Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
306.462 μηνύματα σε 12.459 θέματα από 6.279 Μέλη / Τελευταίο μέλος: makis_planes
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Ιαν 2025, 02:49:34

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Ιαν 2025, 02:49:34

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Χθες στις 22:54]

    από terrys76
    [Χθες στις 20:40]

    [Χθες στις 11:47]

    [Δευτέρα, 20 Ιαν 2025, 11:30:54]

    [Κυριακή, 19 Ιαν 2025, 23:35:14]

    από spirost
    [Κυριακή, 19 Ιαν 2025, 20:59:41]

    από alex r/c
    [Κυριακή, 19 Ιαν 2025, 16:56:34]

    [Κυριακή, 19 Ιαν 2025, 14:28:05]

    από ZTRAMP
    [Κυριακή, 19 Ιαν 2025, 10:05:54]

    από spirost
    [Σάββατο, 18 Ιαν 2025, 22:12:47]

    από spirost
    [Σάββατο, 18 Ιαν 2025, 14:55:20]

    από AKISSSS
    [Σάββατο, 18 Ιαν 2025, 12:47:14]

    από CMarkop
    [Σάββατο, 18 Ιαν 2025, 12:19:34]

    από spirost
    [Σάββατο, 18 Ιαν 2025, 12:03:32]

    από savasp2
    [Παρασκευή, 17 Ιαν 2025, 22:41:30]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6279
    Τελευταίο: makis_planes
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 306462
    Σύνολο θεμάτων: 12459
    Online σήμερα: 27
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 14
    Συνολικά: 14
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 22     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3  (Αναγνώστηκε 30037 φορές)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.090



    « Απάντηση #120 στις: Κυριακή, 20 Νοε 2022, 21:05:18 »

    Αποσυναρμολόγηση και επιστροφή στον πάγκο για τη συνέχεια.

    Πριν κλείσει τελείως ο ουραίος κώνος της ατράκτου, καθώς και το μπροστινό κάτω μέρος, θα πρέπει να γίνουν προβλέψεις, κατασκευές και εφαρμογές όσο μας "δίνει χέρι" και μπορούμε να δούμε τί γίνεται μέσα.
    Στρέφουμε την προσοχή μας στο cockpit προκειμένου να τοποθετήσουμε τις ανάλογες υποδομές.
    Ξεκίνημα με τα εύκολα: το πάτωμα. Τα Ercoupe είχαν πάτωμα από κόντρα πλακέ, οπότε κολλήσαμε scrap από το λεπτό 0.4mm κόντρα πλακέ που δίνει το κίτ σε κομμάτια φύλλου balsa 2mm και προχωρήσαμε σε εφαρμογή κατά το εσωτερικό contour της ατράκτου. Εδώ, η BUSA δίνει κάποια πατρόν στα σχέδια, τα οποία μας βοήθησαν αρκετά. Σχεδιάσαμε το πάτωμα με τέτοιο τρόπο ώστε αυτό να είναι εύκολα αφαιρούμενο προκειμένου να έχουμε πρόσβαση στις όποιες καλωδιώσεις περνάνε από κάτω (δηλ. από το πίσω διαμέρισμα των ηλεκτρονικών κάτω από το κάθισμα του πιλότου μπροστά στο firewall). Το χωρίσαμε, λοιπόν, σε 3 κομμάτια, όπου τα 2 πλαϊνά σφηνώνουν σε υποδοχές και το μεσαίο (που μπαίνει τελευταίο) τα κλειδώνει στις θέσεις τους. Η ασφάλιση γίνεται με μικρές βίδες οι οποίες είναι προσβάσιμες από το άνοιγμα της καλύπτρας με ένα μακρύ λεπτό κασταβίδι.

    Τα περάσαμε και ένα stain, για να "δείξουν" τα νερά του ξύλου ώστε να φανεί η υφή του κόντρα πλακέ (όπως και στο πραγματικό).


    * 20210424_164655.jpg (65.59 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 330 φορές.)

    * 20210424_201814.jpg (127.37 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 322 φορές.)

    * 20210425_083104.jpg (95.37 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 313 φορές.)

    * 20210425_083038.jpg (35.86 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 315 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.090



    « Απάντηση #121 στις: Κυριακή, 20 Νοε 2022, 21:17:29 »

    Έχοντας την όρεξη ανοιγμένη με το cockpit, στραφήκαμε στο πιό -ίσως- εύθραυστο σημείο της όλης κατασκευής, το εμπρόσθιο τόξο του αλεξινεμίου. Αυτό είναι κολλημένο πάνω στη μαλακή balsa του crutch και κάθε φορά που πιάνουμε το μοντέλο άτσαλα, μας μένει στο χέρι. Βεβαίως, μόλις μπει το τζάμι μπροστά, το όλο πράγμα "δένει" πολύ ικανοποιητικά χωρίς πρόβλημα. Μέχρι τότε, όμως έχουμε μέλλον.

    Οπότε, αποφασίσαμε να το ενισχύσουμε όπως και στο πραγματικό, με μία κεντρική αντιρίδα. Χρησιμοποιήσαμε μπρούτζινο προφιλάκι τετράγωνης διατομής, με φλάντζες κολλημένες με ασημοκόλληση στις φαλτσογωνιές και ασφάλιση με μικρά βιδάκια για να είναι προσθαφερούμενη. Το μέγεθος και οι γωνίες είναι, φυσικά, μετρημένες με βάση φωτογραφίες για scale αληθοφάνεια. Σταθήκαμε τυχεροί που η στάνταρ διάσταση του μπρούτζινου προφίλ έπεσε ακριβώς στην κλίμακα.  laugh


    * 20210501_090601.jpg (77.7 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 323 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 671


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #122 στις: Κυριακή, 20 Νοε 2022, 23:17:14 »

     Cheesy
    Όμορφο !
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.090



    « Απάντηση #123 στις: Τρίτη, 22 Νοε 2022, 13:33:07 »

    Ευχαριστούμε Γάτε!

    Εδώ έχει έρθει η ώρα να παρουσιάσουμε λίγο και το πρωτότυπο το οποίο θα προσπαθήσουμε να αναπαραστήσουμε, διότι από αυτό το σημείο και μετά, οι βασικές/θεμελιώδεις κατασκευές τελειώνουν και οι ιδιορρυθμίες που αφορούν στο πρωτότυπο θα πρέπει να πάρουν σειρά στις προβλέψεις των κατασκευών.

    Ψάχνοντας, λοιπόν, στο Internet για ένα Ercoupe της αρεσκείας μας, βρήκαμε αναρίθμητα παραδείγματα διαφόρων μοντέλων (415-C, 415-D, 415-CD, 415-E) και διαφόρων τύπων διακόσμους (γυαλισμένο αλουμίνιο, βαμμένο, civil, warbird, κλπ). Αποφασίσαμε ότι η αναπαράσταση αλουμινίου θα βάραινε πολύ το μοντέλο και ταυτόχρονα θα το καθιστούσε δυσδιάκριτο στον αέρα - αν και υπερβολικά... σέξι σα σκέψη (Αργύρηηηη.....!).
    Επίσης αποφασίσαμε ότι warbird διάκοσμος θα μας χαλούσε κάπως. Τέλος, και όπως έχουμε ήδη μαρτυρήσει στην αρχή του thread, το μοντέλο C που έχει το flat αλεξινέμιο (και όχι το μεταγενέστερο "φουσκωτό") ήταν αυτό που έδινε το χαρακτήρα των late 30's με τον πιο ακέραιο τρόπο.

    Άρα, εστιάσαμε την έρευνά μας σε μοντέλο 415-C, με flat παρμπρίζ, βαμμένο με civil scheme και ευδιάκριτο στον αέρα (δηλ. όχι μπλέ ή άλλα σκούρα χρώματα, αλλά ει δυνατόν και όχι το βαρετό λευκό). Και τί πιο ευδιάκριτο από το.. κίτρινο. Χρησιμοποιώντας τα χρωματικά φίλτρα εύρεσης του Google Images, δεν αργήσαμε να βρούμε αυτό που ψάχναμε! Και όχι στην Αμερική, αλλά στην Ευρώπη.

    Ιδού λοιπόν το 415-C HB-ERB (S/N: 4367, 11/6/1946) από την Ελβετία! Με σταυρούς και όλα παρακαλώ.


    * 0000046223.jpg (195.77 KB, 1000x664 - εμφανίστηκε 285 φορές.)

    * 1218827016.jpg (93.34 KB, 800x553 - εμφανίστηκε 285 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.391



    « Απάντηση #124 στις: Τετάρτη, 23 Νοε 2022, 07:14:33 »

    Καλημέρα,

    Δεν ξέρω πόσες φωτογραφίες έχεις εντοπίσει με το συγκεκριμένο χρωματισμό, αλλά καλά θα είναι εφόσον σε ενδιαφέρει να λάβεις μέρος σε αγώνες, να εντοπίσεις αεροσκάφος που θα έχεις την δυνατότητα να παρουσιάσεις αρκετή τεκμηρίωση για το χρώμα και τα markings. Μπορεί να μην σου αρέσει τόσο όσο αυτό, αλλά στους αγώνες προσπαθείς να ανταποκριθείς καλύτερα στις απαιτήσεις. Και μία από αυτές προβλέπει οτι τα μοντέλα με περισσότερα χρώματα πλεονεκτούν. Σε κάθε περίπτωση η κατασκευή αλλά και η παρουσίαση είναι εξαιρετική. 
    Καταγράφηκε
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.090



    « Απάντηση #125 στις: Σάββατο, 26 Νοε 2022, 11:59:22 »

    Ευχαριστούμε για το σχόλιο - φυσικά και έχετε δίκιο! Είναι πολλοί εκείνοι που ξεκίνησαν scale project μόνον με μερικές φωτογραφίες από το Internet, για να φτάσουν να συνειδητοποιήσουν ότι όταν χρειάστηκαν σοβαρό documentation για να τελειώσουν το project σε αγωνιστικό επίπεδο, αυτό ήταν αδύνατο - στράφι ο κόπος!

    Προκειμένου να μη φτάσουμε και εμείς στο σημείο αυτό (και ακούγοντας πάντα τον εκλεκτό Παντελή να επιμένει σωστά), φροντίσαμε να ασχοληθούμε λίγο με τη φωτογραφική τεκμηρίωση του πρωτοτύπου πρίν κλειδώσουμε κατασκευαστικά στο συγκεκριμένο θέμα.

    Έτσι λοιπόν βρήκαμε ότι το συγκεκριμένο αεροσκάφος ανήκει σε μια Ελβετική αερολέσχη με βάση στο Birrfeld (κοντά στη Ζυρίχη) η οποία πετάει μόνον παλαιά αεροπλάνα. http://www.veterano.ch/
    Μαζέψαμε λοιπόν τα όποια Γερμανικά θυμόμασταν και απλά πήραμε τηλέφωνο εξηγώντας το project στον Πρόεδρο της Λέσχης (δεν έδιναν email), ο οποίος μας παρέπεμψε αμέσως στον official αεροφωτογράφο της λέσχης- ο οποίος τυχαίνει να έχει συγκεκριμένο πάθος με τα... Ercoupe!

    Πετύχαμε διάνα, καθότι ο κος Schaltegger μας υποσχέθηκε ότι θα μας πλήρες documentation ακούγοντας ενθουσιασμένος την προσπάθεια κάποιου περίεργου Έλληνα να φτιάξει 3-μετρο μοντέλου του αεροσκάφους που εκείνος αγαπάει. Σε μερικές ημέρες, λάβαμε αρκετά ΜB φωτογραφιών από όλες τις γωνίες!


    * DSC02069.jpg (104.29 KB, 1024x682 - εμφανίστηκε 156 φορές.)

    * DSC02072.jpg (118.51 KB, 1024x682 - εμφανίστηκε 154 φορές.)

    * DSC06085.jpg (49.89 KB, 640x424 - εμφανίστηκε 149 φορές.)

    * DSC02034.jpg (60.47 KB, 511x768 - εμφανίστηκε 156 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.090



    « Απάντηση #126 στις: Σάββατο, 26 Νοε 2022, 12:03:25 »

    Μερικά παραδείγματα...


    * DSC01872.jpg (33.38 KB, 511x768 - εμφανίστηκε 150 φορές.)

    * DSC01879.jpg (60.61 KB, 1024x682 - εμφανίστηκε 156 φορές.)

    * DSC01962.jpg (62.58 KB, 1024x682 - εμφανίστηκε 157 φορές.)

    * DSC02017 (lightened).jpg (111.74 KB, 1024x682 - εμφανίστηκε 152 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.090



    « Απάντηση #127 στις: Σάββατο, 26 Νοε 2022, 12:11:57 »

    Ρωτώντας περεταίρω τη λέσχη εάν ξέρει τους κωδικούς των χρωμάτων του αεροπλάνου, προσφέρθηκε να μιλήσει με... τον φανοποιό που έβαψε το αεροπλάνο (respray) χρόνια πρίν! Με τη σειρά του, ο κος Eichelberger (https://www.eichelberger-ag.ch/) προσφέρθηκε να πάρει το φασματογράφο του και να πάει στο αεροδρόμιο για να ταιριάξει το χρώμα έτσι όπως φαίνονταν τώρα (το κίτρινο ξεθωριάζει) με κωδικό που θα μπορούσαμε να αναπαράξουμε σε κάποιο κατάστημα χρωμάτων αυτοκινήτων! Το αποτέλεσμα ήταν ένα 85% match με το DAF 1451 Lemon Chrome - το οποίο και στάθηκε αδύνατον να βρούμε στην Ελλάδα, ακόμα και μετά από τηλέφωνο στην... αντιπροσωπία της DAF.

    Με αρκετή ντροπή (οι άνθρωποι είχαν προσφερθεί αμέσως, χωρίς κόστος), ξανα-ειδοποιήσαμε στη Ελβετία ότι αποτύχαμε να χρησιμοποιήσουμε το συγκεκριμένο κωδικό με επιτυχία.
    Με μεγάλη μας έκπληξη, πήραν εναλλακτικά χρωματολόγια (με άλλα συστήματα όπως RAL και NCS) και ξαναπήγαν πίσω στο αεροδρόμιο! Επέστρεψαν με το Yellow NCS 1080Y10R το οποίο (όπως είπαν) και ταίριαξε.. απόλυτα! Με το κόκκινο, τα πράγματα ήταν πιο απλά (Volvo Signal Red).

    Ψάχνοντας για χρωματοπωλείο στην Αθήνα με σύστημα αναπαραγωγής NCS, βρεθήκαμε στον Πειραιά, στο φιλικό κατάστημα Εν Χρώμα του κου Καραβιτάκη ο οποίος αναμιγνύει σύστημα ItalKrom με κωδικούς NCS.


    * 20210528_111030.jpg (67.36 KB, 1024x576 - εμφανίστηκε 149 φορές.)

    * 20210528_110855.jpg (47.15 KB, 1024x576 - εμφανίστηκε 159 φορές.)

    * 20210625_135532.jpg (31.71 KB, 280x600 - εμφανίστηκε 155 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.391



    « Απάντηση #128 στις: Σάββατο, 26 Νοε 2022, 18:29:57 »

    Εύχομαι στο τέλος να μην μπορούμε να ξεχωρίσουμε το μοντέλο από το πραγματικό. Καλή συνέχεια
    Καταγράφηκε
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.287



    « Απάντηση #129 στις: Σάββατο, 26 Νοε 2022, 19:40:32 »

    Έκτορα καταρχήν συγχαρητήρια για την κατασκευή σου!!! Όσο προχωράς τόσο σε θαυμάζουμε!!!!
    Κατά δεύτερον να σου ζητήσω προκαταβολικά συγνώμη για το spam, αλλά τι γίνεται με το documentation σε αεροπλάνα που δεν υπάρχουν πια!? Π.χ ένα Stukas του Β. Π. Π.
    Τι επιπτώσεις έχει αυτό στην τελική βαθμολογία!??
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.391



    « Απάντηση #130 στις: Σάββατο, 26 Νοε 2022, 20:35:23 »

    Τι εννοείς Δημήτρη οτι δεν υπάρχει documentation? Ειδικά για το συγκεκριμένο που αναφέρεις υπάρχει πληθώρα υλικού και εκτός των άλλων σε μερικά μουσεία υπάρχουν σε άψογη κατάσταση.

    Το documentation χωρίζεται σε τμήματα.

    1. Σχέδια 3/οψεων. Αν δεν βρεις τότε φτιάχνεις εσύ ή κάποιος που γνωρίζει και τα δίνεις προς πιστοποίηση σε ειδικό. Ας μην επεκταθούμε όμως τώρα σε αυτό.
    2. Φωτογραφίες. Αν σε ενδιαφέρουν οι αγώνες τότε διαλέγεις μοντέλο που θα βρεις αυτό που απαιτείται.
    3. Χρωματισμός και σήμανση. Αυτό είναι σχετικά δύσκολο για παλαιά αεροσκάφη.  Ιδίως σε αυτά που λόγω παλαιότητας όλες οι φωτογραφίες είναι Α/Μ. Σε αυτή την περίπτωση πάλι δεν διαλέγεις αυτό το μοντέλο.

    Γενικά χωρίς documentation ισχύει το "Που πας ρε Καραμήτρο?". Η επίπτωση είναι περαν της βαθμολογίας. Χωρίς documentation εκτός του ότι μηδενίζεσαι δημιουργείς και άσκημη εντύπωση γιατί οι κριτές θεωρούν οτι τους κοροιδεύεις. Ελληνικό δαιμόνιο. Πρίν πολλά χρόνια αυτό συνέβη σε Πανελληνίους. Το μοντέλο πολύ γνωστό αεροσκάφος. Δικαιολογία "Αλοίμονο αν σαν κριτές δεν ξέρετε το πραγματικό".
    Καταγράφηκε
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.287



    « Απάντηση #131 στις: Σάββατο, 26 Νοε 2022, 21:31:31 »

    Κατανοητό Αντώνη....! Ευχαριστώ πολύ!!!!
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.090



    « Απάντηση #132 στις: Σάββατο, 26 Νοε 2022, 21:38:41 »

    Εύχομαι στο τέλος να μην μπορούμε να ξεχωρίσουμε το μοντέλο από το πραγματικό. Καλή συνέχεια

    Ευχαριστούμε για τις παραινέσεις καθώς και για τις συμβουλές - keep it coming!
    Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο αποτέλεσμα για την κρίση των 5 μέτρων.

    Έκτορα καταρχήν συγχαρητήρια για την κατασκευή σου!!! Όσο προχωράς τόσο σε θαυμάζουμε!!!!
    Κατά δεύτερον να σου ζητήσω προκαταβολικά συγνώμη για το spam, αλλά τι γίνεται με το documentation σε αεροπλάνα που δεν υπάρχουν πια!? Π.χ ένα Stukas του Β. Π. Π.
    Τι επιπτώσεις έχει αυτό στην τελική βαθμολογία!??

    Ευχαριστούμε για τα καλά λόγια. Η αλήθεια είναι ότι όσο προχωράμε, τόσο σε αχαρτογράφητα νερά κολυμπάμε (για τη δική μας εμπειρία και ικανότητες). Αλλά αυτή είναι και η γοητεία του ταξιδιού! Όσον αφορά την παραπάνω ερώτηση, νομίζουμε ότι ο πιο καθ' ύλην αρμόδιος ήδη απάντησε! Δυστυχώς - και όπως καταλαβαίνουμε και εμείς- η προετοιμασία ενός αγωνιστικού αεροπλάνου δε συμβαδίζει πάντα με το τί θα μας άρεσε, αλλά με το τί υπάρχει που μπορεί να τεκμηριωθεί....  Undecided
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.090



    « Απάντηση #133 στις: Σάββατο, 26 Νοε 2022, 21:51:19 »

    Μιάς και το thread έχει ζωή (ευχαριστούμε που ακολουθείτε!), να συνεχίσουμε. Μετά την παρένθεση παρουσίασης του πρωτοτύπου, συνεχίζουμε από εκεί που είχαμε μείνει - στην κατασκευή του αλεξινεμίου. Παρατηρώντας τις φωτογραφίες, συνειδητοποιήσαμε ότι το flat μπροστινό τζάμι πιάνεται στην αψίδα με δυο κομμάτια αλουμινίου τα οποία "αγκαλιάζουν" τα πάνω και κάτω μέρη κρατώντας τα στη θέση τους. Αποφασίσαμε να προσπαθήσουμε και εμείς να αναπαραστήσουμε την κατασκευαστική αυτή μέθοδο στο μοντέλο!

    Χρησιμοποιώντας πλέον τις φωτογραφίες και βαθμονομώντας αποστάσεις/διαστάσεις με τις γενικές διαστάσεις, βαλθήκαμε να φτιάξουμε ένα πατρόν απο χαρτόνι το οποίο θα βοήθησε στην κοπή του κομματιού αλουμινίου.


    * 20210501_091846.jpg (65.56 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 117 φορές.)

    * 20210501_092349.jpg (96.14 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 109 φορές.)

    * 20210501_094321.jpg (97.78 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 110 φορές.)

    * 20210501_094721.jpg (95.31 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 109 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.090



    « Απάντηση #134 στις: Σάββατο, 26 Νοε 2022, 22:03:18 »

    Όσοι γνωρίζετε από μορφοποίηση αλουμινίου (Αργύρηηηη...) θα έχετε ήδη καταλάβει το λάθος.

    Όταν πήγαμε να γυρίζουμε το αλουμίνιο γνωρίσαμε τη απόλυτη αποτυχία. Μάθημα: το μέταλλο μπορεί να απλώσει - αλλά δε συρρικνώνεται (χωρίς ειδικά εργαλεία ή εμπειρία)..  


    * 20210501_225010.jpg (76.59 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 112 φορές.)

    * 20210501_225027.jpg (82.32 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 111 φορές.)

    * 20210501_232014.jpg (55.07 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 104 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Σελίδες: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 22     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)  |  Κλίμακος (scale) F4C και semi scale (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.