Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.513 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 15:14:54

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 15:14:54

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304513
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 17
    Totale: 19
    Selezione di tema

    Pagine: 1 [2] 3 4 5 ... 34     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Letto 123258 volte)
    miltoskam
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 7


    « Risposta #15 il: Venerdì, 15 Ago 2008, 00:03:33 »

    (Για όσους ρώτησαν το μοντέλο είναι 1/4 scale και ζυγίζει περίπου τα 7 κιλά. Νομίζω πως μια 45cc δεν θα του πέσει και υπερβολικά βαριά.)

    Αν βγει 7 κιλα, με μονο 62 dm2 φτερο, οπωσδηποτε παρε βιντεοκαμερα μαζι και κρεμασε το βιντεο της παρθενικης εδω.
    [/qjuote]   Δεν μπορω να καταλαβω γιατι μολις διαβασα το σχολιο πηγε κατευθειαν το μυαλο μου σε σενα (μετα ειδα το ονομα).
    Loggato
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #16 il: Domenica, 8 Mar 2009, 21:38:34 »

    Καλημέρα

    Όλες οι μηχανές βενζίνης έχουν αντλία ενσωματωμένη, που σημαίνει ότι σε όποια θέση και να είναι το μοντέλο μπορούν να τραβήξουν καύσιμο, ακόμα και με το ντεπόζιτο στο κέντρο βάρους.  Το μόνο που χρειάζεται, όπως γράφεις, είναι να υπάρχει ένα σωληνάκι ελεύθερο για να μπορεί να μπαίνει αέρας στην θέση του καυσίμου που αδειάζει.

    Σεραφείμ

    οταν λεμε οτι πρεπει να υπαρχει σωληνακι για να μπαινει αερα στην θεση του καυσιμου τοτε δεν θα χινεται και το καυσιμο εξω απο το σωληνακι??


    Επισης πως στρωνουμε ενα κινητηρα βενζινης???
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.358



    « Risposta #17 il: Domenica, 8 Mar 2009, 21:51:20 »

    To κάνεις έναν κυκλο γυρω απο το τεποζιτο και δεν εχεις προβλημα..
    Δες εδω http://www.flyinggiants.com/forums/fg2/35191-50cc-dl-gas-engine-ignition-set-up.html
    Loggato

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #18 il: Giovedì, 12 Mar 2009, 17:27:09 »

    πως στρωνονται αυτοι κινητηρες??

    βαζουμε πολυ λαδι ?? σε τι αναλογια ?? για ποση ωρα?? Ποια ειναι η τελικη αναλογια καυσιμου -λαδιου με τα το στρωσιμο για πτηση?

    Βοηθεια παιδια
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.358



    « Risposta #19 il: Giovedì, 12 Mar 2009, 17:47:07 »

    Ότι λέει ο κατασκευαστής..
    Συνήθως στρώνουμε σε αναλογίες 3-4% για τα πρώτα 1-15 λιτρα και μετά πεφτουμε στο 2-3% σιγά σιγά!!
    Στρώσιμο πάντα με ορυκέλαιο(ποτε συνθετικό) και ας έχει παραπάνω μαυρίλα..
    Θεωρητικά ο κινητήρας στρώνει καλά στις 40-50 ώρες!

    Το στρώσιμο είναι μια διαδικασία που διαφέρει..
    Συνηθως δουλευουμε καμια ωρα τον κινητηρα στο έδαφος με λιγες στροφές(2500) και μετά πετάμε πλούσιοι(ή με εργοστασιακές ρυθμισεις)...Ποτέ δεν παιζουμε απο την αρχη με τις βελόνες!!Η πτηση μας συνηθως ειναι τετοια, ωστε αν σβησει να προσγειωθουμε με ασφαλεια!
    Μετά απο μερικά λιτρα αρχιζουμε να κλεινουμε σιγα σιγα τις βελόνες ΑΝ χρειάζεται, κοιτώντας να έχουμε έναν αξιοπιστο κινητηρα...
    Μετα τα 15 λιτρα μπορουμε να "σφυριξουμε" ,επαναλαμβάνω αν χρειάζεται!
    Είναι επίπονη διαδικασια το στρωσιμο των βενζινοκινητηρων(αργουν γμτ και καίνε και λίγο) Tongue

    Διάβασε το manual και ξενα φορουμ(rcuniverse,flyinggiants,downonthedecks)!!
    « Ultima modifica: Venerdì, 13 Mar 2009, 10:18:02 da v_tolias » Loggato

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #20 il: Giovedì, 12 Mar 2009, 17:52:18 »


    Στρώσιμο πάντα με καστορέλαιο(ποτε συνθετικό) και ας έχει παραπάνω μαυρίλα..


    Μήπως εννοείς ορυκτέλαιο;
    Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #21 il: Giovedì, 12 Mar 2009, 18:03:40 »

    An δεν χρησημοποιηθει ορυκτελαιο κατα το στρωσημο υπαρχει καποιο προβλημα η απλα αργει πολυ να στρωσει το μοτερ ?
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #22 il: Giovedì, 12 Mar 2009, 18:29:55 »

    συγνωμη αλλα λαδι που χρησιμοποιουμε για τους διχρονους κινητηρες (μοτοποδηλατα αλυσιδοπριονα) δεν κανει??

    αν βαλουμε π.χ. αναλογια 10% στην αρχη δεν θα στρωσουν τα τοιχωματα του κυλινδρου καλυτερα??
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #23 il: Giovedì, 12 Mar 2009, 18:34:19 »

    10% οχι ειναι παρα πολυ και θα λαδωνει το μπουζι . 
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #24 il: Giovedì, 12 Mar 2009, 18:39:21 »

    Εγω ειχα ενα λιτρο CASTROL RAICING το οποιο τα χρησημοποιουσα στην MVVS160 γιατι ειναι πολυ "δυσκολη" στο λαδι...αυτο εβαλα και στην DL50 απλα υποψιαζομαι οτι στο στρωσημο πρεπει να χρησημοποιηθει ορυκτελεο για να επιταχυνθει η διαδικασια συναρμογης του ελατηριου με τον κυλινδρο ......
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #25 il: Giovedì, 12 Mar 2009, 18:48:24 »

    Εγω ειχα ενα λιτρο CASTROL RAICING το οποιο τα χρησημοποιουσα στην MVVS160 γιατι ειναι πολυ "δυσκολη" στο λαδι...αυτο εβαλα και στην DL50 απλα υποψιαζομαι οτι στο στρωσημο πρεπει να χρησημοποιηθει ορυκτελεο για να επιταχυνθει η διαδικασια συναρμογης του ελατηριου με τον κυλινδρο ......

    Και εμένα αυτό μου είπαν για τις κινέζικες.
    Loggato

    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.358



    « Risposta #26 il: Giovedì, 12 Mar 2009, 19:17:24 »

    Εγώ γνωρίζω οτι με τα συνθετικά αργεί παρα πολύ!!
    Δεν κάνει κακό αλλα τα 10-15 λιτρα μάλλον πρέπει να γίνουν πολύ παραπανω.. Undecided
    Loggato

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Johnny
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 283



    WWW
    « Risposta #27 il: Giovedì, 12 Mar 2009, 19:21:40 »

    Γεια!Ειμαι νεος στον αερομοντελλισμο αν και δεν εχω αεροπλανο θα ηθελα να μαθω απο περιεργια πως στρωνεται ενα αεροπλανο
    Ευχαριστω

    Φιλικα Γιαννης
    Loggato

    Someone said that flying is only for gods
    But if he was here  he would  say that flying with a little
    technique is for human too
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #28 il: Venerdì, 13 Mar 2009, 07:08:32 »

    για βενζινη οτι λενε τα παιδια .
    για νιτρο εδω http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-102.htm
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #29 il: Venerdì, 13 Mar 2009, 08:00:31 »

    για βενζινη οτι λενε τα παιδια .
    για νιτρο εδω http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-102.htm

    Δεν πρόκειται να περιγράψω με λεπτομέρειες γύρω από το στρώσιμο ενός βενζινοκίνητου, αλλά σίγουρα σας λέω ότι το ράδιο αρβύλα που κυκλοφορεί έχει οδηγήσει πολλούς από αυτούς σε κακό στρώσιμο.

    Διαβάστε και ακολουθήστε τις οδηγίες που συνοδεύουν τον κινητήρα σας.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Pagine: 1 [2] 3 4 5 ... 34     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderatore: ArgyrisGiannetakis)  |  Topic: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.031 secondi con 24 queries.