Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 02:52:09

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 02:52:09

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304516
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 13
    Total: 13
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 26 27 28 [29] 30 31 32 ... 34     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Lu 123307 fois)
    extenge
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 449


    Nikos


    « Répondre #420 le: Vendredi, 4 Nov. 2011, 16:12:45 »

    Ξέρετε πού μπορώ να βρω life στην Ελλάδα και δεν βρίσκω;
    Εγω εχω ψαξει αλλα δεν εχω βρει......
    Παιρνω απο ebay.....
    Journalisée
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #421 le: Vendredi, 4 Nov. 2011, 16:34:45 »

    Βρήκα στο Δελατόλα τελικά στα 2000μΑ  Thumbs up
    Επίσης θυμήθηκα ότι έχω μια ηλεκτρονική που δουλεύει και στα 7.4V  angel
    οπότε θα δουλέψω το πακάκι a123 χωρίς bec και χωρίς διοδάκια.
    Journalisée

    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Répondre #422 le: Vendredi, 4 Nov. 2011, 21:43:11 »

    Ξέρετε πού μπορώ να βρω life στην Ελλάδα και δεν βρίσκω;

          http://www.hobbyworld.gr/newshop/index.php?main_page=index&cPath=83_182&zenid=63f2784be6f1fa0d5b17b682e203447d
    Journalisée

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #423 le: Samedi, 12 Nov. 2011, 19:16:44 »

    Αν στο πακ των 2 στοιχείων α123 δεν έχω βύσμα για μπαλανσάρισμα θα έχω πρόβλημα;
    Journalisée

    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 479



    « Répondre #424 le: Dimanche, 13 Nov. 2011, 09:59:01 »

    Οχι. Thumbs up
    Journalisée

    Ignorance is bliss
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #425 le: Dimanche, 13 Nov. 2011, 10:04:43 »

    ευχαριστώ  Wink
    Journalisée

    extenge
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 449


    Nikos


    « Répondre #426 le: Dimanche, 13 Nov. 2011, 14:27:25 »

    Αν στο πακ των 2 στοιχείων α123 δεν έχω βύσμα για μπαλανσάρισμα θα έχω πρόβλημα;
    Εγω εχω βαλει και δεν ειναι δυσκολο.......αλλα παντως δεν χρειαζεται τοσο οσο αν ηταν lipo..........
    Journalisée
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #427 le: Mardi, 13 Dιc. 2011, 21:12:35 »

    Απλα για να εμπλουτισω τις γνωσεις μου σε εναν βενζινοκινητηρα ο αισθητηρας  δινει εντολη στο μπουζι για σπινθηρα. Σε ποια θεση της διαδρομης του κινητηρα θα πρεπει να δωσει αυτη την εντολη?
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #428 le: Mardi, 13 Dιc. 2011, 21:29:53 »

    Απλα για να εμπλουτισω τις γνωσεις μου σε εναν βενζινοκινητηρα ο αισθητηρας  δινει εντολη στο μπουζι για σπινθηρα. Σε ποια θεση της διαδρομης του κινητηρα θα πρεπει να δωσει αυτη την εντολη?

    Αν αναφέρεσαι σε δίχρονο κινητήρα: Όταν το έμβολο βρεθεί στο άνω νεκρό σημείο (ΑΝΣ)  - συμπίεση και έκρηξη.

    Στην πραγματικότητα λίγο πριν το ΑΝΣ. Αυτή είναι η ονομαζόμενη προπορεία ή αβάνς (ελληνιστί). Η διαφορά από το ΑΝΣ μετριέται σε μοίρες και ρυθμίζεται από τη θέση του αισθητήρα ο οποίος έχει οβάλ τρύπες για να μπορεί να μετακινείται.
    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #429 le: Mardi, 13 Dιc. 2011, 22:44:10 »

    Evan καλησπερα και ευχαριστω. Προφανως οι μοιρες ειναι ελαχιστες μπορει και οσα ειναι τα χιλιοστα στις οβαλ τρυπες
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #430 le: Mardi, 13 Dιc. 2011, 22:50:45 »

    Προχθές έδωσα μόλις μισό χιλιοστό προπορεία περίπου και το μοτέρ αγρίεψε, δλδ απέκτησε περισσότερο άρπαγμα,
    δε μέτρησα στροφές δυστυχώς, είχα όμως την αίσθηση ότι έδωσε περισσότερες.
    Journalisée

    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 640



    « Répondre #431 le: Mercredi, 14 Dιc. 2011, 07:58:50 »

    Δεν ξερω αν λέω κοτσανα, αλλα οπως το εχω στο μυαλό μου, πρέπει να εχει χασει ροπή. Σκαει προτού φτασει στην μεγιστη συμπίεση!!
    Journalisée

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #432 le: Mercredi, 14 Dιc. 2011, 08:22:13 »

    Δεν ξερω αν λέω κοτσανα, αλλα οπως το εχω στο μυαλό μου, πρέπει να εχει χασει ροπή. Σκαει προτού φτασει στην μεγιστη συμπίεση!!

    Σωστό είναι αυτό.
    Η υπερβολική προπορεία (πολύ αβάνς κοινώς) προκαλεί προανάφλεξη (τα λεγόμενα πειράκια) αύξηση της θερμοκρασίας και μείωση της απόδοσης.
    Γενικά, ο κινητήρας ακούγεται να δουλεύει πιο "σκληρά".

    Η ρύθμιση του αβανς έχει άμεση σχέση με το λόγο συμπίεσης, την ποιότητα του καυσίμου (οκτάνια) και τη ρύθμιση του μείγματος.
    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #433 le: Mercredi, 14 Dιc. 2011, 14:23:28 »

    Ναι ακούγεται να δουλεύει πιο "σκληρά" ...
    Ίσως αυτό να με παραπλάνησε, από την άλλη δεν ξέρουμε και αν ο κινέζος είχε χρονίσει στο καταλληλότερο σημείο.
    Μιλάμε για μισό χιλιοστό μετατόπιση στο ματάκι τώρα.
    Journalisée

    tasospap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 391



    « Répondre #434 le: Mercredi, 14 Dιc. 2011, 15:18:04 »

    Yankο
     αν θυμάσαι σε Αλλο μοτέρ που είχες κερδίσες
    Περίπου 1000 στροφές με το πειραγμα του αβανς
    Journalisée

    Hirobo Sceadu Evo 50
    Hirobo SDX EP
    Mini TiTan E325
    Mini Titan E325 FBL
    F86 SABRE
    Pages: 1 ... 26 27 28 [29] 30 31 32 ... 34     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.024 secondes avec 25 requêtes.