Aeromodelling GR
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide
E-mail
292.438
μηνύματα σε
11.942
θέματα από
6.163
Μέλη
/ Τελευταίο μέλος:
zasada21
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Σάββατο, 10 Απρ 2021, 14:15:59
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:
Στο θέμα
Στον πίνακα
Σε όλο το φόρουμ
στο Google
Σύνθετη αναζήτηση
Κώστας Κωστόπουλος - Ο δημιουργός του Aeromodelling GR
Αρχική
|
Forum
|
Album
|
Βοήθεια
|
Αναζήτηση
|
Ημερολόγιο
|
Σύνδεση
|
Εγγραφή
Περιεχόμενα
Καταστήματα
Κεντρική σελίδα
Αρθρα
Links
Σύλλογοι
Γιατί αυτή η σελίδα;
Στοιχεία χρήσης
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Σάββατο, 10 Απρ 2021, 14:15:59
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
FMS A-10 converted to head tracked DJI F...
από
dominicm
[
Σήμερα
στις 12:22]
Εντυπωσιακά βίντεο #5
από
f.Δημήτρης
[
Σήμερα
στις 11:58]
Προσοχή! πρόβλημα με webbex mini dv came...
από
Θόδωρος
[
Σήμερα
στις 02:16]
Kyosho minium Piper j-3 cub
από
bouzx6r
[
Χθες
στις 22:55]
ZHTEITAI - Δώστε εδώ την αγγελία σας σαν...
από
Heli.Maniac
[
Χθες
στις 22:47]
''DRACO'' MIKE PATEY
από
ArgyrisGiannetakis
[
Χθες
στις 19:39]
Lama V3 και αναβαθμίσεις
από
Nikolas K
[
Χθες
στις 16:26]
Funny picts-videos #2
από
kolotoympas
[
Χθες
στις 16:00]
Αλειφατική
από
Μιχάλης Λουκάκης
[
Χθες
στις 15:09]
First post-lockdown turbine jet flight.....
από
dominicm
[
Χθες
στις 12:27]
Αγορα ελικοπτερου
από
kolotoympas
[Πέμπτη, 8 Απρ 2021, 15:36:48]
OMP Hobby M1 direct drive 3D micro heli
από
dominicm
[Τετάρτη, 7 Απρ 2021, 14:44:22]
C-123 FAIRCHILD PROVIDER
από
santos
[Τετάρτη, 7 Απρ 2021, 11:12:31]
FJ5 Νέος στο χώρο.
από
Γιάννης Κωνσταντακάτος
[Τετάρτη, 7 Απρ 2021, 10:26:32]
Καλώς ορίσατε στο Aeromodelling GR
από
Loukis35
[Δευτέρα, 5 Απρ 2021, 18:30:56]
Google search
WWW
Aeromodelling GR
Στατιστικά
Μέλη
Σύνολο μελών: 6163
Τελευταίο:
zasada21
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 292438
Σύνολο θεμάτων: 11942
Online σήμερα: 49
Online έως τώρα: 959
(Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 22
Συνολικά: 24
tsikrikas
ΒΟΝΤΣΑΣ ΚΟΖΑΝΗ
Στυλ εμφάνισης
Aeromodelling GR - I
Babylon Theme
Classic YaBB SE Them
Delta TP
NetBiz TP
Omega TP
SMF Default Theme
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
|
Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω
| Θέμα:
Flaps- Flaperon και χρηση τους
Σελίδες: [
1
]
2
3
4
Όλοι
Κάτω
« προηγούμενο
επόμενο »
Αποστολέας
Θέμα: Flaps- Flaperon και χρηση τους (Αναγνώστηκε 11954 φορές)
Tsalg.
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 291
Flaps- Flaperon και χρηση τους
«
στις:
Δευτέρα, 24 Αύγ 2009, 11:59:22 »
Μηπως μπορει καποιος να με διαφωτισει για την χρηση τους;
Φανταζομαι τα Flaps τα βαζουμε σε διακοπτη προκειμενου να τα χρησιμοποιουμε οποτε τα χρειαζομαστε... σωστα;
Τα φλαπερον εχουν μια παρομοια χρηση;
Οταν προσγειωνομαστε προκειμενου να ανακοψουμε ταχυτητα που πρεπει να ειναι, κατω;
Κατα την διαρκεια της πτησης τα φλαπερον εχουν καποια χρησιμοτητα;
Ευχαριστω
Καταγράφηκε
giles 202
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.200
Απ: Flaps- Flaperon και χρηση τους
«
Απάντηση #1 στις:
Δευτέρα, 24 Αύγ 2009, 12:29:28 »
Παράθεση από: Tsalg. στις Δευτέρα, 24 Αύγ 2009, 11:59:22
Μηπως μπορει καποιος να με διαφωτισει για την χρηση τους;
Φανταζομαι τα Flaps τα βαζουμε σε διακοπτη προκειμενου να τα χρησιμοποιουμε οποτε τα χρειαζομαστε... σωστα;
Τα φλαπερον εχουν μια παρομοια χρηση;
Οταν προσγειωνομαστε προκειμενου να ανακοψουμε ταχυτητα που πρεπει να ειναι, κατω;
Κατα την διαρκεια της πτησης τα φλαπερον εχουν καποια χρησιμοτητα;
Ευχαριστω
Tα flaps χρειαζονται μονο στην προσγειωση .
Χρησιμευουν για να προσγειωνεται το αεροπλανο με χαμηλη ταχυτητα.
Τα φλαπερον χρησιμοποιουνται σε αεροπλανα που δεν εχουν φλαπ μονο στην πρωσγειωση για να προσγειωνονται με χαμηλη ταχυτητα.Προσοχη δεν κανει σε ολα τα αεροπλανα να κανουμε φλαπερον γιατι μερικες φορες δεν ελενχεται.
Κατα την διαρκεια της πτησης τα φλαπερον δεν εχουν καμια χρησιμοτητα μονο για να πηγαινεις αργα.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 5.538
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: Flaps- Flaperon και χρηση τους
«
Απάντηση #2 στις:
Δευτέρα, 24 Αύγ 2009, 13:38:40 »
Τα flaps στα Ελληνικά λέγονται "πτερύγια καμπυλότητας".
Που σημαίνει ότι με την εκτροπή των flaps αλλάζει η καμπυλότητα της αεροτομής.
Αυτό μπορεί να βελτιώσει την προσγείωση (μεγάλη εκτροπή προς τα κάτω), ή να αλλάξει απλά την καμπυλότητα σε ένα ανεμόπτερο για να πάει πιό αργά (μερικά χιλιοστά εκτροπή προς τα κάτω), ή πιο γρήγορα (μερικά χιλιοστά εκτροπή προς τα επάνω = reflex).
Flaps σε συνδυασμό με το elevator σε σχέση εκτροπής 1:1 χρησιμοποιούν τα ακροβατικά control line.
Οταν το elevator ανεβαίνει, τα flaps κατεβαίνουν. Με αυτή τη μέθοδο επιτυγχάνεται πιό κλειστή ανακύκλωση.
Την ίδια εφαρμογή βρίσκουν και στα ανεμόπτερα, όπου εκεί θα τα βρεις ως "snap flaps", απλά εδώ η εκτροπή τους είναι πολύ μικρή (συνήθως προς τα κάτω) μερικές μοίρες. Η προσπάθεια εδώ είναι να αλλάξει γωνία προσβολής το φτερό, χωρίς να αλλάξει γωνία και η άτρακτος.
Για να ονομαστεί ένα πηδάλιο "flap" πρέπει να είναι όχι περισσότερο από το μισό φτερό, και κοντά στην άτρακτο. Σε μεγάλα scale ανεμόπτερα συναντάμε δύο flaps σε κάθε πλευρά και ένα aileron.
Οταν κατεβαίνουν τα flaps για την προσγείωση, αυξάνεται η γωνία προσβολής του φτερού στο κέντρο. Ετσι (εκτός από τηνοπισθέλκουσα), αναμένεται να στολλάρει το κέντρο του φτερού, αλλά όχι και τα άκρα που πετάνε σε μικρότερη γωνία προσβολής. Αν τα ακρα έρθουν σε γωνία στολαρίσματος, θα στολλάρουν, αλλά ποτέ δεν στολλάρουν μαζί ταυτόχρονα, και το σκάφος μπαίνει σε περιδίνηση.
Τα flaperons μπορεί να είναι flaps που στρέφουν σαν ailerons, ή ailerons που εκτρέπονται σαν flaps.
Στην δεύτερη περίπτωση, για την προσγείωση τα εκτρέπουμε προς τα επάνω, όσο χρειάζεται, αφήνοντας περιθώριο κίνησης του σέρβο, για χρήση ailerons.
Στην φάση αυτή, η κίνηση των δύο flaperons σαν ailerons, βοηθάει την περιστροφή προς την μεριά που θέλουμε, γιατί αυτό που ανεβαίνει έχει μεγαλύτερη αντίσταση, από αυτό που κατεβαίνει, σχεδόν προς οριζοντίωση.
Αν κατεβάσουμε τα flaperons προς τα κάτω, εμφανίζεται έντονο το φαινόμενο της "αντίστροφης εκτροπής" , δηλαδή ενώ το φτερό περιστρέφεται προς την μεριά που επιθυμούμε, η μυτη φεύγει προς την αντίθετη φορά, σαν να είχαμε δώσει αντίθετο rudder.
Επίσης ανεβάζοντας τα δύο flaperons, για προσγείωση, μειώνουμε την γωνία προσβολής τους, άρα και πάλι θα στολλάρει η μέση του φτερού πρώτη.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Tsalg.
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 291
Απ: Flaps- Flaperon και χρηση τους
«
Απάντηση #3 στις:
Τετάρτη, 26 Αύγ 2009, 11:13:17 »
Σας ευχαριστω παρα πολυ για τις απαντησεις σας.
Και κατι ακομα, ποτε ουσιαστικα ανεβαζουμε τα φλαπερον:
πχ. πριν παρουμε την τελευταια στροφη ή με το που ακουμπαμε στον διαδρομο;
και αν τα ανεβαζουμε πριν δεν εχει κινδυνο να στολαρει;
(η ερωτηση αφορα περισσοτερο το τυπικο κομματι της διαδικασιας)
ευχαριστω
Καταγράφηκε
giles 202
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.200
Απ: Flaps- Flaperon και χρηση τους
«
Απάντηση #4 στις:
Τετάρτη, 26 Αύγ 2009, 12:05:38 »
Παράθεση από: Tsalg. στις Τετάρτη, 26 Αύγ 2009, 11:13:17
Σας ευχαριστω παρα πολυ για τις απαντησεις σας.
Και κατι ακομα, ποτε ουσιαστικα ανεβαζουμε τα φλαπερον:
πχ. πριν παρουμε την τελευταια στροφη ή με το που ακουμπαμε στον διαδρομο;
και αν τα ανεβαζουμε πριν δεν εχει κινδυνο να στολαρει;
(η ερωτηση αφορα περισσοτερο το τυπικο κομματι της διαδικασιας)
ευχαριστω
Οταν θα εισαι στην ευθεια του διαδρομου τοτε ενεργοποιησετα.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 5.538
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: Flaps- Flaperon και χρηση τους
«
Απάντηση #5 στις:
Τετάρτη, 26 Αύγ 2009, 13:30:13 »
Υποθετικά η ενεργοποίηση των flaperons, θα γίνει είτε με διακόπτη είτε με slide, είτε με περιστρεφόμενο μπουτόν.
Αν γίνει γρήγορα, όπως με το διακόπτη, το αεροπλάνο θα σηκώσει ξαφνικά την μύτη. Εκεί θέλεις άμεση αντίδραση, στο elevator. Σε κάθε περίπτωση όμως βάζουμε και μίξη down elevator με τα up flaperons.
Αν είσαι καλός στον χειρισμό, μπορείς να τα ενεργοποιήσεις στην τελική. Αν όχι, καλύτερα να τα ενεργοποιήσεις στο υπήνεμο σκέλος, ώστε να έχεις και ύψος ασφαλείας, και χρόνο να τριμάρεις την ολίσθηση για την προσγείωση.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.320
Απ: Flaps- Flaperon και χρηση τους
«
Απάντηση #6 στις:
Τετάρτη, 26 Αύγ 2009, 14:16:57 »
Παράθεση από: Tsalg. στις Τετάρτη, 26 Αύγ 2009, 11:13:17
Και κατι ακομα, ποτε ουσιαστικα ανεβαζουμε τα φλαπερον:
πχ. πριν παρουμε την τελευταια στροφη ή με το που ακουμπαμε στον διαδρομο;
και αν τα ανεβαζουμε πριν δεν εχει κινδυνο να στολαρει;
Εφόσον μιλάς για προσγείωση μήπως εννοείς ότι κατεβάζουμε τα flaps ή flaperons?
Αντώνης Παπαδόπουλος
Καταγράφηκε
Tsalg.
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 291
Απ: Flaps- Flaperon και χρηση τους
«
Απάντηση #7 στις:
Τετάρτη, 26 Αύγ 2009, 16:10:00 »
Παράθεση από: Αντώνης Παπαδόπουλος στις Τετάρτη, 26 Αύγ 2009, 14:16:57
Εφόσον μιλάς για προσγείωση μήπως εννοείς ότι κατεβάζουμε τα flaps ή flaperons?
Αντώνης Παπαδόπουλος
Με βαση αυτο το
post
θα ελεγα οτι ανεβαζουμε τα flaperon... λαθος καταλαβα;
Παράθεση από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Δευτέρα, 24 Αύγ 2009, 13:38:40
Τα flaperons μπορεί να είναι flaps που στρέφουν σαν ailerons, ή ailerons που εκτρέπονται σαν flaps.
Στην δεύτερη περίπτωση, για την προσγείωση τα εκτρέπουμε προς τα επάνω, όσο χρειάζεται, αφήνοντας περιθώριο κίνησης του σέρβο, για χρήση ailerons.
Στην φάση αυτή, η κίνηση των δύο flaperons σαν ailerons, βοηθάει την περιστροφή προς την μεριά που θέλουμε, γιατί αυτό που ανεβαίνει έχει μεγαλύτερη αντίσταση, από αυτό που κατεβαίνει, σχεδόν προς οριζοντίωση.
Αν κατεβάσουμε τα flaperons προς τα κάτω, εμφανίζεται έντονο το φαινόμενο της "αντίστροφης εκτροπής" , δηλαδή ενώ το φτερό περιστρέφεται προς την μεριά που επιθυμούμε, η μυτη φεύγει προς την αντίθετη φορά, σαν να είχαμε δώσει αντίθετο rudder.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 5.538
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: Flaps- Flaperon και χρηση τους
«
Απάντηση #8 στις:
Τετάρτη, 26 Αύγ 2009, 17:08:53 »
Τα flaps κατεβαίνουν ενώ τα flaperons ανεβαίνουν.
Αν έχουμε και τα δύο μπορούμε να κάνουμε butterfly.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
FAZ
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 143
Απ: Flaps- Flaperon και χρηση τους
«
Απάντηση #9 στις:
Τετάρτη, 26 Αύγ 2009, 17:19:14 »
Κάτι επιπλέον να ρωτήσω κι εγώ?
Αντί να βάλω το κατέβασμα των flaps σε περιστρεφόμενο μπουτόν ή σε slide, θα μπορούσα να μειώσω την ταχύτητα των servo έτσι ώστε να περιορίσει το απότομο σήκωμα της μύτης του αεροπλάνου??
Εκτός από την αντίστοιχη ρύθμιση από την Τ/Κ μήπως χρειάζονται ειδικά servo για αυτή τη ρύθμιση???
Ευχαριστώ
Γιάννης
Καταγράφηκε
Dimhack
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.425
Απ: Flaps- Flaperon και χρηση τους
«
Απάντηση #10 στις:
Τετάρτη, 26 Αύγ 2009, 17:28:55 »
Παράθεση από: Dimhack στις Τετάρτη, 26 Αύγ 2009, 17:28:19
Παράθεση από: FAZ στις Τετάρτη, 26 Αύγ 2009, 17:19:14
Κάτι επιπλέον να ρωτήσω κι εγώ?
Αντί να βάλω το κατέβασμα των flaps σε περιστρεφόμενο μπουτόν ή σε slide, θα μπορούσα να μειώσω την ταχύτητα των servo έτσι ώστε να περιορίσει το απότομο σήκωμα της μύτης του αεροπλάνου??
Εκτός από την αντίστοιχη ρύθμιση από την Τ/Κ μήπως ειδικά servo για αυτή τη ρύθμιση???
Ευχαριστώ
Γιάννης
οχι δεν χρειάζονται
Καταγράφηκε
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.320
Απ: Flaps- Flaperon και χρηση τους
«
Απάντηση #11 στις:
Τετάρτη, 26 Αύγ 2009, 18:28:18 »
Καλησπέρα,
Νομίζω ότι αν τα ailerons τα ανεβάσουμε επάνω δεν λειτουργούν με την αρχή των flaps (αύξηση της καμπυλότητας) αλλά με αυτή των spoilers άρα σε αυτή την περίπτωση μάλλον θα είναι spoilerons και όχι flaperons.
Εϊναι δηλαδή θέμα τι πηδάλια έχει η πτέρυγα, και σε τι φάση χρησιμοποιούμε τι.
Και αυτό που ανέφερα το είπα έχοντας κατα νού τι είναι το flaperon στο ανεμόπτερο που κυρίως χρησιμοποιείται.
Συμφωνώ απόλυτα με τον jkon ότι αν το πηδάλιο βρίσκεται στην άκρη της πτέρυγας και λειτουργέι κυρίως ως aileron τότε θα πρέπει να ανέβει προς τα πάνω για να μειώσει την ταχύτητα στην προσγείωση.
Καλή συνέχεια και προσοχή στις δοκιμές
Αντώνης Παπαδόπουλος
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 5.538
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: Flaps- Flaperon και χρηση τους
«
Απάντηση #12 στις:
Τετάρτη, 26 Αύγ 2009, 19:04:22 »
Εχει δίκιο ο Αντώνης ότι στην περίπτωση που τα ailerons ανεβαίνουν πολύ, πρέπει να ονομαστούν
και
: spoilerons.
Οταν το aileron ανεβαίνει 1,5 χιλιοστό για reflex και αύξηση της ταχύτητας ταξιδίου, και όταν κατεβαίνει 1,5-3 χιλιοστά για αύξηση καμπυλότητας και μείωση ταχύτητας πλεύσης, και όταν κατεβαίνει 5-10 χιλιοστά σε συνδυασμό με το elevator (snap flap) , τότε λέγεται flaperon.
Αρα μετά από διεξοδική συζήτηση καταλήξαμε ότι το ίδιο πηδάλιο, παίρνει μία από τις δύο ονομασίες, ανάλογα με την γωνία που εκτρέπεται, και με το αν παράγει περισσότερο οπισθέλκουσα από άντωση.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
sakis art
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 330
Απ: Flaps- Flaperon και χρηση τους
«
Απάντηση #13 στις:
Παρασκευή, 13 Νοέ 2009, 18:32:11 »
Πως ενεργοποιούμε το flaperon; με το mix ; γιατί με τη ρύθμιση flaps δεν αντιδρά.Έχω την dx6i και δισκολεύομαι να το βρω.
Πρέπει τα ailourons να έχουν την ίδια κλίση προς τα πάνω απ'οτι διάβασα παραπάνω με λιγο elavator προς τα κάτω.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 5.538
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: Flaps- Flaperon και χρηση τους
«
Απάντηση #14 στις:
Παρασκευή, 13 Νοέ 2009, 18:42:08 »
Παράθεση από: takisdemi στις Παρασκευή, 13 Νοέ 2009, 18:32:11
Πως ενεργοποιούμε το flaperon; με το mix ; γιατί με τη ρύθμιση flaps δεν αντιδρά.Έχω την dx6i και δισκολεύομαι να το βρω.
Πρέπει τα ailourons να έχουν την ίδια κλίση προς τα πάνω απ'οτι διάβασα παραπάνω με λιγο elavator προς τα κάτω.
Αν θέλεις να ενεργοποιείς τα ailerons προς τα επάνω για την προσγείωση με διακόπτη που είναι λογοδοσμένος με τα flaps, πρέπει πριν να κάνεις μίξη flaps master, ailerons slave, σε όποιο ποσοστό σου αρέσει, απλά να ξέρεις ότι όταν τα ailerons είναι ανεβασμένα, και δώσεις σήμα να κινηθούν σαν ailerons, αυτό που θα πρέπει να ανέβει κι' άλλο ίσως φέρει το σέρβο και την ντίζα του σε όρια που θα ζοριστούν.
Ναι το elevator πρέπει να μιξαριστεί να έρχεται σε ελάχιστη θέση down.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Σελίδες: [
1
]
2
3
4
Όλοι
Πάνω
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
|
Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω
| Θέμα:
Flaps- Flaperon και χρηση τους
« προηγούμενο
επόμενο »
Μεταπήδηση σε:
Επιλέξτε προορισμό:
-----------------------------
Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR
-----------------------------
=> Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις
===> Test board
===> Σκουπιδοτενεκές
=> Aeromodelling GR Café International
===> Français
===> Deutche
===> Italiano
=> Aeromodelling GR, λειτουργία, βοήθεια, προτάσεις
=> Εμείς και τα μοντέλα μας
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω
=> Sport - fun και γενικά
=> Μοντέλα για αγώνες
===> Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR
===> Pylon racing - F3D - Q500
=> Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη
=> Τζετ και τουρμπίνες
=> Μηχανές - καύσιμα - έλικες
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Trainers
=> Sport - Ακροβατικά - 3D
=> Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight
===> Foamies
=> Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
-----------------------------
Ανεμόπτερα R/C
-----------------------------
=> Ολα τα ανεμόπτερα R/C
===> F3B - Thermal soaring
===> F3J - Thermal duration gliders
=> Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα
-----------------------------
Ελικόπτερα R/C
-----------------------------
=> Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα
=> Ελικόπτερα με καύσιμο
===> F3C και κατηγορίες GR
=> Ελικόπτερα ηλεκτρικά
-----------------------------
Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)
-----------------------------
=> Ελληνικά αεροπλάνα 1912-1941
===> 1912-1915
===> 1916-1918
===> 1919-1922
===> 1923-1930
===> 1931-1941
===> Πολιτικά Αεροπλάνα έως το 1941
=> Ελληνικά αεροσκάφη σε ιπτάμενα αερομοντέλα
=> Κλίμακος (scale) F4C και semi scale
-----------------------------
Αερομοντέλα Control line
-----------------------------
=> Ο κόσμος του control line
===> F2A - Speed
===> F2B - Aerobatics
===> F2C - Team racing
===> F2D - Combat
-----------------------------
Αερομοντέλα Free Flight
-----------------------------
=> Ο κόσμος του Free Flight
=> Κατασκευές Free Flight
-----------------------------
Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση
-----------------------------
=> Ανακοινώσεις
=> Σύλλογοι Αερομοντελισμού
=> Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια
=> Οι Ελληνικές ιστοσελίδες αερομοντελλισμού
-----------------------------
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
-----------------------------
=> Υλικά, εργαλεία και τεχνικές
=> Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ
=> Ηλεκτρονικά
=> Βιβλία και περιοδικά - Θεωρητικά θέματα
=> Λογισμικό και εξομοιωτές πτήσεων
-----------------------------
Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού
-----------------------------
=> Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες
=> Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών
=> Aeromodelling GR Παζάρι
=> Πού θα βρω τι;
-----------------------------
Διάφορα
-----------------------------
=> Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων
=> FPV
=> Πυραυλομοντελισμός
=> Αεροπλάνα από χαρτί
=> Χαρταετοί, stunt kites και διάφορα
Φόρτωση...