antonis.ammo
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 35
|
|
« στις: Πέμπτη, 26 Μάι 2011, 00:02:54 » |
|
Θέλω την γνώμη σας για το ποιό mode είναι καλύτερο για αρχάριο λίγο μετά το χόβερ (ποριούλες...) είναι καλύτερα να μάθω με normal και αφού το μάθω πολύ καλά λίγο πρίν αρχίσω τα 3D να κάνω εξάσκηση ID ή μήπως να μάθω και να εξοικειωθώ απο τώρα με το ID. Σε ποιά απο τις 2 περιπτώσεις ID-Normal νομίζετε πως θα είναι ευκολότερα να μάθω το ε/κ και απο ID σε Normal έχει μεγάλη διαφορά η συμπεριφορά του ε/κ;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 26 Μάι 2011, 00:23:14 » |
|
Θέλω την γνώμη σας για το ποιό mode είναι καλύτερο για αρχάριο λίγο μετά το χόβερ (ποριούλες...) είναι καλύτερα να μάθω με normal και αφού το μάθω πολύ καλά λίγο πρίν αρχίσω τα 3D να κάνω εξάσκηση ID ή μήπως να μάθω και να εξοικειωθώ απο τώρα με το ID. Σε ποιά απο τις 2 περιπτώσεις ID-Normal νομίζετε πως θα είναι ευκολότερα να μάθω το ε/κ και απο ID σε Normal έχει μεγάλη διαφορά η συμπεριφορά του ε/κ;
Αυτο ειναι μια μεγαλη κουβέντα...! Γενικα ειμαι υπερ του να μάθεις καλα πορειες 8αρια και ola ta hovering στο νορμαλ και οταν θα αρχισεις loops roll κια invert να πας σε idle ....!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Annik
|
|
« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 26 Μάι 2011, 00:50:59 » |
|
Εγω αποτην πλευρα μου θα σου προτεινα να βαλεις idle up οσο το δυνατο πιο γρηγορα...!Αυτο θα σε βοηθησει στη συνεχεια να μην αναπτυξεις 'κακιες" συνηθειες οπως το να τραβας το collective αποτομα σε δυσκολες καταστασεις και θα σε βοηθησει να αποκτησεις καλες συνηθειες που δεν θα χρειαστει αργοτερα να αλλαξεις...!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
gravitywins
|
|
« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 26 Μάι 2011, 10:05:28 » |
|
Συμφωνώ, το ταχύτερο. Εξ' άλλου στην ουσία το μόνο που αλλάζει είναι το σημείο 0 σε σχέση με στροφές στροφείου. Εγω αποτην πλευρα μου θα σου προτεινα να βαλεις idle up οσο το δυνατο πιο γρηγορα...!Αυτο θα σε βοηθησει στη συνεχεια να μην αναπτυξεις 'κακιες" συνηθειες οπως το να τραβας το collective αποτομα σε δυσκολες καταστασεις και θα σε βοηθησει να αποκτησεις καλες συνηθειες που δεν θα χρειαστει αργοτερα να αλλαξεις...!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Never argue with an idiot, he'll drive you down to his level and beat you by experience.
|
|
|
Markhelis
|
|
« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 26 Μάι 2011, 14:05:48 » |
|
Το κανονικό είναι με νορμάλ αλλά, επειδή εσύ έχεις μάθει να πετάς χόβερ και να κάνεις ποριούλες εγώ θα σου πρότεινα το εξής. Χρησιμοποίησε το idle up για τον λόγο να έχεις και αρνητικές και σε μία στραβή να μπορείς ευκολότερα να το σώσεις το ε/π, μπαίνεις έτσι και στην φιλοσοφία του 3d! Ομως!! Βάλε καμπύλη γκαζιού στο idle up πιο "αργή" (αδύνατη) π.χ. 100 85 70 85 100 για να μην είναι απότομο και νευρικό το ε/π και σε ξαφνιάζει!! Αργότερα την αλλάζεις με πιο δυνατή καμπύλη (γκάζι).
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 26 Μάι 2011, 14:35:54 » |
|
Να τονίσω και κάτι άλλο στο Νορμαλ πρέπει το 0 να ειναι στο κέντρο του στικ και οχι στο κέντρο να έχετε +5 μοιρες...!
Γιατι έτσι συνηθίζεις λάθος και ποτέ δεν θα μπορείς να καταλάβεις με τα δάχτυλα που ακριβώς είναι το μηδέν...!
Οπότε η γνμωη μου ειναι αρχικα με νορμαλ αλλα 0 στο κεντρο του στικ και μετά idle up ...! Εννοω για πορειες 8αρια και hovering.. με το που θα τελειωσεις απο εκεί αμέσως idle up..!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Tony D
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 71
|
|
« Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 28 Μάι 2011, 01:12:21 » |
|
Να τονίσω και κάτι άλλο στο Νορμαλ πρέπει το 0 να ειναι στο κέντρο του στικ και οχι στο κέντρο να έχετε +5 μοιρες...!
Παύλο είσαι σίγουρος για αυτό που λες? Γιατί είναι διχασμένες οι γνώμες μιλάμε πάντα για normal mode. Πάντα φιλικά Αντώνης.
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 28 Μάι 2011, 02:03:09 από PaNt »
|
Καταγράφηκε
|
There are 3 ways of doing a thing The right way,the wrong way and MY way
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 28 Μάι 2011, 02:01:04 » |
|
Να τονίσω και κάτι άλλο στο Νορμαλ πρέπει το 0 να ειναι στο κέντρο του στικ και οχι στο κέντρο να έχετε +5 μοιρες...!
Παύλο είσαι σίγουρος για αυτό που λες? Γιατί είναι διχασμένες οι γνώμες μιλάμε πάντα για normal mode. Πάντα φιλικά Αντώνης. Φιλε μου δεν ειναι θεμα σιγουριάς... Είναι θέμα προσωπικό και θέμα λογικής... Αν στον εναν διακόπτη κάνεις χοβερ στο μέσον του στικ και στο άλλο κάνεις hover sto 75% τοτε σίγουρα ποτέ δεν θα μάθεις σωστα την διαδρομή του στικ δλδ που εισια 0 που +5 κτλ κτλ...!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
itf68
|
|
« Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 28 Μάι 2011, 08:17:12 » |
|
Να τονίσω και κάτι άλλο στο Νορμαλ πρέπει το 0 να ειναι στο κέντρο του στικ και οχι στο κέντρο να έχετε +5 μοιρες...!
Παύλο είσαι σίγουρος για αυτό που λες? Γιατί είναι διχασμένες οι γνώμες μιλάμε πάντα για normal mode. Πάντα φιλικά Αντώνης. Φιλε μου δεν ειναι θεμα σιγουριάς... Είναι θέμα προσωπικό και θέμα λογικής... Αν στον εναν διακόπτη κάνεις χοβερ στο μέσον του στικ και στο άλλο κάνεις hover sto 75% τοτε σίγουρα ποτέ δεν θα μάθεις σωστα την διαδρομή του στικ δλδ που εισια 0 που +5 κτλ κτλ...! Σωστος ο Παύλος! Άσε που κάθε φορα στην αλλαγή απο νορμαλ σε 1 ή και το αντίθετο θα έχεις στο μυαλό σου να δώσεις περισσότερο στικ ή λιγότερο για να μην βουτήξει η να μην φύγει πανω....!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Τάσος 希腊 T-Rex 250SE T-rex 450 pro Genius 500 Vibe 500E FBL T-Rex 550E DFC V3 T-Rex 600EFL PRO Vibe 50NEX FBL Logo 550SX 2 Χ Logo 600SE Kasama Dune 600 2 Χ Kasama Srimok 90 Kasama Srimok 90E FAIFA Logo 800 xtreme και κανα δυό ανεμοπλάνα...!
|
|
|
Markhelis
|
|
« Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 28 Μάι 2011, 11:47:07 » |
|
Φίλοι μου έχετε απόλυτο δίκιο και συμφωνώ μαζί σας διότι έτσι είναι το σωστό!! Ομως κρατάω μία επιφύλαξη όσο αφορά τους αρχάριους μέχρι να μάθουν να κάνουν χόβερ, μπορούν να βάλουν στην μέση 2 - 3 μοίρες όχι παραπάνω για να σηκωθεί το ε/π πιο "εύκολα" με το στικ του γκαζιού στην μέση ή λίγο παραπάνω χωρίς να τους τρομάξουν οι πολλές στροφές. Διότι ξέρετε ότι τα 450αρι είναι "τρελοκομείο" στις στροφές και μπορεί αυτό να ξενίσει ή να τρομάξει έναν αρχάριο και όταν μάλιστα δεν έχει κοντά του έναν έμπειρο.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
pissas
|
|
« Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 28 Μάι 2011, 11:48:39 » |
|
Φίλοι μου έχετε απόλυτο δίκιο και συμφωνώ μαζί σας διότι έτσι είναι το σωστό!! Ομως κρατάω μία επιφύλαξη όσο αφορά τους αρχάριους μέχρι να μάθουν να κάνουν χόβερ, μπορούν να βάλουν στην μέση 2 - 3 μοίρες όχι παραπάνω για να σηκωθεί το ε/π πιο "εύκολα" με το στικ του γκαζιού στην μέση ή λίγο παραπάνω χωρίς να τους τρομάξουν οι πολλές στροφές. Διότι ξέρετε ότι τα 450αρι είναι "τρελοκομείο" στις στροφές και μπορεί αυτό να ξενίσει ή να τρομάξει έναν αρχάριο και όταν μάλιστα δεν έχει κοντά του έναν έμπειρο. Ναι αλλα ειναι ΠΟΛΥ χειροτερο να παει να σηκωσει 450αρι με λιγες στροφες απο την αλλη ... τρεμει ολοκληρο και δεν ακουει καλα ...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
esky kob copter x 450 se v2 copterx 450 pro belt eflite msr rjx xtream 50 skype: LandTamer
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 28 Μάι 2011, 12:25:46 » |
|
Φίλοι μου έχετε απόλυτο δίκιο και συμφωνώ μαζί σας διότι έτσι είναι το σωστό!! Ομως κρατάω μία επιφύλαξη όσο αφορά τους αρχάριους μέχρι να μάθουν να κάνουν χόβερ, μπορούν να βάλουν στην μέση 2 - 3 μοίρες όχι παραπάνω για να σηκωθεί το ε/π πιο "εύκολα" με το στικ του γκαζιού στην μέση ή λίγο παραπάνω χωρίς να τους τρομάξουν οι πολλές στροφές. Διότι ξέρετε ότι τα 450αρι είναι "τρελοκομείο" στις στροφές και μπορεί αυτό να ξενίσει ή να τρομάξει έναν αρχάριο και όταν μάλιστα δεν έχει κοντά του έναν έμπειρο. έχεις δίκιο σε αυτο και σε πολυ αρχάριο και εγώ έτσι το φιάχνω... Αλλα στην περιπτωσή μας μιλάμε για κάποιον που θέλει να αρχίσει 3d και έχει περάσει το στάδιο του αρχαρίου...! Πάντα μιλάω σεγκεκριμένα για την περίπτωση...! Βέβαια για τον ήχο μπορείς να κατεβάσεις λιγο το throttlecurve αλλα θα πρέπει να έισαι σίγουρος οτι το heli δεν τρέμει...!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Skynet
|
|
« Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 28 Μάι 2011, 14:00:33 » |
|
Έγω προσωπικά έβαλα πολύ γρήγορα 0 μοίρες στο κέντρο και πετούσα με ID πολύ πριν αρχίσω τα κόλπα. Αν θα έχει 0 στο κέντρο ή +2 ή +3 είναι κάτι που διχάζει τις γνώμες. Ο λόγος που γράφω είναι για κάτι άλλο. Πρέπει ΣΙΓΟΥΡΑ το πρώτο πράγμα που θα μάθεις να είναι η χρήση του διακόπτη Throtle hold. Βάλε κανόνα στο μυαλό σου, να μην επιτρέψεις ΠΟΤΕ να πέσει το ελικόπτερο και να μήν έχεις προλάβει να τραβήξεις Throtle hold. Κάνε προπόνηση στον εξομοιωτή. Αποφάσισε ότι και στις βόλτες σου στον εικονικό κόσμο δεν θα επιτρέψεις ΠΟΤΕ να πέσει το ελικόπτερο πρωτού να έχεις τραβήξει τον διακόπτη. Κατά τη γνώμη μου αυτή είναι η ουσιαστικότερη διαφορά να μάθεις ανάμεσα σε νορμαλ και ID
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.
Skype --> mastroxalastis (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
|
|
|
Markhelis
|
|
« Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 28 Μάι 2011, 15:20:46 » |
|
Ναι αλλα ειναι ΠΟΛΥ χειροτερο να παει να σηκωσει 450αρι με λιγες στροφες απο την αλλη ... τρεμει ολοκληρο και δεν ακουει καλα ...
Φίλε δεν είπα να μην έχει στροφές, απλώς όταν έχουμε στην μέση 0 πρέπει το στικ να ξεπεράσει την μέση για να σηκωθεί το ε/π, κάτι που συνεπάγεται πολλές στροφές πράγμα που μπορεί να τρομάζει τον αρχάριο!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Markhelis
|
|
« Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 28 Μάι 2011, 15:25:19 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Tony D
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 71
|
|
« Απάντηση #15 στις: Σάββατο, 28 Μάι 2011, 17:50:46 » |
|
Τι να πω ρε παιδιά δεν ξέρω το συγκεκριμένο θέμα το έχουμε ξανασυζητήσει άπειρες φορες,και άκρη δεν βγάλαμε. Το θέμα δεν είναι μονο το 3d αλλα και τι είναι καλλίτερο στο πτητικό μέρος. Την ίδια συζήτση είχαμε πριν από χρονια στο ίδιο forum και θυμάμαι είχαμε πει ότι καλλίτερα είναι στη μέση να έχει 5 - 5,5 μοίρες γεια ομαλότερες στροφές αλλα και για να μην σου το φουσκώνει ο αέρας το μοντέλο, Φυσικά μιλάμε για normal πάντα. Από την άλλη πλευρά λένε ότι όταν έχεις 5 μέση κάνει σκαλί όταν τραβάς id. Στα forum του εξωτερικού που μπαίνω οι ποιο πολλοί λένε ότι 5 μέση είναι καλύτερα για normal πτήση. Δηλαδή δεν είναι μονο τι μας βολεύει αλλα τι είναι ποιο σωστό.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
There are 3 ways of doing a thing The right way,the wrong way and MY way
|
|
|
Tony D
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 71
|
|
« Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 28 Μάι 2011, 17:54:10 » |
|
Έγω προσωπικά έβαλα πολύ γρήγορα 0 μοίρες στο κέντρο και πετούσα με ID πολύ πριν αρχίσω τα κόλπα. Αν θα έχει 0 στο κέντρο ή +2 ή +3 είναι κάτι που διχάζει τις γνώμες. Ο λόγος που γράφω είναι για κάτι άλλο. Πρέπει ΣΙΓΟΥΡΑ το πρώτο πράγμα που θα μάθεις να είναι η χρήση του διακόπτη Throtle hold. Βάλε κανόνα στο μυαλό σου, να μην επιτρέψεις ΠΟΤΕ να πέσει το ελικόπτερο και να μήν έχεις προλάβει να τραβήξεις Throtle hold. Κάνε προπόνηση στον εξομοιωτή. Αποφάσισε ότι και στις βόλτες σου στον εικονικό κόσμο δεν θα επιτρέψεις ΠΟΤΕ να πέσει το ελικόπτερο πρωτού να έχεις τραβήξει τον διακόπτη. Κατά τη γνώμη μου αυτή είναι η ουσιαστικότερη διαφορά να μάθεις ανάμεσα σε νορμαλ και ID Παρα πολύ σωστός.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
There are 3 ways of doing a thing The right way,the wrong way and MY way
|
|
|
ILIASDJ
|
|
« Απάντηση #17 στις: Σάββατο, 28 Μάι 2011, 18:22:55 » |
|
Να πω και γω μια γνωμη . Θεωρω λαθος ( προσωπικη γνωμη ) να εχεις στο Normal , στη μεση του stick 5 μοιρες . Αν θεωρησουμε σωστο οτι πρεπει να εχουμε πχ. 10 θετικες και 10 αρνητικες στη ρυθμιση μας , τοτε το κεντρο ειναι το μηδεν , δηλαδη το μεσον του Stick . Αν λοιπον πεταμε Hover με 5 θετικες στο κεντρο , μολις πατησουμε τον διακοπτη idle , το ελικοπτερο θα πεσει αποτομα μιας και στο κεντρο θα εχουμε πλεον 0 μοιρες . Αυτο ισως φοβισει εναν αρχαριο ή ακομα και εναν πιο εμπειρο . Το πιο καλο πιστευω ειναι να μαθεις να πετας με 0 μοιρες στο κεντρο σε ολες τις περιπτωσεις . Επισεις ενας καινουργιος σιγουρα δεν μπορει να καταλαβει που ειναι το κεντρο του stick ,μιας και οταν πεταει δεν κοιταει την τηλεκατευθυνση αλλα το ελικοπτερο. Οποτε ειναι οπως συνηθισεις απο την αρχη . Οσον αφορα το Idle , πιστευω οτι ειναι κατι που θα βοηθησει καποιον να προχωρησει αν θελει σε sport οδηγηση ή 3D . Καλα θα ειναι να ξεκινησεις να κανεις οτι εκανες με Normal , βαζοντας idle . Τα ιδια ακριβως πραγματα ...πορεια , οκταρια , Hover και γενικα οτι εκανες και πριν . Ετσι θα νιωσεις το stick καλυτερα και θα δεις μονος σου τη διαφορα . Παντως το να πετας με idle πιστευω οτι θα σε βοηθησει πολυ περισσοτερο να καταλαβεις το ελικοπτερο σου .....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ What's up 6977808242
MINI TITAN E325 SE - T REX 500 ESP OUTRAGE VELOCITY 50 - HIROBO SDX 50 NITRO T REX 700 NITRO - AURORA AVANT Nitro - LOGO 600 3D
|
|
|
traveller
|
|
« Απάντηση #18 στις: Σάββατο, 28 Μάι 2011, 19:19:42 » |
|
normal +5 και 1600 στροφες (t-rex 700). idle 1, +3 μοιρες και εφοσον ανεβαινουν και οι στροφες στις 1750 η μεταβαση ειναι βουτυρο.Και τελος idle 2, +0 και αυξηση των στροφων στις 1900 και δεν καταλαβαινω καμια διαφορα.Ετσι το ειδα στο manual του τυριου και ετσι το εμαθα.Τωρα ειναι προσωπικα γουστα αυτα πως νιωθει ανετα ο καθενας.Οσο μεγαλυτερο ευρος εχει στη νορμαλ το στικ, πιστευω οτι ειναι και καλυτερα για τον αρχαριο.Οταν καποια στιγμη δοκιμασα και -2 +8, ειχα την εντυπωση οτι πετουσα Lama.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πρωτα μπουσουλάμε... περπατάμε...τρεχουμε...και μετά πετάμε!!!
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 28 Μάι 2011, 21:03:23 » |
|
normal +5 και 1600 στροφες (t-rex 700). idle 1, +3 μοιρες και εφοσον ανεβαινουν και οι στροφες στις 1750 η μεταβαση ειναι βουτυρο.Και τελος idle 2, +0 και αυξηση των στροφων στις 1900 και δεν καταλαβαινω καμια διαφορα.Ετσι το ειδα στο manual του τυριου και ετσι το εμαθα.Τωρα ειναι προσωπικα γουστα αυτα πως νιωθει ανετα ο καθενας.Οσο μεγαλυτερο ευρος εχει στη νορμαλ το στικ, πιστευω οτι ειναι και καλυτερα για τον αρχαριο.Οταν καποια στιγμη δοκιμασα και -2 +8, ειχα την εντυπωση οτι πετουσα Lama.
Αυτό για αργότερα είναι άσχημο......! Το πιο βασικό στο managment ειναι να ξέρεις πόσες μοίρες έχεις αν σε κάθε διακόπτη έχεις διαφορετικες μοίρες τότε δεν θα μάθεις..!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
traveller
|
|
« Απάντηση #20 στις: Σάββατο, 28 Μάι 2011, 21:12:15 » |
|
Νομιζω οτι ξεκινας με νορμαλ την πτηση ,γυρνας idle 1 η idle 2, και προσγειωνεσαι με νορμαλ ξανα..προσωπικα δεν αλλαζω στον αερα συνεχως τα flight mode..ποιος ο λογος...ισως τα εμαθα λαθος.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πρωτα μπουσουλάμε... περπατάμε...τρεχουμε...και μετά πετάμε!!!
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #21 στις: Σάββατο, 28 Μάι 2011, 21:19:32 » |
|
Νομιζω οτι ξεκινας με νορμαλ την πτηση ,γυρνας idle 1 η idle 2, και προσγειωνεσαι με νορμαλ ξανα..προσωπικα δεν αλλαζω στον αερα συνεχως τα flight mode..ποιος ο λογος...ισως τα εμαθα λαθος.
Καλα το πως αρχίζεις και πως τελειώνεις ειναι άλλο θέμα... Εγω αρχιζω με idle κια κατεβαινω με hold..! Normal pote..! δλδ και το Νορμαλ το εχω σαν idle..! Οσο τωρα γιατο σωστο η λάθος δεν ειναι ακριβώς λάθος απλά το θεμα είναι πόσο θές να προχωρήσεις...! Οταν έχεις τριες διαφορετικές διαδρομές τότε θα πετάς την μια με idle και θα κανεις καλο piroflip και θα σου βγαινει στατικο μετα θα βαζεις idle 2 ομως το 0 δεν θα το πετυχαίνεις οπότε μονο στατικό δεν θα κανεις το piroflip γιατι εκει που πριν πηγαινες το στικ και ειχες 0 τωρα έχεις +3 για παραδειγμα οποτε σε επηρεάζει...! Ενα αλλο παράδειγμα είναι οταν έχεισ πολλα διαφορετικα ελικόπτερα και πετάς τότε τα βήματα σου προς την βελτίωση γίνονται πολυ αργά..! Ενώ αν φιάξεις δυο όμοια βελτιώνεσαι πολυ γρηγορότερα..!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
traveller
|
|
« Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 28 Μάι 2011, 21:39:21 » |
|
ειχα την εντυπωση οτι μιλαμε για αρχαριο...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πρωτα μπουσουλάμε... περπατάμε...τρεχουμε...και μετά πετάμε!!!
|
|
|
|
TOLIS
|
|
« Απάντηση #24 στις: Κυριακή, 29 Μάι 2011, 00:02:59 » |
|
προσωπικα πεταω σε νορμαλ με -3/ +11 και idle -11/0/+11 δεν με χαλαει καθολου το οτι το ε/π "βουταει" στην αλλαγη, αφου πλεον το γνωριζω και εχω εξοικειωθει, αυτο γινεται μηχανικα... δεν αναφερθηκε ομως πουθενα οτι οι πλεον συγχρονες τηλεκατευθυνσεις, εχουν την δυνατοτητα της μεταβασης απο normal σε idle με χρονοκαθυστερηση,(ρυθμισιμη) ουτως ωστε το φαινομενο της βουτιας να ειναι και ελεγχομενο , αλλα και οχι τοσο αποτομο και εμφανες
|
|
|
Καταγράφηκε
|
cogito ergo sum....
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #25 στις: Κυριακή, 29 Μάι 2011, 00:12:31 » |
|
προσωπικα πεταω σε νορμαλ με -3/ +11 και idle -11/0/+11 δεν με χαλαει καθολου το οτι το ε/π "βουταει" στην αλλαγη, αφου πλεον το γνωριζω και εχω εξοικειωθει, αυτο γινεται μηχανικα... δεν αναφερθηκε ομως πουθενα οτι οι πλεον συγχρονες τηλεκατευθυνσεις, εχουν την δυνατοτητα της μεταβασης απο normal σε idle με χρονοκαθυστερηση,(ρυθμισιμη) ουτως ωστε το φαινομενο της βουτιας να ειναι και ελεγχομενο , αλλα και οχι τοσο αποτομο και εμφανες
Φϊλε Τόλη δεν είνανι αυτό το σημαντικό πρόβλημα η βουτιά...! Είναι πολύ εύκολο αν θες να μην βουτάει απλά να κάνεις την αλλαγή ενώ έχεις το στίκ λίγο πιο κάτω... Οσο για το Delay καλα τα λες αλλα και πάλι είναι ενα θέμα ειδικά για τους νέους.. Το μεγάλο πρόβλημα εινα οτι δεν μαθαίνεις σωστά το στικ γιατι μια είσαι 12 0 12 κα την άλλγ -5 +5 12.... τα άκρα δεν ειναι θέμα γιατι τα ξέρεις λόγω του οτι σταματάει το στικ αλλα ειδικά το κέντρο ειναι μεγάλο θέμα..!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
hellitop
|
|
« Απάντηση #26 στις: Κυριακή, 29 Μάι 2011, 00:34:44 » |
|
0 στην μεση και καθαρησες!! ουτε σκαλοπατια ουτε ανηφοριες .Παντα για το νορμαλ μιλαμε.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Tony D
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 71
|
|
« Απάντηση #27 στις: Κυριακή, 29 Μάι 2011, 01:21:49 » |
|
Παύλο συμφωνώ με αυτά που λες καθώς και με τον Ηλία το θέμα είναι άλλο όμως και το ξαναρωτάω αλλιώς. Ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα μοντέλο και θέλουμε να κάνουμε μια normal πτήση χωρίς να χρησιμοποιήσουμε id...(Δεν θέλει κάποιος να πετάει 3d θέλει να κάνει scale πτήσεις.) Η μας ρωτάει κάποιος ρε φιλε τι μοίρες να βάλω στην μέση για normal πτήση? Εμείς τι θα απαντήσουμε βάλε 0 και είσαι ok γιατί το 3d mpla mpla mpla....... Δεν μιλάμε για προσωπικές προτιμήσεις θέλουμε να δούμε ποιο είναι το σωστό. Αυτή είναι η ερώτηση μου που έκανα στον παύλο.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
There are 3 ways of doing a thing The right way,the wrong way and MY way
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #28 στις: Κυριακή, 29 Μάι 2011, 01:27:41 » |
|
Παύλο συμφωνώ με αυτά που λες καθώς και με τον Ηλία το θέμα είναι άλλο όμως και το ξαναρωτάω αλλιώς. Ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα μοντέλο και θέλουμε να κάνουμε μια normal πτήση χωρίς να χρησιμοποιήσουμε id...(Δεν θέλει κάποιος να πετάει 3d θέλει να κάνει scale πτήσεις.) Η μας ρωτάει κάποιος ρε φιλε τι μοίρες να βάλω στην μέση για normal πτήση? Εμείς τι θα απαντήσουμε βάλε 0 και είσαι ok γιατί το 3d mpla mpla mpla....... Δεν μιλάμε για προσωπικές προτιμήσεις θέλουμε να δούμε ποιο είναι το σωστό. Αυτή είναι η ερώτηση μου που έκανα στον παύλο. Πολυ καλα θα απαντησω στην ερώτηση σου αφου όμως πρώτα πώ ότι εγώ απαντάω σε αυτον που άρχισε το thread και ήθελε να μάθει τις ρυθμίσεις για να αρχίσει 3d.. Αν τώρα κάποιος θέλει να κάνει normal πτήση τότε καλα είναι για αρχή να βάλει -5 +5 +10 και σιγα σιγα να κανει μικρο αλλαγές... γενικα στην scale πτηση ουτε καν χρειάζονται αρνητικες παραμόνο αν έχει πολύ αέρα και δεν μπορείς να κατέβεις εύκολα (ακραιο βεβαια )... Δλδ γενικά δν παιζουν μονο οι μοίρες αλλα και το βάρος και οι στροφές και ο δίσκος ποσο μεγάλος είναι και πολλα πολλα άλλα πράγματα...! Πρώτα μαθαίνουμε πως λειτουργεί αυτο το πράγμα μετα αφου το κατανοήσουμε το πετάμε και το ρυθμίζουμε ανάλογα με τις ανάγκες μας και με το τι μας αρέσει..! Kαι Τέλος και πολυ σημαντικο " δεν υπάρχει σωστό και λάθος" !!!!!!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
hellitop
|
|
« Απάντηση #29 στις: Κυριακή, 29 Μάι 2011, 01:34:39 » |
|
Παύλο συμφωνώ με αυτά που λες καθώς και με τον Ηλία το θέμα είναι άλλο όμως και το ξαναρωτάω αλλιώς. Ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα μοντέλο και θέλουμε να κάνουμε μια normal πτήση χωρίς να χρησιμοποιήσουμε id...(Δεν θέλει κάποιος να πετάει 3d θέλει να κάνει scale πτήσεις.) Η μας ρωτάει κάποιος ρε φιλε τι μοίρες να βάλω στην μέση για normal πτήση? Εμείς τι θα απαντήσουμε βάλε 0 και είσαι ok γιατί το 3d mpla mpla mpla....... Δεν μιλάμε για προσωπικές προτιμήσεις θέλουμε να δούμε ποιο είναι το σωστό. Αυτή είναι η ερώτηση μου που έκανα στον παύλο. Πολυ καλα θα απαντησω στην ερώτηση σου αφου όμως πρώτα πώ ότι εγώ απαντάω σε αυτον που άρχισε το thread και ήθελε να μάθει τις ρυθμίσεις για να αρχίσει 3d.. Αν τώρα κάποιος θέλει να κάνει normal πτήση τότε καλα είναι για αρχή να βάλει -5 +5 +10 και σιγα σιγα να κανει μικρο αλλαγές... γενικα στην scale πτηση ουτε καν χρειάζονται αρνητικες παραμόνο αν έχει πολύ αέρα και δεν μπορείς να κατέβεις εύκολα (ακραιο βεβαια )... Δλδ γενικά δν παιζουν μονο οι μοίρες αλλα και το βάρος και οι στροφές και ο δίσκος ποσο μεγάλος είναι και πολλα πολλα άλλα πράγματα...! Πρώτα μαθαίνουμε πως λειτουργεί αυτο το πράγμα μετα αφου το κατανοήσουμε το πετάμε και το ρυθμίζουμε ανάλογα με τις ανάγκες μας και με το τι μας αρέσει..! Kαι Τέλος και πολυ σημαντικο " δεν υπάρχει σωστό και λάθος" !!!!!!!! για να το κατανοησεις πρεπει να εχεις και μυαλο!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Markhelis
|
|
« Απάντηση #30 στις: Κυριακή, 29 Μάι 2011, 01:39:56 » |
|
Πολυ καλα θα απαντησω στην ερώτηση σου αφου όμως πρώτα πώ ότι εγώ απαντάω σε αυτον που άρχισε το thread και ήθελε να μάθει τις ρυθμίσεις για να αρχίσει 3d..
Μία διευκρίνιση! Το παλικάρι που άρχισε το thread δεν θέλει να μάθει τις ρυθμίσεις για να αρχίσει 3d, αλλά να μάθει να κάνει ποριούλες σε normal mode ή με χτυπημένο το idle up.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #31 στις: Κυριακή, 29 Μάι 2011, 01:45:32 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Tony D
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 71
|
|
« Απάντηση #32 στις: Κυριακή, 29 Μάι 2011, 01:48:42 » |
|
Παύλο συμφωνώ με αυτά που λες καθώς και με τον Ηλία το θέμα είναι άλλο όμως και το ξαναρωτάω αλλιώς. Ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα μοντέλο και θέλουμε να κάνουμε μια normal πτήση χωρίς να χρησιμοποιήσουμε id...(Δεν θέλει κάποιος να πετάει 3d θέλει να κάνει scale πτήσεις.) Η μας ρωτάει κάποιος ρε φιλε τι μοίρες να βάλω στην μέση για normal πτήση? Εμείς τι θα απαντήσουμε βάλε 0 και είσαι ok γιατί το 3d mpla mpla mpla....... Δεν μιλάμε για προσωπικές προτιμήσεις θέλουμε να δούμε ποιο είναι το σωστό. Αυτή είναι η ερώτηση μου που έκανα στον παύλο. Πολυ καλα θα απαντησω στην ερώτηση σου αφου όμως πρώτα πώ ότι εγώ απαντάω σε αυτον που άρχισε το thread και ήθελε να μάθει τις ρυθμίσεις για να αρχίσει 3d.. Αν τώρα κάποιος θέλει να κάνει normal πτήση τότε καλα είναι για αρχή να βάλει -5 +5 +10 και σιγα σιγα να κανει μικρο αλλαγές... γενικα στην scale πτηση ουτε καν χρειάζονται αρνητικες παραμόνο αν έχει πολύ αέρα και δεν μπορείς να κατέβεις εύκολα (ακραιο βεβαια )... Δλδ γενικά δν παιζουν μονο οι μοίρες αλλα και το βάρος και οι στροφές και ο δίσκος ποσο μεγάλος είναι και πολλα πολλα άλλα πράγματα...! Πρώτα μαθαίνουμε πως λειτουργεί αυτο το πράγμα μετα αφου το κατανοήσουμε το πετάμε και το ρυθμίζουμε ανάλογα με τις ανάγκες μας και με το τι μας αρέσει..! Kαι Τέλος και πολυ σημαντικο " δεν υπάρχει σωστό και λάθος" !!!!!!!! για να το κατανοησεις πρεπει να εχεις και μυαλο!! Xaxaxax σε ευχαριστώ ξάδερφε.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
There are 3 ways of doing a thing The right way,the wrong way and MY way
|
|
|
Tony D
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 71
|
|
« Απάντηση #33 στις: Κυριακή, 29 Μάι 2011, 01:53:03 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
There are 3 ways of doing a thing The right way,the wrong way and MY way
|
|
|
Markhelis
|
|
« Απάντηση #34 στις: Κυριακή, 29 Μάι 2011, 01:56:06 » |
|
Παύλο κάπου έχουμε ξεφύγει από το αρχικό ερώτημα χωρίς να μας το έχει ζητήσει ή να ρωτήσει το παλικάρι. Πιστεύω να καλύφθηκε από τις απαντήσεις!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #35 στις: Κυριακή, 29 Μάι 2011, 01:56:28 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
hellitop
|
|
« Απάντηση #36 στις: Κυριακή, 29 Μάι 2011, 01:56:44 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Tony D
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 71
|
|
« Απάντηση #37 στις: Κυριακή, 29 Μάι 2011, 02:01:43 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
There are 3 ways of doing a thing The right way,the wrong way and MY way
|
|
|
hellitop
|
|
« Απάντηση #38 στις: Κυριακή, 29 Μάι 2011, 15:38:26 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
antonis.ammo
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 35
|
|
« Απάντηση #39 στις: Δευτέρα, 30 Μάι 2011, 23:33:05 » |
|
Θέλω να σας ευχαριστήσω για όλα όσα είπατε σε αυτό το θέμα και θέλω να με συγχωρήσετε που δεν πήρα θέση νωρίτερα, ήμουν εκτός το ΣΚ και δεν είχα ιδέα τι γινόταν με το θέμα! Λοιπόν θα πώ μερικά πράγματα για το πώς μου ήρθε να θέσω αυτό το ερώτημα, προσωπικά αποβάλω πολύ δύσκολα τις συνήθειες και γι'αυτό ρώτησα αν θα μπορούσα να συνεχίσω να κάνω τις πορείες και το χοβερ με ID! Άλλωστε όταν πήρα το Beltακι (Χριστούγεννα του '09) ο καταστηματάρχης μου έλεγε να ξεκινήσω με lama αλλά εγώ ήξερα τα χούγια μου και το τί ήθελα να κάνω με αυτό το χομπι (να μάθω να πετάω ένα ε/κ με όλες τις δυνατότητες, 3D δλδ) Με την τ/κ που έχω τώρα μου δίνετε αυτή η δυνατότητα,(λόγω ρυθμίσεων) είμαι απόλυτα σύμφωνος με αυτό Έγω προσωπικά έβαλα πολύ γρήγορα 0 μοίρες στο κέντρο και πετούσα με ID πολύ πριν αρχίσω τα κόλπα. Αν θα έχει 0 στο κέντρο ή +2 ή +3 είναι κάτι που διχάζει τις γνώμες. Ο λόγος που γράφω είναι για κάτι άλλο. Πρέπει ΣΙΓΟΥΡΑ το πρώτο πράγμα που θα μάθεις να είναι η χρήση του διακόπτη Throtle hold. Βάλε κανόνα στο μυαλό σου, να μην επιτρέψεις ΠΟΤΕ να πέσει το ελικόπτερο και να μήν έχεις προλάβει να τραβήξεις Throtle hold. Κάνε προπόνηση στον εξομοιωτή. Αποφάσισε ότι και στις βόλτες σου στον εικονικό κόσμο δεν θα επιτρέψεις ΠΟΤΕ να πέσει το ελικόπτερο πρωτού να έχεις τραβήξει τον διακόπτη. Κατά τη γνώμη μου αυτή είναι η ουσιαστικότερη διαφορά να μάθεις ανάμεσα σε νορμαλ και ID και αφού εφαρμώσω την παρακάτω ρύθμιση που με βρίσκει επίσης σύμφωνο Το κανονικό είναι με νορμάλ αλλά, επειδή εσύ έχεις μάθει να πετάς χόβερ και να κάνεις ποριούλες εγώ θα σου πρότεινα το εξής. Χρησιμοποίησε το idle up για τον λόγο να έχεις και αρνητικές και σε μία στραβή να μπορείς ευκολότερα να το σώσεις το ε/π, μπαίνεις έτσι και στην φιλοσοφία του 3d! Ομως!! Βάλε καμπύλη γκαζιού στο idle up πιο "αργή" (αδύνατη) π.χ. 100 85 70 85 100 για να μην είναι απότομο και νευρικό το ε/π και σε ξαφνιάζει!! Αργότερα την αλλάζεις με πιο δυνατή καμπύλη (γκάζι). θα συνεχείσω την εκπαίδευση! Και θα εφαρμώσω αυτό Σας ευχαριστώ και πάλι, ήθελα να μάθω αν υπάρχει κάποιος κανόνας στο θέμα αυτό αλλά απ'οτι κατάλαβα είναι περισσότερο θέμα αντίληψης του καθενός και του τι τον βολεύει. Μια ερώτηση ακόμη, μπορώ να βάζω το ID ενώ το ε/κ είναι ακόμα στο έδαφος; Υπάρχει κάποιο πρόβλημα; Νομίζω πως με αυτόν τον τρόπο θα είναι και πολύ εύκολη η εναλλαγή απο normal σε ID αφού στην μέση του στικ θα έχω 0 μοίρες! Η μήπως κάτι δεν λέω σωστά
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Markhelis
|
|
« Απάντηση #40 στις: Δευτέρα, 30 Μάι 2011, 23:50:12 » |
|
Μια ερώτηση ακόμη, μπορώ να βάζω το ID ενώ το ε/κ είναι ακόμα στο έδαφος; Υπάρχει κάποιο πρόβλημα; Νομίζω πως με αυτόν τον τρόπο θα είναι και πολύ εύκολη η εναλλαγή απο normal σε ID αφού στην μέση του στικ θα έχω 0 μοίρες! Η μήπως κάτι δεν λέω σωστά Πολύ σωστά τα λές και μπορείς να το κάνεις από την στιγμή που έχεις 0 μοίρες στην μέση! Να μην το προσγειώνεις όμως ακόμα με idle up χτυπημένο!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
antonis.ammo
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 35
|
|
« Απάντηση #41 στις: Τρίτη, 31 Μάι 2011, 00:34:29 » |
|
Ευχαριστώ Markhelis!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Skynet
|
|
« Απάντηση #42 στις: Τρίτη, 31 Μάι 2011, 11:21:35 » |
|
Φίλε antonis.ammo, έχεις φανταστεί και μπορείς να περιγράψεις τα βήματα αναλυτικά της διαδικασίας όπου θα βάλεις Idle Up ενώ είσαι στο έδαφος?
Νομίζω πως θέλει προσοχή! Πως σκέφτεσαι να το κάνεις?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.
Skype --> mastroxalastis (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
|
|
|
antonis.ammo
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 35
|
|
« Απάντηση #43 στις: Τρίτη, 31 Μάι 2011, 20:06:03 » |
|
Λοιπόν το σκεπτικό μου είναι το εξής, αφού έχω ρυθμίσει τις μοίρες 0 και σε ID και normal στην μέση του στικ, ξεκινάω με normal μέχρι την μέση (στροφές τουλάχιστον 60%), μετά γυρίζω σε ID και θεωρητικά το ξεκολλάω με την μια,αυτό βέβαια θα γίνει αφού είμαι σίγουρος για τις αντιδράσεις του μετά το ξεκόλλημα (δεν χάνω την ουρά,έχω ρυθμίσει-τριμάρει το ε/κ και είμαι σίγουρος πως όταν σηκωθεί δεν θα το χάσω! Δυστυχώς θα πρέπει να το κάνω πολύ προσεκτικά στην αρχή, αλλά δεν ξέρω γιατί το T-rex clone δεν μου είναι σταθερό, το Belt το είχα μάθει πολύ καλά χωρίς ID, κάποιες φορές του κοπανούσα και ID με την μαμα τ/κ και δεν με ζόριζε παρά τα μικροτσαλίμια που έκανε, βουτιές και κουνήματα οταν έκανα αλλαγή ID-normal! Μέχρι και τσίτα γκάζι του είχα δώσει με normal απο πατημένο κάτω, μόλις έφτασε τα 10-15 μέτρα το άφησα και όλα οκ, του είχα πάρει τον αέρα ρε παιδί μου! Το κακό είναι πως με την προοπτική πως θα έπαιρνα την τ/κ 2.4 χάλασα και το σετάπ του Belt (έκανα πατέντα με τα σέρβο) και δεν το έχω πετάξει ακόμα! μου είπαν πως το T-rex είναι πιο σταθερό και ασχολήθηκα με αυτό, απο σήμερα όμως που έχουν έρθει και κάποια πραγματάκια που χρειαζόμουν για το Belt θα βάλω μπροστά να το ρυθμίσω και να δώ πως θα τα πάω με αυτό!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Skynet
|
|
« Απάντηση #44 στις: Τρίτη, 31 Μάι 2011, 21:20:59 » |
|
Βάζοντας 0 μοίρες στη μέση του στικ σε normal και ID νομίζω πως είναι ο ασφαλέστερος τρόπος να γυρίσεις σε ID ενώ είσαι ακόμη στο έδαφος. (Ας μας διορθώσουν οι περισσότερο έμπειροι)
Μία ακόμη ερώτηση: Τι Τ/Κ 2.4 έχεις? Είναι computerized με καμπύλες και άλλα κόλπα?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.
Skype --> mastroxalastis (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
|
|
|
antonis.ammo
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 35
|
|
« Απάντηση #45 στις: Τρίτη, 31 Μάι 2011, 21:45:00 » |
|
την Turnigy 9x full computerized!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Skynet
|
|
« Απάντηση #46 στις: Τετάρτη, 1 Ιούν 2011, 07:31:19 » |
|
Συνοψίζοντας: 1) Μηδέν μοίρες στο κέντρο σε normal και Idle Up 2) Βάλε Belt και HK στην Turnigy 3) Προπόνηση για άμεση χρήση του Throtle Hold και καλές πτήσεις
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.
Skype --> mastroxalastis (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
|
|
|
|