Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.329 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 05:02:34

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 05:02:34

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:15]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304329
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 51
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 59
    Συνολικά: 59
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 28 29 30 [31] 32 33 34     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Αναγνώστηκε 122551 φορές)
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #450 στις: Παρασκευή, 6 Ιαν 2012, 11:26:21 »

    STIHL HP Ultra ιδικό για αερόψυκτους δίχρονους σε 40:1 σε dle55  και 50:1 στο αλυσιδοπρίονο και του πίνω το αίμα  laugh laugh laugh laugh

    Ορθώς. Τα μοτέρ αυτά έχουν καταβολές αλυσοπριονοχορτικών μηχανών. Οπότε και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζονται. Στην δική μου περίπτωση για Ε/Π, βάζω το απλό STIHL (λάδι μίξης στο μπιτόνι της βενζίνης με την κόκκινη απόχρωση) σε αναλογία 1:50 και τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής πολύ καλά.
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 6 Ιαν 2012, 22:11:40 από ΚΥΡΝΙΚ » Καταγράφηκε
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.210


    « Απάντηση #451 στις: Παρασκευή, 6 Ιαν 2012, 22:03:21 »

    Απο την μικρη μου εμπειρια στις βενζινες ακολουθω τα λεγομενα του Νικου.
    Το πιστονι μεχρι τωρα ειναι γυαλι.
    Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #452 στις: Παρασκευή, 6 Ιαν 2012, 23:06:37 »

    Τελικά συνθετικό ή όχι; Με μπερδεύετε, το απλό SΤΙΗL που λες είναι ορυκτέλαιο;
    Καταγράφηκε

    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 875



    « Απάντηση #453 στις: Σάββατο, 7 Ιαν 2012, 00:19:34 »

    Βαλε οτι προτηνει ο κατασκευαστης του κηνητηρα
    Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #454 στις: Σάββατο, 7 Ιαν 2012, 09:24:00 »

    ο κατασκευαστης πολλες φορες δεν αναφερει συγκεκριμενο τυπο. Γιαυτο ρωταω εμπειρικα τι αποψη εχετε?

    Σε μια πρωτη εκτιμηση καταλαβαινω οτι δεν πρεπει να βαζουμε απλο λαδι για μοτοποδηλατα αλλα λαδια που να προοριζονται για αλυσοπριονα. Σωστα?

    Εδω εχω ομως μια παρατηρηση . Τα λαδια των αλυσοπριονων δινουν αναλογια 2% ενω οι κινητηρες 2,5%-4%

    Τι ακολουθουμε ? Τα χαρακτηριστικα του λαδιου ή του κινητηρα?

    Υ.Γ. Μπορει να ειναι τυχαιο αλλα μια φορα που εβαλα λαδι αλυσοπριονου σε αναλογια 3% ο κινητηρας στις ψηλες στροφες μπερδευε
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #455 στις: Σάββατο, 7 Ιαν 2012, 19:28:00 »

    Τελικά συνθετικό ή όχι; Με μπερδεύετε, το απλό SΤΙΗL που λες είναι ορυκτέλαιο;

    Η συσκευασία δεν αναφέρει κάτι σχετικό με την προέλευση του λιπαντικού. Εντούτοις η λιπαντική ικανότητά του δείχνει συνθετικό.

    ο κατασκευαστης πολλες φορες δεν αναφερει συγκεκριμενο τυπο. Γιαυτο ρωταω εμπειρικα τι αποψη εχετε?

    Ο βελτιωτής B.H. Hanson των Zenoah κινητήρων μου πρότεινε Benzoil !!  Άμα το δεις πουθενά, πες μου και μένα.

    Σε μια πρωτη εκτιμηση καταλαβαινω οτι δεν πρεπει να βαζουμε απλο λαδι για μοτοποδηλατα αλλα λαδια που να προοριζονται για αλυσοπριονα. Σωστα?

    Σωστά, επειδή πρόκειται για λάδι μίξης και όχι έγχυσης. Ωστόσο κάποιες μάρκες 2Τ λιπαντικών πιθανά να αναφέρουν πως κάνουν και για τους δύο τρόπος εισαγωγής λιπαντικού στο κάρτερ του κινητήρα. Προσωπικά προτιμώ καθαρές λύσης....

    Τι ακολουθουμε ? Τα χαρακτηριστικα του λαδιου ή του κινητηρα?

    Του κατασκευαστή του λιπαντικού.

    Υ.Γ. Μπορει να ειναι τυχαιο αλλα μια φορα που εβαλα λαδι αλυσοπριονου σε αναλογια 3% ο κινητηρας στις ψηλες στροφες μπερδευε

    Τυχαίο ? Δεν νομίζω.... Σε μία φάση ο Kiril είχε βάλει σε Α/Π κινητήρα το Stihl σε αναλογία 1 : 35, αντί του 1 : 50 στη βενζίνη και το μπουζί πλημμύρισε στο λάδι.
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 7 Ιαν 2012, 19:39:40 από ΚΥΡΝΙΚ » Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #456 στις: Σάββατο, 7 Ιαν 2012, 19:56:05 »

    Σωστά, επειδή πρόκειται για λάδι μίξης και όχι έγχυσης. Ωστόσο κάποιες μάρκες 2Τ λιπαντικών πιθανά να αναφέρουν πως κάνουν και για τους δύο τρόπος εισαγωγής λιπαντικού στο κάρτερ του κινητήρα. Προσωπικά προτιμώ καθαρές λύσης....

    μου το εξηγεις λιγο? Εννοεις αν το λαδι θα γινει μιξη με το καυσιμο μεσα στο τεποζιτο ή αν θα γινει μιξη απο ξεχωριστo δοχειo οπως ειναι στα scooter?

    Αν ενας κινητηρας ξεκινησει την λειτουργεια του απευθειας με πληρες συνθετικο λαδι υπαρχει προβλημα??
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 7 Ιαν 2012, 20:11:21 από ilias » Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #457 στις: Σάββατο, 7 Ιαν 2012, 23:09:58 »

    Εννοώ πως το λάδι για αλυσοπρίονό μου είναι μίξης, ενώ για το scooter μου έγχυσης (Μοtul fullsynthetic 7100). Ένα 2Τ λάδι μίξης θέτει εξαρχής ως προϋπόθεση την πλήρη ανάμιξή του με τη βενζίνη.

    Νομίζω όμως πως ο Toni Clark προτείνει αρχικά να χρησιμοποιείται 2Τ λιπαντικό ορυκτής προέλευσης για καλύτερο στρώσιμο του ελατηρίου εμβόλου. Προσωπικά έστρωσα το δικό μου Ε/Π κινητήρα με το λάδι της Stihl με κόκκινη απόχρωση με αναλογία 1 : 50, προσέχοντας όμως πάντα αρχικά το φορτίο του για αρκετά τεπόζιτα και μέχρι στιγμής η μηχανή είναι ok.
    Καταγράφηκε
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.210


    « Απάντηση #458 στις: Κυριακή, 8 Ιαν 2012, 00:11:11 »

    Παράθεση
    Τυχαίο ? Δεν νομίζω.... Σε μία φάση ο Kiril είχε βάλει σε Α/Π κινητήρα το Stihl σε αναλογία 1 : 35, αντί του 1 : 50 στη βενζίνη και το μπουζί πλημμύρισε στο λάδι.

    Για το στρωσιμο του μοτερ επελεξα να ακολουθησω τα γραφομενα του μοτερ αντι του λιπαντικου  με αποτελεσμα να βγει αχρηστο το πρωτο μπουζι.
    Οπως λεει και ο Νικος  καλυτερα να ακολουθουμε τα δεδομενα των λιπαντικων εστω και με μικρη αποκλιση προς τα πανω μιας και το στρωσιμο γινεται με μικροτερες ελικες και σε χαμιλες στροφες.
     
    Καταγράφηκε
    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 479



    « Απάντηση #459 στις: Κυριακή, 8 Ιαν 2012, 16:33:11 »


    Νομίζω όμως πως ο Toni Clark προτείνει αρχικά να χρησιμοποιείται 2Τ λιπαντικό ορυκτής προέλευσης για καλύτερο στρώσιμο του ελατηρίου εμβόλου.

    Νικο, δεν στρωνει καλυτερα το μοτερ με ορυκτελαιο. Πιο γρηγορα στρωνει. Αυτο βολευει πολυ τους Αμερικανους γιατι βαριουνται να στρωνουν και προτιμουν να πετουν. Αν δεν βαριεσαι να καψεις 5-6 λιτρα παραπανω τοτε σαφως και προτιμαται το συνθετικο στο στρωσιμο. Ειδες αλλωστε κανενα να στρωνει τα μηχανακια με ορυκτελαιο; Παλια με ανοχες τεραστιες προτιμουνταν το ορυκτελαιο γιατι βοηθουσε και λιγο την συμπιεση μεχρι να στρωσει.

    Αν και τετοιες συζητησεις ειναι τελικα ακυρες γιατι οπως ολοι ξερουμε ολοι στο τελος κανουν του κεφαλιου τους...
    Καταγράφηκε

    Ignorance is bliss
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #460 στις: Κυριακή, 8 Ιαν 2012, 16:52:59 »

    Εγω κραταω αυτα που γραφεις τα οποια νομιζω οτι ειναι σημαντικα . Απο εκει και περα ο καθενας αποφασιζει
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #461 στις: Κυριακή, 25 Μάρ 2012, 19:40:15 »

    Γνωριζει καποιος να μου εξηγησει τον λογο που οι βενζινοκινητηρες που χρησιμοποιουνται στα αεροπλανα ειναι ολοι* με ηλεκτρονικη και οχι με μανιατο;
    Δεν θα ηταν πιο απλος και αξιοπιστος ο κινητηρας μας να ειχε μια απλη συσκευη επανω του η οποια δουλευει με την κινηση του αξονα, χωρις μπαταρια;

    Στα βενζινοκινητα μοντελιστικα αμαξακια εχουν κινητηρα βενζινης με μανιατο.


    * οταν γραφω ολοι εννοω η συντρηπτικη πλειψηφια, το 99% που χρησιμοποιουν σημερα οι αερομοντελιστες, δεν ξερω εαν υπαρχει κατι αλλο που μου διαφευγει
    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #462 στις: Κυριακή, 25 Μάρ 2012, 20:37:38 »

    χωρις να ξερω πολλα θεωρω οτι ενας λογος θα ηταν το παραπανω βαρος και μαλιστα στο εμπρος μερος του μοντελου και ενας αλλος λογος ο εξτρα ογκος
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #463 στις: Κυριακή, 25 Μάρ 2012, 21:37:59 »

    Ηλια και εγω δεν ξερω πολλα για αυτο ρωταω εδω μηπως βρουμε καποιον να ξερει.
    Δες πως ειναι το μανιατο για τηλεκατευθυνομενο αμαξακι 1:5. Υποθετω οτι κατι αντιστοιχο για ιπταμενο χωρις ιδιατερους κραδασμους θα ειναι το μισο απο αυτο.
    Υπολογισε κουτι ηλεκτρονικης, καλωδια, μπαταρια διακοπτη. Ολα αυτα τα αντικαθιστας με κατι που εκτιμω οτι ειναι ελαφρυτερο.
    http://www.hpiracing.com/products/en/15451/



    Υποψιαζομαι οτι ισως δεν μπορει να ξεκινησει σωστος σπινθηρας στα πρωτα γυρισματα της ελικας με το χερι. Η κορδονιερα δινει περισσοτερες στροφες. Εχει καποια βαση κατι τετοιο;
    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #464 στις: Δευτέρα, 26 Μάρ 2012, 07:53:11 »

    ναι αλλα με μια μιζα θα ειχες τις στροφες. Καμια αποψη καποιου ειδικου για το θεμα?
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Σελίδες: 1 ... 28 29 30 [31] 32 33 34     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.039 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.