Aeromodelling GR
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide
E-mail
301.572
μηνύματα σε
12.286
θέματα από
6.233
Μέλη
/ Τελευταίο μέλος:
STAVROS TSIGKAS
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Σάββατο, 25 Μάρ 2023, 13:05:13
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:
Στο θέμα
Στον πίνακα
Σε όλο το φόρουμ
στο Google
Σύνθετη αναζήτηση
Κώστας Κωστόπουλος - Ο δημιουργός του Aeromodelling GR
Αρχική
|
Forum
|
Album
|
Βοήθεια
|
Αναζήτηση
|
Ημερολόγιο
|
Σύνδεση
|
Εγγραφή
Περιεχόμενα
Καταστήματα
Κεντρική σελίδα
Αρθρα
Links
Σύλλογοι
Γιατί αυτή η σελίδα;
Στοιχεία χρήσης
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Σάββατο, 25 Μάρ 2023, 13:05:13
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
Συγκόλληση φελιζόλ ( Κόλλες- Spray)
από
ichiban
[
Σήμερα
στις 07:47]
Επισκευή cowl - canopy
από
ichiban
[
Σήμερα
στις 07:44]
OS Max 46AX πρόβλημα τροφοδοσίας καυσίμο...
από
ichiban
[
Σήμερα
στις 07:41]
αλλοίωση χρωματισμού
από
ichiban
[
Σήμερα
στις 07:37]
''DRACO'' - ''SCRAPY'' MIKE PATEY
από
ArgyrisGiannetakis
[
Χθες
στις 16:55]
Εντυπωσιακά βίντεο #6
από
ArgyrisGiannetakis
[
Χθες
στις 16:55]
Περιφερειακός αγώνας κατηγορίας F1Ν, Ηρά...
από
Γιώργος Κανδυλάκης
[Πέμπτη, 23 Μάρ 2023, 12:25:30]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ - Δώστε εδώ την αγγ...
από
Αντώνης Σπύρου
[Πέμπτη, 23 Μάρ 2023, 11:10:10]
ZHTEITAI - Δώστε εδώ την αγγελία σας σαν...
από
hobbyist
[Πέμπτη, 23 Μάρ 2023, 06:56:24]
15η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΩΝ
από
tsiou
[Τετάρτη, 22 Μάρ 2023, 23:28:30]
Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού...
από
Yiannis_S
[Τρίτη, 21 Μάρ 2023, 21:02:37]
Funny picts-videos #2
από
ArgyrisGiannetakis
[Τρίτη, 21 Μάρ 2023, 15:46:27]
Αναζητηση κατάστηματος για αγορά εξοπλισ...
από
_ΤΑΣΟΣ_
[Τρίτη, 21 Μάρ 2023, 09:34:48]
Βάψιμο Elapor, EPP, EPO
από
_ΤΑΣΟΣ_
[Τρίτη, 21 Μάρ 2023, 09:16:56]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ - Δώστε εδώ την α...
από
jnkmilos
[Δευτέρα, 20 Μάρ 2023, 12:05:02]
Google search
WWW
Aeromodelling GR
Στατιστικά
Μέλη
Σύνολο μελών: 6233
Τελευταίο:
STAVROS TSIGKAS
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 301572
Σύνολο θεμάτων: 12286
Online σήμερα: 113
Online έως τώρα: 959
(Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 50
Συνολικά: 51
Στυλ εμφάνισης
Aeromodelling GR - I
Babylon Theme
Classic YaBB SE Them
Delta TP
NetBiz TP
Omega TP
SMF Default Theme
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
|
Τζετ και τουρμπίνες
| Θέμα:
Avanti S - Sport Aerobatic Jet
Σελίδες:
1
...
7
8
9
[
10
]
11
12
Κάτω
« προηγούμενο
επόμενο »
Αποστολέας
Θέμα: Avanti S - Sport Aerobatic Jet (Αναγνώστηκε 21595 φορές)
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.106
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #135 στις:
Πέμπτη, 22 Σεπ 2022, 12:38:42 »
Παράθεση από: 3DJunk στις Τετάρτη, 21 Σεπ 2022, 19:30:49
1. H σχεδίαση, ότι πιο advanced υπάρχει αυτή τη στιγμή για Freestyle & 3D Aerobatics με Jet.
Ένα σύντομο δείγμα, το αεροπλάνο σναπάρει σαν προπέλα και καλύτερα.
Υπάρχει αρκετό υλικό από τη JP22 που θα ανεβαίνει σιγά σιγά, ο χρόνος δεν μου επιτρέπει να ασχοληθώ με editing κτλ. ελπίζω σύντομα...
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.106
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #136 στις:
Πέμπτη, 22 Σεπ 2022, 23:14:45 »
Τελευταία τάση...fuelbag.de...απλή και ελαφριά λύση με πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
IMG_2859.jpg
(74.85 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 367 φορές.)
Καταγράφηκε
carapis
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 571
... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #137 στις:
Παρασκευή, 23 Σεπ 2022, 11:20:05 »
Παράθεση από: 3DJunk στις Πέμπτη, 22 Σεπ 2022, 23:14:45
Τελευταία τάση...fuelbag.de...απλή και ελαφριά λύση με πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
Ωραίοοοο.., παίζει αρκετά χρόνια από ότι θυμάμαι, γιααα πες και για εμας τους αδαείς...
Καταγράφηκε
FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.106
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #138 στις:
Κυριακή, 2 Οκτ 2022, 00:37:28 »
Παράθεση από: carapis στις Παρασκευή, 23 Σεπ 2022, 11:20:05
Παράθεση από: 3DJunk στις Πέμπτη, 22 Σεπ 2022, 23:14:45
Τελευταία τάση...fuelbag.de...απλή και ελαφριά λύση με πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
Ωραίοοοο.., παίζει αρκετά χρόνια από ότι θυμάμαι, γιααα πες και για εμας τους αδαείς...
Χρήστο καλησπέρα,
Θετικά:
1. Χαμηλότερο βάρος
2. Δεν χρειάζεται UATαφού δεν δημιουργούνται Air Bubbles εφόσον το καύσιμο διοχετευθεί σωστά από το Fuel Station
3. Εύκολο να αλλαχτούν
4. Δεν τρυπάνε εύκολα (δεν είναι απλοί ουροσυλλέκτες) έχουν πολλαπλά Layers
Αρνητικά:
1. Πιθανή ανάφλεξη σε κρούση και όχι μόνο (πχ βραχυκύκλωμα)
2. Χρειάζεται συχνή αλλαγή του Τubing του βοσκού
3. Απαιτούνται βοσκοί (με λάστιχο ιδανικά) που δεν τραυματίζουν το υλικό
4. Χρειάζεται προσοχή στην παροχή καυσίμου από το Fuel Station, δεν πρέπει να δημιουργηθούν air bubbles
Καταγράφηκε
ichiban
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 86
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #139 στις:
Κυριακή, 2 Οκτ 2022, 08:57:01 »
Καλημέρα, αν δεν δημιουργήσεις φυσαλίδες στον ανεφοδιασμό μπορείς να μην χρησιμοποιείς βοσκό, ή απλότητα στό μέγιστο!
Τον χρησιμοποιώ τον τρόπο πάνω από είκοσι χρόνια.
Καταγράφηκε
carapis
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 571
... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #140 στις:
Κυριακή, 2 Οκτ 2022, 09:03:11 »
Παράθεση από: ichiban στις Κυριακή, 2 Οκτ 2022, 08:57:01
Καλημέρα, αν δεν δημιουργήσεις φυσαλίδες στον ανεφοδιασμό μπορείς να μην χρησιμοποιείς βοσκό, ή απλότητα στό μέγιστο!
Τον χρησιμοποιώ τον τρόπο πάνω από είκοσι χρόνια.
..., χμμμμ, Γιάννη ένα-ένα μαααας τα λες...
Χρησταρας
Καταγράφηκε
FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.106
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #141 στις:
Κυριακή, 2 Οκτ 2022, 11:03:28 »
Ναι είναι ο Γιατρός των Jet τα θεραπεύει με υλικά που παίρνει από τον Μπακάκο...
Από το περίπτερο της Krill Model. Από αριστερά ο Ivo Krill, Owner και CEO (αν υπάρχει τέτοιος τίτλος για εταιρίες αυτού του μεγέθους, πολλοί ΤΣΕΟ υπάρχουν πλέον)
, στη μέση ο Jiri υπεύθυνος πωλήσεων και δεξιά ο Marek Plichta πολύ γνωστός πιλότος IMAC και Freestyle που είναι μέλος της ομάδας Krill.
IMG_2823.jpg
(62.38 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 224 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.106
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #142 στις:
Κυριακή, 2 Οκτ 2022, 11:12:11 »
To setup του Luca, λιτό, ελαφρύ και απέριττο όπως πρέπει να είναι σε ένα τέτοιο Jet. Το δικό μας βασίζεται στην ίδια λογική και ίδιο Hardware. Μόνο που μας λείπουν τα φώτα, ο Lights Controller και ένα Bavarian Demon Cortex για τα Flaps που είναι κρυμμένο κάτω από το Carbon Plate.
Τα κανάλια του iGyro Sat στο Pioneer δεν φτάνουν χρειάζεται το τελευταίο SR2 που είναι λίγο βαρύ και ογκώδες όπως μου είπε ο Luca.
IMG_2860.jpg
(60.24 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 225 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.106
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #143 στις:
Κυριακή, 2 Οκτ 2022, 11:21:26 »
...Electron ER50 NG...απλά πράγματα και με ουσία που αξιοποιούνται στο έπακρον στο επίπεδο που παίζει ο Luca...
IMG_2858.jpg
(58.9 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 220 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.106
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #144 στις:
Κυριακή, 2 Οκτ 2022, 11:59:56 »
...και ακριβώς στην ίδια φιλοσοφία το δικό μας setup...
, το αεροπλάνο πρέπει να είναι άδειο χωρίς πολλά μέσα...
IMG_2080.jpg
(96.95 KB, 462x768 - εμφανίστηκε 221 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.106
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #145 στις:
Κυριακή, 2 Οκτ 2022, 12:02:33 »
...ER 50...απλό τα NG είναι για επίπεδα Luca...
IMG_2079.jpg
(145.44 KB, 1011x768 - εμφανίστηκε 223 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.106
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #146 στις:
Δευτέρα, 3 Οκτ 2022, 11:37:35 »
H τουρμπίνα στα συγκεκριμένα μοντέλα. Jetcat P300 Pro, με Τηλεμετρία ενσωματωμένη στο PRO Interface, Autorestart κτλ. To throttle curve πολύ γραμμικό, κάτι που θέλουμε για ακροβατικά. Αν είναι επαρκής για το show του Luca είναι επαρκής για χιλιάδες μοντελιστές στον κόσμο αυτό...
Περισσότερες φωτογραφίες από το desk της Jetcat αργότερα.
IMG_2831.jpg
(50.73 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 179 φορές.)
Καταγράφηκε
Dell Gatto Grande
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 632
when you see a bird walking, don't fly.
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #147 στις:
Δευτέρα, 3 Οκτ 2022, 15:10:52 »
Παράθεση από: 3DJunk στις Κυριακή, 2 Οκτ 2022, 00:37:28
Παράθεση από: carapis στις Παρασκευή, 23 Σεπ 2022, 11:20:05
Παράθεση από: 3DJunk στις Πέμπτη, 22 Σεπ 2022, 23:14:45
Τελευταία τάση...fuelbag.de...απλή και ελαφριά λύση με πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
Ωραίοοοο.., παίζει αρκετά χρόνια από ότι θυμάμαι, γιααα πες και για εμας τους αδαείς...
Χρήστο καλησπέρα,
Θετικά:
1. Χαμηλότερο βάρος
2. Δεν χρειάζεται UATαφού δεν δημιουργούνται Air Bubbles εφόσον το καύσιμο διοχετευθεί σωστά από το Fuel Station
3. Εύκολο να αλλαχτούν
4. Δεν τρυπάνε εύκολα (δεν είναι απλοί ουροσυλλέκτες) έχουν πολλαπλά Layers
Αρνητικά:
1. Πιθανή ανάφλεξη σε κρούση και όχι μόνο (πχ βραχυκύκλωμα)
2. Χρειάζεται συχνή αλλαγή του Τubing του βοσκού
3. Απαιτούνται βοσκοί (με λάστιχο ιδανικά) που δεν τραυματίζουν το υλικό
4. Χρειάζεται προσοχή στην παροχή καυσίμου από το Fuel Station, δεν πρέπει να δημιουργηθούν air bubbles
5. Σωστή στερέωση αφού γεμάτη μπορεί να ζυγίζει 3kg+
6. Η δεξαμενή δεν έχει υπερχείλιση. Και κατά το γέμισμα μπορεί να σκάσει αν δεν ακολουθηθεί σωστή διαδικασία .
Οι κλασσικές άκαμπτες δεξαμενές που γνωρίζουμε στα rc jet επιβάλλονται μόνο στην Αμερική με νόμο.
Τα fuel bladders για μένα είναι ανώτερα για κάποιον που ξέρει τι κάνει.
photo of one of mine
p.s. oμορφιές Νικόλα
Καταγράφηκε
Γιώργος Παπαγιάννης
www.rcjet.gr
Proud Official Pilot of
www.powerbox-systems.com
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.106
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #148 στις:
Τρίτη, 4 Οκτ 2022, 09:59:19 »
Καλημέρα σας,
Γιώργο ευχαριστούμε για τις τις προσθήκες και τα σχόλια σου.
Το bladder του Luca στο AreS είναι 5,5 λίτρα, η κατασκευή με carbon tubing φαίνεται αρκετά ασφαλής.
Από το περίπτερο της Jetcat, ήταν το πρώτο μπαίνοντας στην έκθεση.
IMG_2814.jpg
(120.73 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 124 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.106
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #149 στις:
Τρίτη, 4 Οκτ 2022, 10:08:10 »
Ο φίλος Πάρης Χριστοδουλίδης συζητάει με τον Chief Engineer της Jetcat. Τον Πάρη τον γνωρίζουν όλοι πολύ καλά...δεν χρειάζεται συστάσεις. Πέρασαμε πολύ ωραία φάγαμε και μεσημεριανό με τον Seba παρεούλα...
και μόνο που συζητάς με αυτούς τους ανθρώπους μαθαίνεις πολλά.
IMG_2830.jpg
(103.76 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 121 φορές.)
Καταγράφηκε
Σελίδες:
1
...
7
8
9
[
10
]
11
12
Πάνω
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
|
Τζετ και τουρμπίνες
| Θέμα:
Avanti S - Sport Aerobatic Jet
« προηγούμενο
επόμενο »
Μεταπήδηση σε:
Επιλέξτε προορισμό:
-----------------------------
Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR
-----------------------------
=> Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις
===> Test board
===> Σκουπιδοτενεκές
=> Aeromodelling GR Café International
===> Français
===> Deutche
===> Italiano
=> Aeromodelling GR, λειτουργία, βοήθεια, προτάσεις
=> Εμείς και τα μοντέλα μας
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω
=> Sport - fun και γενικά
=> Μοντέλα για αγώνες
===> Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR
===> Pylon racing - F3D - Q500
=> Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη
=> Τζετ και τουρμπίνες
=> Μηχανές - καύσιμα - έλικες
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Trainers
=> Sport - Ακροβατικά - 3D
=> Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight
===> Foamies
=> Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
-----------------------------
Ανεμόπτερα R/C
-----------------------------
=> Ολα τα ανεμόπτερα R/C
===> F3B - Thermal soaring
===> F3J - Thermal duration gliders
=> Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα
-----------------------------
Ελικόπτερα R/C
-----------------------------
=> Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα
=> Ελικόπτερα με καύσιμο
===> F3C και κατηγορίες GR
=> Ελικόπτερα ηλεκτρικά
-----------------------------
Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)
-----------------------------
=> Ελληνικά αεροπλάνα 1912-1941
===> 1912-1915
===> 1916-1918
===> 1919-1922
===> 1923-1930
===> 1931-1941
===> Πολιτικά Αεροπλάνα έως το 1941
=> Ελληνικά αεροσκάφη σε ιπτάμενα αερομοντέλα
=> Κλίμακος (scale) F4C και semi scale
-----------------------------
Αερομοντέλα Control line
-----------------------------
=> Ο κόσμος του control line
===> F2A - Speed
===> F2B - Aerobatics
===> F2C - Team racing
===> F2D - Combat
-----------------------------
Αερομοντέλα Free Flight
-----------------------------
=> Ο κόσμος του Free Flight
=> Κατασκευές Free Flight
-----------------------------
Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση
-----------------------------
=> Ανακοινώσεις
=> Σύλλογοι Αερομοντελισμού
=> Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια
=> Οι Ελληνικές ιστοσελίδες αερομοντελλισμού
-----------------------------
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
-----------------------------
=> Υλικά, εργαλεία και τεχνικές
=> Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ
=> Ηλεκτρονικά
=> Βιβλία και περιοδικά - Θεωρητικά θέματα
=> Λογισμικό και εξομοιωτές πτήσεων
-----------------------------
Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού
-----------------------------
=> Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες
=> Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών
=> Aeromodelling GR Παζάρι
=> Πού θα βρω τι;
-----------------------------
Διάφορα
-----------------------------
=> Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων
=> FPV
=> Πυραυλομοντελισμός
=> Αεροπλάνα από χαρτί
=> Χαρταετοί, stunt kites και διάφορα
Φόρτωση...