Aeromodelling GR
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide
E-mail
307.185
μηνύματα σε
12.491
θέματα από
6.279
Μέλη
/ Τελευταίο μέλος:
lefteris76
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Χάσατε το
email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 26 Απρ 2025, 02:10:05
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:
Στο θέμα
Στον πίνακα
Σε όλο το φόρουμ
στο Google
Σύνθετη αναζήτηση
Κώστας Κωστόπουλος - Ο δημιουργός του Aeromodelling GR
Αρχική
|
Forum
|
Album
|
Βοήθεια
|
Αναζήτηση
|
Ημερολόγιο
|
Σύνδεση
|
Εγγραφή
Περιεχόμενα
Καταστήματα
Κεντρική σελίδα
Αρθρα
Links
Σύλλογοι
Γιατί αυτή η σελίδα;
Στοιχεία χρήσης
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Χάσατε το
email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 26 Απρ 2025, 02:10:05
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
Μοντελοδρόμιο στο Ολυμπιακό χωριό?
από
_ΤΑΣΟΣ_
[
Σήμερα
στις 01:49]
RYAN SCW ALUMINUM BUILD
από
ArgyrisGiannetakis
[
Χθες
στις 22:33]
Εντυπωσιακά βίντεο #6
από
ArgyrisGiannetakis
[
Χθες
στις 19:48]
R.I.P Rob Holland
από
ArgyrisGiannetakis
[
Χθες
στις 19:47]
Piper Pawnee PA-25
από
spirost
[
Χθες
στις 19:22]
I pushed the new Durafly Rare Bear Reno ...
από
dominicm
[
Χθες
στις 13:37]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ - Δώστε εδώ την αγγ...
από
stefanoathens
[Πέμπτη, 24 Απρ 2025, 12:39:44]
Foam North American AT-6 Texan
από
Γιάννης Παξιμαδάκης
[Πέμπτη, 24 Απρ 2025, 10:28:40]
ZHTEITAI - Δώστε εδώ την αγγελία σας σαν...
από
Ταρτης
[Τετάρτη, 23 Απρ 2025, 15:33:06]
PROWING.DE 2 - 4 Μαϊου 2025
από
NicolasGr
[Τρίτη, 22 Απρ 2025, 18:21:31]
Paypal help!
από
Yiannis_S
[Τρίτη, 22 Απρ 2025, 15:17:20]
33% Extra 300S (Wendell Hostetler plan...
από
hpergm
[Κυριακή, 20 Απρ 2025, 18:49:54]
Extreme Aerobatics (ex EF Laser 200 EXP ...
από
carapis
[Κυριακή, 20 Απρ 2025, 09:52:49]
wilga 3.80m
από
spirost
[Παρασκευή, 18 Απρ 2025, 18:03:02]
Δικαίωμα ψήφου αεραθλητικών σωματείων στ...
από
GRELE
[Παρασκευή, 18 Απρ 2025, 15:44:49]
Google search
WWW
Aeromodelling GR
Στατιστικά
Μέλη
Σύνολο μελών: 6279
Τελευταίο:
lefteris76
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 307185
Σύνολο θεμάτων: 12491
Online σήμερα: 27
Online έως τώρα: 959
(Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 18
Συνολικά: 19
Στυλ εμφάνισης
Aeromodelling GR - I
Babylon Theme
Classic YaBB SE Them
Delta TP
NetBiz TP
Omega TP
SMF Default Theme
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
|
Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη
(Συντονιστής:
ArgyrisGiannetakis
) | Θέμα:
PA-18 Super Cub 1/4
Σελίδες:
1
2
[
3
]
Όλοι
Κάτω
« προηγούμενο
επόμενο »
Αποστολέας
Θέμα: PA-18 Super Cub 1/4 (Αναγνώστηκε 6849 φορές)
Πάρης Χρονάκης
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 39
Απ: PA-18 Super Cub 1/4
«
Απάντηση #30 στις:
Δευτέρα, 23 Σεπ 2024, 00:01:36 »
23 Sept 2024
Καταγράφηκε
carapis
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 642
... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!
Απ: PA-18 Super Cub 1/4
«
Απάντηση #31 στις:
Δευτέρα, 23 Σεπ 2024, 09:15:53 »
Πάρη πολύ ωραίο, μπράβο. Καλές πτήσεις να έχεις...!!!
Χρησταρας
Καταγράφηκε
FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
Πάρης Χρονάκης
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 39
Απ: PA-18 Super Cub 1/4
«
Απάντηση #32 στις:
Δευτέρα, 30 Σεπ 2024, 02:40:13 »
https://www.youtube.com/watch?v=gZrGAaexF8Q
«
Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 30 Σεπ 2024, 16:19:58 από evan
»
Καταγράφηκε
Πάρης Χρονάκης
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 39
Απ: PA-18 Super Cub 1/4
«
Απάντηση #33 στις:
Δευτέρα, 7 Οκτ 2024, 14:37:06 »
6η πτήση χτες στο Μοντελοδρομιο Δερβενοχωριων με τους γνωστους συγχομπιστες.
«
Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 7 Οκτ 2024, 16:57:19 από Serafim
»
Καταγράφηκε
Πάρης Χρονάκης
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 39
Απ: PA-18 Super Cub 1/4
«
Απάντηση #34 στις:
Δευτέρα, 7 Οκτ 2024, 15:23:55 »
Μετα την 6η πτηση εκανα προσπαθεια προσγειωσης με Flaps αρκετες φορες και οι περισσοτερες κατεληγαν με αποτελεσμα να πεφτει σχεδον σαν τουβλο.
Ο λογος ειναι πως παρολο που φαινοταν οτι δεν εκανα Flare, το stick ηταν τερμα πισω, τερμα elevator up και το αεροπλανο δεν ανταποκρινοταν να μου δωσει αλλο pitch.
Κατεβασα τα φλαπς απο 45 μοιρες στις περιπου 25 και τοτε ο χειρισμος ηταν πιο ομαλος αλλα καμια σχεση για ενα STOL αεροπλανο.
Υποψιαζομαι πολλους παραγοντες που μπορει να θετουν αυτο το προβλημα και αυοτι ειναι οι αξης.
1. Οχι αρκετο ανοιγμα μοιρων του elevator, απο 18 μοιρες που ανοιγε σε σχεση με το stabilizer το αυξησα να παει τωρα μαξ στις 26 (ο κατασκευαστης δινει 13).
2. Κακο οριζοντιο stabilizer inclination , που ειχαμε συζητησει παλαιοτερα, σε σχεση με τον οριζοντα. Ο κατασκευαστής δινει 1,8 με 2 μοιρες, το δικο μου ειναι 3.7 περιπου.
3. Κακο κεντρο βαρους / πολυ nose heavy. Δεν ειχε υπολογιστει με φουλ δεξαμενη αν και αυτη βρισκεται σχεδον πανω στο CG και δεν ξερω κατα ποσο το εχει επηρεασει, θα κανω δοκιμες.
4. Κακός χειρισμός, δεν εδινα και ενα τσικ throttle κατα την προσεγγιση αλλα το εσβηνα στο ρελαντι.
5. Γενικα βαρυ μοντελο
Αν τα 1,2,3,4 μπορω και ΞΕΡΩ ακριβως πως να τα διορθωσω ας επικτρνωθουμε λιγο στο 5 και ας βαλουμε λιγο φυσικη.
Με βαση το Wing Cube Loading και με βαση οτι το αεροπλανο μου εχει 4,14 τετραγωνικα μετρα πτέρυγας με περιπου 11 κιλα βαρους:
Προσπαθω να κανω σωστους υπολογισμους αλλα δεν βρισκω σωστα αποτελεσματα, μπερδευομαι πολυ στην μετατροπη του calculator απο ποδια που δινει ο κατασκευαστης την πτερυγα/ σε ιντσες, και τα κιλα σε γραμμαρια.
Και αυτο το αποτελεσμα που θα βγει θελω να το συγκρινω με ενα τυπικο 1/4 Cub να καταλαβω ποσο βαρυτερος ειμαι
Ακουω γνωμες
«
Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 7 Οκτ 2024, 16:01:04 από Πάρης Χρονάκης
»
Καταγράφηκε
Uncle's Dad
ΜΗ ΜΕΛΟΣ
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 255
Απ: PA-18 Super Cub 1/4
«
Απάντηση #35 στις:
Δευτέρα, 7 Οκτ 2024, 17:26:06 »
4,14 τετραγωνικα μετρα πτέρυγας... Ουαάου
Καταγράφηκε
Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
Demetre
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 251
Απ: PA-18 Super Cub 1/4
«
Απάντηση #36 στις:
Δευτέρα, 7 Οκτ 2024, 19:05:20 »
About your "wing loading" the wing should be aprox. 112 inches x 16 inches. That will give you a wing loading of 7 , (112/16=7)witch is good for the high lift wing of the Cub.That said,I previously told you that your CG (EMPTY) should be between 25% for start ,and 30 % of the cord, after a few flights (with 30 the max.)
Now about your stab. incidence: lets say that you'r on the extreme side of 3 degr. positive (frond of stab is up and trailing edge is down).
This is what happens when you go fast: The plane will be diving .The more the speed ,the more will dive.
When U slow down the down pitch of the nose ,will be less.
Now, when U apply the flaps (at the trailing edge of the wing) and with the stab (pitching down moment) the total down pith is increased,and thus your problems.
You can set the High rates on your elevator on very high for the take off and landing,and cut back for the flying.
ps. You must check the engine,wing and stab incidences in relation with the Thrust line,see what is wrong and correct it.
Carry on.
Καταγράφηκε
Πάρης Χρονάκης
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 39
Απ: PA-18 Super Cub 1/4
«
Απάντηση #37 στις:
Δευτέρα, 7 Οκτ 2024, 20:27:25 »
Ι have to disagree in some points, my wing is 106 inches long, not 112.
I am looking for the Wing Cube Loading and not the general wind loading and that in comparison to my weight which is 11kg take off weight all in, gas included. (I know the difference between T.O weight, Empty weight etc. from the simulators)
I know where the CG should be exactly, and that is according to the manufacturer, Piper, which according ot my scale is 12.1cm from leading edge of the wing to the aileron tip which is total length 40.1cm.
Αccording to Piper, that is 30%, not 25%.
I think you misconfuse the PA-18 with the J3. They are two different planes.
Other changes you suggest, are just unchangeble now, the plane is complete, I cant change the incidences now. The horizontal stabilizer is glued with fuselage, I cant cut it.
Only changes I can do is to move the CG back or forward, and change the throw rate of the elevator.
The engine placement is correct.
But this is not my point.
Im trying to compare my built which is 11kg to others and see how heavier than a common 1/4 cub am I.
Καταγράφηκε
Demetre
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 251
Απ: PA-18 Super Cub 1/4
«
Απάντηση #38 στις:
Δευτέρα, 7 Οκτ 2024, 21:45:15 »
Hi, your wing loading is good. Your plane is not heavy for the wing area and high lift airfoil. About the CG ENVELOPE, I said 25 TO 30 % (depends how good can you fly and it is ok for the first flight to be a little nose heavy ).
As for the wing-span ur correct,it is 106".(I went in my garage and measure mine) I'v got three J-3 Cubs 1/4 scale one has clipped wing ,some Ur weight and some lighter,and one PA-18 1/3 scale. Some with flaps some without (PA-18 with flaps) and ALL are flying just about the same,withe the only difference that the without flaps are more aerobatic ,than those with flaps.
If you can't make any structural changes adjust the elevator trim as I described it and you'll be ok.
Do you understand why the plane re-acts with the stab problem and the flaps deployment ?
There are only minor differences between the J-3 and PA-18, and none of them will make any dramatic difference in the flying characteristics. They are both Cubs
ps Try to do landings 10-20 meters up,(another words imagine that the 20 meter altitude is your runway) with and without flaps fast and slow. See what works best and go with it.
Carry on.
Καταγράφηκε
Σελίδες:
1
2
[
3
]
Όλοι
Πάνω
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
|
Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη
(Συντονιστής:
ArgyrisGiannetakis
) | Θέμα:
PA-18 Super Cub 1/4
« προηγούμενο
επόμενο »
Μεταπήδηση σε:
Επιλέξτε προορισμό:
-----------------------------
Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR
-----------------------------
=> Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις
===> Test board
===> Σκουπιδοτενεκές
=> Aeromodelling GR Café International
===> Français
===> Deutche
===> Italiano
=> Aeromodelling GR, λειτουργία, βοήθεια, προτάσεις
=> Εμείς και τα μοντέλα μας
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω
=> Sport - fun και γενικά
=> Μοντέλα για αγώνες
===> Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR
===> Pylon racing - F3D - Q500
=> Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη
=> Τζετ και τουρμπίνες
=> Μηχανές - καύσιμα - έλικες
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Trainers
=> Sport - Ακροβατικά - 3D
=> Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight
===> Foamies
=> Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
-----------------------------
Ανεμόπτερα R/C
-----------------------------
=> Ολα τα ανεμόπτερα R/C
===> F3B - Thermal soaring
===> F3J - Thermal duration gliders
=> Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα
-----------------------------
Ελικόπτερα R/C
-----------------------------
=> Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα
=> Ελικόπτερα με καύσιμο
===> F3C και κατηγορίες GR
=> Ελικόπτερα ηλεκτρικά
-----------------------------
Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)
-----------------------------
=> Ελληνικά αεροπλάνα 1912-1941
===> 1912-1915
===> 1916-1918
===> 1919-1922
===> 1923-1930
===> 1931-1941
===> Πολιτικά Αεροπλάνα έως το 1941
=> Ελληνικά αεροσκάφη σε ιπτάμενα αερομοντέλα
=> Κλίμακος (scale) F4C και semi scale
-----------------------------
Αερομοντέλα Control line
-----------------------------
=> Ο κόσμος του control line
===> F2A - Speed
===> F2B - Aerobatics
===> F2C - Team racing
===> F2D - Combat
-----------------------------
Αερομοντέλα Free Flight
-----------------------------
=> Ο κόσμος του Free Flight
=> Κατασκευές Free Flight
-----------------------------
Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση
-----------------------------
=> Ανακοινώσεις
=> Σύλλογοι Αερομοντελισμού
=> Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια
=> Οι Ελληνικές ιστοσελίδες αερομοντελλισμού
-----------------------------
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
-----------------------------
=> Υλικά, εργαλεία και τεχνικές
=> Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ
=> Ηλεκτρονικά
=> Βιβλία και περιοδικά - Θεωρητικά θέματα
=> Λογισμικό και εξομοιωτές πτήσεων
-----------------------------
Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού
-----------------------------
=> Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες
=> Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών
=> Aeromodelling GR Παζάρι
=> Πού θα βρω τι;
-----------------------------
Διάφορα
-----------------------------
=> Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων
=> FPV
=> Πυραυλομοντελισμός
=> Αεροπλάνα από χαρτί
=> Χαρταετοί, stunt kites και διάφορα
Φόρτωση...