Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.410 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 30 Απρ 2024, 21:15:29

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 30 Απρ 2024, 21:15:29

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:15]

    από geoli
    [Χθες στις 20:29]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 20:12]

    από jnkmilos
    [Χθες στις 00:26]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304410
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 38
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 5
    Επισκέπτες: 25
    Συνολικά: 30
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: sanyo eneloop  (Αναγνώστηκε 22360 φορές)
    bouzx6r
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 82


    « Απάντηση #60 στις: Παρασκευή, 6 Αύγ 2021, 10:51:33 »

     Καλημέρα

    Εστω ότι έχουμε ένα μοτέρ ηλεκτρικό με την σωστή έλικα και το τροφοδοτούμε με 11Volts και τραβάει π.χ. 30Α.
    Εστω τώρα ότι το τροφοδοτούμε με 14 Volts. Τι θα δούμε στην ένταση; Θα μείνει η ίδια΄ή θα αυξηθεί;

      Η ένταση θα αυξηθεί
      Θα αυξηθούν και οι στροφές και κατ' επέκταση η ταχύτητα
      Οπότε άμα θέλουμε να "πετάμε" σε φαινομενικά χαλαρές συνθήκες, όπως πριν, τότε μειώνουμε το γκάζι και κατ' επέκταση θα μειωθεί και η κατανάλωση.

      Αναφορικά με την συμπάθειά μου, τα μούλτι buck2, έχω καταλάβει ότι για ίδιο βάρος που θες να διαχειριστείς είναι ίδια η ισχύς (W) ασχέτως την τάση.
      Δλδ αν έχουμε ένα μούλτι να αιωρείται με 3σελη και του βάλουμε μια 4σελη και διατηρήσουμε ίδιο το βάρος, το τονίζω, τότε η ισχύς θα είναι σχεδόν ίδια και κατ' επέκταση τα Αμπέρ θα μειωθούν

      Οπότε, με την ίδια λογική θα έχουμε κάτι αντίστοιχο και για την διαχείριση βάρους/ενέργειας από τα σέρβο. Τουλάχιστον αυτό πίστευα και εγώ!!!!!

      Αυτό που συμβαίνει με τα σέρβο είναι κάτι διαφορετικό, και ίσως έχει να κάνει με το εσωτερικό κύκλωμα διαχείρισης. Δεν ξέρω!!!!
      Βάζοντας στον πάγκο ένα σέρβο είχε ενδιαφέρον το τι έδειξαν οι μετρήσεις με ίδιο βάρος και διαφορετικές τάσεις (τώρα που βρήκα βολτοαμπερόμετρα...)
      Έχουμε λοιπόν
      Το σέρβο για τις δοκιμές ήταν το FUTABA S148
      Με 4.6ν η κατανάλωση ήταν 210mA
      Με 6ν   η κατανάλωση ήταν 270mA
    Στα μουλτι πχ με μετρό σύγκρισης ισχυ στην αιώρηση, με την μεγαλυτερη μπαταρια ΕΣΥ ρυθμιζεις την τάση και έχεις παλι την ίδια ισχυ. Τα σερβο όμως τραβάνε ο, τι τους δώσεις και γυρνάνε πιο γρήγορα με μεγαλύτερη ταση, σε αντίθεση με τα μοτέρ στο μουλτι όπου εμείς είμαστε ο "ρυθμιστής" και ουσιαστικά χαμηλωνουμε την τάση αν μπορουμε να το πουμε έτσι με το στικ του γκαζιου. Με μεγαλυτερη μπαταρία (περισσοτερα βολτ) αν είχαμε το στικ στην ίδια θέση θα είχαμε περισσοτερη έλξη/ωση περισσοτερη ισχυ.
    W=AV
    Αυτό καταλαβαίνω εγώ. Εκαψα βέβαια κ μερικά εγκεφαλικά κυτταρα για να αποκωδικοποιησω στην πραξη τον τυπο.
    Καταγράφηκε
    bouzx6r
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 82


    « Απάντηση #61 στις: Παρασκευή, 6 Αύγ 2021, 11:23:06 »

    Το θεμα ειναι γιατι ανεβαίνουν τα αμπερ. Ανεβαίνουν επειδή μπορούν... Χαχαχαχαχαχαχα
    Μάλλον το κυκλωμα στα σερβο αποκωδικοποιει την παραπανω τάση σαν να ανεβάζουμε περισσοτερο το στικ του γκαζιου.
    Καταγράφηκε
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #62 στις: Παρασκευή, 6 Αύγ 2021, 21:06:07 »

    Στα μουλτι πχ με μετρό σύγκρισης ισχυ στην αιώρηση, με την μεγαλυτερη μπαταρια ΕΣΥ ρυθμιζεις την τάση και έχεις παλι την ίδια ισχυ. Τα σερβο όμως τραβάνε ο, τι τους δώσεις και γυρνάνε πιο γρήγορα με μεγαλύτερη ταση, σε αντίθεση με τα μοτέρ στο μουλτι όπου εμείς είμαστε ο "ρυθμιστής" και ουσιαστικά χαμηλωνουμε την τάση αν μπορουμε να το πουμε έτσι με το στικ του γκαζιου. Με μεγαλυτερη μπαταρία (περισσοτερα βολτ) αν είχαμε το στικ στην ίδια θέση θα είχαμε περισσοτερη έλξη/ωση περισσοτερη ισχυ.
    W=AV
    Αυτό καταλαβαίνω εγώ. Εκαψα βέβαια κ μερικά εγκεφαλικά κυτταρα για να αποκωδικοποιησω στην πραξη τον τυπο.

    Το θεμα ειναι γιατι ανεβαίνουν τα αμπερ. Ανεβαίνουν επειδή μπορούν... Χαχαχαχαχαχαχα
    Μάλλον το κυκλωμα στα σερβο αποκωδικοποιει την παραπανω τάση σαν να ανεβάζουμε περισσοτερο το στικ του γκαζιου.

      Λοιπόν έβγαλα ένα συμπέρασμα για το πως ίσως έχουν τα πράγματα.

      Στο μούλτι όταν π.χ. το έχεις σε αιώρηση τα μοτέρ έχουν μια συνεχόμενη κίνηση και μια συνεχόμενη ροή ρεύματος χωρίς πολλές διακυμάνσεις

      Στα σέρβο, το κύκλωμά τους είναι ένας αυτοματισμός ο οποίος ελέγχει, πάλι ESC το οποίο έχει την δυνατότητα να κινήσει το μοτερ του και προς τις δύο φορές περιστροφής. Οι συνθήκες λειτουργίας λοιπόν του μοτέρ είναι ακραίες όπου πρέπει να λειτουργήσει σε κατάσταση ακινησίας (υψηλό ρεύμα) αλλά και απότομης εναλλαγής της φοράς περιστροφής (πιο υψηλό ρεύμα) οπότε αυτό ίσως δικαιολογεί την ίδια ή και υψηλότερη κατανάλωση με μεγαλύτερη τάση
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 317



    « Απάντηση #63 στις: Παρασκευή, 6 Αύγ 2021, 21:27:49 »

     Καλημέρα

    Εστω ότι έχουμε ένα μοτέρ ηλεκτρικό με την σωστή έλικα και το τροφοδοτούμε με 11Volts και τραβάει π.χ. 30Α.
    Εστω τώρα ότι το τροφοδοτούμε με 14 Volts. Τι θα δούμε στην ένταση; Θα μείνει η ίδια΄ή θα αυξηθεί;

      Η ένταση θα αυξηθεί
      Θα αυξηθούν και οι στροφές και κατ' επέκταση η ταχύτητα
      Οπότε άμα θέλουμε να "πετάμε" σε φαινομενικά χαλαρές συνθήκες, όπως πριν, τότε μειώνουμε το γκάζι και κατ' επέκταση θα μειωθεί και η κατανάλωση.

      Αναφορικά με την συμπάθειά μου, τα μούλτι buck2, έχω καταλάβει ότι για ίδιο βάρος που θες να διαχειριστείς είναι ίδια η ισχύς (W) ασχέτως την τάση.
      Δλδ αν έχουμε ένα μούλτι να αιωρείται με 3σελη και του βάλουμε μια 4σελη και διατηρήσουμε ίδιο το βάρος, το τονίζω, τότε η ισχύς θα είναι σχεδόν ίδια και κατ' επέκταση τα Αμπέρ θα μειωθούν

      Οπότε, με την ίδια λογική θα έχουμε κάτι αντίστοιχο και για την διαχείριση βάρους/ενέργειας από τα σέρβο. Τουλάχιστον αυτό πίστευα και εγώ!!!!!

      Αυτό που συμβαίνει με τα σέρβο είναι κάτι διαφορετικό, και ίσως έχει να κάνει με το εσωτερικό κύκλωμα διαχείρισης. Δεν ξέρω!!!!
    Παράθεση
     Βάζοντας στον πάγκο ένα σέρβο είχε ενδιαφέρον το τι έδειξαν οι μετρήσεις με ίδιο βάρος και διαφορετικές τάσεις (τώρα που βρήκα βολτοαμπερόμετρα...)
      Έχουμε λοιπόν
      Το σέρβο για τις δοκιμές ήταν το FUTABA S148
    .
    ενδιαφερον, ωραιο πειραμα, με 6αρι ταση εχουμε περισσοτερο ρευμα,να πουμε οτι το οργανακι μετραει  στιγμιαιο(burst) ρευμα , ποσο τραβαει  το σερβομοτορι,  οχι καταναλωση ενεργειας(mAh)

    με τον μετρητη καταναλωσης ενεργειας στο πειραμα  μετρησα ποση  καταναλωση ειχα, αυτο που μας δινει η δεη π.χ. στο λογαριασμο το 4μηνο σε kwh


    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 317



    « Απάντηση #64 στις: Παρασκευή, 6 Αύγ 2021, 21:30:12 »

    Εστω ότι έχουμε ένα μοτέρ ηλεκτρικό με την σωστή έλικα και το τροφοδοτούμε με 11Volts και τραβάει π.χ. 30Α.
    Εστω τώρα ότι το τροφοδοτούμε με 14 Volts. Τι θα δούμε στην ένταση; Θα μείνει η ίδια΄ή θα αυξηθεί;



    εξαρταται τις συνθηκες εαν δωσουμε γκαζι  με τα 14V θα αυξηθουν οι στροφες και
     θα αυξηθει και  η ενταση
    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #65 στις: Παρασκευή, 6 Αύγ 2021, 23:47:31 »

    Παράθεση
    .
    ενδιαφερον, ωραιο πειραμα, με 6αρι ταση εχουμε περισσοτερο ρευμα,να πουμε οτι το οργανακι μετραει  στιγμιαιο(burst) ρευμα , ποσο τραβαει  το σερβομοτορι,  οχι καταναλωση ενεργειας(mAh)

      Το οργανάκι που χρησιμοποιώ μετράει ενεργή τιμή ρεύματος (RMS) και όχι στιγμιαίο. Η μέτρηση που έκανα ήταν με βάρος πάνω στην άκρη του μπράτσου του σέρβο και χωρίς να πειράζω το servotester. Η διάταξη ήταν όπως περίπου στην φωτό που παραθέτω, με μόνη διαφορά ότι το μπράτσο το είχα σε οριζόντια θέση. Αν θα διατηρούσα το πείραμα για 10 λεπτά η κατανάλωση ενέργειας θα ήταν 45mAh


    Παράθεση
    με τον μετρητη καταναλωσης ενεργειας στο πειραμα  μετρησα ποση  καταναλωση ειχα, αυτο που μας δινει η δεη π.χ. στο λογαριασμο το 4μηνο σε kwh

      Δλδ είχες βάλει αναλυτή ενέργειας επάνω στο Escapade. Εγώ βασικά νόμιζα ότι έκανες την μέτρηση υπολογίζοντας πόσο πήρε η μπαταρία με την φόρτιση


    * maxresdefault.jpg (72.67 KB, 1280x720 - εμφανίστηκε 932 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 317



    « Απάντηση #66 στις: Παρασκευή, 13 Αύγ 2021, 18:25:40 »

    Με την καταναλωση εννοουμε την ενεργεια που απορροφουν τα σερβο , αυτο μετρησα στην μπαταρια  συνολικα ηταν 280mah
    ετσι βλεπουμε και την καταναλωση του καθενα χωριστα  280mah/ αριθμος σερβο

    280mah/5  56mah




    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #67 στις: Παρασκευή, 13 Αύγ 2021, 20:14:11 »

    Με την καταναλωση εννοουμε την ενεργεια που απορροφουν τα σερβο , αυτο μετρησα στην μπαταρια  συνολικα ηταν 280mah
    ετσι βλεπουμε και την καταναλωση του καθενα χωριστα  280mah/ αριθμος σερβο
    280mah/5  56mah

    Ο συλλογισμός σου είναι θεωρητικός. Σαν μέσος όρος δεκτός.
    Ακόμα και αν τα 5 σέρβο είναι ακριβώς τα ίδια, δεν τα κινείς ούτε με την ίδια συχνότητα, ούτε με την ίδια διαδρομή, και δεν είναι επιφορτισμένα να κινούν τα ίδια πηδάλια με ίδιες αντιστάσεις.

    Οσο για τα πειράματα στον πάγκο, που διάβασα αλλού, αλλιώς αντιδρούν τα σέρβο όση ωρα στρέφουν το κεφάλι τους με το φορτίο, και αλλιώς όταν το έχουν ήδη στρέψει σε μία ακραία θέση και εξακολουθούν ακινητοποιημένα να αντισταθμίζουν το φορτίο.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #68 στις: Σάββατο, 14 Αύγ 2021, 01:41:57 »

    Με την καταναλωση εννοουμε την ενεργεια που απορροφουν τα σερβο , αυτο μετρησα στην μπαταρια  συνολικα ηταν 280mah
    ετσι βλεπουμε και την καταναλωση του καθενα χωριστα  280mah/ αριθμος σερβο

    280mah/5  56mah

      Καλησπέρα

      Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος; Δλδ την μέτρηση, πως την έκανες τελικά και με τι όργανο;
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 317



    « Απάντηση #69 στις: Κυριακή, 5 Μάρ 2023, 14:12:45 »

     

    Ψαχνω λαμακια για να ενωσω 5 μπαταριες Eneloop σε σειρα, , το συνολικο βολτατζ προκυπτει απο το αθροισμα των επιμερους βολτατζ, οπως επισης και εναν ακροδεκτη ρευματοις Futaba J  και plastic wrap?
    Καποια ιδεα???
    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    bouzx6r
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 82


    « Απάντηση #70 στις: Τρίτη, 7 Μάρ 2023, 21:39:32 »



    Ψαχνω λαμακια για να ενωσω 5 μπαταριες Eneloop σε σειρα, , το συνολικο βολτατζ προκυπτει απο το αθροισμα των επιμερους βολτατζ, οπως επισης και εναν ακροδεκτη ρευματοις Futaba J  και plastic wrap?
    Καποια ιδεα???
    https://www.skroutz.gr/search?keyphrase=nickel+strip
    Καταγράφηκε
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 317



    « Απάντηση #71 στις: Κυριακή, 12 Μάρ 2023, 16:01:55 »

     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 317



    « Απάντηση #72 στις: Παρασκευή, 18 Αύγ 2023, 16:11:40 »

    Παιδες καλησπερες απο Βορεια Ελλαδα, σε δεκτη  εαν βαλω 2 μπαταριες π.χ. 6V σε γειτονικα ports για dual battery setup οι μπαταριες θα συνδεθουν  παραλληλα η  σε σειρα, για να μην τα τηγανισω τα servo,  καποιο σχολιο επαυτου
    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #73 στις: Παρασκευή, 18 Αύγ 2023, 17:45:26 »

    Το θέμα είναι ξεκάθαρο.
    Απορώ πως δεν το έχεις αντιληφθεί
    Φυσικά και η σύνδεση με τον τρόπο που περιγράφεις είναι "παράλληλη"
    Το θέμα δεν είναι αν οι δύο μπαταρίες θα επιβαρυνου τα σέρβο, αλλά αν τα σέρβο σου αντέχουν τα 6Volts.
    Τα σύγχρονα σέρβο τα αντέχουν

    όμως μία τέτοια σύνδεση δεν είναι και τόσο αθώα όσον αφορά την συνεργασία των δύο πακέτων και το πως θα προστατευτεί το σύνολο αν αστοχήσει το ένα από αυτά.

    Διάβασε λεπτομέρειες στο βιβλίο μου

    https://jkon.elao.gr/ninter-060.htm
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #74 στις: Σάββατο, 26 Αύγ 2023, 13:25:26 »

    Απλά ενημερώω ότι οι eneloop κατασκευάζονται πλέον από την Panasonic
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Ηλεκτρονικά (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: sanyo eneloop
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.04 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.