Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
287.305 μηνύματα σε 11.388 θέματα από 5.937 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Dufixas
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 21 Ιαν 2018, 06:50:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 21 Ιαν 2018, 06:50:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Σάββατο, 13 Ιαν 2018, 13:44:36
Cherson cx20 setup help!!!!
Πέμπτη, 11 Ιαν 2018, 21:47:54
Πέμπτη, 11 Ιαν 2018, 08:35:07
Πέτρο καλημέρα
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:53]

[Χθες στις 23:59]

[Χθες στις 22:25]

[Χθες στις 20:30]

από nickk
[Χθες στις 20:30]

[Χθες στις 19:03]

[Χθες στις 17:36]

από george95
[Χθες στις 15:30]

από DIAMOND
[Χθες στις 13:30]

[Χθες στις 11:14]

από Dufixas
[Παρασκευή, 19 Ιαν 2018, 23:40:22]

από ExtraRed
[Παρασκευή, 19 Ιαν 2018, 21:28:40]

[Παρασκευή, 19 Ιαν 2018, 10:59:09]

από stav
[Παρασκευή, 19 Ιαν 2018, 09:05:55]

[Παρασκευή, 19 Ιαν 2018, 07:14:49]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5937
Τελευταίο: Dufixas
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 287305
Σύνολο θεμάτων: 11388
Online σήμερα: 43
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 15
Συνολικά: 16
Στυλ εμφάνισης

Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Extreme Flight EDGE 540T 88'' « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Extreme Flight EDGE 540T 88''  (Αναγνώστηκε 18149 φορές)
   
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.700



« στις: Κυριακή, 7 Δεκ 2014, 22:34:11 »

Kαλησπέρα,

Αυτό το thread ξεκινάει λίγο ανάποδα. Από το πρώτο test με το αεροπλάνο πλέον σχεδόν τριμμαρισμένο και σιγά σιγά θα πάμε πίσω για να δουν οι ενδιαφερόμενοι το setup το οποίο είναι καινούργιας φιλισοφίας για εμένα =>HV, καθώς και την κατασκευή/συναρμολόγηση. Επομένως έχω αφιερώσει και αφιερώνω χρόνο μετρώντας τάσεις / ρεύματα κτλ αφού είμαι αρκετά επιφυλαχτικός. Ωστόσο φαίνεται πως το πρώτο test μας άφησε αρκετά ικανοποιημένους.

Συνέχεια...


* EF_Edge_1.jpg (125.96 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 1162 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.700



« Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 7 Δεκ 2014, 22:34:53 »

...


* EF_Edge_2.jpg (101.51 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 1157 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.700



« Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 7 Δεκ 2014, 22:35:35 »

...


* EF_Edge_3.jpg (90.9 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 1139 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.700



« Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 7 Δεκ 2014, 22:45:47 »

Και το πρωτο video...απο τις δυο πρωτες  "κανονικες" πτησεις...η παρθενικη εγινε πριν δυο βδομαδες, οπου διαπιστωθηκε προβλημα με το CG καθως και με τον κινητηρα αφου ηθελε tuning...φαινεται οκ προς το παρον απο τις σημερινες δοκιμες...υπαρχουν αρκετα ακροβατικα που δεν εχουν δοκιμαστει ακομη.

« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 8 Δεκ 2014, 12:17:32 από 3DJunk » Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.700



« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 8 Δεκ 2014, 22:30:06 »

Φωτος...απο το setup συντομα. Wink


* EF_Edge_4.jpg (69.64 KB, 1129x775 - εμφανίστηκε 1013 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.700



« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 8 Δεκ 2014, 22:32:37 »

...


* EF_Edge_5.jpg (124.2 KB, 1425x1123 - εμφανίστηκε 1012 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.700



« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 8 Δεκ 2014, 22:38:32 »

...


* EF_Edge_6.jpg (127.97 KB, 1380x965 - εμφανίστηκε 1002 φορές.)
Καταγράφηκε
GeorgeC
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 258



« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 10 Δεκ 2014, 09:06:17 »

Ωμη  ΔΥΝΑΜΗ! Thumbs up
Σκαφος - μοτερ - σέρβος και πανω απ' όλα S-KILL... Αν δοκίμαζες και χωρις SFG για ακομα πιο εξωφρενικο rollrate...?  Cheesy Cheesy

Υ.Γ.1
Αληθεια, τα χρειαζεσε?.

Y.Γ.2
Λιγο tint  στο canopy θα ''εδειγνε'' πολυ καλυτερα ΙΜΗΟ.
Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.700



« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 10 Δεκ 2014, 21:16:30 »

Ωμη  ΔΥΝΑΜΗ! Thumbs up
Σκαφος - μοτερ - σέρβος και πανω απ' όλα S-KILL... Αν δοκίμαζες και χωρις SFG για ακομα πιο εξωφρενικο rollrate...?  Cheesy Cheesy

Υ.Γ.1
Αληθεια, τα χρειαζεσε?.

Y.Γ.2
Λιγο tint  στο canopy θα ''εδειγνε'' πολυ καλυτερα ΙΜΗΟ.

George,

 Thumbs upΟντως το roll rate ειναι πολυ καλο χωρις SFGs. Μου αρεσει πιο πολυ με SFGs να σου πω την αληθεια το αεροπλανο στα integrations κτλ. Παντα υπαρχει καποιο trade off. Το roll rate μπορει να αυξηθει με την ταχυτητα που μπορει να δώσει μια γρηγοροτερη προπελα, βλεπε Falcon 24x9. Wink

Τα λεμε συντομα,
Ν

Καταγράφηκε
dionpapa
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 192


« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 10 Δεκ 2014, 21:47:36 »

 Σπονσορας η MKS........Συγχαρητηρια Νικο!!!! Πες μας για τα servo ,εχω παρει απο τον φιλο ΝΕΜ οχτω 777 για το EXTRA Cheesy


* 10685603_752322111471102_2948089649113287295_n.jpg (70.48 KB, 960x506 - εμφανίστηκε 823 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 10 Δεκ 2014, 22:35:05 από dionpapa » Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.700



« Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 11 Δεκ 2014, 23:44:31 »

Καλησπέρα,

Για αρχή θα ήθελα να ευχαριστήσω τον NEM Hobby και την MKS Servo Tech. Thumbs up Η MKS είναι μια εταρεία με "κάθετη" προσέγγιση, δηλαδή ειδικεύεται μόνο σε servo και το κάνει πολύ καλά. Ειδικά στα ελικόπτερα (όπου υπάρχουν και πολύ υψηλές απαιτήσεις) είναι η εταιρεια που πρωταγωνιστεί τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο τελευταία έχει αρχίσει και επεκτείνεται στα ανεμόπτερα (με επίσης μεγάλη επιτυχία) καθώς και στα αεροπλάνα giant scale. Η δικη μου παρουσία σχετίζεται με το τελευταίο. Στο θέμα μας λοιπόν...

Το να χρησιμοποιηθεί ένα καλό servo σε ένα μέτριο ή χαμηλών προδιαγραφών αεροπλάνο είναι δώρο άδωρο. Ο συνδυασμός του EF EDGE με τα MKS HV777 δίνει τη δυνατοτητα ανάδειξης και των δύο. Στο πρώτο video υπάρχουν μανούβρες 3 τύπων κυρίως:

- Συνεχούς και υψηλής κατανάλωσης ισχύος -3D Fast Rolls όπου δεν διαπιστώθηκε καμία μεταβολή της απόδοσης των servo μετά κι από παραττεταμένη χρήση.
- Στιγμιαίας αλλά υψηλής κατανάλωσης ισχύος - Snap Rolls όπου το response είναι άμεσο, βέβαια το timing στα στικ μετράει πολύ ειδικά σε ένα καινούριο αεροπλάνο που τo μαθαίνεις.
- Σταθερής και χαμηλής κατανάλωσης όπου τα inputs είναι αναλογικά και σταθερά - slow rolls, rolling circles κτλ. Σε αυτές τις μανούβρες μετράει πολύ η ανάλυση καθώς και το ακριβές κεντράρισμα.

Ολα τα παραπάνω εκτελέστηκαν χρησιμοποιώντας μόνο ένα Flight Condition - 3D High Rates, παντού. Τα τελευταία χρόνια δεν χρησιμοποιώ dual rates ή conditions σε τέτοια αεροπλάνα.

H δική μου άποψη είναι ότι τα servo MKS HV777 που χρησιμοποιήθηκαν στα πηδάλια σε συνδυασμό με το σύστημα δύο δεκτών HV της Futaba, προσφέρουν άμεση απόκριση και απόδοση σε όλες τις καταστάσεις / συνθήκες που δοκιμάστηκαν μέχρι στιγμής.

Οι προδιαγραφές των servo είναι οι ακόλουθες (είναι full metal case):


* 777_Specs.jpg (94.61 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 681 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 12 Δεκ 2014, 11:12:49 από 3DJunk » Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.700



« Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 11 Δεκ 2014, 23:48:15 »

Για να μπορέσουμε να έχουμε ένα όσο το δυνατό κατανεμημένο σύστημα από πλευράς ρευμάτων ιδιαίτερα με servo τόσο μεγάλων απαιτήσεων (στα 8,4v) χρησιμοποιήθηκαν δύο δέκτες Futaba HV7008 paired σύμφωνα πάντα με τις δυνατότητες pairing που προσφέρει η Futaba 14SG.

O δέκτης Α σερβίρει:

- To δεξί Ail
- To αριστερό Εl
- To γκάζι
- Το kill switch

O δέκτης B σερβίρει:

- To αριστερό Ail
- To δεξί Εl
- To Rudder

Κάθε δέκτης τροφοδοτείται από δύο αρσενικά connectors προερχόμενα από τους HV διακόπτες της Fromeco (Badger).


* 7008Rx.jpg (91.28 KB, 922x519 - εμφανίστηκε 679 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 12 Δεκ 2014, 11:13:13 από 3DJunk » Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.700



« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 11 Δεκ 2014, 23:56:52 »

Ξεκινάμε από το setup του rudder και το HV777:





* Rudder_777.jpg (82.83 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 684 φορές.)

* Rudder_777_2.jpg (77.92 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 672 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.700



« Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 12 Δεκ 2014, 00:06:04 »

Συνεχίζουμε με τα elevator όπου οι απαιτήσεις είναι πολύ υψηλές αφού πρόκειται για την EXP έκδοση => Τεράστια χορδή πηδαλίου.


* Stab.jpg (73.81 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 663 φορές.)

* Elevator_777.jpg (75.87 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 661 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.700



« Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 12 Δεκ 2014, 00:10:43 »

Για να μπορέσεις να έχεις απόλυτη ακρίβεια στην ουδέτερη θέση αλλά ταυτόχρονα και κίνηση κοντά στις 50 μοίρες, χρειάζεσαι servo πολύ δυνατό και ακριβές. Η δοκιμή που έχω κάνει μεχρι στιγμής με ικανοποιεί και στους δύο τομείς.


* Throw_777.jpg (72.37 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 651 φορές.)
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 3 4  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Extreme Flight EDGE 540T 88'' « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.126 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.