Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:26:37

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:26:37

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 31
    Gesamt: 31
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 8 9 10 [11] 12 13 14 ... 34     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Gelesen 123297 mal)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #150 am: Samstag, 5 Sep 2009, 08:06:56 »

    Πως λειτουργεί το chock στη μηχανή σου;

    Δεν έχει ανεξάρτητη ενεργοποίηση/απενεργοποίηση;

    Οταν λες: ... μετά θα κλεισει το chock, εννοείς θα φράξει την είσοδο του αέρα, ή θα επιτρέψει την ελεύθερη είσοδο του αέρα;
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.333



    « Antwort #151 am: Samstag, 5 Sep 2009, 09:22:19 »

    καλημερα σας
    εγω παλι λεω οτι δε πρεπει να πειραξει καμια βελονα καμια βιδα μικρη η μεγαλη
    το χρονο που θα κερδισει να το βαλει μπροστα θα τον χανει μετα μεχρι να βρει παλι τη σωστη ρυθμηση
    υπομονη μεχρι να παρει αφου μετα δεν εχει κανενα προβλημα
    Gespeichert
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Antwort #152 am: Samstag, 5 Sep 2009, 09:35:59 »

    Νομίζω πως αν δεν ψάξεις τι θέλει, αν δεν ρωτήσεις
    και δεν πειραματιστείς (με βελόνες, τσοκ, μπουζι κλπ)
    δεν θα οδηγηθείς στη γνώση και ο κινητήρας σου θα δουλεύει "σχεδόν" καλά.
    Άρα καλά κάνει ο Ilias και το ψάχνει, θα χάσει κάποιο χρόνο να βρει τι θέλει,
    αλλά θα κερδίσει πολύ περισσότερο χρόνο από τις μελλοντικές του πτήσεις  Wink
    Gespeichert

    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.333



    « Antwort #153 am: Samstag, 5 Sep 2009, 10:02:32 »

    με το ιδιο μοτερ που εχει ενας φιλος ψαχνουμε πανω απο ενα χρονο τωρα
    το κακο ειναι οτι αμα πειραξεις ρυθμησεις μικρη η μεγαλη θελει πολυ κοπο να τα ξαναβρεις
    για το πρωτο <<ξυπνημα>> του κινητηρα αυτο που κανουμε ειναι να κλεινουμε με το δακτυλο
    την εισαγωγη για να πεφτει ποιο πλουσιο μειγμα γιατι μονο με το τσοκ δε γινετε τπτ
    η ειναι πολυ ιδιορυθμος κινητηρας γενικος η μονο στου φιλου μου ετυχε? με τη παραμικρη αλλαγη
    του καιρου δε δουλευει θελει αλλη ρυθμηση
    γιαυτο ειπα μη προσθεσει και αλλο προβλημα αυτο της ρυθμησης

    και κατι αλλο αν ειναι να πας να πεταξεις συντομα μην αδιαζεις το καυσιμο απο το αεροπλανο
    αν δε παρει αερα στα σωληνακια θα ειναι ποιο ευκολα τα πραγματα
    Gespeichert
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #154 am: Samstag, 5 Sep 2009, 10:05:15 »

    με το ιδιο μοτερ που εχει ενας φιλος ψαχνουμε πανω απο ενα χρονο τωρα
    το κακο ειναι οτι αμα πειραξεις ρυθμησεις μικρη η μεγαλη θελει πολυ κοπο να τα ξαναβρεις
    για το πρωτο <<ξυπνημα>> του κινητηρα αυτο που κανουμε ειναι να κλεινουμε με το δακτυλο
    την εισαγωγη για να πεφτει ποιο πλουσιο μειγμα γιατι μονο με το τσοκ δε γινετε τπτ
    η ειναι πολυ ιδιορυθμος κινητηρας γενικος η μονο στου φιλου μου ετυχε? με τη παραμικρη αλλαγη
    του καιρου δε δουλευει θελει αλλη ρυθμηση
    γιαυτο ειπα μη προσθεσει και αλλο προβλημα αυτο της ρυθμησης

    και κατι αλλο αν ειναι να πας να πεταξεις συντομα μην αδιαζεις το καυσιμο απο το αεροπλανο
    αν δε παρει αερα στα σωληνακια θα ειναι ποιο ευκολα τα πραγματα

    Χρηστο δεν ειναι το ιδιο μοτερ το ενα ειναι το 26αρι και το αλλο το 45αρι αν δεν κανω λαθος...
    Για το 45 ειναι γνωστο το προβλημα και στο εξωτερικο για το 26αρι δεν ξερω δεν εψαξα...!
    Gespeichert
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Antwort #155 am: Samstag, 5 Sep 2009, 10:56:25 »

    Μπορεί να έχετε δίκιο και ο συγκεκριμένος κινητήρας να παρουσιάζει πρόβλημα δεν ξέρω.
    Παρόλ' αυτά, δε μου αρέσει η νοοτροπία "μην πειράξεις τη βελόνα γιατί θα μπεις σε μπελάδες"
    που κυκλοφορεί ως φοβία ευρέως.
    Ποτέ δε λειτούργησα έτσι, έχω πειράξει όλες τι βελόνες σε όλους τους κινητήρες μου  angel
    Αν δεν μπω σ' αυτή τη διαδικασία πώς θα μάθω να ρυθμίζω;
    Αν γυρίζεις τη βελόνα και θυμάσαι πού ήτανε, πόσο γύρισες κλπ δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #156 am: Samstag, 5 Sep 2009, 11:18:14 »

    Μπορεί να έχετε δίκιο και ο συγκεκριμένος κινητήρας να παρουσιάζει πρόβλημα δεν ξέρω.
    Παρόλ' αυτά, δε μου αρέσει η νοοτροπία "μην πειράξεις τη βελόνα γιατί θα μπεις σε μπελάδες"
    που κυκλοφορεί ως φοβία ευρέως.
    Ποτέ δε λειτούργησα έτσι, έχω πειράξει όλες τι βελόνες σε όλους τους κινητήρες μου  angel
    Αν δεν μπω σ' αυτή τη διαδικασία πώς θα μάθω να ρυθμίζω;
    Αν γυρίζεις τη βελόνα και θυμάσαι πού ήτανε, πόσο γύρισες κλπ δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα.

    Πες τα χρυσόστομε....
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #157 am: Samstag, 5 Sep 2009, 11:31:30 »

    Πως λειτουργεί το chock στη μηχανή σου;

    Δεν έχει ανεξάρτητη ενεργοποίηση/απενεργοποίηση;

    Οταν λες: ... μετά θα κλεισει το chock, εννοείς θα φράξει την είσοδο του αέρα, ή θα επιτρέψει την ελεύθερη είσοδο του αέρα;

    το chock λειτουργει ως εξης
    Υπαρχει ενα μηχανικο διακοπτακι οπου με το δαχτυλο (οπως εγραψε και ο vchris ) το γυριζεις και κουμπωνει σε μια θεση οπου κλεινει μια ''πεταλουδα'' την εισοδο του αερα. Οταν ομως ανοιξεις λιγο το γκαζι τοτε αυτοματα γυριζει το chock στην αρχικη θεση του οποτε μπορεις να πεταξεις

    Οσο για τις βελονες και ο Yankos και ο vchris εχουν δικιο απο διαφορετικη γωνια

    Ο Yankos  λεει οτι αν δεν ρυθμισεις δεν μαθαινεις τον κινητηρα σου και την σωστη λειτουργια κατι που το κανουμε ουτως ή αλλως στους Nitro κινητηρες λογω στρωσιματος οποτε συμφωνω μαζι του απο την αλλη ομως

    ο vchris λεει οτι δνε μπορουμε συνεχεα να ρυθμιζουμε τις βελονες για να ξεκινησει ο κινητηρας και μετα να ξαναρυθμιζουμε γι ακανονικη πτηση και σε αυτο να σκεφτουμε οτι οι βιδες του καρμπυρατερ εινα μεσα σε ενα cowl χωρις ευκολη προσβαση

    αρα καπως αλλιως θα πρεπει να βρεθει η λυση στο προβλημα. Παντως θα δοκιμασω καθε προταση που εχει αναφερθει

    Να σημειωσω ακομα κατι οταν πηρα τον κινητηρα το πρωτο του ξεκινημα εγινε πολυ πιο ευκολα αρα καπου αλλου ειναι το θεμα
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #158 am: Samstag, 5 Sep 2009, 12:05:04 »

    αρα Αποστολε

    για να εχουμε πλουσιο μειγμα θα πρεπει ή να το κερσουμε απο το καρμυρατερ ή να ρυθμισω την μικρη βελονα ή να ανοιξω το γκαζι (σε αυτη την περιπτωση θα κλεισει το τσοκ)    .....ή

    κατι αλλο??

    Οταν αγαπητέ Ηλία λες ότι ανοίγοντας το γκάζι θα κλείσει το chock, ενώ στην πράξη αυτό θα ανοίξει, πως μπορούμε να συννενοηθούμε;
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #159 am: Samstag, 5 Sep 2009, 12:19:03 »

    Kαλημερα ....λοιπον χμμμ.. Στριφογύρισμα ματιών ειχα μια προσφατη εμπειρια με τον δικο μου κινητηρα που μετα απο αρκετο καιρο 3-4 μηνες που δεν δουλευε με παιδεψε λιγακι για να παρει μπρος . αυτο που ειχε συμβει ηταν απλα οτι ειχε αδειασει το καρμπυρατερ απο καυσημο  . Σε συνδιασμο ισως και με τις μεμβρανες του που πολυ πιθανο να ειχανε στεγνωσεικαι σκληρηνει δεν ηταν δυνατο με τον στανταρ τροπο να παρει μπρος μια που δεν τραβουσε καυσημο. Ο βασικος τροπος γενικα για αυτου του ιδους μοτερ ειναι 1.Κλεινεις τσοκ και ηλεκτρονικη.
    2.γυριζεις την ελικα με κλειστο γκαζι η με ψιλο ρελαντι. μεχρι το καυσημο να φτασει στο σωμα του καρμπιρατερ(μερικες φορες αν ειναι δυνατο απο το χωρο μπορουμε να δουμε το καυσημο να μουσκευει το χωρο του βεντουρι και το τσοκ) .
    3.με κλειστο γκαζι ,η με λιγο πχ 1/8 και τσοκ κλειστο παντα με το μοντελο ασφαλισμενο -δεμενο η με βοηθο ανοιγουμε ηλεκτρονικη
    4.φοραμε γαντι προστατευτικο γιατι 1 φορα θα μας χτυπισει η προπελα και ποναει απιστευτα .... idiot2
     5.γυριζουμε την ελικα μεχρι ο κινητηρας να "σκασει" 1 φορα
    6.ανοιγουμε τσοκ και βαζουμε μπρος.




    Τωρα τι γινετε αν παρολα αυτα δεν παιρνει
    1 .δεν εχουμε ρευμα
    2.κλειστη ακιδα μπουζι
    3. καμενο μπουζι
    4.βρεγμενο - βραχυκυκλωμενο μπουζι απο υπερβολικο καυσημο
    5. πιπα μπουζι που δεν παταει σωστα
    6.αδυναμια του καμπυραρερ να φερει καυσημο στον κινητηρα
    7.βελονες πολυ κλειστες
    8.φραγμενο φιλτρο καυσημου
    9.φραγμενο φιτρο μεσα στο καρμπουρατερ(πολυ συχνοτερο αλλα μετα απο αρκετη χρηση)
      

    Τωρα στην περιπτωση μας αν κταλαβα καλα  το μοτερ μολις παρει δουλευει καλα .
    οποτε δεν εχει καποια βλαβη ο κινητηρας απλα κατι κατα την διαδικασια εκκινησης δεν ειναι σωστο.
    Αν εχεις το τσοκ τραβηγμενο συνεχεια και δεν παιρνει  θα πρεπει τουλαχιστον να μουσκευει το μπουζι απο καυσημο
    πιθανον τα πρεπει να βουλωσεις την τρυπα στο κλαπετακι του τσοκ (αν υπαρχει)
    Επισης μπορει καλυστα να μην ανοιγει το γκαζι αρκετα στο ρελαντι για να μπορεσει να σκασει το μοτερ ...
    Δοκιμασε αν μπορεις να δεις το τσοκ μετα απο ποσες φορες θα φερει καυσημο μεσα στο βεντουρι του καμπιρατερ.
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #160 am: Samstag, 5 Sep 2009, 12:28:27 »

    Οσον αφορα τις βελονες ....ρυθμιζεις 1 φορα αφου εχει στρωσει ο κινητηρας και τερμα .
    αν ομως ψαξεις και βρεις την ιδανικη ρυθμιση ωστε να εχεις πολυ καλο αρπαγμα σε ολο το φασμα τοτε πιθανοτατα να πρεπει να εχεις αρκετα κλειστη τη βελονα στα χαμηλα ..Αυτο μερικες φορες εχει σαν "παρατραγουδο" την δυσκολια κατα την πρωτη εκινηση
    Σαν αρχικη τιμη αν δεν ειχα καποιο στοιχειο για τις βελονες θα ελεγα οτι 1και 1/2-3/4 στροφες απο το τερμα κλειστο μπορει να ειναι μεσα στα πλαισια .Απο εκει και μετα βλεποντας και κανοντας.
    Μην πολυ σφιγετε τις βελονες στο τερμα γιατι μπορει να γινει ζημια .... Χαμόγελο
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #161 am: Samstag, 5 Sep 2009, 13:51:59 »

    Οσον αφορα τις βελονες ....ρυθμιζεις 1 φορα αφου εχει στρωσει ο κινητηρας και τερμα .
    αν ομως ψαξεις και βρεις την ιδανικη ρυθμιση ωστε να εχεις πολυ καλο αρπαγμα σε ολο το φασμα τοτε πιθανοτατα να πρεπει να εχεις αρκετα κλειστη τη βελονα στα χαμηλα ..Αυτο μερικες φορες εχει σαν "παρατραγουδο" την δυσκολια κατα την πρωτη εκινηση


    andrea ευχαριστω για το μηνυμα σου

    πιστευω οτι κατι τετοιο μπορει να συμβαινει ιδιαιτερα με την βελονα στα χαμηλα γιατι το μπουζι δεν ειναι βρεγμενο και ειχα κανει καποια ρυθμιση  πριν απο καιρο.

    Θα δοκιμασω σε πρωτη φαση να ριξω καυσιμο απο το πλαι (εκει που εχω το βελακι στην φωτογραφια) να δω αν θα γινει κατι και βλεπω
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #162 am: Sonntag, 6 Sep 2009, 02:41:07 »

    Αν το καυσιμο φτανει στο carb μετα απο μερικες παλινδρομικες κινησεις της προπελας και παρολαυτα δε παιρνει μπροστα δυο ειναι τα πιο πιθανα ενδεχομενα:

    - Το μπουζι σου εχει βραχει πολυ (επι τοπου το βγαζεις το σκουπιζεις), σε αυτη την περιπτωση πρεπει να κανεις λιγο lean τις χαμηλες (1/8 της στροφης για καθε μεταβολη).

    - Η ηλεκτρονικη σου για καποιο λογο δε λειτουργει σωστα (regulator, μπαταρια, η το ΕCU)

    3% λαδι ειναι πολυ αν προκειται για συνθετικο.



    σχετικα με τα γραφομενα σου
    - το μπουζι ειναι καπνισμενο (τουλαχιστον την τελευταια φορα που το εβγαλα αφου δεν επαιρνε μπροστα)
    - η ηλεκτρονικη τι μπορει να εχει αφου οταν παρει δουλευει σωστα
    - το 3% λαδι ειναι μεσα στις προδιαγραφες του κατασκευαστη (2.5-4 %)

    θα δοκιμασω με καινουργιο καυσιμο


    Η διαδικασία εκκίνησης, είναι αυτή που περιγράφει ο Yankos, εκτός αν οι οδηγίες του συγκεκριμένου κινητήρα προτείνουν κάτι διαφορετικό.

    Βάλε φρέσκο καύσιμο, αμόλυβδη χαμηλών οκτανίων.

    Τι είδους λάδι βάζεις ; Ορυκτό ή συνθετικό;

    Ανοιξε τη βελόνα μίγματος χαμηλών στροφών, να περάσει μέσα καύσιμο.

    Επίσης άνοιξε τη βελόνα μίγματος των υψηλών στροφών, έτσι για να είμαστε σίγουροι ότι δεν είναι πολύ κλειστή.

    Οταν πάρει με το καλό, κλείσε όσο χρειάζεται κάθε μία βελόνα για σωστό μίγμα.

    Το throttle για την εκκίνηση ας είναι μερικά κλικ μπροστά (θα ανεβάει αμέσως πολλές στροφές - προσοχή), αλλά έτσι εξασφαλίζουμε ότι δεν μπλοκάρεται η ροή καυσίμου.


    Θειε θεωρησα οτι καυσιμο 100 οκτανιων θα ηταν καλυτερα αλλα εσυ μου λες χαμηλων οκτανιων
    το λαδι ειναι ημισυνθετικο της Shell και ειναι για διχρονους κινητηρες (scooter κτλ)
    για το γκαζι θα δω αν παιρνει μερικα κλικ επανω γιατι μετα θα κλεισει το τσοκ

    Στον ftl που έχω, αρχικά κερνούσα λίγο για να πάρει.
    Αλλά τώρα άλλαξα μέθοδο,
    για να τον ξεκινήσω κλείνω το τσοκ, δίνω γυρισιές με το χέρι και όταν σκάσει ανοίγω το τσοκ, ξαναδίνω και πέρνει.
    Στο βιντεάκι φαίνεται η διαδικασία (στην 4η γυρισιά ανοίγω το τσοκ)


    ισως τελικα να ειναι θεμα και τι μαρκα ειναι ο κινητηρας

    Μπουζι δοκιμασες να αλλαξεις? Αν ο κινητηρας ειναι κινεζος, υπαρχει περιπτωση το μπουζι να ειναι off εστω κι αν ειναι καινουργιο...η εμπειρια μου με την DL ενος φιλου αυτο λεει...

    Επισης υπαρχει περιπτωση το συρματακι της πιπας που αγκαλιαζει το μπουζι να μην κανει καλη επαφη...ελεγξε το κι αυτο...

    Ευχομαι καλα ξεμπερδεματα...

    Gespeichert
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #163 am: Sonntag, 6 Sep 2009, 09:46:40 »

    ευχαριστω

    βλεπω να βγαζω cowl για αν εχω καλυτερη προσβαση στο κινητηρα γιατι χθες δοκιμασα να ριξω καυσιμο απο το πλαι και εσκασε το μπουζι γρηγορα αλλα μετα πρεπει να το μπουκωσα και εβρεχε συνεχεια το μπουζι
     Το μπουζι ειναι καινουργιο
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    qw
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 243


    « Antwort #164 am: Sonntag, 6 Sep 2009, 16:30:29 »

    ηλία βάλε ένα πακ nh μη στον πολλαπλασιαστή μήπως κάννη νερά ο σταθεροποιητής τάσης
    Gespeichert
    Seiten: 1 ... 8 9 10 [11] 12 13 14 ... 34     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.023 Sekunden mit 25 Zugriffen.