Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
306.128 μηνύματα σε 12.443 θέματα από 6.489 Μέλη / Τελευταίο μέλος: eurotrorm
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 9 Δεκ 2024, 08:23:22

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 9 Δεκ 2024, 08:23:22

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από spirost
    [Σήμερα στις 08:15]

    από spirost
    [Σήμερα στις 08:10]

    [Χθες στις 23:44]

    [Χθες στις 23:29]

    [Χθες στις 20:45]

    από hpergm
    [Χθες στις 16:04]

    από carapis
    [Σάββατο, 7 Δεκ 2024, 23:32:01]

    από spirost
    [Σάββατο, 7 Δεκ 2024, 14:09:05]

    από 3DJunk
    [Σάββατο, 7 Δεκ 2024, 02:04:25]

    από bleriot
    [Σάββατο, 7 Δεκ 2024, 00:35:18]

    [Παρασκευή, 6 Δεκ 2024, 14:19:14]

    από spirost
    [Πέμπτη, 5 Δεκ 2024, 16:54:29]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 5 Δεκ 2024, 15:34:22]

    [Πέμπτη, 5 Δεκ 2024, 12:58:54]

    [Τρίτη, 3 Δεκ 2024, 12:50:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6489
    Τελευταίο: eurotrorm
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 306128
    Σύνολο θεμάτων: 12443
    Online σήμερα: 41
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 17
    Συνολικά: 20
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: sanyo eneloop  (Αναγνώστηκε 23958 φορές)
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.750


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #45 στις: Παρασκευή, 21 Ιαν 2011, 23:04:53 »

     η lipo δεν ειναι 8.4 αλλα 7.4

    Εννοεί ο PaNt όταν είναι full φορτισμένη, αφού το κάθε στοιχείο είναι 4,2V στην πλήρη φόρτιση.  Wink
    Καταγράφηκε
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #46 στις: Σάββατο, 22 Ιαν 2011, 01:37:25 »

       η lipo δεν ειναι 8.4 αλλα 7.4

    Στα 7.4 ειναι για φορτιση οχι για πτηση..
    Καταγράφηκε
    ANDREASTWIN
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 118



    « Απάντηση #47 στις: Σάββατο, 22 Ιαν 2011, 02:00:13 »

    οταν ζητατε μια lipo ρε παιδια πως τιν ζητατε 7.4 η 8.4 για να ξερουμε τη λεμε.

    Καταγράφηκε
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #48 στις: Σάββατο, 22 Ιαν 2011, 02:09:03 »

    οταν ζητατε μια lipo ρε παιδια πως τιν ζητατε 7.4 η 8.4 για να ξερουμε τη λεμε.



    7.4 την ονομαζουμε απλα εδω μιλαμε για τα σερβο και το ποσο καταπονουνται απο τα ρευματα...!:)
    Καταγράφηκε
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 352



    « Απάντηση #49 στις: Δευτέρα, 7 Φεβ 2011, 18:18:12 »

    Παιδιά μου ήρθαν σήμερα δυο πακάκια eneloop ένα 4.8v και ένα 6v 2000mah.Να τα βάλω να κάνουν 1-2 κύκλους πρώτα με 0.2; Επίσης δεν γνωρίζω στην ευαισθησία τι νούμερα να βάλω; Έχει D.peak: 5mv-20mv/cell και default.Έχω τον imaxb6
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 7 Φεβ 2011, 18:31:22 από sakis art » Καταγράφηκε
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 352



    « Απάντηση #50 στις: Δευτέρα, 7 Φεβ 2011, 23:17:43 »

    Παιδιά μου ήρθαν σήμερα δυο πακάκια eneloop ένα 4.8v και ένα 6v 2000mah.Να τα βάλω να κάνουν 1-2 κύκλους πρώτα με 0.2; Επίσης δεν γνωρίζω στην ευαισθησία τι νούμερα να βάλω; Έχει D.peak: 5mv-20mv/cell και default.Έχω τον imaxb6
    Ούτε ένας βρε παιδιά;
    Καταγράφηκε
    PVassilis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 140



    « Απάντηση #51 στις: Τρίτη, 8 Φεβ 2011, 01:35:01 »

    Τα 0.2 ίσως είναι λίγο πολλά για αρχή. Πιστεύω είναι καλύτερα 0.1-0.15. Το delta peak καλύτερα είναι να το έχεις χαμηλό γιατί στη μέγιστη τιμή υπάρχει πιθανότητα να υπερφορτιστούν.
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.016


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #52 στις: Τρίτη, 8 Φεβ 2011, 08:42:43 »

    Οι Eneloop φορτίζονται ικανοποιητικά με την αργή φόρτιση, δηλαδή με το C/10 ή 0,1C.
    Αν είναι τελείως ξεφόρτιστες θα χρειαστούν 14-16 ώρες, λιγότερο αναλογικά αν έχουν ήδη μέρος της ενέργειάς τους. Δεν θα πάθουν τίποτε αν τις αφήσεις περισσότερη ώρα να φορτίζουν σ' αυτή την ένταση.

    Αυτό που έχω πει - και ξαναπεί - είναι ότι συσσωρευτές με μεγάλη εσωτερική αντίσταση, όταν φορτίζονται με ταχεία φόρτιση (1C) δίνουν πρόωρη αύξηση της τάσης και κόβει πρόωρα ο φορτιστής, ή αν το πακέτο έχει 4-8 στοιχεία, τα οποία συνήθως δεν είναι ακριβώς τα ίδια, η αύξηση της τάσης είναι ελάχιστη (μπορεί να ανεβάζουν ταση τα μισά ενώ τα υπόλοιπα όχι) και δεν την διαβάζει ο φορτιστής.
    Αρα στην μία περίπτωση αν μείνουν ξεφόρτιστες χωρίς να το ξέρεις θα σπάσεις μοντέλο, ενώ στην άλλη περίπτωση αν ο φορτιστής συνεχίσει να παρέχει ενέργεια ενώ τα στοιχεία δεν μπορούν να την αφομοιώσουν, θα τα βλάψει.  

    Αν είσαι παρών στην ταχεία φόρτιση (πιό εύκολο στο μοντελοδρόμιο)  θα έχεις την δυνατότητα να διαπιστώσεις (με το ηχητικό σήμα του φορτιστή)  αν ο χρόνος φόρτισης ήταν όσο ο αναμενόμενος ανάλογα με το πόσο έχουν ξεφορτίσει, ή αν δεν κόψει ο φορτιστής να τον σταματήσεις εσύ.

    Ομως στο σπίτι, αν τις συνδέσεις στην ταχεία φόρτιση και φύγεις θα έχεις ταυς κινδύνους που προανέφερα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 352



    « Απάντηση #53 στις: Κυριακή, 16 Φεβ 2020, 17:57:51 »

    Λοιπόν σε πακακι eneloop σε ενα μοντέλο το οποίο το είχα στην άκρη για 8 ετη δηλ σε αδράνεια, άνοιξα τον διακόπτη και είχε ενέργεια. Καμία 5 λεπτά έπαιζα τα πηδαλια. Φυσικά θα πάνε στη άκρη οι μπαταρίες απλώς το αναφέρω ότι όντως που λένε στα 5 ετη χάνουν το 30% ενέργειες είναι γεγονός.
    Καταγράφηκε
    LYBCO
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 65


    « Απάντηση #54 στις: Κυριακή, 16 Φεβ 2020, 18:46:36 »

    Μια σημειωση sakis art.Επειδη γραφεις οτι "σου ηρθε" σκεφτηκα ισως τις αγορασες απο το εξωτερικο. Να επισημανω λοιπον οτι κυκλοφορουν απομιμησεις των eneloop.Στο youtube θα βρεις video με το πως να τις ξεχωριζουμε.
    Καταγράφηκε
    LYBCO
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 65


    « Απάντηση #55 στις: Κυριακή, 16 Φεβ 2020, 18:48:34 »

    Να συμπληρωσω οτι αναφερομαι στις συσκευασιες των 2 ή 4 τεμαχιων και οχι σε πακακια.
    Καταγράφηκε
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 352



    « Απάντηση #56 στις: Κυριακή, 16 Φεβ 2020, 20:32:43 »

    Να συμπληρωσω οτι αναφερομαι στις συσκευασιες των 2 ή 4 τεμαχιων και οχι σε πακακια.
    Απο γνωστό μαγαζί που πουλάει μόνο μπαταρίες στην Αγγλία αγοράζω μεμονωμένες ή σε πακακια χωρίς κάποιο θέμα. Αν δεις το πακακι που αναφέρω είναι αγορασμένο το 2011.
    Καταγράφηκε
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 334



    « Απάντηση #57 στις: Πέμπτη, 5 Αυγ 2021, 22:07:38 »


    Για καποιον  που εγραψε πιο πανω
    Η καταναλωση των σερβο εχει να κανει με το ποσο ζορι τραβανε για να κινησουν τα πηδαλια (πιο μεγαλα πηδαλια πιο μεγαλη καταναλωση) και δεν εχει  σχεση με την ταση 4,8 V 6 V ,
    στο Escapade εβλεπα καταναλωση 280-300mah  σε 10λεπτα πτηση και οταν εβαλα 6αρα μπαταρια η καταναλωση παρεμεινε η ιδια. 280-300mah. Aναλογικα σερβο.
    Καταγράφηκε

    Better SAFE than sorry!
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.016


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #58 στις: Παρασκευή, 6 Αυγ 2021, 05:32:05 »

    Εστω ότι έχουμε ένα μοτέρ ηλεκτρικό με την σωστή έλικα και το τροφοδοτούμε με 11Volts και τραβάει π.χ. 30Α.
    Εστω τώρα ότι το τροφοδοτούμε με 14 Volts. Τι θα δούμε στην ένταση; Θα μείνει η ίδια΄ή θα αυξηθεί;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.070


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #59 στις: Παρασκευή, 6 Αυγ 2021, 09:37:54 »

      Καλημέρα

    Εστω ότι έχουμε ένα μοτέρ ηλεκτρικό με την σωστή έλικα και το τροφοδοτούμε με 11Volts και τραβάει π.χ. 30Α.
    Εστω τώρα ότι το τροφοδοτούμε με 14 Volts. Τι θα δούμε στην ένταση; Θα μείνει η ίδια΄ή θα αυξηθεί;

      Η ένταση θα αυξηθεί
      Θα αυξηθούν και οι στροφές και κατ' επέκταση η ταχύτητα
      Οπότε άμα θέλουμε να "πετάμε" σε φαινομενικά χαλαρές συνθήκες, όπως πριν, τότε μειώνουμε το γκάζι και κατ' επέκταση θα μειωθεί και η κατανάλωση.

      Αναφορικά με την συμπάθειά μου, τα μούλτι buck2, έχω καταλάβει ότι για ίδιο βάρος που θες να διαχειριστείς είναι ίδια η ισχύς (W) ασχέτως την τάση.
      Δλδ αν έχουμε ένα μούλτι να αιωρείται με 3σελη και του βάλουμε μια 4σελη και διατηρήσουμε ίδιο το βάρος, το τονίζω, τότε η ισχύς θα είναι σχεδόν ίδια και κατ' επέκταση τα Αμπέρ θα μειωθούν

      Οπότε, με την ίδια λογική θα έχουμε κάτι αντίστοιχο και για την διαχείριση βάρους/ενέργειας από τα σέρβο. Τουλάχιστον αυτό πίστευα και εγώ!!!!!

      Αυτό που συμβαίνει με τα σέρβο είναι κάτι διαφορετικό, και ίσως έχει να κάνει με το εσωτερικό κύκλωμα διαχείρισης. Δεν ξέρω!!!!
      Βάζοντας στον πάγκο ένα σέρβο είχε ενδιαφέρον το τι έδειξαν οι μετρήσεις με ίδιο βάρος και διαφορετικές τάσεις (τώρα που βρήκα βολτοαμπερόμετρα...)
      Έχουμε λοιπόν
      Το σέρβο για τις δοκιμές ήταν το FUTABA S148
      Με 4.6ν η κατανάλωση ήταν 210mA
      Με 6ν   η κατανάλωση ήταν 270mA


    * IMG_20210805_231251_resized.jpg (59.73 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 164 φορές.)

    * IMG_20210805_231157_resized.jpg (79.58 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 163 φορές.)

    * IMG_20210805_231452_resized.jpg (71.94 KB, 360x640 - εμφανίστηκε 167 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Ηλεκτρονικά (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: sanyo eneloop
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 66 ερωτήματα.