Aeromodelling GR
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide
E-mail
301.572
μηνύματα σε
12.286
θέματα από
6.233
Μέλη
/ Τελευταίο μέλος:
STAVROS TSIGKAS
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Σάββατο, 25 Μάρ 2023, 12:29:39
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:
Στο θέμα
Στον πίνακα
Σε όλο το φόρουμ
στο Google
Σύνθετη αναζήτηση
Κώστας Κωστόπουλος - Ο δημιουργός του Aeromodelling GR
Αρχική
|
Forum
|
Album
|
Βοήθεια
|
Αναζήτηση
|
Ημερολόγιο
|
Σύνδεση
|
Εγγραφή
Περιεχόμενα
Καταστήματα
Κεντρική σελίδα
Αρθρα
Links
Σύλλογοι
Γιατί αυτή η σελίδα;
Στοιχεία χρήσης
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Σάββατο, 25 Μάρ 2023, 12:29:39
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
Συγκόλληση φελιζόλ ( Κόλλες- Spray)
από
ichiban
[
Σήμερα
στις 07:47]
Επισκευή cowl - canopy
από
ichiban
[
Σήμερα
στις 07:44]
OS Max 46AX πρόβλημα τροφοδοσίας καυσίμο...
από
ichiban
[
Σήμερα
στις 07:41]
αλλοίωση χρωματισμού
από
ichiban
[
Σήμερα
στις 07:37]
''DRACO'' - ''SCRAPY'' MIKE PATEY
από
ArgyrisGiannetakis
[
Χθες
στις 16:55]
Εντυπωσιακά βίντεο #6
από
ArgyrisGiannetakis
[
Χθες
στις 16:55]
Περιφερειακός αγώνας κατηγορίας F1Ν, Ηρά...
από
Γιώργος Κανδυλάκης
[Πέμπτη, 23 Μάρ 2023, 12:25:30]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ - Δώστε εδώ την αγγ...
από
Αντώνης Σπύρου
[Πέμπτη, 23 Μάρ 2023, 11:10:10]
ZHTEITAI - Δώστε εδώ την αγγελία σας σαν...
από
hobbyist
[Πέμπτη, 23 Μάρ 2023, 06:56:24]
15η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΩΝ
από
tsiou
[Τετάρτη, 22 Μάρ 2023, 23:28:30]
Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού...
από
Yiannis_S
[Τρίτη, 21 Μάρ 2023, 21:02:37]
Funny picts-videos #2
από
ArgyrisGiannetakis
[Τρίτη, 21 Μάρ 2023, 15:46:27]
Αναζητηση κατάστηματος για αγορά εξοπλισ...
από
_ΤΑΣΟΣ_
[Τρίτη, 21 Μάρ 2023, 09:34:48]
Βάψιμο Elapor, EPP, EPO
από
_ΤΑΣΟΣ_
[Τρίτη, 21 Μάρ 2023, 09:16:56]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ - Δώστε εδώ την α...
από
jnkmilos
[Δευτέρα, 20 Μάρ 2023, 12:05:02]
Google search
WWW
Aeromodelling GR
Στατιστικά
Μέλη
Σύνολο μελών: 6233
Τελευταίο:
STAVROS TSIGKAS
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 301572
Σύνολο θεμάτων: 12286
Online σήμερα: 113
Online έως τώρα: 959
(Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 39
Συνολικά: 40
george88
Στυλ εμφάνισης
Aeromodelling GR - I
Babylon Theme
Classic YaBB SE Them
Delta TP
NetBiz TP
Omega TP
SMF Default Theme
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
|
Τζετ και τουρμπίνες
| Θέμα:
Avanti S - Sport Aerobatic Jet
Σελίδες:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
...
12
Κάτω
« προηγούμενο
επόμενο »
Αποστολέας
Θέμα: Avanti S - Sport Aerobatic Jet (Αναγνώστηκε 21590 φορές)
ArgyrisGiannetakis
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 10.368
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #45 στις:
Τετάρτη, 23 Σεπ 2020, 16:32:19 »
Eγω θα διαφωνησω !
Δεν βαζουμε το gyro για τους παρακατω λόγους ετσι και αλλιως!Ειναι ενα αμορτεσέρ !Σβήνει τα πάντα!
Κατεύθυνση :
1-Εαν το μοντέλο κατευθύνετε προς το έδαφος, έχει δυνατότητα το gyro να του αλλάξει κατεύθυνση ? Οχι … δυστυχώς. Δεν ευθύνεται για την κατεύθυνση.
Εαν το μοντέλο φαει σφαλίαρα αερα, για να παει προς το εδαφος ,απο πανω η απο το πλαι, η λόγο ροπής και αδράνειας ναι τοτε το gyro θα του αλλαξει κατευθηνση.Η διορθωση ειναι αλλαγη κατευθηνσης.
Υψόμετρο:
2-Ειναι ενα gyro υπεύθυνο για μια οριζόντια πτήση? Όχι τα gyro δεν έχουν αισθητήρα να καταλαβαίνουν που είναι το έδαφος.
Για να κανεις μία ευθεία οριζοντία με ασχημο καιρό χωρις να αλλαξει κατευθηνση μονο με το γυρο θα το πραγματοποιησεις.Δεν εχουν αισθητηρα εδαφους βεβαια!Αν και υπαρχουν και τετοια!
Επισης και για το loop η οταν πας και κανεις αξονικό ρολ τοτε το gyro θα κανει όλα τα υπολοιπα και εσυ θα βαλεςι μόνο ενα input, Aileron.ολα τα αλλα θα τα κανει το gyro!
Ολα αυτά τα κανει το gyro.
Γιαυτο ειναι τοσο πολύτιμο !
«
Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 23 Σεπ 2020, 16:56:02 από ArgyrisGiannetakis
»
Καταγράφηκε
Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.
http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.384
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #46 στις:
Τετάρτη, 23 Σεπ 2020, 20:02:31 »
Το ερώτημα μου προς τον Νίκο και ίσως ο Χάρης ή ο Γιάννης που πετάνε και αυτοί F3A σε επίπεδο αγώνων μπορεί να πουν, δεν ήταν τόσο για την λειτουργικότητα ή χρησιμότητα των ηλεκτρονικών αυτών βοηθημάτων όσο για το πόσο η παράλληλη ενασχόληση με πτήση και κυρίως προετοιμασία για συμμετοχή σε αγώνες στις δύο κατηγορίες κάποια στιγμή σε δυσκολεύει.
Σε επίπεδο ελικοπτέρων που εκεί υπάρχει η F3C και η F3N πολύ δύσκολο να βρείς αθλητές που να μετέχουν και στις δύο κατηγορίες. Βέβαια εκεί είναι άλλη η φιλοσοφία της κάθε κατηγορίας και δεν είναι σαν τα ακροβατικά όπου ένα loop ή ένα roll είναι το ίδιο. Οχι στον τρόπο της εκτέλεσης πιθανώς αλλά στο τι βλέπει ο κριτής ή ο θεατής από το έδαφος.
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.106
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #47 στις:
Παρασκευή, 25 Σεπ 2020, 01:09:07 »
Παράθεση από: Dell Gatto Grande στις Τετάρτη, 23 Σεπ 2020, 15:25:00
Παράθεση από: 3DJunk στις Τετάρτη, 23 Σεπ 2020, 13:41:46
ΟΚ...
Μας μπέρδεψες όμως με τη δεύτερη φωτογραφία..
.το Mercury έχει integrated gyro, γίατι χρησιμοποιείς και εξωτερικό;
...πολύ παρατηρητικό σε βρίσκω !
Στα gyro οι έξοδοι για το vector-control ελέγχουν rudder και elevator κατεύθυνση μόνο .Για το μοντέλο προστίθεται το Aileron control.
Το
SU-37
http://www.petame.gr/forumv/showthread.php?t=10963
που έφτιαξα ειναι δικινητήριο με δυο συστήματα vector. Το οποίο σημαίνει οτι μπορώ να έχω και Aileron διόρθωση με τα vector .
Γιαυτο χρησιμοποιώ ξεχωριστό iGyro που περνάω μέσα απο το Mercury για να ελέγχω και aileron-input στα vector
το Mercury ελέγχει μόνο το μοντέλο.
..my turn
Συμφωνείς με την άτοπον επαγωγή που έκανα ?
Γιώργο καλησπέρα,
Πολύπλοκο αλλά ενδιαφέρον setup.
. Η θεωρία πρέπει να επιβεβαιώνεται και από πράξη συνεπώς από τη στιγμή που δεν είμαι σε θέση να το επιβεβαιώσω δεν μπορώ να ούτε να συμφωνήσω ούτε να διαφωνήσω προς το παρόν.
Έχοντας αρκετές ως πολλές πτήσεις με το EDF χωρίς gyro το θερμικό μου φαίνεται ευκολότερο, συνεπώς δεν νομίζω πως θα χρειαστώ πολύ gyro on. Σίγουρα όμως και αυτός είναι ο κύριος λόγος που υπάρχει το gyro σε αυτό το αεροπλάνο, είναι σε 3D καταστάσεις και σαν "3DJunk" που είμαι
αναμένω τη στιγμή που το Avanti S 2.2m θα κάνει hover down on the deck ή λίγο ψηλότερα.
Για αυτό όμως θα χρειαστώ Gyro 1000% δεν υπάρχει άλλη λύση δυστυχώς.
Φιλικά,
Νίκος
«
Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 25 Σεπ 2020, 01:36:07 από 3DJunk
»
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.106
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #48 στις:
Παρασκευή, 25 Σεπ 2020, 01:28:02 »
Παράθεση από: Αντώνης Παπαδόπουλος στις Τετάρτη, 23 Σεπ 2020, 20:02:31
Το ερώτημα μου προς τον Νίκο και ίσως ο Χάρης ή ο Γιάννης που πετάνε και αυτοί F3A σε επίπεδο αγώνων μπορεί να πουν, δεν ήταν τόσο για την λειτουργικότητα ή χρησιμότητα των ηλεκτρονικών αυτών βοηθημάτων όσο για το πόσο η παράλληλη ενασχόληση με πτήση και κυρίως προετοιμασία για συμμετοχή σε αγώνες στις δύο κατηγορίες κάποια στιγμή σε δυσκολεύει.
Σε επίπεδο ελικοπτέρων που εκεί υπάρχει η F3C και η F3N πολύ δύσκολο να βρείς αθλητές που να μετέχουν και στις δύο κατηγορίες. Βέβαια εκεί είναι άλλη η φιλοσοφία της κάθε κατηγορίας και δεν είναι σαν τα ακροβατικά όπου ένα loop ή ένα roll είναι το ίδιο. Οχι στον τρόπο της εκτέλεσης πιθανώς αλλά στο τι βλέπει ο κριτής ή ο θεατής από το έδαφος.
Αντώνη καλησπέρα,
Κατά τη γνώμη μου δεν πρέπει να γίνονται οι αγώνες F3A και F3S μαζί γιατί τόσο οι sensors (μάτια, εγκέφαλος, κτλ) όσο και οι actuators (αντίχειρες) πρέπει να είναι διαφορετικά καλιμπραρισμένοι σε κάθε κατηγορία. Αλλάζοντας την ίδια μέρα μοντέλο, κινήσεις, ταχύτητες κτλ δεν έιναι η βέλτιστη κατάσταση αν θέλεις να έχεις μια καλή επίδοση κατά τη γνώμη μου. Ωστόσο, για πρακτικούς λόγους λόγω του ότι έχουμε σχετικά μικρό αριθμό συμμετοχών καθώς και συμμετέχοντες που λαμβάνουν και στις 2 κατηγορίες, γίνονται την ίδια μέρα και στον ίδιο αγώνα.
Ένα πολύ πρόσφατο παράδειγα δικό μου: Τις περασμένες 2 βδομάδες έδωσα έμφαση στην εκμάθηση των jet καθώς και στα EDF, κάνοντας κάποιες πτήσεις γύρω στις 25 όλες μαζί Jet και EDF. Προχτές πήγα να ξεφορτίσω τα F3A πακ πετώντας για να τα ετοιμάσω για το ταξίδι μου στην Ελλάδα. Μέχρι να φέρω την F3A πτήση στο όποιο επίπεδο ήταν πριν τα jet έπρεπε να κάψω / χαλάσω 3 μπαταρίες, γιατί είχα συνηθίσει πλέον σε άλλα stick inputs, καμπυλη γκαζιού κτλ. Αυτό συμβαίνει σε εμένα που είμαι ένας μέσος πιλότος (θελω να πιστευω
), αν φέρναμε κάποιον σαν τον Chip Hyde στα νιάτα του όταν πετούσε pylon, F3A, ελικόπτερα κτλ σε επίπεδο world class, ίσως να μην είχε κανένα πρόβλημα σε αντίστοιχη περίπτωση, αλλά αυτός είναι μαλλον η εξαίρεση στον κανόνα.
Φιλικά,
Νίκος
Καταγράφηκε
socratesb
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 127
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #49 στις:
Κυριακή, 27 Σεπ 2020, 17:54:50 »
Καλησπέρα σε Όλους,
Από καιρό είχα βάλει στο μάτι το Avanti της Freewind και η παρουσίαση του 3Djunk ήταν η "σκανδάλη" για να πάρω την απόφαση.
Όλοι όσοι το έχουν μιλάνε με καταπληκτικά λόγια. Σήμερα ήταν η παρθενική για εμένα.
Ευτυχώς για εμένα -παρότι η επιλογή του δέκτη δεν ήταν η κατάλληλη και είδαμε το μοντέλο να είναι εκτός ελέγχου για κάποια δευτερόλεπτα, το σήμα ανακτήθηκε και το μοντέλο επέστρεψε σώο. Θα επανέλθω με περισσότερες φωτό και εντυπώσεις από την επόμενη φορά.
IMG_20200927_120501-3.jpg
(231.73 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 562 φορές.)
IMG_20200927_120837-3.jpg
(201.81 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 570 φορές.)
Καταγράφηκε
socratesb
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 127
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #50 στις:
Κυριακή, 27 Σεπ 2020, 18:00:26 »
Ευχαριστώ τον 3Djunk για τις πληροφορίες του αλλά και τον φίλο Ηλία (kolotoympas) που έβαλε το μηχανουργείο του σε λειτουργία για να φτιάξουμε το stop του ριναίου και την απόληξη του αέρα για πολύ πιο ωραία εμφάνιση!
IMG_20200919_205506-3.jpg
(97.32 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 533 φορές.)
IMG_20200927_120521-3.jpg
(201.87 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 547 φορές.)
Καταγράφηκε
carapis
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 571
... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #51 στις:
Κυριακή, 27 Σεπ 2020, 21:33:39 »
Μπράβο Σωκράτη μεγιέεεεες....!!!
Καταγράφηκε
FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
kolotoympas
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.346
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #52 στις:
Κυριακή, 27 Σεπ 2020, 21:37:55 »
Πολυ όμορφο Σωκράτη το ζαχαρωνα και εγώ όπως σου είπα.
Όσο για τον δέκτη πάλι καλά... Αλλά δεν με ακούει κανείς τελικά!
Πάρτε taranis το φελεκι μου!
Καταγράφηκε
Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
kolotoympas Youtube
kolotoympas Vimeo
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.106
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #53 στις:
Δευτέρα, 28 Σεπ 2020, 01:10:43 »
Παράθεση από: socratesb στις Κυριακή, 27 Σεπ 2020, 17:54:50
Καλησπέρα σε Όλους,
Από καιρό είχα βάλει στο μάτι το Avanti της Freewind και η παρουσίαση του 3Djunk ήταν η "σκανδάλη" για να πάρω την απόφαση.
Όλοι όσοι το έχουν μιλάνε με καταπληκτικά λόγια. Σήμερα ήταν η παρθενική για εμένα.
Ευτυχώς για εμένα -παρότι η επιλογή του δέκτη δεν ήταν η κατάλληλη και είδαμε το μοντέλο να είναι εκτός ελέγχου για κάποια δευτερόλεπτα, το σήμα ανακτήθηκε και το μοντέλο επέστρεψε σώο. Θα επανέλθω με περισσότερες φωτό και εντυπώσεις από την επόμενη φορά.
Καλές πτήσεις Σωκράτη! Αχ...αυτός ο 3DJunk....
Με Futaba προς το παρόν κανένα πρόβλημα, δοκίμασα στο μοντέλο αυτό έναν Fut 7008SB που είχε τρελαθεί στις παρεμβολές στην Ιταλία (Mάλλον λόγω noisy χώρου), ωστόσο σε Ελλάδα, Γερμανία δουλεύει μια χαρά. Έχω καμιά 70ρια πτήσεις εύκολα.
Από τα καλύτερα μοντέλα που έχω πετάξει.. Το 9 blade πώς πάει αλήθεια; Καταναλώσεις; Το 12Β μου αρέσει πολύ, αλλά μου ξελιγώνει τις μπαταρίες. Περιμένω τα τελευταία pack του Hacker 6S 5.800 να τους κάνω μια δοκιμή (στην Ελλάδα πλεόν αν φτάσω σε ένα κομμάτι.)
Άντε να τα πούμε από κοντά στην Πετμε.
Φιλικά,
Νίκος
Καταγράφηκε
Yiannis_S
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 283
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #54 στις:
Τετάρτη, 30 Σεπ 2020, 23:56:04 »
πολυ ομορφο το Avanti, μπραβο
Καταγράφηκε
Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
Η βελτίωση δεν τελειώνει ποτέ..
Γαβανάς Χάρης
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 214
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #55 στις:
Παρασκευή, 2 Οκτ 2020, 20:55:41 »
Παράθεση από: Αντώνης Παπαδόπουλος στις Τετάρτη, 23 Σεπ 2020, 20:02:31
Το ερώτημα μου προς τον Νίκο και ίσως ο Χάρης ή ο Γιάννης που πετάνε και αυτοί F3A σε επίπεδο αγώνων μπορεί να πουν, δεν ήταν τόσο για την λειτουργικότητα ή χρησιμότητα των ηλεκτρονικών αυτών βοηθημάτων όσο για το πόσο η παράλληλη ενασχόληση με πτήση και κυρίως προετοιμασία για συμμετοχή σε αγώνες στις δύο κατηγορίες κάποια στιγμή σε δυσκολεύει.
Σε επίπεδο ελικοπτέρων που εκεί υπάρχει η F3C και η F3N πολύ δύσκολο να βρείς αθλητές που να μετέχουν και στις δύο κατηγορίες. Βέβαια εκεί είναι άλλη η φιλοσοφία της κάθε κατηγορίας και δεν είναι σαν τα ακροβατικά όπου ένα loop ή ένα roll είναι το ίδιο. Οχι στον τρόπο της εκτέλεσης πιθανώς αλλά στο τι βλέπει ο κριτής ή ο θεατής από το έδαφος.
Καλησπέρα σας
Συμφωνω και εγω με τον Νίκο, στο οτι δεν θα πρεπει να γίνονται αγώνες F3A και F3S μαζί γιατι είναι πολύ δυσκολο στον χειριστή να μεταβεί σε ενα αλλο κοσμο.. απο αυτο του F3A στα JET και στο F3S.
Ολες οι λειτουργιες ειναι διαφορετικες, διακοπτες, κινητηρας.. τα παντα και το βασκοτερο ο τροπος που αντιδρα στις εντολες απεχει το ενα αεροπλανο απο το αλλο..
Μπορουμε να πεταξουμε ταυτοχρονα και το εχουμε κανει.... απλα δεν αποδιδουμε το ιδιο καλα και στις δυο περιπτωσεις και παντα αφηνουμε το ενα λιγο πιο πισω σε αποδοση απο το αλλο....
Παντα φιλικα Χάρης
Καταγράφηκε
socratesb
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 127
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #56 στις:
Δευτέρα, 5 Οκτ 2020, 07:59:30 »
[/quote]
Το 9 blade πώς πάει αλήθεια; Καταναλώσεις; Το 12Β μου αρέσει πολύ, αλλά μου ξελιγώνει τις μπαταρίες. Περιμένω τα τελευταία pack του Hacker 6S 5.800 να τους κάνω μια δοκιμή (στην Ελλάδα πλεόν αν φτάσω σε ένα κομμάτι.)
Άντε να τα πούμε από κοντά στην Πετμε.
Φιλικά,
Νίκος
[/quote]
Xθες επιτέλους πετάξαμε με το Avanti! Χάρμα οφθαλμών! Καθόλου δύστροπο, αλλά δεν έχω συνηθίσει τέτοιες ταχύτητες και τα χέρια μου έτρεμαν κυριολεκτικά.
Οι μπαταρίες που έχω "προίκα" από το 6cell ελικόπτερο ήταν Turnigy 5000 mah 30C αγορασμένες το 2015 - φροντίζοντας βέβαια να είναι στο ψυγείο και storage volt. Με το χρονόμετρο στο 3,30 sec στην πρώτη πτήση με τον Mog που του τα "έδωσε" σε 3-4 περάσματα κατεβήκε με 3,73V ανά κελί. Εγώ το πήγα πιο συντηριτικά και κατέβαινα στα 3,83V. Μάλλον 2 μπαταρίες 6000 mah θα είναι το επόμενο "απαραίτητο" έξοδο!
Νίκο δώσε σήμα μόλις έρθεις να σε δούμε!!!
Καταγράφηκε
socratesb
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 127
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #57 στις:
Δευτέρα, 5 Οκτ 2020, 08:00:11 »
Παράθεση από: socratesb στις Δευτέρα, 5 Οκτ 2020, 07:59:30
Το 9 blade πώς πάει αλήθεια; Καταναλώσεις; Το 12Β μου αρέσει πολύ, αλλά μου ξελιγώνει τις μπαταρίες. Περιμένω τα τελευταία pack του Hacker 6S 5.800 να τους κάνω μια δοκιμή (στην Ελλάδα πλεόν αν φτάσω σε ένα κομμάτι.)
Άντε να τα πούμε από κοντά στην Πετμε.
Φιλικά,
Νίκος
[/quote]
Xθες επιτέλους πετάξαμε με το Avanti! Χάρμα οφθαλμών και ήχου! Καθόλου δύστροπο, αλλά δεν έχω συνηθίσει τέτοιες ταχύτητες και τα χέρια μου έτρεμαν κυριολεκτικά.
Οι μπαταρίες που έχω "προίκα" από το 6cell ελικόπτερο ήταν Turnigy 5000 mah 30C αγορασμένες το 2015 - φροντίζοντας βέβαια να είναι στο ψυγείο και storage volt. Με το χρονόμετρο στο 3,30 sec στην πρώτη πτήση με τον Mog που του τα "έδωσε" σε 3-4 περάσματα κατεβήκε με 3,73V ανά κελί. Εγώ το πήγα πιο συντηριτικά και κατέβαινα στα 3,83V. Μάλλον 2 μπαταρίες 6000 mah θα είναι το επόμενο "απαραίτητο" έξοδο!
Νίκο δώσε σήμα μόλις έρθεις να σε δούμε!!!
[/quote]
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.106
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #58 στις:
Τετάρτη, 7 Οκτ 2020, 19:29:53 »
Παράθεση από: socratesb στις Δευτέρα, 5 Οκτ 2020, 08:00:11
Παράθεση από: socratesb στις Δευτέρα, 5 Οκτ 2020, 07:59:30
Το 9 blade πώς πάει αλήθεια; Καταναλώσεις; Το 12Β μου αρέσει πολύ, αλλά μου ξελιγώνει τις μπαταρίες. Περιμένω τα τελευταία pack του Hacker 6S 5.800 να τους κάνω μια δοκιμή (στην Ελλάδα πλεόν αν φτάσω σε ένα κομμάτι.)
Άντε να τα πούμε από κοντά στην Πετμε.
Φιλικά,
Νίκος
Xθες επιτέλους πετάξαμε με το Avanti! Χάρμα οφθαλμών και ήχου! Καθόλου δύστροπο, αλλά δεν έχω συνηθίσει τέτοιες ταχύτητες και τα χέρια μου έτρεμαν κυριολεκτικά.
Οι μπαταρίες που έχω "προίκα" από το 6cell ελικόπτερο ήταν Turnigy 5000 mah 30C αγορασμένες το 2015 - φροντίζοντας βέβαια να είναι στο ψυγείο και storage volt. Με το χρονόμετρο στο 3,30 sec στην πρώτη πτήση με τον Mog που του τα "έδωσε" σε 3-4 περάσματα κατεβήκε με 3,73V ανά κελί. Εγώ το πήγα πιο συντηριτικά και κατέβαινα στα 3,83V. Μάλλον 2 μπαταρίες 6000 mah θα είναι το επόμενο "απαραίτητο" έξοδο!
Νίκο δώσε σήμα μόλις έρθεις να σε δούμε!!!
[/quote]
[/quote]
Φίλε Σωκράτη καλησπέρα,
Έφτασαν όλα μοντέλα, μπαταρίες, μαζί τους κι εγώ. Ξεπακετάρω, σύντομα δοκιμές με τα νέα cells του Hacker 6S 5.800 mAh τα οποία φαίνονται αρκετά υποσχόμενα. Βασικά έπρεπε να τα φέρω οδικώς, δεν μπορούν να σταλούν με air mail ή με άλλο τρόπο επειδή ξεπερνούν συγκεκριμένα watt αν τεμάχιο. Περίεργο αλλά έτσι μου είπε ο Hacker.
Συγχαρητήρια για την παρθενική, οι τάσεις ανά κελί φαίνονται μια χαρά.
Φιλικά,
Νίκος
Topfuel 5800.jpg
(166.64 KB, 1280x960 - εμφανίστηκε 256 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.106
Απ: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
«
Απάντηση #59 στις:
Παρασκευή, 16 Οκτ 2020, 18:44:03 »
Οι πρώτες πτήσεις του Avanti EDF επί ελληνικού εδάφους / αέρα είναι πλέον γεγονός.
. Οι 5.800 mAh καλές αλλά τις στρώνουμε ακόμα.
Πρώτο session στο Μελσσοχώρι μαζί τους φίλους μου Ηλία και Πάναγιώτη. Στη συνέχεια επίσκεψη στην αερολέσχη Λάρισσας για να δούμε το χώρο που ελπίζουμε να πετάξουμε το Jet σύντομα.
. Ευχαριστούμε τον Πρόεδρο της Αερολέσχης Λάρισσας κο Τριανταφύλλου για την πρόσκληση και το χρόνο του να μας ξεναγήσει στο χώρο.
IMG_5547.jpg
(216.61 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 147 φορές.)
IMG_5548.jpg
(211.97 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 144 φορές.)
IMG_5552.jpg
(63.88 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 142 φορές.)
Καταγράφηκε
Σελίδες:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
...
12
Πάνω
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
|
Τζετ και τουρμπίνες
| Θέμα:
Avanti S - Sport Aerobatic Jet
« προηγούμενο
επόμενο »
Μεταπήδηση σε:
Επιλέξτε προορισμό:
-----------------------------
Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR
-----------------------------
=> Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις
===> Test board
===> Σκουπιδοτενεκές
=> Aeromodelling GR Café International
===> Français
===> Deutche
===> Italiano
=> Aeromodelling GR, λειτουργία, βοήθεια, προτάσεις
=> Εμείς και τα μοντέλα μας
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω
=> Sport - fun και γενικά
=> Μοντέλα για αγώνες
===> Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR
===> Pylon racing - F3D - Q500
=> Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη
=> Τζετ και τουρμπίνες
=> Μηχανές - καύσιμα - έλικες
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Trainers
=> Sport - Ακροβατικά - 3D
=> Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight
===> Foamies
=> Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
-----------------------------
Ανεμόπτερα R/C
-----------------------------
=> Ολα τα ανεμόπτερα R/C
===> F3B - Thermal soaring
===> F3J - Thermal duration gliders
=> Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα
-----------------------------
Ελικόπτερα R/C
-----------------------------
=> Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα
=> Ελικόπτερα με καύσιμο
===> F3C και κατηγορίες GR
=> Ελικόπτερα ηλεκτρικά
-----------------------------
Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)
-----------------------------
=> Ελληνικά αεροπλάνα 1912-1941
===> 1912-1915
===> 1916-1918
===> 1919-1922
===> 1923-1930
===> 1931-1941
===> Πολιτικά Αεροπλάνα έως το 1941
=> Ελληνικά αεροσκάφη σε ιπτάμενα αερομοντέλα
=> Κλίμακος (scale) F4C και semi scale
-----------------------------
Αερομοντέλα Control line
-----------------------------
=> Ο κόσμος του control line
===> F2A - Speed
===> F2B - Aerobatics
===> F2C - Team racing
===> F2D - Combat
-----------------------------
Αερομοντέλα Free Flight
-----------------------------
=> Ο κόσμος του Free Flight
=> Κατασκευές Free Flight
-----------------------------
Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση
-----------------------------
=> Ανακοινώσεις
=> Σύλλογοι Αερομοντελισμού
=> Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια
=> Οι Ελληνικές ιστοσελίδες αερομοντελλισμού
-----------------------------
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
-----------------------------
=> Υλικά, εργαλεία και τεχνικές
=> Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ
=> Ηλεκτρονικά
=> Βιβλία και περιοδικά - Θεωρητικά θέματα
=> Λογισμικό και εξομοιωτές πτήσεων
-----------------------------
Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού
-----------------------------
=> Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες
=> Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών
=> Aeromodelling GR Παζάρι
=> Πού θα βρω τι;
-----------------------------
Διάφορα
-----------------------------
=> Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων
=> FPV
=> Πυραυλομοντελισμός
=> Αεροπλάνα από χαρτί
=> Χαρταετοί, stunt kites και διάφορα
Φόρτωση...