Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
305.655 μηνύματα σε 12.424 θέματα από 6.469 Μέλη / Τελευταίο μέλος: mpooldnet
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 15 Οκτ 2024, 12:23:09

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 15 Οκτ 2024, 12:23:09

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 11:32]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 02:21]

    από DIGI
    [Χθες στις 19:51]

    από spirost
    [Σάββατο, 12 Οκτ 2024, 22:04:42]

    [Πέμπτη, 10 Οκτ 2024, 21:01:19]

    από dim sofos
    [Πέμπτη, 10 Οκτ 2024, 10:02:19]

    από chris 1975
    [Τετάρτη, 9 Οκτ 2024, 09:09:54]

    [Δευτέρα, 7 Οκτ 2024, 23:38:14]

    από Demetre
    [Δευτέρα, 7 Οκτ 2024, 21:45:15]

    από spirost
    [Δευτέρα, 7 Οκτ 2024, 09:32:00]

    [Δευτέρα, 7 Οκτ 2024, 00:51:55]

    [Κυριακή, 6 Οκτ 2024, 12:00:07]

    από Yiannis_S
    [Τετάρτη, 2 Οκτ 2024, 21:35:22]

    [Τρίτη, 1 Οκτ 2024, 23:28:39]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6469
    Τελευταίο: mpooldnet
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 305655
    Σύνολο θεμάτων: 12424
    Online σήμερα: 32
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 27
    Συνολικά: 29
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Futaba 14SG  (Αναγνώστηκε 4828 φορές)
    akissofronas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 35


    « Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44 »

    Καλησερα σας.μπορει καποιος να μου πει γιατι το γκαζι στη τκ μου ειναι αναποδα? Δλσ το στικ κατω ειναι τερμα και πρεπει να κανω παντα reverse ενω στην οθονηβτο δειχνει κανονικα. Σημερα εφαγα το χερι απο αυτη τη βλακεια,σε σεταρισμα.
    Καταγράφηκε
    spiacro
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 19


    « Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 2 Απρ 2024, 02:01:34 »

    Καλησερα σας.μπορει καποιος να μου πει γιατι το γκαζι στη τκ μου ειναι αναποδα? Δλσ το στικ κατω ειναι τερμα και πρεπει να κανω παντα reverse ενω στην οθονηβτο δειχνει κανονικα. Σημερα εφαγα το χερι απο αυτη τη βλακεια,σε σεταρισμα.

    Καλησπέρα,

    Τι εννοείς όταν λες οτι πάντα πρέπει να κάνεις reverse;; Έχεις επιλέξει για παράδειγμα ένα μοντέλο και ρυθμίζεις το γκάζι να είναι reversed και δεν "κρατάει" το σύστημα την ρύθμιση;; Αν προγραμματίζεις σωστά όπως προβλέπει ο κατασκευαστής του συστήματός σου , τότε κάποιο πρόβλημα υπάρχει στο σύστημά σου. Έλεγξε οτι επιλέγεις το ίδιο μοντέλο (μνήμη που έχεις δεσμεύσει για το συγκεκριμένο αεροπλάνο) που έχεις προγραμματίσει-αποθηκεύσει στον πόμπο κάθε φορά που σετάρεις το συγκεκριμένο αεροπλάνο και δεν έχεις επιλέξει κατα λάθος κάποιο άλλο μοντέλο από το σύστημα. Επιπλέον αν μιλάς για ηλεκτρικό αεροπλάνο με esc, τότε το esc θα έπρεπε να μπει σε programming mode (συνήθως τα esc που προγραμματίζονται μπάινουν σε κατάσταση προγραμματισμού όταν συνδεθούν στην μπαταρία με φουλ γκάζι) και να μην ξεκινήσει να γυρνάει την έλικα. Αν το συγκεκριμένο esc με το που το σύνδεσες στην μπαταρία έδωσε φουλ στροφές, τότε πιθανόν να μην προγραμμτίζεται και χρειάζεται πολύ προσοχή!

    Ίσως το εγχειρίδιο χρήσης του συστήματός σου να σε βοηθήσει.

    http://manuals.hobbico.com/fut/14sg-manual.pdf
    Καταγράφηκε
    sttpod
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 65


    « Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 2 Απρ 2024, 09:13:23 »

    Καλημερα στην ομαδα
    Νομιζω πως ο φιλος εννοει οτι το γκαζι ειναι αναποδα οταν σεταρει το μοντελο για πρωτη φορα και χρειαζεται να το κανει reverse για να μπορεσει να σεταρει και το esc.
    Αυτο ειναι η φυσιολογικη του λειτουργια, και απ'οσο ξερω ετσι ειναι ολες οι futaba. Τωρα για ποιον λογο και σε τι εξυπηρετει δεν εχω καταλαβει. Πανττως ετσι λειτουργει και πρεπει να το θυμασαι οταν ενω εχεις δωσει ρευμα στο μοντελο ακους απο το μοτερ σημα οτι εχεις γκαζι. Και θελει προσοχη, γιατι αν δωσεις τερμα στικ οπλιζει. Κι αν για καποιο λογο δεν το καταλαβεις και κατεβασεις το στικ παιρνει στροφες. Κι αν εχεις και προπελα πανω -που δεν πρεπει σε αυτη τη φαση- καληνυχτα!
    Καταγράφηκε

    Όμορφα μικρά πράγματα που πετάνε!
    akissofronas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 35


    « Απάντηση #18 στις: Τρίτη, 2 Απρ 2024, 16:07:13 »

    Καλημερα στην ομαδα
    Νομιζω πως ο φιλος εννοει οτι το γκαζι ειναι αναποδα οταν σεταρει το μοντελο για πρωτη φορα και χρειαζεται να το κανει reverse για να μπορεσει να σεταρει και το esc.
    Αυτο ειναι η φυσιολογικη του λειτουργια, και απ'οσο ξερω ετσι ειναι ολες οι futaba. Τωρα για ποιον λογο και σε τι εξυπηρετει δεν εχω καταλαβει. Πανττως ετσι λειτουργει και πρεπει να το θυμασαι οταν ενω εχεις δωσει ρευμα στο μοντελο ακους απο το μοτερ σημα οτι εχεις γκαζι. Και θελει προσοχη, γιατι αν δωσεις τερμα στικ οπλιζει. Κι αν για καποιο λογο δεν το καταλαβεις και κατεβασεις το στικ παιρνει στροφες. Κι αν εχεις και προπελα πανω -που δεν πρεπει σε αυτη τη φαση- καληνυχτα!


    Ναι αυτο ακριβως εννοω.
    Δλδ καινουργιο μοντελο ,ηλκεκτρικο, κανονικα ολες οι ρυθμισεις σε νορμαλ και το γκαζι εινςι τερμα οταν το στικ ειναι κατω.αρα το χουν ολες οι futaba. Αρα θα κανω στο γενικο μενου ενα reverse το γκαζι και οχι σε καθε μοντελο,πιστευω καλυτερα ετσι.
    Παντως πηρε μπρος ξαφνικα μετα απο 40 δευτερολεπτα και τερμα.πηραμε 8 ραμματα ενθυμιο να βγαζουμε προπελα.
    .ευχαριστω πολυ.
    Καταγράφηκε
    sttpod
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 65


    « Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 3 Απρ 2024, 09:10:38 »

    Δεν ξερω αν εχει καποιο γενικο μενου που μπορεις να το αλλαξεις. Οπως και να εχει, παντα να δινεις βαση στα μπιπ που κανει το μοτερ οταν δινεις ρευμα. Αν ακους πως μπαινει σε προγραμματισμο ενω το στικ ειναι κατω τοτε πρεπει να δεις τι κανει το γκαζι σου. Σε καθε περιπτωση πρεπει να αποφευγεις να εχεςι προπελα πανω οταν κανεις τετοιες δουλειες, παντα με προσοχη και παντα μα παντα να σκεφτεσαι δυο και τρεις φορες πριν κανεις κατι.
    Καταγράφηκε

    Όμορφα μικρά πράγματα που πετάνε!
    akissofronas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 35


    « Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 3 Απρ 2024, 18:04:00 »

    Ναι εχει στο γενικο μενου αλλαγη. Παντως το μοτερ ουτε μπιπ εκανε ουτε τιποτα απλα πηρε κατευθειαν στα τερματα,μετα απο ποση ωρα .
    Καταγράφηκε
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.066


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #21 στις: Τετάρτη, 3 Απρ 2024, 21:12:44 »

      Καλησπέρα

      Στην Futaba 7C και στην 9C που έχω, έχουν ένα έξτρα μενού που ενεργοποιείται όταν κρατάω πατημένα τα HOME και END την ώρα που τις ανοίγω
      Φαίνεται εδώ στην σελ. 30

     NOTE: THR-REV is a special function that reverses the entire throttle control, including moving the trim functionality to the
    Stick's upper half. To use THR-REV, turn off the transmitter, hold down the MODE and END keys, turn on. CURSOR DOWN to
    THR-REV and turn the DIAL to REV. Turn the transmitter off and back on. This change affects all models in the radio.


      Στο manual της 14SG που παραθέτει ο spiarco
    Ίσως το εγχειρίδιο χρήσης του συστήματός σου να σε βοηθήσει.

    http://manuals.hobbico.com/fut/14sg-manual.pdf
    δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο αλλά αυτό που παρατήρησα στην σελ. 77 που αναφέρει

    Motor Function
    If you have either a Glider or Airplane Model
    Type selected, and choose to activate the Motor
    function, a reverse setting screen is displayed.
    *If YES is selected, the output is reversed. If NO is selected,
    the output is normal.


      ίσως με αυτό έχεις αποτέλεσμα
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 329



    « Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 6 Απρ 2024, 18:19:05 »



    Ειχα παρομοια εμπειρια με την Τ/κ  futaba εξαρα ειχαν αστοχησει οι διακοπτες  την εατειλα στην αντιπροσωπεια την ευρωπη αλλαξα και τους 4 διακοπτες  και παει σαν ελβετικο ρολοι γιατι στην Αμερικη δεν αναλαμβανει συν μεταφορικα με dhl , μου ειχε παει 25$ μεταφορικα
    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    akissofronas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 35


    « Απάντηση #23 στις: Κυριακή, 7 Απρ 2024, 11:41:10 »



    Ειχα παρομοια εμπειρια με την Τ/κ  futaba εξαρα ειχαν αστοχησει οι διακοπτες  την εατειλα στην αντιπροσωπεια την ευρωπη αλλαξα και τους 4 διακοπτες  και παει σαν ελβετικο ρολοι γιατι στην Αμερικη δεν αναλαμβανει συν μεταφορικα με dhl , μου ειχε παει 25$ μεταφορικα

    εγω το μονο θεμα που εχω ειναι οτι θελει reverse το γκαζι.τιποτα αλλλο για την ωρα. τι προβληματα ειχες αντιμετωπισει εσυ?
    Καταγράφηκε
    akissofronas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 35


    « Απάντηση #24 στις: Κυριακή, 7 Απρ 2024, 11:43:13 »

      Καλησπέρα

      Στην Futaba 7C και στην 9C που έχω, έχουν ένα έξτρα μενού που ενεργοποιείται όταν κρατάω πατημένα τα HOME και END την ώρα που τις ανοίγω
      Φαίνεται εδώ στην σελ. 30

     NOTE: THR-REV is a special function that reverses the entire throttle control, including moving the trim functionality to the
    Stick's upper half. To use THR-REV, turn off the transmitter, hold down the MODE and END keys, turn on. CURSOR DOWN to
    THR-REV and turn the DIAL to REV. Turn the transmitter off and back on. This change affects all models in the radio.


      Στο manual της 14SG που παραθέτει ο spiarco
    Ίσως το εγχειρίδιο χρήσης του συστήματός σου να σε βοηθήσει.

    http://manuals.hobbico.com/fut/14sg-manual.pdf
    δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο αλλά αυτό που παρατήρησα στην σελ. 77 που αναφέρει

    Motor Function
    If you have either a Glider or Airplane Model
    Type selected, and choose to activate the Motor
    function, a reverse setting screen is displayed.
    *If YES is selected, the output is reversed. If NO is selected,
    the output is normal.


      ίσως με αυτό έχεις αποτέλεσμα

    αυτο το motor fuction δε το βρισκω πουθενα.. Grin
    βεβαια κανωντας το throlle ρεωερσε ειναα ολα καλα.
    απλα ρωτησα αν μονο στη δικια μου ειναι το γκαζι αναποδα se normal ρυθμισεις.
    τωρα σε νεα μοντελα κανω κατευθειαν reverse το γκαζικ τλειωσε το θεμα.
    Καταγράφηκε
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 329



    « Απάντηση #25 στις: Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58 »

    Ο διακοπτης select αστοχησε στην εξαρα και δεν μπορουσα να μπω στο menyνα κανω τα endpoint επισης αλλαξαν και το gear και flaps και ειναι σαν ελβετικο ρολοι. Thumbs up

    η μιζα φρακαρε και δεν εδινε στο μοτερ οποτε πηγα σε αλλη
    Γενικα υποστηριζω Futaba αν και η νεα σειρα NX της SPectrum με εντολες voice command wifi συνδεση ειναι πολλα υποσχομενη
    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.006


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #26 στις: Κυριακή, 1 Σεπ 2024, 12:25:37 »


    Γενικα υποστηριζω Futaba αν και η νεα σειρα NX της SPectrum με εντολες voice command wifi συνδεση ειναι πολλα υποσχομενη

    Η καλύτερη επιλογή συστήματος για αυτο το διάστημα που διανυουμε ειναι η JETI και σαν φθηνή αλλά όχι λιγότερη ποιοτική επιλογή η FRSKY.

    Η σειρά ΝΧ της Spektrum εχει δυνατότητες και καλούδια αλλά δεν παύει να ειναι Spektrum, δλδ πλαστικούρα και αμφίβολη ποιοτητα. Έπαιζα με μια ΝΧ6 όλο το καλοκαίρι ενός φίλου και ειλικρινά εκνευριζόμουνα τη κάθε στιγμή. Θα μου πείτε αυτα ειναι γούστα …..

    Σε όλα τα συστήματα Futaba, μέχρι και την 18MZ που είχα στην κατοχή μου το κανάλι 3 (Throttle) χρειαζόταν αναστροφή όποτε μην σας κάνει εντύπωση
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 1 Σεπ 2024, 12:46:13 από _ΤΑΣΟΣ_ » Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.228



    « Απάντηση #27 στις: Κυριακή, 1 Σεπ 2024, 13:32:42 »

    Καλημέρα,

    Η Futaba Τ14SG είναι από τα καλύτερα συστήματα που έχω πετάξει (και έχω πετάξει αρκετά πιστέψτε με... Wink). Σταθμός για τη Futaba αφού ήταν η πρώτη με τηλεμετρία και πρωτόκολλο FASSTest πριν βγάλει το κορυφαίο της σύστημα την T18MZ πίσω στο 2012-13.

    Μερικά από τα αεροπλάνα που έχω πετάξει με αυτή και σε δύσκολες σχετικά συνθήκες:

    - ProLine F3A (με συμμετοχές και νίκες σε πανελλήνιους αγώνες F3A-FAI)
    - Krill Extra 330SC 41% 3,1m με κινητήρα 170cc
    - GB Models (Bruckmann) Extra 330SC 91''
    - Extreme Flight Extra 300 91''
    - Extreme Flight MXS 91''
    - Extreme Flight Laser 91''
    - Extreme Flight Extra 300 EXP 78''
    - Extreme Flight Slick 105'' VII
    - Pilot RC Extra NG 103''
    - Hangar 9 Extra 300 103'' 120cc
    - Extreme Flight Laser 60''
    - Extreme Flight Extra 300 EXP 60''
    - Διάφορα ηλεκτρικά Indoor και Parkflyers (Πολλά δεν μπαίνω στο κόπο να τα καταγράψω της RC Factory κυρίως)

    O λόγος παράθεσης της λίστας είναι για να δώσει ένα παράδειγμα των μοντέλων που μπορεί κάποιος να πετάξει, αν δεν ήταν καλή / αξιόπιστη ΤΚ δεν θα υπήρχε λόγος να ρισκάρει κάποιος νομίζω σε σχέση με την αξία των μοντέλων και τις επιδόσεις που αναμένει από αυτά. Thumbs up

    Εξαιρετικό σύστημα για τα χρήματα του και υποστηρίζει όλα τα πρωτόκολλα της Futaba. Κάνει τα πάντα για ακροβατικά, το μόνο που λείπει είναι τα Logic Conditions που τα χρησιμοποιώ στο F3A κυρίως σε Snap Rolls, Spins και Stall Turns. Επίσης χρησιμοποιούνται και σε Αcro Jets/EDFs πάλι για Snaps.

    Τ14SG Το σύστημα που κάθεται τέλεια στα χέρια μου αν και έχω Τ18ΜΖ και Τ16ΙΖ SUPER. Είναι ελαφρύ πάνω απ'ολα και όχι σιδερικό από CNC.

    To EF Slick 105''που είναι το κορυφαίο Giant Scale που είχα ποτέ πετάει με τη συγκεκριμένη και υπάρχει λόγος...;-)

    Bottom Line που λένε και στο χωριό: Δεν χρειάζεται ΤΚ των 2,5k euro για να κάνεις τη δουλειά σου μπορείς και με ένα 400αρακι αξιοπρεπέστατα...;-)...τώρα αν κάποιοι βλέπουν τις ΤΚ σαν την κυρά Κούλα που αγοράζει τσάντες συλλογής Λουί Βιττόν με ειδικό canvas, αυτό είναι άλλο θέμα και περί ορέξεως κολοκυθόπιτα που λένε... Grin

    Φιλικά,
    Ν

    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 1 Σεπ 2024, 13:59:32 από 3DJunk » Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.228



    « Απάντηση #28 στις: Δευτέρα, 2 Σεπ 2024, 19:30:44 »

    Ξέχασα, και το Extreme Flight Edge 540T 88''

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=42376.0

    Με T14SG και 2 δέκτες 7008SB σε σειρά...χωρίς pizzabox κτλ.  Η διάταξη δεκτών στο μοντέλο ήταν ο βασικός λόγος που χρησιμοποιήθηκε ο συγκεκριμένος πομπός, πρωτοποριακό για τότε. Γενικά όσο πιο μακρυά από pizzabox τόσο το καλύτερο... Thumbs up

    Φιλικά,
    Ν
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: Futaba 14SG
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.