Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.908 μηνύματα σε 12.406 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 21 Ιούλ 2024, 07:24:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 21 Ιούλ 2024, 07:24:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 02:44]

    από carapis
    [Χθες στις 22:23]

    από dominicm
    [Χθες στις 10:57]

    [Χθες στις 06:47]

    από frizstyler
    [Παρασκευή, 19 Ιούλ 2024, 15:21:36]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Ιούλ 2024, 18:39:19]

    [Τρίτη, 16 Ιούλ 2024, 14:59:43]

    [Δευτέρα, 15 Ιούλ 2024, 10:03:33]

    [Σάββατο, 13 Ιούλ 2024, 12:47:57]

    από ΗΑWK 100
    [Σάββατο, 13 Ιούλ 2024, 02:26:09]

    από 3DJunk
    [Δευτέρα, 8 Ιούλ 2024, 19:29:10]

    [Τετάρτη, 3 Ιούλ 2024, 22:01:53]

    από Yiannis_S
    [Τετάρτη, 3 Ιούλ 2024, 20:46:22]

    [Τετάρτη, 3 Ιούλ 2024, 17:17:04]

    από eolos30
    [Τετάρτη, 3 Ιούλ 2024, 14:42:54]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304908
    Σύνολο θεμάτων: 12406
    Online σήμερα: 33
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 18
    Συνολικά: 19
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 20     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3  (Αναγνώστηκε 24800 φορές)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.062



    « στις: Σάββατο, 8 Ιαν 2022, 13:33:39 »

    Όχι, δεν είναι ορθογραφικό λάθος - γράφεται Ercoupe (με "Ε") και όχι Aircoupe όπως θα περίμενε κανείς.

    Το όνομα προέρχεται από τα 2 πρώτα γράμματα της Εταιρίας Engineering and Research Corp. (ERCO) που ίδρυσε ο Henry Berliner το 1930 στην Washington των ΗΠΑ με σκοπό την κατασκευή μεταλλικών ελίκων για αεροπλάνα καθώς και άλλες μεταλλικές κατασκευές αεροναυτικής. Ένας ταλαντούχος μηχανικός με το όνομα Fred Weick μεταπήδησε στην ERCO το 1936 ως αρχι-σχεδιαστής, μετά από μια καλή καριέρα στην τότε NACA προκειμένου να προχωρήσει παρακάτω με τα σχέδια ενός ασφαλούς αεροσκάφους που είχε ήδη αρχίσει να αναπτύσσει εκεί.

    Τί σημαίνε "ασφαλές"; Κατά τον Wick ένα ασφαλές αεροσκάφος θα έπρεπε να έχει μεταξύ άλλων:
    - Τρίκυκλο σύστημα προσγείωσης για εύκολη απογείωση και προσγείωση.
    - Μεγάλη ευστάθεια κατά την πρόνευση και κλίση προκειμένου να μην υπάρχει περίπτωση απώλειας στήριξης και περιδίνησης.
    - Σύστημα ελέγχου 2 μόνον αξόνων (πρόνευση/κλίση) για ευκολία χειρισμού.

    Στην ERCO δόθηκε στον Wick η δυνατότητα να βελτιστοποιήσει ελεύθερα τα αρχικά του concept και το ERCO 310, ο προπομπός του Ercoupe, έκανε την πρώτη του πτήση τον Οκτώβριο του 1937. Το 310 ήταν ένα πρωτοποριακό αεροπλάνο με όλες τις παραπάνω σχεδιαστικές καινοτομίες, συμπεριλαμβανομένης και μια μεγάλης καλύπτρας που προσέδιδε εξαιρετική ορατότητα (αρκετά χρόνια πρίν τα bubble canopies γίνουν... "μόδα"). Ο κινητήρας ήταν ένας Continental των 65 ίππων, ενώ δεν... υπήρχαν καθόλου ποδοστήρια για το rudder - οι άξονες ελέγχου κλίσης και διεύθυνσης καθώς και ο ριναίος τροχός ήταν μηχανικά συνδεδεμένοι σε μόνιμη "μίξη" καθιστώντας έτσι το "τιμόνι" και τη μανέτα του γκαζιού ως τα μοναδικά 2 μέσα (απλούστατου) χειρισμού. Κάτι σα HOTAS του '30. Μέχρι και η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ (CAA) δέχθηκε να εκδώσει "ελαφρύτερες" άδειες για το αεροσκάφος μιας και αυτό ήταν απλούστερο από οτιδήποτε πετούσε τότε. Μάλιστα, προχώρησε να χαρακτηρίσει το Ercoupe, όπως σύντομα μετονομάστηκε το 310, ώς "χαρακτηριστικά ανίκανο για περιδίνηση"!

    Το Ercoupe ξεκίνησε να διατίθεται στην αγορά των αεροσκαφών αναψυχής το 1940 - ακριβώς όταν ξέσπασε ο 2ος ΠΠ.
    Οι πραγματικές όμως πωλήσεις ξεκίνησαν τελικά στη μεταπολεμική περίοδο. Παρ' όλο που η σχεδίαση ήταν τότε 10ετίας, εντούτοις οι καινοτομίες του αεροπλάνου θεωρούνταν ακόμα σύγχρονες και έτσι, με χιλιάδες άντρες και γυναίκες να έχουν εκπαιδευτεί ως χειριστές στον Πόλεμο, η αγορά των αεροσκαφών αναψυχής αναθερμάνθηκε γρήγορα.

    Μάλιστα, το Ercoupe προωθήθηκε και από... πολυκαταστήματα ως ένα απλό και ασφαλές μέσο μεταφοράς και αναψυχής!


    * Ercoupe Advertisement.jpg (52.52 KB, 631x300 - εμφανίστηκε 562 φορές.)

    * Ercoupe in Mall.jpg (79.37 KB, 864x556 - εμφανίστηκε 540 φορές.)

    * Ercoupe in Mall_2.jpg (69.42 KB, 864x545 - εμφανίστηκε 552 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 8 Ιαν 2022, 14:04:00 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.062



    « Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 8 Ιαν 2022, 14:01:29 »

    Η απόφαση να ασχοληθούμε με κάτι λίγο πιο scale ήρθε μετά από τις επίμονες παραινέσεις αρκετών φίλων συμμοντελιστών καθώς και η εξάντληση των προκλήσεων της F4-GR/ARF κατηγορίας στην οποία λαμβάνουμε μέρος εδώ και κάποια χρόνια.
    Τελικά ενδώσαμε και ψάξαμε να βρούμε τί... θα φτιάξουμε.

    Αποφασίσαμε να χτίσουμε κάτι από κίτ, μιας και ο χρόνος δεν επαρκεί για σχεδίαση, και το Ercoupe από τη Balsa USA φάνηκε να καλύπτει όλες τις προδιαγραφές που είχαμε θέσει: απλή κατασκευή, μεγάλο μέγεθος, εύκολες και δοκιμασμένες πτητικές επιδόσεις, τρίκυκλο σύστημα και ικανοποιητική αισθητική.

    Για αυτό το τελευταίο, περί ορέξεως.... κολοκυθόπιτα! Ομολογούμε ότι ποτέ δε μας άρεσε αισθητικά το συγκεκριμένο αεροπλάνο και απορούσαμε πως μια μεγάλη στο χώρο εταιρία όπως η BUSA αποφάσισε να το βγάλει σε τόσο μεγάλο (και ακριβό) κίτ.

    Ψάχνοντας, όμως, έρχεται η όρεξη. Είδαμε ότι η BUSA προωθούσε το μεταγενέστερο μοντέλο (415D) με φουσκωμένη/μοντέρνα καλύπτρα και ένα βαρετό διάκοσμο που δεν έδινε αξία στις γραμμές του αεροπλάνου και δεν αντανακλούσε τη νοσταλγική αισθητική του μεσοπολέμου. Βρήκαμε αναρίθμητες φωτό στο Internet από το cult following που έχει το Ercoupe στη Διεθνή κοινότητα και συνειδητοποιήσαμε ότι η σωστή επιλογή πρωτοτύπου και προγενέστερου μοντέλου (415C) θα μας έδινε αυτό που ψάχναμε, καθώς οι γραμμές του αεροπλάνου είναι τελικά πιο ενδιαφέρουσες από αυτές που το (ανύπαρκτο) marketing της Balsa USA επέλεξε να δείχνει (βλ. διαφορά στις παρακάτω φωτό).

    Θα μιλήσουμε όμως παρακάτω για την επιλογή του πρωτοτύπου. Για τώρα θα επικεντρωθούμε στην κατασκευή.


    * balsa-usa-ercoupe-kit.jpg (79.48 KB, 631x733 - εμφανίστηκε 544 φορές.)

    * Erco_415CD_Ercoupe_N3330H.jpg (52.64 KB, 800x310 - εμφανίστηκε 548 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 8 Ιαν 2022, 17:35:31 »

    ...και ένα Ercoupe 415C με ελληνικό registration.

    Φωτογραφημένο τον Σεπτέμβριο του 2006 στο υπόστεγο του Γιώργου Παπαδόπολου (Κωπαΐδα)

    Περισσότερα στοιχεία εδώ: https://www.airpics.net/photo/SX-NAI-Ercoupe-415C-Private/8357

    Καλή συνέχεια με την κατασκευή Έκτορα.


    * ercoupe1.jpg (226.84 KB, 800x533 - εμφανίστηκε 358 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 11 Ιαν 2022, 14:28:10 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.062



    « Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 9 Ιαν 2022, 15:56:38 »

    Ευχαριστούμε Ευάγγελε, το αεροπλάνο έχει διεθνές κίνημα και η ύπαρξη ενός Ελληνικού είναι μια ευχάριστη έκπληξη!

    Ξεκινάμε λοιπόν το... Μαραθώνιο thread.

    Το kit έφτασε στο εργαστήριό μας σε 3(!) μετρίου μεγέθους κουτιά, αλώβητο και σε καλή κατάσταση - αφού όμως πρώτα άφησε αρκετά... χαμόγελα σε διάφορες Ευρωπαϊκές τελωνειακές υπηρεσίες Δάκρυ . Το κυρίως κουτί περιείχε όλη την ξυλεία (ένα μικρό δασάκι), ενώ το cowl, τα εξαρτήματα του συστήματος προσγείωσης, το αλεξινέμιο και διάφορα άλλα μικρά και vac formed πλαστικά κομμάτια ήταν προσεκτικά πακεταρισμένα στο δεύτερο μεγάλο κουτί. Το τρίτο είχε το.. σέτ σχεδίων/οδηγιών (8 μεγάλα φύλλα).

    Ξεκινήσαμε με... RTFM (δηλ. να διαβάσουμε το βιβλίο οδηγιών) προκειμένου να καταλάβουμε τί μας περιμένει. Και βέβαια, αντιμετωπίσαμε από την πρώτη κιόλας σελίδα την πρόκληση του... βιτσιόζικου Αμερικάνικου συστήματος - το οποίο θεωρεί φυσιολογικό να μπορεί κανείς να ξεχωρίσει τη φύλο balsa των 3/16" από εκείνο των 5/8". Ά, και εκείνο των 3/32" από αυτό των 7/64". Χωρίς βέβαια να του ξεφύγει το πηχάκι των 3/8" x 1/4".

    Αφού πήραμε μερικά Depon για τον πονοκέφαλο, ξεκινήσαμε να κάνουμε λίστα υλικών στον υπολογιστή, συμπεριλαμβανομένων και μετατροπών σε μετρικό σύστημα (το οποίο και χρησιμοποιούν τα παχύμετρά μας). Κολλήσαμε και μερικά από τα σχέδια στον τοίχο για να αρχίσουμε να καταλαβαίνουμε που πήγαινε τί. Μετά από (2!) απογεύματα δουλειάς, είχαμε ξεχωρίσει όλα τα υλικά, τσεκάρει ότι ήταν όλα εκεί και σημειώσει επάνω τους τις διαστάσεις τους (σε ίντσες πάντα, για να μπορούμε να ακολουθούμε τις οδηγίες) και τοποθεσία στο αεροσκάφος.

    Εδώ να πούμε ότι ο χρόνος οργάνωσης επενδύει κανείς στην αρχή γλυτώνει (με το παραπάνω) ατελείωτο ψάξιμο μέσα σε ένα βουνό από "σπασόξυλα" (και όποια λάθη) κατά τη διάρκεια της κατασκευής!


    * 20201102_181221.jpg (81.78 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 472 φορές.)

    * 20201108_205822.jpg (80.3 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 471 φορές.)

    * 20201108_215126.jpg (82.26 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 471 φορές.)

    * 20201108_215131.jpg (71.02 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 478 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.062



    « Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 9 Ιαν 2022, 15:59:07 »

    Τα κουτιά τα είχαν όλα, δεν έλειπε τίποτα!

    Άντε και σε καλή μεριά!  Στριφογύρισμα ματιών


    * 20201109_221243.jpg (88.32 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 471 φορές.)

    * 20201109_223707.jpg (84.27 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 469 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.062



    « Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 9 Ιαν 2022, 16:13:40 »

    Το κίτ είναι "ημι-κλασσικού" τύπου με ένα μίγμα από πηχάκια, φύλλα και κάποια laser cut κομμάτια (νομείς, ribs, κλπ). Δεν είναι δηλαδή full laser cut με interlocking λογική όπως τα ARF μαζικής παραγωγής (και κάποια άλλα κίτ) ώστε να το συναρμολογήσει κανείς και απλά να "τσιμπήσει" με κόλλα και όλα να "κλειδώσουν" αυτόματα ίσια. Θα χρειαστεί λοιπόν μια απολύτως ίσια και οριζόντια επιφάνεια με δυνατότητα υποδοχής πινέζων για την κατασκευή.

    Εδώ να πούμε ότι οι πάγκοι μας είχαν σκληρό υλικό (δε μπαίνει πινέζα με τίποτα), οπότε έπρεπε πρώτα να βρούμε μια επιφάνεια ιδανική για καρφίτσωμα. Ο καλός φίλος Νίκος Βουλουμάνος μας συμβούλεψε να βρούμε κόντρα πλακέ οκουμέ, το οποίο είναι μαλακό και οικονομικό. Μια βόλτα στο τοπικό ξυλεμπορικό έλυσε άμεσα το πρόβλημα. Ευχαριστούμε Νίκο!

    Πρίν τοποθετήσουμε την προσωρινή αυτή επιφάνεια εργασίας διπλο-τσέκαραμε και τους πάγκους με ένα laser για οριζοντίωση (το επίπεδο αναφοράς να είναι στις 0 μοίρες, βοηθώντας έτσι σε μετρήσεις ευθυγράμμισης αργότερα) και τυχόν στρεβλώσεις.

    Όλα καλά και... ξεκινάμε!


    * 20201104_075941.jpg (87.54 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 468 φορές.)

    * 20201104_081353.jpg (56.38 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 473 φορές.)

    * 20201107_072539.jpg (50.49 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 466 φορές.)

    * 20201104_082019.jpg (77.35 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 471 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.062



    « Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 9 Ιαν 2022, 16:22:37 »

    Η κατασκευή ξεκινά με το κεντρικό τμήμα της πτέρυγας το οποίο είναι και το βασικό δομικό σημείο του αεροπλάνου, καθώς φέρει και το κυρίως σύστημα προσγείωσης.
    Επειδή πάνω σε αυτό θα στηριχθεί και η βασική δομή της ατράκτου αργότερα, δώσαμε εξαρχής μεγάλη προσοχή στην ευθυγράμμιση και συμμετρία της υπο-κατασκευής αυτής, όπως και επίσης στην κόλληση (φρέσκια αργή epoxy) και συγκράτηση.

    Πρώτα κόψαμε το σχέδιο και το κολλήσαμε με χαρτοταινία πάνω στην επιφάνεια. Προμηθευτήκαμε λεπτό stretch φιλμ συσκευασίας για να προστατεύσουμε τα σχέδιο από τις κόλλες (ευχαριστούμε τον Παντελή για το tip!). Το τανύσαμε επίσης με χαρτοταινίες , πετυχαίνοντας μια απολύτως λεία αντι-κολλητική επιφάνεια.

    Ξεκινάμε με της κατασκευή των wing tubes, τετράγωνης διατομής, μέσα στους οποίους μπαίνουν προφίλ αλουμινίου 1"x1". Η εφαρμογή πρέπει να είναι τέλεια ώστε να μην υπάρχουν καθόλου τζόγοι! Για το λόγο αυτό, τους χτίζουμε πάνω στο προφίλ. Χρησιμοποιήσαμε λαδόκολλα για να αποφύγουμε την κόλληση μεταξύ του αλουμινοσωλήνα και των κόντρα πλακέ.


    * 20201109_230949.jpg (80.26 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 472 φορές.)

    * 20201110_183528.jpg (26.46 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 470 φορές.)

    * 20201110_183538.jpg (84.82 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 472 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.062



    « Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 9 Ιαν 2022, 16:39:52 »

    Προχωρήσαμε, επιβεβαιώνοντας (πάντα!) τη συμμετρία του σχεδίου πριν ξεκινήσουμε τις διάφορες κολλήσεις.
    Το επόμενο κομμάτι είναι το spar joiner, πάνω στο οποίο θα κολληθούν τα wing tubes. Εδώ θα πρέπει η εφαρμογή των spar πάνω στο joiner να είναι απόλυτη, χωρίς κανένα διάκενο έτσι ώστε οι δυνάμεις της προσγείωσης να μοιράζονται σε όλη την κατασκευή. Μετρήθηκαν οι γωνίες κοπής πολύ προσεκτικά και οι ανάλογες φαλτσοκοπές έγιναν σε μίνι δισκοπρίονο.


    * 20201110_201256.jpg (41.57 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 465 φορές.)

    * 20201112_184356.jpg (36.45 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 456 φορές.)

    * 20201112_190141.jpg (38.45 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 462 φορές.)

    * 20201112_191159.jpg (54.46 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 467 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 9 Ιαν 2022, 17:01:41 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.062



    « Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 9 Ιαν 2022, 17:04:42 »

    Ενισχύθηκαν οι ενώσεις μεταξύ των spars και του spar joiner με μικρά gussets.
    Σημαδεύτηκαν και οι τρύπες για την τοποθέτηση των κυρίως σκελών, πάντα διπλομετρώντας τις αποστάσεις και την ευθυγράμμιση.


    * 20201114_075300.jpg (34.37 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 464 φορές.)

    * 20201114_075257.jpg (65.57 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 467 φορές.)

    * 20201114_081834.jpg (60.89 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 464 φορές.)

    * 20201114_081644.jpg (36.03 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 461 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.062



    « Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 9 Ιαν 2022, 17:15:09 »

    Τα wingtubes κολλούνται ανάμεσα στα spar και περνάνε ανάμεσα από τα πρώτα ribs που είναι φτιαγμένα από ply.
    Οπότε, γυρνάμε την κατασκευή στο οριζόντιο επίπεδο, και αφού κλειδώσουμε τις καθετότητες, ξεκινάμε τις κολλήσεις.

    Εδώ να πούμε ότι τα σακκουλάκια που χρησιμοποιούμε για βαρύδια έχουν μέσα περίπου 3kg σκάγια (το μικρότερο νούμερο, Νο.9 έαν θυμόμαστε καλά). Ιδιαίτερα χρήσιμο βοήθημα!

    Όπως πάντα, ελέγχουμε την ευθυγράμμιση/καθετότητα της όλης υποκατασκευής για να είμαστε σίγουροι ότι όλα τα υπόλοιπα που θα βασιστούν επάνω της (ημι-πτέρυγες/άτρακτος) θα είναι σε ορθές γωνίες.


    * 20201114_091604.jpg (81.09 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 461 φορές.)

    * 20201114_110431.jpg (73.22 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 463 φορές.)

    * 20201114_135403.jpg (75.54 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 460 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.062



    « Απάντηση #10 στις: Κυριακή, 9 Ιαν 2022, 17:21:39 »

    Όλα καλά, και προχωράμε στο πέτσωμα. Χρησιμοποιούμε μικρή ράσπα για να φέρουμε το προφίλ των sub-spar να ταιριάζει με τα ribs, κόβουμε τα φύλλα balsa ακριβώς στο μέγεθος των σχεδίων και κολλάμε χρησιμοποιώντας βάρη.


    * 20201114_205507.jpg (66.25 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 457 φορές.)

    * 20201114_180755.jpg (23.62 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 466 φορές.)

    * 20201114_213113.jpg (76.73 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 462 φορές.)

    * 20201115_005531.jpg (75.77 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 463 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    CMarkop
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.213



    « Απάντηση #11 στις: Κυριακή, 9 Ιαν 2022, 17:31:40 »

    Ομορφιές  Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    μοντελισμός = κατασκευή._
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.967


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #12 στις: Κυριακή, 9 Ιαν 2022, 18:55:26 »

    Αβε Εκτορα, οι φυλακισμένοι σε χαιρετούν !!!
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.389



    « Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 9 Ιαν 2022, 19:43:09 »

    Καλή Χρονιά και καλή συνέχεια στο project.

    Βλέποντας τις φωτογραφίες από το kit και τα περιεχόμενα του φαντάζομαι ότι είναι με τέτοιο τρόπο συσκευασμένο που από την στιγμή που το ανοίξεις και αραδιάσεις το περιεχόμενο πλεον είναι αδύνατον να τα ξαναβάλεις όλα στο κουτί και να κλείσει. Κάνω λάθος?   Grin Grin

    Από scale documentation πως τα πάς? Θα είναι για την F4C ή την F4H?

    Μπράβο!!
    Καταγράφηκε
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.062



    « Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 9 Ιαν 2022, 20:53:57 »

    Ευχαριστούμε που παρακολουθείτε το thread.

    Βεβαίως, η κατασκευή δεν αναμένεται να είναι.. "μουσειακού" επιπέδου όπως οι πρόσφατες των Αργύρη και Κώστα, οπότε η ποινή φυλάκισης θα είναι αρκετά light.

    Το πακετάρισμα της ξυλείας είναι πράγματι ένας γρίφος που για να λυθεί μάλλον θα πάρει περισσότερο χρόνο από το χτίσιμο του μοντέλου. Γι' αυτό και άμα βγει από το κουτί, η κατασκευή είναι... μονόδρομος!  police

    Το θέμα έχει ήδη επιλεγεί και υπάρχει και αρκετό documentation που τελικά μας ήρθε κάπως αναπάντεχα - θα πούμε την ιστορία λίγο παρακάτω.
     
    Όσον αφορά την κατηγορία, είμαστε της λογικής ότι πρέπει πρώτα να μάθουμε να περπατάμε (Η) πρίν πετάξουμε (C). Βέβαια, μιάς και θα ξοδέψουμε αρκετές 100-άδες ώρες για την κατασκευή, δε βλέπουμε γιατί να μην προχωρήσουμε και λίγο παραπάνω στις λεπτομέρειες - βάρους επιτρέποντος πάντα..
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 20     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)  |  Κλίμακος (scale) F4C και semi scale (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.