Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 09:16:29

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 09:16:29

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 62
    Συνολικά: 63
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 20 21 22 [23] 24 25 26 ... 34     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Αναγνώστηκε 122346 φορές)
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 468



    « Απάντηση #330 στις: Τρίτη, 8 Φεβ 2011, 16:48:09 »

    Νικο αναζήτησε τον Μεσκο τον Γιωργο, ειναι σαλονικιός από του "δεινόσαυρους" του χομπυ, θα στον ρυθμίσει αμεσως

    Δεν γνωρίζω τον κύριο Μεσκο, αν θέλεις επικοινώνησε μαζί του και αν συμφωνεί να μου δώσεις το τηλέφωνό του στείλτο μου με ένα π.μ.
    Καταγράφηκε
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 235



    « Απάντηση #331 στις: Τρίτη, 8 Φεβ 2011, 16:49:26 »

    Όλοι οι κινητήρες ( 2 cycle )με το carb.πλαγια από το cowling,χάνουν καύσιμο από το """καρμπυλατερ""",λόγω της ροής του αέρος.(κάποιος το ανάφερε πριν,Ikon"Μπερνούλι" efect).Ο ίδιος επίσης σου ανέφερε τις σωστές λύσεις.Πρέπει να ντής πως θα τις εφαρμόσεις.Αν δεν μπορείς,για λόγους καλαισθητικούς,τότε θα πρέπει να καθαρίζεις το μοντέλο συχνά.
    Το Velocity Stack,βοηθα ως προς το γεγονός ότι δημιουργεί velocity=ταχύτερη-δυνατότερη αναρρόφηση,πάλι Μπερνούλι efect.
    Τώρα θα σας αναφέρω και άλλο ένα πράγμα που προκαλεί το πρόβλημα.Η Προπέλα.Αν χρησιμοποιείς μεγαλύτερη προπέλα,επιβραδύνεται η ανάφλεξης (ΧΑΝΕΤΑΙ Ο ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ καυσιμου).Τότε πρέπει να ρυθμιστή το carb. LEAN,και τα πράγματα δυσκολεύουν(επικίνδυνα,για Lean Run).
    Τώρα,και χωρίς να ακουστώ πολύ ΤΕΧΝΙΚΟΣ/ΜΟΝΟΤΟΝΟΣ, σχετικά με τα carb.settings.Πρώτα πρέπει να γνωρίζουμε την αναλογια Torque/Rpms του κινητήρα(p.x.στις 7,500 rpm,βρίσκετε η μεγαλύτερη δύναμη/torque).Ο αριθμός 3 1/2 στροφές στις βελόνες,είναι απλώς σημείο ΑΝΑΦΟΡΑΣ,για την αρχική set-up.(p.x αν κάποιο carb.έxη πρόβλημα κατασκευής,στο άνοιγμα βελόνας,k.t.l).Η ρύθμισις της μηχανής/καρπυλατερ,έχει να κάννη με,:προπέλα,είδος μοντέλου(drag)ατμοσφαιρική πίεση,θερμοκρασία λειτουργίας κινητήρος ,k.t.l.Ανάλογα λοιπόν ρυθμίζουμε το carb.στις ΕΠΙΘΥΜΗΤΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ rpms,p.x. 7,500 αχετως με τον αριθμό στροφών της βελόνας μέσα η" έξω.
    Και για επλογο,πρέπει να δόσης κάτι για να πάρης κάτι(καλαισθησία/carb.set-up) .Jim USA
    Καταγράφηκε
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 468



    « Απάντηση #332 στις: Τρίτη, 8 Φεβ 2011, 17:04:07 »

    φιλε nikpapvolcan αυτο που παρατηρησα στις φωτογραφιες ειναι
    οτι αφου το καυσιμο φτανει στη καλυπτρα περνα απο την ηλεκτρονικη
    κανε συχνο ελεγχο στα καλωδια που πανε εκει και τα δεματικα μη τυχον και κοπουν
    επεισης η μπαλσα που φενεται πισω απο την ηλεκτρονικη η ειναι η φωτογραφια που φενεται ετσι
    η εχει ποτισει καυσιμο
     οσο για το καυσιμο που βγαινει απο το καρμπυλατερ θα ελεγα να δοκιμασεις να το καλυψεις απο τη
    μπροστινη πλευρα να μη "πεφτει" ο αερας επανω στη πεταλουδα του τσοκ και γενικος στην εισαγωγη
     οσο για τις ρυθμισεις εχω ακολουθησει τη συμβουλη ενος φιλου δε με νοιαζει πως δουλευει κατω
    αλλα πως δουλευει επανω
    ρυθμιζω απογειωνω ξαναρυθμιζω απογειωνω   κτλ

    Γεια σου vchris, η ηλεκτρονική είναι πιασμένη με δεματικά και με velcro.
    Πάνω στην μπάλσα δεν έχει πέσει καθόλου καύσιμο, για την ρύθμιση συμφωνώ μαζί σου αλλά μέχρι τώρα δεν έχω το επιθυμητό αποτέλεσμα.

    Καταγράφηκε
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 468



    « Απάντηση #333 στις: Τρίτη, 8 Φεβ 2011, 17:10:09 »

    θα ελεγα αν δεν το εχεις κανει να κολησεις σωληνακι μπορουτζινο στην τρυπουλα που εχει το καρμπυρατερ στο νικελ πιατακι και να οδηγησεις το σωληνακι αυτο μεσα στην ατρακτο .Ετσι θα εχεις σωστη παροχη απο τη αντλια αν ολα τα αλλα ειναι καλα

    Δεν το έχω κάνει αυτό, το σωληνάκι που θα κολλήσω κάνει να είναι από σωληνάκι του ντεπόζιτου?
    ξέρετε που μπορώ να βρω τέτοιο σωληνάκι ? η κόλληση γίνεται καλάι ή με κάποιον άλλο τρόπο?
    Καταγράφηκε
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 468



    « Απάντηση #334 στις: Τρίτη, 8 Φεβ 2011, 17:22:39 »

    Όλοι οι κινητήρες ( 2 cycle )με το carb.πλαγια από το cowling,χάνουν καύσιμο από το """καρμπυλατερ""",λόγω της ροής του αέρος.(κάποιος το ανάφερε πριν,Ikon"Μπερνούλι" efect).Ο ίδιος επίσης σου ανέφερε τις σωστές λύσεις.Πρέπει να ντής πως θα τις εφαρμόσεις.Αν δεν μπορείς,για λόγους καλαισθητικούς,τότε θα πρέπει να καθαρίζεις το μοντέλο συχνά.
    Το Velocity Stack,βοηθα ως προς το γεγονός ότι δημιουργεί velocity=ταχύτερη-δυνατότερη αναρρόφηση,πάλι Μπερνούλι efect.
    Τώρα θα σας αναφέρω και άλλο ένα πράγμα που προκαλεί το πρόβλημα.Η Προπέλα.Αν χρησιμοποιείς μεγαλύτερη προπέλα,επιβραδύνεται η ανάφλεξης (ΧΑΝΕΤΑΙ Ο ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ καυσιμου).Τότε πρέπει να ρυθμιστή το carb. LEAN,και τα πράγματα δυσκολεύουν(επικίνδυνα,για Lean Run).
    Τώρα,και χωρίς να ακουστώ πολύ ΤΕΧΝΙΚΟΣ/ΜΟΝΟΤΟΝΟΣ, σχετικά με τα carb.settings.Πρώτα πρέπει να γνωρίζουμε την αναλογια Torque/Rpms του κινητήρα(p.x.στις 7,500 rpm,βρίσκετε η μεγαλύτερη δύναμη/torque).Ο αριθμός 3 1/2 στροφές στις βελόνες,είναι απλώς σημείο ΑΝΑΦΟΡΑΣ,για την αρχική set-up.(p.x αν κάποιο carb.έxη πρόβλημα κατασκευής,στο άνοιγμα βελόνας,k.t.l).Η ρύθμισις της μηχανής/καρπυλατερ,έχει να κάννη με,:προπέλα,είδος μοντέλου(drag)ατμοσφαιρική πίεση,θερμοκρασία λειτουργίας κινητήρος ,k.t.l.Ανάλογα λοιπόν ρυθμίζουμε το carb.στις ΕΠΙΘΥΜΗΤΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ rpms,p.x. 7,500 αχετως με τον αριθμό στροφών της βελόνας μέσα η" έξω.
    Και για επλογο,πρέπει να δόσης κάτι για να πάρης κάτι(καλαισθησία/carb.set-up) .Jim USA

    Γεια σου Demetre, η προπέλα που φοράω είναι 20χ8 και την προτείνει ο κατασκευαστής,
    η καλαισθησία είναι το τελευταίο πράγμα που με ενδιαφέρει, αυτό που θέλω είναι να δουλεύει καλά ο κινητήρας στις χαμηλές στροφές και να έχει καλό transition.

    Ξέρετε από πού μπορώ να αγοράσω velocity stack ?


    Καταγράφηκε
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 468



    « Απάντηση #335 στις: Τρίτη, 8 Φεβ 2011, 17:33:50 »

    Τελικά παρήγγειλα ένα άλλο καρμπ και νομίζω ότι θα είναι όλα οκ, θα το δοκιμάσω και σε
    λίγες μέρες θα σου πω.  Thumbs up

    Γεια σου Yankos, θα περιμένω νέα σου για το αν με το νέο καρπ έστρωσε το πρόβλημα σου,
    προσωπικά σου εύχομαι να πάνε όλα καλά και να μην έχεις άλλα προβλήματα.

    Αν με τις συμβουλές που μου έδωσαν οι διάφοροι φίλοι για να βάλω velocity stack και
    να κολησω ένα σωληνακι στο νικελ πιατακι του καρπ και το σωληνάκι να το οδηγήσω μέσα στην άτρακτο
    δεν λυθεί το πρόβλημα που έχω τότε ο κινητήρας θα σταλεί την mintor για έλεγχο,
    εξάλου έχει 3 χρόνια εγγύησει και αν το πρόβλημα δεν οφείλετε σε κακή χρήση θα χρεωθώ μόνο τα μεταφορικά.
    Καταγράφηκε
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 235



    « Απάντηση #336 στις: Τρίτη, 8 Φεβ 2011, 18:04:54 »

    Για velocity Stack :Troybuildmodels.com-Tower hobbies.Διά την προπέλα σου πάλι πρέπει να την συνδυάσεις με το αεροπλάνο,και το είδος πτήσεως που κάννης.Συνήθως δίνεται μια επιλογή από 3 διαφορετικά μεγέθη προπέλας,από τον manufacturer.Η μεγαλύτερη συνήθως, δεν είναι και η καλυτερη.Jim USA
    Καταγράφηκε
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #337 στις: Τρίτη, 8 Φεβ 2011, 20:56:30 »

    Όλοι οι κινητήρες ( 2 cycle )με το carb.πλαγια από το cowling,χάνουν καύσιμο από το """καρμπυλατερ""",λόγω της ροής του αέρος.(κάποιος το ανάφερε πριν,Ikon"Μπερνούλι" efect).Ο ίδιος επίσης σου ανέφερε τις σωστές λύσεις.Πρέπει να ντής πως θα τις εφαρμόσεις.Αν δεν μπορείς,για λόγους καλαισθητικούς,τότε θα πρέπει να καθαρίζεις το μοντέλο συχνά.
    Το Velocity Stack,βοηθα ως προς το γεγονός ότι δημιουργεί velocity=ταχύτερη-δυνατότερη αναρρόφηση,πάλι Μπερνούλι efect.
    Τώρα θα σας αναφέρω και άλλο ένα πράγμα που προκαλεί το πρόβλημα.Η Προπέλα.Αν χρησιμοποιείς μεγαλύτερη προπέλα,επιβραδύνεται η ανάφλεξης (ΧΑΝΕΤΑΙ Ο ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ καυσιμου).Τότε πρέπει να ρυθμιστή το carb. LEAN,και τα πράγματα δυσκολεύουν(επικίνδυνα,για Lean Run).
    Τώρα,και χωρίς να ακουστώ πολύ ΤΕΧΝΙΚΟΣ/ΜΟΝΟΤΟΝΟΣ, σχετικά με τα carb.settings.Πρώτα πρέπει να γνωρίζουμε την αναλογια Torque/Rpms του κινητήρα(p.x.στις 7,500 rpm,βρίσκετε η μεγαλύτερη δύναμη/torque).Ο αριθμός 3 1/2 στροφές στις βελόνες,είναι απλώς σημείο ΑΝΑΦΟΡΑΣ,για την αρχική set-up.(p.x αν κάποιο carb.έxη πρόβλημα κατασκευής,στο άνοιγμα βελόνας,k.t.l).Η ρύθμισις της μηχανής/καρπυλατερ,έχει να κάννη με,:προπέλα,είδος μοντέλου(drag)ατμοσφαιρική πίεση,θερμοκρασία λειτουργίας κινητήρος ,k.t.l.Ανάλογα λοιπόν ρυθμίζουμε το carb.στις ΕΠΙΘΥΜΗΤΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ rpms,p.x. 7,500 αχετως με τον αριθμό στροφών της βελόνας μέσα η" έξω.
    Και για επλογο,πρέπει να δόσης κάτι για να πάρης κάτι(καλαισθησία/carb.set-up) .Jim USA

    Καλά τα λές φιλε μου, αλλα το συγκεκριμένο μοτερ εχει ριντ. Με λίγα λόγια ΔΕΝ γινεται να επιστρεψει καύσιμο. Εχει "λαμακια" που επιτρέπουν την ροή καυσίμου μόνο προς μία κατευθυνση! (φυσικά εαν ειναι "πεγμένο το carb τα πάντα γινονται) Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 875



    « Απάντηση #338 στις: Τρίτη, 8 Φεβ 2011, 21:42:47 »



    Καλά τα λές φιλε μου, αλλα το συγκεκριμένο μοτερ εχει ριντ. Με λίγα λόγια ΔΕΝ γινεται να επιστρεψει καύσιμο. Εχει "λαμακια" που επιτρέπουν την ροή καυσίμου μόνο προς μία κατευθυνση! (φυσικά εαν ειναι "πεγμένο το carb τα πάντα γινονται) Χαμόγελο
    [/quote]

    Φιλε εχεις καταλαβει οτι ΔΕΝ μιλαμε για καυσιμο που επιστρεφει μεσα απο τον κινητηρα
    αλλα για αυτο που περισευει λογο ριθμησεις και το οποιο ο κινητηρας ΔΕΝ μπορει να
    αναροφισει και να καψει...?
    Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 235



    « Απάντηση #339 στις: Τρίτη, 8 Φεβ 2011, 23:13:28 »

    Το Μπερνούλι efect ισχύει ασχέτως του reed valve.Ο διερχόμενος αέρας "ρουφάει" το καύσιμο από το carb.,και στην παρούσα περίπτωση,τραβα το καύσιμο από το "over-flow" του carb.
    Τον νομο δεν μπορούμε να τον καταργήσουμε,αλλα να τον χρησιμοποιήσουμε προς όφελος μας,βάζοντας "VENTURI" Velocity Stack, την γνωστη xόανα,η οποια λόγω σχεδίου,δημιουργεί low pressure προς το εσωτερικό του κινητήρα.
    Το σχήμα Βεντούρη ,είναι περίπου ως η καμπάνα της εκκλησιας(για όσους δεν το γνωρίζουν),και δημιουργεί πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα μεταβάσεως του αέρος,σε σχέση με την απλή "απόσταση(σωλήνα),που βάζουμε στο carb.Jim USA
    Καταγράφηκε
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #340 στις: Τετάρτη, 9 Φεβ 2011, 08:41:53 »

    Επιμένω και ξαναλέω ΕΧΕΙ ριντ. Το ριντ ΔΕΝ δουλεύει με μπερνούλι. Πάρε και βάλε το carb όπου γουσταρεις ΔΕΝ δουλεύει με μπερνουλι. Εχει ενα σολινάκι (σαν τα glou) που πάει στο carb και δημιουργρεί υποπίεση για να ανοιξουν τα λαμάκια. Ειτε ρυθμισμένο ειναι το μοτερ ειτε αρύθμιστο, το ριντ θα τραβίξει όσο αυτό θελει και του ζητάει το μοτέρ. Δεν υπάρχει ποτέ "επιστροφή" καυσίμου. Για αυτό και ποτέ τα carb με reed δεν εχουν χοανες.
    Στην περίπτωση του φίλου, μπορεί να πέρνει αερα από κάπου, μπορει να εχει ρίγμα, μπορεί να ειναι χαλασμένες οι βελόνες, μπορει να εχει βουλώσει το φίλτρο...
    ...και χιλα ακόμη μπορεί.
    Ας ανοιξει λίγο την μικρή και βλέπουμε
    Φιλικά Γιαννης
    Καταγράφηκε

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    kon
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 125



    « Απάντηση #341 στις: Τετάρτη, 9 Φεβ 2011, 08:56:37 »

    Καλημέρα φίλοι μου.
    Θέλω να στρώσω εναν κινητήρα ZENOAH G270RC που είναι για αυτοκίνητα, σε ελικόπτερο.
    Επειδή εχω μπερδευτεί λίγο με αυτά που έχω διαβάσει, μπορεί κάποιος από εσας που είναι ειδήμονας  στο θέμα με τρεις συμβουλές να μου πει ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος.
    Το manual toy κινητήρα γράφει:
    FUEL
    • Mix gasoline (octane over 95) and high grade 2 cycle engine oil (mixing use type;
    F3C grade or ISO EGC grade) at mixing ratio 25~40:1.
    • The mixing ratio is according to the oil recommendation.
    Το λάδι που θα χρησημοποιήσω είναι castrol tts με μίξη 50:1
    Η βενζίνη που έχω είναι 100στάρα.
    Ευχαριστώ εκ τον προτέρων.
    Καταγράφηκε

    Blade mcp x, T-Rex 450, T-Rex 600 Nitro, T-Rex 700 Gasser
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #342 στις: Τετάρτη, 9 Φεβ 2011, 12:54:21 »

    1. Αφου σου λέει 25-40:1 εσύ γιατί βαζεις 50:1???
    Θα ψισεις το μοτερ πρίν καλά καλά το στώσεις.
    2. Δεν πειράζεις ΚΑΘΟΛΟΥ τις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Με αυτές θα το βαλεις μπροστά.
    Οσο αρχίσει να στώνει το μοτέρ θα χρειαστει να ανοιξεις τις βελώνες (και τις δύο)
    Τώρα όσο αφορά μοτερ για αμαξακι σε ελικόπτερο δεν ξέρω!!
    Καταγράφηκε

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    kon
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 125



    « Απάντηση #343 στις: Τετάρτη, 9 Φεβ 2011, 13:08:12 »

    1. Αφου σου λέει 25-40:1 εσύ γιατί βαζεις 50:1???
    Θα ψισεις το μοτερ πρίν καλά καλά το στώσεις.
    2. Δεν πειράζεις ΚΑΘΟΛΟΥ τις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Με αυτές θα το βαλεις μπροστά.
    Οσο αρχίσει να στώνει το μοτέρ θα χρειαστει να ανοιξεις τις βελώνες (και τις δύο)
    Τώρα όσο αφορά μοτερ για αμαξακι σε ελικόπτερο δεν ξέρω!!

    Συμφωνώ... αλλά αποκάτω γράφει: The mixing ratio is according to the oil recommendation Δηλ. 50-1.
    Άρα τι βάζω 25-40/1 ή 50/1 που γράφει το λάδι...
    Καταγράφηκε

    Blade mcp x, T-Rex 450, T-Rex 600 Nitro, T-Rex 700 Gasser
    TOLIS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.264



    « Απάντηση #344 στις: Τετάρτη, 9 Φεβ 2011, 13:16:31 »

    νικο...οταν ανοιξες τον κινητηρα για επιθεωρηση, μηπως εβαλες το εμβολο αναποδα με αποτελεσμα να μην συμφωνουν οι θυριδες εμβολου-χιτωνιου???
    Καταγράφηκε

    cogito ergo sum....
    Σελίδες: 1 ... 20 21 22 [23] 24 25 26 ... 34     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.039 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.