Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
306.121 μηνύματα σε 12.443 θέματα από 6.489 Μέλη / Τελευταίο μέλος: eurotrorm
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 8 Δεκ 2024, 18:28:58

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 8 Δεκ 2024, 18:28:58

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από AlexandAir
    [Σήμερα στις 17:51]

    από hpergm
    [Σήμερα στις 16:04]

    από AlexandAir
    [Σήμερα στις 10:46]

    από carapis
    [Χθες στις 23:32]

    από spirost
    [Χθες στις 21:05]

    από spirost
    [Χθες στις 14:09]

    από 3DJunk
    [Χθες στις 02:04]

    από bleriot
    [Χθες στις 00:35]

    [Παρασκευή, 6 Δεκ 2024, 14:19:14]

    από spirost
    [Πέμπτη, 5 Δεκ 2024, 16:54:29]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 5 Δεκ 2024, 15:34:22]

    από Markhelis
    [Πέμπτη, 5 Δεκ 2024, 14:28:45]

    [Πέμπτη, 5 Δεκ 2024, 12:58:54]

    [Τρίτη, 3 Δεκ 2024, 12:50:28]

    [Κυριακή, 1 Δεκ 2024, 01:49:54]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6489
    Τελευταίο: eurotrorm
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 306121
    Σύνολο θεμάτων: 12443
    Online σήμερα: 97
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 29
    Συνολικά: 33
    Στυλ εμφάνισης

    Υπενθύμιση προς τους φίλους αερομοντελιστές που γράφουν σε θέματα για δραστηριότητες σε μοντελοδρόμια. Μην κάνετε προσωπικούς διαλόγους, είναι κουραστικοί για όσους θέλουν να δουν την αερομοντελιστική κίνηση και τις δραστηριότητες που υπάρχουν.
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Περί ασφάλισης σε μοντελοδρόμια  (Αναγνώστηκε 3377 φορές)
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.395



    « Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 6 Οκτ 2024, 23:11:39 »

    Το έσβησα μία, το έσβησα δύο. Θα το ξανασβήσω αν χρειαστεί...

    Στο Κοσμοδρόμιο υπάρχει το ελεύθερο να κάνετε την πλάκα σας.

    Το συγκεκριμένο θέμα είναι άλλο και είναι σοβαρότερο.

    gkan
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.286



    « Απάντηση #16 στις: Δευτέρα, 7 Οκτ 2024, 09:20:46 »

    Ξανά λάθος. Ασφάλιση προσφέρουν τα σωματεία στα μέλη και αθλητές τους. Και ξανά ρωτάω για τελευταία φορά. Ασφαλισμένοι είσαστε;;

    Ας πουμε πως ειμαι. Με καλυπτει στην αλανα;

    Αν έχεις
    1]Το πιστοποιητικό επάρκειας χειριστή

    2] ΑΝ είσαι εγγεγραμμένο εκμεταλλευόμενος Σμηεα

    3] Πετάς στα προκαθορισμένα ύψη και αποστάσεις βάση του Νόμου

    4] Έχεις την ασφάλεια που προβλέπει ο Νόμος

    τότε πετάς όπου θες!!!!!!
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    Mandarakas Andreas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 266



    « Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 7 Οκτ 2024, 22:44:52 »

    Πολύ σωστά  Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.016


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #18 στις: Τρίτη, 8 Οκτ 2024, 05:58:38 »

    Αν έχεις
    1]Το πιστοποιητικό επάρκειας χειριστή
    2] ΑΝ είσαι εγγεγραμμένο εκμεταλλευόμενος Σμηεα
    3] Πετάς στα προκαθορισμένα ύψη και αποστάσεις βάση του Νόμου
    4] Έχεις την ασφάλεια που προβλέπει ο Νόμος

    τότε πετάς όπου θες!!!!!!

    Οι πτήσεις αερομοντέλων ακολουθούν την απόφαση της ΥΠΑ που έχει δημοσιευτεί στην εφημερίδα της Κυβερνήσεως Β9 13/10/2010

    4. ΧΩΡΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ Οι πτήσεις αερομοντέλων Α΄ και Β΄ κατηγορίας θα είναι περιορισμένες στον εναέριο χώρο που προσφέρεται για τον σκοπό αυτό και σε απόσταση ασφαλείας 50 μέτρων από ανθρώπους συμπεριλαμβανομένων των θεατών της ίδιας της πτήσης, ζώα, οχήματα, εγκαταστάσεις κλπ., εξαιρουμένων του χειριστή, των συνεργατών του, των κριτών ή χρονομετρών και οχημάτων ή άλλων βοηθητικών συ-σκευών, που εξυπηρετούν την πτήση. Οι απογειώσεις και προσγειώσεις θα εκτελούνται σε χώρους ελεύθερους εμποδίων. Ο εναέριος χώρος πτήσεων πρέπει να περιορίζεται σε τέτοια απόσταση, ώστε να μη δημιουργεί ηχορύπανση σε χώρους όπου η ησυχία είναι απαραίτητη (υπαίθριες συναθροίσεις ατόμων, νοσοκομεία, σχολεία, εκκλησίες κλπ). Δεν επιτρέπονται πτήσεις αερομοντέλων χωρίς άδεια από την αρμόδια αρχή:
    • σε απαγορευμένες, περιορισμένες, επικίνδυνες και δεσμευμένες περιοχές όπως αυτές αναφέρονται στις πάσης φύσεως αεροναυτικές εκδόσεις της ΥΠΑ.
    • σε ύψος μεγαλύτερο των 400 ποδών από την επιφάνεια του εδάφους.
    • σε απόσταση μικρότερη των 3 χιλιομέτρων από ελεγχόμενο αεροδρόμιο.
    • εντός πολιτικών ή στρατιωτικών αεροδρομίων.
    • ανωθεν, πλησίον ή εντός στρατιωτικών εγκαταστάσεων.
    • άνωθεν η πλησίον κατοικημένων περιοχών.
    • άνωθεν η πλησίον εγκαταστάσεων κοινής ωφέλειας.
    • άνωθεν η πλησίον αρχαιολογικών χώρων.
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 8 Οκτ 2024, 06:53:25 από Γιάννης Κωνσταντακάτος » Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.286



    « Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 8 Οκτ 2024, 06:54:51 »

    Περισσότερα εδώ......

    *  (233.08 KB - έγινε λήψη 15 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 919



    « Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 8 Οκτ 2024, 07:43:44 »

    Για τα αερομοντελα αυτος ο κανονισμος αναφερει το παρακατω που ειναι ακριβως αυτα που παρεθεσε ο Γιαννης Κωνσταντακατος.

    Άρθρο 2

    Πεδίο Εφαρμογής
    1. Oι ρυθμίσεις του παρόντος Κανονισμού αφορούν
    σε όλες τις κατηγορίες Συστημάτων μη Επανδρωμένων
    Αεροσκαφών - ΣμηΕΑ όπως καθορίζονται στα επόμενα
    άρθρα.
    2. Στο πεδίο εφαρμογής του παρόντος Κανονισμού
    δεν εμπίπτουν:
    α. Τα Αερομοντέλα, τα θέματα των οποίων ρυθμίζονται
    από τον Κανονισμό ΥΠΑ περί «Πτήσεων Αερομοντέλων»
    (ΦΕΚ Β΄/9/13-1-2010) όπως ισχύει.

    β. Μη επανδρωμένα αεροσκάφη που χρησιμοποιούνται για στρατιωτικούς ή άλλους κρατικούς σκοπούς από
    τους αντίστοιχους κρατικούς φορείς (ένοπλες δυνάμεις,
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.286



    « Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 8 Οκτ 2024, 10:41:43 »

    Νομίζω οτι θεωρούνται πια  ΣμηΕΑ και δεν υπάρχει διαχωρισμός σε αερομοντέλα, και drone και υπάγονται πια όλα μαζί στον παραπάνω Νόμο ή  θα υπαχθούν και αυτά στο άμεσο μέλλον!!Ίσως κάνω και λάθος!!!
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.395



    « Απάντηση #22 στις: Τρίτη, 8 Οκτ 2024, 10:51:54 »

    Νομίζω οτι θεωρούνται πια  ΣμηΕΑ και δεν υπάρχει διαχωρισμός σε αερομοντέλα, και drone και υπάγονται πια όλα μαζί στον παραπάνω Νόμο ή  θα υπαχθούν και αυτά στο άμεσο μέλλον!!Ίσως κάνω και λάθος!!!

    Το άρθρο από την Εφημερίδα της Κυβέρνησης που επισύναψες είναι από το 2016. Αν δεν υπάρχει νεώτερο, προφανώς ισχύει αυτό και άρα προφανώς τα αερομοντέλα δεν εμπίπτουν σε αυτό αλλά στον κανονισμό του 2010 που αναφέρουν οι κ. Κωνσταντακάτος και Παπαδόπουλος...

    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    spirost
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 411


    « Απάντηση #23 στις: Τρίτη, 8 Οκτ 2024, 12:51:44 »

    Όχι. Δεν ισχύει πλέον.

    Απο 1/1/2024, ισχύει ο κανονισμός της EASA, απλά ακόμα δεν έχει πλήρως ενσωματωθεί.

    Καταγράφηκε

    Τερζήμπασης Σπύρος. Πρόεδρος του εαυτού μου.
    Οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι. Βιβλίο του Δρ. Άγγελου Ραδαφήνου
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 855



    « Απάντηση #24 στις: Τρίτη, 8 Οκτ 2024, 13:42:00 »

    Νομίζω ότι είναι κατανοητό το μπέρδεμα, αφού ένα αερομοντέλο είναι ταυτόχρονα και ΣΜΗΕΑ κι ένα ΣΜΗΕΑ είναι ταυτόχρονα και αερομοντέλο.
    Τί διακρίνει το ΣΜΗΕΑ από το αερομοντέλο; Μία κάμερα; laugh
    Τί διακρίνει το αερομοντέλο από το ΣΜΗΕΑ; Ότι πετάμε το αερομοντέλο μόνο γιά αναψυχή; laugh
    Ας μην λέμε αστειότητες. Στην Ευρώπη τα παραπάνω τα έχουν καταλάβει, είναι καιρός να τα καταλάβουμε και στην Ελλάδα...
    Ο Ελληνικός κανονισμός πτήσεων αερομοντέλων συντάχθηκε σε μία εποχή πριν τον Ευρωπαικό κανονισμό που αφορά ΣΜΗΕΑ. Ο Ευρωπαικός κανονισμός δεν κάνει διάκριση "ΣΜΗΕΑ" και "αερομοντέλου". Όλες τις τηλεκατευθυνόμενες ιπτάμενες συσκευές τις θεωρεί ΣΜΗΕΑ, είτε γιά αναψυχή, είτε γιά επαγγελματική χρήση.
    Επομένως ο Ελληνικός κανονισμός πτήσεων αερομοντέλων δεν καλύπτει τα ευρωπαικά πρότυπα, είναι ξεπερασμένος και μόνο ως αστοχία της ΥΠΑ μπορεί να θεωρηθεί η αναφορά του στον κανονισμό γιά τα ΣΜΗΕΑ που διαβάζουμε στο παραπάνω επισυναπτόμενο. Αστοχία που όμως οσονούπω θα διορθωθεί, γιατί πλέον όλοι οι εθνικοί κανονισμοί ταυτίζονται με τους αντίστοιχους ευρωπαικούς.
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.240



    « Απάντηση #25 στις: Τρίτη, 8 Οκτ 2024, 20:39:45 »


    Τί διακρίνει το ΣΜΗΕΑ από το αερομοντέλο; Μία κάμερα; laugh


    Μια λεπτομέρεια που λέγεται αυτόματος πιλότος κάτι που δεν έχει το RC. Επίσης τα Radio Links του Drone είναι πιο αξιόπιστα και με μεγαλύτερη ισχύ.

    Υπάρχουν και άλλα "προχώ" πράγματα που θα μπούμε σε πολύ εξειδικευμένη συζήτηση για nerds.

    Πάντως δεν είναι το ίδιο σιγουρα.

    Το ίδιο είναι ο προαστιακός ή το tram με το WRC? Και με τα 2 κάπου πηγαίνεις...αλλά...το θέμα πού πας και γιατι?
    Καταγράφηκε
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.014


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #26 στις: Τρίτη, 8 Οκτ 2024, 21:43:41 »

    Όχι. Δεν ισχύει πλέον.

    Απο 1/1/2024, ισχύει ο κανονισμός της EASA, απλά ακόμα δεν έχει πλήρως ενσωματωθεί.


    Δυστυχώς για τον αερομοντελισμό βρέθηκαν άτομα τα οποία ΔΕΝ μπόρεσαν να διαχειριστούν τις καταστάσεις και τα ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ θέματα που προέκυψαν από τον κανονισμό της ΕΑSA.

    Τι θέλω να πώ;
    Δύο ειναι τα ΦΕΚ στην Ελληνική επικράτεια που ασχολούνται με τον Αερομοντελισμό.
    Αυτά του 2010 (13 Ιανουαρίου 2010, Φυλλο 9) και του 2016 (30 Σεπτεμβρίου 2016, Αρ. Φύλλου 3152), και με αυτά οι Ελληνικές αρχές λειτουργούν ακόμη και σήμερα !
    Επειδή αναφέρθηκε από τον Βασίλη, το ΦΕΚ του 2015 εξηγεί γιατί εκδόθηκε, τον σκοπό του δλδ.¨

    "Κανονισμός περί «πτήσεων Συστημάτων Μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών - ΣμηΕΑ"
    (Unmanned Aircraft Systems - UAS)» ως εξής:
    Άρθρο 1
    Σκοπός
    Με το παρόντα Κανονισμό καθορίζονται οι όροι και οι
    προϋποθέσεις για την εκτέλεση πτήσεων των Συστημά-
    των μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών ΣμηΕΑ (Unmanned
    Aircraft Systems - UAS), ελεύθερων ή προσδεδεμένων
    (free or tethered) στο ΑΤΗΙΝΑΙ FIR / HELLAS UIR.
    Άρθρο 2
    Πεδίο Εφαρμογής
    1. Oι ρυθμίσεις του παρόντος Κανονισμού αφορούν
    σε όλες τις κατηγορίες Συστημάτων μη Επανδρωμένων
    Αεροσκαφών - ΣμηΕΑ όπως καθορίζονται στα επόμενα
    άρθρα.
    2. Στο πεδίο εφαρμογής του παρόντος Κανονισμού
    δεν εμπίπτουν:
    α. Τα Αερομοντέλα, τα θέματα των οποίων ρυθμίζονται
    από τον Κανονισμό ΥΠΑ περί «Πτήσεων Αερομοντέλων»
    (ΦΕΚ Β΄/9/13-1-2010) όπως ισχύει.
    β. Μη επανδρωμένα αεροσκάφη που χρησιμοποιού-
    νται για στρατιωτικούς ή άλλους κρατικούς σκοπούς από
    τους αντίστοιχους κρατικούς φορείς (ένοπλες δυνάμεις,
    σώματα ασφαλείας κλπ). Κατ’ εξαίρεση, οι κρατικοί φο-
    ρείς που είναι υπεύθυνοι για ΣμηΕΑ τα οποία χρησιμο-
    ποιούνται για πτήσεις κρατικών δραστηριοτήτων έχουν
    τη δυνατότητα με αίτηση τους προς την ΥΠΑ να υπα-
    χθούν στις διατάξεις του παρόντος κανονισμού.
    γ. Τα ελεύθερα ή προσδεδεμένα μπαλόνια (tethered
    or free balloons).
    Άρθρο 3
    Ορισμοί - Συντομογραφίες
    Αερομοντέλο ή Μοντέλο Αεροσκάφους (Model
    Aircraft)
    Είναι μία ιπτάμενη συσκευή περιορισμένων διαστά-
    σεων, που φέρει ή όχι προωθητικό σύστημα, που δεν
    έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει άνθρωπο, και το οποίο
    χρησιμοποιείται για αεραθλητισμό ή ψυχαγωγία. Τα αε-
    ρομοντέλα μπορεί να έχουν τη μορφή αεροπλάνου,
    ανεμοπτέρου, ελικόπτερου, αυτόγυρου, υδροπλάνου,
    αμφίβιου, αλεξίπτωτου, αερόστατου, αερόπλοιου, ή άλ-
    λης μορφής. Τα αερομοντέλα μπορεί να είναι τηλεχει-
    ριζόμενα, ελεύθερης πτήσης, ή κυκλικής πτήσης. (ΦΕΚ
    Β΄/9/13-1-2010).


    Κάποιοι από "εμάς" έτρεξαν να εκδόσουν Α1 - Α3 αλλά και να εντάξουν στο ασφαλιστήριο της ΕΛΑΟ την απαίτηση ύπαρξης του, ίσως προσπαθώντας να προβλέψουν το μέλλον ίσως γιατί αυτό επίταξε ο κανονισμός της EASA, μάλλον γιατί δεν γνώριζαν η θεώρησαν ότι θα καταργηθούν τα ΦΕΚ της Ελληνικής Κυβερνήσεως.

    Επειή κάποιοι "φίλοι" εδω αλλά και πιο εκεί πλέον, ξέρω ότι θα θιχθούν, έχω να πώ ότι αδιαφόρησαν για την εφαρμογή του άρθρου 16 του εν λόγω κανονισμού ή εάν ασχολήθηκαν ΔΕΝ κατάφεραν να ενστάξουν τον Ελληνικό αερομοντελισμό σε αυτό και είναι κρίμα μεγάλο.

    Τα υπόλοιπα είναι ΠΟΠ ΚΟΡΝ για να έχουμε να λέμε.
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.014


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #27 στις: Τρίτη, 8 Οκτ 2024, 21:55:40 »

    Νομίζω ότι είναι κατανοητό το μπέρδεμα, αφού ένα αερομοντέλο είναι ταυτόχρονα και ΣΜΗΕΑ κι ένα ΣΜΗΕΑ είναι ταυτόχρονα και αερομοντέλο.
    Τί διακρίνει το ΣΜΗΕΑ από το αερομοντέλο; Μία κάμερα; laugh
    Τί διακρίνει το αερομοντέλο από το ΣΜΗΕΑ; Ότι πετάμε το αερομοντέλο μόνο γιά αναψυχή; laugh
    Ας μην λέμε αστειότητες. Στην Ευρώπη τα παραπάνω τα έχουν καταλάβει, είναι καιρός να τα καταλάβουμε και στην Ελλάδα...
    Ο Ελληνικός κανονισμός πτήσεων αερομοντέλων συντάχθηκε σε μία εποχή πριν τον Ευρωπαικό κανονισμό που αφορά ΣΜΗΕΑ. Ο Ευρωπαικός κανονισμός δεν κάνει διάκριση "ΣΜΗΕΑ" και "αερομοντέλου". Όλες τις τηλεκατευθυνόμενες ιπτάμενες συσκευές τις θεωρεί ΣΜΗΕΑ, είτε γιά αναψυχή, είτε γιά επαγγελματική χρήση.
    Επομένως ο Ελληνικός κανονισμός πτήσεων αερομοντέλων δεν καλύπτει τα ευρωπαικά πρότυπα, είναι ξεπερασμένος και μόνο ως αστοχία της ΥΠΑ μπορεί να θεωρηθεί η αναφορά του στον κανονισμό γιά τα ΣΜΗΕΑ που διαβάζουμε στο παραπάνω επισυναπτόμενο. Αστοχία που όμως οσονούπω θα διορθωθεί, γιατί πλέον όλοι οι εθνικοί κανονισμοί ταυτίζονται με τους αντίστοιχους ευρωπαικούς.

    Αυτο που τα ξεχωρίζει ειναι το ΦΕΚ του 2016
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.286



    « Απάντηση #28 στις: Τρίτη, 8 Οκτ 2024, 22:56:48 »

    Αν καταργηθούν τα ΦΕΚ  όμως,μήπως συμπαρασύρουν στην "κατάργηση"  και τα.......μοντελοδρόμια,ιδιωτικά και μη.....!!??
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    spirost
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 411


    « Απάντηση #29 στις: Τετάρτη, 9 Οκτ 2024, 08:31:07 »

    Καλημέρα.

    Για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα, ώστε να μην υπάρχει θολό τοπίο.

    Η εφαρμογή του κανονισμού της EASA, είναι αναγκαστική για όλα τα κράτη μέλη. Ο κανονισμός αυτός σχύει πλέον απο 1/1/2024. Άλλωστε η ΑΠΑ αναφέρει ότι ο κανονισμός ΕΕ 2019/947 και σύμφωνα με την κοινοτική νομοθεσία ενσωματώθηκε αυτόματα σε όλα τα κράτη μέλη στις 31/12/2019. Άρα ισχύουν από 1/1/2020 (Παρόλα αυτά υπήρξε μια μικρή καθυστέρηση).

    Σχετικά με την εφαρμογή Ευρωπαϊκών κανονισμών, υπενθυμίζω ότι το Ενωσιακό δίκαιο, υπερέχει του Εθνικού:

    https://european-union.europa.eu/institutions-law-budget/law/types-legislation_el

    Όσον αφορά την ΑΠΑ, είναι ξεκάθαρο ότι αναφέρει και τηλεκατευθυνόμενα αερομοντέλα:

    https://hcaa.gov.gr/el/faqs/categories/systimata-mi-epandromenon-aeroskafon-smiea-drones

    Σχετικά με το Άρθρο 16, μπορεί να υπάρξει εξάιρεση, και όντως είχε αναλάβει συγκεκριμένο άτομο να το τρέξει αλλά μέχρι σήμερα δεν υπάρχει κάτι νεότερο. Ελπίζω όμως ότι πολύ σύντομα αυτό να αλλάξει.

    Όσον αφορά το σχόλιο περί ατόμων που επιθυμούν το Α1Α3, νομίζω ότι κανείς δεν θέλει να είναι παράνομος (σύμφωνα με τη νομοθεσία) και απο την άλλη, όλοι θέλουμε να μπορούμε να πετάμε δίπλα απο το σπίτι μας.

    Αυτό όμως που μέχρι στιγμής βλέπω είναι ότι δεν επηρεάζονται τα υπάρχοντα μοντελοδρόμια, δεδομένου ότι θεωρούνται αθλητικές εγκαταστάσεις.

    Και κάτι τελευταίο. Το ασφαλιστικό Συμβόλαιο της ΕΛΑΟ για τον αερομοντελισμό, δεν προβλέπει την ύπαρξη Α1Α3. Αυτό δε καταλαβαίνω απο που βγαίνει. Άλλωστε το συγκεκριμένο συμβόλαιο το κάνουν χρήση 285 αερομοντελιστές μέχρι στιγμής, που δεν είναι όλοι κάτοχοι του Α1Α3.

    Στους διεθνείς αγώνες επίσης (στου περισσότερους εντός Ευρωπαϊκού εδάφους), ζητούν κατ' ελάχιστον την εγγραφή του συμμετέχοντος αθλητή ως χρήστη ΣΜηΕΑ στη βάση δεδομπένων της Εθνικής αρχής και κάποιοι ζητούν και το Α1Α3.

    Η δαιμονοποίηση του συγκεκριμένου πολύ απλού διπλώματος, γιατί γίνεται;
    Καταγράφηκε

    Τερζήμπασης Σπύρος. Πρόεδρος του εαυτού μου.
    Οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι. Βιβλίο του Δρ. Άγγελου Ραδαφήνου
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια (Συντονιστές: Serafim, Γιάννης Παξιμαδάκης, _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Περί ασφάλισης σε μοντελοδρόμια
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 67 ερωτήματα.