Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.410 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 30 Απρ 2024, 23:27:22

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 30 Απρ 2024, 23:27:22

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:15]

    από geoli
    [Χθες στις 20:29]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 20:12]

    από jnkmilos
    [Χθες στις 00:26]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304410
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 38
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 21
    Συνολικά: 21
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 21 22 23 [24] 25 26 27 ... 34     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Αναγνώστηκε 122820 φορές)
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #345 στις: Τετάρτη, 9 Φεβ 2011, 13:29:31 »

    Η αναλογία βενζίνης, προσδιορίζεται από τον κατασκευαστή του λιπαντικού και όχι του κινητήρα.

    Δηλαδή, άμα το λιπαντικό που χρησιμοποιώ αναγράφει 1/50, εγώ τι πρέπει να το κάνω ? 1/25 ?

    Στη δικιά μου Zenoah, μετά από έλεγχο τις βρήκα να είναι default σύμφωνα με αυτές του manual. Τις αφήνεις εκεί, μέχρι να στρώσεις τον κινητήρα. Για κάνα γαλόνι αποφεύγεις τα μεγάλα φορτία του pitch κάνοντας χαλαρές βόλτες.

    Τελικές ρυθμίσεις αναλόγως του φορτίου, στροφών, σχέσης μετάδοσης και του τύπου της εξάτμισης.
    Καταγράφηκε
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 468



    « Απάντηση #346 στις: Τετάρτη, 9 Φεβ 2011, 13:47:48 »

    νικο...οταν ανοιξες τον κινητηρα για επιθεωρηση, μηπως εβαλες το εμβολο αναποδα με αποτελεσμα να μην συμφωνουν οι θυριδες εμβολου-χιτωνιου???

    Γεια σου Τόλη,
    έβγαλα μόνο τον κύλινδρο και να ήθελα να τον βάλω ανάποδα δεν μπορώ γιατί όταν θα πήγαινα να βάλω την εξάτμιση (είναι συντονισμένη αν θυμάσαι) δεν θα μπορούσα να την βάλω, αρα δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό.
    Καταγράφηκε
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 468



    « Απάντηση #347 στις: Τετάρτη, 9 Φεβ 2011, 13:48:55 »

    Σας ευχαριστώ όλους σας για την προθυμία σας να με βοηθήσετε,
    όμως δεν μου είναι ξεκάθαρα κάποια θέματα γιατί υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις, έτσι κάνω μια ανακεφαλαίωση.
    1. Σας θεωρήσουμε ότι το καρμπυρατέρ δεν έχει πρόβλημα (το έχει ελέγξει μάστορας που κάνει σέρβις σε αλυσοπρίονα), είναι φυσιολογικό να βγαίνει καύσιμο από καρμπυρατέρ ? ενώ αυτό “κοιτάει” προς τα επάνω.
    2. Υπάρχει η ανάγκη τοποθέτησης velocity stack στον κινητήρα μου ? έχω δει πάρα πολλά video του συγκεκριμένου κινητήρα και κανένας δεν είχε velocity stack.
    3. Tο σωληνάκι που θα κολλήσω στο καπάκι του καρμπυρατέρ κάνει να είναι από σωληνάκι του ντεπόζιτου? ξέρετε που μπορώ να βρω τέτοιο σωληνάκι ? η κόλληση γίνεται καλάι ή με κάποιον άλλο τρόπο?
    4.Αν δεν βάλω σωληνάκι αλλά με κάποιο τρόπο δεν επιτρέψω τον αέρα να έχει άμεση επαφή με την τρυπούλα που υπάρχει στο καπάκι του καρμπυρατέρ είναι σωστό ως λύση ?

    Σας ευχαριστώ πολύ
    Νίκος
    Καταγράφηκε
    kon
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 125



    « Απάντηση #348 στις: Τετάρτη, 9 Φεβ 2011, 13:58:56 »

    Η αναλογία βενζίνης, προσδιορίζεται από τον κατασκευαστή του λιπαντικού και όχι του κινητήρα.

    Δηλαδή, άμα το λιπαντικό που χρησιμοποιώ αναγράφει 1/50, εγώ τι πρέπει να το κάνω ? 1/25 ?

    Στη δικιά μου Zenoah, μετά από έλεγχο τις βρήκα να είναι default σύμφωνα με αυτές του manual. Τις αφήνεις εκεί, μέχρι να στρώσεις τον κινητήρα. Για κάνα γαλόνι αποφεύγεις τα μεγάλα φορτία του pitch κάνοντας χαλαρές βόλτες.

    Τελικές ρυθμίσεις αναλόγως του φορτίου, στροφών, σχέσης μετάδοσης και του τύπου της εξάτμισης.
    Συμφωνώ... και εγώ κάπως ετσι το σκεύτηκα, ότι λέει το λάδι.
    Μα και το manual στο τέλος γράφει:• The mixing ratio is according to the oil recommendation.
    Καταγράφηκε

    Blade mcp x, T-Rex 450, T-Rex 600 Nitro, T-Rex 700 Gasser
    xaris k.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 42


    « Απάντηση #349 στις: Τετάρτη, 9 Φεβ 2011, 15:14:48 »

    φιλε nikpapvolcan θα σου πρότεινα να αλαξεις εξάτμιση να βάλεις την δικια του και αφού στρώσεις τον κινητήρα να βάλεις την συντονισμένη.
    Καταγράφηκε
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 468



    « Απάντηση #350 στις: Τετάρτη, 9 Φεβ 2011, 19:51:53 »

    φιλε nikpapvolcan θα σου πρότεινα να αλαξεις εξάτμιση να βάλεις την δικια του και αφού στρώσεις τον κινητήρα να βάλεις την συντονισμένη.

    Φίλε xaris k. ο κινητήρας είναι στρωμένος (το έχω ανεφέρει ήδη) και η συντονισμένη που φοράει είναι της mintor, όμως και με την μαμίσια εξάτμιση την ίδια συμπεριφορά έχει.
    Καταγράφηκε
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #351 στις: Τετάρτη, 9 Φεβ 2011, 20:48:46 »

    Σας ευχαριστώ όλους σας για την προθυμία σας να με βοηθήσετε,
    όμως δεν μου είναι ξεκάθαρα κάποια θέματα γιατί υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις, έτσι κάνω μια ανακεφαλαίωση.
    1. Σας θεωρήσουμε ότι το καρμπυρατέρ δεν έχει πρόβλημα (το έχει ελέγξει μάστορας που κάνει σέρβις σε αλυσοπρίονα), είναι φυσιολογικό να βγαίνει καύσιμο από καρμπυρατέρ ? ενώ αυτό “κοιτάει” προς τα επάνω.
    2. Υπάρχει η ανάγκη τοποθέτησης velocity stack στον κινητήρα μου ? έχω δει πάρα πολλά video του συγκεκριμένου κινητήρα και κανένας δεν είχε velocity stack.
    3. Tο σωληνάκι που θα κολλήσω στο καπάκι του καρμπυρατέρ κάνει να είναι από σωληνάκι του ντεπόζιτου? ξέρετε που μπορώ να βρω τέτοιο σωληνάκι ? η κόλληση γίνεται καλάι ή με κάποιον άλλο τρόπο?
    4.Αν δεν βάλω σωληνάκι αλλά με κάποιο τρόπο δεν επιτρέψω τον αέρα να έχει άμεση επαφή με την τρυπούλα που υπάρχει στο καπάκι του καρμπυρατέρ είναι σωστό ως λύση ?

    Σας ευχαριστώ πολύ
    Νίκος


    σωληνακι θα βαλεις απλο μπρουτζινο και το κολλας με καλαι στη συνεχεια συνδεεις ενα απλο ελαστικο σωληνακι
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 468



    « Απάντηση #352 στις: Τετάρτη, 9 Φεβ 2011, 21:00:27 »

    σωληνακι θα βαλεις απλο μπρουτζινο και το κολλας με καλαι στη συνεχεια συνδεεις ενα απλο ελαστικο σωληνακι

    Σε ευχαριστώ πολύ andreas,
    μήπως γνωρίζεις που μπορώ να βρω μπρουτζινό σωληνάκι?
    Καταγράφηκε
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #353 στις: Τετάρτη, 9 Φεβ 2011, 21:20:30 »

    νομιζω οτι μπορεις να χρησημοποιησεις καποιο κομματι απο ρεζερβουαρ καυσημου απο glow μοντελο αν εχεις .Αλιως εγω θα εψαχνα σε σιδηρικα η ψυκτικα .....
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 468



    « Απάντηση #354 στις: Τετάρτη, 9 Φεβ 2011, 21:29:18 »

    νομιζω οτι μπορεις να χρησημοποιησεις καποιο κομματι απο ρεζερβουαρ καυσημου απο glow μοντελο αν εχεις .Αλιως εγω θα εψαχνα σε σιδηρικα η ψυκτικα .....

    Σε ευχαριστώ πολυ για τις πληροφορίες.
    Καταγράφηκε
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #355 στις: Τετάρτη, 9 Φεβ 2011, 22:29:13 »

    Μια μικρή παρατήρηση. Το καλάι δεν θα αντέξει τους κραδασμούς της βενζίνας και θα σου απάσει. Καλύτερα μπρουτζοκόλληση
    Καταγράφηκε

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #356 στις: Τετάρτη, 9 Φεβ 2011, 22:56:13 »

     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 468



    « Απάντηση #357 στις: Πέμπτη, 10 Φεβ 2011, 12:47:41 »

    Επειδή έχουμε λίγο μπερδευτεί, κάνε το ακόλουθο πείραμα.
    Δεν γνωρίζω που κοιτάει η εισαγωγή του καρμπυρατέρ, αλλά πάρα πολλά προβλήματα εμφανίζονται από τον αισθητήρα της ατμοσφαιρικής πίεσης που έχει το καρμπυρατέρ (μία μικρή τρυπούλα). Αν με την ροή του αέρα γύρω από αυτό το σημείο ο αισθητήρας αναγνωρίζει λάθος πίεση, (φαινόμενο bernoulli)  αλλάζει εσωτερικά η ρύθμιση της ροής του καυσίμου και ο κινητήρας δεν λειτουργεί κανονικά. Σε αυτές τις περιπτώσεις ή προστατεύεται η μικρή τρυπούλα με κάποιο baffle, ή προεκτείνεται με σωληνάκι (μεταλλικό και εύκαμπτο) και θάβεται η άκρη της μέσα σε ένα κύβο από μπάλσα (και αυτός μέσα στην άτρακτο), που αερίζεται μέσω μιάς μικρής τρυπούλας. Ετσι δεν επηρεάζεται άμεσα από το φαινόμενο bernoulli.

    Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθειά σας,
    θα κάνω την “μετατροπή” στο καπάκι του καρμπυρατέρ και ελπίζω να λυθούν τα προβλήματά μου.
    Εχω όμως μια απορία ……. η τρυπούλα στο καπάκι είναι πάρα πολύ μικρή , μέχρι ποια διάμετρος του ανοίγματος του σωλήνα είναι επιτρεπτό ? πχ. αν η τρύπα στο καπάκι είναι 2mm και ο σωλήνας που θα κολλήσω είναι 3 ή 4 mm επηρεάζει την σωστή λειτουργία του κινητήρα ? 

    Σας ευχαριστώ
    Νίκος
    Καταγράφηκε
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #358 στις: Πέμπτη, 10 Φεβ 2011, 12:50:25 »

    Οχι ειναι οκ 3 χιλ ...αρκει να μην το φραξει Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    errikos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 279



    « Απάντηση #359 στις: Πέμπτη, 10 Μάρ 2011, 12:22:56 »

    ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ CMPRO......αυτα ειναι μονο να τα κρεμας στον τοιχο και να τα βλεπεις.ισως ο σκυλος του avatar μου εχει ισως καλυτερο πτερυγικο φορτο και ειναι πιο καλα ζυγιασμενος!!!!!

    το δικο μου extra 300s της cmpro με 108 asp κινητηρα παντως πεταει αψογα και το αεροπλανο δεν το ζυγησα ιδιαιτερα ειμαι πολυ ευχαριστημενος . cmpro for ever...........
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 21 22 23 [24] 25 26 27 ... 34     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.