Aeromodelling GR

Το αερομοντελιστικό εργαστήρι => Ηλεκτρονικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: katsaou στις Τρίτη, 23 Φεβ 2010, 11:39:14



Τίτλος: sanyo eneloop
Αποστολή από: katsaou στις Τρίτη, 23 Φεβ 2010, 11:39:14
καλημέρα σε όλους
που μπορώ να αγοράσω άμεσα-γρήγορα και σε λογική τιμή μερικά pack eneloop?
τις θέλω να ειναι έτοιμες και σωστά συνδεδεμένες.

ευχαριστώ πολύ


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: asterixx25 στις Τρίτη, 23 Φεβ 2010, 12:14:20
http://www.aeolus-rc.com/shopGR/index.htm (http://www.aeolus-rc.com/shopGR/index.htm)  :thumbs up:

Η σε οποιοδήποτε κατάστημα Γερμανός και τους λές να σου τις φτιάξουν με πόντα.


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: katsaou στις Τετάρτη, 24 Φεβ 2010, 11:00:13
το κατάστημα που προτείνει ο ο φίλος asterix είναι κλειστό μέχρι τις 10 Μαρτίου.

δεν υπάρχει πουθενά ρε παιδιά κανένας σε αυτή τη χώρα να πουλάει μπαταρίες eneloop?


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: athas στις Τετάρτη, 24 Φεβ 2010, 11:08:43
 :)
Που μένεις φίλε μου;


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: asterixx25 στις Τετάρτη, 24 Φεβ 2010, 11:12:03
Παράθεση
δεν υπάρχει πουθενά ρε παιδιά κανένας σε αυτή τη χώρα να πουλάει μπαταρίες eneloop?


http://www.e-shop.gr/show_ana.phtml?id=ANA.NLP0002&u=ΜΠΑΤΑΡΙΑ-ENELOOP-HR-3UTG-4BP-AA (http://www.e-shop.gr/show_ana.phtml?id=ANA.NLP0002&u=ΜΠΑΤΑΡΙΑ-ENELOOP-HR-3UTG-4BP-AA) ;)


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: athas στις Τετάρτη, 24 Φεβ 2010, 11:19:07
 :)

Για την περιοχή της Αθήνας,

Συκιώτης Τηλ. 210 3314340
Και όσες θέλεις, και pack

Πολύ καλό μαγαζί, γρήγορο και με καλές τιμές...................................  :D   :D   :D


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: katsaou στις Τετάρτη, 24 Φεβ 2010, 11:25:35
ευχαριστώ παιδιά
θα καλέσω να δω τι παίζει


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Geοrge στις Τετάρτη, 24 Φεβ 2010, 12:09:03
Και για εκτός συνόρων.. εδώ (http://www.cheapbatterypacks.com/?menu=660F3530DE&sid=155206) σε αυτό το κατάστημα έχω κάνει τα καλύτερα μου pack (και σε eneloop) από 1.2V-εως 24V (έχει και για παραπάνω) σε ότι σχήμα το θες.


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: skopos-Komotini στις Πέμπτη, 15 Απρ 2010, 16:48:54
Να ρωτήσω και εγώ για αυτές τις μπαταρίες .
Έκανα ένα πακ με 4 eneloop πρώτη φόρτιση πήραν 1600 mahτις αφήνω 15 μερες χωρις να τις χρησιμοποιήσω και της ξανα φορτίζω και πήραν 2400 mah τι έγινε  ? ? ?


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: asterixx25 στις Πέμπτη, 15 Απρ 2010, 19:51:10
Να ρωτήσω και εγώ για αυτές τις μπαταρίες .
Έκανα ένα πακ με 4 eneloop πρώτη φόρτιση πήραν 1600 mahτις αφήνω 15 μερες χωρις να τις χρησιμοποιήσω και της ξανα φορτίζω και πήραν 2400 mah τι έγινε  ? ? ?


Συνήθως όταν είναι εντελώς καινούριες, χρειάζονται 4-5 φορτίσεις για να έρθουν στο max της χωρητικότητας και της απόδοσης τους. :-\

Κάτι σαν στρώσιμο δηλαδή.


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: TOLIS στις Πέμπτη, 15 Απρ 2010, 20:56:53
Να ρωτήσω και εγώ για αυτές τις μπαταρίες .
Έκανα ένα πακ με 4 eneloop πρώτη φόρτιση πήραν 1600 mahτις αφήνω 15 μερες χωρις να τις χρησιμοποιήσω και της ξανα φορτίζω και πήραν 2400 mah τι έγινε  ? ? ?


Συνήθως όταν είναι εντελώς καινούριες, χρειάζονται 4-5 φορτίσεις για να έρθουν στο max της χωρητικότητας και της απόδοσης τους. :-\

Κάτι σαν στρώσιμο δηλαδή.
δεν νομιζω να ισχυει κατι τετοιο...εχω φτιαξει καμμια 10αρια πακς και σε κανενα δεν ειχα παρομοιο προβλημα...μηπως καπου στις κολησεις βραχυκυκλωνουν???  ποση ονομαστικη χωρητικοτητα εχουν???


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: skopos-Komotini στις Πέμπτη, 15 Απρ 2010, 21:22:11
2000 mAh - NiMH


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Παρασκευή, 16 Απρ 2010, 07:55:49
Να ρωτήσω και εγώ για αυτές τις μπαταρίες .
Έκανα ένα πακ με 4 eneloop πρώτη φόρτιση πήραν 1600 mahτις αφήνω 15 μερες χωρις να τις χρησιμοποιήσω και της ξανα φορτίζω και πήραν 2400 mah τι έγινε  ? ? ?

Κατ' αρχή η ένδειξη του φορτιστή ότι πέρασαν 1600 ή 2400 mAh δεν σημαίνει ότι όλα αυτά έμειναν στην μπαταρία. Μπορεί να έγιναν και θερμότητα και να χάθηκαν. Η ένδειξη που μας ενδιαφέρει είναι το πόσα mAh έδωσε η μπαταρία σε εκφόρτιση.
Δεύτερον δεν μας είπες τι φορτιστή έχεις. Υπάρχουν φορτιστές που φορτίζουν έως ένα ποσό ενέργειας, και μετά σταματούν χωρίς να ξέρουν τι γίνεται στην μπαταρία.
Σε αυτή την περίπτωση, αν ξαναβάλεις στη φόρτιση τα μισοφορτισμένα στοιχεία, θα επαναλάβει τον κύκλο φόρτισης.
Τέλος αν φορτίζεις με πρόγραμμα NiMH (ταχεία φόρτιση) ενδέχεται να διαβάζει ο φορτιστής πρόωρη αυξηση της τάσης και να κόβει ενωρίτερα. Εγώ αυτές τις μπαταρίες τις φορτίζω με σταθερό ρεύμα C/10 για 14 ώρες. Οχι με ταχεία φόρτιση.


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: skopos-Komotini στις Παρασκευή, 16 Απρ 2010, 09:07:43
Ο φορτιστής που έχω είναι ο  Pro Peak Prodigy της  Ripmax και η φόρτιση έγινε με 300 mAh KAI  πρόγραμμα NiMH .
Το πακ δεν το έβαλα να κάνει κύκλο .


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: TOLIS στις Παρασκευή, 16 Απρ 2010, 14:30:20
τωρα που ξαναφορτισες, μετρησε την ταση σου και δες ποσο ειναι...πρεπει να εισαι απο 5.4 εως 5.7 volts..
εαν οχι τοτε απο καπου χανουν ενεργεια οι μπαταριες σου...πιθανον και αστοχια υλικου....
μπορεις να μετρησεις και ενα ενα τα στοιχεια , ουτως ωστε εαν υπαρχει προβλημα μονο σε ενα , να σου το δειξει...


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Alekos στις Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 19:48:40
Παιδια για πεστε μου τη γνωμη σας για τις eneloop??. μπορω να της βαλω σε τηλεκατευθηνση αφοβα ?? γιατι δεν της εχω ξαναμεταχειριστει. Της εχει χρησιμοποιησει κανεις σε τ/κ ???? 


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: ANDREASTWIN στις Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 20:32:44
καλησπερα [ALEKO] εγω τις χρησιμοποιω σε δεκτη περιπου τρια χρονια χωρις κανενα προβλημα,και θα ελεγα χωρις αγχος διοτη δεν χανουν ρευμα.ποσο μαλλον να τις βαλεις σε πομπο.θα εχεις και διαρκεια χρονου απο ρευμα ,δηλαδη αν με nh-mh περναγες ανετα σ.κ. με τις eneloop θα εχεις δυο σ.κ. :thumbs up:


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 20:59:42
καλησπερα [ALEKO] εγω τις χρησιμοποιω σε δεκτη περιπου τρια χρονια χωρις κανενα προβλημα,και θα ελεγα χωρις αγχος διοτη δεν χανουν ρευμα.ποσο μαλλον να τις βαλεις σε πομπο.θα εχεις και διαρκεια χρονου απο ρευμα ,δηλαδη αν με nh-mh περναγες ανετα σ.κ. με τις eneloop θα εχεις δυο σ.κ. :thumbs up:

Σωστά τα λέει ο ANDREASTWIN.

Προσθέτω μόνο ότι μπορούν να δώσουν ρεύμα 1C. Για τον πομπό δεν θα υπάρχει πρόβλημα αλλά για τον δέκτη, πρέπει να μετρήσεις την κατανάλωση όταν κινούνται όλα τα σέρβο μαζί, και να συγκρίνεις αν είσαι μέσα στην ασφαλή περιοχή τροφοδοσίας από τις eneloop.


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: ANDREASTWIN στις Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 21:24:39
καλησπερα [ALEKO] εγω τις χρησιμοποιω σε δεκτη περιπου τρια χρονια χωρις κανενα προβλημα,και θα ελεγα χωρις αγχος διοτη δεν χανουν ρευμα.ποσο μαλλον να τις βαλεις σε πομπο.θα εχεις και διαρκεια χρονου απο ρευμα ,δηλαδη αν με nh-mh περναγες ανετα σ.κ. με τις eneloop θα εχεις δυο σ.κ. :thumbs up:
  [ παραλειψη μου τις χρησιμοποιω μονο σε σαρανταρη μοντελο.]


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Alekos στις Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 22:11:48
Ευχαριστω Αντρεα κ΄Κυριε Γιαννη  :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up:


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: TOLIS στις Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 22:44:41
θα πω για αλλη μια φορα, οτι χρησιμοποιω ενα πακ των 5 στοιχειων στον δεκτη ενος a-26 daglas invader(δικινητηριο) με...
4 ψηφιακα σε EL-AIL-RUD....2 αναλογικα στανταρ στα γκαζια και 3 μινι αναλογικα στα retracts....εως τωρα ολα τελεια...


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: ilias στις Σάββατο, 15 Ιαν 2011, 07:43:58
Παιδια για πεστε μου τη γνωμη σας για τις eneloop??. μπορω να της βαλω σε τηλεκατευθηνση αφοβα ?? γιατι δεν της εχω ξαναμεταχειριστει. Της εχει χρησιμοποιησει κανεις σε τ/κ ???? 

οι καλυτερες μπαταρις NI-MH για Τ/Κ :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up:


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: sakis art στις Σάββατο, 15 Ιαν 2011, 21:51:17
Το 1c φόρτισης για τις eneloop που λέει ο κ.Γιάννης είναι στα 100mah;


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: PaNt στις Σάββατο, 15 Ιαν 2011, 21:53:49
Το 1c φόρτισης για τις eneloop που λέει ο κ.Γιάννης είναι στα 100mah;

???

Αρχικα C=capacity=χωρητικοτητα..

Δλδ αν μια μπαταρια ειναι 1000mah τοτε το 1c ειναι 1Amper...
Αν ειναι 2000mah το 1c  ειναι 2amper...


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: sakis art στις Σάββατο, 15 Ιαν 2011, 22:00:59
Το 1c φόρτισης για τις eneloop που λέει ο κ.Γιάννης είναι στα 100mah;

???

Αρχικα C=capacity=χωρητικοτητα..

Δλδ αν μια μπαταρια ειναι 1000mah τοτε το 1c ειναι 1Amper...
Αν ειναι 2000mah το 1c  ειναι 2amper...
Σωστά.Εγώ τις nimh τις φορτίζω με λιγότερα,δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα έτσι;


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: PaNt στις Σάββατο, 15 Ιαν 2011, 22:43:09
Το 1c φόρτισης για τις eneloop που λέει ο κ.Γιάννης είναι στα 100mah;

???

Αρχικα C=capacity=χωρητικοτητα..

Δλδ αν μια μπαταρια ειναι 1000mah τοτε το 1c ειναι 1Amper...
Αν ειναι 2000mah το 1c  ειναι 2amper...
Σωστά.Εγώ τις nimh τις φορτίζω με λιγότερα,δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα έτσι;

καλα κανεις κανονικα πρεπει c/10 να φορτιζονται αλλα ενταξει εγω σπανια να τις φορτισω τοσο αργα..:):)

Αυτο που ελεγε ο k. Jkon ειναι οτι μπορουν να δωσουν ρευμα 1c οχι το ρευμα της φορτισης..!


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: sakis art στις Δευτέρα, 17 Ιαν 2011, 19:38:59
Αντί να φτιάχνουμε packάκι,καλή λύση δεν είναι και το Battery box; Έτοιμο,απλώς βάζουμε τις μπαταρίες.


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Δευτέρα, 17 Ιαν 2011, 20:22:44
Αντί να φτιάχνουμε packάκι,καλή λύση δεν είναι και το Battery box; Έτοιμο,απλώς βάζουμε τις μπαταρίες.

Λύση είναι.
Καλή λύση όμως μάλλον δεν είναι, γιατί δεν μπορείς ποτέ να είσαι σίγουρος για την καλή επαφή λόγω οξείδωσης ή άλλης ακαθαρσίας που θα καθήσει στους ακροδέκτες.


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: ilias στις Δευτέρα, 17 Ιαν 2011, 20:37:29
Αντί να φτιάχνουμε packάκι,καλή λύση δεν είναι και το Battery box; Έτοιμο,απλώς βάζουμε τις μπαταρίες.

με τιποτα γαιτι σκεωου να μην κανει επαφη ενα στοιχειο ή να οξειδωθει μια επαφη


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: ANDREASTWIN στις Δευτέρα, 17 Ιαν 2011, 20:40:55
ο παλιος ειναι αλλιως.κατι ξερει απο οξειδωσεις.τον παλιο καλο καιρο,εχω ριξει αρκετα μοντελα απο οξειδωσεις. :thumbs up:εχω φυτεψει στα σπατα,ουουουουοου


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: skopos-Komotini στις Τετάρτη, 19 Ιαν 2011, 19:08:03
Αντί να φτιάχνουμε packάκι,καλή λύση δεν είναι και το Battery box; Έτοιμο,απλώς βάζουμε τις μπαταρίες.

ΜΗΝ τολμησεις και βαλεις  Battery box ! ! !  :police:


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: extenge στις Τετάρτη, 19 Ιαν 2011, 19:14:25
Κυριοι επειδη εσεις το κατεχετε το θεμα και επειδη ετοιμαζομαι να φτιαξω και εγω ενα πακακι με eneloop προτεινετε 4 η 5 στοιχεία καλυτερα? Με τα 5 εχεις ποιο δυνατα σέρβο και ποιο γρηγορα αποτι καταλαβαινω αλλα κερδιζω και κατι αλλο?


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: ANDREASTWIN στις Τετάρτη, 19 Ιαν 2011, 20:05:28
εχεις περισσοτερη δυναμη γιατη  δεν ζοριζονται  τα σερβο, αλλο να σπρωχνουν το χορν 4,8 βολτ και αλλο 6,0 βολτ.  οποτε εχεις και λιγοτερει καταναλωση.  :-X


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: extenge στις Τετάρτη, 19 Ιαν 2011, 20:48:12
Ευχαριστω πολυ.......οποτε full για 6 volt


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Τετάρτη, 19 Ιαν 2011, 21:48:50
Οπως και στους ηλεκτροκινητήρες που βάζουμε στην μύτη του μοντέλου, όταν αυξάνουμε την τάση και αφήνουμε την ίδια έλικα, το ρεύμα εκτοξεύεται στα ύψη, ετσι και με τα μοτέρ των σέρβο, με 6 volts αντί για 4,8, θα συμβεί κάτι ανάλογο. Ας μην ξεχνάμε και τον νόμο του Ωμ, όταν η αντίσταση είναι η ίδια, αν αυξηθεί η τάση διέρχεται μεγαλύτερο ρεύμα.


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: sakis art στις Πέμπτη, 20 Ιαν 2011, 01:08:38
Δηλ.υπάρχει περίπτωση με 6v να ζορίσουμε(ή κάψουμε) το servo αν πριν είχαμε 4.8v και το μόνο που κάναμε ήταν απλώς να αλλάξαμε την μπαταρία;
Είχα αυτήν την απορία αν τα standard ή απλά ψηφιακά servo δουλεύουν ξεκούραστα με μικρότερα volt και δεν αναγκάζονται να δώσουν περισσότερο ρεύμα οι μπαταρίες(οι eneloop στην προκειμένη περίπτωση).


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: w1ndsurfer στις Πέμπτη, 20 Ιαν 2011, 08:19:35
Οπως και στους ηλεκτροκινητήρες που βάζουμε στην μύτη του μοντέλου, όταν αυξάνουμε την τάση και αφήνουμε την ίδια έλικα, το ρεύμα εκτοξεύεται στα ύψη, ετσι και με τα μοτέρ των σέρβο, με 6 volts αντί για 4,8, θα συμβεί κάτι ανάλογο. Ας μην ξεχνάμε και τον νόμο του Ωμ, όταν η αντίσταση είναι η ίδια, αν αυξηθεί η τάση διέρχεται μεγαλύτερο ρεύμα.

Θείε Γιάννη, μικρή διόρθωση:
Αυτό που αναφέρεις ισχύει στο τέρμα γκάζι, για να έχουμε το ίδιο έργο (ίδια watt, ή ίδια ώση αεροπλάνου) με περισσότερη τάση μπορούμε να μειώσουμε το ρεύμα (λιγότερο γκάζι).

Νίκος


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Skynet στις Πέμπτη, 20 Ιαν 2011, 08:50:12
Και ο αντίλογος είναι ότι όταν βρεθούμε με ισχυρότερο setup σπάνια έχουμε την πειθαρχία να κρατήσουμε ίδια τα  watt. Συνήθως του δίνουμε και καταλαβαίνει ανεβάζοντας και τα ρεύματα. Προσωπικά 2 φορές που είχα ισχυρότερο setup με τον περιορισμό να μην δώσω τέρμα γκάζι και τις 2 φορές έκαψα το μοτερ  :)


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Πέμπτη, 20 Ιαν 2011, 08:52:55
Θείε Γιάννη, μικρή διόρθωση:
Αυτό που αναφέρεις ισχύει στο τέρμα γκάζι, για να έχουμε το ίδιο έργο (ίδια watt, ή ίδια ώση αεροπλάνου) με περισσότερη τάση μπορούμε να μειώσουμε το ρεύμα (λιγότερο γκάζι).
Νίκος

Νίκο, σωστά τα λες, ίσως όμως δεν εννόησες ακριβώς το παράδειγμα που έδωσα. Στα μοτέρ έλξης, δεν χρειάζεται να αλλάξεις μπαταρία για να ισχύσει το παράδειγμά μου. Οσο σπρώχνεις το γκάζι, τόσο αυξάνει η τάση προς αυτά. Φυσικά πιό έντονη είναι η διαφορά αν προσθέσεις και άλλο στοιχείο.
Αυτό που θέλω να καταλήξω είναι ότι το φορτίο στα σέρβο με την μεγαλύτερη τάση, αυξάνει εξ' αιτίας της μεγαλύτερης ταχύτητας (επιτάχυνσης) και του νόμου του Ωμ.


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: sakis art στις Πέμπτη, 20 Ιαν 2011, 16:07:20
τα connectors της graupner ταιριάζουν σε spektum δέκτη; Βρήκα ένα πακάκι και λέει Graupner Eneloop.Noμίζω υπάρχει συμβατότητα με spektum-jr-hitec αλλά δεν είμαι σίγουρος.


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: extenge στις Πέμπτη, 20 Ιαν 2011, 18:41:20
Τελικα ρε παιδια μπερδευτηκα.........4,8 η 6 V προτεινετε? Με το 6 V ζοριζουμε περισσοτερο τα servo? Γιατι το 6v full φορτισμενο εχει κοντα στα 7v......Υπαρχει περιπτωση να κάψουμε κανενα servo?


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: dodos στις Πέμπτη, 20 Ιαν 2011, 18:55:02
Καλησπέρα φιλέ μου. Oχι δεν υπαρχή περίπτωση να καεί κανένα servo με μπαταρία 6v,  βαλτή κανονικά και τα servo σου θα είναι πιο γρήγορα, και περισσότερα κιλά, και θα ζορίζονται λιγότερο


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: PaNt στις Πέμπτη, 20 Ιαν 2011, 18:57:57
Τελικα ρε παιδια μπερδευτηκα.........4,8 η 6 V προτεινετε? Με το 6 V ζοριζουμε περισσοτερο τα servo? Γιατι το 6v full φορτισμενο εχει κοντα στα 7v......Υπαρχει περιπτωση να κάψουμε κανενα servo?

Γιατι τα μπερδευετε τοσο πολυ...
Αν και δεν συμφωνω με τις  Nimh πλεον αφου με ελαχιστα χρηματα βαζετε ενα BEc  kαι μια Lipo...

Tεσπα εστω οτι θελετe NiMh τοτε πολυ απλα ελεγχετε τα specifications του σερβο συνηθως ολα παιζουν 6 volt αν ομως δεν παιζουν τοτε δεν την συνδεεται με Nimh..

Τωρα παλι αυτα που παιζουν δεν παθαινουν τπτ σε αυτα τα volt  αφου πολλοι 6bolta σερβο τα βαζουν να παιζουν στα 8.4 που ειναι η Λιπο..
Βεβαια στα 8.4 σιγουρα μειωνεται λιγο η ζωη τους...! Στα 7 δεν υπαρχει θεμα..!


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: w1ndsurfer στις Παρασκευή, 21 Ιαν 2011, 18:22:34
Καλησπέρα φιλέ μου. Oχι δεν υπαρχή περίπτωση να καεί κανένα servo με μπαταρία 6v,  βαλτή κανονικά και τα servo σου θα είναι πιο γρήγορα, και περισσότερα κιλά, και θα ζορίζονται λιγότερο


Ώπα, μην βιάζεσαι άνθρωπε μου !!! και ποτέ μην λές ποτέ

Σπάνια μεν αλλά ΥΠΑΡΧΟΥΝ servo που δουλεύουν ΜΟΝΟ στα 4,8  - ξέρω άνθρωπο που την έπαθε

JR Retract servo: http://www.horizonhobby.com/Products/Default.aspx?ProdID=JRPS791#quickSpecs (http://www.horizonhobby.com/Products/Default.aspx?ProdID=JRPS791#quickSpecs)

δείτε τα μικρά γράμματα κάτω στο tab "Specs"  :'(


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: ANDREASTWIN στις Παρασκευή, 21 Ιαν 2011, 22:50:24
Τελικα ρε παιδια μπερδευτηκα.........4,8 η 6 V προτεινετε? Με το 6 V ζοριζουμε περισσοτερο τα servo? Γιατι το 6v full φορτισμενο εχει κοντα στα 7v......Υπαρχει περιπτωση να κάψουμε κανενα servo?

Γιατι τα μπερδευετε τοσο πολυ...
Αν και δεν συμφωνω με τις  Nimh πλεον αφου με ελαχιστα χρηματα βαζετε ενα BEc  kαι μια Lipo...

Tεσπα εστω οτι θελετe NiMh τοτε πολυ απλα ελεγχετε τα specifications του σερβο συνηθως ολα παιζουν 6 volt αν ομως δεν παιζουν τοτε δεν την συνδεεται με Nimh..

Τωρα παλι αυτα που παιζουν δεν παθαινουν τπτ σε αυτα τα volt  αφου πολλοι 6bolta σερβο τα βαζουν να παιζουν στα 8.4 που ειναι η Λιπο..
Βεβαια στα 8.4 σιγουρα μειωνεται λιγο η ζωη τους...! Στα 7 δεν υπαρχει θεμα..!
     η lipo δεν ειναι 8.4 αλλα 7.4


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Markhelis στις Παρασκευή, 21 Ιαν 2011, 23:04:53
 η lipo δεν ειναι 8.4 αλλα 7.4

Εννοεί ο PaNt όταν είναι full φορτισμένη, αφού το κάθε στοιχείο είναι 4,2V στην πλήρη φόρτιση.  ;)


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: PaNt στις Σάββατο, 22 Ιαν 2011, 01:37:25
   η lipo δεν ειναι 8.4 αλλα 7.4

Στα 7.4 ειναι για φορτιση οχι για πτηση..:):):)


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: ANDREASTWIN στις Σάββατο, 22 Ιαν 2011, 02:00:13
οταν ζητατε μια lipo ρε παιδια πως τιν ζητατε 7.4 η 8.4 για να ξερουμε τη λεμε.



Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: PaNt στις Σάββατο, 22 Ιαν 2011, 02:09:03
οταν ζητατε μια lipo ρε παιδια πως τιν ζητατε 7.4 η 8.4 για να ξερουμε τη λεμε.



7.4 την ονομαζουμε απλα εδω μιλαμε για τα σερβο και το ποσο καταπονουνται απο τα ρευματα...!:):)


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: sakis art στις Δευτέρα, 7 Φεβ 2011, 18:18:12
Παιδιά μου ήρθαν σήμερα δυο πακάκια eneloop ένα 4.8v και ένα 6v 2000mah.Να τα βάλω να κάνουν 1-2 κύκλους πρώτα με 0.2; Επίσης δεν γνωρίζω στην ευαισθησία τι νούμερα να βάλω; Έχει D.peak: 5mv-20mv/cell και default.Έχω τον imaxb6


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: sakis art στις Δευτέρα, 7 Φεβ 2011, 23:17:43
Παιδιά μου ήρθαν σήμερα δυο πακάκια eneloop ένα 4.8v και ένα 6v 2000mah.Να τα βάλω να κάνουν 1-2 κύκλους πρώτα με 0.2; Επίσης δεν γνωρίζω στην ευαισθησία τι νούμερα να βάλω; Έχει D.peak: 5mv-20mv/cell και default.Έχω τον imaxb6
Ούτε ένας βρε παιδιά;


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: PVassilis στις Τρίτη, 8 Φεβ 2011, 01:35:01
Τα 0.2 ίσως είναι λίγο πολλά για αρχή. Πιστεύω είναι καλύτερα 0.1-0.15. Το delta peak καλύτερα είναι να το έχεις χαμηλό γιατί στη μέγιστη τιμή υπάρχει πιθανότητα να υπερφορτιστούν.


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Τρίτη, 8 Φεβ 2011, 08:42:43
Οι Eneloop φορτίζονται ικανοποιητικά με την αργή φόρτιση, δηλαδή με το C/10 ή 0,1C.
Αν είναι τελείως ξεφόρτιστες θα χρειαστούν 14-16 ώρες, λιγότερο αναλογικά αν έχουν ήδη μέρος της ενέργειάς τους. Δεν θα πάθουν τίποτε αν τις αφήσεις περισσότερη ώρα να φορτίζουν σ' αυτή την ένταση.

Αυτό που έχω πει - και ξαναπεί - είναι ότι συσσωρευτές με μεγάλη εσωτερική αντίσταση, όταν φορτίζονται με ταχεία φόρτιση (1C) δίνουν πρόωρη αύξηση της τάσης και κόβει πρόωρα ο φορτιστής, ή αν το πακέτο έχει 4-8 στοιχεία, τα οποία συνήθως δεν είναι ακριβώς τα ίδια, η αύξηση της τάσης είναι ελάχιστη (μπορεί να ανεβάζουν ταση τα μισά ενώ τα υπόλοιπα όχι) και δεν την διαβάζει ο φορτιστής.
Αρα στην μία περίπτωση αν μείνουν ξεφόρτιστες χωρίς να το ξέρεις θα σπάσεις μοντέλο, ενώ στην άλλη περίπτωση αν ο φορτιστής συνεχίσει να παρέχει ενέργεια ενώ τα στοιχεία δεν μπορούν να την αφομοιώσουν, θα τα βλάψει.  

Αν είσαι παρών στην ταχεία φόρτιση (πιό εύκολο στο μοντελοδρόμιο)  θα έχεις την δυνατότητα να διαπιστώσεις (με το ηχητικό σήμα του φορτιστή)  αν ο χρόνος φόρτισης ήταν όσο ο αναμενόμενος ανάλογα με το πόσο έχουν ξεφορτίσει, ή αν δεν κόψει ο φορτιστής να τον σταματήσεις εσύ.

Ομως στο σπίτι, αν τις συνδέσεις στην ταχεία φόρτιση και φύγεις θα έχεις ταυς κινδύνους που προανέφερα.


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: sakis art στις Κυριακή, 16 Φεβ 2020, 17:57:51
Λοιπόν σε πακακι eneloop σε ενα μοντέλο το οποίο το είχα στην άκρη για 8 ετη δηλ σε αδράνεια, άνοιξα τον διακόπτη και είχε ενέργεια. Καμία 5 λεπτά έπαιζα τα πηδαλια. Φυσικά θα πάνε στη άκρη οι μπαταρίες απλώς το αναφέρω ότι όντως που λένε στα 5 ετη χάνουν το 30% ενέργειες είναι γεγονός.


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: LYBCO στις Κυριακή, 16 Φεβ 2020, 18:46:36
Μια σημειωση sakis art.Επειδη γραφεις οτι "σου ηρθε" σκεφτηκα ισως τις αγορασες απο το εξωτερικο. Να επισημανω λοιπον οτι κυκλοφορουν απομιμησεις των eneloop.Στο youtube θα βρεις video με το πως να τις ξεχωριζουμε.


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: LYBCO στις Κυριακή, 16 Φεβ 2020, 18:48:34
Να συμπληρωσω οτι αναφερομαι στις συσκευασιες των 2 ή 4 τεμαχιων και οχι σε πακακια.


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: sakis art στις Κυριακή, 16 Φεβ 2020, 20:32:43
Να συμπληρωσω οτι αναφερομαι στις συσκευασιες των 2 ή 4 τεμαχιων και οχι σε πακακια.
Απο γνωστό μαγαζί που πουλάει μόνο μπαταρίες στην Αγγλία αγοράζω μεμονωμένες ή σε πακακια χωρίς κάποιο θέμα. Αν δεις το πακακι που αναφέρω είναι αγορασμένο το 2011.


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Yiannis_S στις Πέμπτη, 5 Αυγ 2021, 22:07:38

Για καποιον  που εγραψε πιο πανω
Η καταναλωση των σερβο εχει να κανει με το ποσο ζορι τραβανε για να κινησουν τα πηδαλια (πιο μεγαλα πηδαλια πιο μεγαλη καταναλωση) και δεν εχει  σχεση με την ταση 4,8 V 6 V ,
στο Escapade εβλεπα καταναλωση 280-300mah  σε 10λεπτα πτηση και οταν εβαλα 6αρα μπαταρια η καταναλωση παρεμεινε η ιδια. 280-300mah. Aναλογικα σερβο.


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Παρασκευή, 6 Αυγ 2021, 05:32:05
Εστω ότι έχουμε ένα μοτέρ ηλεκτρικό με την σωστή έλικα και το τροφοδοτούμε με 11Volts και τραβάει π.χ. 30Α.
Εστω τώρα ότι το τροφοδοτούμε με 14 Volts. Τι θα δούμε στην ένταση; Θα μείνει η ίδια΄ή θα αυξηθεί;


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: DEPRON MANIAC στις Παρασκευή, 6 Αυγ 2021, 09:37:54
  Καλημέρα

Εστω ότι έχουμε ένα μοτέρ ηλεκτρικό με την σωστή έλικα και το τροφοδοτούμε με 11Volts και τραβάει π.χ. 30Α.
Εστω τώρα ότι το τροφοδοτούμε με 14 Volts. Τι θα δούμε στην ένταση; Θα μείνει η ίδια΄ή θα αυξηθεί;

  Η ένταση θα αυξηθεί
  Θα αυξηθούν και οι στροφές και κατ' επέκταση η ταχύτητα
  Οπότε άμα θέλουμε να "πετάμε" σε φαινομενικά χαλαρές συνθήκες, όπως πριν, τότε μειώνουμε το γκάζι και κατ' επέκταση θα μειωθεί και η κατανάλωση.

  Αναφορικά με την συμπάθειά μου, τα μούλτι :buck2:, έχω καταλάβει ότι για ίδιο βάρος που θες να διαχειριστείς είναι ίδια η ισχύς (W) ασχέτως την τάση.
  Δλδ αν έχουμε ένα μούλτι να αιωρείται με 3σελη και του βάλουμε μια 4σελη και διατηρήσουμε ίδιο το βάρος, το τονίζω, τότε η ισχύς θα είναι σχεδόν ίδια και κατ' επέκταση τα Αμπέρ θα μειωθούν

  Οπότε, με την ίδια λογική θα έχουμε κάτι αντίστοιχο και για την διαχείριση βάρους/ενέργειας από τα σέρβο. Τουλάχιστον αυτό πίστευα και εγώ!!!!!

  Αυτό που συμβαίνει με τα σέρβο είναι κάτι διαφορετικό, και ίσως έχει να κάνει με το εσωτερικό κύκλωμα διαχείρισης. Δεν ξέρω!!!!
  Βάζοντας στον πάγκο ένα σέρβο είχε ενδιαφέρον το τι έδειξαν οι μετρήσεις με ίδιο βάρος και διαφορετικές τάσεις (τώρα που βρήκα βολτοαμπερόμετρα...)
  Έχουμε λοιπόν
  Το σέρβο για τις δοκιμές ήταν το FUTABA S148 (https://servodatabase.com/servo/futaba/s148)
  Με 4.6ν η κατανάλωση ήταν 210mA
  Με 6ν   η κατανάλωση ήταν 270mA


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: bouzx6r στις Παρασκευή, 6 Αυγ 2021, 10:51:33
 Καλημέρα

Εστω ότι έχουμε ένα μοτέρ ηλεκτρικό με την σωστή έλικα και το τροφοδοτούμε με 11Volts και τραβάει π.χ. 30Α.
Εστω τώρα ότι το τροφοδοτούμε με 14 Volts. Τι θα δούμε στην ένταση; Θα μείνει η ίδια΄ή θα αυξηθεί;

  Η ένταση θα αυξηθεί
  Θα αυξηθούν και οι στροφές και κατ' επέκταση η ταχύτητα
  Οπότε άμα θέλουμε να "πετάμε" σε φαινομενικά χαλαρές συνθήκες, όπως πριν, τότε μειώνουμε το γκάζι και κατ' επέκταση θα μειωθεί και η κατανάλωση.

  Αναφορικά με την συμπάθειά μου, τα μούλτι :buck2:, έχω καταλάβει ότι για ίδιο βάρος που θες να διαχειριστείς είναι ίδια η ισχύς (W) ασχέτως την τάση.
  Δλδ αν έχουμε ένα μούλτι να αιωρείται με 3σελη και του βάλουμε μια 4σελη και διατηρήσουμε ίδιο το βάρος, το τονίζω, τότε η ισχύς θα είναι σχεδόν ίδια και κατ' επέκταση τα Αμπέρ θα μειωθούν

  Οπότε, με την ίδια λογική θα έχουμε κάτι αντίστοιχο και για την διαχείριση βάρους/ενέργειας από τα σέρβο. Τουλάχιστον αυτό πίστευα και εγώ!!!!!

  Αυτό που συμβαίνει με τα σέρβο είναι κάτι διαφορετικό, και ίσως έχει να κάνει με το εσωτερικό κύκλωμα διαχείρισης. Δεν ξέρω!!!!
  Βάζοντας στον πάγκο ένα σέρβο είχε ενδιαφέρον το τι έδειξαν οι μετρήσεις με ίδιο βάρος και διαφορετικές τάσεις (τώρα που βρήκα βολτοαμπερόμετρα...)
  Έχουμε λοιπόν
  Το σέρβο για τις δοκιμές ήταν το FUTABA S148 (https://servodatabase.com/servo/futaba/s148)
  Με 4.6ν η κατανάλωση ήταν 210mA
  Με 6ν   η κατανάλωση ήταν 270mA
Στα μουλτι πχ με μετρό σύγκρισης ισχυ στην αιώρηση, με την μεγαλυτερη μπαταρια ΕΣΥ ρυθμιζεις την τάση και έχεις παλι την ίδια ισχυ. Τα σερβο όμως τραβάνε ο, τι τους δώσεις και γυρνάνε πιο γρήγορα με μεγαλύτερη ταση, σε αντίθεση με τα μοτέρ στο μουλτι όπου εμείς είμαστε ο "ρυθμιστής" και ουσιαστικά χαμηλωνουμε την τάση αν μπορουμε να το πουμε έτσι με το στικ του γκαζιου. Με μεγαλυτερη μπαταρία (περισσοτερα βολτ) αν είχαμε το στικ στην ίδια θέση θα είχαμε περισσοτερη έλξη/ωση περισσοτερη ισχυ.
W=AV
Αυτό καταλαβαίνω εγώ. Εκαψα βέβαια κ μερικά εγκεφαλικά κυτταρα για να αποκωδικοποιησω στην πραξη τον τυπο.


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: bouzx6r στις Παρασκευή, 6 Αυγ 2021, 11:23:06
Το θεμα ειναι γιατι ανεβαίνουν τα αμπερ. Ανεβαίνουν επειδή μπορούν... Χαχαχαχαχαχαχα
Μάλλον το κυκλωμα στα σερβο αποκωδικοποιει την παραπανω τάση σαν να ανεβάζουμε περισσοτερο το στικ του γκαζιου.


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: DEPRON MANIAC στις Παρασκευή, 6 Αυγ 2021, 21:06:07
Στα μουλτι πχ με μετρό σύγκρισης ισχυ στην αιώρηση, με την μεγαλυτερη μπαταρια ΕΣΥ ρυθμιζεις την τάση και έχεις παλι την ίδια ισχυ. Τα σερβο όμως τραβάνε ο, τι τους δώσεις και γυρνάνε πιο γρήγορα με μεγαλύτερη ταση, σε αντίθεση με τα μοτέρ στο μουλτι όπου εμείς είμαστε ο "ρυθμιστής" και ουσιαστικά χαμηλωνουμε την τάση αν μπορουμε να το πουμε έτσι με το στικ του γκαζιου. Με μεγαλυτερη μπαταρία (περισσοτερα βολτ) αν είχαμε το στικ στην ίδια θέση θα είχαμε περισσοτερη έλξη/ωση περισσοτερη ισχυ.
W=AV
Αυτό καταλαβαίνω εγώ. Εκαψα βέβαια κ μερικά εγκεφαλικά κυτταρα για να αποκωδικοποιησω στην πραξη τον τυπο.

Το θεμα ειναι γιατι ανεβαίνουν τα αμπερ. Ανεβαίνουν επειδή μπορούν... Χαχαχαχαχαχαχα
Μάλλον το κυκλωμα στα σερβο αποκωδικοποιει την παραπανω τάση σαν να ανεβάζουμε περισσοτερο το στικ του γκαζιου.

  Λοιπόν έβγαλα ένα συμπέρασμα για το πως ίσως έχουν τα πράγματα.

  Στο μούλτι όταν π.χ. το έχεις σε αιώρηση τα μοτέρ έχουν μια συνεχόμενη κίνηση και μια συνεχόμενη ροή ρεύματος χωρίς πολλές διακυμάνσεις

  Στα σέρβο, το κύκλωμά τους είναι ένας αυτοματισμός ο οποίος ελέγχει, πάλι ESC το οποίο έχει την δυνατότητα να κινήσει το μοτερ του και προς τις δύο φορές περιστροφής. Οι συνθήκες λειτουργίας λοιπόν του μοτέρ είναι ακραίες όπου πρέπει να λειτουργήσει σε κατάσταση ακινησίας (υψηλό ρεύμα) αλλά και απότομης εναλλαγής της φοράς περιστροφής (πιο υψηλό ρεύμα) οπότε αυτό ίσως δικαιολογεί την ίδια ή και υψηλότερη κατανάλωση με μεγαλύτερη τάση


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Yiannis_S στις Παρασκευή, 6 Αυγ 2021, 21:27:49
 Καλημέρα

Εστω ότι έχουμε ένα μοτέρ ηλεκτρικό με την σωστή έλικα και το τροφοδοτούμε με 11Volts και τραβάει π.χ. 30Α.
Εστω τώρα ότι το τροφοδοτούμε με 14 Volts. Τι θα δούμε στην ένταση; Θα μείνει η ίδια΄ή θα αυξηθεί;

  Η ένταση θα αυξηθεί
  Θα αυξηθούν και οι στροφές και κατ' επέκταση η ταχύτητα
  Οπότε άμα θέλουμε να "πετάμε" σε φαινομενικά χαλαρές συνθήκες, όπως πριν, τότε μειώνουμε το γκάζι και κατ' επέκταση θα μειωθεί και η κατανάλωση.

  Αναφορικά με την συμπάθειά μου, τα μούλτι :buck2:, έχω καταλάβει ότι για ίδιο βάρος που θες να διαχειριστείς είναι ίδια η ισχύς (W) ασχέτως την τάση.
  Δλδ αν έχουμε ένα μούλτι να αιωρείται με 3σελη και του βάλουμε μια 4σελη και διατηρήσουμε ίδιο το βάρος, το τονίζω, τότε η ισχύς θα είναι σχεδόν ίδια και κατ' επέκταση τα Αμπέρ θα μειωθούν

  Οπότε, με την ίδια λογική θα έχουμε κάτι αντίστοιχο και για την διαχείριση βάρους/ενέργειας από τα σέρβο. Τουλάχιστον αυτό πίστευα και εγώ!!!!!

  Αυτό που συμβαίνει με τα σέρβο είναι κάτι διαφορετικό, και ίσως έχει να κάνει με το εσωτερικό κύκλωμα διαχείρισης. Δεν ξέρω!!!!
Παράθεση
 Βάζοντας στον πάγκο ένα σέρβο είχε ενδιαφέρον το τι έδειξαν οι μετρήσεις με ίδιο βάρος και διαφορετικές τάσεις (τώρα που βρήκα βολτοαμπερόμετρα...)
  Έχουμε λοιπόν
  Το σέρβο για τις δοκιμές ήταν το FUTABA S148 (https://servodatabase.com/servo/futaba/s148)
.
ενδιαφερον, ωραιο πειραμα, με 6αρι ταση εχουμε περισσοτερο ρευμα,να πουμε οτι το οργανακι μετραει  στιγμιαιο(burst) ρευμα , ποσο τραβαει  το σερβομοτορι,  οχι καταναλωση ενεργειας(mAh)

με τον μετρητη καταναλωσης ενεργειας στο πειραμα  μετρησα ποση  καταναλωση ειχα, αυτο που μας δινει η δεη π.χ. στο λογαριασμο το 4μηνο σε kwh




Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Yiannis_S στις Παρασκευή, 6 Αυγ 2021, 21:30:12
Εστω ότι έχουμε ένα μοτέρ ηλεκτρικό με την σωστή έλικα και το τροφοδοτούμε με 11Volts και τραβάει π.χ. 30Α.
Εστω τώρα ότι το τροφοδοτούμε με 14 Volts. Τι θα δούμε στην ένταση; Θα μείνει η ίδια΄ή θα αυξηθεί;



εξαρταται τις συνθηκες εαν δωσουμε γκαζι  με τα 14V θα αυξηθουν οι στροφες και
 θα αυξηθει και  η ενταση


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: DEPRON MANIAC στις Παρασκευή, 6 Αυγ 2021, 23:47:31
Παράθεση
.
ενδιαφερον, ωραιο πειραμα, με 6αρι ταση εχουμε περισσοτερο ρευμα,να πουμε οτι το οργανακι μετραει  στιγμιαιο(burst) ρευμα , ποσο τραβαει  το σερβομοτορι,  οχι καταναλωση ενεργειας(mAh)

  Το οργανάκι που χρησιμοποιώ μετράει ενεργή τιμή ρεύματος (RMS) και όχι στιγμιαίο. Η μέτρηση που έκανα ήταν με βάρος πάνω στην άκρη του μπράτσου του σέρβο και χωρίς να πειράζω το servotester. Η διάταξη ήταν όπως περίπου στην φωτό που παραθέτω, με μόνη διαφορά ότι το μπράτσο το είχα σε οριζόντια θέση. Αν θα διατηρούσα το πείραμα για 10 λεπτά η κατανάλωση ενέργειας θα ήταν 45mAh


Παράθεση
με τον μετρητη καταναλωσης ενεργειας στο πειραμα  μετρησα ποση  καταναλωση ειχα, αυτο που μας δινει η δεη π.χ. στο λογαριασμο το 4μηνο σε kwh

  Δλδ είχες βάλει αναλυτή ενέργειας επάνω στο Escapade. Εγώ βασικά νόμιζα ότι έκανες την μέτρηση υπολογίζοντας πόσο πήρε η μπαταρία με την φόρτιση


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Yiannis_S στις Παρασκευή, 13 Αυγ 2021, 18:25:40
Με την καταναλωση εννοουμε την ενεργεια που απορροφουν τα σερβο , αυτο μετρησα στην μπαταρια  συνολικα ηταν 280mah
ετσι βλεπουμε και την καταναλωση του καθενα χωριστα  280mah/ αριθμος σερβο

280mah/5  56mah






Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Παρασκευή, 13 Αυγ 2021, 20:14:11
Με την καταναλωση εννοουμε την ενεργεια που απορροφουν τα σερβο , αυτο μετρησα στην μπαταρια  συνολικα ηταν 280mah
ετσι βλεπουμε και την καταναλωση του καθενα χωριστα  280mah/ αριθμος σερβο
280mah/5  56mah

Ο συλλογισμός σου είναι θεωρητικός. Σαν μέσος όρος δεκτός.
Ακόμα και αν τα 5 σέρβο είναι ακριβώς τα ίδια, δεν τα κινείς ούτε με την ίδια συχνότητα, ούτε με την ίδια διαδρομή, και δεν είναι επιφορτισμένα να κινούν τα ίδια πηδάλια με ίδιες αντιστάσεις.

Οσο για τα πειράματα στον πάγκο, που διάβασα αλλού, αλλιώς αντιδρούν τα σέρβο όση ωρα στρέφουν το κεφάλι τους με το φορτίο, και αλλιώς όταν το έχουν ήδη στρέψει σε μία ακραία θέση και εξακολουθούν ακινητοποιημένα να αντισταθμίζουν το φορτίο.


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: DEPRON MANIAC στις Σάββατο, 14 Αυγ 2021, 01:41:57
Με την καταναλωση εννοουμε την ενεργεια που απορροφουν τα σερβο , αυτο μετρησα στην μπαταρια  συνολικα ηταν 280mah
ετσι βλεπουμε και την καταναλωση του καθενα χωριστα  280mah/ αριθμος σερβο

280mah/5  56mah

  Καλησπέρα

  Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος; Δλδ την μέτρηση, πως την έκανες τελικά και με τι όργανο;


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Yiannis_S στις Κυριακή, 5 Μαρ 2023, 14:12:45
 

Ψαχνω λαμακια για να ενωσω 5 μπαταριες Eneloop σε σειρα, , το συνολικο βολτατζ προκυπτει απο το αθροισμα των επιμερους βολτατζ, οπως επισης και εναν ακροδεκτη ρευματοις Futaba J  και plastic wrap?
Καποια ιδεα???


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: bouzx6r στις Τρίτη, 7 Μαρ 2023, 21:39:32


Ψαχνω λαμακια για να ενωσω 5 μπαταριες Eneloop σε σειρα, , το συνολικο βολτατζ προκυπτει απο το αθροισμα των επιμερους βολτατζ, οπως επισης και εναν ακροδεκτη ρευματοις Futaba J  και plastic wrap?
Καποια ιδεα???
https://www.skroutz.gr/search?keyphrase=nickel+strip


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Yiannis_S στις Κυριακή, 12 Μαρ 2023, 16:01:55
 :thumbs up:


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Yiannis_S στις Παρασκευή, 18 Αυγ 2023, 16:11:40
Παιδες καλησπερες απο Βορεια Ελλαδα, σε δεκτη  εαν βαλω 2 μπαταριες π.χ. 6V σε γειτονικα ports για dual battery setup οι μπαταριες θα συνδεθουν  παραλληλα η  σε σειρα, για να μην τα τηγανισω τα servo,  καποιο σχολιο επαυτου


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Παρασκευή, 18 Αυγ 2023, 17:45:26
Το θέμα είναι ξεκάθαρο.
Απορώ πως δεν το έχεις αντιληφθεί
Φυσικά και η σύνδεση με τον τρόπο που περιγράφεις είναι "παράλληλη"
Το θέμα δεν είναι αν οι δύο μπαταρίες θα επιβαρυνου τα σέρβο, αλλά αν τα σέρβο σου αντέχουν τα 6Volts.
Τα σύγχρονα σέρβο τα αντέχουν

όμως μία τέτοια σύνδεση δεν είναι και τόσο αθώα όσον αφορά την συνεργασία των δύο πακέτων και το πως θα προστατευτεί το σύνολο αν αστοχήσει το ένα από αυτά.

Διάβασε λεπτομέρειες στο βιβλίο μου

https://jkon.elao.gr/ninter-060.htm


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Σάββατο, 26 Αυγ 2023, 13:25:26
Απλά ενημερώω ότι οι eneloop κατασκευάζονται πλέον από την Panasonic


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Yiannis_S στις Πέμπτη, 7 Σεπ 2023, 14:09:14
Πολυ  χρησιμη  η αναλυση  για τα ηλεκτρικα στοιχεια και τη φορτιση των μπαταριων.
Εαν η μια μπαταρια αστοχησει/ θα εχω  τροφοδοσια  απο τη  δευτερη μπαταρια η οχι?
 θεωρω ομως το  κοκκινο καλωδιο που παει προς το δεκτη  δεν ειναι απαραιτητο να απομονωθει, ειναι redundant.

Παράθεση
πό το τριπλό καλώδιο του σέρβο θα κόψεις το κόκκινο καλώδιο (του θετικού πόλου) στο σκέλος που πάει/έρχεται προς/από τον δέκτη, για να απομονώσεις την μπαταρία του δέκτη από το σέρβο.



Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Παρασκευή, 8 Σεπ 2023, 03:50:39
Το κύκλωμα / εφαρμογή που αναφέρεσαι, λέει ότι μπορείς να τροφοδοτήσεις ένα (ή και περισσότερα) από τα σέρβο με ανεξάρτητη μπαταρία. Αν αφήσεις το κόκκινο καλώδιο, τότε περνάμε στο προηγούμενο κύκλωμα που έχω πρειγράψει, όπου ο δέκτης/όλα τα σέρβο καλύπτονται από δύο παράλληλες μπαταρίες. Αλλά δεν είναι αυτό που θέλουμε.

Ανεξάρτητη τροφοδοσία σημαίνει να παίρνει τάση μόνο από αυτή την μπαταρία Να μην έρχεται σε επαφή με την άλλη μπαταρία.

Και θα προσθέσω ένα ακραίαο παράδειγμα: Αν έχεις ένα σέρβο που είναι HV και θέλεις να το τροφοδοτήσεις με 7-8 Volts, τι λες θα αφήσεις αυτή την τάση να περάσει στον δέκτη και στα άλλα σέρβο που ίσως να μην την αντέχουν;

Υπάρχει λόγος να ενώσεις παράληλα μία μπαταρία 4,8V και μία 8V; Είναι ενάντια κάθε λογικής.


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: _ΤΑΣΟΣ_ στις Παρασκευή, 8 Σεπ 2023, 11:35:55
Κατι τετοιες πατεντες κανετε και μετα πεφτουν τα μοντέλα !!!


Τίτλος: Απ: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Παρασκευή, 8 Σεπ 2023, 13:45:45
Κατι τετοιες πατεντες κανετε και μετα πεφτουν τα μοντέλα !!!


Αγαπητέ Τάσο, μη φοβάσαι εσύ δεν πετάς πιά, τα έχεις βάλει όλα στο ράφι, Αν φυσικά πέσουν από το ράφι θα σπάσουν. Και μετά θα φταίνε οι "πατέντες".


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: _ΤΑΣΟΣ_ στις Παρασκευή, 8 Σεπ 2023, 19:11:02
 :D ;D


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Τρίτη, 12 Σεπ 2023, 04:26:44
Όταν αγοράζετε στοιχεία NiMH, κάνετε πριν την χρήση ένα κύκλο αναγνώρισης.
Πέρα από hobbyshop του εξωτερικού ένα πακέτο NiMH 8 στοιχείων, μεγέθους ΑΑ, χωρητικότητας 2700 mAH (διευκρινίζω ότι δεν ήταν μάρκας Eneloop).
Στον πρώτο κύκλο έδωσε στην εκφόρτιση 1500 mAh. Χρειάστηκαν ακόμα 8 κύκλοι, με φόρτιση στα 200 mA και εκφόρτιση στα 200 mA για να ξυπνήσουν και να αποδώσουν 2600 mAh.
Ο πομπός μου στην λειτουργία του χρειάζεται 200 mA, οπότε η φόρτιση καλύπτει λειτουργία πέρα των 10 ωρών.


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Dell Gatto Grande στις Σάββατο, 23 Σεπ 2023, 13:34:25
Πολυ  χρησιμη  η αναλυση  για τα ηλεκτρικα στοιχεια και τη φορτιση των μπαταριων.
Εαν η μια μπαταρια αστοχησει/ θα εχω  τροφοδοσια  απο τη  δευτερη μπαταρια η οχι?
 θεωρω ομως το  κοκκινο καλωδιο που παει προς το δεκτη  δεν ειναι απαραιτητο να απομονωθει, ειναι redundant.

Παράθεση
πό το τριπλό καλώδιο του σέρβο θα κόψεις το κόκκινο καλώδιο (του θετικού πόλου) στο σκέλος που πάει/έρχεται προς/από τον δέκτη, για να απομονώσεις την μπαταρία του δέκτη από το σέρβο.



ready solution  :thumbs up:  https://www.powerbox-systems.com/produkte/powerbox-systeme.html (https://www.powerbox-systems.com/produkte/powerbox-systeme.html)

https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=58919.0 (https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=58919.0)



.


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Yiannis_S στις Κυριακή, 24 Σεπ 2023, 12:58:07
Με την καταναλωση εννοουμε την ενεργεια που απορροφουν τα σερβο , αυτο μετρησα στην μπαταρια  συνολικα ηταν 280mah
ετσι βλεπουμε και την καταναλωση του καθενα χωριστα  280mah/ αριθμος σερβο
280mah/5  56mah

Οσο για τα πειράματα στον πάγκο, που διάβασα αλλού, αλλιώς αντιδρούν τα σέρβο όση ωρα στρέφουν το κεφάλι τους με το φορτίο,
Παράθεση
και αλλιώς όταν το έχουν ήδη στρέψει σε μία ακραία θέση και εξακολουθούν ακινητοποιημένα να αντισταθμίζουν το φορτίο.


Τα αναλογικα σερβο δεν δινουν ταση κρατανε idle στην μεγιστη μετατοπιση

Mια NiMh Venom 2500Μah οταν βγηκε aπο την κουτα ειχε μολις 300ΜΑh με 8--10 κυκλους αναμενω να δωσει 2500Mah, Mε φορτιση 100 Μah για 25h  πηρε 2500 MAh


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Κυριακή, 24 Σεπ 2023, 17:06:22
Mια NiMh Venom 2500Μah οταν βγηκε aπο την κουτα ειχε μολις 300ΜΑh με 8--10 κυκλους αναμενω να δωσει 2500Mah, Mε φορτιση 100 Μah για 25h  πηρε 2500 MAh

Προφανώς το γινόμενο 100mAh επί 25 ώρες θα είναι 2500.
Το ερώτημα είναι όμως , τα πήρε πράγματι, ή απλά περάσανε και καταγράφηκαν απο τον φορτιστή;

Το πόση ενέργεια υποθετικά πέρασε στην μπαταρία είναι μία παράμετρος που απλα καλό είναι να την ξέρουμε.
Αυτό που ενδιαφέρει όμως είναι πόση ενέργεια θα δώσει στην εκφόρτιση η μπαταρία, με το μέσο ρεύμα που αναμένεται να εκφορτίζεται.


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Yiannis_S στις Κυριακή, 8 Οκτ 2023, 01:15:51




Φυσικα δεν πηγαν και τα 2500MAh , ενα ποσοστο ενεργειας μετατραπηκε σε θερμοτητα....
Θα δειξει στην πραξη ποσα MAh θα δωσει...


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: sakis art στις Δευτέρα, 16 Οκτ 2023, 16:56:03
Εγω έχω ενα παρόμοιο θέμα. Φορτίζω τις eneloop με τον imax στο auto και σε καποια στιγμή ολοκληρώνεται η φόρτιση. Αν ομως ξαναπατήσω για φόρτιση παίρνει κι άλλα. Το.ιδιο γίνεται και με τις απλές NiMh στις μπουζόπιπες. Πχ φορτίζει και παίρνει ανάλογα 300-400
και σταματάει και μετα σε εκ νέου φόρτιση δίνει αλλά ~100-150mAh.
Φορτίζω πάντα με 0.2Α σε μπαταρίες 2200-2500


Τίτλος: Απ: sanyo eneloop
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Τρίτη, 31 Οκτ 2023, 04:12:06
Διακρίνουμε δύο εκδοχές:

Στο αυτόματο πρόγραμμα φόρτισης NiMH η περάτωση επιτελείται ανιχνεύοντας την αύξηση της τάσης. Ετσι όταν ξαναβάλεις την μπαταρία στην φόρτιση, η τάση που έχει επιστρέ-ψει στα επίπεδα ηρεμίας, αρχίζει να αυξάνει και πάλι, και κάποια στιγμή θα σταματήσει.
Η χωρητικότητα που δείχνει ο φορτιστής, δεν έχει περάσει στην μπαταρία, αφού είναι φορτισμένη δεν μπορεί να πάρει κι’ άλλο φορτίο. Απλά μετατρέπεται σε θερμότητα.

Όμως υπάρχει ακόμα μία εκδοχή. Αν τις NiMH προσπαθείς να τις φορτίσεις με μεγάλη έ-νταση, η μπαταρία δεν μπορεί να δεχθεί γρήγορα την ενέργεια που δίνει ο φορτιστής και ως επακόλουθο θα αυξήσει την τάση της νωρίτερα. Ναι, τότε η μπαταρία δεν έχει φορτίσει πλήρως και μπορεί να πάρει ακόμα ενέργεια.

Θα θυμίσω παλιές ιστορίες. Όταν πρωτο-κυκλοφόρησαν οι ΝιΜΗ, τις φόρτιζαν με ταχεία φόρτιση όπως έκαναν για τις NiCd. Το πρωϊ, έβλεπαν το λαμπάκι σβηστό, και θεωρούσαν ότι η μπαταρία έχει φορτιστεί. Όμως, όπως εξηγήσαμε προηγουμένως, ο φορτιστής ανίχνευε αύξηση της τάσης πολύ νωρίς και σταματούσε την φόρτιση. Η μπαταριά δεν έπαιρνε την αναμενόμενη ενέργεια, αλλά άργησαν να το καταλάβουν. Ετσι εκείνη την εποχή καταγράφηκαν τα περισσότερα σπασίματα που οφείλονταν σε «άδεια» μπαταρία (του δέκτη).