόρεσες
    να κάνεις το μοτέρ να γυρίσει, επίσης πρέπει να προσέξεις τον περιστροφικό διακόπτη να είναι τέρμα
    αριστερά (στην μικρότερη κλίμακα όπως το 0 του γκαζιού στις τ/κ)!!!
    Εγώ το έχω δουλέψει το tester πάμπολλες φορές με μοτέρ, κάτι πάντως δεν έχεις κάνει σωστά φίλε μου
    εκτός και αν έχει πρόβλημα το tester σου αν και δεν το νομίζω!!!  



    Φίλε Μάρκο,

    Αντιμετωπίζω το servo tester ως δέκτη+τ/κ μαζί.
    Οπότε ξέρω τι πρέπει να κάνω και πως σχετικά με το κόκκινο καλώδιο του ESC και τον διακόπτη στο 0.
    Τώρα βέβαια μια φορά που το προσπάθησα, άντε δύο, δεν είδα φως και δεν έχω ξανασχοληθεί μαζί του.
    Αν όμως εσύ (αλλά και άλλοι φαντάζομαι) διαρρηγνύεται τα ιμάτιά σας πως γίνεται, ok θα το δοκιμάσω πάλι να δω.
    Ίσως να πρέπει να κάνω καμιά επιστροφή στον καλό μου άνθρωπο τον ΗΚ, ποιος ξέρει;

     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    FrSky ACCST @ Spektrum-DX7
    E-Starter || Wilga 2000 || Easy Cub
    Hawk Sky || Easy Star I || Sky Sprite
    Easy Glider Pro || Phoenix 2000 || Phoenix EVO
    0 teo
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 556


    ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου


    WWW
    « Απάντηση #276 στις: Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 10:08:44 »

    ilias . Το dimmer μπορεί να συνδεθει κατευθείαν στα 220v , γι αυτό έχει κατασκευαστεί , αλλά μέ οτι κίνδυνο συνεπάγεται. Πολύ παλιά το ειχα χρησιμοποιήσει , αλλά πολλες φορες ελιωνε το συρμα , γιατι η συχνα μου ξέφευγε το χέρι στη ρύθμιση και ανέβαινα τα volts. Φυσικά θέλει απόλυτη προσοχή γιατι η συγκεκριμένη διάταξη σκοτώνει εγγυημένα .

    Η σε σειρα sυνδεση 2 dimmer δεν ξερω να θα λειτουργήσει.
    Ilias οι πειραματισμοί και οι δοκιμές , (πρέπει ) είναι η δευτερη φύση ενος μοντελιστή, αλλά μερικές φορές δεν χρειαζεται να ξανα ανακαλύπτουμε τον τροχό.

    Η ασφαλέστερη λύση , ειναι με ενα σταθεροποιημένο τροφοδοτικό με ρυθμιζόμενη εξοδο 0-40v, η καλύτερη αλλά ακριβή λύση
    Αμεσως μετα ασφαλής και λίγοτερο ακριβή ειναι να αγοράσεις μετασχηματιστή 220V-40V με dimmer στα 220V.
    Η φτηνότερη λύση  με μικρα θέματα ασφάλειας , ειναι η εξης
    Αγορά μετασχηματιστή 200V-110V πολλά W , με dimmer στα 220V.. To θέμα ασφάλειας ειναι προφανές . Μπορει κάλλιστα να εχεις 110V στο συρμα.
    Αυτη ηταν η προτελευταία επιλογή μου , οταν ηθελα 40v- 50v στο μέτρο  σύρματος. 
    Τελευταια επιλογή,η ακριβότερη αλλά  χωρίς συμβιβασμούς  είναι τροφοδοτικό  σταθεροποιημένο σε τάση και ρεύμα 0-120V , 0-10A .Στις κοπές χρειάζομαι πλεον 60V ,( συνεχές με κατανάλωση 1Α) γιατι χρησιμοποιώ βολφραμίο

    Φίλε Ηλία,
    Είχα κάνει κι εγώ δοκιμές και σχέδια, είχα ρωτήσει φίλους και γνωστούς...
    http://aeromodeler-calendar.blogspot.gr/2011/10/gfc.html
    Αν είναι όμως να ξοδέψεις χρήματα, μία είναι η λύση... variac.
    Με €35-40 έχεις καθαρίσει από όλα.
    Ούτε κατασκευές, ούτε πειραματισμούς, ούτε επιπλέον παρελκόμενα, εργασία, κ.α.
    Το βάζεις στη πρίζα, ανοίγεις το ποντεσιόμετρο μέχρι εκεί που πρέπει ανά περίπτωση και κάνεις την δουλειά σου
    είτε είναι μικρό είτε είναι μεγάλο αυτό που θες να κόψεις,
    είτε είναι μαλακό είτε είναι σκληρό,
    είτε έχεις νήμα είτε έχεις έλασμα,
    είτε είτε είτε
    Άσε που κάνει και για άλλες δουλειές εκτός μοντελισμού.
    Εισαγωγέας νομίζω είναι αυτός: http://www.amarad.gr/full_product.php?prod_id=1114025618

    Καταγράφηκε

    FrSky ACCST @ Spektrum-DX7
    E-Starter || Wilga 2000 || Easy Cub
    Hawk Sky || Easy Star I || Sky Sprite
    Easy Glider Pro || Phoenix 2000 || Phoenix EVO
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.852



    « Απάντηση #277 στις: Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 10:32:28 »

    Σιγουρα αν το κοστος ειναι 35-40 € ειναι η καλυτερη και ασφαλεστερη λυση .
    Απλα προσπαθω να βρω και αλλες λυσεις επειδη υπαρχουν καποια υλικα

    Υ.Γ. οταν λεει Ισχύς: 1000VA εννοει τα WATT;
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    0 teo
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 556


    ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου


    WWW
    « Απάντηση #278 στις: Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 11:21:03 »

    Σιγουρα αν το κοστος ειναι 35-40 € ειναι η καλυτερη και ασφαλεστερη λυση .
    Απλα προσπαθω να βρω και αλλες λυσεις επειδη υπαρχουν καποια υλικα

    Υ.Γ. οταν λεει Ισχύς: 1000VA εννοει τα WATT;

    Αν θυμάμαι καλά VA είναι η ισχύς προσφοράς και Watt είναι η ισχύς κατανάλωσης.
    Οπότε εξαρτάται πως το βλέπει κανείς. Έχει να κάνει με τις απώλειες απόδοσης δηλαδή, της πηγής (variac) και της συσκευής (κατανάλωσης).
    Πάντως για κοπές foam σε μοντελιστική βάση δεν θα χρειαστείς ποτέ ούτε τα μισά από τα αποδιδόμενα τελικά...
    Καταγράφηκε

    FrSky ACCST @ Spektrum-DX7
    E-Starter || Wilga 2000 || Easy Cub
    Hawk Sky || Easy Star I || Sky Sprite
    Easy Glider Pro || Phoenix 2000 || Phoenix EVO
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.876


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #279 στις: Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 15:59:49 »

    Αν όμως εσύ (αλλά και άλλοι φαντάζομαι) διαρρηγνύεται τα ιμάτιά σας πως γίνεται, ok θα το δοκιμάσω πάλι να δω.

    Φίλε Θοδωρή το αναφέρουν και στις συζητήσεις κάτω από το προϊόν!!!  Thumbs up

       
    Nicola  7 points - 5/14/2013
     
    Hello to all! You can connect this device to a battery with esc motor to test? Thanks to all! nik
       
     LasseK  1102 points

    Yes, just connect the ESC to one of the servo outputs. this will power the tester and allow you to operate the ESC. Just make sure the dial is totally counter-clockwise so the ESC doesn't give full throttle!
    Καταγράφηκε
    mikrosdedalos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 654


    Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


    WWW
    « Απάντηση #280 στις: Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 16:00:36 »

    Σιγουρα αν το κοστος ειναι 35-40 € ειναι η καλυτερη και ασφαλεστερη λυση .
    Απλα προσπαθω να βρω και αλλες λυσεις επειδη υπαρχουν καποια υλικα

    Υ.Γ. οταν λεει Ισχύς: 1000VA εννοει τα WATT;

    Είναι η καταλληλότερη λύση!!!

    Και μόνο 40 ευρό είναι σούπερ!!!

    Αν τα έχεις. πάρτο κατευθείαν και ξέγνιασες!!!

    Καταγράφηκε

    ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.852



    « Απάντηση #281 στις: Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 16:52:59 »

    Αν και προσπαθω να βρω πατεντες για το συγκεκριμενο θεμα βρηκα το παρακατω τροφοδοτικο
    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=251378908376&ssPageName=ADME:X:RTQ:US:1123

    Μαλιστα μετα απο email μου διευκρινησαν οτι ειναι τροφοδοτικο και οχι φορτιστης

    Θα μας εκανε για την δουλεια αυτη;
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.852



    « Απάντηση #282 στις: Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 17:20:54 »

    Επισης βρηκα αυτο τον μετασχηματιστη

    http://www.markidis.gr/product_info.php?cPath=36_369_800&products_id=22217

    οπου αναφερει οτι ειναι 2χ24 1Α

    Αυτο σημαινει οτι ειναι 48volts; ΑΝ ναι αν μπει ενα dimmer μπροστα του και ρηξουμε την ταση στα 36volts θα μπορει να αντεξει πανω απο 1Α;
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    athas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 34


    « Απάντηση #283 στις: Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 17:44:22 »

    Επισης βρηκα αυτο τον μετασχηματιστη

    http://www.markidis.gr/product_info.php?cPath=36_369_800&products_id=22217

    οπου αναφερει οτι ειναι 2χ24 1Α

    Αυτο σημαινει οτι ειναι 48volts; ΑΝ ναι αν μπει ενα dimmer μπροστα του και ρηξουμε την ταση στα 36volts θα μπορει να αντεξει πανω απο 1Α;
    Ηλία αν προσέξεις λέει - Μ/Τ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ 2X24V 1Α 25W -
    που σημαίνει οτι δίνει 24V - 1A = 24 W  η  48V - 0.5A = 24W
    Καταγράφηκε
    kmd
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3


    « Απάντηση #284 στις: Πέμπτη, 14 Νοέ 2013, 19:33:51 »

    Καλησπέρα.

    Πρόσφατα σε νέα οικοδομή έπεσε στην αντίληψη μου ότι εργάζονταν συνεργείο που έκανε
    θερμοπροσόψεις με ESP 80 .
    Φυσικά είχαν και το κατάλληλο εργαλείο κοπής με θερμό νήμα περίπου 1 μέτρο.
    Κοιτώντας το εργαλείο από κοντά και επίμονα ( μέχρι παρεξηγήσεως ) κατάφερα να δω
    ότι φορούσε ένα τοροειδή μετασχηματιστή με επιλογή από διακόπτη για την τάση 11v ή 26v στα 170VA.
    Το νήμα έκοβε αρκετά γρήγορα με πολύ καλό αποτέλεσμα στην επιφάνεια. 

    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 16 17 18 [19] 20 21 22 23     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Θέμα: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.059 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.