Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.330 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 00:07:33

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 00:07:33

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Χθες στις 14:50]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304330
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 78
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 32
    Συνολικά: 34
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 19     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3  (Αναγνώστηκε 20653 φορές)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #30 στις: Κυριακή, 16 Ιαν 2022, 21:45:15 »

    Τοποθέτηση του πάνω πετσώματος και των cap-strips στην κάθε ημιπτέρυγα, η οποία ασφαλίστηκε καλά στην επιφάνεια του πάγκου με βάρη για την αποφυγή οποιασδήποτε συστροφής κατά την κόλληση. Συνέχεια με την κόλληση του χείλους προσβολής από μαλακή balsa (χωρίς να σηκώσουμε την πτέρυγα, επίσης για τον παραπάνω λόγο) και γενικό πλανάρισμα πριν το τελικό γυαλοχαρτάρισμα.


    * 20201219_193329.jpg (79.92 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 514 φορές.)

    * 20201219_192549.jpg (59.15 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 506 φορές.)

    * 20201219_192553.jpg (47.24 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 505 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #31 στις: Κυριακή, 16 Ιαν 2022, 21:59:30 »

    Δεδομένου ότι η πτέρυγα είναι αρκετά μεγάλη για να γυαλοχαρταριστεί σωστά και ομοιογενώς το χείλος προσβολής (ώστε η αεροτομή σε κάθε σημείο να είναι απολύτως ίδια), προσφύγαμε στην (απλή) λύση ενός sanding jig - δηλ. ενός οδηγού που θα μας επέτρεπε να τσεκάρουμε τη δουλειά μας κατά τη διάρκεια αφαίρεσης του υλικού. Κόψαμε το προφίλ της αεροτομής από τα σχέδια και το κολλήσαμε πάνω σε κόντρα πλακέ 4mm, το οποίο μετά κόψαμε σε μορφή θηλυκού πατρόν στην κορδέλα.

    Ξεκίνημα τελικού πλαναρίσματος...


    * 20210321_114736.jpg (68.6 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 500 φορές.)

    * 20210321_114755.jpg (34.83 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 476 φορές.)

    * 20210321_115548.jpg (38.82 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 481 φορές.)

    * 20210321_123427.jpg (28.33 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 486 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #32 στις: Κυριακή, 16 Ιαν 2022, 22:02:07 »

    ...πριν το τελικό γυαλοχαρτάρισμα. Εδώ να πούμε ότι ένα μεγάλο sanding bar αποτελεί και αυτό ένα πολύ χρήσιμο βοήθημα για τέτοιες δουλειές! Χρησιμοποιούμε ταινία διπλής όψεως και γυαλόχαρτο σε ρολλό για το sanding bar.


    * 20210321_124111.jpg (65.46 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 487 φορές.)

    * 20210321_124738.jpg (41.68 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 487 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #33 στις: Πέμπτη, 20 Ιαν 2022, 14:56:13 »

    Με τα πετσώματα, τα cap strips των ribs, τα ακροπτερύγια και τα χείλη προσβολής όλα γυαλοχαρταρισμένα, τελειώνουμε τις κυρίως ημιπτέρυγες με την κατασκευή των ailerons, τα οποία ήταν ολομεταλλικά στο πρωτότυπο (δηλ. με μεταλλικό πέτσωμα). Αυτό έρχεται σε αντίθεση με την κυρίως πτέρυγα, η οποία και είχε πάνινη επικάλυψη πάνω από το μεταλλικό σκελετό της.

    Οπότε, εδώ πάμε για "κλειστή" κατασκευή (full πετσώματα πάνω/κάτω) του aileron, η εσωτερική δομή του οποίου όμως είναι σχεδιασμένη από την BUSA ακριβώς όπως στο πραγματικό αεροπλάνο - με τα ribs υπό τις ίδιες χιαστί γωνίες. Δεν ξέρουμε γιατί - αφού δε θα φαίνεται εξωτερικά- όμως μας αρέσει γιατί έτσι αναπαράγουμε τη δομή του full size. Βέβαια, δεν είναι και ότι ποιο εύκολο κατασκευαστικά, διότι οι νομείς/ribs του aileron πρέπει να γυαλοχαρταριστούν υπό γωνία σε 2 επίπεδα ταυτόχρονα για να ταιριάξουν με το σχέδιο. Οι φωτό εξηγούν καλύτερα.

    Εδώ, ένα εργαλείο γωνιομέτρησης και οι δυνατότητες ρύθμισης του τριβείου μας, μας χάρισαν μια καθ'όλα επαναλήψιμη και ελεγχόμενη μέθοδο παραγωγής των ribs πολύ εύκολα και γρήγορα!


    * 20201226_110315.jpg (62.54 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 450 φορές.)

    * 20201226_111812.jpg (57.56 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 435 φορές.)

    * 20201226_111814.jpg (56.41 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 438 φορές.)

    * 20201226_111827.jpg (82.14 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 443 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #34 στις: Πέμπτη, 20 Ιαν 2022, 14:57:31 »

    ...


    * 20201226_111835.jpg (57.13 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 448 φορές.)

    * 20201226_114612.jpg (82.22 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 453 φορές.)

    * 20201226_114617.jpg (46.31 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 444 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #35 στις: Πέμπτη, 20 Ιαν 2022, 17:25:19 »

    Στο σημείο αυτό που έχεις φτάσει την κατασκευή, άρα έχεις λίγο πολύ αξιολογήσει αρκετά από τα ξύλα που είχε το kit, τι θα έλεγες ώς προς την ποιότητα?

    Ηταν σωστή η ξυλεία που βρήκες ή χρειάστηκε να αλλάξεις κάποια κομμάτια είτε γιατί ήταν σκευρωμένα ή ήταν βαριά ή ήταν λάθος grade ή δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να βρήκες?

    Σε ρωτώ γιατί αφενός οι κατασκευαστές kit μοντέλων είναι πλέον πολύ λίγοι και το κυριώτερο μετά τις πρόσφατες φωτιές στον Αμαζόνιο οι φυτείες μπάλσας επαθαν μεγάλες καταστροφές και αυτό δεν ξαναγίνεται από την μία μέρα στην άλλη.
    Καταγράφηκε
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #36 στις: Πέμπτη, 20 Ιαν 2022, 21:09:13 »

    Ευχαριστούμε για την πολύ καλή ερώτηση - η αλήθεια είναι ότι ξεχάσαμε να αναφέρουμε αυτήν την παράμετρο στην αρχή της παρουσίασης.

    Περιμέναμε και εμείς ξυλεία μετρίου επιπέδου, για να είμαστε ειλικρινείς, αλλά ο Αμερικάνος μας εξέπληξε ευχάριστα: όλα τα ξύλα ήταν ολόισια (φύλλα και πηχάκια), η πυκνότητα διαλεγμένη πολύ προσεκτικά ανά δομική λειτουργία και τοποθεσία στο αεροπλάνο (π.χ. τα φύλλα της ουράς ήταν πολύ ελαφριά, ενώ οι δοκίδες για την άτρακτο πιο συμπαγείς/σκληρές) και γενικά η ποιότητα αρκετά άνω του μέσου όρου (π.χ. το λεπτό ply των 0.4mm που χρησιμοποιεί για πέτσωμα της οβάλ ατράκτου είναι από μεγάλη φινλανδική εταιρία που ειδικεύεται σε αυτό). Επίσης, το scrap μηδαμινό - δηλ. τα κομμάτια είναι υπολογισμένα ΑΚΡΙΒΩΣ (εδώ δε σηκώνει και πολλά λάθη).

    Να το πούμε και αλλιώς (για τους πιο παλιούς): εάν κάποιος έχει φτιάξει κίτ της Goldberg, Great Planes/Topflite ή της Marutaka - ε, καμία σχέση!
    Η ποιότητα, κοπή και διαλογή του ξύλου είναι στο επίπεδο των κίτ της Pilot (Ιαπωνία), της Graupner ή άλλων Αμερικάνικων εταιριών όπως η SIG ή η Midwest.

    Συμπερασματικά: ένα πραγματικά προσεγμένο και διαλεγμένο σετ ξυλείας, από εταιρία που κάνει μόνο κίτ - και στο κάτω κάτω τολμάει να έχει στο όνομά της τη λέξη Balsa!  angel
    (Πάλι καλά, γιατί το αντίτιμο ήταν τσουχτερό Huh).
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #37 στις: Πέμπτη, 20 Ιαν 2022, 21:50:00 »

    Μπράβο καλο ακούγεται. Εκεί που βλέπεις κυριως τον σεβασμό του κατασκευαστή προς τον μοντελιστή είναι η ποιότητα της ξυλείας  της επικάλυψης της πτέρυγας (planking).

    Πράγματι η SIG ήταν μακράν η πρώτη εταιρεία σε ποιότητα μπάλσας (στην Αμερική). Είχε η ίδια αγοράσει φυτείες. Τώρα ξαναλειτουργεί αλλά......

    Στην Ευρώπη ο Graupner έκανε κάτι ανάλογο αλλά την καλύτερη ποιότητα την είχε ο Krick.

    Οταν στην ΕΑΑ είχαμε αποθήκη υλικών και κάναμε παραγγελία μπάλσας από την αγγλική Solarbo μπορούσες να προσδιορίσεις και το grade της ξυλείας για πάχη έως 3. Και είχαν φυσικά διαφορά στην τιμή.

    Καλή συνέχεια και στην κατασκευή και στην παρουσίαση.
    Καταγράφηκε
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #38 στις: Σάββατο, 22 Ιαν 2022, 17:50:36 »

    Παλιές καλές εποχές....  Thumbs up

    Συνεχίζουμε με την κατασκευή του ουραίου. Πάμε πάλι από την αρχή με την κοπή των σχεδίων στο μέγεθος, επικόλληση, μέτρηση για επιβεβαίωση συμμετρίας και κάλυψη με τανυσμένο stretch film.
    Εδώ επειδή έχουμε και γωνίες στα χείλη προσβολής, μετρήσαμε προσεκτικά τα σχέδια και περάσαμε τη μέτρηση στο τριβείο για την προετοιμασία των υλικών με τις αρχικές γωνιοκοπές.
    Μερική ώρα αργότερα, είχαμε το stab και το elevator έτοιμα! Εδώ να πούμε ότι το άνω πέτσωμα του stab δεν το κολλήσαμε εν αναμονή τοποθέτησης/ευθυγράμμισης με την άτρακτο και τελικής λύσεως για τον έλεγχο των διπλών rudder και του elevator. (θέλουμε να κάνουμε όλο το ουραίο προσθαφαιρούμενο, με τα servo επάνω του, για λόγους ευκολίας μετακίνησης...)


    * 20210105_120407.jpg (84.19 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 343 φορές.)

    * 20210106_100242.jpg (72.29 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 346 φορές.)

    * 20210106_100510.jpg (69.88 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 344 φορές.)

    * 20210106_172624.jpg (44.32 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 338 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #39 στις: Κυριακή, 30 Ιαν 2022, 19:40:23 »

    Και μιάς και είμαστε στα περί της ουράς, ας δούμε και τα 2 Rudders. Εδώ αρχίζουν τα... δύσκολα, διότι υπάρχουν κατασκευαστικές λεπτομέρειες που είναι πολύ χαρακτηριστικές στο full size και θα κάνουν "μπάμ" στο outiline του μοντέλου. Για παράδειγμα, τα πετσώματα των rudder είναι μεταλλικά και κατασκευάζονται από 2 μισές πλευρές με πρεσσαριστές εκχειλώσεις και πριτσίνωμα. Επίσης, οι μεντεσέδες είναι χαρακτηριστικοί και εμφανέστατοι...

    Αφού ψάξαμε στο internet για close-up φωτογραφία του rudder, την οποία στη συνέχεια καλιμπράραμε διαστατικά (ύψος rudder = 1m) στον υπολογιστή, ξεκινήσαμε τις μετρήσεις...
    Μια βόλτα στην Οδό Αθηνάς μας έδωσε την ευκαιρία να βρούμε μικρά μεντεσεδάκια επιπλοποιείας, τα οποία θα μπορούσαμε να μετατρέψουμε στο σωστό μέγεθος. Η εύρεση, όμως, ξυλόβιδων με ίσιο "μπομπέ" κεφάλι στο σωστό μέγεθος αποδείχτηκε... μάταιη. Ευτυχώς βρήκαμε στην... Κίνα (2 μήνες μέχρι να έρθουν  Ντροπή)

    Επίσης είχαμε την πρόνοια να παραγγείλουμε αρκετό flight skin από Αγγλία (πρίν κλείσουν τα τελωνεία λόγω Brexit), οπότε είχαμε και τη λύση για την προσομείωση των εκχειλώσεων εκφυγής.
    Για την υλοποίηση της ιδέας, όμως, χρειάστηκαν κάποιες μετατροπές: η BUSA δίνει τα skin των Rudder laser cut στο σωστό μες σχήμα (το ελέγξαμε) αλλά σε μέγεθος περιγράμματος που περιέχει την εκχείλωση που θέλαμε να αναπαραστήσουμε. Αναγκαστήκαμε, λοιπόν να μικρύνουμε λίγο το περίγραμμα προκειμένου να τοποθετήσουμε τις εκχειλώσεις από flight skin έτσι ώστε το τελικό μέγεθος να έρχονταν πάλι στις σωστές διαστάσεις.

    Χρησιμοποιήσαμε το dremel για να φτιάξουμε ένα αποστάτη για το μαρκαδοράκι μας προκειμένου να δημιουργήσουμε το σωστό offset για κοπή, ακολουθώντας πάντα με ακρίβεια τις όμορφες καμπύλες του σχεδίου/κομματιών.


    * 20210110_121437.jpg (68.3 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 267 φορές.)

    * 20210110_121446.jpg (55.49 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 282 φορές.)

    * 20210117_104021.jpg (38.75 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 275 φορές.)

    * 20210117_111354.jpg (66.78 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 279 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #40 στις: Κυριακή, 30 Ιαν 2022, 19:43:53 »

    Αφού τα φύλλα κόπηκαν στο σωστό offset, κολλήθηκαν και οι φλοίδες του flightskin στα χείλη εκφυγής και μετά άρχισε η συναρμολόγηση με βάση τα σχέδια.


    * 20210117_174046.jpg (42.17 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 268 φορές.)

    * 20210117_174835.jpg (42.18 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 272 φορές.)

    * 20210117_191515 - Copy.jpg (47.66 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 274 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #41 στις: Κυριακή, 30 Ιαν 2022, 19:48:20 »

    Εδώ να πούμε ότι επειδή αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε τα βιδωτά μεντεσεδάκια με ξυλόβιδες, τοποθετήσαμε μικρά μήκη από πηχάκια hardwood κατά το μήκος του χείλους προσβολής των rudders προκειμένου να πιάσουν τα βιδάκια με ασφάλεια (η BUSA τα δίνει όλα balsa...).


    * 20210117_192527.jpg (69.11 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 270 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #42 στις: Κυριακή, 30 Ιαν 2022, 19:57:37 »

    Ώρα και για λίγη "μεταλλοδουλειά": μετατροπή των μεντεσέδων (κοπή σε scale μέγεθος, τρόχισμα και τελική τοποθέτηση).

    Οι φωτό εξηγούν.


    * 20210420_135155.jpg (34.82 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 273 φορές.)

    * 20210420_135425.jpg (39.74 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 271 φορές.)

    * 20210420_144515.jpg (27.8 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 272 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #43 στις: Κυριακή, 30 Ιαν 2022, 19:59:05 »

    Το τελικό αποτέλεσμα (μετά από 2 βόλτες στο Κέντρο, 2 παραγγελίες στη Κίνα και τις παραπάνω μετατροπές) πάντως μας ικανοποίησε...


    * 20210420_181459.jpg (41.97 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 271 φορές.)

    * 20210420_181518.jpg (71.13 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 275 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #44 στις: Δευτέρα, 31 Ιαν 2022, 17:59:27 »

    βίδες: τα πάντα όλα...

    https://knupfer.info/shop/index.php/holz-pvc-blechschrauben.html

    https://knupfer.info/shop/index.php/versandinformation/
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 19     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)  |  Κλίμακος (scale) F4C και semi scale (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.