Aeromodelling GR
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide
E-mail
307.184
μηνύματα σε
12.491
θέματα από
6.279
Μέλη
/ Τελευταίο μέλος:
lefteris76
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Χάσατε το
email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 26 Απρ 2025, 01:18:38
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:
Στο θέμα
Στον πίνακα
Σε όλο το φόρουμ
στο Google
Σύνθετη αναζήτηση
Κώστας Κωστόπουλος - Ο δημιουργός του Aeromodelling GR
Αρχική
|
Forum
|
Album
|
Βοήθεια
|
Αναζήτηση
|
Ημερολόγιο
|
Σύνδεση
|
Εγγραφή
Περιεχόμενα
Καταστήματα
Κεντρική σελίδα
Αρθρα
Links
Σύλλογοι
Γιατί αυτή η σελίδα;
Στοιχεία χρήσης
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Χάσατε το
email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 26 Απρ 2025, 01:18:38
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
RYAN SCW ALUMINUM BUILD
από
ArgyrisGiannetakis
[
Χθες
στις 22:33]
Εντυπωσιακά βίντεο #6
από
ArgyrisGiannetakis
[
Χθες
στις 19:48]
R.I.P Rob Holland
από
ArgyrisGiannetakis
[
Χθες
στις 19:47]
Piper Pawnee PA-25
από
spirost
[
Χθες
στις 19:22]
I pushed the new Durafly Rare Bear Reno ...
από
dominicm
[
Χθες
στις 13:37]
Μοντελοδρόμιο στο Ολυμπιακό χωριό?
από
Γιάννης Κωνσταντακάτος
[
Χθες
στις 11:17]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ - Δώστε εδώ την αγγ...
από
stefanoathens
[Πέμπτη, 24 Απρ 2025, 12:39:44]
Foam North American AT-6 Texan
από
Γιάννης Παξιμαδάκης
[Πέμπτη, 24 Απρ 2025, 10:28:40]
ZHTEITAI - Δώστε εδώ την αγγελία σας σαν...
από
Ταρτης
[Τετάρτη, 23 Απρ 2025, 15:33:06]
PROWING.DE 2 - 4 Μαϊου 2025
από
NicolasGr
[Τρίτη, 22 Απρ 2025, 18:21:31]
Paypal help!
από
Yiannis_S
[Τρίτη, 22 Απρ 2025, 15:17:20]
33% Extra 300S (Wendell Hostetler plan...
από
hpergm
[Κυριακή, 20 Απρ 2025, 18:49:54]
Extreme Aerobatics (ex EF Laser 200 EXP ...
από
carapis
[Κυριακή, 20 Απρ 2025, 09:52:49]
wilga 3.80m
από
spirost
[Παρασκευή, 18 Απρ 2025, 18:03:02]
Δικαίωμα ψήφου αεραθλητικών σωματείων στ...
από
GRELE
[Παρασκευή, 18 Απρ 2025, 15:44:49]
Google search
WWW
Aeromodelling GR
Στατιστικά
Μέλη
Σύνολο μελών: 6279
Τελευταίο:
lefteris76
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 307184
Σύνολο θεμάτων: 12491
Online σήμερα: 27
Online έως τώρα: 959
(Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 17
Συνολικά: 17
Στυλ εμφάνισης
Aeromodelling GR - I
Babylon Theme
Classic YaBB SE Them
Delta TP
NetBiz TP
Omega TP
SMF Default Theme
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
|
Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη
(Συντονιστής:
ArgyrisGiannetakis
) | Θέμα:
Extreme Flight EDGE 540T 88''
Σελίδες: [
1
]
2
3
4
Όλοι
Κάτω
« προηγούμενο
επόμενο »
Αποστολέας
Θέμα: Extreme Flight EDGE 540T 88'' (Αναγνώστηκε 24759 φορές)
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.268
Extreme Flight EDGE 540T 88''
«
στις:
Κυριακή, 7 Δεκ 2014, 22:34:11 »
Kαλησπέρα,
Αυτό το thread ξεκινάει λίγο ανάποδα. Από το πρώτο test με το αεροπλάνο πλέον σχεδόν τριμμαρισμένο και σιγά σιγά θα πάμε πίσω για να δουν οι ενδιαφερόμενοι το setup το οποίο είναι καινούργιας φιλισοφίας για εμένα =>HV, καθώς και την κατασκευή/συναρμολόγηση. Επομένως έχω αφιερώσει και αφιερώνω χρόνο μετρώντας τάσεις / ρεύματα κτλ αφού είμαι αρκετά επιφυλαχτικός. Ωστόσο φαίνεται πως το πρώτο test μας άφησε αρκετά ικανοποιημένους.
Συνέχεια...
EF_Edge_1.jpg
(125.96 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 1414 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.268
Απ: Extreme Flight EDGE 540T 88''
«
Απάντηση #1 στις:
Κυριακή, 7 Δεκ 2014, 22:34:53 »
...
EF_Edge_2.jpg
(101.51 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 1417 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.268
Απ: Extreme Flight EDGE 540T 88''
«
Απάντηση #2 στις:
Κυριακή, 7 Δεκ 2014, 22:35:35 »
...
EF_Edge_3.jpg
(90.9 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 1395 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.268
Απ: Extreme Flight EDGE 540T 88''
«
Απάντηση #3 στις:
Κυριακή, 7 Δεκ 2014, 22:45:47 »
Και το πρωτο video...απο τις δυο πρωτες "κανονικες" πτησεις...η παρθενικη εγινε πριν δυο βδομαδες, οπου διαπιστωθηκε προβλημα με το CG καθως και με τον κινητηρα αφου ηθελε tuning...φαινεται οκ προς το παρον απο τις σημερινες δοκιμες...υπαρχουν αρκετα ακροβατικα που δεν εχουν δοκιμαστει ακομη.
«
Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 8 Δεκ 2014, 12:17:32 από 3DJunk
»
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.268
Απ: Extreme Flight EDGE 540T 88''
«
Απάντηση #4 στις:
Δευτέρα, 8 Δεκ 2014, 22:30:06 »
Φωτος...απο το setup συντομα.
EF_Edge_4.jpg
(69.64 KB, 1129x775 - εμφανίστηκε 1273 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.268
Απ: Extreme Flight EDGE 540T 88''
«
Απάντηση #5 στις:
Δευτέρα, 8 Δεκ 2014, 22:32:37 »
...
EF_Edge_5.jpg
(124.2 KB, 1425x1123 - εμφανίστηκε 1266 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.268
Απ: Extreme Flight EDGE 540T 88''
«
Απάντηση #6 στις:
Δευτέρα, 8 Δεκ 2014, 22:38:32 »
...
EF_Edge_6.jpg
(127.97 KB, 1380x965 - εμφανίστηκε 1267 φορές.)
Καταγράφηκε
GeorgeC
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 280
Απ: Extreme Flight EDGE 540T 88''
«
Απάντηση #7 στις:
Τετάρτη, 10 Δεκ 2014, 09:06:17 »
Ωμη ΔΥΝΑΜΗ!
Σκαφος - μοτερ - σέρβος και πανω απ' όλα S-KILL... Αν δοκίμαζες και χωρις SFG για ακομα πιο εξωφρενικο rollrate...?
Υ.Γ.1
Αληθεια, τα χρειαζεσε?.
Y.Γ.2
Λιγο tint στο canopy θα ''εδειγνε'' πολυ καλυτερα ΙΜΗΟ.
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.268
Απ: Extreme Flight EDGE 540T 88''
«
Απάντηση #8 στις:
Τετάρτη, 10 Δεκ 2014, 21:16:30 »
Παράθεση από: GeorgeC στις Τετάρτη, 10 Δεκ 2014, 09:06:17
Ωμη ΔΥΝΑΜΗ!
Σκαφος - μοτερ - σέρβος και πανω απ' όλα S-KILL... Αν δοκίμαζες και χωρις SFG για ακομα πιο εξωφρενικο rollrate...?
Υ.Γ.1
Αληθεια, τα χρειαζεσε?.
Y.Γ.2
Λιγο tint στο canopy θα ''εδειγνε'' πολυ καλυτερα ΙΜΗΟ.
George,
Οντως το roll rate ειναι πολυ καλο χωρις SFGs. Μου αρεσει πιο πολυ με SFGs να σου πω την αληθεια το αεροπλανο στα integrations κτλ. Παντα υπαρχει καποιο trade off. Το roll rate μπορει να αυξηθει με την ταχυτητα που μπορει να δώσει μια γρηγοροτερη προπελα, βλεπε Falcon 24x9.
Τα λεμε συντομα,
Ν
Καταγράφηκε
dionpapa
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 192
Απ: Extreme Flight EDGE 540T 88''
«
Απάντηση #9 στις:
Τετάρτη, 10 Δεκ 2014, 21:47:36 »
Σπονσορας η MKS........Συγχαρητηρια Νικο!!!! Πες μας για τα servo ,εχω παρει απο τον φιλο ΝΕΜ οχτω 777 για το EXTRA
10685603_752322111471102_2948089649113287295_n.jpg
(70.48 KB, 960x506 - εμφανίστηκε 1077 φορές.)
«
Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 10 Δεκ 2014, 22:35:05 από dionpapa
»
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.268
Απ: Extreme Flight EDGE 540T 88''
«
Απάντηση #10 στις:
Πέμπτη, 11 Δεκ 2014, 23:44:31 »
Καλησπέρα,
Για αρχή θα ήθελα να ευχαριστήσω τον
NEM Hobby
και την
MKS Servo Tech
.
Η MKS είναι μια εταρεία με "κάθετη" προσέγγιση, δηλαδή ειδικεύεται μόνο σε servo και το κάνει πολύ καλά. Ειδικά στα ελικόπτερα (όπου υπάρχουν και πολύ υψηλές απαιτήσεις) είναι η εταιρεια που πρωταγωνιστεί τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο τελευταία έχει αρχίσει και επεκτείνεται στα ανεμόπτερα (με επίσης μεγάλη επιτυχία) καθώς και στα αεροπλάνα giant scale. Η δικη μου παρουσία σχετίζεται με το τελευταίο. Στο θέμα μας λοιπόν...
Το να χρησιμοποιηθεί ένα καλό servo σε ένα μέτριο ή χαμηλών προδιαγραφών αεροπλάνο είναι δώρο άδωρο. Ο συνδυασμός του EF EDGE με τα MKS HV777 δίνει τη δυνατοτητα ανάδειξης και των δύο. Στο πρώτο video υπάρχουν μανούβρες 3 τύπων κυρίως:
- Συνεχούς και υψηλής κατανάλωσης ισχύος -3D Fast Rolls όπου δεν διαπιστώθηκε καμία μεταβολή της απόδοσης των servo μετά κι από παραττεταμένη χρήση.
- Στιγμιαίας αλλά υψηλής κατανάλωσης ισχύος - Snap Rolls όπου το response είναι άμεσο, βέβαια το timing στα στικ μετράει πολύ ειδικά σε ένα καινούριο αεροπλάνο που τo μαθαίνεις.
- Σταθερής και χαμηλής κατανάλωσης όπου τα inputs είναι αναλογικά και σταθερά - slow rolls, rolling circles κτλ. Σε αυτές τις μανούβρες μετράει πολύ η ανάλυση καθώς και το ακριβές κεντράρισμα.
Ολα τα παραπάνω εκτελέστηκαν χρησιμοποιώντας μόνο ένα Flight Condition - 3D High Rates, παντού. Τα τελευταία χρόνια δεν χρησιμοποιώ dual rates ή conditions σε τέτοια αεροπλάνα.
H δική μου άποψη είναι ότι τα servo MKS HV777 που χρησιμοποιήθηκαν στα πηδάλια σε συνδυασμό με το σύστημα δύο δεκτών HV της Futaba, προσφέρουν άμεση απόκριση και απόδοση σε όλες τις καταστάσεις / συνθήκες που δοκιμάστηκαν μέχρι στιγμής.
Οι προδιαγραφές των servo είναι οι ακόλουθες (είναι full metal case):
777_Specs.jpg
(94.61 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 931 φορές.)
«
Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 12 Δεκ 2014, 11:12:49 από 3DJunk
»
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.268
Απ: Extreme Flight EDGE 540T 88''
«
Απάντηση #11 στις:
Πέμπτη, 11 Δεκ 2014, 23:48:15 »
Για να μπορέσουμε να έχουμε ένα όσο το δυνατό κατανεμημένο σύστημα από πλευράς ρευμάτων ιδιαίτερα με servo τόσο μεγάλων απαιτήσεων (στα 8,4v) χρησιμοποιήθηκαν δύο δέκτες Futaba HV7008 paired σύμφωνα πάντα με τις δυνατότητες pairing που προσφέρει η Futaba 14SG.
O δέκτης Α σερβίρει:
- To δεξί Ail
- To αριστερό Εl
- To γκάζι
- Το kill switch
O δέκτης B σερβίρει:
- To αριστερό Ail
- To δεξί Εl
- To Rudder
Κάθε δέκτης τροφοδοτείται από δύο αρσενικά connectors προερχόμενα από τους HV διακόπτες της Fromeco (Badger).
7008Rx.jpg
(91.28 KB, 922x519 - εμφανίστηκε 923 φορές.)
«
Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 12 Δεκ 2014, 11:13:13 από 3DJunk
»
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.268
Απ: Extreme Flight EDGE 540T 88''
«
Απάντηση #12 στις:
Πέμπτη, 11 Δεκ 2014, 23:56:52 »
Ξεκινάμε από το setup του rudder και το HV777:
Rudder_777.jpg
(82.83 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 945 φορές.)
Rudder_777_2.jpg
(77.92 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 937 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.268
Απ: Extreme Flight EDGE 540T 88''
«
Απάντηση #13 στις:
Παρασκευή, 12 Δεκ 2014, 00:06:04 »
Συνεχίζουμε με τα elevator όπου οι απαιτήσεις είναι πολύ υψηλές αφού πρόκειται για την EXP έκδοση => Τεράστια χορδή πηδαλίου.
Stab.jpg
(73.81 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 907 φορές.)
Elevator_777.jpg
(75.87 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 909 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.268
Απ: Extreme Flight EDGE 540T 88''
«
Απάντηση #14 στις:
Παρασκευή, 12 Δεκ 2014, 00:10:43 »
Για να μπορέσεις να έχεις απόλυτη ακρίβεια στην ουδέτερη θέση αλλά ταυτόχρονα και κίνηση κοντά στις 50 μοίρες, χρειάζεσαι servo πολύ δυνατό και ακριβές. Η δοκιμή που έχω κάνει μεχρι στιγμής με ικανοποιεί και στους δύο τομείς.
Throw_777.jpg
(72.37 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 898 φορές.)
Καταγράφηκε
Σελίδες: [
1
]
2
3
4
Όλοι
Πάνω
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
|
Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη
(Συντονιστής:
ArgyrisGiannetakis
) | Θέμα:
Extreme Flight EDGE 540T 88''
« προηγούμενο
επόμενο »
Μεταπήδηση σε:
Επιλέξτε προορισμό:
-----------------------------
Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR
-----------------------------
=> Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις
===> Test board
===> Σκουπιδοτενεκές
=> Aeromodelling GR Café International
===> Français
===> Deutche
===> Italiano
=> Aeromodelling GR, λειτουργία, βοήθεια, προτάσεις
=> Εμείς και τα μοντέλα μας
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω
=> Sport - fun και γενικά
=> Μοντέλα για αγώνες
===> Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR
===> Pylon racing - F3D - Q500
=> Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη
=> Τζετ και τουρμπίνες
=> Μηχανές - καύσιμα - έλικες
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Trainers
=> Sport - Ακροβατικά - 3D
=> Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight
===> Foamies
=> Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
-----------------------------
Ανεμόπτερα R/C
-----------------------------
=> Ολα τα ανεμόπτερα R/C
===> F3B - Thermal soaring
===> F3J - Thermal duration gliders
=> Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα
-----------------------------
Ελικόπτερα R/C
-----------------------------
=> Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα
=> Ελικόπτερα με καύσιμο
===> F3C και κατηγορίες GR
=> Ελικόπτερα ηλεκτρικά
-----------------------------
Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)
-----------------------------
=> Ελληνικά αεροπλάνα 1912-1941
===> 1912-1915
===> 1916-1918
===> 1919-1922
===> 1923-1930
===> 1931-1941
===> Πολιτικά Αεροπλάνα έως το 1941
=> Ελληνικά αεροσκάφη σε ιπτάμενα αερομοντέλα
=> Κλίμακος (scale) F4C και semi scale
-----------------------------
Αερομοντέλα Control line
-----------------------------
=> Ο κόσμος του control line
===> F2A - Speed
===> F2B - Aerobatics
===> F2C - Team racing
===> F2D - Combat
-----------------------------
Αερομοντέλα Free Flight
-----------------------------
=> Ο κόσμος του Free Flight
=> Κατασκευές Free Flight
-----------------------------
Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση
-----------------------------
=> Ανακοινώσεις
=> Σύλλογοι Αερομοντελισμού
=> Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια
=> Οι Ελληνικές ιστοσελίδες αερομοντελλισμού
-----------------------------
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
-----------------------------
=> Υλικά, εργαλεία και τεχνικές
=> Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ
=> Ηλεκτρονικά
=> Βιβλία και περιοδικά - Θεωρητικά θέματα
=> Λογισμικό και εξομοιωτές πτήσεων
-----------------------------
Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού
-----------------------------
=> Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες
=> Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών
=> Aeromodelling GR Παζάρι
=> Πού θα βρω τι;
-----------------------------
Διάφορα
-----------------------------
=> Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων
=> FPV
=> Πυραυλομοντελισμός
=> Αεροπλάνα από χαρτί
=> Χαρταετοί, stunt kites και διάφορα
Φόρτωση...