Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
306.128 μηνύματα σε 12.443 θέματα από 6.489 Μέλη / Τελευταίο μέλος: eurotrorm
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 9 Δεκ 2024, 10:00:03

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 9 Δεκ 2024, 10:00:03

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από spirost
    [Σήμερα στις 08:15]

    από spirost
    [Σήμερα στις 08:10]

    [Χθες στις 23:44]

    [Χθες στις 23:29]

    [Χθες στις 20:45]

    από hpergm
    [Χθες στις 16:04]

    από carapis
    [Σάββατο, 7 Δεκ 2024, 23:32:01]

    από spirost
    [Σάββατο, 7 Δεκ 2024, 14:09:05]

    από 3DJunk
    [Σάββατο, 7 Δεκ 2024, 02:04:25]

    από bleriot
    [Σάββατο, 7 Δεκ 2024, 00:35:18]

    [Παρασκευή, 6 Δεκ 2024, 14:19:14]

    από spirost
    [Πέμπτη, 5 Δεκ 2024, 16:54:29]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 5 Δεκ 2024, 15:34:22]

    [Πέμπτη, 5 Δεκ 2024, 12:58:54]

    [Τρίτη, 3 Δεκ 2024, 12:50:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6489
    Τελευταίο: eurotrorm
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 306128
    Σύνολο θεμάτων: 12443
    Online σήμερα: 47
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 5
    Επισκέπτες: 23
    Συνολικά: 28
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: sanyo eneloop  (Αναγνώστηκε 23963 φορές)
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Απάντηση #30 στις: Τετάρτη, 19 Ιαν 2011, 19:08:03 »

    Αντί να φτιάχνουμε packάκι,καλή λύση δεν είναι και το Battery box; Έτοιμο,απλώς βάζουμε τις μπαταρίες.

    ΜΗΝ τολμησεις και βαλεις  Battery box ! ! !  police
    Καταγράφηκε

    extenge
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 449


    Nikos


    « Απάντηση #31 στις: Τετάρτη, 19 Ιαν 2011, 19:14:25 »

    Κυριοι επειδη εσεις το κατεχετε το θεμα και επειδη ετοιμαζομαι να φτιαξω και εγω ενα πακακι με eneloop προτεινετε 4 η 5 στοιχεία καλυτερα? Με τα 5 εχεις ποιο δυνατα σέρβο και ποιο γρηγορα αποτι καταλαβαινω αλλα κερδιζω και κατι αλλο?
    Καταγράφηκε
    ANDREASTWIN
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 118



    « Απάντηση #32 στις: Τετάρτη, 19 Ιαν 2011, 20:05:28 »

    εχεις περισσοτερη δυναμη γιατη  δεν ζοριζονται  τα σερβο, αλλο να σπρωχνουν το χορν 4,8 βολτ και αλλο 6,0 βολτ.  οποτε εχεις και λιγοτερει καταναλωση. 
    Καταγράφηκε
    extenge
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 449


    Nikos


    « Απάντηση #33 στις: Τετάρτη, 19 Ιαν 2011, 20:48:12 »

    Ευχαριστω πολυ.......οποτε full για 6 volt
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.016


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #34 στις: Τετάρτη, 19 Ιαν 2011, 21:48:50 »

    Οπως και στους ηλεκτροκινητήρες που βάζουμε στην μύτη του μοντέλου, όταν αυξάνουμε την τάση και αφήνουμε την ίδια έλικα, το ρεύμα εκτοξεύεται στα ύψη, ετσι και με τα μοτέρ των σέρβο, με 6 volts αντί για 4,8, θα συμβεί κάτι ανάλογο. Ας μην ξεχνάμε και τον νόμο του Ωμ, όταν η αντίσταση είναι η ίδια, αν αυξηθεί η τάση διέρχεται μεγαλύτερο ρεύμα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 352



    « Απάντηση #35 στις: Πέμπτη, 20 Ιαν 2011, 01:08:38 »

    Δηλ.υπάρχει περίπτωση με 6v να ζορίσουμε(ή κάψουμε) το servo αν πριν είχαμε 4.8v και το μόνο που κάναμε ήταν απλώς να αλλάξαμε την μπαταρία;
    Είχα αυτήν την απορία αν τα standard ή απλά ψηφιακά servo δουλεύουν ξεκούραστα με μικρότερα volt και δεν αναγκάζονται να δώσουν περισσότερο ρεύμα οι μπαταρίες(οι eneloop στην προκειμένη περίπτωση).
    Καταγράφηκε
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #36 στις: Πέμπτη, 20 Ιαν 2011, 08:19:35 »

    Οπως και στους ηλεκτροκινητήρες που βάζουμε στην μύτη του μοντέλου, όταν αυξάνουμε την τάση και αφήνουμε την ίδια έλικα, το ρεύμα εκτοξεύεται στα ύψη, ετσι και με τα μοτέρ των σέρβο, με 6 volts αντί για 4,8, θα συμβεί κάτι ανάλογο. Ας μην ξεχνάμε και τον νόμο του Ωμ, όταν η αντίσταση είναι η ίδια, αν αυξηθεί η τάση διέρχεται μεγαλύτερο ρεύμα.

    Θείε Γιάννη, μικρή διόρθωση:
    Αυτό που αναφέρεις ισχύει στο τέρμα γκάζι, για να έχουμε το ίδιο έργο (ίδια watt, ή ίδια ώση αεροπλάνου) με περισσότερη τάση μπορούμε να μειώσουμε το ρεύμα (λιγότερο γκάζι).

    Νίκος
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #37 στις: Πέμπτη, 20 Ιαν 2011, 08:50:12 »

    Και ο αντίλογος είναι ότι όταν βρεθούμε με ισχυρότερο setup σπάνια έχουμε την πειθαρχία να κρατήσουμε ίδια τα  watt. Συνήθως του δίνουμε και καταλαβαίνει ανεβάζοντας και τα ρεύματα. Προσωπικά 2 φορές που είχα ισχυρότερο setup με τον περιορισμό να μην δώσω τέρμα γκάζι και τις 2 φορές έκαψα το μοτερ 
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.016


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #38 στις: Πέμπτη, 20 Ιαν 2011, 08:52:55 »

    Θείε Γιάννη, μικρή διόρθωση:
    Αυτό που αναφέρεις ισχύει στο τέρμα γκάζι, για να έχουμε το ίδιο έργο (ίδια watt, ή ίδια ώση αεροπλάνου) με περισσότερη τάση μπορούμε να μειώσουμε το ρεύμα (λιγότερο γκάζι).
    Νίκος

    Νίκο, σωστά τα λες, ίσως όμως δεν εννόησες ακριβώς το παράδειγμα που έδωσα. Στα μοτέρ έλξης, δεν χρειάζεται να αλλάξεις μπαταρία για να ισχύσει το παράδειγμά μου. Οσο σπρώχνεις το γκάζι, τόσο αυξάνει η τάση προς αυτά. Φυσικά πιό έντονη είναι η διαφορά αν προσθέσεις και άλλο στοιχείο.
    Αυτό που θέλω να καταλήξω είναι ότι το φορτίο στα σέρβο με την μεγαλύτερη τάση, αυξάνει εξ' αιτίας της μεγαλύτερης ταχύτητας (επιτάχυνσης) και του νόμου του Ωμ.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 352



    « Απάντηση #39 στις: Πέμπτη, 20 Ιαν 2011, 16:07:20 »

    τα connectors της graupner ταιριάζουν σε spektum δέκτη; Βρήκα ένα πακάκι και λέει Graupner Eneloop.Noμίζω υπάρχει συμβατότητα με spektum-jr-hitec αλλά δεν είμαι σίγουρος.
    Καταγράφηκε
    extenge
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 449


    Nikos


    « Απάντηση #40 στις: Πέμπτη, 20 Ιαν 2011, 18:41:20 »

    Τελικα ρε παιδια μπερδευτηκα.........4,8 η 6 V προτεινετε? Με το 6 V ζοριζουμε περισσοτερο τα servo? Γιατι το 6v full φορτισμενο εχει κοντα στα 7v......Υπαρχει περιπτωση να κάψουμε κανενα servo?
    Καταγράφηκε
    dodos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 485



    « Απάντηση #41 στις: Πέμπτη, 20 Ιαν 2011, 18:55:02 »

    Καλησπέρα φιλέ μου. Oχι δεν υπαρχή περίπτωση να καεί κανένα servo με μπαταρία 6v,  βαλτή κανονικά και τα servo σου θα είναι πιο γρήγορα, και περισσότερα κιλά, και θα ζορίζονται λιγότερο
    Καταγράφηκε
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #42 στις: Πέμπτη, 20 Ιαν 2011, 18:57:57 »

    Τελικα ρε παιδια μπερδευτηκα.........4,8 η 6 V προτεινετε? Με το 6 V ζοριζουμε περισσοτερο τα servo? Γιατι το 6v full φορτισμενο εχει κοντα στα 7v......Υπαρχει περιπτωση να κάψουμε κανενα servo?

    Γιατι τα μπερδευετε τοσο πολυ...
    Αν και δεν συμφωνω με τις  Nimh πλεον αφου με ελαχιστα χρηματα βαζετε ενα BEc  kαι μια Lipo...

    Tεσπα εστω οτι θελετe NiMh τοτε πολυ απλα ελεγχετε τα specifications του σερβο συνηθως ολα παιζουν 6 volt αν ομως δεν παιζουν τοτε δεν την συνδεεται με Nimh..

    Τωρα παλι αυτα που παιζουν δεν παθαινουν τπτ σε αυτα τα volt  αφου πολλοι 6bolta σερβο τα βαζουν να παιζουν στα 8.4 που ειναι η Λιπο..
    Βεβαια στα 8.4 σιγουρα μειωνεται λιγο η ζωη τους...! Στα 7 δεν υπαρχει θεμα..!
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 21 Ιαν 2011, 19:13:00 από PaNt » Καταγράφηκε
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #43 στις: Παρασκευή, 21 Ιαν 2011, 18:22:34 »

    Καλησπέρα φιλέ μου. Oχι δεν υπαρχή περίπτωση να καεί κανένα servo με μπαταρία 6v,  βαλτή κανονικά και τα servo σου θα είναι πιο γρήγορα, και περισσότερα κιλά, και θα ζορίζονται λιγότερο


    Ώπα, μην βιάζεσαι άνθρωπε μου !!! και ποτέ μην λές ποτέ

    Σπάνια μεν αλλά ΥΠΑΡΧΟΥΝ servo που δουλεύουν ΜΟΝΟ στα 4,8  - ξέρω άνθρωπο που την έπαθε

    JR Retract servo: http://www.horizonhobby.com/Products/Default.aspx?ProdID=JRPS791#quickSpecs

    δείτε τα μικρά γράμματα κάτω στο tab "Specs" 
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    ANDREASTWIN
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 118



    « Απάντηση #44 στις: Παρασκευή, 21 Ιαν 2011, 22:50:24 »

    Τελικα ρε παιδια μπερδευτηκα.........4,8 η 6 V προτεινετε? Με το 6 V ζοριζουμε περισσοτερο τα servo? Γιατι το 6v full φορτισμενο εχει κοντα στα 7v......Υπαρχει περιπτωση να κάψουμε κανενα servo?

    Γιατι τα μπερδευετε τοσο πολυ...
    Αν και δεν συμφωνω με τις  Nimh πλεον αφου με ελαχιστα χρηματα βαζετε ενα BEc  kαι μια Lipo...

    Tεσπα εστω οτι θελετe NiMh τοτε πολυ απλα ελεγχετε τα specifications του σερβο συνηθως ολα παιζουν 6 volt αν ομως δεν παιζουν τοτε δεν την συνδεεται με Nimh..

    Τωρα παλι αυτα που παιζουν δεν παθαινουν τπτ σε αυτα τα volt  αφου πολλοι 6bolta σερβο τα βαζουν να παιζουν στα 8.4 που ειναι η Λιπο..
    Βεβαια στα 8.4 σιγουρα μειωνεται λιγο η ζωη τους...! Στα 7 δεν υπαρχει θεμα..!
         η lipo δεν ειναι 8.4 αλλα 7.4
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Ηλεκτρονικά (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: sanyo eneloop
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.064 δευτερόλεπτα. 65 ερωτήματα.