Aeromodelling GR
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide
E-mail
291.378
μηνύματα σε
11.897
θέματα από
6.145
Μέλη
/ Τελευταίο μέλος:
τζερπος
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Τετάρτη, 20 Ιαν 2021, 04:51:17
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:
Στο θέμα
Στον πίνακα
Σε όλο το φόρουμ
στο Google
Σύνθετη αναζήτηση
Κώστας Κωστόπουλος - Ο δημιουργός του Aeromodelling GR
Αρχική
|
Forum
|
Album
|
Βοήθεια
|
Αναζήτηση
|
Ημερολόγιο
|
Σύνδεση
|
Εγγραφή
Περιεχόμενα
Καταστήματα
Κεντρική σελίδα
Αρθρα
Links
Σύλλογοι
Γιατί αυτή η σελίδα;
Στοιχεία χρήσης
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Τετάρτη, 20 Ιαν 2021, 04:51:17
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
Hawker Hurricane κινητήρας
από
ospsom
[
Χθες
στις 23:48]
Skymaster Jets
από
πουλιανας στεφανος
[
Χθες
στις 22:54]
Paypal help!
από
Θοδωρης FH16
[
Χθες
στις 19:49]
Εντυπωσιακά βίντεο #5
από
cptnassos
[
Χθες
στις 19:38]
Kyosho Calmato .40 Trainer
από
se
[
Χθες
στις 13:49]
"Failure testing Clevis' and ball joints...
από
nickgr
[
Χθες
στις 09:00]
F-22 scratch-built cockpit
από
Dell Gatto Grande
[Δευτέρα, 18 Ιαν 2021, 19:04:39]
ZHTEITAI - Δώστε εδώ την αγγελία σας σαν...
από
Ταρτης
[Δευτέρα, 18 Ιαν 2021, 15:54:37]
JU-87B Stuka
από
Δημήτρης Άρτα
[Δευτέρα, 18 Ιαν 2021, 13:36:38]
''DRACO'' MIKE PATEY
από
ArgyrisGiannetakis
[Δευτέρα, 18 Ιαν 2021, 07:47:55]
Ζητείται εξάτμιση Heli
από
Ταρτης
[Κυριακή, 17 Ιαν 2021, 21:55:32]
Fei Bao Jets
από
Greekjets
[Κυριακή, 17 Ιαν 2021, 21:31:56]
RYAN SC-W 145 BUILD
από
CMarkop
[Κυριακή, 17 Ιαν 2021, 16:25:54]
Smart audio vtx
από
jony b
[Κυριακή, 17 Ιαν 2021, 11:51:31]
Magnus Effect Aeroplane...it shouldn't f...
από
kolotoympas
[Κυριακή, 17 Ιαν 2021, 11:29:53]
Google search
WWW
Aeromodelling GR
Στατιστικά
Μέλη
Σύνολο μελών: 6145
Τελευταίο:
τζερπος
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 291378
Σύνολο θεμάτων: 11897
Online σήμερα: 53
Online έως τώρα: 959
(Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 32
Συνολικά: 33
Στυλ εμφάνισης
Aeromodelling GR - I
Babylon Theme
Classic YaBB SE Them
Delta TP
NetBiz TP
Omega TP
SMF Default Theme
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
|
Τζετ και τουρμπίνες
| Θέμα:
Avanti S - Sport Aerobatic Jet
Σελίδες: [
1
]
2
3
4
...
7
Κάτω
« προηγούμενο
επόμενο »
Αποστολέας
Θέμα: Avanti S - Sport Aerobatic Jet (Αναγνώστηκε 6956 φορές)
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.896
Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
στις:
Κυριακή, 14 Ιούν 2020, 13:15:19 »
Καλημέρα στους φίλους εδώ,
Ανοίγoυμε ένα θέμα σχετικά με το Avanti S, ένα αρκετά δοκιμασμένο Jet που έκανε το ντεμπούτο του πριν περίπου 7-8 χρόνια τόσο σε σχέδιο αλλά και προϊόν από τον γνωστό και παγκόσμιας κλάσης πιλότο / σχεδιαστή Sebastiano Silvestri - Sebart. Σε αυτό το θέμα θα παραθέτουμε τις εμπειρίες μας σχετικά με το μοντέλο αυτό, ανεξαρτήτως μεγέθους, από σεττάρισμα μέχρι πτήση και με απώτερο στόχο την όσο το δυνατό μεγαλύτερη αξιόποιηση των δυνατοτήτων του μοντέλου σε ακροβατικά F3S και Sport Aerobatic.
Ως συνήθως στο Hobby αυτό κάνουμε ένα βήμα τη φορά, πχ από 3D 40αρι glow και depron σε βενζίνα μεγάλου κυβισμού, όπως επίσης και στην περίπτωση του F3A από 40αρι και 90αρι σε 2μετρο κατηγορίας FAI. Κατά συνέπεια και στη στη περίπτωση των Sport Jet ξεκιναμε με EPP ΕDF πριν περάσουμε στο στάδιο της τουρμπίνας και του υγρού καυσίμου.
Παραθέτουμε λοιπόν δύο πρώτα video με το Avanti S της Freewing EDF με φάνα 12φυλλη και 6S στα 6.000 mA. Το πρώτο είναι μέσα στο σπίτι κατά περίοδο του εγκλεισμού ενώ το δεύτερο είναι από το session της παρθενικής πτήσης.
Συνεχίζεται...
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.896
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #1 στις:
Κυριακή, 14 Ιούν 2020, 16:22:51 »
Φωτογραφίες από χθες: Team Nobody - Wolfgang Kluhr
IMG_3286.jpg
(249.09 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 774 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.896
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #2 στις:
Κυριακή, 14 Ιούν 2020, 16:25:12 »
...και φυσικά πάντα έχουμε μαζί προπέλες...
IMG_3290.jpg
(217.44 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 798 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.896
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #3 στις:
Δευτέρα, 15 Ιούν 2020, 11:39:30 »
Μάς το έστειλε ο φίλος σαν ξεχωριστό video, συνεπώς το βάζω στο σχετικό θέμα:
Δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει, αλλά καλή προσπάθεια που έχει γίνει από αρκετούς.
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.896
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #4 στις:
Δευτέρα, 15 Ιούν 2020, 12:47:37 »
Δυο μετατροπές που έγιναν με 3D printed parts. Το ένα παρέχει stop στο ριναίο και συνιστάται σε περίπτωση που κάποιος πετάει σε γρασίδι. Το δεύτερο σχετίζεται με τον ήχο και φυσικά την εμφάνιση (που μας ενδιαφέρει λιγότερο). Ο ήχος γίνεται περίσσότερο jet like σε συνδυασμό με τη 12φυλλη φάνα.
Συνεχίζεται...
IMG_3154.jpg
(38.14 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 727 φορές.)
IMG_3151.jpg
(39.91 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 732 φορές.)
IMG_3156.jpg
(93.54 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 737 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.896
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #5 στις:
Τρίτη, 16 Ιούν 2020, 13:47:57 »
Φωτογραφίες από τη φάνα (12Β) και το setup. H τελευταία έκδοση έχει inrunner μοτερ και οχι outrunner κάνοντας τον ήχο πιο ρεαλιστικό.
EDF 2 (1).jpg
(81.62 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 686 φορές.)
EDF 2 (2).jpg
(69.05 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 684 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.896
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #6 στις:
Τρίτη, 16 Ιούν 2020, 13:52:59 »
Χρειάστηκε να πάμε τη μπαταρία πιο πίσω λόγω μεγαλύτερης χωρητικότητας (6.000 mAh vs 4.000-5.000 mAh) από την προτεινόμενη. Παρά το αυξημένο βάρος το μοντέλο είναι απόλυτα προβλέψιμο και σταματάει εκεί που θέλουμε ειδικά σε snap roll exits....λέτε να είναι τα potless stick???...
12 Blade.jpg
(57.11 KB, 856x768 - εμφανίστηκε 686 φορές.)
Setup.jpg
(97.54 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 693 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.896
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #7 στις:
Τρίτη, 16 Ιούν 2020, 14:26:12 »
To σχετικό video για snap rolls από το αρχικό που ανεβάσαμε:
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.896
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #8 στις:
Παρασκευή, 19 Ιούν 2020, 00:45:50 »
Επανέρχομαι στο θέμα των Snap Rolls. Στο video έγιναν αλλάζοντας το Condition από Normal σε Extreme με μηχανικό διακόπτη. Το Condition δίνει τη δυνατότητα να αλλάζουμε με ένα διακόπτη τις κινήσεις των τριών πηδαλίων AIL, RUD, EL γιατί στο Snap Roll πρέπει να είναι διαφορετικές από τη Normal πτήση.
Ωστόσο υπάρχει και άλλος τρόπος, με Logic Switch προκειμένου να είμαστε περισσότερο αφοσιωμένοι στο timing και στη πτήση παρά στους διακόπτες. Στην ουσία το Condition ενεργοποιείται εφόσον ένα ή περισσότερα stick ικανοποιούν κάποια συνθήκη συνήθως σχετιζόμενη με την κίνηση τους πχ πάνω από 85%.
Ένα πρώτο video και αύριο επεξηγήσεις με Boolean Algebra και Combinational Logic....
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.896
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #9 στις:
Δευτέρα, 22 Ιούν 2020, 15:45:09 »
Καλησπέρα στους φίλους εδώ,
Ένα δείγμα από τις χθεσινές πτήσεις με κινητό και χωρίς zoom που δεν περιλαμβάνει τις τελικές δοκιμές μας δυστυχώς. O φίλος μας εντυπωσιάστηκε από την ταχύτητα...που φυσικά δεν είναι και από τα ατού του μοντέλου.
Μετά από 10 πτήσεις χθες νομίζω ότι το μοντέλο πετάει όπως θέλουμε. Συγκεκριμένα κάναμε τα εξής:
1. Δοκιμάσαμε τα Logic Switch στα Snap, αλλάτώσαμε το elevator input για να μην μπαίνουμε σε deep snap και να μην ελαττώνεται η ταχύτητα στην έξοδο.
2. Ρυθμίσαμε τις μίξεις στα Knife Edge κυρίως Rud to Ail για να αντισταθμίσουμε το inverse roll coupling.
3. Ελλατώσαμε τα rates για ακροβατικά ακρίβειας, πχ Slow Roll από το ένα άκρο του box στο άλλο. Πραγματικά τα slow roll με το μοντέλο αυτό είναι το κάτι άλλο.
3. Δοκιμάσαμε pack στα 4.000 mAh με μέγιστο χρόνο πτήσης 3 λεπτά, σημαντικά μικρότερος από αυτόν με 6.000 mAh αλλά με χαμηλότερο wing loading και διαφορά βάρους 200gr+
Το μοντέλο έχει πολλές δυνατότητες που έχουμε να ανακαλύψουμε παράλληλα με την εκμάθηση μας σε τέτοια μοντέλα και τη διαχείριση ενέργειας που απαιτούν.
Επανερχόμαστε με το σεττάρισμα των Logic Switch όπως υποσχεθήκαμε
«
Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 22 Ιούν 2020, 16:39:47 από 3DJunk
»
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.896
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #10 στις:
Τετάρτη, 24 Ιούν 2020, 01:10:28 »
Logic Switches / Conditions για Snap Roll
Ξεκινάμε από τα βασικά θέτοντας αντί για μηχανικό διακόπτη πχ SC, Logic στο condition που μας ενδιαφέρει πχ Extreme.
IMG_3389.jpg
(88.37 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 368 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.896
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #11 στις:
Τετάρτη, 24 Ιούν 2020, 01:15:44 »
Στη συνέχεια επιλέγουμε το κουμπί Logic προκειμένου να ορίσουμε τις ON/OFF καταστάσεις του διακόπτη καθώς και να θέσουμε τα stick που θα ενεργοποιούν τη συνθήκη.
Εδώ θα χρησιμοποιήσουμε Συνδυαστική Λογική με πύλη AND όπως λέμε στα ψηφιακά ηλεκτρονικά. Τα δύο Inputs της πύλης στην προκειμένη περίπτωση θα είναι τα stick του Aileron και του Rudder. Αυτό σημαίνει ότι η πύλη θα μας δώσει ως output ένα λογικό 1, δλδ ενεργοποίηση του condition μόνο και μόνο αν τα δύο αυτά stick (Ail,Rud) κινούνται:
IMG_3390.jpg
(65.06 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 360 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.896
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #12 στις:
Τετάρτη, 24 Ιούν 2020, 01:19:02 »
Αφού έχουμε θέσει τα inputs ως κανάλια, χρειάζεται να θέσουμε τα ποσοστά κίνησης ποσοτικά (%) κατά τα οποία θα ενεργοποιείται το condition.
Ξεκινάμε με το Aileron όπου θέτουμε ποσοστό ενεργοποίησης 85%.
IMG_3391.jpg
(96.85 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 362 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.896
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #13 στις:
Τετάρτη, 24 Ιούν 2020, 01:20:55 »
Στη συνέχεια, προχωράμε στο Rudder όπου θέτουμε ποσοστό λίγο μικρότερο κοντά στο 80%. Σημ. Τα ποσοστά βασίζονται στις προσωπικές προτιμήσεις του καθενός:
IMG_3392.jpg
(96.76 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 362 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.896
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #14 στις:
Τετάρτη, 24 Ιούν 2020, 01:25:44 »
Συνοψίζοντας όλα τα παραπάνω:
Το Logic Condition με ονομασία Extreme που θέλουμε για την περίπτωση του Snap Roll ενεργοποιείται όταν:
AIL (%)>=85%
AND
RUD (%)>=81% σε κάθε άλλη περίπτωση οι κινήσεις ορίζονται βάσει των condition με μηχανικό διακόπτη που έχουμε θέσει και πάντα ανάλογα με την προτεραιότητα που έχουν.
Εδώ επίσης κάποιος θα μπορούσε να βάλει στη συνθήκη και το Elevator αλλά πιστεύουμε πως τα δύο προηγούμενα πηδάλια επαρκούν. Αυτή και πάλι είναι η δική μας υποκειμενική επιλογή.
Μπορεί να εφαρμοστεί σε ακροβατικά μοντέλα κάθε είδους πχ F3A, Freestyle, ΙΜΑC κτλ. Ωστόσο στο F3A έχουμε λίγο μεγαλύτερη πολυπλοκότητα στις ρυθμίσεις αφού το timing των πηδαλίων κατά την ενεργοποίηση δεν θέλουμε να είναι το ίδιο. Αναφορικά με τα Giant Scale και Freestyle δεν χρησιμοποιούμε καθόλου conditions αφού πετάμε μόνο με 3D rates και σχετικά μεγάλες EXPΟ τιμές κοντά στο 80-90% αυτό σημαίνει ότι τα πηδάλια υπάρχουν πάντα διαθέσιμα αρκεί να κουνίσουμε τα stick όσο απαιτεί η μανούβρα. Και μια σημείωση / συμβουλή σε όλους όσοι θέλουν να μάθουν σωστά να σναπάρουν. Προς θεού μην χρησιμοποιείτε Snap Roll Switch αυτόν δλδ με την επαναφορά και το πρόγραμμα που έχουμε οι ΤΚ από τη 10ετία του 80. Το Snap πρέπει να είναι χειροκίνητο με διασταύρωση των πηδαλίων ανά περίπτωση και με κατάλληλο timing για σωστές εξόδους που έρχεται με την προπόνηση. Καλό είναι να το πετάμε εμείς το Snap και όχι αυτό εμάς.
Συνεχίζεται...
«
Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 24 Ιούν 2020, 01:53:52 από 3DJunk
»
Καταγράφηκε
Σελίδες: [
1
]
2
3
4
...
7
Πάνω
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
|
Τζετ και τουρμπίνες
| Θέμα:
Avanti S - Sport Aerobatic Jet
« προηγούμενο
επόμενο »
Μεταπήδηση σε:
Επιλέξτε προορισμό:
-----------------------------
Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR
-----------------------------
=> Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις
===> Test board
===> Σκουπιδοτενεκές
=> Aeromodelling GR Café International
===> Français
===> Deutche
===> Italiano
=> Aeromodelling GR, λειτουργία, βοήθεια, προτάσεις
=> Εμείς και τα μοντέλα μας
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω
=> Sport - fun και γενικά
=> Μοντέλα για αγώνες
===> Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR
===> Pylon racing - F3D - Q500
=> Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη
=> Τζετ και τουρμπίνες
=> Μηχανές - καύσιμα - έλικες
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Trainers
=> Sport - Ακροβατικά - 3D
=> Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight
===> Foamies
=> Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
-----------------------------
Ανεμόπτερα R/C
-----------------------------
=> Ολα τα ανεμόπτερα R/C
===> F3B - Thermal soaring
===> F3J - Thermal duration gliders
=> Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα
-----------------------------
Ελικόπτερα R/C
-----------------------------
=> Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα
=> Ελικόπτερα με καύσιμο
===> F3C και κατηγορίες GR
=> Ελικόπτερα ηλεκτρικά
-----------------------------
Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)
-----------------------------
=> Ελληνικά αεροπλάνα 1912-1941
===> 1912-1915
===> 1916-1918
===> 1919-1922
===> 1923-1930
===> 1931-1941
===> Πολιτικά Αεροπλάνα έως το 1941
=> Ελληνικά αεροσκάφη σε ιπτάμενα αερομοντέλα
=> Κλίμακος (scale) F4C και semi scale
-----------------------------
Αερομοντέλα Control line
-----------------------------
=> Ο κόσμος του control line
===> F2A - Speed
===> F2B - Aerobatics
===> F2C - Team racing
===> F2D - Combat
-----------------------------
Αερομοντέλα Free Flight
-----------------------------
=> Ο κόσμος του Free Flight
=> Κατασκευές Free Flight
-----------------------------
Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση
-----------------------------
=> Ανακοινώσεις
=> Σύλλογοι Αερομοντελισμού
=> Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια
=> Οι Ελληνικές ιστοσελίδες αερομοντελλισμού
-----------------------------
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
-----------------------------
=> Υλικά, εργαλεία και τεχνικές
=> Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ
=> Ηλεκτρονικά
=> Βιβλία και περιοδικά - Θεωρητικά θέματα
=> Λογισμικό και εξομοιωτές πτήσεων
-----------------------------
Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού
-----------------------------
=> Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες
=> Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών
=> Aeromodelling GR Παζάρι
=> Πού θα βρω τι;
-----------------------------
Διάφορα
-----------------------------
=> Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων
=> FPV
=> Πυραυλομοντελισμός
=> Αεροπλάνα από χαρτί
=> Χαρταετοί, stunt kites και διάφορα
Φόρτωση...