Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
300.591 μηνύματα σε 12.246 θέματα από 6.222 Μέλη / Τελευταίο μέλος: sakis 62
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Δευτέρα, 28 Νοέ 2022, 20:01:41

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Δευτέρα, 28 Νοέ 2022, 20:01:41

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 19:57]

    από hlsat
    [Σήμερα στις 19:02]

    [Σήμερα στις 09:46]

    [Χθες στις 22:46]

    [Χθες στις 16:48]

    από eolos30
    [Χθες στις 10:32]

    από hpergm
    [Σάββατο, 26 Νοέ 2022, 22:38:17]

    από stefos
    [Σάββατο, 26 Νοέ 2022, 20:05:14]

    από Loukis35
    [Παρασκευή, 25 Νοέ 2022, 13:41:09]

    [Πέμπτη, 24 Νοέ 2022, 18:02:10]

    από antonisng
    [Τετάρτη, 23 Νοέ 2022, 15:02:14]

    [Κυριακή, 20 Νοέ 2022, 23:26:20]

    [Κυριακή, 20 Νοέ 2022, 23:21:00]

    από 3DJunk
    [Κυριακή, 20 Νοέ 2022, 21:56:07]

    [Παρασκευή, 18 Νοέ 2022, 17:58:36]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6222
    Τελευταίο: sakis 62
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 300591
    Σύνολο θεμάτων: 12246
    Online σήμερα: 60
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 6
    Επισκέπτες: 40
    Συνολικά: 46
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 4 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Extreme Flight EDGE 540T 88''  (Αναγνώστηκε 21508 φορές)
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « στις: Κυριακή, 7 Δεκ 2014, 22:34:11 »

    Kαλησπέρα,

    Αυτό το thread ξεκινάει λίγο ανάποδα. Από το πρώτο test με το αεροπλάνο πλέον σχεδόν τριμμαρισμένο και σιγά σιγά θα πάμε πίσω για να δουν οι ενδιαφερόμενοι το setup το οποίο είναι καινούργιας φιλισοφίας για εμένα =>HV, καθώς και την κατασκευή/συναρμολόγηση. Επομένως έχω αφιερώσει και αφιερώνω χρόνο μετρώντας τάσεις / ρεύματα κτλ αφού είμαι αρκετά επιφυλαχτικός. Ωστόσο φαίνεται πως το πρώτο test μας άφησε αρκετά ικανοποιημένους.

    Συνέχεια...


    * EF_Edge_1.jpg (125.96 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 1265 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 7 Δεκ 2014, 22:34:53 »

    ...


    * EF_Edge_2.jpg (101.51 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 1274 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 7 Δεκ 2014, 22:35:35 »

    ...


    * EF_Edge_3.jpg (90.9 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 1254 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 7 Δεκ 2014, 22:45:47 »

    Και το πρωτο video...απο τις δυο πρωτες  "κανονικες" πτησεις...η παρθενικη εγινε πριν δυο βδομαδες, οπου διαπιστωθηκε προβλημα με το CG καθως και με τον κινητηρα αφου ηθελε tuning...φαινεται οκ προς το παρον απο τις σημερινες δοκιμες...υπαρχουν αρκετα ακροβατικα που δεν εχουν δοκιμαστει ακομη.

    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 8 Δεκ 2014, 12:17:32 από 3DJunk » Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 8 Δεκ 2014, 22:30:06 »

    Φωτος...απο το setup συντομα. Wink


    * EF_Edge_4.jpg (69.64 KB, 1129x775 - εμφανίστηκε 1126 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 8 Δεκ 2014, 22:32:37 »

    ...


    * EF_Edge_5.jpg (124.2 KB, 1425x1123 - εμφανίστηκε 1128 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 8 Δεκ 2014, 22:38:32 »

    ...


    * EF_Edge_6.jpg (127.97 KB, 1380x965 - εμφανίστηκε 1124 φορές.)
    Καταγράφηκε
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 280



    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 10 Δεκ 2014, 09:06:17 »

    Ωμη  ΔΥΝΑΜΗ! Thumbs up
    Σκαφος - μοτερ - σέρβος και πανω απ' όλα S-KILL... Αν δοκίμαζες και χωρις SFG για ακομα πιο εξωφρενικο rollrate...?  Cheesy Cheesy

    Υ.Γ.1
    Αληθεια, τα χρειαζεσε?.

    Y.Γ.2
    Λιγο tint  στο canopy θα ''εδειγνε'' πολυ καλυτερα ΙΜΗΟ.
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 10 Δεκ 2014, 21:16:30 »

    Ωμη  ΔΥΝΑΜΗ! Thumbs up
    Σκαφος - μοτερ - σέρβος και πανω απ' όλα S-KILL... Αν δοκίμαζες και χωρις SFG για ακομα πιο εξωφρενικο rollrate...?  Cheesy Cheesy

    Υ.Γ.1
    Αληθεια, τα χρειαζεσε?.

    Y.Γ.2
    Λιγο tint  στο canopy θα ''εδειγνε'' πολυ καλυτερα ΙΜΗΟ.

    George,

     Thumbs upΟντως το roll rate ειναι πολυ καλο χωρις SFGs. Μου αρεσει πιο πολυ με SFGs να σου πω την αληθεια το αεροπλανο στα integrations κτλ. Παντα υπαρχει καποιο trade off. Το roll rate μπορει να αυξηθει με την ταχυτητα που μπορει να δώσει μια γρηγοροτερη προπελα, βλεπε Falcon 24x9. Wink

    Τα λεμε συντομα,
    Ν

    Καταγράφηκε
    dionpapa
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192


    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 10 Δεκ 2014, 21:47:36 »

     Σπονσορας η MKS........Συγχαρητηρια Νικο!!!! Πες μας για τα servo ,εχω παρει απο τον φιλο ΝΕΜ οχτω 777 για το EXTRA Cheesy


    * 10685603_752322111471102_2948089649113287295_n.jpg (70.48 KB, 960x506 - εμφανίστηκε 941 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 10 Δεκ 2014, 22:35:05 από dionpapa » Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 11 Δεκ 2014, 23:44:31 »

    Καλησπέρα,

    Για αρχή θα ήθελα να ευχαριστήσω τον NEM Hobby και την MKS Servo Tech. Thumbs up Η MKS είναι μια εταρεία με "κάθετη" προσέγγιση, δηλαδή ειδικεύεται μόνο σε servo και το κάνει πολύ καλά. Ειδικά στα ελικόπτερα (όπου υπάρχουν και πολύ υψηλές απαιτήσεις) είναι η εταιρεια που πρωταγωνιστεί τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο τελευταία έχει αρχίσει και επεκτείνεται στα ανεμόπτερα (με επίσης μεγάλη επιτυχία) καθώς και στα αεροπλάνα giant scale. Η δικη μου παρουσία σχετίζεται με το τελευταίο. Στο θέμα μας λοιπόν...

    Το να χρησιμοποιηθεί ένα καλό servo σε ένα μέτριο ή χαμηλών προδιαγραφών αεροπλάνο είναι δώρο άδωρο. Ο συνδυασμός του EF EDGE με τα MKS HV777 δίνει τη δυνατοτητα ανάδειξης και των δύο. Στο πρώτο video υπάρχουν μανούβρες 3 τύπων κυρίως:

    - Συνεχούς και υψηλής κατανάλωσης ισχύος -3D Fast Rolls όπου δεν διαπιστώθηκε καμία μεταβολή της απόδοσης των servo μετά κι από παραττεταμένη χρήση.
    - Στιγμιαίας αλλά υψηλής κατανάλωσης ισχύος - Snap Rolls όπου το response είναι άμεσο, βέβαια το timing στα στικ μετράει πολύ ειδικά σε ένα καινούριο αεροπλάνο που τo μαθαίνεις.
    - Σταθερής και χαμηλής κατανάλωσης όπου τα inputs είναι αναλογικά και σταθερά - slow rolls, rolling circles κτλ. Σε αυτές τις μανούβρες μετράει πολύ η ανάλυση καθώς και το ακριβές κεντράρισμα.

    Ολα τα παραπάνω εκτελέστηκαν χρησιμοποιώντας μόνο ένα Flight Condition - 3D High Rates, παντού. Τα τελευταία χρόνια δεν χρησιμοποιώ dual rates ή conditions σε τέτοια αεροπλάνα.

    H δική μου άποψη είναι ότι τα servo MKS HV777 που χρησιμοποιήθηκαν στα πηδάλια σε συνδυασμό με το σύστημα δύο δεκτών HV της Futaba, προσφέρουν άμεση απόκριση και απόδοση σε όλες τις καταστάσεις / συνθήκες που δοκιμάστηκαν μέχρι στιγμής.

    Οι προδιαγραφές των servo είναι οι ακόλουθες (είναι full metal case):


    * 777_Specs.jpg (94.61 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 787 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 12 Δεκ 2014, 11:12:49 από 3DJunk » Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 11 Δεκ 2014, 23:48:15 »

    Για να μπορέσουμε να έχουμε ένα όσο το δυνατό κατανεμημένο σύστημα από πλευράς ρευμάτων ιδιαίτερα με servo τόσο μεγάλων απαιτήσεων (στα 8,4v) χρησιμοποιήθηκαν δύο δέκτες Futaba HV7008 paired σύμφωνα πάντα με τις δυνατότητες pairing που προσφέρει η Futaba 14SG.

    O δέκτης Α σερβίρει:

    - To δεξί Ail
    - To αριστερό Εl
    - To γκάζι
    - Το kill switch

    O δέκτης B σερβίρει:

    - To αριστερό Ail
    - To δεξί Εl
    - To Rudder

    Κάθε δέκτης τροφοδοτείται από δύο αρσενικά connectors προερχόμενα από τους HV διακόπτες της Fromeco (Badger).


    * 7008Rx.jpg (91.28 KB, 922x519 - εμφανίστηκε 792 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 12 Δεκ 2014, 11:13:13 από 3DJunk » Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 11 Δεκ 2014, 23:56:52 »

    Ξεκινάμε από το setup του rudder και το HV777:





    * Rudder_777.jpg (82.83 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 801 φορές.)

    * Rudder_777_2.jpg (77.92 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 792 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 12 Δεκ 2014, 00:06:04 »

    Συνεχίζουμε με τα elevator όπου οι απαιτήσεις είναι πολύ υψηλές αφού πρόκειται για την EXP έκδοση => Τεράστια χορδή πηδαλίου.


    * Stab.jpg (73.81 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 773 φορές.)

    * Elevator_777.jpg (75.87 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 780 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 12 Δεκ 2014, 00:10:43 »

    Για να μπορέσεις να έχεις απόλυτη ακρίβεια στην ουδέτερη θέση αλλά ταυτόχρονα και κίνηση κοντά στις 50 μοίρες, χρειάζεσαι servo πολύ δυνατό και ακριβές. Η δοκιμή που έχω κάνει μεχρι στιγμής με ικανοποιεί και στους δύο τομείς.


    * Throw_777.jpg (72.37 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 769 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 12 Δεκ 2014, 00:16:13 »

    Το setup στα aileron, εκεί η μέγιστη κίνηση είναι στις 40 μοίρες. Ωστόσο η ροπή χρειάζεται για να μην έχουμε blowback σε υψηλές ταχύτητες =>3D Fast Rolls.

    Επίσης στο γκάζι χρησιμοπoιήθηκε το ΗV737, mini στα 10.5Kg 0,08s.


    * Ail_777.jpg (46.98 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 1094 φορές.)

    * Th_737.jpg (89.35 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 1079 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dionpapa
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192


    « Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 12 Δεκ 2014, 15:38:42 »

    Το ''παρκε'' μεσα απο το engine box ειναι ολα τα λεφτα!!!!!! laugh
         Δωσε κι'αλλες φωτο................. Thumbs up
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 12 Δεκ 2014, 19:11:39 »

    Να βάλω και Overlay...?? Grin

    Badger switches της Fromeco με κύκλωμα Fail Safe στα 13Α Cont Current για κάθε 7008 δέκτη. Για HV servo χρειαζόμαστε και τα κατάλληλα παρελκόμενα.


    * Badger.jpg (68.28 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 989 φορές.)

    * Badger_2.jpg (93.95 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 990 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 12 Δεκ 2014, 19:15:15 »

    Για το cut off του κινητήρα, τί αλλο από Powerbox Spark Switch !(Για Futaba πρέπει να έχει λευκή βούλα στο case)!


    * Spark_Switch.jpg (79.02 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 970 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 12 Δεκ 2014, 19:41:47 »

    H τροφοδοσία γίνεται από δύο LiPo packs2S στα 2.500mAh τα οποία μου δίνουν αυτονομία γύρω στις 4-5 πτήσεις.

    Το tank είναι της 3W στα 500ml μου δινει αυτονομια 8-10 λεπτα αναλογα με το στυλ πτησης.

    O κινητήρας DA 60 με smoke muffler και Vess Prop Stealth 24B. Συντομα θα δοκιμαστει η Falcon 24x9 για καλυτερο top speed. Η αποδοση πρεπει να ειναι παρομοια με τη Falcon 27x11 στην DA 120.


    * Tank.jpg (85.73 KB, 922x519 - εμφανίστηκε 967 φορές.)

    * 1621693_839961642721047_732744141646912654_n.jpg (86.68 KB, 960x720 - εμφανίστηκε 971 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 12 Δεκ 2014, 19:50:34 »

    Γιατι αν δεν γυαλίζει..δεν δουλεύει καλα... laugh


    * DA60_540.jpg (99.36 KB, 980x735 - εμφανίστηκε 983 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 12 Δεκ 2014, 19:58:10 »

    Ignition & Choke...


    * Ignition.jpg (91.59 KB, 980x735 - εμφανίστηκε 991 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dionpapa
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192


    « Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 12 Δεκ 2014, 22:09:31 »

      Πολυ καλο set-up και σιγουρο Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Το α/π ειχα την τυχη να το δω σε πτηση και επαθα την πλακα μου με την ταχυτητα που εκτελουσε τα Fast Rolls....
       στο βιντεο αδικειται!!!Πραγματικα γερο σκαρι..!!! Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #23 στις: Σάββατο, 13 Δεκ 2014, 10:29:37 »

    Σχετικά με τα servo, κτλ. εδώ:

    http://www.uavrc.com/

    Συνεχίζεται...


    * MKS.jpg (62 KB, 1108x556 - εμφανίστηκε 889 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #24 στις: Πέμπτη, 18 Δεκ 2014, 19:52:24 »

    Φωτογραφιες σε πτηση...


    * MKS_Close_1_.jpg (127.25 KB, 1589x787 - εμφανίστηκε 762 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #25 στις: Πέμπτη, 18 Δεκ 2014, 19:53:20 »

    ...


    * MKS_Close_2.jpg (82.26 KB, 1461x981 - εμφανίστηκε 766 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 18 Δεκ 2014, 20:01:26 »

    ...το καλυτερο αεροπλανο ειναι αυτο που φευγει απο το αεροδρομιο σε ενα "κομματι" μετα από τις πρωτες δοκιμες... Thumbs up


    * EF_Edge_7.jpg (113.84 KB, 768x576 - εμφανίστηκε 764 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 18 Δεκ 2014, 20:12:06 »

    Εχει φτιαχτει και Playlist στο YT από την MKS...ελπίζω να την εμπλουτίσουμε σύντομα. Thumbs up

    https://www.youtube.com/user/mkssales03
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #28 στις: Κυριακή, 21 Δεκ 2014, 09:03:05 »

    Εκπληκτικη μερα χθες, επετρεψε να πεταξουμε λιγο. Μερικα πλάνα λοιπόν. Δυστυχώς ο camera man δεν είχε τον κατάλληλο φακό.  ΔάκρυΗ επόμενη λήψη ελπίζω να γίνει τόσο με κατάλληλη camera όσο και προπέλα, αναμένουμε τη Falcon. To video καλύπτει περισσότερες μανούβρες αυτή τη φορά όσο το πετάμε τόσο περισσότερο άνετοι είμαστε δοκιμάζοντας νέα πράγματα με το συγκεκριμέμο αεροπλάνο.



    Φιλικά,
    Ν
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 22 Δεκ 2014, 16:50:01 από 3DJunk » Καταγράφηκε
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 563


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Απάντηση #29 στις: Κυριακή, 21 Δεκ 2014, 09:34:54 »


      Tην καλημερα μου παιδια...

     Νικολα ολα τελεια, μπραβο, το α/φ δειχνει να σου αρεσει πραγματικα, γιαα να δουμε τιι αλλο θα δουμε...!  Thumbs up

      Χρησταρας
    Καταγράφηκε

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 280



    « Απάντηση #30 στις: Κυριακή, 21 Δεκ 2014, 16:15:51 »

    Διακινδυνευοντας να επαναλάβω εαυτον είναι μακραν το Καλ-λι-τε-ρο setup στα χερια του καλλιτερου χειριστη του είδους (εν Ελλαδι).

    Και εις ανωτερα! Thumbs up
    Καταγράφηκε
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #31 στις: Κυριακή, 21 Δεκ 2014, 16:34:41 »

     Thumbs upΑκομα μια πτηση για μελετη  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    dionpapa
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192


    « Απάντηση #32 στις: Κυριακή, 21 Δεκ 2014, 22:55:49 »

    Να μιλησω για την πτηση???.............για τα MKS Huh........ για το α/π?Huh.........για εσενα σαν rc pilot?Huh?
       Μαλλον τελικα ο Μανωλης (ΝΕΜ hobby)εκανε οπως φαινεται καλη επενδυση φερνοντας τα MKS  Thumbs up
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #33 στις: Δευτέρα, 22 Δεκ 2014, 21:32:40 »

    Καλησπέρα στους φίλους μου (με τη σειρά που έγραψαν) Χρήστο, Γιώργο, Ανδρέα και Διονύση. Σας ευχαριστώ για τα θετικά σας σχόλια, τα οποία είναι λίγο υπερβολικά   Winkαλλά έχουν θετική πρόθεση πάνω απ'όλα και δημιουργούν διάθεση και "κουράγιο"  Tongue να συνεχίσουμε το hobby μας και να περνάμε καλά, έστω κι αν η αδρεναλίνη περνάει το μέσο όρο μερικές φορές.

    Διον...ο Μανώλης φέρνει εδώ και πολύ καιρό MKS  για ελικόπτερα, τα "αεροπλανικά" είναι άλλη ιστορία. Wink

    Αναμένουμε Falcon 24x9 για μεγαλύτερο speed για λιγο Red Bull Air Race flying... laugh ....Nigel Lamb σε έφαγα το MXS-R σου θα φάει σκόνη!!! laugh buck2 idiot2

    Χαιρετισμούς και τα λέμε στο μοντελοδρόμιο... Wink

    ΥΓ: Το video επίσης στο Facebook της MKS
    https://www.facebook.com/MKServo
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #34 στις: Δευτέρα, 5 Ιαν 2015, 10:59:51 »

    Χρόνια Πολλά κ' Καλή Χρονιά,

    Τοποθετήθηκε η Falcon 24x9, αναμένουμε να φτιάξει ο καιρός για να γίνει δοκιμή. Δεν υπάρχει νόημα να πετάμε μέσα στο κρύο και τον αέρα. Για να δούμε το όφελος της προπέλας χρειάζεται οι καιρικές συνθήκες να είναι όσο το δυνατο περισσότερο καλές.

    Μερικές τεχνικές πληροφορίες επίσης για τα servo της MKS και τη διαφοροποίηση τους σε σχέση με την αγορά:

    http://mks-servo.com.tw/goods.php?goods_id=knowmks

    Φιλικά,
    Ν


    * 10906398_866849733365571_2139792289195038522_n.jpg (54.14 KB, 960x720 - εμφανίστηκε 1283 φορές.)

    * 10915140_866849683365576_6718713331629802953_n.jpg (37.62 KB, 960x720 - εμφανίστηκε 1294 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #35 στις: Κυριακή, 22 Φεβ 2015, 23:38:35 »

    Επιστροφή στο thread...λόγω καιρού και έλλειψης muffler έκανα λίγο καιρό να ασχοληθώ με το συγκεκριμένο αεροπλάνο.

    Στο τελευταίο session δοκιμάστηκε η Falcon 24x9, είχαμε κάποια θεμάτακια στην αρχή λόγω κακής ποιότητας καυσίμου (αν και φρέσκο με Redline), ωστόσο όταν ό φίλος Γιώργος (GeorgeC) μου δάνεισε λίγο από το δικό του, το setup DA 60 + Falcon 24x9 έδειξε τις πραγματικές του δυνατότητες. Για μένα "δυνατότητες" σημαίνει να μπορείς να πετάξεις τόσο γρήγορα όσο και πολύ αργά (3D, high alpha). Πραγματικά αν το μοντέλο δεν έχει υψηλό top speed προσωπικά δεν με ενθουσίαζει. Το συγκεκριμένο μοντέλο συνδάζει τόσο αυτό όσο και εξαιρετικό "κλείδωμα" σε high alpha. Επιφυλάσσομαι για video κάποια στιγμή σύντομα.

    Δυστυχώς όμως όταν βελτιώνεις κάτι  χαλάει κάτι άλλο αλλά δεν είναι τυχαίο. Αναφέρομαι στο κινέζικο muffler που είχα πάρει για τη DA το οποίο δεν έβγαλε πάνω από 50 πτήσεις στο σύνολο (είχε χρησιμοποιηθεί και στο EF Extra 300 91''). Για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο αντικαταστάθηκε με το γνήσιο της DA το οποίο έχει εξαγωγή μεγαλύτερης διαμέτρου και είναι κατά 50γρ βαρύτερο, κάτι που θέλουμε αφού το CG πρέπει να πάει λίγο μπροστά.

    Επιπλέον βελτιώσεις που έγιναν, ήταν να βάλουμε carbon plate στο carb και να μειώσουμε την επιφάνεια εξαγωγής αέρα, στο κάτω μέρος της ατράκτου.

    Φωτογραφίες λοιπόν...

    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 18 Μάι 2015, 22:52:40 από 3DJunk » Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #36 στις: Κυριακή, 22 Φεβ 2015, 23:40:55 »

    ...


    * 20150222_212621.jpg (58.1 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 990 φορές.)

    * 20150222_212723.jpg (49.12 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 1008 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #37 στις: Σάββατο, 18 Απρ 2015, 19:33:18 »

    Γεια σας,


    Στιγμιότυπα, αν δεν κάνω λάθος από τη 2η δοκιμή της Falcon με το νέο muffler. Είχαμε κάποια θέματα ρύθμισης χαμηλά τα οποία προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε.

    Τα HV777 έχουν σταθερή λειτουργία ακόμα και όταν είνα ζεστά και συνεισφέρουν αρκετά στα recovery από τα snap roll.



    Φιλικά,
    Ν
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #38 στις: Κυριακή, 19 Απρ 2015, 09:44:49 »

    Μια ωραία φωτογραφία... Thumbs up





    * EF Edge_Cowla_3_.jpg (103.99 KB, 1449x1081 - εμφανίστηκε 751 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #39 στις: Κυριακή, 19 Απρ 2015, 10:05:40 »

    Αμερικανιά full...lol. Grin



    * EF Edge_Cowla_1_.jpg (101.02 KB, 943x638 - εμφανίστηκε 768 φορές.)
    Καταγράφηκε
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #40 στις: Κυριακή, 19 Απρ 2015, 16:57:16 »

     Αμερικανια η όχι το μοντελο σε προδιαθετει να ξεκολησεις τα στικ σε ολες τις θεσεις  Thumbs up καλες πτησεις με τρελα γκαζια  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #41 στις: Κυριακή, 19 Απρ 2015, 22:38:12 »

    Ευχαριστώ Ανδρέα επίσης! Thumbs up
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #42 στις: Τετάρτη, 29 Απρ 2015, 23:27:25 »

    Αλλη μια φωτογραφία που τράβηξε ο Γιάννης... Thumbs up


    * EF Edge_Cowla_5.jpg (96.35 KB, 1337x971 - εμφανίστηκε 569 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #43 στις: Τετάρτη, 29 Απρ 2015, 23:32:12 »

    ....


    * EF Edge_Cowla_4.jpg (119.57 KB, 1158x656 - εμφανίστηκε 560 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #44 στις: Δευτέρα, 18 Μάι 2015, 22:51:36 »

    Fly Extreme...με MKS Servos..πάντα... Wink


    * MKS_EF.jpg (117.89 KB, 878x628 - εμφανίστηκε 435 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #45 στις: Σάββατο, 12 Νοέ 2016, 23:50:22 »

    Ενα video που τραβηχτηκε με drone μαζί με το Krill Extra 330SC του Αλέξανδρου.

    Αυτές ήταν και οι τελευταίες πτήσεις με αυτό το αεροπλάνο, μετά πουλήθηκε.

    Καταγράφηκε
    Αλεξανδρος Ρ.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 33



    « Απάντηση #46 στις: Κυριακή, 13 Νοέ 2016, 19:08:59 »

    Ωραίες αναμνήσεις φίλε Νίκο, άντε με το καλό να ξανάρθεις ...

    Χαιρετισμούς,


    Αλέξανδρος Ρ.
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #47 στις: Παρασκευή, 2 Δεκ 2016, 23:54:29 »

    Ευχαριστώ πολύ Αλεξ μου να είσαι καλά, ωραίες απλές στιγμές με φίλους στο μέρος που έχει σημαδέψει τις αερομοντελιστικές μου εμπειρίες => Κάστρο. Thumbs up

    Θα τα πούμε τα Χριστούγεννα, εγώ θα έρθω για το fredo και μόνο στο μοντελοδρόμιο..χαχα Grin
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.077



    « Απάντηση #48 στις: Τρίτη, 18 Ιαν 2022, 15:54:11 »

    Καλησπέρα,

    Μετά από αρκετό ως πολύ καιρό πέταξα το Edge 540Τ το οποίο πλέον ανήκει στο φίλο Αρίστο. Πέρασα την Κυριακή βόλτα από το Dounis Airfield για βόλτα και ευτυχώς πήρα τζούρα. Είχα πολύ καιρό να πετάξω στο συγκεκριμένο χώρο, επομένως κρατήθηκε ένα ύψος ασφάλειας αφού το μοντέλο δεν είναι δικό μου.

    Εξακολουθεί κατά την γνώμη μου να είναι από τα κορυφαία μοντέλα της EF (ίσως το κορυφαίο στα 50-60cc) ευθέως συγκρινόμενο με μεγαλύτερης κλάσσης όπως Extra, Laser κτλ.

    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 18 Ιαν 2022, 16:48:35 από 3DJunk » Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 3 4 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Extreme Flight EDGE 540T 88''
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.