Aeromodelling GR

Το αερομοντελιστικό εργαστήρι => Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ => Μήνυμα ξεκίνησε από: coach στις Τετάρτη, 29 Νοε 2023, 00:00:19



Τίτλος: Futaba 14SG
Αποστολή από: coach στις Τετάρτη, 29 Νοε 2023, 00:00:19
Καλησπέρα στην ομάδα. Γνωρίζει κάποιος, αν στην Futaba 14SG, μπορώ να χρησιμοποιήσω μπαταρία Lipo 2s;


Τίτλος: Απ: Futaba 14SG
Αποστολή από: 3DJunk στις Τετάρτη, 29 Νοε 2023, 10:21:42
Καλημέρα,

Ναι μπορείς, την έχω δοκιμάσει αλλά προτιμώ τη NiMh. Για χρήση LiPo καλύτερα να τη βγάζεις από το case και να τη φορτίζεις στον πάγκο και όχι μέσα από το κύκλωμα φόρτισης. Βέβαια θα κρατήσει την τάση ψηλά για αρκετό καιρό και αυτό είναι που με προβλημάτισε. Συνήθως τις LiPo της βάζω σε storage αμέσως μετά τη χρήση τους και δεν θα ήθελα να κάνω το ίδιο για τον πομπό. Επίσης είμαι τελευταία υπέρ της άποψης λιγότερες LiPo λιγότερες σκοτούρες.

Φιλικά,
Ν


Τίτλος: Απ: Futaba 14SG
Αποστολή από: coach στις Τετάρτη, 29 Νοε 2023, 12:01:52
Thanks Νικόλα :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Futaba 14SG
Αποστολή από: 3DJunk στις Τετάρτη, 29 Νοε 2023, 17:37:44
Κανένα πρόβλημα καλές πτήσεις Αντώνη! :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Futaba 14SG
Αποστολή από: akissofronas στις Δευτέρα, 26 Φεβ 2024, 10:04:44
εχει καποιος ιδεα πως μπορω σε futaba 14sg σβηνουν ολα τα μοντελα απο τη μνηνη της?


Τίτλος: Απ: Futaba 14SG
Αποστολή από: coach στις Δευτέρα, 26 Φεβ 2024, 19:10:46
εχει καποιος ιδεα πως μπορω σε futaba 14sg σβηνουν ολα τα μοντελα απο τη μνηνη της?
τα σβήνεις ένα ενα


Τίτλος: Απ: Futaba 14SG
Αποστολή από: akissofronas στις Τετάρτη, 6 Μαρ 2024, 12:35:01
Κατοχος 14sg τι δεκτες προτεινωνται για αγορα?
Πχ να παρω fasst  αλλα ποιον εχει τον 7008 τον 617 κλπκλλ
Πεταω αεροπλανα .
Ποιο τροπο επιλογης να κανω?





Τίτλος: Απ: Futaba 14SG
Αποστολή από: spiacro στις Πέμπτη, 7 Μαρ 2024, 10:03:58
Καλησπέρα στην ομάδα. Γνωρίζει κάποιος, αν στην Futaba 14SG, μπορώ να χρησιμοποιήσω μπαταρία Lipo 2s;

Καλημέρα,

Για συστήματα που χρησιμοποιούν Ni-MH ή NI-Cd , καλό και πιο ασφαλές είναι να χρησιμοποιήσεις Li-Fe και ΟΧΙ Li-Po. Οι Li-Po έχουν μεγαλύτερη ονομαστική τάση καθώς και μεγαλύτερη τάση πλήρους φόρτισης, άρα κινδυνεύεις να "ψήσεις" όλο το σύστημά σου.


Τίτλος: Απ: Futaba 14SG
Αποστολή από: spiacro στις Πέμπτη, 7 Μαρ 2024, 10:10:21
Κατοχος 14sg τι δεκτες προτεινωνται για αγορα?
Πχ να παρω fasst  αλλα ποιον εχει τον 7008 τον 617 κλπκλλ
Πεταω αεροπλανα .
Ποιο τροπο επιλογης να κανω?





Ανάλογα με τις ανάγκες σου , διαλέγεις κάποιον από τον παρακάτω πίνακα που σου δείχνει ποιοι δέκτες είναι συμβατοί με το σύστημά σου.
https://futabausa.com/product-support/receiver-feature-charts/ (https://futabausa.com/product-support/receiver-feature-charts/)




Τίτλος: Απ: Futaba 14SG
Αποστολή από: coach στις Πέμπτη, 7 Μαρ 2024, 17:39:32
Καλησπέρα στην ομάδα. Γνωρίζει κάποιος, αν στην Futaba 14SG, μπορώ να χρησιμοποιήσω μπαταρία Lipo 2s;

Καλημέρα,

Για συστήματα που χρησιμοποιούν Ni-MH ή NI-Cd , καλό και πιο ασφαλές είναι να χρησιμοποιήσεις Li-Fe και ΟΧΙ Li-Po. Οι Li-Po έχουν μεγαλύτερη ονομαστική τάση καθώς και μεγαλύτερη τάση πλήρους φόρτισης, άρα κινδυνεύεις να "ψήσεις" όλο το σύστημά σου.
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, πήρα τελικά life.


Τίτλος: Απ: Futaba 14SG
Αποστολή από: Yiannis_S στις Τρίτη, 12 Μαρ 2024, 22:08:10
https://www.diamond-models.gr/electric-power-engines-and-accessories/batteries/life-po-batteries/redox-life-1800-mah-6-6v-tx-battery-pack-jr/ (https://www.diamond-models.gr/electric-power-engines-and-accessories/batteries/life-po-batteries/redox-life-1800-mah-6-6v-tx-battery-pack-jr/)
 6,6V


Τίτλος: Απ: Futaba 14SG
Αποστολή από: akissofronas στις Τρίτη, 26 Μαρ 2024, 14:49:41
Κατοχος 14sg τι δεκτες προτεινωνται για αγορα?
Πχ να παρω fasst  αλλα ποιον εχει τον 7008 τον 617 κλπκλλ
Πεταω αεροπλανα .
Ποιο τροπο επιλογης να κανω?






Ανάλογα με τις ανάγκες σου , διαλέγεις κάποιον από τον παρακάτω πίνακα που σου δείχνει ποιοι δέκτες είναι συμβατοί με το σύστημά σου.
https://futabausa.com/product-support/receiver-feature-charts/ (https://futabausa.com/product-support/receiver-feature-charts/)




Ευχαριστω πολυ.


Τίτλος: Απ: Futaba 14SG
Αποστολή από: akissofronas στις Τρίτη, 26 Μαρ 2024, 14:50:55
Επειδη σε ενα μοντελο εχω περιοριαμενο χωρο ποιοι δεκτες ειναι μικροτερη σε μεγεθος κ συμβατοτητα με 14 sg.
Εχω καποιους αλλα ειναι ψιλο γομαρια σε μεγεθος


Τίτλος: Απ: Futaba 14SG
Αποστολή από: DIGI στις Τρίτη, 26 Μαρ 2024, 16:09:07
https://myhelis.com/RC-Models/Radios/Receivers/?pageId=1


Τίτλος: Απ: Futaba 14SG
Αποστολή από: 3DJunk στις Τρίτη, 26 Μαρ 2024, 16:37:46
Καλησπέρα σας.

ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ FHSS η εμπειρία μου ως ακολούθως όπως ανάρτησα στο Futaba Support Forum:. Αυτό το Post θα αναδημοσιεύεται μέχρι να λυθεί το πρόβλημα μου και για αποφυγή παρόμοιων συμβαντων.
:thumbs up:

Title: PROBLEM WITH FHSS (R2008SB) I will never touch it again.

Hi fellow Futaba Users, just a small intro of my experience as a user so far, before I elaborate. I have owned the following Txs since 2007 where I have flown loads of F3A, Giant Scale Gas, Electric models, Jets etc.: 1xT12MZ, 2xT14MZ, 1x8FG,  2xT14SG, 1xT18MZ, 1xT16IZS (from Japan). I never had issues with Futaba always using mainly FASST and FASSTest Receivers other direct or via distribution boxes. So I am in favour of Futaba and support the brand since it partners my sport for years. HOWEVER recently I faced a rather strange incident with FHSS on the first receiver ever purchased from a local shop in Greece. The model of the receiver is FHSS R2008SB. I had with it 4-5 flights before this happening on my EF Laser 60 which was flown with FASSTest 7008SB for years with no issue whatsoever under extreme conditions.

Facts:
1. I see a delay on the surfaces after some snap rolls.
2. I realize that I am losing either surfaces or signal so I try to land
3. I land under windy conditions and delayed response on surfaces without crashing hopefully
4. At the point of landing Rx dies and loses signal completely Rx LED goes red
5. Checked BEC and LiPo voltage, all good.
6. Try to rebind with the button on Rx, not possible.
7 After 10 minutes on the ground  I connect the LiPo and LED goes green.

As you can realize there was a problem while the Rx functioning under load it unbinded without a reason. When it rest on the ground and reached ambient temps probably started to work as normal. The same system motor, ESC, Servos etc has been tested since then with a new FASSTest 7008SB with no problem whatsoever under extreme loads.
I strongly warn Futaba users who strive for loads or performance to avoid using FHSS as it seems electronics are cheap with tolerance that is not suited for that kind of usage. Please stick to FASST and FASSTest.

Link of the defective Rx here:
https://futabausa.com/wp-content/uploads/2018/09/R2008SB.pdf (https://futabausa.com/wp-content/uploads/2018/09/R2008SB.pdf)

PS: Still wait the local RC Store in Greece to replace, via their Futaba distributor in Europe, this FAULTY Rx which would cause a crash and loss of a 1500 euros model. I don't blame the store but Futaba must react accordingly since I am a loyal customer for years. If anyone could help here would be great.


Τίτλος: Απ: Futaba 14SG
Αποστολή από: akissofronas στις Τετάρτη, 27 Μαρ 2024, 21:25:44
Καλησερα σας.μπορει καποιος να μου πει γιατι το γκαζι στη τκ μου ειναι αναποδα? Δλσ το στικ κατω ειναι τερμα και πρεπει να κανω παντα reverse ενω στην οθονηβτο δειχνει κανονικα. Σημερα εφαγα το χερι απο αυτη τη βλακεια,σε σεταρισμα.


Τίτλος: Απ: Futaba 14SG
Αποστολή από: spiacro στις Τρίτη, 2 Απρ 2024, 02:01:34
Καλησερα σας.μπορει καποιος να μου πει γιατι το γκαζι στη τκ μου ειναι αναποδα? Δλσ το στικ κατω ειναι τερμα και πρεπει να κανω παντα reverse ενω στην οθονηβτο δειχνει κανονικα. Σημερα εφαγα το χερι απο αυτη τη βλακεια,σε σεταρισμα.

Καλησπέρα,

Τι εννοείς όταν λες οτι πάντα πρέπει να κάνεις reverse;; Έχεις επιλέξει για παράδειγμα ένα μοντέλο και ρυθμίζεις το γκάζι να είναι reversed και δεν "κρατάει" το σύστημα την ρύθμιση;; Αν προγραμματίζεις σωστά όπως προβλέπει ο κατασκευαστής του συστήματός σου , τότε κάποιο πρόβλημα υπάρχει στο σύστημά σου. Έλεγξε οτι επιλέγεις το ίδιο μοντέλο (μνήμη που έχεις δεσμεύσει για το συγκεκριμένο αεροπλάνο) που έχεις προγραμματίσει-αποθηκεύσει στον πόμπο κάθε φορά που σετάρεις το συγκεκριμένο αεροπλάνο και δεν έχεις επιλέξει κατα λάθος κάποιο άλλο μοντέλο από το σύστημα. Επιπλέον αν μιλάς για ηλεκτρικό αεροπλάνο με esc, τότε το esc θα έπρεπε να μπει σε programming mode (συνήθως τα esc που προγραμματίζονται μπάινουν σε κατάσταση προγραμματισμού όταν συνδεθούν στην μπαταρία με φουλ γκάζι) και να μην ξεκινήσει να γυρνάει την έλικα. Αν το συγκεκριμένο esc με το που το σύνδεσες στην μπαταρία έδωσε φουλ στροφές, τότε πιθανόν να μην προγραμμτίζεται και χρειάζεται πολύ προσοχή!

Ίσως το εγχειρίδιο χρήσης του συστήματός σου να σε βοηθήσει.

http://manuals.hobbico.com/fut/14sg-manual.pdf (http://manuals.hobbico.com/fut/14sg-manual.pdf)


Τίτλος: Απ: Futaba 14SG
Αποστολή από: sttpod στις Τρίτη, 2 Απρ 2024, 09:13:23
Καλημερα στην ομαδα
Νομιζω πως ο φιλος εννοει οτι το γκαζι ειναι αναποδα οταν σεταρει το μοντελο για πρωτη φορα και χρειαζεται να το κανει reverse για να μπορεσει να σεταρει και το esc.
Αυτο ειναι η φυσιολογικη του λειτουργια, και απ'οσο ξερω ετσι ειναι ολες οι futaba. Τωρα για ποιον λογο και σε τι εξυπηρετει δεν εχω καταλαβει. Πανττως ετσι λειτουργει και πρεπει να το θυμασαι οταν ενω εχεις δωσει ρευμα στο μοντελο ακους απο το μοτερ σημα οτι εχεις γκαζι. Και θελει προσοχη, γιατι αν δωσεις τερμα στικ οπλιζει. Κι αν για καποιο λογο δεν το καταλαβεις και κατεβασεις το στικ παιρνει στροφες. Κι αν εχεις και προπελα πανω -που δεν πρεπει σε αυτη τη φαση- καληνυχτα!


Τίτλος: Απ: Futaba 14SG
Αποστολή από: akissofronas στις Τρίτη, 2 Απρ 2024, 16:07:13
Καλημερα στην ομαδα
Νομιζω πως ο φιλος εννοει οτι το γκαζι ειναι αναποδα οταν σεταρει το μοντελο για πρωτη φορα και χρειαζεται να το κανει reverse για να μπορεσει να σεταρει και το esc.
Αυτο ειναι η φυσιολογικη του λειτουργια, και απ'οσο ξερω ετσι ειναι ολες οι futaba. Τωρα για ποιον λογο και σε τι εξυπηρετει δεν εχω καταλαβει. Πανττως ετσι λειτουργει και πρεπει να το θυμασαι οταν ενω εχεις δωσει ρευμα στο μοντελο ακους απο το μοτερ σημα οτι εχεις γκαζι. Και θελει προσοχη, γιατι αν δωσεις τερμα στικ οπλιζει. Κι αν για καποιο λογο δεν το καταλαβεις και κατεβασεις το στικ παιρνει στροφες. Κι αν εχεις και προπελα πανω -που δεν πρεπει σε αυτη τη φαση- καληνυχτα!


Ναι αυτο ακριβως εννοω.
Δλδ καινουργιο μοντελο ,ηλκεκτρικο, κανονικα ολες οι ρυθμισεις σε νορμαλ και το γκαζι εινςι τερμα οταν το στικ ειναι κατω.αρα το χουν ολες οι futaba. Αρα θα κανω στο γενικο μενου ενα reverse το γκαζι και οχι σε καθε μοντελο,πιστευω καλυτερα ετσι.
Παντως πηρε μπρος ξαφνικα μετα απο 40 δευτερολεπτα και τερμα.πηραμε 8 ραμματα ενθυμιο να βγαζουμε προπελα.
.ευχαριστω πολυ.


Τίτλος: Απ: Futaba 14SG
Αποστολή από: sttpod στις Τετάρτη, 3 Απρ 2024, 09:10:38
Δεν ξερω αν εχει καποιο γενικο μενου που μπορεις να το αλλαξεις. Οπως και να εχει, παντα να δινεις βαση στα μπιπ που κανει το μοτερ οταν δινεις ρευμα. Αν ακους πως μπαινει σε προγραμματισμο ενω το στικ ειναι κατω τοτε πρεπει να δεις τι κανει το γκαζι σου. Σε καθε περιπτωση πρεπει να αποφευγεις να εχεςι προπελα πανω οταν κανεις τετοιες δουλειες, παντα με προσοχη και παντα μα παντα να σκεφτεσαι δυο και τρεις φορες πριν κανεις κατι.


Τίτλος: Απ: Futaba 14SG
Αποστολή από: akissofronas στις Τετάρτη, 3 Απρ 2024, 18:04:00
Ναι εχει στο γενικο μενου αλλαγη. Παντως το μοτερ ουτε μπιπ εκανε ουτε τιποτα απλα πηρε κατευθειαν στα τερματα,μετα απο ποση ωρα .


Τίτλος: Απ: Futaba 14SG
Αποστολή από: DEPRON MANIAC στις Τετάρτη, 3 Απρ 2024, 21:12:44
  Καλησπέρα

  Στην Futaba 7C και στην 9C που έχω, έχουν ένα έξτρα μενού που ενεργοποιείται όταν κρατάω πατημένα τα HOME και END την ώρα που τις ανοίγω
  Φαίνεται εδώ στην σελ. 30 (http://manuals.hobbico.com/fut/7c-2_4ghz-manual.pdf)

 NOTE: THR-REV is a special function that reverses the entire throttle control, including moving the trim functionality to the
Stick's upper half. To use THR-REV, turn off the transmitter, hold down the MODE and END keys, turn on. CURSOR DOWN to
THR-REV and turn the DIAL to REV. Turn the transmitter off and back on. This change affects all models in the radio.


  Στο manual της 14SG που παραθέτει ο spiarco
Ίσως το εγχειρίδιο χρήσης του συστήματός σου να σε βοηθήσει.

http://manuals.hobbico.com/fut/14sg-manual.pdf
δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο αλλά αυτό που παρατήρησα στην σελ. 77 που αναφέρει

Motor Function
If you have either a Glider or Airplane Model
Type selected, and choose to activate the Motor
function, a reverse setting screen is displayed.
*If YES is selected, the output is reversed. If NO is selected,
the output is normal.


  ίσως με αυτό έχεις αποτέλεσμα


Τίτλος: Απ: Futaba 14SG
Αποστολή από: Yiannis_S στις Σάββατο, 6 Απρ 2024, 18:19:05


Ειχα παρομοια εμπειρια με την Τ/κ  futaba εξαρα ειχαν αστοχησει οι διακοπτες  την εατειλα στην αντιπροσωπεια την ευρωπη αλλαξα και τους 4 διακοπτες  και παει σαν ελβετικο ρολοι γιατι στην Αμερικη δεν αναλαμβανει συν μεταφορικα με dhl , μου ειχε παει 25$ μεταφορικα


Τίτλος: Απ: Futaba 14SG
Αποστολή από: akissofronas στις Κυριακή, 7 Απρ 2024, 11:41:10


Ειχα παρομοια εμπειρια με την Τ/κ  futaba εξαρα ειχαν αστοχησει οι διακοπτες  την εατειλα στην αντιπροσωπεια την ευρωπη αλλαξα και τους 4 διακοπτες  και παει σαν ελβετικο ρολοι γιατι στην Αμερικη δεν αναλαμβανει συν μεταφορικα με dhl , μου ειχε παει 25$ μεταφορικα

εγω το μονο θεμα που εχω ειναι οτι θελει reverse το γκαζι.τιποτα αλλλο για την ωρα. τι προβληματα ειχες αντιμετωπισει εσυ?


Τίτλος: Απ: Futaba 14SG
Αποστολή από: akissofronas στις Κυριακή, 7 Απρ 2024, 11:43:13
  Καλησπέρα

  Στην Futaba 7C και στην 9C που έχω, έχουν ένα έξτρα μενού που ενεργοποιείται όταν κρατάω πατημένα τα HOME και END την ώρα που τις ανοίγω
  Φαίνεται εδώ στην σελ. 30 (http://manuals.hobbico.com/fut/7c-2_4ghz-manual.pdf)

 NOTE: THR-REV is a special function that reverses the entire throttle control, including moving the trim functionality to the
Stick's upper half. To use THR-REV, turn off the transmitter, hold down the MODE and END keys, turn on. CURSOR DOWN to
THR-REV and turn the DIAL to REV. Turn the transmitter off and back on. This change affects all models in the radio.


  Στο manual της 14SG που παραθέτει ο spiarco
Ίσως το εγχειρίδιο χρήσης του συστήματός σου να σε βοηθήσει.

http://manuals.hobbico.com/fut/14sg-manual.pdf
δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο αλλά αυτό που παρατήρησα στην σελ. 77 που αναφέρει

Motor Function
If you have either a Glider or Airplane Model
Type selected, and choose to activate the Motor
function, a reverse setting screen is displayed.
*If YES is selected, the output is reversed. If NO is selected,
the output is normal.


  ίσως με αυτό έχεις αποτέλεσμα

αυτο το motor fuction δε το βρισκω πουθενα.. ;D
βεβαια κανωντας το throlle ρεωερσε ειναα ολα καλα.
απλα ρωτησα αν μονο στη δικια μου ειναι το γκαζι αναποδα se normal ρυθμισεις.
τωρα σε νεα μοντελα κανω κατευθειαν reverse το γκαζικ τλειωσε το θεμα.


Τίτλος: Απ: Futaba 14SG
Αποστολή από: Yiannis_S στις Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58
Ο διακοπτης select αστοχησε στην εξαρα και δεν μπορουσα να μπω στο menyνα κανω τα endpoint επισης αλλαξαν και το gear και flaps και ειναι σαν ελβετικο ρολοι. :thumbs up:

η μιζα φρακαρε και δεν εδινε στο μοτερ οποτε πηγα σε αλλη
Γενικα υποστηριζω Futaba αν και η νεα σειρα NX της SPectrum με εντολες voice command wifi συνδεση ειναι πολλα υποσχομενη


Τίτλος: Απ: Futaba 14SG
Αποστολή από: _ΤΑΣΟΣ_ στις Κυριακή, 1 Σεπ 2024, 12:25:37

Γενικα υποστηριζω Futaba αν και η νεα σειρα NX της SPectrum με εντολες voice command wifi συνδεση ειναι πολλα υποσχομενη

Η καλύτερη επιλογή συστήματος για αυτο το διάστημα που διανυουμε ειναι η JETI και σαν φθηνή αλλά όχι λιγότερη ποιοτική επιλογή η FRSKY.

Η σειρά ΝΧ της Spektrum εχει δυνατότητες και καλούδια αλλά δεν παύει να ειναι Spektrum, δλδ πλαστικούρα και αμφίβολη ποιοτητα. Έπαιζα με μια ΝΧ6 όλο το καλοκαίρι ενός φίλου και ειλικρινά εκνευριζόμουνα τη κάθε στιγμή. Θα μου πείτε αυτα ειναι γούστα …..

Σε όλα τα συστήματα Futaba, μέχρι και την 18MZ που είχα στην κατοχή μου το κανάλι 3 (Throttle) χρειαζόταν αναστροφή όποτε μην σας κάνει εντύπωση


Τίτλος: Απ: Futaba 14SG
Αποστολή από: 3DJunk στις Κυριακή, 1 Σεπ 2024, 13:32:42
Καλημέρα,

Η Futaba Τ14SG είναι από τα καλύτερα συστήματα που έχω πετάξει (και έχω πετάξει αρκετά πιστέψτε με... ;)). Σταθμός για τη Futaba αφού ήταν η πρώτη με τηλεμετρία και πρωτόκολλο FASSTest πριν βγάλει το κορυφαίο της σύστημα την T18MZ πίσω στο 2012-13.

Μερικά από τα αεροπλάνα που έχω πετάξει με αυτή και σε δύσκολες σχετικά συνθήκες:

- ProLine F3A (με συμμετοχές και νίκες σε πανελλήνιους αγώνες F3A-FAI)
- Krill Extra 330SC 41% 3,1m με κινητήρα 170cc
- GB Models (Bruckmann) Extra 330SC 91''
- Extreme Flight Extra 300 91''
- Extreme Flight MXS 91''
- Extreme Flight Laser 91''
- Extreme Flight Extra 300 EXP 78''
- Extreme Flight Slick 105'' VII
- Pilot RC Extra NG 103''
- Hangar 9 Extra 300 103'' 120cc
- Extreme Flight Laser 60''
- Extreme Flight Extra 300 EXP 60''
- Διάφορα ηλεκτρικά Indoor και Parkflyers (Πολλά δεν μπαίνω στο κόπο να τα καταγράψω της RC Factory κυρίως)

O λόγος παράθεσης της λίστας είναι για να δώσει ένα παράδειγμα των μοντέλων που μπορεί κάποιος να πετάξει, αν δεν ήταν καλή / αξιόπιστη ΤΚ δεν θα υπήρχε λόγος να ρισκάρει κάποιος νομίζω σε σχέση με την αξία των μοντέλων και τις επιδόσεις που αναμένει από αυτά. :thumbs up:

Εξαιρετικό σύστημα για τα χρήματα του και υποστηρίζει όλα τα πρωτόκολλα της Futaba. Κάνει τα πάντα για ακροβατικά, το μόνο που λείπει είναι τα Logic Conditions που τα χρησιμοποιώ στο F3A κυρίως σε Snap Rolls, Spins και Stall Turns. Επίσης χρησιμοποιούνται και σε Αcro Jets/EDFs πάλι για Snaps.

Τ14SG Το σύστημα που κάθεται τέλεια στα χέρια μου αν και έχω Τ18ΜΖ και Τ16ΙΖ SUPER. Είναι ελαφρύ πάνω απ'ολα και όχι σιδερικό από CNC.

To EF Slick 105''που είναι το κορυφαίο Giant Scale που είχα ποτέ πετάει με τη συγκεκριμένη και υπάρχει λόγος...;-)

Bottom Line που λένε και στο χωριό: Δεν χρειάζεται ΤΚ των 2,5k euro για να κάνεις τη δουλειά σου μπορείς και με ένα 400αρακι αξιοπρεπέστατα...;-)...τώρα αν κάποιοι βλέπουν τις ΤΚ σαν την κυρά Κούλα που αγοράζει τσάντες συλλογής Λουί Βιττόν με ειδικό canvas, αυτό είναι άλλο θέμα και περί ορέξεως κολοκυθόπιτα που λένε... ;D

Φιλικά,
Ν



Τίτλος: Απ: Futaba 14SG
Αποστολή από: 3DJunk στις Δευτέρα, 2 Σεπ 2024, 19:30:44
Ξέχασα, και το Extreme Flight Edge 540T 88''

https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=42376.0 (https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=42376.0)

Με T14SG και 2 δέκτες 7008SB σε σειρά...χωρίς pizzabox κτλ.  Η διάταξη δεκτών στο μοντέλο ήταν ο βασικός λόγος που χρησιμοποιήθηκε ο συγκεκριμένος πομπός, πρωτοποριακό για τότε. Γενικά όσο πιο μακρυά από pizzabox τόσο το καλύτερο... :thumbs up:

Φιλικά,
Ν