Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.513 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 15:03:08

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 15:03:08

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 14:21]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304513
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 2
    Gäste: 19
    Gesamt: 21
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 15 16 17 [18] 19 20 21 ... 23     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα  (Gelesen 160919 mal)
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.095



    WWW
    « Antwort #255 am: Dienstag, 12 Nov 2013, 17:34:57 »

    Ilias να βάλεις dimmer φυσικά γινεται , αλλά αν εχεις μετασχηματιστη 200v στα 12v τότε , θα έχεις μεγιστη τάση 12v που κατα την γνωμη μου δεν φτανουν , αν θες να εχεις συρμα κοντα στο μέτρο .
    Καλύτερα θα ηταν να ειχες ενα μετασχιμαστη , με τάση εξόδου πανω απο 25V , ετσι θα εχεις περισσότερες δυνατότητες . Να ξέρεις όσο ποιο χοντρό είναι η χρωμονικελίνη τόσο μικροτερη τάση θες , για να δουλέψεις.
    Φυσικά μπορεις να το δοκιμασεις με τον μετασχηματιστη που εχεις , αγοράζοντας , μόνο ενα dimmer. Παντα προσοχή , γιατι τάσεις πανω απο 40V κάτω απο συγκεκριμένες συνθήκες ειναι επικίνδυνες .
    Gespeichert

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 6.284


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Antwort #256 am: Dienstag, 12 Nov 2013, 17:38:42 »

    Μου γεννηθηκαν τα εξης ερωτηματα

    1.Αν δοκιμασω με ESC (που να εχει Bec) και αντι για δεκτη βαλω ενα servo tester για την αυξομειωση του ''γκαζιου'' το καλωδιο που θα εμπαινε στο δεκτη, που θα το βαλω; Στην θεση της μπαταριας ή στην θεση του σερβο πανω στο servo tester;

    Πολύ σωστή είναι η ιδέα σου Ηλία, το καλώδιο του esc που θα πήγαινε στον δέκτη το συνδέεις στην
    θέση του σέρβου και δεν χρειάζεται μπαταρία το tester αφού θα έχει bec το esc!!!  Thumbs up
    Gespeichert
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #257 am: Dienstag, 12 Nov 2013, 18:05:47 »

    Οσο αφορα την ιδεα με το servo tester και το esc αν το Esc ειναι 18α αυτο σημαινει οτι θα μπορει να αντεξει για 18 αμπερ χρηση με την χρωμονικελινη;
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 6.284


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Antwort #258 am: Dienstag, 12 Nov 2013, 18:43:00 »

    Σύμφωνα με τα λεγόμενα παραπάνω του Γιάννη θα χρειαστείς τουλάχιστον 6S μπαταρία!!
    Gespeichert
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.623


    game over :|


    « Antwort #259 am: Dienstag, 12 Nov 2013, 19:46:03 »

    Εχει δικιιο ο Γιαννης. Και στο δικο μου ειχα προχειρο σπιτι ενα ΜΤ 2Α 24V και αυτον εβαλα. Καλυτερα θα ηταν να ειχα λιγο υψηλοτερη ταση. Πρακτικα νομιζω οτι το dimmer λειτουργει μονο με 220V ταση, για αυτο το εβαλα πριν τον ΜΤ στην ταση των 220V.

    Με το ESC ειναι πιο απλο, υλικα που εχουμε ολοι, ισως να θελει και 6S (η δυο 3S σε σειρα) και το servo tester η δεκτη με ΤΚ.
    Gespeichert

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #260 am: Mittwoch, 13 Nov 2013, 18:31:36 »

    Μετα απο συζητηση που ειχα με τον ORCK εκανα και εγω καποια πειραματα και εβγαλα καποια συμπερασματα
    εχοντας ως δεδομενο την χρηση χρωμονυκελινης με ανοιγμα 90 ποντους

    1. χρησιμοποιοντας μετασχηματιστη στα 12v 200w (περιπου 16Α) το φελιζολ δεν κοβοτανε παρα το οτι εκαιγε το νημα. Σε μικροτερο μηκος (περιπου 40ποντους) τα αποτελεσματα ηταν ικανοποιητικα
    2. Δοκιμασα με ESc και Servo tester και δουλεψε το κυκλωμα αλλα το νημα παλι δεν μπορουσε να κοψει στους 90 ποντους
    3. Κατα τον πειραματισμο ειδα οτι η καταναλωση ηταν 1.5 Α. Ισως αν το ζεσταμα ηταν περισσοτερο να υπηρχε μεγαλυτερη καταναλωση

    Υ.Γ. το esc ειναι  BRUSHED . Θεωρω οτι Brushless δεν θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει αφου εχει 3 καλωδια σωστα;
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.623


    game over :|


    « Antwort #261 am: Mittwoch, 13 Nov 2013, 19:03:54 »

    Η φτηνοτερη λυση οπως σου ειπα ειναι ενα ESC που να μπορει να δεχθει 6S μπαταριες. Δυο 3S σε σειρα.
    Θα κοψεις το φελιζολ σου και στο τελος θα το βαλεις και σε ενα αεροπλανο να κανεις το κεφι σου. Εαν πληρωσεις για ΜΤ με υψηλοτερη ταση μετα τι θα τον κανεις;
    Εχω σε εκτιμηση πολυ τα Turnigy Plush http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__2165__TURNIGY_Plush_40amp_Speed_Controller.html

    Τονιζω οτι δεν εχω κανει δοκιμη με το συγκεκριμενο εξαρτημα, η θεωρεια λεει οτι θα λειτουργησει θαυμασια.
    Gespeichert

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #262 am: Mittwoch, 13 Nov 2013, 19:33:17 »

    1. χρησιμοποιοντας μετασχηματιστη στα 12v 200w (περιπου 16Α) το φελιζολ δεν κοβοτανε παρα το οτι εκαιγε το νημα. Σε μικροτερο μηκος (περιπου 40ποντους) τα αποτελεσματα ηταν ικανοποιητικα
    2. Δοκιμασα με ESc και Servo tester και δουλεψε το κυκλωμα αλλα το νημα παλι δεν μπορουσε να κοψει στους 90 ποντους
    3. Κατα τον πειραματισμο ειδα οτι η καταναλωση ηταν 1.5 Α. Ισως αν το ζεσταμα ηταν περισσοτερο να υπηρχε μεγαλυτερη καταναλωση

    Αφού διαπίστωσες ότι τα 12 Volts κοβουν στα 60 εκατοστά, υπολόγισε την τάση που θέλεις - αναλογικά - για τα άλλα μήκη.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #263 am: Mittwoch, 13 Nov 2013, 19:36:54 »

    Η φτηνοτερη λυση οπως σου ειπα ειναι ενα ESC που να μπορει να δεχθει 6S μπαταριες. Δυο 3S σε σειρα.
    Θα κοψεις το φελιζολ σου και στο τελος θα το βαλεις και σε ενα αεροπλανο να κανεις το κεφι σου. Εαν πληρωσεις για ΜΤ με υψηλοτερη ταση μετα τι θα τον κανεις;
    Εχω σε εκτιμηση πολυ τα Turnigy Plush http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__2165__TURNIGY_Plush_40amp_Speed_Controller.html

    Τονιζω οτι δεν εχω κανει δοκιμη με το συγκεκριμενο εξαρτημα, η θεωρεια λεει οτι θα λειτουργησει θαυμασια.

    Ναι αλλα με Brushless ESC πως θα γινει η συνδεσμολογια με τα 3 καλωδια;
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 6.284


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Antwort #264 am: Mittwoch, 13 Nov 2013, 20:00:37 »

    Ναι αλλα με Brushless ESC πως θα γινει η συνδεσμολογια με τα 3 καλωδια;

    Γιατί Ηλία όταν σε ένα ε/π θέλουμε π.χ. να μετρήσουμε μοίρες λέμε να βγάζουμε τα 2 καλώδια από τα τρία και
    όχι το ένα??
    Διότι και με τα δύο μπορεί να δουλεύει το μοτέρ, όχι όμως σωστά διότι είναι τριφασικό, κάπως έτσι πιστεύω πως
    πρέπει να γίνεται η συνδεσμολογία με τις δύο φάσεις!!  Wink
    Gespeichert
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.623


    game over :|


    « Antwort #265 am: Mittwoch, 13 Nov 2013, 20:01:25 »

    Η φτηνοτερη λυση οπως σου ειπα ειναι ενα ESC που να μπορει να δεχθει 6S μπαταριες. Δυο 3S σε σειρα.
    Θα κοψεις το φελιζολ σου και στο τελος θα το βαλεις και σε ενα αεροπλανο να κανεις το κεφι σου. Εαν πληρωσεις για ΜΤ με υψηλοτερη ταση μετα τι θα τον κανεις;
    Εχω σε εκτιμηση πολυ τα Turnigy Plush http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__2165__TURNIGY_Plush_40amp_Speed_Controller.html

    Τονιζω οτι δεν εχω κανει δοκιμη με το συγκεκριμενο εξαρτημα, η θεωρεια λεει οτι θα λειτουργησει θαυμασια.

    Ναι αλλα με Brushless ESC πως θα γινει η συνδεσμολογια με τα 3 καλωδια;

    Λογικα θα λειτουργησει μια χαρα, απλα συνδευεις σε οποια απο τα τρια καλωδια θες. Το τριτο στον αερα.
    Για δοκιμη βαλε ενα τριφασικο ESC, οτι εχεις προχειρο με την ιδια συνδεσμολογια οπως εχεις κανει ηδη με το καρβουνατο και δες εαν δουλευει με μια τυχαια φαση. Φυσικα θα εχεις παλι προβλημα στην κοπη αλλα αυτη η δοκιμη θα σου διασφαλισει οτι δουλευει και το τριφασικο.

    Εαν καποιος εχει αντιθετη αποψη ας το πει τωρα.  Χαμόγελο
    Gespeichert

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #266 am: Mittwoch, 13 Nov 2013, 20:31:20 »

    Εαν καποιος εχει αντιθετη αποψη ας το πει τωρα. 

    ναι παιδια τωρα πριν καψω κανενα ESc για το τιποτα
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    0 teo
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 575


    ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου


    WWW
    « Antwort #267 am: Mittwoch, 13 Nov 2013, 21:49:49 »

    Να ρωτήσω με ποιό servo tester κάνεις αυτές τις δοκιμές Ηλία;
    link αν μπορείς
    Gespeichert

    FrSky ACCST @ Spektrum-DX7
    E-Starter || Wilga 2000 || Easy Cub
    Hawk Sky || Easy Star I || Sky Sprite
    Easy Glider Pro || Phoenix 2000 || Phoenix EVO
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #268 am: Mittwoch, 13 Nov 2013, 22:27:20 »

    http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__31713__Turnigy_760LV_HV_Dual_Pulse_Width_Selectable_Servo_Tester_EU_warehouse_.html?strSearch=servo%20tester
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    0 teo
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 575


    ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου


    WWW
    « Antwort #269 am: Mittwoch, 13 Nov 2013, 22:56:08 »


    Έχω το ίδιο και δεν έχω καταφέρει να κάνω 3φασικό μοτέρ να λειτουργήσει (γυρίσει) συνδέοντάς το πάνω σε ESC το οποίο να είναι συνδεδεμένο σε μία από τις 4 θέσεις που έχει το tester για τα servo και την μπαταρία του μοτερ χώρια και μια δεύτερη μπαταρία συνδεδεμένη μέσω εξωτερικού BEC στην θέση power in του tester.
    Πραγματικά με εκπλήσσει το σχήμα της δοκιμής σου.
    Για βάλε και καμιά φωτογραφία πριν ανοίξεις τα ρεύματα.

    Γενικότερα έχω δει το σχήμα με το servo tester να χρησιμοποιεί μόνο 2φασικά ESC και μικρές πηγές ρεύματος για θέρμανση μικρών νημάτων (10-20cm) για μικροκοπές. Όχι κάτι τόσο μεγάλο σαν κι αυτό που πας να κάνεις εσύ.
    Και πάντα με άλλου τύπου servo tester, όχι σαν κι αυτό που έχεις κι εσύ κι εγώ μαζί.

    « Letzte Änderung: Mittwoch, 13 Nov 2013, 23:25:20 von 0 teo » Gespeichert

    FrSky ACCST @ Spektrum-DX7
    E-Starter || Wilga 2000 || Easy Cub
    Hawk Sky || Easy Star I || Sky Sprite
    Easy Glider Pro || Phoenix 2000 || Phoenix EVO
    Seiten: 1 ... 15 16 17 [18] 19 20 21 ... 23     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Moderatoren: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Thema: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.042 Sekunden mit 26 Zugriffen.