Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 23:40:13

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 23:40:13

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 22:09]

    από chris 1975
    [Σήμερα στις 20:47]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:33]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304516
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 116
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 32
    Συνολικά: 33
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 34     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Αναγνώστηκε 123285 φορές)
    miltoskam
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7


    « Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 15 Αύγ 2008, 00:03:33 »

    (Για όσους ρώτησαν το μοντέλο είναι 1/4 scale και ζυγίζει περίπου τα 7 κιλά. Νομίζω πως μια 45cc δεν θα του πέσει και υπερβολικά βαριά.)

    Αν βγει 7 κιλα, με μονο 62 dm2 φτερο, οπωσδηποτε παρε βιντεοκαμερα μαζι και κρεμασε το βιντεο της παρθενικης εδω.
    [/qjuote]   Δεν μπορω να καταλαβω γιατι μολις διαβασα το σχολιο πηγε κατευθειαν το μυαλο μου σε σενα (μετα ειδα το ονομα).
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 8 Μάρ 2009, 21:38:34 »

    Καλημέρα

    Όλες οι μηχανές βενζίνης έχουν αντλία ενσωματωμένη, που σημαίνει ότι σε όποια θέση και να είναι το μοντέλο μπορούν να τραβήξουν καύσιμο, ακόμα και με το ντεπόζιτο στο κέντρο βάρους.  Το μόνο που χρειάζεται, όπως γράφεις, είναι να υπάρχει ένα σωληνάκι ελεύθερο για να μπορεί να μπαίνει αέρας στην θέση του καυσίμου που αδειάζει.

    Σεραφείμ

    οταν λεμε οτι πρεπει να υπαρχει σωληνακι για να μπαινει αερα στην θεση του καυσιμου τοτε δεν θα χινεται και το καυσιμο εξω απο το σωληνακι??


    Επισης πως στρωνουμε ενα κινητηρα βενζινης???
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #17 στις: Κυριακή, 8 Μάρ 2009, 21:51:20 »

    To κάνεις έναν κυκλο γυρω απο το τεποζιτο και δεν εχεις προβλημα..
    Δες εδω http://www.flyinggiants.com/forums/fg2/35191-50cc-dl-gas-engine-ignition-set-up.html
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 12 Μάρ 2009, 17:27:09 »

    πως στρωνονται αυτοι κινητηρες??

    βαζουμε πολυ λαδι ?? σε τι αναλογια ?? για ποση ωρα?? Ποια ειναι η τελικη αναλογια καυσιμου -λαδιου με τα το στρωσιμο για πτηση?

    Βοηθεια παιδια
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 12 Μάρ 2009, 17:47:07 »

    Ότι λέει ο κατασκευαστής..
    Συνήθως στρώνουμε σε αναλογίες 3-4% για τα πρώτα 1-15 λιτρα και μετά πεφτουμε στο 2-3% σιγά σιγά!!
    Στρώσιμο πάντα με ορυκέλαιο(ποτε συνθετικό) και ας έχει παραπάνω μαυρίλα..
    Θεωρητικά ο κινητήρας στρώνει καλά στις 40-50 ώρες!

    Το στρώσιμο είναι μια διαδικασία που διαφέρει..
    Συνηθως δουλευουμε καμια ωρα τον κινητηρα στο έδαφος με λιγες στροφές(2500) και μετά πετάμε πλούσιοι(ή με εργοστασιακές ρυθμισεις)...Ποτέ δεν παιζουμε απο την αρχη με τις βελόνες!!Η πτηση μας συνηθως ειναι τετοια, ωστε αν σβησει να προσγειωθουμε με ασφαλεια!
    Μετά απο μερικά λιτρα αρχιζουμε να κλεινουμε σιγα σιγα τις βελόνες ΑΝ χρειάζεται, κοιτώντας να έχουμε έναν αξιοπιστο κινητηρα...
    Μετα τα 15 λιτρα μπορουμε να "σφυριξουμε" ,επαναλαμβάνω αν χρειάζεται!
    Είναι επίπονη διαδικασια το στρωσιμο των βενζινοκινητηρων(αργουν γμτ και καίνε και λίγο) Tongue

    Διάβασε το manual και ξενα φορουμ(rcuniverse,flyinggiants,downonthedecks)!!
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 13 Μάρ 2009, 10:18:02 από v_tolias » Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 12 Μάρ 2009, 17:52:18 »


    Στρώσιμο πάντα με καστορέλαιο(ποτε συνθετικό) και ας έχει παραπάνω μαυρίλα..


    Μήπως εννοείς ορυκτέλαιο;
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 12 Μάρ 2009, 18:03:40 »

    An δεν χρησημοποιηθει ορυκτελαιο κατα το στρωσημο υπαρχει καποιο προβλημα η απλα αργει πολυ να στρωσει το μοτερ ?
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 12 Μάρ 2009, 18:29:55 »

    συγνωμη αλλα λαδι που χρησιμοποιουμε για τους διχρονους κινητηρες (μοτοποδηλατα αλυσιδοπριονα) δεν κανει??

    αν βαλουμε π.χ. αναλογια 10% στην αρχη δεν θα στρωσουν τα τοιχωματα του κυλινδρου καλυτερα??
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 12 Μάρ 2009, 18:34:19 »

    10% οχι ειναι παρα πολυ και θα λαδωνει το μπουζι . 
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #24 στις: Πέμπτη, 12 Μάρ 2009, 18:39:21 »

    Εγω ειχα ενα λιτρο CASTROL RAICING το οποιο τα χρησημοποιουσα στην MVVS160 γιατι ειναι πολυ "δυσκολη" στο λαδι...αυτο εβαλα και στην DL50 απλα υποψιαζομαι οτι στο στρωσημο πρεπει να χρησημοποιηθει ορυκτελεο για να επιταχυνθει η διαδικασια συναρμογης του ελατηριου με τον κυλινδρο ......
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #25 στις: Πέμπτη, 12 Μάρ 2009, 18:48:24 »

    Εγω ειχα ενα λιτρο CASTROL RAICING το οποιο τα χρησημοποιουσα στην MVVS160 γιατι ειναι πολυ "δυσκολη" στο λαδι...αυτο εβαλα και στην DL50 απλα υποψιαζομαι οτι στο στρωσημο πρεπει να χρησημοποιηθει ορυκτελεο για να επιταχυνθει η διαδικασια συναρμογης του ελατηριου με τον κυλινδρο ......

    Και εμένα αυτό μου είπαν για τις κινέζικες.
    Καταγράφηκε

    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 12 Μάρ 2009, 19:17:24 »

    Εγώ γνωρίζω οτι με τα συνθετικά αργεί παρα πολύ!!
    Δεν κάνει κακό αλλα τα 10-15 λιτρα μάλλον πρέπει να γίνουν πολύ παραπανω.. Undecided
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Johnny
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 283



    WWW
    « Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 12 Μάρ 2009, 19:21:40 »

    Γεια!Ειμαι νεος στον αερομοντελλισμο αν και δεν εχω αεροπλανο θα ηθελα να μαθω απο περιεργια πως στρωνεται ενα αεροπλανο
    Ευχαριστω

    Φιλικα Γιαννης
    Καταγράφηκε

    Someone said that flying is only for gods
    But if he was here  he would  say that flying with a little
    technique is for human too
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 13 Μάρ 2009, 07:08:32 »

    για βενζινη οτι λενε τα παιδια .
    για νιτρο εδω http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-102.htm
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 13 Μάρ 2009, 08:00:31 »

    για βενζινη οτι λενε τα παιδια .
    για νιτρο εδω http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-102.htm

    Δεν πρόκειται να περιγράψω με λεπτομέρειες γύρω από το στρώσιμο ενός βενζινοκίνητου, αλλά σίγουρα σας λέω ότι το ράδιο αρβύλα που κυκλοφορεί έχει οδηγήσει πολλούς από αυτούς σε κακό στρώσιμο.

    Διαβάστε και ακολουθήστε τις οδηγίες που συνοδεύουν τον κινητήρα σας.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 34     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.02 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.