Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
306.623 μηνύματα σε 12.464 θέματα από 6.279 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Stathias
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 14 Φεβ 2025, 17:02:41

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 14 Φεβ 2025, 17:02:41

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:28]

    από dominicm
    [Σήμερα στις 14:38]

    από spirost
    [Σήμερα στις 11:56]

    από Greekjets
    [Τετάρτη, 12 Φεβ 2025, 22:56:41]

    από coach
    [Τετάρτη, 12 Φεβ 2025, 21:43:56]

    από 3DJunk
    [Δευτέρα, 10 Φεβ 2025, 07:51:53]

    [Σάββατο, 8 Φεβ 2025, 16:42:03]

    [Παρασκευή, 7 Φεβ 2025, 17:06:40]

    [Πέμπτη, 6 Φεβ 2025, 20:31:20]

    [Πέμπτη, 6 Φεβ 2025, 19:12:45]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 6 Φεβ 2025, 14:58:34]

    από Bilaras
    [Πέμπτη, 6 Φεβ 2025, 12:38:47]

    [Πέμπτη, 6 Φεβ 2025, 06:59:58]

    από giamous
    [Κυριακή, 2 Φεβ 2025, 21:00:25]

    [Κυριακή, 2 Φεβ 2025, 17:05:18]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6279
    Τελευταίο: Stathias
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 306623
    Σύνολο θεμάτων: 12464
    Online σήμερα: 33
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 25
    Συνολικά: 28
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 23     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3  (Αναγνώστηκε 31430 φορές)
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.871



    WWW
    « Απάντηση #45 στις: Δευτέρα, 31 Ιαν 2022, 21:49:12 »

    Υπέροχη καθαρή δουλεια Έκτωρα!  Thumbs up Thumbs upΕχεις βαλει αλουμίνιο χείλος εκφυγής στο πηδάλιο του ράντερ?κολητό σαντουιτς?
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.103



    « Απάντηση #46 στις: Τρίτη, 1 Φεβ 2022, 07:56:22 »


    Ευχαριστούμε Γιώργο για το resource! Θα διερευνηθεί... εξονυχιστικά!
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.103



    « Απάντηση #47 στις: Τρίτη, 1 Φεβ 2022, 07:59:29 »

    Υπέροχη καθαρή δουλεια Έκτωρα!  Thumbs up Thumbs upΕχεις βαλει αλουμίνιο χείλος εκφυγής στο πηδάλιο του ράντερ?κολητό σαντουιτς?

    Ευχαριστούμε Αργύρη!
    Το χείλος είναι λωρίδες από εποξικό φύλλο Pro-Skin του Mick Reeves για καλή δομική αντοχή σε χτυπήματα.
    Ίσως μπερδέψαμε παραπάνω γράφοντας flight skin (που παραπέμπει σε αλουμίνιο).
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.391



    « Απάντηση #48 στις: Τρίτη, 1 Φεβ 2022, 10:37:26 »

    Καλημμέρα Εκτορα,

    Ο μεντεσές στο μοντέλο σύμφωνα με τις φωτογραφίες είναι τοποθετημένος στην εξωτερική επιφάνεια του rudder. Τουλάχιστον έτσι δείχνει στις φωτογραφίες. Φαντάζομαι λοιπόν οτι ο γυγλισμός θα είναι έκκεντρος. Εστω και για λίγο.

    Ετσι είναι και στο πραγματικό?

    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.871



    WWW
    « Απάντηση #49 στις: Τρίτη, 1 Φεβ 2022, 15:46:19 »

    Υπέροχη καθαρή δουλεια Έκτωρα!  Thumbs up Thumbs upΕχεις βαλει αλουμίνιο χείλος εκφυγής στο πηδάλιο του ράντερ?κολητό σαντουιτς?

    Ευχαριστούμε Αργύρη!
    Το χείλος είναι λωρίδες από εποξικό φύλλο Pro-Skin του Mick Reeves για καλή δομική αντοχή σε χτυπήματα.
    Ίσως μπερδέψαμε παραπάνω γράφοντας flight skin (που παραπέμπει σε αλουμίνιο).

    Παρασυρώμενος και κλινικά αποδεδειγμένα άρρωστος αλουμινο χρηστης νομιζα οτι ηταν αλουμίνιο 0.10 η 0.20 , και θα σου πρότεινα να κανεις ψευτικα χτυπητά πριτσίνια στο περίγραμμα του χειλους εκφυγής.Ομως υπαρχουν και άλλοι τρόποι με κόλα η πλαστικά πριτσίνια αφου θα βαφτεί . Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.871



    WWW
    « Απάντηση #50 στις: Τρίτη, 1 Φεβ 2022, 16:56:34 »

    Καλημμέρα Εκτορα,

    Ο μεντεσές στο μοντέλο σύμφωνα με τις φωτογραφίες είναι τοποθετημένος στην εξωτερική επιφάνεια του rudder. Τουλάχιστον έτσι δείχνει στις φωτογραφίες. Φαντάζομαι λοιπόν οτι ο γυγλισμός θα είναι έκκεντρος. Εστω και για λίγο.

    Ετσι είναι και στο πραγματικό?


    Aν θυμάμαι καλά πρεπει να λειτουργεί μόνο η καθε μεριά καθε μεριά απο τα δύο ραντερ.Γιαυτό και ο μονόπλευρος γιγγλισμός.Εξάλου ειναι και interconnected τα αιλερον με τα ραντερ στο πραγματικό.Και εχω την εντύπωση πως εχει το ραντερ μία προπορεία στην εντολή και μετα ακολουθουν τα αιλερον! Δεν ξέρω βεβαια στο μοντέλο εαν θα ειναι καλύτερα να εχει ξεχωριστες κινησεις σε καποιες φάσεις της πτησης.Ειδικά με πλαγιο αερα και προσγείωση! Αγαπημένο αεροπλάνο! Πανεμορφο!


    * 1508p_ercoupe_014.jpg (153.93 KB, 960x640 - εμφανίστηκε 437 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.391



    « Απάντηση #51 στις: Τρίτη, 1 Φεβ 2022, 18:03:12 »

    Αργύρη σωστός.

    Μιά εικόνα λέει περισσότερα. Ετσι όπως είναι το elevator δεν θα ήταν δυνατόν να στρέφεται το κάθε rudder και προς τις δύο πλευρές.

    Καλή συνέχεια στην κατασκευή.
    Καταγράφηκε
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.103



    « Απάντηση #52 στις: Τρίτη, 1 Φεβ 2022, 20:53:31 »

    Aν θυμάμαι καλά πρεπει να λειτουργεί μόνο η καθε μεριά καθε μεριά απο τα δύο ραντερ.Γιαυτό και ο μονόπλευρος γιγγλισμός.Εξάλου ειναι και interconnected τα αιλερον με τα ραντερ στο πραγματικό.Και εχω την εντύπωση πως εχει το ραντερ μία προπορεία στην εντολή και μετα ακολουθουν τα αιλερον! Δεν ξέρω βεβαια στο μοντέλο εαν θα ειναι καλύτερα να εχει ξεχωριστες κινησεις σε καποιες φάσεις της πτησης.Ειδικά με πλαγιο αερα και προσγείωση! Αγαπημένο αεροπλάνο! Πανεμορφο!

    Πολύ εύστοχη παρατήρηση Αντώνη. Ευχαριστούμε και για τον αναπάντεχο εμπλουτισμό του λεξιλογίου μας (γυγλισμός;!). Η Ελληνική είναι πλουσιότατη...

    Ο Αργύρης είναι διαβασμένος: πράγματι ο σχεδιασμός του αεροπλάνου ήταν με την κίνηση του rudder μόνον προς τη μία πλευρά και σταθερή μηχανική "μίξη" των aileron (master) με τα rudder (slave). Η Balsa USA δίνει ένα μοναδικό σύστημα με bellcranck (περιμένουμε την Ελληνική λέξη...) το οποίο δημιουργεί εξ' ολοκλήρου μηχανικά την ασύμμετρη κίνηση. Πραγματικά αδυνατούσαμε να καταλάβουμε πως δουλεύει το όλο σύστημα χωρίς να το φτιάξουμε και να δούμε από μόνοι μας την κίνηση. Θα παρουσιάσουμε λίγο αργότερα τη λύση που δώσαμε εμείς (δεδομένου ότι εν έτει 2022 υπάρχουν αξιόπιστες και φθηνές ηλεκτρονικές λύσεις σε τέτοια μηχανικά προβλήματα. H φωτό είναι από άλλο build).


    * 2019-01-25_184840_CIMG5547.jpg (113.84 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 412 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.391



    « Απάντηση #53 στις: Τρίτη, 1 Φεβ 2022, 22:03:18 »

    Bellcrank=Γωνιοκρανο
    Καταγράφηκε
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 919



    « Απάντηση #54 στις: Τετάρτη, 2 Φεβ 2022, 08:02:14 »

    Οι μηχανικοι το λενε ζυγωθρο η μοχλοβραχιονα
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.103



    « Απάντηση #55 στις: Πέμπτη, 3 Φεβ 2022, 21:11:18 »

    Ευχαριστούμε για την ανάκληση όλων αυτών των φανταστικών τεχνικών όρων!

    Βρήκαμε και ένα βιντεάκι με τον κύριο ο οποίος εξηγεί εν ολίγοις την όλη ιστορία του αεροπλάνου σε 4 λεπτά και έχει και ωραίες εναέριες λήψεις.
    Παραθέτουμε:

    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.414



    « Απάντηση #56 στις: Παρασκευή, 4 Φεβ 2022, 14:35:32 »

    Πρόκειται πράγματι για ένα εξαιρετικό αεροπλάνο με πολύ ιστορία πίσω του...

    Το παρακάτω βίντεο εξηγεί πολύ καλά την εξέλιξη του



    Δύο ιδιαίτερες λεπτομέρειες επί προσωπικού... Το 1985 αγόρασαμε με ένα φίλο τα πρώτα μας κιτ αερομοντέλων, λαστιχοκίνητα της Comet, εγώ το Aeronca K Seaplane, αυτός το Ercoupe... Τα μελετήσαμε ώρες, τα φτιάξαμε (χάλια), δεν πέταξαν (φυσικά...) αλλά έμεινα για πάντα χαραγμένα στο μυαλό... Θα ήθελα κάποτε να το ξαναδοκιμάσω...

    https://outerzone.co.uk/plan_details.asp?ID=133

    Δεύτερη, το Ercoupe σχεδιάστηκε από τον Frank Weick ως ένα  un-spinable αεροπλάνο. Πρώτη του προσπάθεια ήταν το Weick W-1, που το έφτιαξα πριν 2 χρόνια σε μοντέλο free flight CO2... Αν και δεν μοιάζουν καθόλου σε σχήμα, μπορεί κανείς να διακρίνει τα κύρια πρωτοποριακά χαρακτηριστικά που πέρασαν στη σχεδίαση του Ercoupe, όπως τρίκυκλο σύστημα προσγείωσης, διπλό rudder κ.α.



    Όλα κάπου δένουν στο τέλος...

    gkan


    * 20200525_192854.jpg (97.86 KB, 979x734 - εμφανίστηκε 254 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 672


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #57 στις: Παρασκευή, 4 Φεβ 2022, 21:58:51 »

    Το τελικό αποτέλεσμα (μετά από 2 βόλτες στο Κέντρο, 2 παραγγελίες στη Κίνα και τις παραπάνω μετατροπές) πάντως μας ικανοποίησε...


    ’ψογο φιλαράκι!
    Με γελάει το μάτι μου ή ο μεντεσές θέλει πιο στενός; 
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.391



    « Απάντηση #58 στις: Σάββατο, 5 Φεβ 2022, 08:07:57 »

    Καλημέρα,

    Μετά από την συζήτηση για τα rudders, θυμήθηκα όταν είχα δει το αεροπλάνο αυτό για πρώτη φορά στα Γιάννενα (αυτό που είναι τώρα στην Κωπαίδα) ο Γιώργος μου είχε πεί οτι η συγκεκριμένη έκδοση δεν είχε πετάλια για την κίνηση των rudders. Η μίξη ήταν μόνιμη. Μεταγενέστερες εκδόσεις είχαν όμως και υπήρχε και κιτ μετατροπής. Αυτό είναι στοιχείο που ένας καλός (= διαβασμένος) κριτής στατικής μπορεί να ζητήσει να το κάνεις παρουσίαση. Εδώ είναι σημείο που μπορείς να πάρεις extra βαθμούς αν το παρουσιάσεις μόνος σου ότι έχεις λάβει υπόψη σου και αυτή την ιδιαιτερότητα και ακόμα καλύτερα αν η μίξη είναι μηχανική και όχι ηλεκτρονική. Δεν γνωρίζω πως ήταν η κατάσταση στην προσγείωση με πλάγιο άνεμο με αυτή την αρχική διάταξη. Ισως γιαυτό το τροποποίησαν στις μεταγενέστερες εκδόσεις.
    Καταγράφηκε
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.414



    « Απάντηση #59 στις: Σάββατο, 5 Φεβ 2022, 11:12:20 »

    Καλημέρα και από εμένα,

    Αντώνη, στο βίντεο του προηγούμενου μηνύματος μου εξηγεί αρκετά αυτή την ιδιαιτερότητα και τα της μετατροπής.

    Όσο αφορά στη στατική κρίση, μάλλον θα διαφωνήσω μαζί σου, με την έννοια ότι δεν θα έχει ιδιαίτερη επίδραση στην κρίση. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι στο craftsmanship, όπου όμως υπάρχουν πολλά που μετράνε και ένα καλοφτιαγμένο μοντέλο θα είναι αρκετά ψηλά... Στο complexity, δύσκολα...

    Τέλος, με κίνδυνο να μας "μπινελικώσει" ο Έκτορας, ο Γιώργος Π. σωστά βλέπει τους μεντεσέδες... Φυσικά υπάρχουν πάντα οι κατασκευαστικοί λόγοι που πάντα λαμβάνονται υπόψη από τον κατασκευαστή... Αν το δει κριτής πάντως, άντε να χάσει 0,1 βαθμό στην πλαϊνή όψη...

    Καλό ΣΚ...
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 23     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)  |  Κλίμακος (scale) F4C και semi scale (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.251 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.