Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
294.972 μηνύματα σε 12.025 θέματα από 6.177 Μέλη / Τελευταίο μέλος: georgeeeee
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Πέμπτη, 5 Αύγ 2021, 12:23:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Πέμπτη, 5 Αύγ 2021, 12:23:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Dimko
    [Σήμερα στις 11:22]

    [Σήμερα στις 10:57]

    από bouzx6r
    [Σήμερα στις 09:11]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:46]

    [Χθες στις 18:51]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:13]

    [Χθες στις 00:00]

    από Anton53
    [Τρίτη, 3 Αύγ 2021, 21:29:51]

    από Anton53
    [Τρίτη, 3 Αύγ 2021, 12:41:30]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 2 Αύγ 2021, 15:11:29]

    [Δευτέρα, 2 Αύγ 2021, 15:07:58]

    [Κυριακή, 1 Αύγ 2021, 19:16:23]

    [Κυριακή, 1 Αύγ 2021, 16:00:14]

    από SKIES
    [Σάββατο, 31 Ιούλ 2021, 21:45:07]

    από dominicm
    [Σάββατο, 31 Ιούλ 2021, 13:09:52]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6177
    Τελευταίο: georgeeeee
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 294972
    Σύνολο θεμάτων: 12025
    Online σήμερα: 78
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 30
    Συνολικά: 32
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Flaps- Flaperon και χρηση τους  (Αναγνώστηκε 12377 φορές)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.719


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #30 στις: Σάββατο, 25 Φεβ 2012, 09:33:33 »

    Πολύ καλό το υλικό του σεμιναρίου.

    Να ρωτήσω κάτι και ζητώ συγγνώμη αν είναι εκτός θέματος (off topic). Οι πληροφορίες των 3 πρώτων παρουσιάσεων ισχύουν για όλα τα αεροπλάνα και όχι μόνο για τα ανεμόπτερα, έτσι δεν είναι;

    Η πρώτη σίγουρα, η δεύτερη εν μέρει και η τρίτη ελάχιστα
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    optimus79
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4


    « Απάντηση #31 στις: Σάββατο, 25 Φεβ 2012, 15:30:39 »

    Πολύ καλό το υλικό του σεμιναρίου.

    Να ρωτήσω κάτι και ζητώ συγγνώμη αν είναι εκτός θέματος (off topic). Οι πληροφορίες των 3 πρώτων παρουσιάσεων ισχύουν για όλα τα αεροπλάνα και όχι μόνο για τα ανεμόπτερα, έτσι δεν είναι;

    Η πρώτη σίγουρα, η δεύτερη εν μέρει και η τρίτη ελάχιστα

    Μάλιστα. Ευχαριστώ πολύ. Θα το έχω υπ'ὀψιν διαβάζοντας.
    Προς το παρόν δεν ασχολούμαι καθόλου με ανεμόπτερα, απλά τα διαβάζω πληροφοριακά για γενικές γνώσεις και προσπαθώ να κρατήσω αυτά που ισχύουν για τα κλασσικά αεροσκάφη.
    Καταγράφηκε
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 330



    « Απάντηση #32 στις: Σάββατο, 25 Φεβ 2012, 16:36:54 »

     Με τα διπλάνα ισχύει το ίδιο;
    Καταγράφηκε
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 330



    « Απάντηση #33 στις: Σάββατο, 25 Φεβ 2012, 16:42:01 »

    Με τα διπλάνα ισχύει το ίδιο; (συγνώμη για το διπλό post)
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.719


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #34 στις: Σάββατο, 25 Φεβ 2012, 18:46:29 »

    Με τα διπλάνα ισχύει το ίδιο;

    Σε γενικές γραμμές τα διπλάνα συμπεριφέρονται όπως και τα μονοπλάνα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #35 στις: Σάββατο, 25 Φεβ 2012, 19:30:26 »

    Το άθροισμα της παρασιτικής και της επαγωγικής αντίστασης μας δίνει την ολική αντίσταση του αεροπλάνου.

    Συγνώμη για το χαζό της ερώτησης, αλλά γιατί μου φαίνεται πως η ολική (αεροδυναμική) αντίσταση (αεροπλανο, αυτικίνητο, τραίνο κλπ) είναι το άθροισμα της οπισθέλκουσας μορφής συν την οπισθέλκουσας τριβής συν την παρασιτική οπισθέλκουσας και συν την επαγωγικής οπισθέλκουσας ? 
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.719


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #36 στις: Σάββατο, 25 Φεβ 2012, 19:40:06 »

    Ακριβώς αυτό είπα προηγουμένως Νϊκο. Διάβασέ το πάλι.

    Σχήμα, τριβή, συμβολή = παρασιτική

    Παρασιτική + επαγωγική = ολική
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 330



    « Απάντηση #37 στις: Σάββατο, 25 Φεβ 2012, 19:53:02 »

    Με τα διπλάνα ισχύει το ίδιο;

    Σε γενικές γραμμές τα διπλάνα συμπεριφέρονται όπως και τα μονοπλάνα.
    Θέλω να πω κ.Γιάννη εάν σε διπλάνο ανεβάζουμε τα flaperon όπως σε ένα πανωπτέρυγο.
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.719


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #38 στις: Σάββατο, 25 Φεβ 2012, 20:03:42 »

    Ναι, θα έχει παρόμοιο αποτέλεσμα, απλά εδώ εχεις τη δυνατότητα, μόνο τα επάνω, μόνο τα κάτω, ή και τα δύο.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #39 στις: Σάββατο, 25 Φεβ 2012, 20:30:36 »

    Το άθροισμα των αντιστάσεων λόγω σχήματος, τριβής και συμβολής λέγεται παρασιτική αντίσταση.
    ...........
    Το άθροισμα της παρασιτικής και της επαγωγικής αντίστασης μας δίνει την ολική αντίσταση του αεροπλάνου.
    ...........

    Ευχαριστώ. Θα έπρεπε να το διαβάσω καλύτερα.
    Καταγράφηκε
    FAZ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 143



    « Απάντηση #40 στις: Τρίτη, 28 Φεβ 2012, 13:53:10 »

    Καλημέρα σε όλους,

    Τι θα γίνει αν σε ένα Mustang P-51D 60άρι της Hangar9 κάνω τα ailerons και flaperons?

    Η πτέρυγα του συγκεκριμένου μοντέλου δεν έχει καθόλου flaps και τα ailerons δεν εκτείνονταιι σε όλο το μήκος της. Τα ailerons καλύπτουν περίπου μόνο το 1/3 του μήκους της πτέρυγας του αεροπλάνου, από τα ακροπτερύγια προς την άτρακτο. Είναι δηλαδή τοποθετημένα προς τα έξω όπως κάθε aileron που δεν πιάνει όλο το φτερό. Το υπόλοιπο χείλος εκφυγής είναι σταθερό.  worry

    Σημειωτέον ότι και το μήκος της χορδής της πτέρυγας γίνεται μικρότερο προς τα άκρα.
     
    Ευχαριστώ.
    Καταγράφηκε
    papabill
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.178



    WWW
    « Απάντηση #41 στις: Τρίτη, 28 Φεβ 2012, 23:52:00 »

    Καλη ερωτηση!
    Καταγράφηκε

    Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
    astroflight
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 86



    « Απάντηση #42 στις: Δευτέρα, 2 Απρ 2012, 14:47:54 »

    Καλημέρα σε όλους,

    Τι θα γίνει αν σε ένα Mustang P-51D 60άρι της Hangar9 κάνω τα ailerons και flaperons?

    Η πτέρυγα του συγκεκριμένου μοντέλου δεν έχει καθόλου flaps και τα ailerons δεν εκτείνονταιι σε όλο το μήκος της. Τα ailerons καλύπτουν περίπου μόνο το 1/3 του μήκους της πτέρυγας του αεροπλάνου, από τα ακροπτερύγια προς την άτρακτο. Είναι δηλαδή τοποθετημένα προς τα έξω όπως κάθε aileron που δεν πιάνει όλο το φτερό. Το υπόλοιπο χείλος εκφυγής είναι σταθερό.  worry

    Σημειωτέον ότι και το μήκος της χορδής της πτέρυγας γίνεται μικρότερο προς τα άκρα.
     
    Ευχαριστώ.


    Aν λάβουμε υπ'όψιν τι μας είπε πιο πάνω ο θείος για τα φλαπς,τη θέση που βρίσκονται,και πότε στολάρει το μέσα μέρος και πότε το έξω,τότε στο Mustang σου αν αποτολμήσεις κάτι τέτοιο με τόσο έξω που είναι τα ailerons,99,9999% θα έχεις στολάρισμα και δε θα προλάβεις να σώσεις τίποτα αν είσαι χαμηλά...Ας μην ξεχνάμε πως τα warbirds ήταν "πολύς κινητήρας και λίγο αεροσκάφος",ήτοι πέταγαν με το μοτέρ και όχι με το φτερό τόσο...
    Καταγράφηκε

    Ferro noscentius aurum


    www.rc-tunerz.com Ελληνικό forum μοντελισμού και όχι μόνο.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.719


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #43 στις: Δευτέρα, 2 Απρ 2012, 20:03:27 »

    Συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση, αλλά δεν είχα δει τα αρχικά μηνύματα.

    Οταν το αερομοντέλο έχει μόνο ailerons στην άκρη του φτερού, μπορεί να τα σηκώσει επάνω για την προισγείωση, δίνοντας ταυτόχρονα με μίξη λίγο down elevator γιατι αλλιώς θα σηκωθεί πολύ η μύτη.

    Σ' αυτή τήν κατάσταση θα ολισθήσει με μικρότερη ταχύτητα, χωρίς φόβο να στολάρει, και θα έχει καλή ανταπόκριση στα ailerons (έχουν έτσι πολύ differential ).

    Μία περίπτωση να αποφύγεις. Μη κατεβάσεις την μύτη κάτω από τον ορίζοντα, γιατί τότε όλο το φτερό θα αντιδράσει απότομα προς τα κάτω, και το μοντέλο θα χάσει μεγάλο ύψος.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    astroflight
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 86



    « Απάντηση #44 στις: Πέμπτη, 5 Απρ 2012, 10:47:42 »

    Χμμμ...
    Άρα ανασηκώνοντας τα ailerons τα δουλεύει σαν spoilers... Wink


    Δηλαδή θείο αν τα "κατεβάσει" (εν είδει flaps) έχει καμιά τύχη;ή θα  στολάρει;
     Undecided
    Καταγράφηκε

    Ferro noscentius aurum


    www.rc-tunerz.com Ελληνικό forum μοντελισμού και όχι μόνο.
    Σελίδες: 1 2 [3] 4  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Θέμα: Flaps- Flaperon και χρηση τους
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.