Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.329 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 08:17:08

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 08:17:08

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:15]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304329
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 51
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 42
    Συνολικά: 44
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 7 8 9 [10] 11     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Τηλέμαχος - Η κατασκευή  (Αναγνώστηκε 92604 φορές)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #135 στις: Τρίτη, 13 Ιαν 2009, 22:44:54 »

    Πριν προχωρήσουμε στην τοποθέτηση του stab, ελέγχουμε το φτερό σε σχέση με την άτρακτο. Είναι η τελευταία φορά που μπορούμε να διορθώσουμε τυχόν ασυμμετρία.
    Ακουμπάμε την άτρακτο (που είναι επίπεδη από κάτω) στον πάγκο και μετρούμε τα ύψη των ακροπτερυγίων που πρέπει να είναι ίσα μεταξύ τους.



    Μετρούμε από ακροπτερύγιο μέχρι την ουρά και από τις δύο πλευρές και διορθώνουμε, αν χρειάζεται.



    Τώρα τοποθετούμε το stab και μετρούμε την απόσταση χείλους εκφυγής φτερού  - stab ώστε να είναι συμμετρική και από τις δύο πλευρές



    Μετρούμε τις αποστάσεις από τα ακροπτερύγια μέχρι τα άκρα του stab που πρέπει να είναι ίσες και στις δύο πλευρές



    Ελέγχουμε για συμμετρία το ύψος κάθε ακροπτερυγίου του stab.




    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 15 Ιαν 2009, 19:57:49 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #136 στις: Τρίτη, 13 Ιαν 2009, 22:50:16 »

    Σημειώνουμε με μαρκαδόρο



    ... χαράζουμε και αφαιρούμε το φιλμ εκεί που θα κολλήσουμε. Για την εργασία αυτή χρησιμοποιήστε καινούργιο ξυραφάκι και με μεγάλη προσοχή κόβετε το φίλμ προσέχοντας να μη πληγώσετε (και αδυνατίσετε) το ξύλο στο σημαντικό αυτό σημείο.



    Κολλάμε με ρητίνη αφού ξαναμετρήσουμε προσεκτικά και στερεώσουμε με καρφίτσες. Όταν στερεοποιηθεί η ρητίνη ανοίγουμε τη χαραμάδα για το μεντεσέ της πίσω ρόδας.

    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 19:11:03 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #137 στις: Τρίτη, 13 Ιαν 2009, 22:53:50 »

    Ακολουθούμε την ίδια διαδικασία για το fin - rudder



    Κολλάμε με ρητίνη, στερεώνουμε με καρφίτσες και ελέγχουμε την καθετότητα ως προς το stabilizer με ορθογώνιο τρίγωνο*.



    *Για το φίλο που σχολίασε τη σπασμένη γωνία του τριγώνου  (Cheesy) ήθελα να πω ότι είναι σπασμένη επίτηδες για να μπορεί να πλησιάζει τη γωνία rudder - elevator. Συνήθως υπάρχει κόλλα, ή μέρος της ατράκτου που δεν επιτρέπει την τοποθέτηση του τριγώνου ακριβώς στη κορυφή της γωνίας.
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 13:43:22 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Δημήτρης Σιόλος
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 373


    aka Γεωλόγος


    « Απάντηση #138 στις: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 10:54:33 »

    Κουκλί γίνεται!!!Μας βάζεις ιδέες με τέτοι παρουσίαση Evan!!!Ελπίζω να το δω και από κοντά στον αέρα!!Καλή συνέχεια!!!
    Καταγράφηκε
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #139 στις: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 14:01:38 »

    Επιστρέφουμε στην άτρακτο και περνάμε ένα λεπτό στρώμα ρητίνη τη βάση του συστήματος προσγείωσης



    Τοποθετούμε τα horn σε elevator και rudder



    Τοποθετούμε τη μηχανή. Συνδέουμε σωληνάκια και ακρόντιζο. Από σύρμα 2mm κατασκευάζουμε ένα Γ και το βιδώνουμε στη βελόνα για τη ρύθμιση. (Loctite εδώ!)
    Προσέξτε ότι έχει τοποθετηθεί γκρι σκούρο monokote στο πιλοτήριο (προσφορά του jkon)
    Για να κολλήσει πλαστικό φιλμ πάνω σε φιλμ χρησιμοποιούμε χαμηλή θερμοκρασία από το κέντρο προς τις άκρες και διώχνουμε τον αέρα για να μη δημιουργηθούν φούσκες.



    Τυλίγουμε τη μπαταρία σε σφουγγάρια και την στερεώνουμε στο χώρο κάτω από το tank


    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #140 στις: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 14:06:40 »

    Τοποθετούμε σέρβο, δέκτη και διακόπτη.



    Ανοίγουμε το σύστημα τ/κ και ρυθμίζουμε σέρβο και ακρόντιζα. Τοποθετούμε το σωληνάκι ασφαλείας στα ακρόντιζα.

    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Απάντηση #141 στις: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 14:30:09 »

    Εβαν γιασου ερωτηση δεν περνας καθολου  βερνικι η ρητηνη τον χωρο μεσα στο τανκ και τον χωρο στα σερβο για τυχον ψιλοδιαροες στα καυσιμα και σου δημιουργησουν εμποτισμο στα ξυλα ειδικα στην μπαλσα γιατι στον χωρο της μηχανης απο οτι βλεπω στην φωτο το εκανες
    Καταγράφηκε

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #142 στις: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 15:35:27 »

    Εβαν γιασου ερωτηση δεν περνας καθολου  βερνικι η ρητηνη τον χωρο μεσα στο τανκ και τον χωρο στα σερβο ...

    Γειά σου Ηλία,
    Συνήθως δεν περνάω αλλά δεν είναι καθόλου κακή ιδέα και θα το κάνω  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #143 στις: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 18:36:09 »

    Ο χώρος τοποθέτησης της δεξαμενής στο σχέδιο είναι πιό μικρός, και ανεξάρτητος από το εσωτερικό του σκάφους.

    Περνιέται εποξυ υποχρεωτικά, αλλά αυτό που βασικά εξασφαλίζει είναι να μην κινδυνεύει να χυθεί καύσιμο μέσα στον σκάφος.

    Οταν ο evan μου είπε ότι θα τρυπήσει τον μεγάλο νομέα για να περάσει η μεγαλύτερη δεξαμενή, του είπα να φτιάξει ένα κουτάκι, να καλύψει και πάλι την δεξαμενή από το πίσω μέρος, και έτσι να απομονώσει το υπόλοιπο σκάφος από τις διαρροές.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #144 στις: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 18:48:10 »

    Οταν ο evan μου είπε ότι θα τρυπήσει τον μεγάλο νομέα για να περάσει η μεγαλύτερη δεξαμενή, του είπα να φτιάξει ένα κουτάκι, να καλύψει και πάλι την δεξαμενή από το πίσω μέρος, και έτσι να απομονώσει το υπόλοιπο σκάφος από τις διαρροές.

    O.K. Θα το κλείσω από πίσω με μπάλσα.

    Και ολοκληρώνουμε την κατασκευή με το washout (συστροφή ελληνιστί)
    Ζεσταίνουμε με πιστολάκι θερμού αέρα το φτερό πάνω - κάτω δίδωντας ταυτόχρονα και μια κλίση στο ακροπτερύγιο ούτως ώστε όταν κρυώσει να έχει 5 mm περίπου washout στο tip

    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #145 στις: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 18:59:53 »

    Ο Τηλέμαχος είναι έτοιμος. Το συνολικό βάρος του είναι 1150gr. Με την μπαταρία τοποθετημένη κάτω από το tank, to Kέντρο Βάρους ήρθε στη θέση του και δεν χρειάστηκε πρόσθετο έρμα.
    Κολλάμε τα σήματα της ΕΑΑ και του Πήγασου



    Μετά από 14 ημέρες, 145 μηνύματα και 197 φωτογραφίες, ένας σωρός ξύλων και μερικά άλλα εξαρτήματα είναι πια ένα έτοιμο αερομοντέλο.



    Αγαπητοί φίλοι, σας ευχαριστώ για την προσοχή σας και τη συμμετοχή σας. Ευχαριστώ επίσης τον Γιάννη Κωνσταντακάτο για τις συμβουλές του σε όλη τη διάρκεια της κατασκευής και παρουσίασης.
    (Θείε είσαι προσκεκλημένος την Κυριακή για την παρθενική πτήση  Cheesy)
    Εύχομαι σε όλους καλές κατασκευές και πτήσεις.

    Και μη ξεχνάτε ότι ο Τηλέμαχος είναι:

    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 31 Ιαν 2009, 20:32:54 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    psomaras
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 271


    Αγοράζω ότι υπάρχει και για να δουλεύω ζω..!!


    « Απάντηση #146 στις: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 19:11:54 »

    Θελουμε και βιντεο..θελουμε και βιντεο....θελουμε και βιντεοοοοοοοοοο Cheesy Cheesy Cheesy
    Καταγράφηκε

    Δεν είναι παράξενο να τρέχει η μύτη και να μυρίζουν τα πόδια...Huh
    Δημήτρης Σιόλος
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 373


    aka Γεωλόγος


    « Απάντηση #147 στις: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 19:16:08 »

    Καλοπέταχτο!!!Εγώ δεν έχω κάτι να προσθέσω,με έχουν καλύψει απόλυτα οι προγράψαντες...Evan,είναι εύκολο να έχουμε ένα συνολικό κόστος,μαζί με τα εργατικά για το μονοκοτάρισμα?? Grin Grin Grin
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #148 στις: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 19:55:04 »

    εγω πιστευω οτι ειναι καλυτερο απο το MADE IN CHINA
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.210


    « Απάντηση #149 στις: Πέμπτη, 15 Ιαν 2009, 16:16:56 »

    Θελω video πτησης...Θελω video πτησης...Θελω video πτησης!!! Cheesy Cheesy Cheesy
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 7 8 9 [10] 11     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Θέμα: Τηλέμαχος - Η κατασκευή
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.