Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
306.121 μηνύματα σε 12.443 θέματα από 6.489 Μέλη / Τελευταίο μέλος: eurotrorm
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 8 Δεκ 2024, 18:39:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 8 Δεκ 2024, 18:39:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από AlexandAir
    [Σήμερα στις 17:51]

    από hpergm
    [Σήμερα στις 16:04]

    από AlexandAir
    [Σήμερα στις 10:46]

    από carapis
    [Χθες στις 23:32]

    από spirost
    [Χθες στις 21:05]

    από spirost
    [Χθες στις 14:09]

    από 3DJunk
    [Χθες στις 02:04]

    από bleriot
    [Χθες στις 00:35]

    [Παρασκευή, 6 Δεκ 2024, 14:19:14]

    από spirost
    [Πέμπτη, 5 Δεκ 2024, 16:54:29]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 5 Δεκ 2024, 15:34:22]

    από Markhelis
    [Πέμπτη, 5 Δεκ 2024, 14:28:45]

    [Πέμπτη, 5 Δεκ 2024, 12:58:54]

    [Τρίτη, 3 Δεκ 2024, 12:50:28]

    [Κυριακή, 1 Δεκ 2024, 01:49:54]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6489
    Τελευταίο: eurotrorm
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 306121
    Σύνολο θεμάτων: 12443
    Online σήμερα: 97
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 24
    Συνολικά: 27
    Στυλ εμφάνισης

    Υπενθύμιση προς τους φίλους αερομοντελιστές που γράφουν σε θέματα για δραστηριότητες σε μοντελοδρόμια. Μην κάνετε προσωπικούς διαλόγους, είναι κουραστικοί για όσους θέλουν να δουν την αερομοντελιστική κίνηση και τις δραστηριότητες που υπάρχουν.
    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Περί ασφάλισης σε μοντελοδρόμια  (Αναγνώστηκε 3380 φορές)
    DINOS BALANOS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 165



    « Απάντηση #30 στις: Τετάρτη, 9 Οκτ 2024, 11:18:54 »

    Από τις πρώτες ημέρες που ανέλαβα την προεδρία της Μοντελιστικής Ένωσης Μεσσηνίας και επειδή εκείνες τις ημέρες έληγε το ασφαλιστήριο συμβόλαιο, μία από τις κύριες ασχολίες μου ήτανε να δω τι ακριβώς συμβαίνει με αυτό που λέγεται ασφαλιστική κάλυψη.
    Με μότο, εχθρός του καλού είναι το καλύτερο,
    απευθύνθηκα σε αρκετές ασφαλιστικές εταιρείες οι οποίες είτε δεν μου απάντησαν καθόλου σε 2 και 3 αιτήματα είτε δεν είχαν να μου προσφέρουν τίποτε παραπάνω από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο που έχει συνάψει η ΕΛ.ΑΟ με τις ασφαλιστικές εταιρείες μέχρι τώρα .
    Ακόμη και μετά την ανανέωση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου συνέχισα την αναζήτηση και ξόδεψα αρκετές ώρες ημέρες στο να διαβάσω και να κατανοήσω το ασφαλιστήριο συμβόλαιο της BMFA.
    Ομολογώ ότι μου άρεσε πάρα πολύ.

    Αρχικά ήρθα σε επικοινωνία με τις ασφαλιστικές εταιρείες οι οποίες δραστηριοποιούνται στην Αγγλία αλλά έχουν έδρα και εδώ στην Ελλάδα αλλά δεν μου απάντησαν ποτέ.
    Στη συνέχεια ήρθα σε επικοινωνία με τους ανθρώπους που ασχολούνται με την ασφάλιση των μοντελιστών στην BMFA.
    Τους είπα ποιος είμαι και τι θέλω.
    Είτε να ασφαλιστώ ατομικά είτε σαν σύλλογος.
    Είτε αν μπορεί να γίνει μία αδελφοποίηση σωματείων να γραφτούμε δηλαδή σε κάποιο σωματείο της Αγγλίας έτσι ώστε να λάβουμε κι εμείς την ασφαλιστική κάλυψη της Αγγλίας.
    Η απάντηση ήτανε αρνητική γιατί θα πρέπει να είμαστε κάτοικοι Αγγλίας.
    Στην συνέχεια έδωσα το ελεύθερο σε όλα τα μέλη της Μοντελιστικής  Ένωσης  Μεσσηνίας να βγούνε έξω στην ελεύθερη αγορά και να αναζητήσουν ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο το οποίο θα είναι τουλάχιστον ισοδύναμο με αυτό της ΕΛΑΟ.
    Πράγματι κάποια μέλη ανταποκρίθηκαν όμως το αποτέλεσμα ήτανε να έρθουνε κάποια ασφαλιστήρια συμβόλαια τα οποία είχαμε ήδη.

    Εκεί που θέλω να καταλήξω σε ό,τι αφορά την ασφαλιστική μας κάλυψη είναι ότι δεν πρέπει να περιμένουμε από ένα ή δύο άτομα να τρέξουν για εμάς, μπορούμε να τρέξουμε κι εμείς.
    Προτείνω λοιπόν μέσα στα σωματεία είτε αυτά είναι αστικά είτε αθλητικά να συσταθεί ομάδα μελών μοντελιστών οι οποίοι θα ενδιαφερθούν πραγματικά και να τρέξουν αυτό που λέγεται ασφαλιστήριο συμβόλαιο.
    Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση είμαστε αναγκασμένοι να παρακολουθούμε ως θεατές τις εξελίξεις.

    Δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ικανότητες ούτε τις ίδιες γνωριμίες. Το ότι εγώ απέτυχα να φέρω ένα καλύτερο ασφαλιστήριο συμβόλαιο (απο το ήδη υπάρχον), δε σημαίνει ότι το ίδιο θα συμβεί με αυτό που προτείνω παραπάνω.
    Η συζήτηση σε ένα forum είναι πολύ όμορφη όμως αν παραμείνει μόνο εκεί μέσα,δεν έχει να μας προσφέρει τίποτα περισσότερο από μία συζήτηση σε ένα καφενείο.

    Όσο και να μη μου αρέσει το πτυχίο Α1 Α3, όσο κι αν πιστεύω ότι τα drones ουδεμία σχέση έχουν με τον αερομοντελισμό, είμαι διατεθειμένος στην περίπτωση που υπάρξει ασφαλιστήριο συμβόλαιο όπως αυτό της AXA, να κάνω έκπτωση στον εαυτό μου και να ασφαλιστώ σ’ αυτό δίχως δεύτερη σκέψη.

    Βάζω λοιπόν ένα challenge σε όλους μας.
    Αν αποτύχουμε, θα μπορούμε να λέμε ότι προσπαθήσαμε τουλάχιστον.

    Το τρέχον ασφαλιστήριο συμβόλαιο λήγει τέλος Μαΐου. Υπάρχει χρόνος για τρέξιμο!
    Καταγράφηκε

    ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ, DINOS
    THE FLYING FARMER!
    spirost
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 411


    « Απάντηση #31 στις: Τετάρτη, 9 Οκτ 2024, 11:28:44 »

    Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι δεν περιιλαμβάνει το συμβόλαιο της Ατλαντικής Ένωσης ή και της Interlife το οποίο πλησιάζει με αυτό της Ατλαντικής;

    Αν υπάρχουν σημεία τα οποία πρέπει να διορθωθούν, στείλτε προτάσεις στην ΕΛΑΟ.

    Πιο απλό δεν γίνεται.
    Καταγράφηκε

    Τερζήμπασης Σπύρος. Πρόεδρος του εαυτού μου.
    Οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι. Βιβλίο του Δρ. Άγγελου Ραδαφήνου
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 855



    « Απάντηση #32 στις: Τετάρτη, 9 Οκτ 2024, 13:21:38 »

    Νομίζω ότι είναι κατανοητό το μπέρδεμα, αφού ένα αερομοντέλο είναι ταυτόχρονα και ΣΜΗΕΑ κι ένα ΣΜΗΕΑ είναι ταυτόχρονα και αερομοντέλο.
    Τί διακρίνει το ΣΜΗΕΑ από το αερομοντέλο; Μία κάμερα; laugh
    Τί διακρίνει το αερομοντέλο από το ΣΜΗΕΑ; Ότι πετάμε το αερομοντέλο μόνο γιά αναψυχή; laugh
    Ας μην λέμε αστειότητες. Στην Ευρώπη τα παραπάνω τα έχουν καταλάβει, είναι καιρός να τα καταλάβουμε και στην Ελλάδα...
    Ο Ελληνικός κανονισμός πτήσεων αερομοντέλων συντάχθηκε σε μία εποχή πριν τον Ευρωπαικό κανονισμό που αφορά ΣΜΗΕΑ. Ο Ευρωπαικός κανονισμός δεν κάνει διάκριση "ΣΜΗΕΑ" και "αερομοντέλου". Όλες τις τηλεκατευθυνόμενες ιπτάμενες συσκευές τις θεωρεί ΣΜΗΕΑ, είτε γιά αναψυχή, είτε γιά επαγγελματική χρήση.
    Επομένως ο Ελληνικός κανονισμός πτήσεων αερομοντέλων δεν καλύπτει τα ευρωπαικά πρότυπα, είναι ξεπερασμένος και μόνο ως αστοχία της ΥΠΑ μπορεί να θεωρηθεί η αναφορά του στον κανονισμό γιά τα ΣΜΗΕΑ που διαβάζουμε στο παραπάνω επισυναπτόμενο. Αστοχία που όμως οσονούπω θα διορθωθεί, γιατί πλέον όλοι οι εθνικοί κανονισμοί ταυτίζονται με τους αντίστοιχους ευρωπαικούς.

    Αυτο που τα ξεχωρίζει ειναι το ΦΕΚ του 2016

    Βάλτε στο ψακτήρι σας στην παρακάτω σελίδα την λέξη "αερομοντέλα" και δείτε τί αναφέρει παρακαλώ:
    https://hcaa.gov.gr/el/faqs/categories/systimata-mi-epandromenon-aeroskafon-smiea-drones
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.014


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #33 στις: Τετάρτη, 9 Οκτ 2024, 21:46:03 »

    Ερώτηση

    Υπάρχει εθνικός νομος που καταργεί την υπάρχοουσα νομοθεσία ;
    Εαν ναι ποιος ειναι αυτός ;

    Σχετικά με το Άρθρο 16, μπορεί να υπάρξει εξάιρεση, και όντως είχε αναλάβει συγκεκριμένο άτομο να το τρέξει αλλά μέχρι σήμερα δεν υπάρχει κάτι νεότερο. Ελπίζω όμως ότι πολύ σύντομα αυτό να αλλάξει.

    Ποιός είναι αυτός ο "κάποιος" που "ετρεξε" για την εξαίρεση συμφ με το αρθρο 16 ;
    Ηταν της ΕΛΑΟ η κάποιος μοντελιστής ;

    Στο ασφαλιστήριο της Ατλαντικής ένωσης νομίζω ότι στο άρθρο 4 αναφέρει :
    «- Οι χειριστές των τηλεκατευθυνομένων συσκευών συνίσταται να διαθέτουν δίπλωμα Α1-Α3 & να εγγεγραμένοι στην ΥΠΑ»

    ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΝ ΚΡΥΒΕΙ ΤΟ ΡΗΜΑ "συνίσταται" που σημαίνει ότι υπάρχει δίπλωμα σε αυτόν που ασφαλίστηκε αλλιώς είναι ανασφάλιστος.
    https://eduadvisor.gr/glwssika-more/13194-synistatai-kai-synistatai
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    spirost
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 411


    « Απάντηση #34 στις: Τετάρτη, 9 Οκτ 2024, 22:09:59 »

    Ενωσιακό και Εθνικό…….Αν δεν καταλαβαίνεις ζήτησε τη γνώμη δικηγόρου….

    Διάβασε παρακαλώ επίσης το συμβόλαιο της Ατλαντικής Ένωσης γιατί θα αρχίσω να αμφιβάλλω για τις γραμματικές σου γνώσεις…..

    Πόσον αφορά για το Άρθορ 16, ρώτα τον όταν επιστρέψει από το εξωτερικό. Τον ξέρεις…..
    Καταγράφηκε

    Τερζήμπασης Σπύρος. Πρόεδρος του εαυτού μου.
    Οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι. Βιβλίο του Δρ. Άγγελου Ραδαφήνου
    Mandarakas Andreas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 266



    « Απάντηση #35 στις: Τετάρτη, 9 Οκτ 2024, 22:19:23 »


    Η δαιμονοποίηση του συγκεκριμένου πολύ απλού διπλώματος, γιατί γίνεται;


    E ναι,
    Η Ελλάδα πρέπει να διαφέρει όπως πάντα από τους κανονισμούς (EASA) που διέπουν και λύνουν πολύ απλά όλα τα "ζητήματα" που διαφωνείτε σε όλον τον κόσμο.
    Μιλήστε με ανθρώπους στο εξωτερικό και θα δείτε πως απορούν με την πολυπλοκότητα που υπάρχει στην χώρα μας λόγω κάποιων διατάξεων-ΦΕΚ που επιτρέπουν να συμβαίνουν "διάφορα" ενώ τα πράγματα είναι άπλα  χωρίς πολλα-πολλά στο εξωτερικό.Που να ξέρουν ότι δεν συμβαίνει μόνο στον αερομοντελισμό αλλά σε όλα στην χώρα μας Grin
    Και αντί να επιθυμούν κάποιοι την εναρμόνισή μας με τον σύγχρονο κόσμο υποστηρίζουν με σθένος νομοθεσίες και κανονισμούς που έχουν πλέον ξεπεραστεί σε όλον τον κόσμο.
    Κάτι σαν το Jurassik Park...
    Καταγράφηκε
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.014


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #36 στις: Πέμπτη, 10 Οκτ 2024, 09:14:28 »

    Ενωσιακό και Εθνικό…….Αν δεν καταλαβαίνεις ζήτησε τη γνώμη δικηγόρου….

    Διάβασε παρακαλώ επίσης το συμβόλαιο της Ατλαντικής Ένωσης γιατί θα αρχίσω να αμφιβάλλω για τις γραμματικές σου γνώσεις…..

    Πόσον αφορά για το Άρθορ 16, ρώτα τον όταν επιστρέψει από το εξωτερικό. Τον ξέρεις…..

    Ας τα πάρουμε ενα ενα,
    Δικηγόρο γιατί να χρειαστώ, εγώ ξέρω ότι η Ελληνική επικράτεια λειτουργεί με τα δυο ΦΕΚ, τι μου λέτε τωρα εσείς ....
    Παράθεσα το λεκτικό του ασφαλιστηρίου, εαν υπάρχει νεώτερο που δεν περιλαμβάνει αυτήν την φράση ... παω πάσο.
    Πέραν τούτου οι γραμματικές μου γνώσεις ειναι περιορισμένες, χαίρομαι που εσείς έχετε μεγαλύτερες και καταλαβαίνετε την διαφορά του "συνίσταται" με το "συνιστάται" .

    Ποιος ειναι αυτός που λείπει εξωτερικό και τον γνωρίζω ;;;;;
    Επικοινωνώντας με την ΑΠΑ, και εάν με ρωτήσετε γιατί το έκανα σας απαντώ επειδή με ενδιαφέρει με ενημέρωσαν ότι περιμένουν την ΕΛΑΟ λέει να κάνει ενέργειες.
    Ποιός λοιπόν το έχει αναλάβει ;;;
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 919



    « Απάντηση #37 στις: Πέμπτη, 10 Οκτ 2024, 09:35:18 »

    Ειναι καλο να γνωριζουμε σωστα μερικα πραγματα.

    Η EASA δεν νομοθετει αλλα παρεχει συμβουλες σχετικα με την συνταξη της σχετικης νομοθεσιας του καθε κρατους.
    Αυτο σημαινει οτι ο κανονισμος πτησεων αερομοντελων του 2010 θα αντικατασταθει με καποιον αλλο νεωτερο με καποιο νεο ΦΕΚ .
    Μεχρι τοτε ισχυουν οσα αναφερονται στο ΦΕΚ Β΄/9/13-1-2010  !

    Να μην ξεχναμε και το αρθρο16 της EASA που αναφερει οτι οι οργανωμενοι συλλογοι μπορουν να τυγχανουν εξαιρεσεων των οσων προβλεπονται στον κανονισμο της εφοσον εξασφαλιζεται το θεμα ασφαλειας των πτησεων τους .
    Αυτο εχει διευκρινιστει στα σχετικα FAQ της ΑΠΑ ως εξης...
    Πετάω αερομοντέλα. Πρέπει να εγγραφώ στο πληροφοριακό σύστημα;
    Ενώσεις συλλόγων ή μεμονωμένοι σύλλογοι αερομοντελιστών μπορούν να εγγράψουν ομαδικά τα μέλη τους στο πληροφοριακό σύστημα των εκμεταλλευομένων στο όνομά τους
    και ακολουθώντας τις κοινές για όλους διαδικασίες, να λάβουν εξουσιοδότηση πτητικής λειτουργίας από την ΑΠΑ. Εάν θέλουν να εγγραφούν μόνοι τους, θα μπορούν να λειτουργούν μόνο στην υποκατηγορία Α3.


    Αρα εαν και οταν ολοκληρωθει η προαναφερθεισα διαπραγματευση της ΕΛΑΟ με την ΑΠΑ τα σωματεια μελη της θα τυχουν της εξαιρεσης κατοχης ατομικων πτυχιων εφαρμοζοντας τα οσα θα περιλαμβανει η σχετικη μελετη σκοπιμοτητας .

    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    spirost
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 411


    « Απάντηση #38 στις: Πέμπτη, 10 Οκτ 2024, 09:38:52 »

    Καλημέρα.

    Θα σου τα εξηγήσω με κάποιες φωτογραφίες. Απλά κατάλαβε ένα πράγμα. Ένας Ευρωπαϊκός Κανονισμός ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ εφαρμόζεται απο όλα τα κράτη μέλη. Οπτιδήποτε προγενέστερο, καταργείται.

    Επαναλαμβάνω ότι λέει συνιστάται. Δεν είναι υποχρεωτικό. Άλλωστε αν ήταν υποχρεωτικό, για την ασφάλεια του καθενός θα έπρεπε αντιστοίχως να προσκομιστεί το δίπλωμα του κλπ κλπ.

    Τώρα, όσον αφορά το ποιος είναι, επειδή εδώ είναι forum, αν θέλεις να μάθεις, μπορέι το σωματείο σου να στείλει μια επιστολή στην ΕΛΑΟ, ρωτώντας ακριβώς αυτό. Σχετικά με την επικοινωνία σου με την ΑΠΑ, βεβαίως είναι δικαίωμα σου. Και επειδή ακριβώς επικοινώνησες και σου έδειξαν τον δρόμο προς ΕΛΑΟ, στείλτε μια επιστολή για να λάβετε την απάντηση.

    Απλό;


    * att.GBbyDmI_m--MV3euetpabkHQc1Eo8n1uiPsIPP0N0ho.jpg (232.72 KB, 1069x2048 - εμφανίστηκε 198 φορές.)

    * att.IZq6MnSse3bpvvijb1TjGxDzS_8UG5bw0-_IwzFnU5M.jpg (154.2 KB, 1080x1994 - εμφανίστηκε 200 φορές.)

    * att.muOs2IT5fH2N6TvHYF6hogVW1SuI1m-0Bikw9KElHEg.jpg (114.69 KB, 921x2048 - εμφανίστηκε 195 φορές.)

    * att.uah1GWbHf2VsqBJPYtqZexZww2FE5vS4h8qk7nvzjVU.jpg (132.4 KB, 1016x2048 - εμφανίστηκε 195 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Τερζήμπασης Σπύρος. Πρόεδρος του εαυτού μου.
    Οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι. Βιβλίο του Δρ. Άγγελου Ραδαφήνου
    spirost
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 411


    « Απάντηση #39 στις: Πέμπτη, 10 Οκτ 2024, 09:43:04 »

    Ειναι καλο να γνωριζουμε σωστα μερικα πραγματα.

    Η EASA δεν νομοθετει αλλα παρεχει συμβουλες σχετικα με την συνταξη της σχετικης νομοθεσιας του καθε κρατους.
    Αυτο σημαινει οτι ο κανονισμος πτησεων αερομοντελων του 2010 θα αντικατασταθει με καποιον αλλο νεωτερο με καποιο νεο ΦΕΚ .
    Μεχρι τοτε ισχυουν οσα αναφερονται στο ΦΕΚ Β΄/9/13-1-2010  !

    Όντως, είνα καλό να γνωρίζουμε κάποια πράγματα. Το ΦΕΚ του 2010, έχει καταργηθεί. Ο κανονισμός που ισχύει είναι πλέον ο ΕΕ 2019/947 και σύμφωνα με την κοινοτική νομοθεσία ενσωματώθηκε αυτόματα σε όλα τα κράτη μέλη στις 31/12/2019. Άρα ισχύουν από 1/1/2020.

    Άλλωστε στο site της ΑΠΑ για τα ΣμηΕΑ, αναφέρονται ΟΛΑ ΑΥΤΑ!

    Δε βολεύει, το αντιλαμβάνομαι. Αλλά καλώς ή κακώς είναι ΝΟΜΟΣ πλέον.......
    Καταγράφηκε

    Τερζήμπασης Σπύρος. Πρόεδρος του εαυτού μου.
    Οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι. Βιβλίο του Δρ. Άγγελου Ραδαφήνου
    spirost
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 411


    « Απάντηση #40 στις: Πέμπτη, 10 Οκτ 2024, 09:56:55 »

    https://uas.hcaa.gr/Content/Documents/CELEX%2032020R1058%20EL%20TXT.pdf

    Αν διαβάσει κανείς αυτό, θα καταλάβει περι της κατάργησης όλων των προηγούμενων ΦΕΚ......
    Καταγράφηκε

    Τερζήμπασης Σπύρος. Πρόεδρος του εαυτού μου.
    Οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι. Βιβλίο του Δρ. Άγγελου Ραδαφήνου
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 919



    « Απάντηση #41 στις: Πέμπτη, 10 Οκτ 2024, 11:51:47 »

    Ο κανονισμος που παρατεθηκε (ΕΕ 2019/947) αναφερει ...
    (27) Δεδομένου ότι τα μοντέλα αεροσκαφών θεωρούνται ΣμηΕΑ και δεδομένου του αποδεδειγμένου ικανοποιητικού επιπέδου
    ασφάλειας των πτητικών λειτουργιών μοντέλων αεροσκαφών σε λέσχες και ενώσεις, θα πρέπει να υπάρξει ομαλή
    μετάβαση από τα διάφορα εθνικά συστήματα στο νέο ενωσιακό κανονιστικό πλαίσιο, ώστε να μπορέσει να συνεχιστεί η
    λειτουργία λεσχών και ενώσεων αερομοντελιστών όπως σήμερα, και να ληφθούν υπόψη οι υφιστάμενες βέλτιστες
    πρακτικές στα κράτη μέλη.


    Πουθενα μεσα στο ,https://uas.hcaa.gr/Content/Documents/CELEX%2032020R1058%20EL%20TXT.pdf , ΔΕΝ προκυπτει οτι καταργειται το ΦΕΚ Β΄/9/13-1-2010 αλλα απλως τροποποιουνται και καταργουνται αλλες αποφασεις και κανονισμοι του Ερωπαικου κοινοβουλιου
    Έχοντας υπόψη τον κανονισμό (ΕΕ) 2018/1139 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 4ης Ιουλίου 2018, για τη θέσπιση κοινών κανόνων στον τομέα της πολιτικής αεροπορίας και την ίδρυση Οργανισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την Ασφάλεια της Αεροπορίας, και για την τροποποίηση των κανονισμών (ΕΚ) αριθ. 2111/2005, (ΕΚ) αριθ. 1008/2008, (ΕΕ) αριθ. 996/2010, (ΕΕ) αριθ. 376/2014 και των οδηγιών 2014/30/ΕΕ και 2014/53/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, καθώς και για την κατάργηση των κανονισμών (ΕΚ) αριθ. 552/2004 και (ΕΚ) αριθ. 216/2008 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και του κανονισμού (ΕΟΚ) αριθ. 3922/91(1) του Συμβουλίου, και ιδίως τα άρθρα 58 και 61...

    Η ισχυς δε του ΦΕΚ Β΄/9/13-1-2010 επιβεβαιωνεται με την αναφορα του και στο Μνημόνιο συνεργασίας της ΕΑΘ με την ΥΠΑ/ΠΕΠ του Α/Δ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ που ανακοινωθηκε εδω μεσα τον περασμενο Μαιο.
    Εκει λοιπον ειμαστε , στην "μεταβαση" ακομη και αναμενουμε ...
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    spirost
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 411


    « Απάντηση #42 στις: Πέμπτη, 10 Οκτ 2024, 13:39:46 »

    Πιστεύω ότι είναι θέμα κατανόησης απλών Ελληνικών.

    Δεν μεταφράζουμε ποτέ όπως μας συμφέρει ή επιθυμούμε να διαβάσουμε.

    Τα υπόλοιπα είναι θέμα νομικής.
    Καταγράφηκε

    Τερζήμπασης Σπύρος. Πρόεδρος του εαυτού μου.
    Οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι. Βιβλίο του Δρ. Άγγελου Ραδαφήνου
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.016


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #43 στις: Παρασκευή, 11 Οκτ 2024, 10:29:04 »

    Γνωρίζουμε ότι είχε ξεκινήσει εγκαίρως η διαβούλευση για την τελική διαμόρφωση της οδηγίας της EASA, σύμφωνα με τις Ελληνικές επιλογές, αλλά δεν γνωρίζουμε την εξέλιξη.

    Η επιθυμία των αερομοντελιστών, είναι να περιληφθεί στην Ελληνική έκδοση του κανονισμού το άρθρο 16 της EASA που προβλέπει ότι οι διενεργούντες πτήσεις αερομοντέλων δεν υποχρεούνται να αποκτήσουν με ατομικές ενέργειες τα διάφορα πιστοποιητικά εφ’ όσον είναι εντεταγμένοι σε επίσημο φορέα που ασχολείται με τον αερομοντελισμό.

    Αν έχουν ολοκληρωθεί οι διαβουλεύσεις και έχει υλοποιηθεί η αλλαγή προς τον νέο κανονισμό, δεν θα έπρεπε να μας έχει ενημερώσει η Ομοσπονδία, ή η ΕΠΑΕ γνωστοποιώντας μας και το ΦΕΚ που το αναφέρει;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.286



    « Απάντηση #44 στις: Παρασκευή, 11 Οκτ 2024, 15:11:59 »



    Η επιθυμία των αερομοντελιστών, είναι να περιληφθεί στην Ελληνική έκδοση του κανονισμού το άρθρο 16 της EASA που προβλέπει ότι οι διενεργούντες πτήσεις αερομοντέλων δεν υποχρεούνται να αποκτήσουν με ατομικές ενέργειες τα διάφορα πιστοποιητικά εφ’ όσον είναι εντεταγμένοι σε επίσημο φορέα που ασχολείται με τον αερομοντελισμό.




    Με βάση αυτό θα προβλέπεται ότι οι διενεργούντες πτήσεις αερομοντέλων να γίνονται υποχρεωτικά σε προκαθορισμένους χώρους πτήσεων{ μοντελοδρόμια-εγκεκριμένοι και αδειοδοτημένοι χώροι }!??
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια (Συντονιστές: Serafim, Γιάννης Παξιμαδάκης, _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Περί ασφάλισης σε μοντελοδρόμια
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 66 ερωτήματα.