Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.737 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 01:42:13

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 01:42:13

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:25]

[Χθες στις 21:42]

από red_baron
[Χθες στις 20:26]

από 470lp
[Χθες στις 18:39]

[Χθες στις 16:00]

[Χθες στις 10:53]

από niro
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 21:50:40]

από dominicm
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:05:46]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5948
Τελευταίο: giourgg.1
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285737
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 31
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 20
Συνολικά: 25
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Flaps- Flaperon και χρηση τους « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 4  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Flaps- Flaperon και χρηση τους  (Αναγνώστηκε 10895 φορές)
   
sakis art
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 293



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 13 Νοέ 2009, 18:44:58 »

Οκ "θείο Γιάννη" σ'ευχαριστώ για την άμεση απάντηση,θα το κοιτάξω. Thumbs up
Καταγράφηκε
sakis art
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 293



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 13 Νοέ 2009, 20:08:53 »

ενεργοποίησα το διακόπτη flaps ρύθμισα το elevator κάτω αλλά δεν μπορώ να βρω πως τα servo να κάνουν την ίδια κίνηση προς τα πάνω.Ανοίγω το διακόπτη flaps αλλά η κίνηση είναι ανάποδη. Sad
Καταγράφηκε
sakis art
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 293



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Σάββατο, 28 Νοέ 2009, 19:35:17 »

Για δεύτερο κανάλι ποιο να βάλω για τα flaperon το GEAR ή το ΑUX;
Καταγράφηκε
Tsalg.
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 293



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Κυριακή, 29 Νοέ 2009, 08:12:17 »

ενεργοποίησα το διακόπτη flaps ρύθμισα το elevator κάτω αλλά δεν μπορώ να βρω πως τα servo να κάνουν την ίδια κίνηση προς τα πάνω.Ανοίγω το διακόπτη flaps αλλά η κίνηση είναι ανάποδη. Sad

Μπες μεσα στο menu  που  λεει flaperon  ekei  llogika  εχει τα  καναλια  και  διπλα τους  το ποσοστο  πχ  +100%  και  -100%  αλλαξε  ενα απο τα δυο  για να κανουν την ιδια  κίνηση...   
Καταγράφηκε
konanagno
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 128



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 17 Δεκ 2011, 15:24:56 »

Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω και εγώ τους έμπειρους φίλους πιλότους τα εξής:

1) Αν ένα α/π έχει την δυνατότητα να χρησιμοποιήσει και flaps (κάτω), και flaperons (και τα δύο aileron προς τα πάνω), αλλά και butterfly (flaps κάτω ταυτόχρονα με flaperons άνω), στην πράξη τι είναι πιο συνετό και ασφαλές από τα 3 να χρησιμοποιηθεί??

2) Το νόημα του butterfly ποιό είναι?? η άντωση στο butterfly δουλεύει αθροιστικά (δηλ. αντωση από φλαπς + αντωση από φλαπερονς) και άρα είναι μεγαλύτερη από την άντωση των φλαπσ και φλαπερονσ ξεχωριστά?

3) Το butterfly μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε και σαν airbrake για απότομη απώλεια ύψους χωρίς να αυξάνεται η airspeed?

4) αν το airbrake είναι άσχετο από το butterfly, ποιά μίξη πηδαλίων συνινστούν airbrake?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...Κωστής..
Καταγράφηκε
dominckos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 17 Φεβ 2012, 21:38:29 »

Υποθετικά η ενεργοποίηση των flaperons, θα γίνει είτε με διακόπτη είτε με slide, είτε με περιστρεφόμενο μπουτόν.

Αν γίνει γρήγορα, όπως με το διακόπτη, το αεροπλάνο θα σηκώσει ξαφνικά την μύτη. Εκεί θέλεις άμεση αντίδραση, στο elevator. Σε κάθε περίπτωση όμως βάζουμε και μίξη down elevator με τα up flaperons.

Αν είσαι καλός στον χειρισμό, μπορείς να τα ενεργοποιήσεις στην τελική. Αν όχι, καλύτερα να τα ενεργοποιήσεις στο υπήνεμο σκέλος, ώστε να έχεις και ύψος ασφαλείας, και χρόνο να τριμάρεις την ολίσθηση για την προσγείωση.

Μπορει να μου εξηγησει κάποιος τι ειναι το υπηνεμο σκέλος? Επίσης η χρηση φλαπερον κατα την πτηση θα μου επιτρεψει να πετω με μικροτερη ταχυτητα ή αυτο ισχύει μονο σε μερικά μονο αεροπλάνα. Ευχαριστώ...
Καταγράφηκε

GreatPlanes Super Sportster GP
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.962


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #21 στις: Σάββατο, 18 Φεβ 2012, 09:05:53 »

Υπήνεμο είναι το σκέλος που το αεροπλάνο πετάει με ούριο άνεμο. Πιό συγκεκριμένα υπήνεμο ονομάζεται το σκέλος της προσγείωσης που είναι παράλληλο αλλά αντίθετο με την "τελική" ευθεία της προσγείωσης στον διάδρομο, είτε φυσάει ούριος είτε υπάρχει νηνεμία.

Οτιδήποτε παράγει οπισθέλκουσα μειώνει την ταχύτητα πτήσης, υπό την προϋπόθεση ότι διατηρείται η ίδια γωνία πλεύσης και ισχύς κινητήρα. Αλλοι μηχανισμοί βελτιώνουν και την άντωση στην μικρότερη ταχύτητα, άλλοι όχι. Στην δεύτερη περίπτωση, αν η ταχύτητα μειωθεί πολύ, το αεροπλάνο κινδυνεύει να στολλάρει και πρέπει να ρίξει την μύτη για να αποκτήσει ταχύτητα, ή να προσθέσει ισχύ στον κινητήρα.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
babis318
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6


Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 18 Φεβ 2012, 11:09:53 »

Καλημερα ,
Ειναι πολυ χρησιμες οι οδηγιες που δινει ο θειος Γιαννης οπως παντα ομως ειναι λογικο να απανταει σε συγκεκριμενο ερωτημα . Μηπως υπαρχει καπου ενα ολοκληρωμενο αρθρο για τους καινουργιους στην ανεμοπορια  σχετικα με την πρεπουσα κινηση των διαφορων πτερυγιων στα ανεμοπτερα ωστε να υπαρξει μια συνολικη καθαρη εικονα .
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.962


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #23 στις: Σάββατο, 18 Φεβ 2012, 11:48:58 »

Απαντήσεις στο ερώτημά σου υπάρχουν στην ύλη του σεμινάριου που έγινε πρόσφατα. Υπάρχει όλο για κατάβαση στο site της επιτροπής αερομοντελισμού της ΕΛΑΟ.

συγκεκριμένα στην ενότητα : Set up πηδαλίων
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
babis318
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6


Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Σάββατο, 18 Φεβ 2012, 12:07:15 »

Ευχαριστω για την απαντηση θειε Γιαννη Το εχω μελετησει σε καποιο βαθμο (Ολες τις παρουσιασεις) Θα το μελετησω παλι γιατι φαινεται οτι εχω αρκετα κενα Θα κρατησω και σημειωσεις και θα επανελθω Ισως και στις προπονησεις των ανεμοπτερων που προκειται να γινουν Καλο σαββατοκυριακο
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.962


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #25 στις: Σάββατο, 18 Φεβ 2012, 12:53:54 »

...  και θα επανελθω Ισως και στις προπονησεις των ανεμοπτερων που προκειται να γινουν

Πράγματι, αυτή η κίνηση θα είναι ότι καλύτερο για την ενημέρωσή σου. Ας πράξουν το ίδιο και οι άλλοι συνάδελφοι που ενδιαφέρονται για τα ανεμόπτερα. Ακόμα και χωρίς πτητική συμμετοχή, και η απλή παρουσία θα είναι και αποδοτική και θα μας δώσει μεγάλη χαρά.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
dominckos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Σάββατο, 18 Φεβ 2012, 19:38:30 »

Οτιδήποτε παράγει οπισθέλκουσα μειώνει την ταχύτητα πτήσης
θείε Γιάννη οπισθέλκουσα παράγει ο ουριος άνεμος ή η χρήση των flaperon?
Ζητώ συγνώμη αν οι ερωτήσεις μου φαίνονται χαζές αλλά θελώ να γνωρίζω τετοιες λεπτομέρεις διότι ο χώρος προσγείωσης είναι περιορισμένος και επρόκειτο να κάνω για πρώτη φορά χρήση φλαπερον
Καταγράφηκε

GreatPlanes Super Sportster GP
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.962


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #27 στις: Σάββατο, 18 Φεβ 2012, 20:00:20 »

Σίγουρα όχι ο ούριος άνεμος.

Ολα τα σώματα που βρίσκονται σε σχετική κίνηση με τον αέρα δέχονται μία δύναμη αντίθετη από την φορά της κίνησής τους που λέγεται αντίσταση ή οπισθέλκουσα. Αυτή αναλύεται:
- στην αντίσταση που εξαρτάται από το σχήμα του σώματος. Δηλαδή από την κατανομή των επι μέρους πιέσεων επάνω στην επιφάνεια του σώματος. Τα "αεροδυναμικά" σχήματα έχουν την μικρότερη αντίσταση σώματος.
- στην αντίσταση που εξαρτάται από την επιφανειακή τριβή. Αν το σώμα έχει λείες επιφάνειες θα έχει και μικρότερη αντίσταση τριβής.
- στην αντίσταση που οφείλεται στους πρόσθετους στρόβιλους στην περιοχή της συμβολής δύο σωμάτων. Μία άτρακτος και ένα φτερό ενωμένα, παρέχουν αντίσταση μεγαλύτερη από το άθροισμα των επί μέρους αντιστάσεών τους.
Το άθροισμα των αντιστάσεων λόγω σχήματος, τριβής και συμβολής λέγεται παρασιτική αντίσταση.

Εκτός από την παρασιτική αντίσταση υπάρχει και η επαγωγική αντίσταση.  Αυτή είναι το αντίτιμο που πρέπει να πληρώσουμε για να παράγει το φτερό μας άντωση. Αν δεν υπάρχει επαγωγική αντίσταση δεν υπάρχει και άντωση.

Το άθροισμα της παρασιτικής και της επαγωγικής αντίστασης μας δίνει την ολική αντίσταση του αεροπλάνου.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
dominckos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Κυριακή, 19 Φεβ 2012, 00:04:17 »

χρησιμες οι πληροφορίες σου jkon, ευχαριστώ!
Καταγράφηκε

GreatPlanes Super Sportster GP
optimus79
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4


Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 24 Φεβ 2012, 18:46:07 »

Πολύ καλό το υλικό του σεμιναρίου.

Να ρωτήσω κάτι και ζητώ συγγνώμη αν είναι εκτός θέματος (off topic). Οι πληροφορίες των 3 πρώτων παρουσιάσεων ισχύουν για όλα τα αεροπλάνα και όχι μόνο για τα ανεμόπτερα, έτσι δεν είναι;
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 [2] 3 4  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Flaps- Flaperon και χρηση τους « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.286 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.