Kαλημερα ....λοιπον χμμμ..
ειχα μια προσφατη εμπειρια με τον δικο μου κινητηρα που μετα απο αρκετο καιρο 3-4 μηνες που δεν δουλευε με παιδεψε λιγακι για να παρει μπρος . αυτο που ειχε συμβει ηταν απλα οτι ειχε αδειασει το καρμπυρατερ απο καυσημο . Σε συνδιασμο ισως και με τις μεμβρανες του που πολυ πιθανο να ειχανε στεγνωσεικαι σκληρηνει δεν ηταν δυνατο με τον στανταρ τροπο να παρει μπρος μια που δεν τραβουσε καυσημο. Ο βασικος τροπος γενικα για αυτου του ιδους μοτερ ειναι 1.Κλεινεις τσοκ και ηλεκτρονικη.
2.γυριζεις την ελικα με κλειστο γκαζι η με ψιλο ρελαντι. μεχρι το καυσημο να φτασει στο σωμα του καρμπιρατερ(μερικες φορες αν ειναι δυνατο απο το χωρο μπορουμε να δουμε το καυσημο να μουσκευει το χωρο του βεντουρι και το τσοκ) .
3.με κλειστο γκαζι ,η με λιγο πχ 1/8 και τσοκ κλειστο παντα με το μοντελο ασφαλισμενο -δεμενο η με βοηθο ανοιγουμε ηλεκτρονικη
4.φοραμε γαντι προστατευτικο γιατι 1 φορα θα μας χτυπισει η προπελα και ποναει απιστευτα ....
5.γυριζουμε την ελικα μεχρι ο κινητηρας να "σκασει" 1 φορα
6.ανοιγουμε τσοκ και βαζουμε μπρος.
Τωρα τι γινετε αν παρολα αυτα δεν παιρνει
1 .δεν εχουμε ρευμα
2.κλειστη ακιδα μπουζι
3. καμενο μπουζι
4.βρεγμενο - βραχυκυκλωμενο μπουζι απο υπερβολικο καυσημο
5. πιπα μπουζι που δεν παταει σωστα
6.αδυναμια του καμπυραρερ να φερει καυσημο στον κινητηρα
7.βελονες πολυ κλειστες
8.φραγμενο φιλτρο καυσημου
9.φραγμενο φιτρο μεσα στο καρμπουρατερ(πολυ συχνοτερο αλλα μετα απο αρκετη χρηση)
Τωρα στην περιπτωση μας αν κταλαβα καλα το μοτερ μολις παρει δουλευει καλα .
οποτε δεν εχει καποια βλαβη ο κινητηρας απλα κατι κατα την διαδικασια εκκινησης δεν ειναι σωστο.
Αν εχεις το τσοκ τραβηγμενο συνεχεια και δεν παιρνει θα πρεπει τουλαχιστον να μουσκευει το μπουζι απο καυσημο
πιθανον τα πρεπει να βουλωσεις την τρυπα στο κλαπετακι του τσοκ (αν υπαρχει)
Επισης μπορει καλυστα να μην ανοιγει το γκαζι αρκετα στο ρελαντι για να μπορεσει να σκασει το μοτερ ...
Δοκιμασε αν μπορεις να δεις το τσοκ μετα απο ποσες φορες θα φερει καυσημο μεσα στο βεντουρι του καμπιρατερ.