Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.869 μηνύματα σε 11.358 θέματα από 5.924 Μέλη / Τελευταίο μέλος: H KOINH GNWMH
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 11:13:23

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 11:13:23

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 10:25]

[Σήμερα στις 09:33]

από harris31a
[Σήμερα στις 08:10]

[Σήμερα στις 07:45]

από Alex v22
[Σήμερα στις 00:58]

από tzdim
[Σήμερα στις 00:34]

[Χθες στις 22:39]

από hpergm
[Χθες στις 22:18]

από dominicm
[Χθες στις 21:08]

από modelers
[Χθες στις 21:06]

[Χθες στις 16:49]

[Χθες στις 16:39]

από mpamphs
[Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 22:23:42]

από chris 1975
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 18:25:05]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5924
Τελευταίο: H KOINH GNWMH
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285869
Σύνολο θεμάτων: 11358
Online σήμερα: 48
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 28
Συνολικά: 36
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Flaps- Flaperon και χρηση τους « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] 4  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Flaps- Flaperon και χρηση τους  (Αναγνώστηκε 10911 φορές)
   
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.969


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #30 στις: Σάββατο, 25 Φεβ 2012, 09:33:33 »

Πολύ καλό το υλικό του σεμιναρίου.

Να ρωτήσω κάτι και ζητώ συγγνώμη αν είναι εκτός θέματος (off topic). Οι πληροφορίες των 3 πρώτων παρουσιάσεων ισχύουν για όλα τα αεροπλάνα και όχι μόνο για τα ανεμόπτερα, έτσι δεν είναι;

Η πρώτη σίγουρα, η δεύτερη εν μέρει και η τρίτη ελάχιστα
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
optimus79
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4


Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Σάββατο, 25 Φεβ 2012, 15:30:39 »

Πολύ καλό το υλικό του σεμιναρίου.

Να ρωτήσω κάτι και ζητώ συγγνώμη αν είναι εκτός θέματος (off topic). Οι πληροφορίες των 3 πρώτων παρουσιάσεων ισχύουν για όλα τα αεροπλάνα και όχι μόνο για τα ανεμόπτερα, έτσι δεν είναι;

Η πρώτη σίγουρα, η δεύτερη εν μέρει και η τρίτη ελάχιστα

Μάλιστα. Ευχαριστώ πολύ. Θα το έχω υπ'ὀψιν διαβάζοντας.
Προς το παρόν δεν ασχολούμαι καθόλου με ανεμόπτερα, απλά τα διαβάζω πληροφοριακά για γενικές γνώσεις και προσπαθώ να κρατήσω αυτά που ισχύουν για τα κλασσικά αεροσκάφη.
Καταγράφηκε
sakis art
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 293



Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Σάββατο, 25 Φεβ 2012, 16:36:54 »

 Με τα διπλάνα ισχύει το ίδιο;
Καταγράφηκε
sakis art
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 293



Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Σάββατο, 25 Φεβ 2012, 16:42:01 »

Με τα διπλάνα ισχύει το ίδιο; (συγνώμη για το διπλό post)
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.969


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #34 στις: Σάββατο, 25 Φεβ 2012, 18:46:29 »

Με τα διπλάνα ισχύει το ίδιο;

Σε γενικές γραμμές τα διπλάνα συμπεριφέρονται όπως και τα μονοπλάνα.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.942


Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Σάββατο, 25 Φεβ 2012, 19:30:26 »

Το άθροισμα της παρασιτικής και της επαγωγικής αντίστασης μας δίνει την ολική αντίσταση του αεροπλάνου.

Συγνώμη για το χαζό της ερώτησης, αλλά γιατί μου φαίνεται πως η ολική (αεροδυναμική) αντίσταση (αεροπλανο, αυτικίνητο, τραίνο κλπ) είναι το άθροισμα της οπισθέλκουσας μορφής συν την οπισθέλκουσας τριβής συν την παρασιτική οπισθέλκουσας και συν την επαγωγικής οπισθέλκουσας ? 
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.969


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #36 στις: Σάββατο, 25 Φεβ 2012, 19:40:06 »

Ακριβώς αυτό είπα προηγουμένως Νϊκο. Διάβασέ το πάλι.

Σχήμα, τριβή, συμβολή = παρασιτική

Παρασιτική + επαγωγική = ολική
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
sakis art
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 293



Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Σάββατο, 25 Φεβ 2012, 19:53:02 »

Με τα διπλάνα ισχύει το ίδιο;

Σε γενικές γραμμές τα διπλάνα συμπεριφέρονται όπως και τα μονοπλάνα.
Θέλω να πω κ.Γιάννη εάν σε διπλάνο ανεβάζουμε τα flaperon όπως σε ένα πανωπτέρυγο.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.969


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #38 στις: Σάββατο, 25 Φεβ 2012, 20:03:42 »

Ναι, θα έχει παρόμοιο αποτέλεσμα, απλά εδώ εχεις τη δυνατότητα, μόνο τα επάνω, μόνο τα κάτω, ή και τα δύο.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.942


Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Σάββατο, 25 Φεβ 2012, 20:30:36 »

Το άθροισμα των αντιστάσεων λόγω σχήματος, τριβής και συμβολής λέγεται παρασιτική αντίσταση.
...........
Το άθροισμα της παρασιτικής και της επαγωγικής αντίστασης μας δίνει την ολική αντίσταση του αεροπλάνου.
...........

Ευχαριστώ. Θα έπρεπε να το διαβάσω καλύτερα.
Καταγράφηκε
FAZ
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 146



Προφίλ
« Απάντηση #40 στις: Τρίτη, 28 Φεβ 2012, 13:53:10 »

Καλημέρα σε όλους,

Τι θα γίνει αν σε ένα Mustang P-51D 60άρι της Hangar9 κάνω τα ailerons και flaperons?

Η πτέρυγα του συγκεκριμένου μοντέλου δεν έχει καθόλου flaps και τα ailerons δεν εκτείνονταιι σε όλο το μήκος της. Τα ailerons καλύπτουν περίπου μόνο το 1/3 του μήκους της πτέρυγας του αεροπλάνου, από τα ακροπτερύγια προς την άτρακτο. Είναι δηλαδή τοποθετημένα προς τα έξω όπως κάθε aileron που δεν πιάνει όλο το φτερό. Το υπόλοιπο χείλος εκφυγής είναι σταθερό.  worry

Σημειωτέον ότι και το μήκος της χορδής της πτέρυγας γίνεται μικρότερο προς τα άκρα.
 
Ευχαριστώ.
Καταγράφηκε
papabill
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.193



Προφίλ WWW
« Απάντηση #41 στις: Τρίτη, 28 Φεβ 2012, 23:52:00 »

Καλη ερωτηση!
Καταγράφηκε

Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
astroflight
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 86



Προφίλ
« Απάντηση #42 στις: Δευτέρα, 2 Απρ 2012, 14:47:54 »

Καλημέρα σε όλους,

Τι θα γίνει αν σε ένα Mustang P-51D 60άρι της Hangar9 κάνω τα ailerons και flaperons?

Η πτέρυγα του συγκεκριμένου μοντέλου δεν έχει καθόλου flaps και τα ailerons δεν εκτείνονταιι σε όλο το μήκος της. Τα ailerons καλύπτουν περίπου μόνο το 1/3 του μήκους της πτέρυγας του αεροπλάνου, από τα ακροπτερύγια προς την άτρακτο. Είναι δηλαδή τοποθετημένα προς τα έξω όπως κάθε aileron που δεν πιάνει όλο το φτερό. Το υπόλοιπο χείλος εκφυγής είναι σταθερό.  worry

Σημειωτέον ότι και το μήκος της χορδής της πτέρυγας γίνεται μικρότερο προς τα άκρα.
 
Ευχαριστώ.


Aν λάβουμε υπ'όψιν τι μας είπε πιο πάνω ο θείος για τα φλαπς,τη θέση που βρίσκονται,και πότε στολάρει το μέσα μέρος και πότε το έξω,τότε στο Mustang σου αν αποτολμήσεις κάτι τέτοιο με τόσο έξω που είναι τα ailerons,99,9999% θα έχεις στολάρισμα και δε θα προλάβεις να σώσεις τίποτα αν είσαι χαμηλά...Ας μην ξεχνάμε πως τα warbirds ήταν "πολύς κινητήρας και λίγο αεροσκάφος",ήτοι πέταγαν με το μοτέρ και όχι με το φτερό τόσο...
Καταγράφηκε

Ferro noscentius aurum


www.rc-tunerz.com Ελληνικό forum μοντελισμού και όχι μόνο.
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.969


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #43 στις: Δευτέρα, 2 Απρ 2012, 20:03:27 »

Συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση, αλλά δεν είχα δει τα αρχικά μηνύματα.

Οταν το αερομοντέλο έχει μόνο ailerons στην άκρη του φτερού, μπορεί να τα σηκώσει επάνω για την προισγείωση, δίνοντας ταυτόχρονα με μίξη λίγο down elevator γιατι αλλιώς θα σηκωθεί πολύ η μύτη.

Σ' αυτή τήν κατάσταση θα ολισθήσει με μικρότερη ταχύτητα, χωρίς φόβο να στολάρει, και θα έχει καλή ανταπόκριση στα ailerons (έχουν έτσι πολύ differential ).

Μία περίπτωση να αποφύγεις. Μη κατεβάσεις την μύτη κάτω από τον ορίζοντα, γιατί τότε όλο το φτερό θα αντιδράσει απότομα προς τα κάτω, και το μοντέλο θα χάσει μεγάλο ύψος.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
astroflight
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 86



Προφίλ
« Απάντηση #44 στις: Πέμπτη, 5 Απρ 2012, 10:47:42 »

Χμμμ...
Άρα ανασηκώνοντας τα ailerons τα δουλεύει σαν spoilers... Wink


Δηλαδή θείο αν τα "κατεβάσει" (εν είδει flaps) έχει καμιά τύχη;ή θα  στολάρει;
 Undecided
Καταγράφηκε

Ferro noscentius aurum


www.rc-tunerz.com Ελληνικό forum μοντελισμού και όχι μόνο.
Σελίδες: 1 2 [3] 4  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Flaps- Flaperon και χρηση τους « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.174 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.