Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.703 μηνύματα σε 11.352 θέματα από 5.919 Μέλη / Τελευταίο μέλος: 558th MSG Artillery Group
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 02:26:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 02:26:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Χθες στις 23:17]

από tritongr
[Χθες στις 21:38]

από niro
[Χθες στις 18:21]

από dimis-mjt
[Χθες στις 17:36]

από sparar
[Χθες στις 13:52]

από dhiotis
[Χθες στις 12:49]

[Χθες στις 11:52]

[Χθες στις 11:01]

από sliver
[Χθες στις 10:43]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]

από Apostolos
[Παρασκευή, 8 Δεκ 2017, 17:57:02]

από DIAMOND
[Παρασκευή, 8 Δεκ 2017, 10:34:33]

από eolos30
[Πέμπτη, 7 Δεκ 2017, 21:40:57]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5919
Τελευταίο: 558th MSG Artillery Group
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285703
Σύνολο θεμάτων: 11352
Online σήμερα: 32
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 14
Συνολικά: 18
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Τηλέμαχος - Η κατασκευή « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Τηλέμαχος - Η κατασκευή  (Αναγνώστηκε 73539 φορές)
   
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #105 στις: Τρίτη, 13 Ιαν 2009, 06:25:26 »

Με τον ίδιο τρόπο καλύπτουμε το stabilizer από την κάτω πλευρά και κόβουμε γύρω-γύρω με ξυράφι



Στη συνέχεια καλύπτουμε την άνω επιφάνεια...



... καθαρίζουμε ...



... και κολλάμε το περιθώριο.


Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #106 στις: Τρίτη, 13 Ιαν 2009, 06:32:11 »

Στην άτρακτο  κολλάμε πρώτα το κίτρινο...



...και στη συνέχεια το μπλε.



Μετά από όλα αυτά έχουμε ένα μοντέλο ARF!

Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.962


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #107 στις: Τρίτη, 13 Ιαν 2009, 08:07:39 »

Ελα να πάρεις λίγο γκρίζο να βάλεις παράθυρα.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #108 στις: Τρίτη, 13 Ιαν 2009, 09:15:22 »

Ελα να πάρεις λίγο γκρίζο να βάλεις παράθυρα.

Έρχομαι! (το απόγευμα στις 6μμ) Cheesy
Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 834



Προφίλ
« Απάντηση #109 στις: Τρίτη, 13 Ιαν 2009, 09:17:15 »

Καλημέρα
Άριστη παρουσίαση μα και κατασκευή!!  Thumbs up
Μια παρατήρηση όσον αφορά το μονοκοτάρισμα της ατράκτου, δεν θα πρεπε αυτό να ξεκινάει από την ουρά προς τα εμπρός προσθέτοντας τα επιλεγμένα χρώματα έτσι ώστε το κάθε κομμάτι monokote να πατά το προηγούμενο και ο αέρας να μην μπορεί να το ξεκολλήσει?


dapan
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #110 στις: Τρίτη, 13 Ιαν 2009, 09:26:58 »

Καλημέρα
Άριστη παρουσίαση μα και κατασκευή!!  Thumbs up
Μια παρατήρηση όσον αφορά το μονοκοτάρισμα της ατράκτου, δεν θα πρεπε αυτό να ξεκινάει από την ουρά προς τα εμπρός προσθέτοντας τα επιλεγμένα χρώματα έτσι ώστε το κάθε κομμάτι monokote να πατά το προηγούμενο και ο αέρας να μην μπορεί να το ξεκολλήσει?


dapan

Καλημέρα Παντελή και ευχαριστώ.
Έχεις δίκιο. Εμπρός ισχύει. Ελπίζω πίσω να αντέξει το κόκκινο που πατάει την ένωση του κίτρινου - μπλέ.  Huh
Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
Dimitris Kriti
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.842


Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #111 στις: Τρίτη, 13 Ιαν 2009, 09:41:18 »

Mια ερωτηση: στα πηδαλια, δεν μπηκαν μεντεσεδες;  worry
Καταγράφηκε

Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
Geοrge
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.076



Προφίλ
« Απάντηση #112 στις: Τρίτη, 13 Ιαν 2009, 09:44:26 »

Παρα πολύ ωραία δουλεία
Μπορείς να μας πείς evan, όσα μπορούν να χωρέσουν και να μεταφερθούν μέσα από ένα γραπτό κείμενο, στα μαρκαρισμένα σημεία τις φωτογραφίας που έχω παρακάτω τι τεχνική ακολουθούμε ώστε να βγεί ένα ωραίο σύνολο ?
Είναι ενα σημείο του μονοκοταρίσματος που πάντα το απέφευγα γιατι το μου έβγαινε ζαβό και το φοβόμουνα
Τα λέει και ο jkon στο βιβλίο του αλλα δέν λένε  ότι η επανάληψη είναι η "μητέρα" της μάθησης



Γιώργος


* epeksigisigeorge.JPG (67.05 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 1297 φορές.)
Καταγράφηκε

«ή δράσε ή σκάσε»
alleo
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 216


Προφίλ
« Απάντηση #113 στις: Τρίτη, 13 Ιαν 2009, 10:44:13 »

Η  Τεχνική  του  Βαγγέλη,  που  καιρό  τώρα  μας  επιδικνύεται,  είναι  άψογη  και  μπορώ  να  πω,  όχι  για  σεμινάριο,  αλλά  για  φοιτητές  Πολυτεχνικής  σχολής  πάνω  στο  αντικείμενο.
Είναι  τεχνική  άνθρώπων  που  είναι  ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΕΣ  (  αερομοντελιστές ),  την  οποία  δυστυχώς  οι  νέοι  με  τα έτοιμα  που  κυκλοφορούν,  δεν  μπορούν  να  την  αποκτήσουν.  Από  την  άλλη  με  την  κυκλοφορία  των  ARF,  έχει  μεγαλώσει  ο  χώρος  μας.  Δεν  εμποδίζεται  όμως  και  ο  ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΗΣ  να  ασχοληθεί  με  την  κατασκευή.  Υπάρχουν  ακόμη  μερικά  κιτ  της  Top  Fliight  ή  και  σχέδια  κυκλοφορούν,  που  μπορεί  κανείς  να  ξεκινήσει  την  κατασκευή.
Ο  "Τηλέμαχος"  είναι  μία  ευγενής  προσφορά  στον  νέο  αερομοντελιστή,  του  Γιάννη  Κωνσταντακάτου,  μήπως  μπορέσει  κανείς  και  ασχοληθεί  με  την  κατασκευή.  Πάρα  πολλοί  ασχολήθηκαν  με  την  πάροδο  του  χρόνου,  και  μάθαν  να  κατασκευάζουν  λόγω  του  σχεδίου  και  των  οδηγιών  του  Γιάννη.  Μεταξύ  αυτών  και  κάποια  μικρά  παιδιά  που  τα  ονομάζουν  ΑΕΡΟΠΡΟΣΚΟΠΟΥΣ.  Είναι  μία  ειδικότητα  του  Σώματος  Ελλήνων  Προσκόπων  κύριε  Κυρμπέση,  που  σκοπό  έχει  να  δώσει  αντικείμενο  έρευνας,  μεθόδου,  ασχολίας,  μελέτης,  κατασκευής,  κ.λ.π.  σε  νέους  ανθρώπους,  αντί  για  μπαρ,  φούμες,  αλκοόλ,  ναρκωτικά  κ.λ.π.  ΄Εχει  περάσει  πολύς  κόσμος  από  τις  τάξεις  των  αεροπροσκόπων,  και  ευγνομωνούμε  εκείνους  που  μας  ενέταξαν  σε  αυτούς.  Αν  δεν  τους  ξέρεις  Νικολάκη  έχασες.
Αλλά  τι  να  σου  λέω  για  κατασκευές  και  μπάλσα,  ο  ελικοπτεράς  δεν  ξέρει  από  αυτά.  Καιρός  είναι  να  μάθεις  τι  θα  πει  μπάλσα.  Παραδίδονται  και  μαθήματα.  Ευτυχώς  που  ο  κουμπάρος  μου  και  φίλος  σου  ξέρει,  και  δεν  τον  κατατάσω  στην  ίδια  κατηγορία.
Χαιρετίσματα  στη  Θράκη.       
Καταγράφηκε

Αλέκος Λεονταρίτης
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #114 στις: Τρίτη, 13 Ιαν 2009, 12:05:53 »

Mια ερωτηση: στα πηδαλια, δεν μπηκαν μεντεσεδες;  worry

Μή βιάζεσαι! Έρχονται και οι μεντεσέδες  Wink

Παρα πολύ ωραία δουλεία
Μπορείς να μας πείς evan, όσα μπορούν να χωρέσουν και να μεταφερθούν μέσα από ένα γραπτό κείμενο, στα μαρκαρισμένα σημεία τις φωτογραφίας που έχω παρακάτω τι τεχνική ακολουθούμε ώστε να βγεί ένα ωραίο σύνολο ?
Είναι ενα σημείο του μονοκοταρίσματος που πάντα το απέφευγα γιατι το μου έβγαινε ζαβό και το φοβόμουνα
Τα λέει και ο jkon στο βιβλίο του αλλα δέν λένε  ότι η επανάληψη είναι η "μητέρα" της μάθησης

Γιώργος

Δεν έχω να προσθέσω πολλά σ'αυτά που γράφει ο jkon http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-088.htm
Τα tips του stabilizer δεν παρουσιάζουν ιδιαίτερη δυσκολία. Τέντωμα την ώρα που ζεσταίνεις και στρώνει ικανοποιητικά.
Το δυσκολότερο σημείο είναι τα μπροστινό σημείο των tips του φτερού.
Εδώ μετράει η ποιότητα του φιλμ. Το Oracover είναι πολύ καλύτερο από το Monokote. Διαφορές υπάρχουν και στα χρώματα της ίδιας εταιρίας. Το Oracover Cub yellow είναι πολύ καλύτερο από το κόκκινο. Το κόκκινο έχει μικρότερη ελαστικότητα θέλει χαμηλότερη θερμοκρασία και έχεις την αισθηση ότι προτιμάει να συρρικνωθεί παρά να κολλήσει.
Επίσης, μεγάλο ρόλο παίζει η σχεδίαση και κατασκευή των ακροπτερυγίων. Τα κάθετα τριγωνάκια πρέπει να είναι ευθεία και όχι καμπύλα.
Το χείλος προσβολής να προεκτείνεται στα ακροπτερύγια και να είναι κατάλληλα διαμορφωμένο.
Τέλος χρειάζεται σωστή θερμοκρασία στο σίδερο και δυνατό τέντωμα την ώρα που ζεσταίνεις και κολλάς.
Φυσικά, είναι θέμα εμπειρίας και θα χρειαστεί να χαλάσουμε αρκετό φιλμ μέχρι να επιτύχουμε ικανοποιητικό αποτέλεσμα.
Δυστυχώς δεν μπορούσα να βγάζω φωτογραφίες εκείνη την ώρα.

...Η  Τεχνική  του  Βαγγέλη,  που  καιρό  τώρα  μας  επιδικνύεται,  είναι  άψογη  και  μπορώ  να  πω,  όχι  για  σεμινάριο,  αλλά  για  φοιτητές  Πολυτεχνικής  σχολής  πάνω  στο  αντικείμενο...


Αλέκο καλημέρα. Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Μακάρι αυτή η παρουσίαση να γίνει αφορμή για περισσότερες κατασκευές, περισσότερη γνώση και πιο ολοκληρωμένη αντίληψη του αερομοντελισμού.
Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.962


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #115 στις: Τρίτη, 13 Ιαν 2009, 12:35:35 »

Το δυσκολότερο σημείο είναι τα μπροστινό σημείο των tips του φτερού.

Οταν το τελευταίο κομμάτι μπάλσα του ακροπτερύγιου έχει μεγαλύτερη γωνία (φάλτσο), έτσι ώστε να έρχεται στην νοητή ευθεία με την καμπύλη των πλευριδίων, το πλαστικό φιλμ στρώνει εύκολα.

Οταν όμως είναι με μικρότερη γωνία, όπως στο σχέδιο του Τηλέμαχου, υπάρχουν τρεις τεχνικές για την επάνω επιφάνεια:

1) τραβάμε το φιλμ που έχει ήδη καλύψει το κύριο μέρος του φτερού, και προορίζεται να καλύψει και τα ακροπτερύγια,  προς τα έξω και κάτω, ζεσταίνοντας με το πιστολάκι όλη την περιοχή του ακροπτερύγιου. Τα φιλμ αυτά, όταν τα εφελκύεις προς την μία κατεύθυνση, μαζεύουν προς την άλλη. Για να γίνει αυτό πρέπει να υπάρχει αρκετό ελεύθερο περιθώριο, για να το πιάσουμε χωρίς να καούμε.

2) βάζουμε τελείως ανεξάρτητο κομμάτι φιλμ για το ακροπτερύγιο (ίδιο ή άλλο χρώμα) το οποίο κόβουμε ελλειπτικά για να καθήσει στο τελευταίο πλευρίδιο ευθύγραμμα. Οπως κάθεται αυτό το κομμάτι, δεν αφήνει μπόσικα, θα τεντώσει καλά.

3) ξεκινάμε με ολόκληρο κομμάτι, που θα καλύψει και το ακροπτερύγιο, το κολλάμε καλά έως και το τελευταίο πλευρίδιο. Μετά το κόβουμε με το μαχαιράκι ακριβώς απ' έξω και παράλληλα από αυτό, από το χείλος προσβολής έως το μέγιστο σημείο του πλευρίδιου. Μετά με την βοήθεια σελλοτεϊπ, φέρνουμε την άκρη του ελεύθερου τμήματος που μόλις κόψαμε να καθήσει υπό γωνία επάνω στην υπάρχουσα επιφάνεια του φιλμ, επάνω στο τελευταίο πλευρίδιο, και όσο πάει ακόμα προς τα μέσα.  Ετσι μαζεύουμε τα μπόσικα από το τμήμα του ακροπτερύγιου κοντά στο χείλος προσβολής.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.962


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #116 στις: Τρίτη, 13 Ιαν 2009, 12:48:28 »

Καλημέρα
Άριστη παρουσίαση μα και κατασκευή!!  Thumbs up
Μια παρατήρηση όσον αφορά το μονοκοτάρισμα της ατράκτου, δεν θα πρεπε αυτό να ξεκινάει από την ουρά προς τα εμπρός προσθέτοντας τα επιλεγμένα χρώματα έτσι ώστε το κάθε κομμάτι monokote να πατά το προηγούμενο και ο αέρας να μην μπορεί να το ξεκολλήσει?

dapan
Καλημέρα Παντελή και ευχαριστώ.
Έχεις δίκιο. Εμπρός ισχύει. Ελπίζω πίσω να αντέξει το κόκκινο που πατάει την ένωση του κίτρινου - μπλέ.  Huh

Ο Παντελής έχει σωστή απορία. Το θέμα δεν είναι αν θα ξεκολλήσει από τον αέρα, αλλά από τα λάδια.

Οπως τα έβαλε ο Evan διάλεξε να καλύψει το ανοιχτό χρώμα με το σκούρο. Εδώ ίσως ήταν αναγκαία μία λωρίδα Balsarite, ή Balsaloc για να ενισχυθεί η πρόσφυση. Αλλά και χωρίς αυτές τις πρόσθετες κόλλες, αρκεί ένα καλό καθάρισμα με ασετόν, ή οινόπνευμα, στην άκρη του φιλμ που θα επικαλυφθεί με το νέο. Το Oracover έχει καλή πρόσφυση επάνω στον εαυτό του.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
nikostantan
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 45



Προφίλ
« Απάντηση #117 στις: Τρίτη, 13 Ιαν 2009, 13:35:16 »

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΩ  ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ !!!!

       ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΤΕΛΙΑΣ ΑΥΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΙΣ , ΜΟΥ ΔΕΙΝΕΤΕ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΩ ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟΝ  ΤΗΛΕΜΑΧΟ  !
Καταγράφηκε
G.Skargiotis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.495



Προφίλ WWW
« Απάντηση #118 στις: Τρίτη, 13 Ιαν 2009, 14:35:25 »

τι να πω δεν έχω λόγια το ""μονοκοταρισμα"" SUPER


και πολύ "ωραία" χρώματα μπράβο!!!





θείε γιάννη ο τηλέμαχος ζει μεγάλες "στιγμές" ποιος τα το έλεγε ότι μετά από τόσα χρονια θα είναι και πάλι στο προσκήνιο!!
Καταγράφηκε

Γιωργος Σκαργιωτης

    (Κυνηγός Τroll)
      PZL104-106
AERO-TOW GLIDERS
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #119 στις: Τρίτη, 13 Ιαν 2009, 14:40:17 »

τι να πω δεν έχω λόγια το ""μονοκοταρισμα"" SUPER
και πολύ "ωραία" χρώματα μπράβο!!!

Κάτι ξέρεις εσύ!  Wink
Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
Σελίδες: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Τηλέμαχος - Η κατασκευή « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.923 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.