Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.737 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 07:11:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 07:11:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:25]

[Χθες στις 21:42]

από red_baron
[Χθες στις 20:26]

από 470lp
[Χθες στις 18:39]

[Χθες στις 16:00]

[Χθες στις 10:53]

από niro
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 21:50:40]

από dominicm
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:05:46]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5948
Τελευταίο: giourgg.1
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285737
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 31
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 12
Συνολικά: 16
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Τηλέμαχος - Η κατασκευή « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 7 8 9 [10] 11  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Τηλέμαχος - Η κατασκευή  (Αναγνώστηκε 73597 φορές)
   
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #135 στις: Τρίτη, 13 Ιαν 2009, 22:44:54 »

Πριν προχωρήσουμε στην τοποθέτηση του stab, ελέγχουμε το φτερό σε σχέση με την άτρακτο. Είναι η τελευταία φορά που μπορούμε να διορθώσουμε τυχόν ασυμμετρία.
Ακουμπάμε την άτρακτο (που είναι επίπεδη από κάτω) στον πάγκο και μετρούμε τα ύψη των ακροπτερυγίων που πρέπει να είναι ίσα μεταξύ τους.



Μετρούμε από ακροπτερύγιο μέχρι την ουρά και από τις δύο πλευρές και διορθώνουμε, αν χρειάζεται.



Τώρα τοποθετούμε το stab και μετρούμε την απόσταση χείλους εκφυγής φτερού  - stab ώστε να είναι συμμετρική και από τις δύο πλευρές



Μετρούμε τις αποστάσεις από τα ακροπτερύγια μέχρι τα άκρα του stab που πρέπει να είναι ίσες και στις δύο πλευρές



Ελέγχουμε για συμμετρία το ύψος κάθε ακροπτερυγίου του stab.




« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 15 Ιαν 2009, 19:57:49 από evan » Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #136 στις: Τρίτη, 13 Ιαν 2009, 22:50:16 »

Σημειώνουμε με μαρκαδόρο



... χαράζουμε και αφαιρούμε το φιλμ εκεί που θα κολλήσουμε. Για την εργασία αυτή χρησιμοποιήστε καινούργιο ξυραφάκι και με μεγάλη προσοχή κόβετε το φίλμ προσέχοντας να μη πληγώσετε (και αδυνατίσετε) το ξύλο στο σημαντικό αυτό σημείο.



Κολλάμε με ρητίνη αφού ξαναμετρήσουμε προσεκτικά και στερεώσουμε με καρφίτσες. Όταν στερεοποιηθεί η ρητίνη ανοίγουμε τη χαραμάδα για το μεντεσέ της πίσω ρόδας.

« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 19:11:03 από evan » Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #137 στις: Τρίτη, 13 Ιαν 2009, 22:53:50 »

Ακολουθούμε την ίδια διαδικασία για το fin - rudder



Κολλάμε με ρητίνη, στερεώνουμε με καρφίτσες και ελέγχουμε την καθετότητα ως προς το stabilizer με ορθογώνιο τρίγωνο*.



*Για το φίλο που σχολίασε τη σπασμένη γωνία του τριγώνου  (Cheesy) ήθελα να πω ότι είναι σπασμένη επίτηδες για να μπορεί να πλησιάζει τη γωνία rudder - elevator. Συνήθως υπάρχει κόλλα, ή μέρος της ατράκτου που δεν επιτρέπει την τοποθέτηση του τριγώνου ακριβώς στη κορυφή της γωνίας.
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 13:43:22 από evan » Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
Δημήτρης Σιόλος
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 376


aka Γεωλόγος


Προφίλ
« Απάντηση #138 στις: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 10:54:33 »

Κουκλί γίνεται!!!Μας βάζεις ιδέες με τέτοι παρουσίαση Evan!!!Ελπίζω να το δω και από κοντά στον αέρα!!Καλή συνέχεια!!!
Καταγράφηκε
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #139 στις: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 14:01:38 »

Επιστρέφουμε στην άτρακτο και περνάμε ένα λεπτό στρώμα ρητίνη τη βάση του συστήματος προσγείωσης



Τοποθετούμε τα horn σε elevator και rudder



Τοποθετούμε τη μηχανή. Συνδέουμε σωληνάκια και ακρόντιζο. Από σύρμα 2mm κατασκευάζουμε ένα Γ και το βιδώνουμε στη βελόνα για τη ρύθμιση. (Loctite εδώ!)
Προσέξτε ότι έχει τοποθετηθεί γκρι σκούρο monokote στο πιλοτήριο (προσφορά του jkon)
Για να κολλήσει πλαστικό φιλμ πάνω σε φιλμ χρησιμοποιούμε χαμηλή θερμοκρασία από το κέντρο προς τις άκρες και διώχνουμε τον αέρα για να μη δημιουργηθούν φούσκες.



Τυλίγουμε τη μπαταρία σε σφουγγάρια και την στερεώνουμε στο χώρο κάτω από το tank


Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #140 στις: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 14:06:40 »

Τοποθετούμε σέρβο, δέκτη και διακόπτη.



Ανοίγουμε το σύστημα τ/κ και ρυθμίζουμε σέρβο και ακρόντιζα. Τοποθετούμε το σωληνάκι ασφαλείας στα ακρόντιζα.

Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
hlsat
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.000


ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


Προφίλ
« Απάντηση #141 στις: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 14:30:09 »

Εβαν γιασου ερωτηση δεν περνας καθολου  βερνικι η ρητηνη τον χωρο μεσα στο τανκ και τον χωρο στα σερβο για τυχον ψιλοδιαροες στα καυσιμα και σου δημιουργησουν εμποτισμο στα ξυλα ειδικα στην μπαλσα γιατι στον χωρο της μηχανης απο οτι βλεπω στην φωτο το εκανες
Καταγράφηκε

Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #142 στις: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 15:35:27 »

Εβαν γιασου ερωτηση δεν περνας καθολου  βερνικι η ρητηνη τον χωρο μεσα στο τανκ και τον χωρο στα σερβο ...

Γειά σου Ηλία,
Συνήθως δεν περνάω αλλά δεν είναι καθόλου κακή ιδέα και θα το κάνω  Thumbs up
Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.962


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #143 στις: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 18:36:09 »

Ο χώρος τοποθέτησης της δεξαμενής στο σχέδιο είναι πιό μικρός, και ανεξάρτητος από το εσωτερικό του σκάφους.

Περνιέται εποξυ υποχρεωτικά, αλλά αυτό που βασικά εξασφαλίζει είναι να μην κινδυνεύει να χυθεί καύσιμο μέσα στον σκάφος.

Οταν ο evan μου είπε ότι θα τρυπήσει τον μεγάλο νομέα για να περάσει η μεγαλύτερη δεξαμενή, του είπα να φτιάξει ένα κουτάκι, να καλύψει και πάλι την δεξαμενή από το πίσω μέρος, και έτσι να απομονώσει το υπόλοιπο σκάφος από τις διαρροές.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #144 στις: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 18:48:10 »

Οταν ο evan μου είπε ότι θα τρυπήσει τον μεγάλο νομέα για να περάσει η μεγαλύτερη δεξαμενή, του είπα να φτιάξει ένα κουτάκι, να καλύψει και πάλι την δεξαμενή από το πίσω μέρος, και έτσι να απομονώσει το υπόλοιπο σκάφος από τις διαρροές.

O.K. Θα το κλείσω από πίσω με μπάλσα.

Και ολοκληρώνουμε την κατασκευή με το washout (συστροφή ελληνιστί)
Ζεσταίνουμε με πιστολάκι θερμού αέρα το φτερό πάνω - κάτω δίδωντας ταυτόχρονα και μια κλίση στο ακροπτερύγιο ούτως ώστε όταν κρυώσει να έχει 5 mm περίπου washout στο tip

Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #145 στις: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 18:59:53 »

Ο Τηλέμαχος είναι έτοιμος. Το συνολικό βάρος του είναι 1150gr. Με την μπαταρία τοποθετημένη κάτω από το tank, to Kέντρο Βάρους ήρθε στη θέση του και δεν χρειάστηκε πρόσθετο έρμα.
Κολλάμε τα σήματα της ΕΑΑ και του Πήγασου



Μετά από 14 ημέρες, 145 μηνύματα και 197 φωτογραφίες, ένας σωρός ξύλων και μερικά άλλα εξαρτήματα είναι πια ένα έτοιμο αερομοντέλο.



Αγαπητοί φίλοι, σας ευχαριστώ για την προσοχή σας και τη συμμετοχή σας. Ευχαριστώ επίσης τον Γιάννη Κωνσταντακάτο για τις συμβουλές του σε όλη τη διάρκεια της κατασκευής και παρουσίασης.
(Θείε είσαι προσκεκλημένος την Κυριακή για την παρθενική πτήση  Cheesy)
Εύχομαι σε όλους καλές κατασκευές και πτήσεις.

Και μη ξεχνάτε ότι ο Τηλέμαχος είναι:

« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 31 Ιαν 2009, 20:32:54 από evan » Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
psomaras
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 271


Αγοράζω ότι υπάρχει και για να δουλεύω ζω..!!


Προφίλ
« Απάντηση #146 στις: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 19:11:54 »

Θελουμε και βιντεο..θελουμε και βιντεο....θελουμε και βιντεοοοοοοοοοο Cheesy Cheesy Cheesy
Καταγράφηκε

Δεν είναι παράξενο να τρέχει η μύτη και να μυρίζουν τα πόδια...Huh
Δημήτρης Σιόλος
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 376


aka Γεωλόγος


Προφίλ
« Απάντηση #147 στις: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 19:16:08 »

Καλοπέταχτο!!!Εγώ δεν έχω κάτι να προσθέσω,με έχουν καλύψει απόλυτα οι προγράψαντες...Evan,είναι εύκολο να έχουμε ένα συνολικό κόστος,μαζί με τα εργατικά για το μονοκοτάρισμα?? Grin Grin Grin
Καταγράφηκε
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #148 στις: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 19:55:04 »

εγω πιστευω οτι ειναι καλυτερο απο το MADE IN CHINA
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Kiril
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.211


Προφίλ
« Απάντηση #149 στις: Πέμπτη, 15 Ιαν 2009, 16:16:56 »

Θελω video πτησης...Θελω video πτησης...Θελω video πτησης!!! Cheesy Cheesy Cheesy
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 7 8 9 [10] 11  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Τηλέμαχος - Η κατασκευή « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.199 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.