Η πτηση στην προηγουμενη φωτο που ειχα ανεβασει τον Απριλη δεν ειχε ευτυχή τέλος για σοβαρο κατασκευαστικο λογο που δεν εχει σημασια να αναφερουμε διοτι:
Απο τον Μαιο ξεκινησα κατευθειαν την κατασκεευη του ιδιου μοντελου απο το 0 και σημερα Κυριακη 4 Αυγουστου εκανε την πρωτη του πτηση και προσγειωση.
Η ζημια αρκετα μικρη και ευκολα επιδιορθωσιμη.
Το προβλημα που αντιμετωπιζα ειναι το αρνητικο τριμαρισμα που ειχε απο μονο του το αεροπλανο.
Καποιος θα εβγαζε το γρηγορο συμπερασμα οτι το κεντρο βαρους ειναι πολυ μπροστα αλλα το εχω κοιταξει απειρες φορες και ειμαι σιγουρος οτι δεν ισχυει.
Μετεφερα την δεξαμενη καυσιμου πανω στο κεντρο βαρους του αεροπλανου για να μην επηρεαζεται απο την αλλαγη της καταναλωσης καυσιμου και μετεφερα και τα σερβο του elevetator και του rudder πολυ πιο πισω απο ο,τι δινει ο κατασκευαστής για να αντιμετωπισω το κεντρο βαρους που ειχα πολυ nose heavy.
Και τοτε αρχισα να υποψιαζομαι άλλους παραγοντες.
Κυριως την τοποθετηση της μηχανης αλλα και την κατασκευή του horizontal stabilizer.
Εβαλα ηλεκτρονικο αλφαδι απο αυτα που ολα μας τα κινητα εχουν ενσωματομενο, εβγαλα τις ροδες και εβαλα το αεροπλανο να κατσει με την κοιλια.
Ειδα πως τελικα ειχε αρνητικές μοιρες 3,7 με 4 περιπου πραγμα που ειναι περιπου 100% περισσοτερο απο αυτο που δινει ο κατασκευαστής, 2 μοιρες.
Κοιταξα μεν και την ορθοτητα της μηχανης αλλα αυτη ηταν οκ.
Μου κανει εντυπωση προσωπικα πώς και δεν ειχα ελενξει αυτο το σημαντικο λαθος οταν το εφτιαχνα 2 μηνες πριν.
Αν και δεν ειμαι σιγουρος για αυτη την υποψια, νομιζω οτι ειναι αρκετα βασιμη θεωρια.
Το expo στο elevator επισης ηταν 0, και το αλλαξα σε 60% οποτε την επομενη φορα ο χειρισμος θα ειναι πολυ πιο ομαλός.
Παρακαλω οποιος θελει να μελετησει το βιντεο και να μου πει την αποψη του.
https://www.youtube.com/watch?v=BzNMn59rQEE