Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.792 μηνύματα σε 11.355 θέματα από 5.949 Μέλη / Τελευταίο μέλος: javant
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 16:14:15

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 16:14:15

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από SOFIANOS
[Σήμερα στις 15:21]

από GRELE
[Σήμερα στις 14:32]

[Σήμερα στις 13:32]

[Σήμερα στις 13:20]

[Σήμερα στις 11:24]

[Σήμερα στις 10:31]

από kondorgr
[Σήμερα στις 09:58]

[Σήμερα στις 00:50]

από SOP
[Χθες στις 19:52]

[Χθες στις 16:13]

από Nikolas K
[Χθες στις 15:54]

από thana-psi
[Χθες στις 12:16]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 21:42:30]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 18:39:15]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 10:53:05]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5949
Τελευταίο: javant
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285792
Σύνολο θεμάτων: 11355
Online σήμερα: 47
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 35
Συνολικά: 47
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα) « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 29 30 31 [32]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Αναγνώστηκε 87430 φορές)
   
grgasp
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 36



Προφίλ
« Απάντηση #465 στις: Δευτέρα, 26 Μάρ 2012, 08:05:58 »

Καλημερα. Ειδικος δεν ειμαι απλα οτι ξερω απο τα μηχανακια που ειχα θα σας πω. Οταν ενας κηνιτηρας εχει μανιατο εχει και αρκετο βαρος λογω των μαγνιτων που εχει. Αυτο στην φωτο αν καταλαβα καλα ειναι κατι σαν πολαπλασιαστης και και κατι σαν πινιω για την ηλεκτρονικη. Το ρευμα που δινει η ηλεκ/κη ειναι πολυ πιο σταθερο και πιο σιγουρο στο να μην κανει διακοπες. Βασικα η ηλεκ/κη θελει λιγο προσοχη στην συνδεση της γιατι αμα κανει κανενα τσαφ 
Αφτα και παλυ σας λεω δεν ειμαι ειδικος πηστευω να βοηθεισα.
Καταγράφηκε
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.193



Προφίλ
« Απάντηση #466 στις: Δευτέρα, 26 Μάρ 2012, 15:48:28 »

Καλησπέρα,

Σίγουρα υπάρχουν υπερ και κατά και στις δύο λύσεις.

Εκείνο όμως που δύσκολα πετυχαίνεις με το μανιατό είναι τον πολλαπλό χρονισμό. Με το μανιατό η ρύθμιση είναι μία και με βάση αυτή δουλεύεις τόσο στις χαμηλές όσο και στις ψηλές στροφές.

Με την ηλεκτρονική υπάρει η δυνατότητα να έχεις διαφορετικούς χρονισμούς για συγκεκριμένο εύρος στροφών. Νομίζω ότι είναι σημαντικό πλεονέκτημα γιατί έτσι έχεις καλύτερο και πιο στρωτό δούλεμα στον κινητήρα.

Αντώνης Παπαδόπουλος
Καταγράφηκε
DjBac
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7


Προφίλ
« Απάντηση #467 στις: Δευτέρα, 26 Μάρ 2012, 17:21:09 »

Ένα είναι αυτό που αναφέρθηκε πριν, αλλά και το πρόβλημα με το μανιατό είναι συνήθως ο "ηλεκτρονικός θόρυβος" που μπορεί να επηρρεάσει το σύστημα τηλεχειρισμού.
Καταγράφηκε
orck
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.653


game over :|


Προφίλ
« Απάντηση #468 στις: Δευτέρα, 26 Μάρ 2012, 18:02:58 »

Αυτος ο θορυβος δεν υπαρχει στα τηλετευθυνομενα αμαξακια; Οι τηλεκατευθυνσεις τους ειναι οπως και σε εμας 2,4Ghz.
Καταγράφηκε

Παναγιωτης, Π.Φαληρο
Οι αγγελιες μου
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #469 στις: Δευτέρα, 26 Μάρ 2012, 22:12:00 »

Καλησπέρα,

Σίγουρα υπάρχουν υπερ και κατά και στις δύο λύσεις.

Εκείνο όμως που δύσκολα πετυχαίνεις με το μανιατό είναι τον πολλαπλό χρονισμό. Με το μανιατό η ρύθμιση είναι μία και με βάση αυτή δουλεύεις τόσο στις χαμηλές όσο και στις ψηλές στροφές.

Με την ηλεκτρονική υπάρει η δυνατότητα να έχεις διαφορετικούς χρονισμούς για συγκεκριμένο εύρος στροφών. Νομίζω ότι είναι σημαντικό πλεονέκτημα γιατί έτσι έχεις καλύτερο και πιο στρωτό δούλεμα στον κινητήρα.

Αντώνης Παπαδόπουλος

Αντωνη καλησπερα

οταν λες διαφορετικο χρονισμο αυτο πως γινεται στην ηλεκτρονικη? Δεν ξερω αν εννοεις την θεση του αισθητηρα
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Stargazer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.226


Obi-Wan Has Taught Me Well !!!


Προφίλ
« Απάντηση #470 στις: Κυριακή, 2 Απρ 2017, 13:41:43 »

Παιδιά καλησπέρα καλή εβδομάδα
Είπα να αναστήσω το θέμα διότι ψάχνομαι με τις βενζίνες
Θέλω να μάθω , πόσα ml τεπόζιτο για 30cc μοτοράκι για 3d χρήση
Που θα βρώ τα απαραίτητα σωλινάκια στην θεσσαλονίκη (σε συγκεκριμένο κατάστημα γιατί πήγα σε καναδυο αλλά τα σωλινάκια ήταν πέτρες)
αν κατασκευάσω τεπόζιτο που βρίσκω ακροφύσια
Αυτά
Καταγράφηκε

Live To Fly, Fly To Live!
Για μένα πιλότος είναι ο Antoine de Saint-Exupery για άλλους ο Tom Cruise...
You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
Σελίδες: 1 ... 29 30 31 [32]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα) « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.149 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.