Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.857 μηνύματα σε 11.357 θέματα από 5.924 Μέλη / Τελευταίο μέλος: H KOINH GNWMH
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 23:34:43

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 23:34:43

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 22:39]

[Σήμερα στις 22:35]

από hpergm
[Σήμερα στις 22:18]

[Σήμερα στις 22:08]

από dominicm
[Σήμερα στις 21:08]

από modelers
[Σήμερα στις 21:06]

[Σήμερα στις 16:49]

[Σήμερα στις 16:39]

[Σήμερα στις 14:03]

από mpamphs
[Χθες στις 22:23]

από chris 1975
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 18:25:05]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 11:24:51]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 10:31:26]

από kondorgr
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 09:58:06]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5924
Τελευταίο: H KOINH GNWMH
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285857
Σύνολο θεμάτων: 11357
Online σήμερα: 91
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 27
Συνολικά: 40
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα) « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 27 28 29 [30] 31 32  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Αναγνώστηκε 87499 φορές)
   
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.408



Προφίλ
« Απάντηση #435 στις: Πέμπτη, 15 Δεκ 2011, 08:32:11 »

Yankο
 αν θυμάσαι σε Αλλο μοτέρ που είχες κερδίσες
Περίπου 1000 στροφές με το πειραγμα του αβανς

Εις βάρος της διάρκειας ζωής του κινητήρα. Εκτός των σαλ μετρήσατε την θερμοκρασία κεφαλής πριν και μετά ;
Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.967


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #436 στις: Πέμπτη, 15 Δεκ 2011, 10:28:00 »

Από την στιγμή που αναφλέγεται το μίγμα, έως ότου καεί και αναπτύξει την μεγαλύτερη πίεση, χρειάζεται ένας μικρός χρόνος. Θέλουμε αυτή η μεγάλη πίεση να εφαρμοστεί στο έμβολο την στιγμή που έχει περάσει το άνω νεκρό σημείο, για την μεγαλύτερη ώθηση. Αρα ρυθμίζουμε την χρονική στιγμή της ανάφλεξης λίγο πριν να περάσει το έμβολο το άνω νεκρό σημείο, ώστε να υπάρχει ο απαραίτητος χρόνος για την ολοκληρωμένη καύση.

Ο χρονισμός της ανάφλεξης έχει εξάρτηση και από το φορτίο / στροφές.
 
Με μεγάλη έλικα, οι στροφές είναι πιό λίγες και ο χρόνος που μεσολαβεί από την ανάφλεξη έως το πέρασμα του εμβόλου από το άνω νεκρό σημείο, είναι μεγαλύτερος, δεν χρειάζεται να δώσεις μεγαλύτερη προπορεία στον σπινθήρα.

Με μικρή  έλικα οι στροφές είναι περισσότερες και ο χρόνος που προανέφερα είναι μικρότερος, άρα εδώ μπορείς να αυξήσεις ελάχιστα την προπορεία για να προλάβει να καεί το μίγμα.

Μεγαλύτερη προπορεία από την σωστή, επιφέρει προανάφλεξη που δυσκολεύει και την σωστή λειτουργία του κινητήρα στο φουλ, αλλά και την επιτάχυνση από το ρελαντί στο φουλ.

Διαιρέστε την περιφέρεια του κινητήρα που εφάπτεται ο αισθητήρας της ηλεκτρονικής δια 360 (μοίρες) έτσι ώστε να έχετε αίσθηση πόσες μοίρες αντιστοιχούν στο κάθε χιλιοστό μετακίνησης.

Παράδειγμα: διάμετρος κάσας 34 χιλ * 3,14 = περιφέρεια 106,8 χιλ / 360 = 0,3   Δηλαδή η μία μοίρα = 0,3 χιλ. , ή ένα χιλιοστό = 3 μοίρες περίπου
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #437 στις: Πέμπτη, 15 Δεκ 2011, 10:44:32 »

ωραια αναφορα αλλα μηπως μπορουμε να ξερουμε στις 2 περιπτωσεις (περιπου ) ποσες μοιρες θα πρεπει να ειναι η προπορεια??
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #438 στις: Πέμπτη, 15 Δεκ 2011, 11:39:56 »

... μηπως μπορουμε να ξερουμε στις 2 περιπτωσεις (περιπου ) ποσες μοιρες θα πρεπει να ειναι η προπορεια??

Μάλλον εμπειρικά.

Για να το μετρήσεις όμως μετά, μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτό
Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #439 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2012, 18:13:46 »

Επειδη το λαδι που βαζουμε σε διχρονους κινητηρες μπορει να αυξησει ή να μειωσει τις επιδοσεις και την αξιοπιστια του κινητηρα θα ηθελα να ρωτησω

Τι λαδι βαζετε και σε τι αναλογια;

Εχει ακουστει οτι καλο λαδι μπορει να μειωσει και την αναλογια που χρειαζεται ο κινητηρας

ομως

Ποιο ειναι το καλο και ποιο δεν ειναι;
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
modeller2
Aeromodeller Hero Member
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 825



Προφίλ
« Απάντηση #440 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2012, 18:34:44 »

Τα καλυτερα λαδια ειναι αυτα που βαζουν σε αγωνιστηκες μοτοσικλετες motocros
Καταγράφηκε

Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #441 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2012, 18:56:30 »

Τα καλυτερα λαδια ειναι αυτα που βαζουν σε αγωνιστηκες μοτοσικλετες motocros

Στα υποψη η γνωμη . Κατι πιο συγκεριμενο ?? (τυπο-μαρκα)

Δεν θελω να φανει διαφημιση αλλα θα βοηθησει καλυτερα
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
modeller2
Aeromodeller Hero Member
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 825



Προφίλ
« Απάντηση #442 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2012, 19:01:59 »

Το motocros oil της Agip ειναι οτι καλυτερο
Καταγράφηκε

Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
rousos73
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 31

Συλλογος Αερομοντελιστών Αγίου Νικολάου


Προφίλ WWW
« Απάντηση #443 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2012, 19:53:02 »

Παράθεση
Τι λαδι βαζετε και σε τι αναλογια;
STIHL HP Ultra ιδικό για αερόψυκτους δίχρονους σε 40:1 σε dle55  και 50:1 στο αλυσιδοπρίονο και του πίνω το αίμα  laugh laugh laugh laugh
Παράθεση
Ποιο ειναι το καλο και ποιο δεν ειναι;
όλα τα επώνυμε συνθετικά λάδια είναι πολύ καλά

Καταγράφηκε
pani
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 482



Προφίλ
« Απάντηση #444 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2012, 22:16:52 »

Stihl HP Ultra.

Και για να απαντησω και στην ερωτηση σου πιο πανω 28- 30 μοιρες.
Καταγράφηκε

Ignorance is bliss
extenge
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 453


Nikos


Προφίλ
« Απάντηση #445 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2012, 23:18:42 »

Εγω βαζω Castrol TTS ..............καλα κακα θα δειξει ο χρονος.....το μοτερ παντως ακουγεται να δουλευει καλα......
Καταγράφηκε
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 38



Προφίλ
« Απάντηση #446 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2012, 23:35:01 »

Καλησπέρα και χρόνια πολλά .Για τα παραπάνω δυο θέματα (χρονισμός -λαδί) έχω δυο απορίες -θέσεις. Χρονισμός ,αφού ο μαγνήτης είναι βαλμένος σε προκαθορισμένο σημείο πάνω στο βολάν και αυτό ασφαλίζεται  με ασφάλισα πάλι σε προκαθορισμένο σημείο πάνω στον στρόφαλο πως μεταβάλετε ο χρονισμός αφού το μάτι παίζει μονό το ρολό του διακόπτη . Λάδι οι αεροπορικοί μοντελιστικοι κινητήρες έχουν σχεδιαστή για να λειτουργούν καλά σε σχετικά χαμηλές θερμοκρασίες άρα το λάδι που θα βάλουμε θα πρέπει να αποδώσει καλά σε αυτές  ,τα λάδια για τα μηχανάκια η τα αλυσοπρίονα σχεδιαστήκαν για να λειτουργούν σε υψηλότερες από αυτές λόγο σκληρότερων απαιτήσεων άρα δεν καλύπτουν αξιοπρεπώς ένα μεγάλο μέρος της αεροπορικής λειτουργίας .
Καταγράφηκε

ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #447 στις: Παρασκευή, 6 Ιαν 2012, 01:11:05 »

Αλλάζοντας θέση στο μάτι αλλάζει το χρονικό σημείο που θα σκάσει ο σπινθίρας.

Σχετικά με τα λάδια έχω κι εγώ μια παρόμοια απορία. Ακούω και διαβάζω πολλούς να λένε βάλτε συνθετικό λάδι είναι καλύτερο.
Αλλά βλέπω ότι αυτά τα λάδια προορίζονται, αν δεν κάνω λάθος, για κινητήρες αρκετά πιο πολύστροφους από τους δικούς μας βενζινοκινητήρες.
Είναι τελικά καλύτερα με συνθετικά λάδια ή δεν είναι απαραίτητα;
Καταγράφηκε

modeller2
Aeromodeller Hero Member
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 825



Προφίλ
« Απάντηση #448 στις: Παρασκευή, 6 Ιαν 2012, 01:27:07 »

Ολα τα manual που εχει τυχη μεχρι τωρα να διαβασω και τα οποια αναφερονται
στην σωστη λειτουργια κινητηρων βενζινης και αναφερωμε σε 3W,MVVS,DLE
DA γραφουν οτι το στρωσημο πρεπει να γινετε με ορικτελαιο αλλα κατοπιν
να δουλευεται ο κινητηρας με συνθετικο λαδι και νομιζω οτι αυτοι ξερουν κατι
περισοτερο οσο αφορα τωρα το θεμα θερμοκρασια μην ξεχνατε οτι μιλαμε για
δυχρονους κινητηρες και ενας κινητηρας δυχρονος πρεπει να λειτουργει σε
θερμοκρασιες πανω απο 80 και εως 95 βαθμους κελσιου και αυτο για να μην
συσωρευετε στο πιστονι και τον κυλινδρο καρβουνο απο την καυση του λαδιου
το οποιο θα προκαλεσει καποια στιγμη ζημια στο πιστονι και την μπιελα
Καταγράφηκε

Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
GeorgeC
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 258



Προφίλ
« Απάντηση #449 στις: Παρασκευή, 6 Ιαν 2012, 11:07:49 »

Ολα τα manual που εχει τυχη μεχρι τωρα να διαβασω και τα οποια αναφερονται
στην σωστη λειτουργια κινητηρων βενζινης και αναφερωμε σε 3W,MVVS,DLE
DA γραφουν οτι το στρωσημο πρεπει να γινετε με ορικτελαιο αλλα κατοπιν
να δουλευεται ο κινητηρας με συνθετικο λαδι και νομιζω οτι αυτοι ξερουν κατι
περισοτερο οσο αφορα τωρα το θεμα θερμοκρασια μην ξεχνατε οτι μιλαμε για
δυχρονους κινητηρες και ενας κινητηρας δυχρονος πρεπει να λειτουργει σε
θερμοκρασιες πανω απο 80 και εως 95 βαθμους κελσιου και αυτο για να μην
συσωρευετε στο πιστονι και τον κυλινδρο καρβουνο απο την καυση του λαδιου
το οποιο θα προκαλεσει καποια στιγμη ζημια στο πιστονι και την μπιελα
+1 απο μενα.
Η εν λογω μεθοδος εφαρμοστηκε με αριστα αποτελεσματα χρησιμοποιωντας απλη 95αρα βενζινη +ορυκτελαιο STIHL για τις πρωτες 4ωρες (2 σε αντικραδασμικο παγκο και 2 στον αερα) και STIHL HP ULTRA μετα σε (5)DLE κινητηρες (30&55cc).
Η αναλογια λαδιου ξεκινησε απο ορυκτελαιο 40cc/lit  σταδιακα μειουμενο, συμφωνα με το στρωσιμο+παρακολουθωντας τις θερμοκρασιες κεφαλης, καταληγωντας στα 30cc ULTRA στο τελος της διαδικασιας στρωσιματος (10 ωρες περιπου airtime)
Οι (3)55αρηδες τωρα γυριζουν Mezlick 22/8@7500-7550 με κανιστραDLE.
Ο ενας εκ των δυο 30αρηδων γυριζει APC18X8W@7850 Jtec Pitts muffler.
O αλλος 30αρης γυριζει την ιδια προπελλα @8550με κανιστρο DLE!
Tα avance ολων των κινητηρων παραμενουν ανεγγιχτα.
Τα συμπερασματα δικα σας...
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 27 28 29 [30] 31 32  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα) « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.219 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.