Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 04:42:52

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 04:42:52

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304517
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 19
    Gesamt: 19
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 21 22 23 [24] 25 26 27 ... 34     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Gelesen 123320 mal)
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #345 am: Mittwoch, 9 Feb 2011, 13:29:31 »

    Η αναλογία βενζίνης, προσδιορίζεται από τον κατασκευαστή του λιπαντικού και όχι του κινητήρα.

    Δηλαδή, άμα το λιπαντικό που χρησιμοποιώ αναγράφει 1/50, εγώ τι πρέπει να το κάνω ? 1/25 ?

    Στη δικιά μου Zenoah, μετά από έλεγχο τις βρήκα να είναι default σύμφωνα με αυτές του manual. Τις αφήνεις εκεί, μέχρι να στρώσεις τον κινητήρα. Για κάνα γαλόνι αποφεύγεις τα μεγάλα φορτία του pitch κάνοντας χαλαρές βόλτες.

    Τελικές ρυθμίσεις αναλόγως του φορτίου, στροφών, σχέσης μετάδοσης και του τύπου της εξάτμισης.
    Gespeichert
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 468



    « Antwort #346 am: Mittwoch, 9 Feb 2011, 13:47:48 »

    νικο...οταν ανοιξες τον κινητηρα για επιθεωρηση, μηπως εβαλες το εμβολο αναποδα με αποτελεσμα να μην συμφωνουν οι θυριδες εμβολου-χιτωνιου???

    Γεια σου Τόλη,
    έβγαλα μόνο τον κύλινδρο και να ήθελα να τον βάλω ανάποδα δεν μπορώ γιατί όταν θα πήγαινα να βάλω την εξάτμιση (είναι συντονισμένη αν θυμάσαι) δεν θα μπορούσα να την βάλω, αρα δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό.
    Gespeichert
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 468



    « Antwort #347 am: Mittwoch, 9 Feb 2011, 13:48:55 »

    Σας ευχαριστώ όλους σας για την προθυμία σας να με βοηθήσετε,
    όμως δεν μου είναι ξεκάθαρα κάποια θέματα γιατί υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις, έτσι κάνω μια ανακεφαλαίωση.
    1. Σας θεωρήσουμε ότι το καρμπυρατέρ δεν έχει πρόβλημα (το έχει ελέγξει μάστορας που κάνει σέρβις σε αλυσοπρίονα), είναι φυσιολογικό να βγαίνει καύσιμο από καρμπυρατέρ ? ενώ αυτό “κοιτάει” προς τα επάνω.
    2. Υπάρχει η ανάγκη τοποθέτησης velocity stack στον κινητήρα μου ? έχω δει πάρα πολλά video του συγκεκριμένου κινητήρα και κανένας δεν είχε velocity stack.
    3. Tο σωληνάκι που θα κολλήσω στο καπάκι του καρμπυρατέρ κάνει να είναι από σωληνάκι του ντεπόζιτου? ξέρετε που μπορώ να βρω τέτοιο σωληνάκι ? η κόλληση γίνεται καλάι ή με κάποιον άλλο τρόπο?
    4.Αν δεν βάλω σωληνάκι αλλά με κάποιο τρόπο δεν επιτρέψω τον αέρα να έχει άμεση επαφή με την τρυπούλα που υπάρχει στο καπάκι του καρμπυρατέρ είναι σωστό ως λύση ?

    Σας ευχαριστώ πολύ
    Νίκος
    Gespeichert
    kon
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 125



    « Antwort #348 am: Mittwoch, 9 Feb 2011, 13:58:56 »

    Η αναλογία βενζίνης, προσδιορίζεται από τον κατασκευαστή του λιπαντικού και όχι του κινητήρα.

    Δηλαδή, άμα το λιπαντικό που χρησιμοποιώ αναγράφει 1/50, εγώ τι πρέπει να το κάνω ? 1/25 ?

    Στη δικιά μου Zenoah, μετά από έλεγχο τις βρήκα να είναι default σύμφωνα με αυτές του manual. Τις αφήνεις εκεί, μέχρι να στρώσεις τον κινητήρα. Για κάνα γαλόνι αποφεύγεις τα μεγάλα φορτία του pitch κάνοντας χαλαρές βόλτες.

    Τελικές ρυθμίσεις αναλόγως του φορτίου, στροφών, σχέσης μετάδοσης και του τύπου της εξάτμισης.
    Συμφωνώ... και εγώ κάπως ετσι το σκεύτηκα, ότι λέει το λάδι.
    Μα και το manual στο τέλος γράφει:• The mixing ratio is according to the oil recommendation.
    Gespeichert

    Blade mcp x, T-Rex 450, T-Rex 600 Nitro, T-Rex 700 Gasser
    xaris k.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 42


    « Antwort #349 am: Mittwoch, 9 Feb 2011, 15:14:48 »

    φιλε nikpapvolcan θα σου πρότεινα να αλαξεις εξάτμιση να βάλεις την δικια του και αφού στρώσεις τον κινητήρα να βάλεις την συντονισμένη.
    Gespeichert
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 468



    « Antwort #350 am: Mittwoch, 9 Feb 2011, 19:51:53 »

    φιλε nikpapvolcan θα σου πρότεινα να αλαξεις εξάτμιση να βάλεις την δικια του και αφού στρώσεις τον κινητήρα να βάλεις την συντονισμένη.

    Φίλε xaris k. ο κινητήρας είναι στρωμένος (το έχω ανεφέρει ήδη) και η συντονισμένη που φοράει είναι της mintor, όμως και με την μαμίσια εξάτμιση την ίδια συμπεριφορά έχει.
    Gespeichert
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #351 am: Mittwoch, 9 Feb 2011, 20:48:46 »

    Σας ευχαριστώ όλους σας για την προθυμία σας να με βοηθήσετε,
    όμως δεν μου είναι ξεκάθαρα κάποια θέματα γιατί υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις, έτσι κάνω μια ανακεφαλαίωση.
    1. Σας θεωρήσουμε ότι το καρμπυρατέρ δεν έχει πρόβλημα (το έχει ελέγξει μάστορας που κάνει σέρβις σε αλυσοπρίονα), είναι φυσιολογικό να βγαίνει καύσιμο από καρμπυρατέρ ? ενώ αυτό “κοιτάει” προς τα επάνω.
    2. Υπάρχει η ανάγκη τοποθέτησης velocity stack στον κινητήρα μου ? έχω δει πάρα πολλά video του συγκεκριμένου κινητήρα και κανένας δεν είχε velocity stack.
    3. Tο σωληνάκι που θα κολλήσω στο καπάκι του καρμπυρατέρ κάνει να είναι από σωληνάκι του ντεπόζιτου? ξέρετε που μπορώ να βρω τέτοιο σωληνάκι ? η κόλληση γίνεται καλάι ή με κάποιον άλλο τρόπο?
    4.Αν δεν βάλω σωληνάκι αλλά με κάποιο τρόπο δεν επιτρέψω τον αέρα να έχει άμεση επαφή με την τρυπούλα που υπάρχει στο καπάκι του καρμπυρατέρ είναι σωστό ως λύση ?

    Σας ευχαριστώ πολύ
    Νίκος


    σωληνακι θα βαλεις απλο μπρουτζινο και το κολλας με καλαι στη συνεχεια συνδεεις ενα απλο ελαστικο σωληνακι
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 468



    « Antwort #352 am: Mittwoch, 9 Feb 2011, 21:00:27 »

    σωληνακι θα βαλεις απλο μπρουτζινο και το κολλας με καλαι στη συνεχεια συνδεεις ενα απλο ελαστικο σωληνακι

    Σε ευχαριστώ πολύ andreas,
    μήπως γνωρίζεις που μπορώ να βρω μπρουτζινό σωληνάκι?
    Gespeichert
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #353 am: Mittwoch, 9 Feb 2011, 21:20:30 »

    νομιζω οτι μπορεις να χρησημοποιησεις καποιο κομματι απο ρεζερβουαρ καυσημου απο glow μοντελο αν εχεις .Αλιως εγω θα εψαχνα σε σιδηρικα η ψυκτικα .....
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 468



    « Antwort #354 am: Mittwoch, 9 Feb 2011, 21:29:18 »

    νομιζω οτι μπορεις να χρησημοποιησεις καποιο κομματι απο ρεζερβουαρ καυσημου απο glow μοντελο αν εχεις .Αλιως εγω θα εψαχνα σε σιδηρικα η ψυκτικα .....

    Σε ευχαριστώ πολυ για τις πληροφορίες.
    Gespeichert
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 640



    « Antwort #355 am: Mittwoch, 9 Feb 2011, 22:29:13 »

    Μια μικρή παρατήρηση. Το καλάι δεν θα αντέξει τους κραδασμούς της βενζίνας και θα σου απάσει. Καλύτερα μπρουτζοκόλληση
    Gespeichert

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #356 am: Mittwoch, 9 Feb 2011, 22:56:13 »

     Thumbs up
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 468



    « Antwort #357 am: Donnerstag, 10 Feb 2011, 12:47:41 »

    Επειδή έχουμε λίγο μπερδευτεί, κάνε το ακόλουθο πείραμα.
    Δεν γνωρίζω που κοιτάει η εισαγωγή του καρμπυρατέρ, αλλά πάρα πολλά προβλήματα εμφανίζονται από τον αισθητήρα της ατμοσφαιρικής πίεσης που έχει το καρμπυρατέρ (μία μικρή τρυπούλα). Αν με την ροή του αέρα γύρω από αυτό το σημείο ο αισθητήρας αναγνωρίζει λάθος πίεση, (φαινόμενο bernoulli)  αλλάζει εσωτερικά η ρύθμιση της ροής του καυσίμου και ο κινητήρας δεν λειτουργεί κανονικά. Σε αυτές τις περιπτώσεις ή προστατεύεται η μικρή τρυπούλα με κάποιο baffle, ή προεκτείνεται με σωληνάκι (μεταλλικό και εύκαμπτο) και θάβεται η άκρη της μέσα σε ένα κύβο από μπάλσα (και αυτός μέσα στην άτρακτο), που αερίζεται μέσω μιάς μικρής τρυπούλας. Ετσι δεν επηρεάζεται άμεσα από το φαινόμενο bernoulli.

    Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθειά σας,
    θα κάνω την “μετατροπή” στο καπάκι του καρμπυρατέρ και ελπίζω να λυθούν τα προβλήματά μου.
    Εχω όμως μια απορία ……. η τρυπούλα στο καπάκι είναι πάρα πολύ μικρή , μέχρι ποια διάμετρος του ανοίγματος του σωλήνα είναι επιτρεπτό ? πχ. αν η τρύπα στο καπάκι είναι 2mm και ο σωλήνας που θα κολλήσω είναι 3 ή 4 mm επηρεάζει την σωστή λειτουργία του κινητήρα ? 

    Σας ευχαριστώ
    Νίκος
    Gespeichert
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #358 am: Donnerstag, 10 Feb 2011, 12:50:25 »

    Οχι ειναι οκ 3 χιλ ...αρκει να μην το φραξει Χαμόγελο
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    errikos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 279



    « Antwort #359 am: Donnerstag, 10 Mδr 2011, 12:22:56 »

    ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ CMPRO......αυτα ειναι μονο να τα κρεμας στον τοιχο και να τα βλεπεις.ισως ο σκυλος του avatar μου εχει ισως καλυτερο πτερυγικο φορτο και ειναι πιο καλα ζυγιασμενος!!!!!

    το δικο μου extra 300s της cmpro με 108 asp κινητηρα παντως πεταει αψογα και το αεροπλανο δεν το ζυγησα ιδιαιτερα ειμαι πολυ ευχαριστημενος . cmpro for ever...........
    Gespeichert
    Seiten: 1 ... 21 22 23 [24] 25 26 27 ... 34     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.038 Sekunden mit 25 Zugriffen.