Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 02:25:55

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 02:25:55

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304516
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 32
    Totale: 32
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 25 26 27 [28] 29 30 31 ... 34     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Letto 123296 volte)
    red_baron
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 204



    « Risposta #405 il: Lunedì, 5 Set 2011, 21:43:54 »

    σε dl50 εχω αυτο http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__4319__TURNIGY_3A_UBEC_w_Noise_Reduction.html μετα απο πολλες πτησεις δεν εχει παρουσιασει το παραμικρο προβλημα, η καταναλωση ειναι περιπου 200mah ανα 10 λεπτα πτησης
    Loggato
    extenge
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 449


    Nikos


    « Risposta #406 il: Lunedì, 5 Set 2011, 22:40:41 »

    Για δειτε κιαυτο......μου ειπαν οτι δουλευει καλα εγω το εχω παρει αλλα μονο στο εδαφος το εχω δοκιμασει ακομα
    http://www.sdshobby.net/mini-servo-sectionboard-power-box-for-gas-plane-with-kill-switch-p-5356.html
    Loggato
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #407 il: Martedì, 1 Nov 2011, 16:38:41 »

    Πόσα mA lipo βάζετε για την ηλεκτρονική;
    Θέλω να βγάζει τουλάχιστον 5 πτήσεις με μια φόρτιση.
    Loggato

    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.333



    « Risposta #408 il: Martedì, 1 Nov 2011, 17:15:54 »

    Πόσα mA lipo βάζετε για την ηλεκτρονική;
    Θέλω να βγάζει τουλάχιστον 5 πτήσεις με μια φόρτιση.

      επειδη εχω παρει <<master>> Cheesy στις αναγκαστικες προσγειιωσεις απο σβησιματα  Crazy2  ειναι το τελευταιο που με απασχολει
    και εχω κανει πολλα πειραματα
    μεχρι και τη μπαταρια απο lama που εχω βαλει (800 mA) με βγαζει για 5 πτησεις αλλα συνηθως εχω επανω 1900 mA
    (γιατι δεν εχω καμια 1000-1500)
     
    μιλαω για 55 cc dle κινητηρες
    για μεγαλυτερους και αλλη μαρκα δε ξερω
    « Ultima modifica: Martedì, 1 Nov 2011, 21:28:15 da vchris » Loggato
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #409 il: Martedì, 1 Nov 2011, 17:39:40 »

    εγω σε 26αρι εχω παραλληλα 2 χ 2s 1800mah (αυτες ειχα) και εχω πολλες πτησεις μεσα στην μερα

    Ενα πραγμα που παιζει ρολο ειναι και τι καταναλωση εχουν τα σερβο και ποσο μεγαλα ειναι
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    extenge
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 449


    Nikos


    « Risposta #410 il: Martedì, 1 Nov 2011, 18:54:25 »

    εγω σε 26αρι εχω παραλληλα 2 χ 2s 1800mah (αυτες ειχα) και εχω πολλες πτησεις μεσα στην μερα

    Ενα πραγμα που παιζει ρολο ειναι και τι καταναλωση εχουν τα σερβο και ποσο μεγαλα ειναι
    Αδερφε εννοει για την ηλεκτρονικη μονο οχι και για τα σερβο
    Loggato
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #411 il: Martedì, 1 Nov 2011, 22:51:35 »

    Ok ευχαριστώ, θα βάλω καμιά 1300-1500μΑ αν είναι  Thumbs up
    Loggato

    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #412 il: Martedì, 1 Nov 2011, 23:19:42 »

    εγω σε 26αρι εχω παραλληλα 2 χ 2s 1800mah (αυτες ειχα) και εχω πολλες πτησεις μεσα στην μερα

    Ενα πραγμα που παιζει ρολο ειναι και τι καταναλωση εχουν τα σερβο και ποσο μεγαλα ειναι
    Αδερφε εννοει για την ηλεκτρονικη μονο οχι και για τα σερβο

    sorry δεν προσεξα καλα
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 640



    « Risposta #413 il: Mercoledì, 2 Nov 2011, 07:37:05 »

    Υπάρχουν αρκετες λύσεις για τις μπαταρίες των σερβο και της ηλεκτρονικής.
    Εγώ εχω καταλύξει πλέον να βαζω LiFe μπαταρίες 2300-3000mha. Ο λόγος ειναι απλός. Γλιτώνω τα bec και τις πιθανες βλάβες τους. Οι LiFe δίνουν 6V οπότε δεν χρειάζεται να βαζουμε Bec. Επίσεις μπορούν να δώσουν και πολλά Α. Κάτι που δεν κάνουν τα κινεζοbec ακόμα και εαν λένε οτι ειναι 16αρια!!!
    Ειχα βαλει bec (που έλεγε οτι φτανει τα 25Α!!!! σιγά μην εφτανε, επρεπε να εχει καλωδια τις ΔΕΗ) σε 90αρι σκάφος και κοντεψε να μου λυωσει την ατρακτο από την θερμοκρασια!!!!!
    Οσο αφορά τις καταναλώσεις. Για τα σερβο, καθε κατασκευαστης γράφει πόσα Α μπορει να τραβήξει το σερβο. Τα νουμερα "ξεφεβγουν" οσο μεγαλώνουν τα σκαφη και τα σερβο. Για αυτο και καλό ειναι να βαζουμε ισοσταθμηστες ρευμάτων (power box κλπ).
    Για την ηλεκτρονική. Το ρευμα που τραβαει ειναι μικρό. Με μια 1300 Life πετας ΟΛΗ μερα (15-20 πτησεις). Σκεφτείτε ότι τα μοτερ με μανιατό παραγουν το απαιτουμενο ρευμα με ενα μαγνητακι τοσο δα!!
    Συμπερασματικά:
    LiFe 2200-3000mha και εχεις το μυαλό σου ησυχο για ολη την μερα.

    ps: Οι περισσοτερες LiFe μπορουν να φωρτιστούν σε πολλά C (3-5C), οπότε και αφορτιστος να πάς στο πεδίο, σε 10-15 λεπτά εισαι ετοιμος για πεταγμα
    Loggato

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #414 il: Mercoledì, 2 Nov 2011, 09:00:49 »

     Thumbs up LIFEPO4 οχι bec οχι πολυπλοκοτητα απλα και συγουρα Wink
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 596


    « Risposta #415 il: Mercoledì, 2 Nov 2011, 09:42:48 »

    Για την ηλεκτρονική εγώ βάζω Life 2cell  περίπου 2000-2600 mah (υπέρ-αρκετό)και εν συνεχεία σε σειρά δυο διοδάκια ώστε να πέσει η τάση κατά 2Χ0.7=1.4 volts  περίπου και έτσι έχω το κεφάλι μου ήσυχο.  Bec δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ μου και ούτε πρόκειται γιατί όσο πιό απλό το κύκλωμα τόσο πιο αξιόπιστο( το bec έχει πολλά διοδάκια μέσα του και όχι μόνο...!).
    Loggato
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #416 il: Mercoledì, 2 Nov 2011, 16:20:31 »

    Με life χωρίς διοδάκια και χωρίς bec είμαστε σίγουρα οκ;
    Loggato

    extenge
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 449


    Nikos


    « Risposta #417 il: Mercoledì, 2 Nov 2011, 18:22:40 »

    Με life χωρίς διοδάκια και χωρίς bec είμαστε σίγουρα οκ;
    Κατα τη γνωμη μου οχι......αλλα οχι μονο τη δικη μου.....οι πιο πολλες κινεζικες ηλεκτρονικες RCEXCEL που γραφουν μεχρι 6 Volt εχει παρατηρηθει οτι αν τις δουλευεις ακομα και στα 6 volt καιγονται πιο γρηγορα αποτι αν δουλευουν στα 4,8 Volt. Επίσης ειχα στειλει ενα email στην DLE με αυτην ακριβως την ερώτηση που εκανες....
    Δες λοιπον και βγαλε συμπερασμα

    > Hi,
    > i bought a DLE 30 rear carb gas engine.
    > Is it safe to use a LifePo4 Battery (A 123) directly into ignition or i need a regulator?
    > Does it reduce the ignition life?
    > Thank you


    Hi Nikos,
     
    The best volt for ignition is 6v, over volt causes magnetic saturation and reduce the igniting efficiency.
     
    When you use A123 to power the ignition, you may need to add 1-2 diodes in series on it.
     
    It's the easiest way and it won't reduce the lifespan of ignition.


    Loggato
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #418 il: Venerdì, 4 Nov 2011, 09:00:29 »

    Ξέρετε πού μπορώ να βρω life στην Ελλάδα και δεν βρίσκω;
    Loggato

    copterxakias
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 230



    « Risposta #419 il: Venerdì, 4 Nov 2011, 10:20:52 »

    στο περίπτερο του σωκράτη ρώτησες? Ποοολύ άνεση Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
    Loggato

    !!!!! LIFE FOR SOMETHING OR DIE FOR NOTHING !!!!!!!!
            !!!!!!!!!!! GERMANY I'AM BACK !!!!!!!!!!!
    Pagine: 1 ... 25 26 27 [28] 29 30 31 ... 34     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderatore: ArgyrisGiannetakis)  |  Topic: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.024 secondi con 25 queries.