Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 09:30:39

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 09:30:39

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 64
    Συνολικά: 65
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 8 9 10 [11] 12 13 14 ... 34     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Αναγνώστηκε 122347 φορές)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #150 στις: Σάββατο, 5 Σεπ 2009, 08:06:56 »

    Πως λειτουργεί το chock στη μηχανή σου;

    Δεν έχει ανεξάρτητη ενεργοποίηση/απενεργοποίηση;

    Οταν λες: ... μετά θα κλεισει το chock, εννοείς θα φράξει την είσοδο του αέρα, ή θα επιτρέψει την ελεύθερη είσοδο του αέρα;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.333



    « Απάντηση #151 στις: Σάββατο, 5 Σεπ 2009, 09:22:19 »

    καλημερα σας
    εγω παλι λεω οτι δε πρεπει να πειραξει καμια βελονα καμια βιδα μικρη η μεγαλη
    το χρονο που θα κερδισει να το βαλει μπροστα θα τον χανει μετα μεχρι να βρει παλι τη σωστη ρυθμηση
    υπομονη μεχρι να παρει αφου μετα δεν εχει κανενα προβλημα
    Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #152 στις: Σάββατο, 5 Σεπ 2009, 09:35:59 »

    Νομίζω πως αν δεν ψάξεις τι θέλει, αν δεν ρωτήσεις
    και δεν πειραματιστείς (με βελόνες, τσοκ, μπουζι κλπ)
    δεν θα οδηγηθείς στη γνώση και ο κινητήρας σου θα δουλεύει "σχεδόν" καλά.
    Άρα καλά κάνει ο Ilias και το ψάχνει, θα χάσει κάποιο χρόνο να βρει τι θέλει,
    αλλά θα κερδίσει πολύ περισσότερο χρόνο από τις μελλοντικές του πτήσεις  Wink
    Καταγράφηκε

    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.333



    « Απάντηση #153 στις: Σάββατο, 5 Σεπ 2009, 10:02:32 »

    με το ιδιο μοτερ που εχει ενας φιλος ψαχνουμε πανω απο ενα χρονο τωρα
    το κακο ειναι οτι αμα πειραξεις ρυθμησεις μικρη η μεγαλη θελει πολυ κοπο να τα ξαναβρεις
    για το πρωτο <<ξυπνημα>> του κινητηρα αυτο που κανουμε ειναι να κλεινουμε με το δακτυλο
    την εισαγωγη για να πεφτει ποιο πλουσιο μειγμα γιατι μονο με το τσοκ δε γινετε τπτ
    η ειναι πολυ ιδιορυθμος κινητηρας γενικος η μονο στου φιλου μου ετυχε? με τη παραμικρη αλλαγη
    του καιρου δε δουλευει θελει αλλη ρυθμηση
    γιαυτο ειπα μη προσθεσει και αλλο προβλημα αυτο της ρυθμησης

    και κατι αλλο αν ειναι να πας να πεταξεις συντομα μην αδιαζεις το καυσιμο απο το αεροπλανο
    αν δε παρει αερα στα σωληνακια θα ειναι ποιο ευκολα τα πραγματα
    Καταγράφηκε
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #154 στις: Σάββατο, 5 Σεπ 2009, 10:05:15 »

    με το ιδιο μοτερ που εχει ενας φιλος ψαχνουμε πανω απο ενα χρονο τωρα
    το κακο ειναι οτι αμα πειραξεις ρυθμησεις μικρη η μεγαλη θελει πολυ κοπο να τα ξαναβρεις
    για το πρωτο <<ξυπνημα>> του κινητηρα αυτο που κανουμε ειναι να κλεινουμε με το δακτυλο
    την εισαγωγη για να πεφτει ποιο πλουσιο μειγμα γιατι μονο με το τσοκ δε γινετε τπτ
    η ειναι πολυ ιδιορυθμος κινητηρας γενικος η μονο στου φιλου μου ετυχε? με τη παραμικρη αλλαγη
    του καιρου δε δουλευει θελει αλλη ρυθμηση
    γιαυτο ειπα μη προσθεσει και αλλο προβλημα αυτο της ρυθμησης

    και κατι αλλο αν ειναι να πας να πεταξεις συντομα μην αδιαζεις το καυσιμο απο το αεροπλανο
    αν δε παρει αερα στα σωληνακια θα ειναι ποιο ευκολα τα πραγματα

    Χρηστο δεν ειναι το ιδιο μοτερ το ενα ειναι το 26αρι και το αλλο το 45αρι αν δεν κανω λαθος...
    Για το 45 ειναι γνωστο το προβλημα και στο εξωτερικο για το 26αρι δεν ξερω δεν εψαξα...!
    Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #155 στις: Σάββατο, 5 Σεπ 2009, 10:56:25 »

    Μπορεί να έχετε δίκιο και ο συγκεκριμένος κινητήρας να παρουσιάζει πρόβλημα δεν ξέρω.
    Παρόλ' αυτά, δε μου αρέσει η νοοτροπία "μην πειράξεις τη βελόνα γιατί θα μπεις σε μπελάδες"
    που κυκλοφορεί ως φοβία ευρέως.
    Ποτέ δε λειτούργησα έτσι, έχω πειράξει όλες τι βελόνες σε όλους τους κινητήρες μου  angel
    Αν δεν μπω σ' αυτή τη διαδικασία πώς θα μάθω να ρυθμίζω;
    Αν γυρίζεις τη βελόνα και θυμάσαι πού ήτανε, πόσο γύρισες κλπ δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #156 στις: Σάββατο, 5 Σεπ 2009, 11:18:14 »

    Μπορεί να έχετε δίκιο και ο συγκεκριμένος κινητήρας να παρουσιάζει πρόβλημα δεν ξέρω.
    Παρόλ' αυτά, δε μου αρέσει η νοοτροπία "μην πειράξεις τη βελόνα γιατί θα μπεις σε μπελάδες"
    που κυκλοφορεί ως φοβία ευρέως.
    Ποτέ δε λειτούργησα έτσι, έχω πειράξει όλες τι βελόνες σε όλους τους κινητήρες μου  angel
    Αν δεν μπω σ' αυτή τη διαδικασία πώς θα μάθω να ρυθμίζω;
    Αν γυρίζεις τη βελόνα και θυμάσαι πού ήτανε, πόσο γύρισες κλπ δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα.

    Πες τα χρυσόστομε....
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #157 στις: Σάββατο, 5 Σεπ 2009, 11:31:30 »

    Πως λειτουργεί το chock στη μηχανή σου;

    Δεν έχει ανεξάρτητη ενεργοποίηση/απενεργοποίηση;

    Οταν λες: ... μετά θα κλεισει το chock, εννοείς θα φράξει την είσοδο του αέρα, ή θα επιτρέψει την ελεύθερη είσοδο του αέρα;

    το chock λειτουργει ως εξης
    Υπαρχει ενα μηχανικο διακοπτακι οπου με το δαχτυλο (οπως εγραψε και ο vchris ) το γυριζεις και κουμπωνει σε μια θεση οπου κλεινει μια ''πεταλουδα'' την εισοδο του αερα. Οταν ομως ανοιξεις λιγο το γκαζι τοτε αυτοματα γυριζει το chock στην αρχικη θεση του οποτε μπορεις να πεταξεις

    Οσο για τις βελονες και ο Yankos και ο vchris εχουν δικιο απο διαφορετικη γωνια

    Ο Yankos  λεει οτι αν δεν ρυθμισεις δεν μαθαινεις τον κινητηρα σου και την σωστη λειτουργια κατι που το κανουμε ουτως ή αλλως στους Nitro κινητηρες λογω στρωσιματος οποτε συμφωνω μαζι του απο την αλλη ομως

    ο vchris λεει οτι δνε μπορουμε συνεχεα να ρυθμιζουμε τις βελονες για να ξεκινησει ο κινητηρας και μετα να ξαναρυθμιζουμε γι ακανονικη πτηση και σε αυτο να σκεφτουμε οτι οι βιδες του καρμπυρατερ εινα μεσα σε ενα cowl χωρις ευκολη προσβαση

    αρα καπως αλλιως θα πρεπει να βρεθει η λυση στο προβλημα. Παντως θα δοκιμασω καθε προταση που εχει αναφερθει

    Να σημειωσω ακομα κατι οταν πηρα τον κινητηρα το πρωτο του ξεκινημα εγινε πολυ πιο ευκολα αρα καπου αλλου ειναι το θεμα
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #158 στις: Σάββατο, 5 Σεπ 2009, 12:05:04 »

    αρα Αποστολε

    για να εχουμε πλουσιο μειγμα θα πρεπει ή να το κερσουμε απο το καρμυρατερ ή να ρυθμισω την μικρη βελονα ή να ανοιξω το γκαζι (σε αυτη την περιπτωση θα κλεισει το τσοκ)    .....ή

    κατι αλλο??

    Οταν αγαπητέ Ηλία λες ότι ανοίγοντας το γκάζι θα κλείσει το chock, ενώ στην πράξη αυτό θα ανοίξει, πως μπορούμε να συννενοηθούμε;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #159 στις: Σάββατο, 5 Σεπ 2009, 12:19:03 »

    Kαλημερα ....λοιπον χμμμ.. Στριφογύρισμα ματιών ειχα μια προσφατη εμπειρια με τον δικο μου κινητηρα που μετα απο αρκετο καιρο 3-4 μηνες που δεν δουλευε με παιδεψε λιγακι για να παρει μπρος . αυτο που ειχε συμβει ηταν απλα οτι ειχε αδειασει το καρμπυρατερ απο καυσημο  . Σε συνδιασμο ισως και με τις μεμβρανες του που πολυ πιθανο να ειχανε στεγνωσεικαι σκληρηνει δεν ηταν δυνατο με τον στανταρ τροπο να παρει μπρος μια που δεν τραβουσε καυσημο. Ο βασικος τροπος γενικα για αυτου του ιδους μοτερ ειναι 1.Κλεινεις τσοκ και ηλεκτρονικη.
    2.γυριζεις την ελικα με κλειστο γκαζι η με ψιλο ρελαντι. μεχρι το καυσημο να φτασει στο σωμα του καρμπιρατερ(μερικες φορες αν ειναι δυνατο απο το χωρο μπορουμε να δουμε το καυσημο να μουσκευει το χωρο του βεντουρι και το τσοκ) .
    3.με κλειστο γκαζι ,η με λιγο πχ 1/8 και τσοκ κλειστο παντα με το μοντελο ασφαλισμενο -δεμενο η με βοηθο ανοιγουμε ηλεκτρονικη
    4.φοραμε γαντι προστατευτικο γιατι 1 φορα θα μας χτυπισει η προπελα και ποναει απιστευτα .... idiot2
     5.γυριζουμε την ελικα μεχρι ο κινητηρας να "σκασει" 1 φορα
    6.ανοιγουμε τσοκ και βαζουμε μπρος.




    Τωρα τι γινετε αν παρολα αυτα δεν παιρνει
    1 .δεν εχουμε ρευμα
    2.κλειστη ακιδα μπουζι
    3. καμενο μπουζι
    4.βρεγμενο - βραχυκυκλωμενο μπουζι απο υπερβολικο καυσημο
    5. πιπα μπουζι που δεν παταει σωστα
    6.αδυναμια του καμπυραρερ να φερει καυσημο στον κινητηρα
    7.βελονες πολυ κλειστες
    8.φραγμενο φιλτρο καυσημου
    9.φραγμενο φιτρο μεσα στο καρμπουρατερ(πολυ συχνοτερο αλλα μετα απο αρκετη χρηση)
      

    Τωρα στην περιπτωση μας αν κταλαβα καλα  το μοτερ μολις παρει δουλευει καλα .
    οποτε δεν εχει καποια βλαβη ο κινητηρας απλα κατι κατα την διαδικασια εκκινησης δεν ειναι σωστο.
    Αν εχεις το τσοκ τραβηγμενο συνεχεια και δεν παιρνει  θα πρεπει τουλαχιστον να μουσκευει το μπουζι απο καυσημο
    πιθανον τα πρεπει να βουλωσεις την τρυπα στο κλαπετακι του τσοκ (αν υπαρχει)
    Επισης μπορει καλυστα να μην ανοιγει το γκαζι αρκετα στο ρελαντι για να μπορεσει να σκασει το μοτερ ...
    Δοκιμασε αν μπορεις να δεις το τσοκ μετα απο ποσες φορες θα φερει καυσημο μεσα στο βεντουρι του καμπιρατερ.
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #160 στις: Σάββατο, 5 Σεπ 2009, 12:28:27 »

    Οσον αφορα τις βελονες ....ρυθμιζεις 1 φορα αφου εχει στρωσει ο κινητηρας και τερμα .
    αν ομως ψαξεις και βρεις την ιδανικη ρυθμιση ωστε να εχεις πολυ καλο αρπαγμα σε ολο το φασμα τοτε πιθανοτατα να πρεπει να εχεις αρκετα κλειστη τη βελονα στα χαμηλα ..Αυτο μερικες φορες εχει σαν "παρατραγουδο" την δυσκολια κατα την πρωτη εκινηση
    Σαν αρχικη τιμη αν δεν ειχα καποιο στοιχειο για τις βελονες θα ελεγα οτι 1και 1/2-3/4 στροφες απο το τερμα κλειστο μπορει να ειναι μεσα στα πλαισια .Απο εκει και μετα βλεποντας και κανοντας.
    Μην πολυ σφιγετε τις βελονες στο τερμα γιατι μπορει να γινει ζημια .... Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #161 στις: Σάββατο, 5 Σεπ 2009, 13:51:59 »

    Οσον αφορα τις βελονες ....ρυθμιζεις 1 φορα αφου εχει στρωσει ο κινητηρας και τερμα .
    αν ομως ψαξεις και βρεις την ιδανικη ρυθμιση ωστε να εχεις πολυ καλο αρπαγμα σε ολο το φασμα τοτε πιθανοτατα να πρεπει να εχεις αρκετα κλειστη τη βελονα στα χαμηλα ..Αυτο μερικες φορες εχει σαν "παρατραγουδο" την δυσκολια κατα την πρωτη εκινηση


    andrea ευχαριστω για το μηνυμα σου

    πιστευω οτι κατι τετοιο μπορει να συμβαινει ιδιαιτερα με την βελονα στα χαμηλα γιατι το μπουζι δεν ειναι βρεγμενο και ειχα κανει καποια ρυθμιση  πριν απο καιρο.

    Θα δοκιμασω σε πρωτη φαση να ριξω καυσιμο απο το πλαι (εκει που εχω το βελακι στην φωτογραφια) να δω αν θα γινει κατι και βλεπω
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #162 στις: Κυριακή, 6 Σεπ 2009, 02:41:07 »

    Αν το καυσιμο φτανει στο carb μετα απο μερικες παλινδρομικες κινησεις της προπελας και παρολαυτα δε παιρνει μπροστα δυο ειναι τα πιο πιθανα ενδεχομενα:

    - Το μπουζι σου εχει βραχει πολυ (επι τοπου το βγαζεις το σκουπιζεις), σε αυτη την περιπτωση πρεπει να κανεις λιγο lean τις χαμηλες (1/8 της στροφης για καθε μεταβολη).

    - Η ηλεκτρονικη σου για καποιο λογο δε λειτουργει σωστα (regulator, μπαταρια, η το ΕCU)

    3% λαδι ειναι πολυ αν προκειται για συνθετικο.



    σχετικα με τα γραφομενα σου
    - το μπουζι ειναι καπνισμενο (τουλαχιστον την τελευταια φορα που το εβγαλα αφου δεν επαιρνε μπροστα)
    - η ηλεκτρονικη τι μπορει να εχει αφου οταν παρει δουλευει σωστα
    - το 3% λαδι ειναι μεσα στις προδιαγραφες του κατασκευαστη (2.5-4 %)

    θα δοκιμασω με καινουργιο καυσιμο


    Η διαδικασία εκκίνησης, είναι αυτή που περιγράφει ο Yankos, εκτός αν οι οδηγίες του συγκεκριμένου κινητήρα προτείνουν κάτι διαφορετικό.

    Βάλε φρέσκο καύσιμο, αμόλυβδη χαμηλών οκτανίων.

    Τι είδους λάδι βάζεις ; Ορυκτό ή συνθετικό;

    Ανοιξε τη βελόνα μίγματος χαμηλών στροφών, να περάσει μέσα καύσιμο.

    Επίσης άνοιξε τη βελόνα μίγματος των υψηλών στροφών, έτσι για να είμαστε σίγουροι ότι δεν είναι πολύ κλειστή.

    Οταν πάρει με το καλό, κλείσε όσο χρειάζεται κάθε μία βελόνα για σωστό μίγμα.

    Το throttle για την εκκίνηση ας είναι μερικά κλικ μπροστά (θα ανεβάει αμέσως πολλές στροφές - προσοχή), αλλά έτσι εξασφαλίζουμε ότι δεν μπλοκάρεται η ροή καυσίμου.


    Θειε θεωρησα οτι καυσιμο 100 οκτανιων θα ηταν καλυτερα αλλα εσυ μου λες χαμηλων οκτανιων
    το λαδι ειναι ημισυνθετικο της Shell και ειναι για διχρονους κινητηρες (scooter κτλ)
    για το γκαζι θα δω αν παιρνει μερικα κλικ επανω γιατι μετα θα κλεισει το τσοκ

    Στον ftl που έχω, αρχικά κερνούσα λίγο για να πάρει.
    Αλλά τώρα άλλαξα μέθοδο,
    για να τον ξεκινήσω κλείνω το τσοκ, δίνω γυρισιές με το χέρι και όταν σκάσει ανοίγω το τσοκ, ξαναδίνω και πέρνει.
    Στο βιντεάκι φαίνεται η διαδικασία (στην 4η γυρισιά ανοίγω το τσοκ)


    ισως τελικα να ειναι θεμα και τι μαρκα ειναι ο κινητηρας

    Μπουζι δοκιμασες να αλλαξεις? Αν ο κινητηρας ειναι κινεζος, υπαρχει περιπτωση το μπουζι να ειναι off εστω κι αν ειναι καινουργιο...η εμπειρια μου με την DL ενος φιλου αυτο λεει...

    Επισης υπαρχει περιπτωση το συρματακι της πιπας που αγκαλιαζει το μπουζι να μην κανει καλη επαφη...ελεγξε το κι αυτο...

    Ευχομαι καλα ξεμπερδεματα...

    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #163 στις: Κυριακή, 6 Σεπ 2009, 09:46:40 »

    ευχαριστω

    βλεπω να βγαζω cowl για αν εχω καλυτερη προσβαση στο κινητηρα γιατι χθες δοκιμασα να ριξω καυσιμο απο το πλαι και εσκασε το μπουζι γρηγορα αλλα μετα πρεπει να το μπουκωσα και εβρεχε συνεχεια το μπουζι
     Το μπουζι ειναι καινουργιο
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    qw
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 243


    « Απάντηση #164 στις: Κυριακή, 6 Σεπ 2009, 16:30:29 »

    ηλία βάλε ένα πακ nh μη στον πολλαπλασιαστή μήπως κάννη νερά ο σταθεροποιητής τάσης
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 8 9 10 [11] 12 13 14 ... 34     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.