Καλημέρα
Εστω ότι έχουμε ένα μοτέρ ηλεκτρικό με την σωστή έλικα και το τροφοδοτούμε με 11Volts και τραβάει π.χ. 30Α.
Εστω τώρα ότι το τροφοδοτούμε με 14 Volts. Τι θα δούμε στην ένταση; Θα μείνει η ίδια΄ή θα αυξηθεί;
Η ένταση θα αυξηθεί
Θα αυξηθούν και οι στροφές και κατ' επέκταση η ταχύτητα
Οπότε άμα θέλουμε να "πετάμε" σε φαινομενικά χαλαρές συνθήκες, όπως πριν, τότε μειώνουμε το γκάζι και κατ' επέκταση θα μειωθεί και η κατανάλωση.
Αναφορικά με την συμπάθειά μου, τα μούλτι
, έχω καταλάβει ότι για ίδιο βάρος που θες να διαχειριστείς είναι ίδια η ισχύς (W) ασχέτως την τάση.
Δλδ αν έχουμε ένα μούλτι να αιωρείται με 3σελη και του βάλουμε μια 4σελη και διατηρήσουμε
ίδιο το βάρος, το τονίζω, τότε η ισχύς θα είναι σχεδόν ίδια και κατ' επέκταση τα Αμπέρ θα μειωθούν
Οπότε, με την ίδια λογική θα έχουμε κάτι αντίστοιχο και για την διαχείριση βάρους/ενέργειας από τα σέρβο. Τουλάχιστον αυτό
πίστευα και εγώ!!!!!
Αυτό που συμβαίνει με τα σέρβο είναι κάτι διαφορετικό, και ίσως έχει να κάνει με το εσωτερικό κύκλωμα διαχείρισης. Δεν ξέρω!!!!
Βάζοντας στον πάγκο ένα σέρβο είχε ενδιαφέρον το τι έδειξαν οι μετρήσεις με ίδιο βάρος και διαφορετικές τάσεις
(τώρα που βρήκα βολτοαμπερόμετρα...) Έχουμε λοιπόν
Το σέρβο για τις δοκιμές ήταν το
FUTABA S148 Με 4.6ν η κατανάλωση ήταν 210mA
Με 6ν η κατανάλωση ήταν 270mA